HC Anthrax_DD
Moderátor:Dark_Deamon
to rikam furt.DD by byl schopny dropnout ZOD i v prvnim aktu na normal.
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
Tak je fakt, že na drop si s ním stěžovat nemůžu
Jinak jsem Guardian, během dneška doplňuji komplet 3.-5. akt
Jinak jsem Guardian, během dneška doplňuji komplet 3.-5. akt
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
III. AKT
Spider Forest, Spider Cavern & Arachnid Lair
Složení:
Cloud Stalker (immune to lightning)
Thorned Hulk (immune to cold)
Fetish (immune to lightning)
Fetish Shaman (immune to fire)
Flame Spider (immune to fire)
Giant Lamprey (immune to poison)
Poison Spinner (immune to poison)
Great Marsh
Složení:
Drowned Carcass (immune to fire)
Fetish (immune to lightning)
Fetish Shaman (immune to fire)
Bramble Hulk (immune to cold)
Flayers Jungle, Flayer Dungeon & Swampy Pit
Složení:
Winged Nightmare (immune to lightning)
Flayer (immune to cold)
Flayer Shaman (immune to fire)
Dark Shape (immune to physic)
Undead Flayer (immune to poison)
Soul Killer (immune to lightning)
Undead Stygian Doll (immune to poison)
Preserved Dead (immune to poison)
Drowned Cracass (immune to fire)
Gloam (immune to lightning)
Fetish (immune to lightning)
Fetish Shaman (immune to fire)
Thrasher (immune to cold)
Lower Kurast
Složení:
Doom Ape (immune to lightning)
Hell Buzzard (immune to fire)
Zakarumite (immune to fire)
Kurast Baazar, Disused Fane & Ruined Temple
Složení:
Sexton (immune to cold)
Zakarumite (immune to fire)
Thrasher (immune to cold)
Hell Swarm (immune to physic)
Spider Magus (immune to fire)
Flesh Hunter (immune to cold)
Night Lord (immune to cold)
Wailing Beast (immune to magic)
Upper Kurast, Forgotten Reliquary & Forgotten Temple
Složení:
Winged Nightmare (immune to lightning)
Zealot (immune to lightning)
Wailing Beast (immune to magic)
Flesh Hunter (immune to cold)
Flesh Archer (immune to cold)
Faithfull (immune to cold)
Cantor (immune to lightning)
Bone Scarab (immune to ligtning)
Serpent Magus (immune to cold)
Sewers
Složení:
Horror (immune to lightning)
Horadrim Ancient (immune to magic)
Undead Soul Killer (immune to poison)
Gloombat (immune to cold)
Preserved Dead (immune to poison)
Disused Reliquary & Ruined Fane
Složení:
Flesh Archer (immune to cold)
Bone Scarab (immune to lightning)
Blood Diver (immune to fire)
Travincal
Složení:
Zealot (immune to lightning)
Hierophant (immune to cold)
Night Lord (immune to cold)
Council member (immune to lightning)
Durance Of Hate
Složení:
Dark Lord (immune to cold)
Undead Stygian Doll (immune to poison)
Cadaver (immune to poison)
Mauler (immune to lightning)
Blood Lord
Council member (immune to lightning)
Tak celkově byl tento akt o trochu těžší než předešlé dva. V některých lokacích byl zvýšený výskyt monster s imunitami na jed. Hned v Spider Cavern jsem se opravdu zapotil, neboť jsem narazil na dvě skupinky s bossy: Jedna Giant Lamperů a jedna Poison Spinerrů, jejichž vůdce měl zároveň i imunitu na physic...ale nakonec to dobře dopadlo, jen opravdu silný poison nepřátel dal hodně zabrat mercovi. Problémem byli i posmrtně bouchající nemrtví flayeři, kteří občas zaboleli díky absenci dostatečného množství bodů v dexteritě na max block. Na druhé straně Koncilové lehali bez skrupulí a rychle, stačilo se jen stáhnout. Mephisto díky vhodné výbavě merce (guillemka a obedience) lehl tak rychle, až jsem to ani nečekal. Celkově byl tento akt pozitivní, Lower Kurast opět potěšil další runou Ist...
