HC Anthrax_DD
Moderátor:Dark_Deamon
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Takže o co jde: wolf zaměřující se na skill rabies. Chci udělat novej build, takže postavu jedu twinked, s tím, co jsem našel s jinýma postavama. Toto píšu zejména jako součást buildu, aby čtenáři věděli, kde si dávat bacha apod. Až dojedu toto, tak mám na hellu ještě jednu zajímavou sosu (viď BakyX), pak se vracím k Butchovi, DDesdemoně a DDeathovi, slibuju)
Anthrax_DD
Pure Rabies WereWolf
86 lvl
Guardian
__________
Vybavení:
Helma: Jalal´s Mane (socket: poison Rainbow Facet - +4% posion damage, -5% poison resistances)
Brnění: Bramble: +50%% posion skill damage
Zbraň: Grief (Phase Blade) - zejména jde o dmg a ias
Štít: Spirit (Monarch) - jde zejména o +2 to all skills
Rukavice: ze setu Trang-Oul - bonus do poison dmg
Pásek: Arachnid
Boty: War Traveler
Amulet: Seraph´s Hymn
Ringy: 2x Bul Kathos
Skilly:
Max: Rabies, Poison Creep, Oak Sage
Skoro namaxovaný WereWolf, zbytek mám v Lycanthropy
Zítra postnu 1. akt
Anthrax_DD
Pure Rabies WereWolf
86 lvl
Guardian
__________
Vybavení:
Helma: Jalal´s Mane (socket: poison Rainbow Facet - +4% posion damage, -5% poison resistances)
Brnění: Bramble: +50%% posion skill damage
Zbraň: Grief (Phase Blade) - zejména jde o dmg a ias
Štít: Spirit (Monarch) - jde zejména o +2 to all skills
Rukavice: ze setu Trang-Oul - bonus do poison dmg
Pásek: Arachnid
Boty: War Traveler
Amulet: Seraph´s Hymn
Ringy: 2x Bul Kathos
Skilly:
Max: Rabies, Poison Creep, Oak Sage
Skoro namaxovaný WereWolf, zbytek mám v Lycanthropy
Zítra postnu 1. akt
Re: HC Anthrax_DD
bramble jenom 30%?tak tos mel docela pech...jinak drzim palce,tenhle build vypada zajimave,poison damage byl vzdycky muj oblibeny.
Re: HC Anthrax_DD
skilove to vypada na typickej pvp biuld, tam se ale jedou trochu jiny itemy, treba monarch s 4 p jewely a zbran bud neco s 6 jewely nebo Death's Web
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Anthrax_DD
Nice. Ten slib protentokrát dodrž
Na report se těším.
Na report se těším.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: HC Anthrax_DD
me z tebe snad jednou trefi tobe vzdycky neco cvakne v bedne a behem dvou dnu jsi na hell .. chodis taky nekdy spat?
Kupodivu mě to stále baví..
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:826
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: HC Anthrax_DD
wow, to sem zvědav na ty dmg čísla. jak ses ptal na ten venom+rabies (čmuchal sem na překladu tao of poisn), tak mě tam zarazila věc že: citace "Celá jedová škoda z výbavy včetně venom a Pois.daggeru se počítá jako jeden zdroj a její trvání je vždy 10 framů. Ale pak se trvání neprůměruje s Poison daggerem ale sčítá, takže to trvá 10 framů + doba poison daggeru". ehm, tím se chtěl optat jak to teda funguje s rabies-jestli si to testoval? btw, seraph ti můžu po něčem poslat (někde se mi válí)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
Tak pokusím se reagovat na všechny:
Vorvy: já ho jedu trochu dýl než dva dny, od minulýho týdne, kdy moje drahá polovička odcestovala na celý týden i se synáčkama
Lyon: budu dělat druhej bramble - zkusím max (nějaký runy se mi ještě válej u smitera, immortal queen a Kardiaka )
Slw: zatím mám dmg rabies 28k (s griefem to funguje docela dobře, pokud tedy zrovna nedávám instant) Jinak Grief asi měnit ani nebudu, protože potřebuju nějakou physic složku na immune to poison
Vorvy: já ho jedu trochu dýl než dva dny, od minulýho týdne, kdy moje drahá polovička odcestovala na celý týden i se synáčkama
Lyon: budu dělat druhej bramble - zkusím max (nějaký runy se mi ještě válej u smitera, immortal queen a Kardiaka )
Slw: zatím mám dmg rabies 28k (s griefem to funguje docela dobře, pokud tedy zrovna nedávám instant) Jinak Grief asi měnit ani nebudu, protože potřebuju nějakou physic složku na immune to poison
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
AKT I.
