Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Moderátor:Dark_Deamon
Vzhledem k poslednímu vývoji na CZ/SK Diablo II scéně, která nezadržitelně směřuje od devíti k pěti a podle názoru mě a více lidí se na tom nepodílí POUZE Diablo III, protože se najdou stále noví hráči, kteří by tuto nesmrtelnou hru chtěli hrát, jsem se rozhodl nadhodit určitou úvahu, jak by mohl vypadat Diablo II server, který by se poučil z chyb napáchaných v minulosti a zároveň využíval možností, které tu dříve nebyly.
Předem upozorňuji, že se nechystám spustit další Diablo II server, tudíž se nejedná o žádnou reklamu, jen bych chtěl otevřít prostor pro volnou diskuzi. (Doufám, že k tématu. Velikost penisu a kdo je větší parchant a zloděj si řešte jinde.) Dále nechci reset ani na AHG, ani na FWD2.
Co mě k tomu přimělo? Především současná situace na servereru AHG, nově vznikajícím serveru FWD2 a snaze některých lidí založit další server. Výsledkem by bylo nesmyslné roztříštění Diablo II scény. Další řádky tohoto topicu budu členit následovně.
1) současná situace na serverech AHG a FWD2
2) odhad blízké budoucnosti
3) nevýhody dnešních realmů
4) vlastní popis toho, jak by měl nový realm vypadat
5) prostor pro diskuzi
1a) Současná situace na serveru AHG:
Server v současné době těží hlavně z jeho velikosti, takže se najdou stále noví hráči, kteří zde začínají. Pro hráče, kteří jsou zde od resetu tento server přestává být atraktivním a proto buď přestávají hrát, nebo začínají na FWD2. Trh z běžnými předměty je zcela přesycen a cenu zde mají maximálně předměty typu Griffon, DW nebo rare předměty či charmy. Server v současnosti postrádá jakékoliv společné žití, ať už to jsou Baal runy, duelení či obchodování. (Situaci, kdy rozjedu BHčka a nalezou mi tam lidi pro jednoduchost zanedbám.)
1b) Současná situace na serveru FWD2:
Server je krátce po svém spuštění a proto se najde hodně hráčů, kteří zde začnou. Důvodem je poresetová euforie, kdy se hráči začnou předhánět v expení, nalézání prvních předmětů či vysokých run. Dále tento server těží hlavně ze snadné přístupnosti run, jewelů a charmů. Díky tomu je primárně určen pro hráče, kteří na hraní nemají mnoho času.
2) Odhad blízké budoucnosti:
Vzhledem k tomu, že AHG je drženo svojím pevným jádrem a na FWD2 lze velice rychle nalézt výše zmíněné věci, očekávám stejný vývoj jako v minulém roce, kdy servery existovaly současně vedle sebe, avšak s nízkým počtem hráčů a her. Reakcí na tohle bylo vytvoření třetího realmu, který se držel do resetu na serveru AHG kam přešlo mnoho hráčů jak z FWD2, tak z Pařeniště.
Výsledkem toho všeho bylo, je a bude neustálé přelévání hráčů z realmu na realm a absence dlouhodobějšího plánu a spolupráce.
3) Nevýhody dnešních realmů:
První nevýhodou je existence dvou extrémů a to AHG a FWD2. V případě AHG je problém sehnat runy typu Um až Gul, takže po pár týdnech přestává existovat obchod vzhledem k přesycenosti unikáty a nedostupností těchto run. Pokud někomu činí problém i to, že nemůže lítat v eni, či s infi, tak ať se vyjádří v bodě číslo pět. V druhém případě je to snadná dostupnost vysokých run, charmů a jewelů, což některé hráče může rychle omrzet.
Druhou a to podstatnou nevýhodou je povolení vícenásobného puštění hry. Díky tomu dění začali ovládat lidé, kteří hru dokáží zamulit a vše vyvraždit na players8. Dalším efektem je, že hráči přestávají hrát spolu, čehož si můžete všimnout na každém serveru, kde dobří hráči hrají privat hry typu "hráč + 7mul". Díky tomu přestává existovat jakékoliv veřejné dění, nebo se server rovnou jeví jako mrtvý.
4) Vlastní popis toho, jak by měl realm vypadat:
Rozhodně by se nemělo jednat o extrém, ale o realm schopný oslovit široké spektrum lidí.