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Akt_III/
Spider Forest, Spider Cavern & Arachnid Lair
Složení:
Cloud Stalker (immune to lightning)
Thorned Hulk (immune to cold)
Fetish (immune to lightning)
Fetish Shaman (immune to fire)
Flame Spider (immune to fire)
Giant Lamprey (immune to poison)
Poison Spinner (immune to poison)
Great Marsh
Složení:
Drowned Carcass (immune to fire)
Fetish (immune to lightning)
Fetish Shaman (immune to fire)
Bramble Hulk (immune to cold)
Flayers Jungle, Flayer Dungeon & Swampy Pit
Složení:
Winged Nightmare (immune to lightning)
Flayer (immune to cold)
Flayer Shaman (immune to fire)
Dark Shape (immune to physic)
Undead Flayer (immune to poison)
Soul Killer (immune to lightning)
Undead Stygian Doll (immune to poison)
Preserved Dead (immune to poison)
Drowned Cracass (immune to fire)
Gloam (immune to lightning)
Fetish (immune to lightning)
Fetish Shaman (immune to fire)
Thrasher (immune to cold)
Lower Kurast
Složení:
Doom Ape (immune to lightning)
Hell Buzzard (immune to fire)
Zakarumite (immune to fire)
Kurast Baazar, Disused Fane & Ruined Temple
Složení:
Sexton (immune to cold)
Zakarumite (immune to fire)
Thrasher (immune to cold)
Hell Swarm (immune to physic)
Spider Magus (immune to fire)
Flesh Hunter (immune to cold)
Night Lord (immune to cold)
Wailing Beast (immune to magic)
Upper Kurast, Forgotten Reliquary & Forgotten Temple
Složení:
Winged Nightmare (immune to lightning)
Zealot (immune to lightning)
Wailing Beast (immune to magic)
Flesh Hunter (immune to cold)
Flesh Archer (immune to cold)
Faithfull (immune to cold)
Cantor (immune to lightning)
Bone Scarab (immune to ligtning)
Serpent Magus (immune to cold)
Sewers
Složení:
Horror (immune to lightning)
Horadrim Ancient (immune to magic)
Undead Soul Killer (immune to poison)
Gloombat (immune to cold)
Preserved Dead (immune to poison)
Disused Reliquary & Ruined Fane
Složení:
Flesh Archer (immune to cold)
Bone Scarab (immune to lightning)
Blood Diver (immune to fire)
Travincal
Složení:
Zealot (immune to lightning)
Hierophant (immune to cold)
Night Lord (immune to cold)
Council member (immune to lightning)
Durance Of Hate
Složení:
Dark Lord (immune to cold)
Undead Stygian Doll (immune to poison)
Cadaver (immune to poison)
Mauler (immune to lightning)
Blood Lord
Council member (immune to lightning)
Tak celkově byl tento akt o trochu těžší než předešlé dva. V některých lokacích byl zvýšený výskyt monster s imunitami na jed. Hned v Spider Cavern jsem se opravdu zapotil, neboť jsem narazil na dvě skupinky s bossy: Jedna Giant Lamperů a jedna Poison Spinerrů, jejichž vůdce měl zároveň i imunitu na physic...ale nakonec to dobře dopadlo, jen opravdu silný poison nepřátel dal hodně zabrat mercovi. Problémem byli i posmrtně bouchající nemrtví flayeři, kteří občas zaboleli díky absenci dostatečného množství bodů v dexteritě na max block. Na druhé straně Koncilové lehali bez skrupulí a rychle, stačilo se jen stáhnout. Mephisto díky vhodné výbavě merce (guillemka a obedience) lehl tak rychle, až jsem to ani nečekal. Celkově byl tento akt pozitivní, Lower Kurast opět potěšil další runou Ist...