Blood More & Den of Evil
Jedu to poprvé, ale díky víceméně finálnímu equipu (až na nějakou bižuterii a arachnid) to jde zlehka a poison damage 28k z rabies funguje velmi smrtelně - tedy až na nemrtvé, kde to leze dolů hodně pomalu. Díky feral rage se dohealuji a zajišťuji physic složku. Výskyt fallenů, quil ratů je bezproblémový a zombíci než se stačí rozkoukat jsou dole i díky mercovi a jeho obedience.
Den of Evil je také procházka. Šamani jsou nositelem vztekliny a přenášejí ji dál na svoje falleny (ti totiž často lehaj instantně, takže se rabiesem nestihnou nakazit ostatní). Gargantuan beasts se vyskytují ojediněle a jed na ně působí velmi efektivně. Corpsefire a jeho nohsledi mají fanaticismus - fuj. I když na ně rabies působí jen velmi sporadicky (ještě nemám na switchi wandku s Lower Resist), díky Feral Rage leží zpět v zemi během pěti vteřin.
Cold Plains & The Cave
Klasická sestava Dark Hunterů, Spearwomanů a Gargantuanů s vyšším výskytem bossů. Takovej fofr jsem dlouho nezažil. Lehá to naprosto samo, poison jim snižuje životy po dobu 18-ti vteřin, takže merc to víceméně dává na jednu ránu.
The Cave jsem vyčistil také rychle. Vyskytují se zde klasicky Skeletoni, Falleni se Šamany, Zombíci a Dark Rangerky v čele s Cold Crow - nic imunní na jed, nic, co by mne zastavilo. Je sice fakt, že nemám vlastnost cbf, ale i tak to bylo komplet vyčištěno rychle. Například Coldcrow lehla takovým fofrem, že jsem nestihl ani screenovat. Druhé patro bylo to stjné= v bledě modrém.
Burial Ground, Mausoleum & Crypt
Zde očekávám první potíže, zejména v Mausoleu a Kryptě.
Samotná Blood Raven byla bez sebemenšího zádrhelu. Zombies sice mají slušné odolnosti na poison, ale i tak rabies fungoval obstojně. Nakazil jsem rovnou Raven a od ní se to šířilo dál. Ji jsem zpacifikoval Feralem zatímco merc kvedlal zombíky. Otázka pár sekund. Takovej drop jsem na hell z Raven ještě neviděl.
V Kryptě to jde opravdu snadno, zombies se skeletony jsou imunní na lightning, takže jed jakž takž působí. Až na jednoho bosse imuního na physic a jednu skupinku s fanaticismem to bylo v poklidu a ani trošku jsem se nezapotil. Bonebreaker byl také bez komplikací.
Mausoleum bylo ve stejném duchu jako Krypta - rychlé a bez komplikací, jen jednou mi sežral jeden boss manu..
Stony Field & Underground Passage
Rangerky, Skeletoni, tábory plné Šamanů s Falleny atd. klasická sestava, nic s čím by si jed neporadil...podzemí se honosilo prvními monstry s imunitou na jed: Skeleton Archers, Feral Rage na ně však s pomocí mercenaryho stačil víc než dost. Misshapens lehali také rychle, takže opět lokace bez sebemenšího problému. Jedinou delší akcí byl boss skeleton archerů v 2. patře podzemí, který byl cold enchanted.
Dark Wood
Hodně Skeleton Archerů s poison imunitami. Ježkové lehali snadno, falleni také, Treehead byl snadný také. Na archery stačil Feral Rage. Jediným problémem začíná být nevhodný block, ale co už nadělám, že bych kvůli tomu skoro umíral, to ne, jen ten block prodlužuje bitvy.