Základní myšlenkou je omezení multiloginu na dvě připojení na hráče, tak jako tomu bylo dříve na Gwodu. Výhody tohoto omezení jsou zřejmé:
- lidé budou nuceni hrát spolu, zvýší se komunikace a spolupráce mezi hráči
- přestanou vládnout lidé typu "killer + 7 mul"
- počáteční a závěrečná fáze hry bude zpomalena (tj. expení nizkých a velmi vysokých levelů)
- možnost přitáhnout lidi, kteří tohle nezažili, jelikož začali hrát na serverech s multiloginem, nebo dřív hráli na BN.
- dále je možnost přilákat ty lidi, kterým se dnešní multilogin hnusí a kteří dávno přestali hrát.
Za jedinou nevýhodu zakázání multiloginu považuji to, že si nezahraji BHčka ve tři ráno, pokud se nenajdou další tři pacienti, kteří nespí xD
Jako výchozí náštřel bych navrhoval realm AHG, u kterého by došlo k omezení multiloginu na 2 připojení na osobu.
Dále by to chtělo vyřešit způsob získávání středních run (bacha, přečti si aj edit pod mulením!). Můj nápad je zrušit omezení 41 lvl u HellForge questu. Jelikož jsem se toho něco namulil, tak při těžkém no-life tahání typu hráč + 7 mul lze vyrobit Ločko denně (průměrný drop z jedné várky je Ist Mal, takže si spočítejte, kolik je na to třeba várek. Dále zde započítejte čas na expení lvl 25+40 a výjde vám, že běžný hráč udělá možná tak OHM denně.)
Pokud tohle podělíte mezi 4 hráče, výjde vám gul až vex denně na osobu při jednom dni zabitém mulama. Hlavně na tohle nebudete potřebovat pořádnou mašinu a pokecáte si s ostatními lidmi. Dle mého názoru lepší věc, než hodit LKčka bez úspěchu či chodit krávy v privat hře. Hodně lidí tohle zažilo na Gwodu a dosti jsme si při tom pokecali a bavilo nás to mnohem více, než současné možnosti.
Tím by byly vyřešeny podle mě dvě hlavní slabiny současné verze AHG a to multilogin a schopnost získat mid runy a obchodovat.
Ještě bych snížil požadavky na získání anihilu, aby se na PvPčku nevyskytovaly jen chary, u kterých 20 stat anihil tolik nerozhoduje. Hlavně první ladder AHG byl "úžasný" - samá Ama či nekro...
EDIT: tak způsob získávání run bych neomezil jen na mulování, ale vyřešil ho tak, aby si hráč mohl vybrat.
Takže další způsob, o kterém můžete diskutovat je současné zrušení požadavku u HF a zvednutí dropu run na extrémní hodnoty typu 1.13.
5) Prostor pro diskuzi
Zde se můžete vyjádřit ke všemu napsanému. Chtěl bych, aby se do diskuze zapojili hráči, kteří zažili dřívější realmy bez multiloginu, ale i ti, kteří tohle nezažili a chtěli by zažít.
Předem upozorňuji, že se nechystám spustit další Diablo II server, tudíž se nejedná o žádnou reklamu, jen bych chtěl otevřít prostor pro volnou diskuzi. (Doufám, že k tématu. Velikost penisu a kdo je větší parchant a zloděj si řešte jinde.) Dále nechci reset ani na AHG, ani na FWD2.
Co mě k tomu přimělo? Především současná situace na servereru AHG, nově vznikajícím serveru FWD2 a snaze některých lidí založit další server. Výsledkem by bylo nesmyslné roztříštění Diablo II scény. Další řádky tohoto topicu budu členit následovně.
1) současná situace na serverech AHG a FWD2
2) odhad blízké budoucnosti
3) nevýhody dnešních realmů
4) vlastní popis toho, jak by měl nový realm vypadat
5) prostor pro diskuzi
1a) Současná situace na serveru AHG:
Server v současné době těží hlavně z jeho velikosti, takže se najdou stále noví hráči, kteří zde začínají. Pro hráče, kteří jsou zde od resetu tento server přestává být atraktivním a proto buď přestávají hrát, nebo začínají na FWD2. Trh z běžnými předměty je zcela přesycen a cenu zde mají maximálně předměty typu Griffon, DW nebo rare předměty či charmy. Server v současnosti postrádá jakékoliv společné žití, ať už to jsou Baal runy, duelení či obchodování. (Situaci, kdy rozjedu BHčka a nalezou mi tam lidi pro jednoduchost zanedbám.)