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Akt_III/
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
IV. AKT
Outer Steppes
Složení:
Venom Lord (immune to fire)
Doom Caster (immune to lightning)
Flesh Spawner (immune to cold)
Plains Of Despair
Složení:
Doom Caster (immune to lightning)
Corpulent (immune to poison)
Flesh Spawner (immune to cold)
City Of The Damned
Složení:
Corpse Spitter (immune to poison)
Strangler (immune to lightning)
Dark Familiar (immune to lightning)
Maw Fiend (immune to poison)
River Of Flame
Složení:
Pit Lord (immune to fire)
Abyss Knight (immune to lightning)
Urdar
Chaos Sanctuary
Složení Doom Knight (immune to fire)
Oblivion Knight (immune to cold)
Venom Lord (immune to fire)
Storm Caster (immune to lightning)
Můj oblíbený čtvrtý akt. Na hell ho mám asi nejraději, protože se tu dobře expí a může zde padnout prakticky vše. Až na požírače mrtvol (Maw Fiend, Corpulent, Corpse Spitter) šlo všechno lehce sundat skillem rabies, stačilo kousnout, stáhnout se, popřípadě se doléčit Feralem...Hellgorge mi dalo šunt. Trojice hlídající pečetě byla až na De Seise (trošku honička s těma fanatikama) brnkačka a samotný Diablo? Zaměřil se na mě, merce si nevšímal a ten ho díky crushing blow ukvedlal na uspokojivou hladinu životů, kterou jsem dojel poisonem a Feralem...Odpočinkový výlet v pekle, aneb vždy si vzpomenu na začátek jednoho nejmenovaného filmu: I don´t believe in heaven...I believe in Pain, i believe in Fear, i believe in DEATH.
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Akt_IV/
Outer Steppes
Složení:
Venom Lord (immune to fire)
Doom Caster (immune to lightning)
Flesh Spawner (immune to cold)
Plains Of Despair
Složení:
Doom Caster (immune to lightning)
Corpulent (immune to poison)
Flesh Spawner (immune to cold)
City Of The Damned
Složení:
Corpse Spitter (immune to poison)
Strangler (immune to lightning)
Dark Familiar (immune to lightning)
Maw Fiend (immune to poison)
River Of Flame
Složení:
Pit Lord (immune to fire)
Abyss Knight (immune to lightning)
Urdar
Chaos Sanctuary
Složení Doom Knight (immune to fire)
Oblivion Knight (immune to cold)
Venom Lord (immune to fire)
Storm Caster (immune to lightning)
Můj oblíbený čtvrtý akt. Na hell ho mám asi nejraději, protože se tu dobře expí a může zde padnout prakticky vše. Až na požírače mrtvol (Maw Fiend, Corpulent, Corpse Spitter) šlo všechno lehce sundat skillem rabies, stačilo kousnout, stáhnout se, popřípadě se doléčit Feralem...Hellgorge mi dalo šunt. Trojice hlídající pečetě byla až na De Seise (trošku honička s těma fanatikama) brnkačka a samotný Diablo? Zaměřil se na mě, merce si nevšímal a ten ho díky crushing blow ukvedlal na uspokojivou hladinu životů, kterou jsem dojel poisonem a Feralem...Odpočinkový výlet v pekle, aneb vždy si vzpomenu na začátek jednoho nejmenovaného filmu: I don´t believe in heaven...I believe in Pain, i believe in Fear, i believe in DEATH.
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Akt_IV/
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
V. AKT
Ten rozeberu podrobněji...
Bloody Foothils
Složení:
Death Mauler (immune to lightning)
Burning Death Archer (immune to poison)
Zatracení kosťáci! Musel jsem je likvidovat po jednom, a to na ně ještě nefungoval life steel z Feralu, no prostě otrava. Ještě že jsem se mohl dohealovt z Maulerů. Bylo to pracné a pomalé, ale špinavá práce se musí udělat komplet...
Na druhé straně Shenk s minionama byla lahůdka pro milovníky jedu: naběhnout, kousnout, podběhnout si do místa, kam na mě nemohou a kochat se jejich svižně ubívající hladinou života.
Frigid Highlands & Abaddon
Složení:
Slinger (immune to cold)
Blunderbore
Demon Imp (immune to fire)
Burnig Death Archer (immune to poison)
Blood Lord (immune to physic)
Hell Spawn (immune to fire)
Hell Temptress
Ano, i zde byli ti zatracení kostění lučištníci, ale co nadělám už, no. Dost mě štvali i ti teleportující se krpci, který jsem musel nahánět po okolí...Stuneři se hodili na velkou jedovou akci v rabies stylu a občas byli zdrojem doléčení, podobně jako Slingerové...