Tristram
Takže jedním slovem hrůza. Šamani se svými carvery lehali do vteřiny, Klani také, Returnedi šli pomaleji díky imunitám na jed, zato Griswold se vážně vydařil: imunita na physic a poison, ještě že mám na switchi Burizu socklou ještě shael runou. Ve formě vlka je těch 100% ias vážně krása a bonus do cold damage velmi pomohl. Mercovi pomohl zase enchant z Obedience. Trvalo to trochu dýl, ale nakonec lehl.
Black Marsh & Hole
Klasicky bez problémů, jen returnedi lehali pomaleji díky imunitě na jed. Občas se objevil pěkně modifikovaný Shaman boss - fanaticism, might, konva s lightning enhanced apod. Díky rychlosti pohybu z Feralu stačilo jen kousnout a stáhnout se...
Hole byla bez kostlivců, jen Vile Archers, Brutusové, Devilkini a Misshapens...Jed účinkoval smrtonosně.
Forgotten Tower
Jen stručně: Ghosti s imunitami na physic, Rangerky s imunitamy na lightning, Blood Clani na fire a Devilkini taktéž. Žádný problém, poison je na tuto lokaci jako dělaný. The Countess se svými miniony nedělala potíže a hned mi dala naprosto nádherný drop. V pátem patře mne překvapila klasická sestava: Ghosti s mightem, Blood Clani s fanaticismem a ještě k tomu jsem měl na sobě Amplify damage. Kousl jsem jednoho ducha, stáhl se do 4. patra a za pár vteřin se vrátil. Jedním slovem: "clear".
Tamoe Highland & Pit
Returned Archeři byli imunní na jed, takže jsem je bez problémů zkosil Feralem (tedy až na jednoho bose s fanou, ten trošku bolel). returned Mágové nechtěnou imunitou neoplývaly, tak šli dolů rychle.
Z Pitu jsem měl obavy, monstra mají vysoký level a jsou tu nebezpeční Bone Warrioři, ajk jsem ale zjistil, tak jejich imunita je proti coldu, taže ani oni, ani Dark Stalkeři či Devilkini neměli šanci.
Outer Cloister
Black Rogue byli hodně rychlé, já jsem byl ale rychlejší, Devilkini opět lehali na jednu ránu. Pak tu byli ještě Razor Spini a Yetiové - posledně zmínění měli hodně životů, ale ani tak nestačili udělat žádnou škodu...jde se na Smitha.
Barracks
Bone Mágové, Blood Klani a spousta Devilkinů se Šamany. Jedna situace byla taková, že jsem dorazil do místnosti přecpané několika Šamaními šampiony se svojí hordou Devilkinů...Jedno kousnutí a bylo vymalováno...Smitha jsem ani nestačil nascreeonovat.
Jails
Devilkini (už mě lezou na nervy, Bone Mágové, Wraithy...nic není imuní na jed, zabíjím rychle a efektivně. Ve druhém patře mě trošku podráždila skupina Klanů s vlastností Very Fast a Extra Strong...opravdu jen trošku. Horší byla skupina Tainted se svými lightning koulemi v kombinaci s Konvou...ale ustál jsem to. menší Problémy dělali i Bone Archerové díky imunitám na poison, to je tak vše.
Cathedral
Tainted, Dark One, Wraith...rabies na ně funguje dobře (dobře, až na ty duchy, tam je to pomalejší)...Bone Ash schytal jen imunitu na cold, takže poison z rabies schytal plnou palbou.
Catacombs
Zde to bude horší...
V první patře na mne čeká obvyklá sestava Dark One se šamany, Tainted. Ve druhém patře k nim přibyli ještě Arachové, zatím tedy bez problémů, občas to i pěkně padalo. Třetí patro bylo horší. Banished s Ghouly byli odolní a zejména skupinky s bossy dali zabrat o trochu dýl. Jedna skupinka Aflicted s aurou Might mi zatopila dokonce dost. Já se však statečně probojoval až do lokace s Andariel.
Andariel
Poison na ni působil dobře, merc to kvedlal také obstojně, takže padla velmi rychle. Ale ten DROP!!! No to už snad není normální...
Screeny z prvního aktu hell:
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Anthrax/
Blood More & Den of Evil
Jedu to poprvé, ale díky víceméně finálnímu equipu (až na nějakou bižuterii a arachnid) to jde zlehka a poison damage 28k z rabies funguje velmi smrtelně - tedy až na nemrtvé, kde to leze dolů hodně pomalu. Díky feral rage se dohealuji a zajišťuji physic složku. Výskyt fallenů, quil ratů je bezproblémový a zombíci než se stačí rozkoukat jsou dole i díky mercovi a jeho obedience.