1b) Současná situace na serveru FWD2:
Server je krátce po svém spuštění a proto se najde hodně hráčů, kteří zde začnou. Důvodem je poresetová euforie, kdy se hráči začnou předhánět v expení, nalézání prvních předmětů či vysokých run. Dále tento server těží hlavně ze snadné přístupnosti run, jewelů a charmů. Díky tomu je primárně určen pro hráče, kteří na hraní nemají mnoho času.
2) Odhad blízké budoucnosti:
Vzhledem k tomu, že AHG je drženo svojím pevným jádrem a na FWD2 lze velice rychle nalézt výše zmíněné věci, očekávám stejný vývoj jako v minulém roce, kdy servery existovaly současně vedle sebe, avšak s nízkým počtem hráčů a her. Reakcí na tohle bylo vytvoření třetího realmu, který se držel do resetu na serveru AHG kam přešlo mnoho hráčů jak z FWD2, tak z Pařeniště.
Výsledkem toho všeho bylo, je a bude neustálé přelévání hráčů z realmu na realm a absence dlouhodobějšího plánu a spolupráce.
3) Nevýhody dnešních realmů:
První nevýhodou je existence dvou extrémů a to AHG a FWD2. V případě AHG je problém sehnat runy typu Um až Gul, takže po pár týdnech přestává existovat obchod vzhledem k přesycenosti unikáty a nedostupností těchto run. Pokud někomu činí problém i to, že nemůže lítat v eni, či s infi, tak ať se vyjádří v bodě číslo pět. V druhém případě je to snadná dostupnost vysokých run, charmů a jewelů, což některé hráče může rychle omrzet.
Druhou a to podstatnou nevýhodou je povolení vícenásobného puštění hry. Díky tomu dění začali ovládat lidé, kteří hru dokáží zamulit a vše vyvraždit na players8. Dalším efektem je, že hráči přestávají hrát spolu, čehož si můžete všimnout na každém serveru, kde dobří hráči hrají privat hry typu "hráč + 7mul". Díky tomu přestává existovat jakékoliv veřejné dění, nebo se server rovnou jeví jako mrtvý.
4) Vlastní popis toho, jak by měl realm vypadat:
Rozhodně by se nemělo jednat o extrém, ale o realm schopný oslovit široké spektrum lidí.
Základní myšlenkou je omezení multiloginu na dvě připojení na hráče, tak jako tomu bylo dříve na Gwodu. Výhody tohoto omezení jsou zřejmé:
- lidé budou nuceni hrát spolu, zvýší se komunikace a spolupráce mezi hráči
- přestanou vládnout lidé typu "killer + 7 mul"
- počáteční a závěrečná fáze hry bude zpomalena (tj. expení nizkých a velmi vysokých levelů)
- možnost přitáhnout lidi, kteří tohle nezažili, jelikož začali hrát na serverech s multiloginem, nebo dřív hráli na BN.
- dále je možnost přilákat ty lidi, kterým se dnešní multilogin hnusí a kteří dávno přestali hrát.
Za jedinou nevýhodu zakázání multiloginu považuji to, že si nezahraji BHčka ve tři ráno, pokud se nenajdou další tři pacienti, kteří nespí xD
Jako výchozí náštřel bych navrhoval realm AHG, u kterého by došlo k omezení multiloginu na 2 připojení na osobu.
Dále by to chtělo vyřešit způsob získávání středních run (bacha, přečti si aj edit pod mulením!). Můj nápad je zrušit omezení 41 lvl u HellForge questu. Jelikož jsem se toho něco namulil, tak při těžkém no-life tahání typu hráč + 7 mul lze vyrobit Ločko denně (průměrný drop z jedné várky je Ist Mal, takže si spočítejte, kolik je na to třeba várek. Dále zde započítejte čas na expení lvl 25+40 a výjde vám, že běžný hráč udělá možná tak OHM denně.)
Pokud tohle podělíte mezi 4 hráče, výjde vám gul až vex denně na osobu při jednom dni zabitém mulama. Hlavně na tohle nebudete potřebovat pořádnou mašinu a pokecáte si s ostatními lidmi. Dle mého názoru lepší věc, než hodit LKčka bez úspěchu či chodit krávy v privat hře. Hodně lidí tohle zažilo na Gwodu a dosti jsme si při tom pokecali a bavilo nás to mnohem více, než současné možnosti.