Abaddon by mohl být díky Blood Lordům otravný pro jakýkoliv meele char, ale ne pokud máte rabies. Sice mají hodně (opravdu hodně) životů a lezlo jim to dolů pomalu, ale i tak to šlo v celku svižně.
Arreat Plateau & Pit Of Acheron
Složení:
Returned Mage (immune to lightning & poison)
Night Clan (immune to cold)
Fire Board (immune to fire)
Unraveler (immune to magic)
Maw Fiend (immune to poison)
Demon Imp (immune to fire)
Kostliíví Mágové se zdáli být hrozbou, ale díky tomu, že měli o hodně míň životů než jejich bratři s luky, lehali opravdu rychle a je fakt, že merc také nelenil (no, když má přes 5k life). Jinak to bylo v poklidu. To nejhorší mne stejně čeká.
Crystaline Passage
Složení:
Claw Viper
Dark Archer (immune to cold)
Snow Drifter (immune to cold)
Pohoda jazz...ani jsem se nezapotil...
Glacial Trail & Drifter Cavern
Složení:
Moon Lord (immune to fire)
Bone Mage (immune to cold & poison)
Wraith (immune to PHYSIC & POISON)
Night Clan (immune to cold)
Abominable (immune to cold)
Chodím sem vždy ještě před Frozen River, abych si aktivoval port, ale neměl jsem to dělat. Narážím na první monstrum s módem imunita na fyzik a jed...chvilku jsem si nevěděl rady, protože hned za vraty se na mne vyřítila skupinka Wraithů s fanaticismem a ještě k tomu cursed...
Zašel jsem si do města (měl jsem 3 runy Fal a 3 Lum = Ko a Lem) a do phase blade (kvůli ias) se třema dírama poskládal rw Lawbringer. Pak jsem se vrátil a monstra nestačila zdrhat. Aura Sanctuary mi je krásně držela od těla, měl jsem dobrý bonus do dmg a šance na Decripify? No, alespoň jim shodila physic imunitu...no prostě krása, lepší jak wand s Lower Resistem. Problém vyřešen a jde se dál...
Frozen River
Složení:
Frozen Creeper (immune to cold)
Ghost (immune to PHYSIC & POISON)
Bone Mage (immune to cold & poison)
Stejná taktika...Lawbringer opět stačil bohatě, na Grief jsem přehazoval jen u Creeperů a Fozenstaina.
Nihlathak´s Temple, Halls Of Anguish, Pain & Vaught
Složení:
Prowling Dead (immune to cold)
Temple Guard (immune to lightning)
Death Brigadier (immune to cold)
Returned (immune to lightning & poison)
Hierophant
Zealot (immune to lightning)
Flayer (immune to fire)
Grotesque (immune to cold)
Slayer (immune to cold)
Returned Archer (immune to poison)
Night Marauder (immune to PHYSIC & POISON)
Až na Pindla s jeho minionama (díky imunitám na jed) to šlo rychle a rychle to také lehalo. Tedy až na poslední patro díky Maraderům...tam pomohl opět Lawbringer. Naštěstí se zde nevygenerovali Vipeři. Nihla lehl také fofrem a ani nestačil moc kouzlit CE.
Frozen Thundra & Infernal Pit
Složení:
Bone Archer (immune to poison)
Demon Rascal (immune to fire)
Hell Spawn (immune to fire)
Demon Trickster (immune to fire)
Blood Lord (immune to cold)
Salamander (immune to fire)
Pohoda až na Bone Archer, ti byli pomalejší.
Ancient´s Way
Složení:
Frozen Terror (immune to cold)
Afflicted (immune to lightning)
Dark Lancer (immune to lightning)
Siren (immune to cold)
Gloombat (immune to lightning)
Žádný immune to poison, rychlovka.
Alter Of The Heavens
Složení:
Talic (immune to fire) - fire enchanted
Madawc (immune to fire & lightning) - mana burn, fire enchanted
Korlic (immune to cold) - stone skin, mana burn
Naštěstí neměli imunity na jed, smůla byla v Korlicovi, kterej nechtěl moc zdechat, nakonec jsem to udolal a to mi ani nesejmuli merce...