Den of Evil je také procházka. Šamani jsou nositelem vztekliny a přenášejí ji dál na svoje falleny (ti totiž často lehaj instantně, takže se rabiesem nestihnou nakazit ostatní). Gargantuan beasts se vyskytují ojediněle a jed na ně působí velmi efektivně. Corpsefire a jeho nohsledi mají fanaticismus - fuj. I když na ně rabies působí jen velmi sporadicky (ještě nemám na switchi wandku s Lower Resist), díky Feral Rage leží zpět v zemi během pěti vteřin.
Cold Plains & The Cave
Klasická sestava Dark Hunterů, Spearwomanů a Gargantuanů s vyšším výskytem bossů. Takovej fofr jsem dlouho nezažil. Lehá to naprosto samo, poison jim snižuje životy po dobu 18-ti vteřin, takže merc to víceméně dává na jednu ránu.
The Cave jsem vyčistil také rychle. Vyskytují se zde klasicky Skeletoni, Falleni se Šamany, Zombíci a Dark Rangerky v čele s Cold Crow - nic imunní na jed, nic, co by mne zastavilo. Je sice fakt, že nemám vlastnost cbf, ale i tak to bylo komplet vyčištěno rychle. Například Coldcrow lehla takovým fofrem, že jsem nestihl ani screenovat. Druhé patro bylo to stjné= v bledě modrém.
Burial Ground, Mausoleum & Crypt
Zde očekávám první potíže, zejména v Mausoleu a Kryptě.
Samotná Blood Raven byla bez sebemenšího zádrhelu. Zombies sice mají slušné odolnosti na poison, ale i tak rabies fungoval obstojně. Nakazil jsem rovnou Raven a od ní se to šířilo dál. Ji jsem zpacifikoval Feralem zatímco merc kvedlal zombíky. Otázka pár sekund. Takovej drop jsem na hell z Raven ještě neviděl.
V Kryptě to jde opravdu snadno, zombies se skeletony jsou imunní na lightning, takže jed jakž takž působí. Až na jednoho bosse imuního na physic a jednu skupinku s fanaticismem to bylo v poklidu a ani trošku jsem se nezapotil. Bonebreaker byl také bez komplikací.
Mausoleum bylo ve stejném duchu jako Krypta - rychlé a bez komplikací, jen jednou mi sežral jeden boss manu..
Stony Field & Underground Passage
Rangerky, Skeletoni, tábory plné Šamanů s Falleny atd. klasická sestava, nic s čím by si jed neporadil...podzemí se honosilo prvními monstry s imunitou na jed: Skeleton Archers, Feral Rage na ně však s pomocí mercenaryho stačil víc než dost. Misshapens lehali také rychle, takže opět lokace bez sebemenšího problému. Jedinou delší akcí byl boss skeleton archerů v 2. patře podzemí, který byl cold enchanted.
Dark Wood
Hodně Skeleton Archerů s poison imunitami. Ježkové lehali snadno, falleni také, Treehead byl snadný také. Na archery stačil Feral Rage. Jediným problémem začíná být nevhodný block, ale co už nadělám, že bych kvůli tomu skoro umíral, to ne, jen ten block prodlužuje bitvy.
Tristram
Takže jedním slovem hrůza. Šamani se svými carvery lehali do vteřiny, Klani také, Returnedi šli pomaleji díky imunitám na jed, zato Griswold se vážně vydařil: imunita na physic a poison, ještě že mám na switchi Burizu socklou ještě shael runou. Ve formě vlka je těch 100% ias vážně krása a bonus do cold damage velmi pomohl. Mercovi pomohl zase enchant z Obedience. Trvalo to trochu dýl, ale nakonec lehl.
Black Marsh & Hole
Klasicky bez problémů, jen returnedi lehali pomaleji díky imunitě na jed. Občas se objevil pěkně modifikovaný Shaman boss - fanaticism, might, konva s lightning enhanced apod. Díky rychlosti pohybu z Feralu stačilo jen kousnout a stáhnout se...
Hole byla bez kostlivců, jen Vile Archers, Brutusové, Devilkini a Misshapens...Jed účinkoval smrtonosně.