Tím by byly vyřešeny podle mě dvě hlavní slabiny současné verze AHG a to multilogin a schopnost získat mid runy a obchodovat.
Ještě bych snížil požadavky na získání anihilu, aby se na PvPčku nevyskytovaly jen chary, u kterých 20 stat anihil tolik nerozhoduje. Hlavně první ladder AHG byl "úžasný" - samá Ama či nekro...
EDIT: tak způsob získávání run bych neomezil jen na mulování, ale vyřešil ho tak, aby si hráč mohl vybrat.
Takže další způsob, o kterém můžete diskutovat je současné zrušení požadavku u HF a zvednutí dropu run na extrémní hodnoty typu 1.13.
5) Prostor pro diskuzi
Zde se můžete vyjádřit ke všemu napsanému. Chtěl bych, aby se do diskuze zapojili hráči, kteří zažili dřívější realmy bez multiloginu, ale i ti, kteří tohle nezažili a chtěli by zažít.
Naposledy upravil(a) HaNacisKO dne 03.09.2011, 12:32 hod., celkem upraveno 3 x.
Kylie Minogue, aneb nikdy nepřestanu milovat ženskou, která mi byla víc jak 4 roky inspirací k hraní...
Nejlepší PvP postava s nejvyšším levelem na druhém ladderu AHG. Jn, asi ju mám tak trošičku rád... 8.9.2011 level up 98->99!
Nejlepší PvP postava s nejvyšším levelem na druhém ladderu AHG. Jn, asi ju mám tak trošičku rád... 8.9.2011 level up 98->99!
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Jo, ačkoli už jsem v d2 velmi pasivní, s nejlem sympatizuji řešení vidím v sociálním inženýrství a ve fůzí realmů. Je potřeba nedělat z multiplayeru single Postavit stabilní realm založený na kompromisech, bez kontroverzních adminů a pravidel. Mulení bych povolil, ačkoli obchod existoval i na starém HG, kde se nemulilo. - Zde byl však zvýšen drop run. K tomu bych se patrně uchýlil znovu, v d2 je run skutečně málo. I u annihilu se přikláním k HG řešení, snižuje to obchodovací cenu, nicméně se nemusí prodávat zasrané soje
Nevím jaké jsou situace na dnešních realmech, je při fůzi reálné dosáhnout ve špičce třeba 130 hráčů? Na HG to bylo stabilní
Nevím jaké jsou situace na dnešních realmech, je při fůzi reálné dosáhnout ve špičce třeba 130 hráčů? Na HG to bylo stabilní
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Tak u AHG při fůzi aj po resetu hrálo nějakých těch 120/40 hráčů/her. Problém s obchodováním je ten, že tenkrát byl rok 2007. Dnes po resetu začne každý chodit andy/mefa/cokoliv 24/7 a za pár týdnů je mnohem více unikátů než run.
Kylie Minogue, aneb nikdy nepřestanu milovat ženskou, která mi byla víc jak 4 roky inspirací k hraní...
Nejlepší PvP postava s nejvyšším levelem na druhém ladderu AHG. Jn, asi ju mám tak trošičku rád... 8.9.2011 level up 98->99!
Nejlepší PvP postava s nejvyšším levelem na druhém ladderu AHG. Jn, asi ju mám tak trošičku rád... 8.9.2011 level up 98->99!
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Osobne si myslim ze tohle ma cenu resit az po vydani D3 protoze az po vydani se ukaze jak velky odliv hracu bude a zda to bude smrt pro privatni d2 realmy
Kazdopadne jsem vzdy rikal ze realm by mel byt jeden
Kazdopadne jsem vzdy rikal ze realm by mel byt jeden
D3Pedia.cz
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Omezení připojení na bych dal aspoň na 3-4 chary (preferuju 3 kvůli LK např.) a zároveň bych omezil i počet účtů podle připojení charů -> doporučil bych hlasování na fóru, kde by lidi hlasovali pro 1-4 aktivních účtů a zařídil se podle většiny
Co se mulení HF týče, nesnažil bych se ho usnadnit, protože už lvl 41 je usnadnění a pokud se parta hráčů dohodne udělají chant 2+ k tak zvládnou i cnm
Zvýšení dropu run - teďko na AHG je zvednuté a myslím, že je to docela vcajku na poměr počtu hráčů ty HR padali rozumně. Opět by mohlo být hlasování o kolik zvětšit / nezvětšit. 100% bych nedával víc krav.. Už takhle je ta lokace strašně imbalanced pro lovení HR prostě nejlepší místo.