Worldstone Keep
Složení:
Vile Witch (immune to cold)
Fetid Defiler (immune to poison)
Soul Killer (immune to fire)
Soul Killer Shaman (immune to fire)
Cadaver (immune to poison)
Horror Mage
Black Soul (immune to lightning & poison)
Hell Temtress (immune to physic)
Demon Sprite (immune to fire)
Rancid Defiler (immune to poison)
Jediným vážnějším problémem byli Hell Temtress, jejich střely boleli zejména merce a dokonce jsem ho musel jít jednou oživit, jinak opět žádný problém.
Throne Of Destruction
Složení:
Doom Knight (immune to fire)
Oblivion Knight (immune to cold)
Assailant (immune to fire)
Pit Lord (immune to fire)
Shrnu rovnou jednotlivé vlny:
1. vlna - rychlovka
2. vlna - pomalejší a až na to, že merce hodně bolel poison, tak i tohle bylo bez potíží.
3. vlna - poison fungoval dobře
4. vlna - immune to poison, merc a Feral úřadovaly ve velkém stylu, bylo třeba si to trochu roztahat
5. vlna - kousl jsem a stáhl se, nic víc, nic míň.
Baal - CB od merce hodně pomohl, poison taky, díky Feralu mi nic nedělal...až na tu manu, ale to se dalo přežít...drop stál za velký kulový...
Suma sumárum...až na Wraithy, Ghosty a Maraudery s imunitami na physic a poison nebyl problém nic. Pokud máte na switchi Lawbringer, pak ani zmíněná monstra nevadí...
GUARDIAN
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Akt_V/
Jdu psát build...
Ten rozeberu podrobněji...
Bloody Foothils
Složení:
Death Mauler (immune to lightning)
Burning Death Archer (immune to poison)
Zatracení kosťáci! Musel jsem je likvidovat po jednom, a to na ně ještě nefungoval life steel z Feralu, no prostě otrava. Ještě že jsem se mohl dohealovt z Maulerů. Bylo to pracné a pomalé, ale špinavá práce se musí udělat komplet...
Na druhé straně Shenk s minionama byla lahůdka pro milovníky jedu: naběhnout, kousnout, podběhnout si do místa, kam na mě nemohou a kochat se jejich svižně ubívající hladinou života.
Frigid Highlands & Abaddon
Složení:
Slinger (immune to cold)
Blunderbore
Demon Imp (immune to fire)
Burnig Death Archer (immune to poison)
Blood Lord (immune to physic)
Hell Spawn (immune to fire)
Hell Temptress
Ano, i zde byli ti zatracení kostění lučištníci, ale co nadělám už, no. Dost mě štvali i ti teleportující se krpci, který jsem musel nahánět po okolí...Stuneři se hodili na velkou jedovou akci v rabies stylu a občas byli zdrojem doléčení, podobně jako Slingerové...
Abaddon by mohl být díky Blood Lordům otravný pro jakýkoliv meele char, ale ne pokud máte rabies. Sice mají hodně (opravdu hodně) životů a lezlo jim to dolů pomalu, ale i tak to šlo v celku svižně.
Arreat Plateau & Pit Of Acheron
Složení:
Returned Mage (immune to lightning & poison)
Night Clan (immune to cold)
Fire Board (immune to fire)
Unraveler (immune to magic)
Maw Fiend (immune to poison)
Demon Imp (immune to fire)
Kostliíví Mágové se zdáli být hrozbou, ale díky tomu, že měli o hodně míň životů než jejich bratři s luky, lehali opravdu rychle a je fakt, že merc také nelenil (no, když má přes 5k life). Jinak to bylo v poklidu. To nejhorší mne stejně čeká.
Crystaline Passage
Složení:
Claw Viper
Dark Archer (immune to cold)
Snow Drifter (immune to cold)
Pohoda jazz...ani jsem se nezapotil...