Forgotten Tower
Jen stručně: Ghosti s imunitami na physic, Rangerky s imunitamy na lightning, Blood Clani na fire a Devilkini taktéž. Žádný problém, poison je na tuto lokaci jako dělaný. The Countess se svými miniony nedělala potíže a hned mi dala naprosto nádherný drop. V pátem patře mne překvapila klasická sestava: Ghosti s mightem, Blood Clani s fanaticismem a ještě k tomu jsem měl na sobě Amplify damage. Kousl jsem jednoho ducha, stáhl se do 4. patra a za pár vteřin se vrátil. Jedním slovem: "clear".
Tamoe Highland & Pit
Returned Archeři byli imunní na jed, takže jsem je bez problémů zkosil Feralem (tedy až na jednoho bose s fanou, ten trošku bolel). returned Mágové nechtěnou imunitou neoplývaly, tak šli dolů rychle.
Z Pitu jsem měl obavy, monstra mají vysoký level a jsou tu nebezpeční Bone Warrioři, ajk jsem ale zjistil, tak jejich imunita je proti coldu, taže ani oni, ani Dark Stalkeři či Devilkini neměli šanci.
Outer Cloister
Black Rogue byli hodně rychlé, já jsem byl ale rychlejší, Devilkini opět lehali na jednu ránu. Pak tu byli ještě Razor Spini a Yetiové - posledně zmínění měli hodně životů, ale ani tak nestačili udělat žádnou škodu...jde se na Smitha.
Barracks
Bone Mágové, Blood Klani a spousta Devilkinů se Šamany. Jedna situace byla taková, že jsem dorazil do místnosti přecpané několika Šamaními šampiony se svojí hordou Devilkinů...Jedno kousnutí a bylo vymalováno...Smitha jsem ani nestačil nascreeonovat.
Jails
Devilkini (už mě lezou na nervy, Bone Mágové, Wraithy...nic není imuní na jed, zabíjím rychle a efektivně. Ve druhém patře mě trošku podráždila skupina Klanů s vlastností Very Fast a Extra Strong...opravdu jen trošku. Horší byla skupina Tainted se svými lightning koulemi v kombinaci s Konvou...ale ustál jsem to. menší Problémy dělali i Bone Archerové díky imunitám na poison, to je tak vše.
Cathedral
Tainted, Dark One, Wraith...rabies na ně funguje dobře (dobře, až na ty duchy, tam je to pomalejší)...Bone Ash schytal jen imunitu na cold, takže poison z rabies schytal plnou palbou.
Catacombs
Zde to bude horší...
V první patře na mne čeká obvyklá sestava Dark One se šamany, Tainted. Ve druhém patře k nim přibyli ještě Arachové, zatím tedy bez problémů, občas to i pěkně padalo. Třetí patro bylo horší. Banished s Ghouly byli odolní a zejména skupinky s bossy dali zabrat o trochu dýl. Jedna skupinka Aflicted s aurou Might mi zatopila dokonce dost. Já se však statečně probojoval až do lokace s Andariel.
Andariel
Poison na ni působil dobře, merc to kvedlal také obstojně, takže padla velmi rychle. Ale ten DROP!!! No to už snad není normální...
Screeny z prvního aktu hell:
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Anthrax/
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Anthrax_DD
Možná drop od Andariel stál za prd, ale jinak to je celkem slušný. Setovky Jagged Star, Swirling Cristal, M'avina's luk, IST z Countess, Gheed's Charm, Radament's štít...většina těchto věcí například mě padla až V.aktu. Je pravda, že ty to na tomto charu nevyužiješ no.
Jinak to zatím vypadá, že to jde skoro "samo"
Jinak to zatím vypadá, že to jde skoro "samo"
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
Je to fakt sekačka, ještě jsem si dal zbytek itemů, co jsem nadropoval s immortal queen a leonorou (až na ten seraph slw ) a doskládal jsem si novej bramble:
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Anthr ... hot254.jpg
poison dmg má 39k!
S tím amuletem to půjde přes 40 a pokud ještě nadropuju alespoň 3 skillery, tak to bude hodně k 50...
Jinak jsem v arcane sanctuary, takže po killu Duriho zas postnu 2. akt
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Anthr ... hot254.jpg
poison dmg má 39k!