Motivační eventy
po restartu by byli soutěže, kde výhra by byla dejme tomu Um (nic velkýho ale aspoň něco), soutěže by byli předem vymyšlené už od začátku!
př:
kdo dá první lvl 90
kdo zabije jako první balla na hell (mělo by to být již první den hraní)
kdo zvládne první UT
po týdnu až dvouch hraní první PvP turnaje (lvl 9 lvl18 a neomezeně) - tohle by zpestřilo diablo kur***ky(strašně ) moc, protože by lidi začali hledat víc předmětů a měli stále co vylepšovat (protože osobně si myslím že diablo je hodně o předmětech) a taky hlavně by lidi museli přemýšlet jak postavit char efektivně s věcma co právě mají !! postupně by mohli dodělávat rebuildovat není problém
občasný runnyman - proč ne cena max pul nebo pár pg
udělat klany/teamy a dávat low lvl TvT ? - nemusí být nutně low lvl
kdo udělá hezčí postavu pouze z magic předmětů - (cca po měsící hraní) hodnocení by bylo složitý ale brala by se celková hratelnost chau což znamená slušný resy nějaká dmg nejaký dosažený breaky life/mana všechno tohle by se hodnotilo ... hodnocení by mohlo probíhat za pomoci hlasování na fóru
+ sposty dalších věcí
Co se obchodování týče stejně půjde dřív nebo později do háje, jistý způsob by bylo omezit dropy, ale myslim že je to dost kravina. Možná by pomohlo kdyby se hráči domluvili předem a hráli spolu v teamu, dost lidí už to tak dělá a mají větší koupě schopnost.
hmmm a k restartu samotnému. Na AHG nejsem ani pro ani proti. Restartem moc věcí neztratím což je trošku důvod ho chtít, ale je tu dost hráčů co právě složili drahé RW a chtěli by si ho užít tudíž je důvod restar nedělat. Hlavně je to hodně věc adminů jestli usoudí že je / není potřeba a doufám že tu lidi budou psát hlavně jak co vylepšit a neřešit problémy ohledně restartu to se může dělat někdy potom až bude prpravoný plán co jak zlepšit.
pokud mě napadne ještě něco k věci přihodím později
Co se mulení HF týče, nesnažil bych se ho usnadnit, protože už lvl 41 je usnadnění a pokud se parta hráčů dohodne udělají chant 2+ k tak zvládnou i cnm
Zvýšení dropu run - teďko na AHG je zvednuté a myslím, že je to docela vcajku na poměr počtu hráčů ty HR padali rozumně. Opět by mohlo být hlasování o kolik zvětšit / nezvětšit. 100% bych nedával víc krav.. Už takhle je ta lokace strašně imbalanced pro lovení HR prostě nejlepší místo.
Motivační eventy
po restartu by byli soutěže, kde výhra by byla dejme tomu Um (nic velkýho ale aspoň něco), soutěže by byli předem vymyšlené už od začátku!
př:
kdo dá první lvl 90
kdo zabije jako první balla na hell (mělo by to být již první den hraní)
kdo zvládne první UT
po týdnu až dvouch hraní první PvP turnaje (lvl 9 lvl18 a neomezeně) - tohle by zpestřilo diablo kur***ky(strašně ) moc, protože by lidi začali hledat víc předmětů a měli stále co vylepšovat (protože osobně si myslím že diablo je hodně o předmětech) a taky hlavně by lidi museli přemýšlet jak postavit char efektivně s věcma co právě mají !! postupně by mohli dodělávat rebuildovat není problém
občasný runnyman - proč ne cena max pul nebo pár pg
udělat klany/teamy a dávat low lvl TvT ? - nemusí být nutně low lvl
kdo udělá hezčí postavu pouze z magic předmětů - (cca po měsící hraní) hodnocení by bylo složitý ale brala by se celková hratelnost chau což znamená slušný resy nějaká dmg nejaký dosažený breaky life/mana všechno tohle by se hodnotilo ... hodnocení by mohlo probíhat za pomoci hlasování na fóru
+ sposty dalších věcí
Co se obchodování týče stejně půjde dřív nebo později do háje, jistý způsob by bylo omezit dropy, ale myslim že je to dost kravina. Možná by pomohlo kdyby se hráči domluvili předem a hráli spolu v teamu, dost lidí už to tak dělá a mají větší koupě schopnost.