Glacial Trail & Drifter Cavern
Složení:
Moon Lord (immune to fire)
Bone Mage (immune to cold & poison)
Wraith (immune to PHYSIC & POISON)
Night Clan (immune to cold)
Abominable (immune to cold)
Chodím sem vždy ještě před Frozen River, abych si aktivoval port, ale neměl jsem to dělat. Narážím na první monstrum s módem imunita na fyzik a jed...chvilku jsem si nevěděl rady, protože hned za vraty se na mne vyřítila skupinka Wraithů s fanaticismem a ještě k tomu cursed...
Zašel jsem si do města (měl jsem 3 runy Fal a 3 Lum = Ko a Lem) a do phase blade (kvůli ias) se třema dírama poskládal rw Lawbringer. Pak jsem se vrátil a monstra nestačila zdrhat. Aura Sanctuary mi je krásně držela od těla, měl jsem dobrý bonus do dmg a šance na Decripify? No, alespoň jim shodila physic imunitu...no prostě krása, lepší jak wand s Lower Resistem. Problém vyřešen a jde se dál...
Frozen River
Složení:
Frozen Creeper (immune to cold)
Ghost (immune to PHYSIC & POISON)
Bone Mage (immune to cold & poison)
Stejná taktika...Lawbringer opět stačil bohatě, na Grief jsem přehazoval jen u Creeperů a Fozenstaina.
Nihlathak´s Temple, Halls Of Anguish, Pain & Vaught
Složení:
Prowling Dead (immune to cold)
Temple Guard (immune to lightning)
Death Brigadier (immune to cold)
Returned (immune to lightning & poison)
Hierophant
Zealot (immune to lightning)
Flayer (immune to fire)
Grotesque (immune to cold)
Slayer (immune to cold)
Returned Archer (immune to poison)
Night Marauder (immune to PHYSIC & POISON)
Až na Pindla s jeho minionama (díky imunitám na jed) to šlo rychle a rychle to také lehalo. Tedy až na poslední patro díky Maraderům...tam pomohl opět Lawbringer. Naštěstí se zde nevygenerovali Vipeři. Nihla lehl také fofrem a ani nestačil moc kouzlit CE.
Frozen Thundra & Infernal Pit
Složení:
Bone Archer (immune to poison)
Demon Rascal (immune to fire)
Hell Spawn (immune to fire)
Demon Trickster (immune to fire)
Blood Lord (immune to cold)
Salamander (immune to fire)
Pohoda až na Bone Archer, ti byli pomalejší.
Ancient´s Way
Složení:
Frozen Terror (immune to cold)
Afflicted (immune to lightning)
Dark Lancer (immune to lightning)
Siren (immune to cold)
Gloombat (immune to lightning)
Žádný immune to poison, rychlovka.
Alter Of The Heavens
Složení:
Talic (immune to fire) - fire enchanted
Madawc (immune to fire & lightning) - mana burn, fire enchanted
Korlic (immune to cold) - stone skin, mana burn
Naštěstí neměli imunity na jed, smůla byla v Korlicovi, kterej nechtěl moc zdechat, nakonec jsem to udolal a to mi ani nesejmuli merce...
Worldstone Keep
Složení:
Vile Witch (immune to cold)
Fetid Defiler (immune to poison)
Soul Killer (immune to fire)
Soul Killer Shaman (immune to fire)
Cadaver (immune to poison)
Horror Mage
Black Soul (immune to lightning & poison)
Hell Temtress (immune to physic)
Demon Sprite (immune to fire)
Rancid Defiler (immune to poison)
Jediným vážnějším problémem byli Hell Temtress, jejich střely boleli zejména merce a dokonce jsem ho musel jít jednou oživit, jinak opět žádný problém.
Throne Of Destruction
Složení:
Doom Knight (immune to fire)
Oblivion Knight (immune to cold)
Assailant (immune to fire)
Pit Lord (immune to fire)
Shrnu rovnou jednotlivé vlny:
1. vlna - rychlovka
2. vlna - pomalejší a až na to, že merce hodně bolel poison, tak i tohle bylo bez potíží.
3. vlna - poison fungoval dobře
4. vlna - immune to poison, merc a Feral úřadovaly ve velkém stylu, bylo třeba si to trochu roztahat
5. vlna - kousl jsem a stáhl se, nic víc, nic míň.