S tím amuletem to půjde přes 40 a pokud ještě nadropuju alespoň 3 skillery, tak to bude hodně k 50...
Jinak jsem v arcane sanctuary, takže po killu Duriho zas postnu 2. akt
Re: HC Anthrax_DD
docela luxusne povedeny Bramble, CG
jinak osobne si myslim ze na PvM je jedovej dmg jeden z nejhorsich kvuli delce trvani, on treba da tech 50k ale za 26sec? coz nam dava nejaky 2k za sec takze suma sumarum to vubec neni tak silny jak vypada, coz naopak v pvp vubec neni problem, zvlast u rabies dudu se staci jednou trefit a neprezije to nikdo
jinak osobne si myslim ze na PvM je jedovej dmg jeden z nejhorsich kvuli delce trvani, on treba da tech 50k ale za 26sec? coz nam dava nejaky 2k za sec takze suma sumarum to vubec neni tak silny jak vypada, coz naopak v pvp vubec neni problem, zvlast u rabies dudu se staci jednou trefit a neprezije to nikdo
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Anthrax_DD
Teda paráda. Ještě by to chtělo do pazour (třeba na switch) 6soketlý phase blade s 6 perfect poison facety, což mě napadlo v souvislosti s tím, co psal u mého buildu v komentech jeden člověk. Myslím, že to pak bude hotová bomba.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:826
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: HC Anthrax_DD
pěkné, pěkné. jinak pm send
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
siroga: doba trvání je necelých 18 vteřin, takže ten poison je vyšší, je to hodně roztáhlé, takže na mostra to působí velmi dobře, zvlášť pokud máš na switchi lower resist wand.
Re: HC Anthrax_DD
no 18 uz nevypada tak spatne, navic diki pb asi i docela seka(takze na act nebo uber staci trocha cb) a diki griefu phys slozka nebude tak marna, az to dohrajes tak bys to sem mohl hodit ke stazeni aby si kazdej mohl skusit jak to za nej vypada xD
jinak mensi ditaz k venomu s griefu, jak se to hada/nehada s rabbies? popripade jeste jeden dotaz skoro od tematu, jak je to konkretne s venomem a poisen talismanama, nejak sem nikdy nepochopil jak je to presne upravi, kdyz to zmensi dobu trvani na 0.4sec, tak treba kdyz mam talisman 100 dmg za 4sec (to je jen ukazka a cisla jsou pro lepsi pocty) tak jeho efekt po vykouzleni venomu se zmeni na 10dmg za 0.4sec(coz by bylo zhorseni) nebo na 100dmg za 0.4sec(coz by podle mne bylo brutalni zlepseni, jelikoz grief s poisen talismana by zajistovalo nejvetsi phys a poisen dmg za sec)?
jinak mensi ditaz k venomu s griefu, jak se to hada/nehada s rabbies? popripade jeste jeden dotaz skoro od tematu, jak je to konkretne s venomem a poisen talismanama, nejak sem nikdy nepochopil jak je to presne upravi, kdyz to zmensi dobu trvani na 0.4sec, tak treba kdyz mam talisman 100 dmg za 4sec (to je jen ukazka a cisla jsou pro lepsi pocty) tak jeho efekt po vykouzleni venomu se zmeni na 10dmg za 0.4sec(coz by bylo zhorseni) nebo na 100dmg za 0.4sec(coz by podle mne bylo brutalni zlepseni, jelikoz grief s poisen talismana by zajistovalo nejvetsi phys a poisen dmg za sec)?
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
Právě že ten poison dmg redukuje, ale s rabies se to nehádá.
Jinak budu psát build a opět dám testovací postavu.
Jinak budu psát build a opět dám testovací postavu.
Re: HC Anthrax_DD
no poison dmg není vůbec špatnej...
Já měl třeba takovej nápad... byl to klasickej zealot ale měl všechny charmy i invu jen s poison dmg (large charmy s 175 poison dmg + something else)
... no tak těch 1500 poison dmg z charmů šlo znát... hlavně, když dal 5 ran v obklíčení okolo sebe a pak odběhl...
Poison dmg bych nepodceňoval ani na PVM...