hmmm a k restartu samotnému. Na AHG nejsem ani pro ani proti. Restartem moc věcí neztratím což je trošku důvod ho chtít, ale je tu dost hráčů co právě složili drahé RW a chtěli by si ho užít tudíž je důvod restar nedělat. Hlavně je to hodně věc adminů jestli usoudí že je / není potřeba a doufám že tu lidi budou psát hlavně jak co vylepšit a neřešit problémy ohledně restartu to se může dělat někdy potom až bude prpravoný plán co jak zlepšit.
pokud mě napadne ještě něco k věci přihodím později
Naposledy upravil(a) Luke5 dne 09.09.2011, 21:00 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Omezení připojení na bych dal aspoň na 3-4 chary (preferuju 3 kvůli LK např.) a zároveň bych omezil i počet účtů podle připojení charů -> doporučil bych hlasování na fóru, kde by lidi hlasovali pro 1-4 aktivních účtů a zařídil se podle většiny
To už odporuje myšlence mě a lidí co zažili realmy bez multiloginu. V prvé řadě to chce zajistit, aby lidi hráli spolu. Obrovská výhoda Gwodu byla v tom, že i když tam měl každý po zvednutí dropu z Gul na Lo eni / infi / atd, tak byli furt nuceni spolu expit a findit. Tohle je prvořadým úkolem.
Dokonce aj já teď dostanu více expů, když idu BHčka stylem sosa (96) + Ama (98) + 3 muly, než v BH plném lidí. Navíc mám PC a char, abych utáhl expení 2+6, ale co z teho budu mít?
Co se mulení HF týče, nesnažil bych se ho usnadnit, protože už lvl 41 je usnadnění a pokud se parta hráčů dohodne udělají chant 2+ k tak zvládnou i cnm
Zvýšení dropu run - teďko na AHG je zvednuté a myslím, že je to docela vcajku na poměr počtu hráčů ty HR padali rozumně. Opět by mohlo být hlasování o kolik zvětšit / nezvětšit. 100% bych nedával víc krav.. Už takhle je ta lokace strašně imbalanced pro lovení HR prostě nejlepší místo.
HR a enigmy nevyřeší základní problém - nedostatek mid run pro normální obchodování. Mnoho lidí už ani nesbirá TR armory, shaka a podobně, protože tohodle materiálu se jim válí na mulách tuny a hlavně nemaj motivaci pro obchod. Já, když řekl, že chcu za Shako Istku, tak na mě lidi hleděli jak na vraha. (Na Gwodu stálo shako Gul a to tam zprvu nebyl povolený ani ten loader.) Podobný případ byl Nature Peace. Na prvním HG mi za to lidi byli ochotni dát Vexku a to tam bylo HF až od lvl 61. Když sem teď řekl, že chcu za Nature minimálně Um, abych měl vůbec důvod se obtěžovat přerušit BHčka a jít to hledat, tak se mi vysmáli. Semtam se najde nějaký nováček, který vyhaluzí Gul z HF a pak mu lze za tu Gulku sestavit komplet oblek, ale jak říkám: bez mid run je obchod mrtvý.
Jinak nechcu, aby tohle téma bylo nějak spojováno s resetem na AHG. To, ať si vyřeší oni. Rozhodně bych ale s něma jednal o omezení multiloginu v případě, že k resetu někdy v budoucnu dojde.
To už odporuje myšlence mě a lidí co zažili realmy bez multiloginu. V prvé řadě to chce zajistit, aby lidi hráli spolu. Obrovská výhoda Gwodu byla v tom, že i když tam měl každý po zvednutí dropu z Gul na Lo eni / infi / atd, tak byli furt nuceni spolu expit a findit. Tohle je prvořadým úkolem.
Dokonce aj já teď dostanu více expů, když idu BHčka stylem sosa (96) + Ama (98) + 3 muly, než v BH plném lidí. Navíc mám PC a char, abych utáhl expení 2+6, ale co z teho budu mít?