Baal - CB od merce hodně pomohl, poison taky, díky Feralu mi nic nedělal...až na tu manu, ale to se dalo přežít...drop stál za velký kulový...
Suma sumárum...až na Wraithy, Ghosty a Maraudery s imunitami na physic a poison nebyl problém nic. Pokud máte na switchi Lawbringer, pak ani zmíněná monstra nevadí...
GUARDIAN
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Akt_V/
Jdu psát build...
Re: HC Anthrax_DD
no ale aka anni ti padla, ja mam na bnete 19/19/7, sice jedina, ale mam
GZ teda k uspesnemu koncu
GZ teda k uspesnemu koncu
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Anthrax_DD
Dobrá práce. Co je v plánu dalšího?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: HC Anthrax_DD
Jak jsem si tohle téma pročítal a koukal se i na obrázky, v duchu si jen říkal jaká to škoda, že už dávno odzvonilo patchi 1.10. To by se nám tu tolik Ochránců neslunilo...
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: HC Anthrax_DD
Maraste, dej s tou 1.10 pokoj pořád . Například právě tenhle build by to dal bez problémů, kousne a stáhne se, takže neřeší FE ani jinej bug. Pokud nejseš blb (a to ty nejseš ) a máš to trochu v pazourách, tak to jde i na 1.10.
Ty sám moc dobře víš, že jsem byl 1.10 věrný hodně dlouho...
Huibik, však tam mám screen toho annihilu
Frax: nevím, teď trénuju war cry bábu, chybí mi jen pár skillerů a jeden Soj (ne a ne padnout), dohrál jsem i tu sosu od BakyXe, ale to bude takový překvápko a bude záležet jén a jen na něm, kolik infa se pustí dál. Chtěl bych pomaličku hrát i za ty svoje tři rozepsaný chary, co jedu untwinked.
Přemýšlím (další nápad od BakyXe) nad jedním palachem a ještě mě napadl jeden palach - díky Vorvymu - jel bych ho converse + fanaticismus + max defense ale bez Thorns.
Uvidím.
Ty sám moc dobře víš, že jsem byl 1.10 věrný hodně dlouho...
Huibik, však tam mám screen toho annihilu
Frax: nevím, teď trénuju war cry bábu, chybí mi jen pár skillerů a jeden Soj (ne a ne padnout), dohrál jsem i tu sosu od BakyXe, ale to bude takový překvápko a bude záležet jén a jen na něm, kolik infa se pustí dál. Chtěl bych pomaličku hrát i za ty svoje tři rozepsaný chary, co jedu untwinked.
Přemýšlím (další nápad od BakyXe) nad jedním palachem a ještě mě napadl jeden palach - díky Vorvymu - jel bych ho converse + fanaticismus + max defense ale bez Thorns.
Uvidím.
Re: HC Anthrax_DD
tak rekl bych, ze hlavni rozdil, ktery vede hrace k prechodu na 1.13 je ve zvysenem dropu run.. ale stale plati, pokud to chce nekdo dohrat, musi tomu dat spoustu casu a hledat..
Kupodivu mě to stále baví..
Re: HC Anthrax_DD
DD, ved prave, ze tam mas screen. ja som sa nepytal, ja som konstatoval, ze aky paradny. pytam sa s '?'
Re: HC Anthrax_DD
Fungoval by untwinked?
Re: HC Anthrax_DD
DD, jak konkrétně si zabil toho ÜD? Vždyť má 95% poison resist
Edit
Aha....ono to má i grief...Nevermind
Edit
Aha....ono to má i grief...Nevermind
Untwinked & 1.13 Only
GUARDIAN GandalfBily; Hammerdin - level 81
GUARDIAN EXPENDABLE; Werewolf - level 84
GUARDIAN ImmortalCINDER; Werewolf - level 87 - HC Trio with PL8 always
GUARDIAN Windlord; Winddruid - level 82 - 1.14d
GUARDIAN GandalfBily; Hammerdin - level 81
GUARDIAN EXPENDABLE; Werewolf - level 84
GUARDIAN ImmortalCINDER; Werewolf - level 87 - HC Trio with PL8 always
GUARDIAN Windlord; Winddruid - level 82 - 1.14d