BTW: Bramble luxus
Já měl třeba takovej nápad... byl to klasickej zealot ale měl všechny charmy i invu jen s poison dmg (large charmy s 175 poison dmg + something else)
... no tak těch 1500 poison dmg z charmů šlo znát... hlavně, když dal 5 ran v obklíčení okolo sebe a pak odběhl...
Poison dmg bych nepodceňoval ani na PVM...
BTW: Bramble luxus
"Do what you fear and the death of fear is certain."
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
II. AKT
Sewers
Složení:
- Sand Raider (immune to fire)
- Draid Corpse (immune to poison)
- Burning Dead (immune to fire)
- Burning Dead Archer (immune to poison)
- Huntress (mmune to cold)
Rocky Waste & Stony Tomb
Složení:
- Slinger (immune to cold)
- Dung Soldier (immune to lightning)
- Carrion Bird (immune to poison)
-.Burning Dead Mage (immune to lightning)
- Horror (immune to lightning)
- Decayed (immune to poison)
Dry Hilld & Halls Of The Dead
Složení:
- Cave Leapers (immune to cold)
- Undead Scavenger (immune to lightning)
- Saber Cat (immune to fire)
- Desert Wing (immune to fire)
- Decayed (immune to poison)
- Draid Corpse (immune to poison)
- Mummy Sarcophagus (immune to cold)
- Returned (immune to poison)
- Hollow One (immune to lightning)
- Spear Cat (immune to cold)
Far Oasis & Maggot Lair
Složení:
- Black Raptor (immune to poison)
- Death Beetle (immune to lightning)
- Undead Scavenger (immune to lightning)
- Sand Maggot (immune to poison)
- Rock Worm (immune to poison)
- Black Locusts (immune to physical)
Lost City & Ancient Tunnels
Složení:
- Tomb Creeper (immune to fire)
- Night Slinger
- Plague Bearer (immune to magic)
- Embalmed (immune to poison)
- Horror Mage (immune to lightning)
Claw Viper Temple
Složení:
- Guardian (immune to fire & magic)
- Bone Warrior (immune to cold)
- Salamander (immune to cold)
- Claw Viper (immune to cold)
Harem & Palace Cellar
Složení:
- Horror Mage (immune to cold)
- Horror Archer (immune to poison)
- Invader (immune to fire)
- Dune Beast (immune to lightning)
- Blunderbore (immune to fire)
Arcane Sanctuary
Složení:
- Hell Clan (immune to fire)
- Specter (immune to physic)
- Ghoul Lord (immune to cold)
- Lightning Spire (immune to lightning & poison)
Canyon Of The Magi
Složení:
- Devourer (immune to poison)
- Crusher (immune to cold)
- Steel Scarab (immune to lightning)
Tal Rasha´s Tombs
Složení:
- Apparition (immune to physic)
- Burning Dead (immune to fire)
- Unraveler (immune to magic & Cold)
- Steel Scarab (immune to lightning)
- Dried Corpse (immune to posion)
- Preserved Dead (immune to poison)
- Gorebelly (immune to cold)
- Ghoul Lord (immune to cold)
Shrnu to asi celkově. Osobně jsem čekal nějaké ty problémy zejména u monster s imunitami na jed, ale skill Feral Rage s pomocí dmg z Griefu byl naprosto dostačující i na bosse typu extra strong a stone skin. Jediným problémem byla monstra s kombinací imunit na jed a na fyzický útok. Ne že by mne dokázala ohrozit (ono pokud máte přes 4k životů, že), ale jejich zabíjení otravně trvalo, vždy jsem musel přehodit na switch, kde mám alespoň malý cold dmg z Burizy (asi si budu muset najít nějaký ten IK stone crusher, aby to šlo rychleji). Monstra s imunitami na physic lehali díky obrovskému poisonu docela rychle, takže ani Tal Rashovy hrobky šlo vyčistit relativně rychle. Vůbec v hrobkách jsem chvílemi opravdu koukal, takový unique dropping jsem snad ještě neměl. Samotný Duriel byl pohádka o velmi rychlém hrdinném vítězství dobra nad zlem (dobra, ehm ehm), za to mne však Duriel potrestal opravdu mizerným dropem...
Svého wolfa jsem dovybavil dvěma Bul-Kathosy a Arachnidem a nesmím zapomenout na pomoc od slw, který mi poslal Seraph´s Hymn, díky těmto zbývajícím bonusům do skillů jsem Rabies vytáhl na krásných 42k. Snad najdu ještě nějaký shapeshifting skiller a dotáhnu to až na těch 50k.