Co se mulení HF týče, nesnažil bych se ho usnadnit, protože už lvl 41 je usnadnění a pokud se parta hráčů dohodne udělají chant 2+ k tak zvládnou i cnm
Zvýšení dropu run - teďko na AHG je zvednuté a myslím, že je to docela vcajku na poměr počtu hráčů ty HR padali rozumně. Opět by mohlo být hlasování o kolik zvětšit / nezvětšit. 100% bych nedával víc krav.. Už takhle je ta lokace strašně imbalanced pro lovení HR prostě nejlepší místo.
HR a enigmy nevyřeší základní problém - nedostatek mid run pro normální obchodování. Mnoho lidí už ani nesbirá TR armory, shaka a podobně, protože tohodle materiálu se jim válí na mulách tuny a hlavně nemaj motivaci pro obchod. Já, když řekl, že chcu za Shako Istku, tak na mě lidi hleděli jak na vraha. (Na Gwodu stálo shako Gul a to tam zprvu nebyl povolený ani ten loader.) Podobný případ byl Nature Peace. Na prvním HG mi za to lidi byli ochotni dát Vexku a to tam bylo HF až od lvl 61. Když sem teď řekl, že chcu za Nature minimálně Um, abych měl vůbec důvod se obtěžovat přerušit BHčka a jít to hledat, tak se mi vysmáli. Semtam se najde nějaký nováček, který vyhaluzí Gul z HF a pak mu lze za tu Gulku sestavit komplet oblek, ale jak říkám: bez mid run je obchod mrtvý.
Jinak nechcu, aby tohle téma bylo nějak spojováno s resetem na AHG. To, ať si vyřeší oni. Rozhodně bych ale s něma jednal o omezení multiloginu v případě, že k resetu někdy v budoucnu dojde.
Kylie Minogue, aneb nikdy nepřestanu milovat ženskou, která mi byla víc jak 4 roky inspirací k hraní...
Nejlepší PvP postava s nejvyšším levelem na druhém ladderu AHG. Jn, asi ju mám tak trošičku rád... 8.9.2011 level up 98->99!
Nejlepší PvP postava s nejvyšším levelem na druhém ladderu AHG. Jn, asi ju mám tak trošičku rád... 8.9.2011 level up 98->99!
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Sice obchodu moc nerozumím (a tak prodávám asi i dost levně, nebo ty věci rovnou dávám zadarmo), ale tohle mi teda přijde levné. Nechápu ty lidi.. Copak neví, že takové hledání člověku zabere dost času, a tak by to se mohlo i nijak ocenit..?HaNacisKO píše:Já, když řekl, že chcu za Shako Istku, tak na mě lidi hleděli jak na vraha. (Na Gwodu stálo shako Gul a to tam zprvu nebyl povolený ani ten loader.) Podobný případ byl Nature Peace. Na prvním HG mi za to lidi byli ochotni dát Vexku a to tam bylo HF až od lvl 61. Když sem teď řekl, že chcu za Nature minimálně Um, abych měl vůbec důvod se obtěžovat přerušit BHčka a jít to hledat, tak se mi vysmáli.
Jinak co mě chybělo, chybí a nejspíše i bude chybět je, již zmiňovaná, společná hra. A ne jen společný find, ale třeba si jen tak projít nějakou lokaci jen tak, i když už máme třeba hru celou projitou. Prostě užít si hru v partě, s více chary, popovídat si..
Ale chápu, že tohle asi moc lidí nebaví
HC grál: 537/516 (-21)
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
raisen, a to je právě to, čeho chceme s Hanaciskem dosáhnout. Na gwodu hráli všici spolu a kecali každej den. Expilo se v partách a tak se i mulilo. Každej druhej tam měl enigmu, infy a podobné věci, a stejně se chodily 3 bh zaráz a všichni spolu. A to je to, co mně hrozně chybí. Každej teď vleze akorát do pass hry a hraje sám (dělal jsem to taky). Já chci staré časy pokecu a bavení se hrou. Doufám, že budeme schopni něco takového uskutečnit.