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/2._akt/
Sewers
Složení:
- Sand Raider (immune to fire)
- Draid Corpse (immune to poison)
- Burning Dead (immune to fire)
- Burning Dead Archer (immune to poison)
- Huntress (mmune to cold)
Rocky Waste & Stony Tomb
Složení:
- Slinger (immune to cold)
- Dung Soldier (immune to lightning)
- Carrion Bird (immune to poison)
-.Burning Dead Mage (immune to lightning)
- Horror (immune to lightning)
- Decayed (immune to poison)
Dry Hilld & Halls Of The Dead
Složení:
- Cave Leapers (immune to cold)
- Undead Scavenger (immune to lightning)
- Saber Cat (immune to fire)
- Desert Wing (immune to fire)
- Decayed (immune to poison)
- Draid Corpse (immune to poison)
- Mummy Sarcophagus (immune to cold)
- Returned (immune to poison)
- Hollow One (immune to lightning)
- Spear Cat (immune to cold)
Far Oasis & Maggot Lair
Složení:
- Black Raptor (immune to poison)
- Death Beetle (immune to lightning)
- Undead Scavenger (immune to lightning)
- Sand Maggot (immune to poison)
- Rock Worm (immune to poison)
- Black Locusts (immune to physical)
Lost City & Ancient Tunnels
Složení:
- Tomb Creeper (immune to fire)
- Night Slinger
- Plague Bearer (immune to magic)
- Embalmed (immune to poison)
- Horror Mage (immune to lightning)
Claw Viper Temple
Složení:
- Guardian (immune to fire & magic)
- Bone Warrior (immune to cold)
- Salamander (immune to cold)
- Claw Viper (immune to cold)
Harem & Palace Cellar
Složení:
- Horror Mage (immune to cold)
- Horror Archer (immune to poison)
- Invader (immune to fire)
- Dune Beast (immune to lightning)
- Blunderbore (immune to fire)
Arcane Sanctuary
Složení:
- Hell Clan (immune to fire)
- Specter (immune to physic)
- Ghoul Lord (immune to cold)
- Lightning Spire (immune to lightning & poison)
Canyon Of The Magi
Složení:
- Devourer (immune to poison)
- Crusher (immune to cold)
- Steel Scarab (immune to lightning)
Tal Rasha´s Tombs
Složení:
- Apparition (immune to physic)
- Burning Dead (immune to fire)
- Unraveler (immune to magic & Cold)
- Steel Scarab (immune to lightning)
- Dried Corpse (immune to posion)
- Preserved Dead (immune to poison)
- Gorebelly (immune to cold)
- Ghoul Lord (immune to cold)
Shrnu to asi celkově. Osobně jsem čekal nějaké ty problémy zejména u monster s imunitami na jed, ale skill Feral Rage s pomocí dmg z Griefu byl naprosto dostačující i na bosse typu extra strong a stone skin. Jediným problémem byla monstra s kombinací imunit na jed a na fyzický útok. Ne že by mne dokázala ohrozit (ono pokud máte přes 4k životů, že), ale jejich zabíjení otravně trvalo, vždy jsem musel přehodit na switch, kde mám alespoň malý cold dmg z Burizy (asi si budu muset najít nějaký ten IK stone crusher, aby to šlo rychleji). Monstra s imunitami na physic lehali díky obrovskému poisonu docela rychle, takže ani Tal Rashovy hrobky šlo vyčistit relativně rychle. Vůbec v hrobkách jsem chvílemi opravdu koukal, takový unique dropping jsem snad ještě neměl. Samotný Duriel byl pohádka o velmi rychlém hrdinném vítězství dobra nad zlem (dobra, ehm ehm), za to mne však Duriel potrestal opravdu mizerným dropem...
Svého wolfa jsem dovybavil dvěma Bul-Kathosy a Arachnidem a nesmím zapomenout na pomoc od slw, který mi poslal Seraph´s Hymn, díky těmto zbývajícím bonusům do skillů jsem Rabies vytáhl na krásných 42k. Snad najdu ještě nějaký shapeshifting skiller a dotáhnu to až na těch 50k.
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/2._akt/