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
V tomdle s Hanaciskem souhlasim Gwod byl prostě nej server a ne jen proto ze to byl můj první, ale i proto že si tam hráči pomáhali. Když ste se připojili nebyl problém najít hru kterou ste potřebovali nebo jí založit a hned bylo Full. Bylo to dáno z větší části počtem hráčů ale i tim omezení multiloginu. jojo gwod byl prostě nej kdo nezažil nepoznal dobrej realm. Podle mě dobrej realm byb byl něco mezi FWD2 a AHG sou oba vážně extrém jak uš hanacisko zmínil. Neříkám že není ahg dobrej realm ale uš prostě nemám čas a FWD2 to je asi fakt na tu chvilku než vide D3. Nevim jak byl nastavenej Gwod páč tenkrát sem to neřešil, ale byl to nej realm na kterym sem pařil.
PS: Fida: nevim jak na tom ste teď ale to co si říkal zavánělo FWD2 a to by dopadlo stejně nikdo nebude chodit v partách pokud bude možnost 5K cow a zvětšenej drop run.... teda můj názor
PS: Fida: nevim jak na tom ste teď ale to co si říkal zavánělo FWD2 a to by dopadlo stejně nikdo nebude chodit v partách pokud bude možnost 5K cow a zvětšenej drop run.... teda můj názor
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Jo, kolikrát jsem si říkala, proč už není GWOD..
Mimochodem: t0x1c po dvou letech tady?
Mimochodem: t0x1c po dvou letech tady?
Naposledy upravil(a) raisen dne 01.09.2011, 19:43 hod., celkem upraveno 1 x.
HC grál: 537/516 (-21)
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Lgarou tento server se dělat nebude. Kdyby náhodou něco bylo, tak jedině jako byl Gwod.
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Gwod teda zas tak dobrej nebyl. Byl prostě první kde většina čechů hrála a jiný nebyl. V té době by byl dobrý jakýkoliv server, kde by šlo hrát, admin by na to úplně nekašlal a bylo tam dost lidí. Bohužel na gwodu admin cheatoval a nadržoval německé části komunity.
Mnohem lepší vzpomínky mám třeba na starý Antik a pak hlavně na Hellgate v začátcích, nebo spíš chvíli po začátku když to ještě bylo u Ricka, to byly super časy. 100 lidí online, bez lagů, dobrá komunita, my admini jsme se o to myslím dost dobře starali bh se chodilo ještě normálně, atd.
P.S. Gwod už není, protože lidi odhalili že admin cheatuje a právě hodně nadržuje němcům .), pak už tam hrálo čím dál méně lidí.
Mnohem lepší vzpomínky mám třeba na starý Antik a pak hlavně na Hellgate v začátcích, nebo spíš chvíli po začátku když to ještě bylo u Ricka, to byly super časy. 100 lidí online, bez lagů, dobrá komunita, my admini jsme se o to myslím dost dobře starali bh se chodilo ještě normálně, atd.
P.S. Gwod už není, protože lidi odhalili že admin cheatuje a právě hodně nadržuje němcům .), pak už tam hrálo čím dál méně lidí.
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
já tu myšlenku chápu, ale je potřeba aby s tim souhlasili lidi (2 logy = char + přehoz což je vcajk), jenže už teďko není moc lidí co hraje a nevim kolik z nich by bylo ochotnejch omezit se na 2 logy (třeba se pletu jen odhaduju co si lidi myslej, jak se zachovají)To už odporuje myšlence mě a lidí co zažili realmy bez multiloginu. V prvé řadě to chce zajistit, aby lidi hráli spolu.
další věc co mě napdala ohledně obchodu znehodnotit cenu předmětů, potom si každej rozmyslí jestli bude lítat mefa 24/7 když se bude prodávat arach za pul - timhle by se nejspíš dosáhlo toho že by nebylo na skladech milion tr věcí shak atp každopádně obchod by se tim ale nevyřešl. Předražení věcí taky není řešení, protože když teďko sám si řekl že už teďko lidi nejsou schopný ty runy sehnat (nebo nejsou ochotný je dát). Myslim si že není vůbec divný, když na serveru hraje pár lidí, že po půl roce nikdo nechce kupovat shaka atp. K tomu musí vždycky dojít protože nepřibývají nový hráči. A když jo tak pro ně sehnatu runu UM je nadlidskej výkon. Jediný místo kde mají šanci je HF a když jim padne 3x Hel- Lem tak se na to vyprdnou. Teoreticky řešení kdyby se zrušilo omezení HF tak všichni mulý od rána do večera a sem zvědavý kde najdeš "společnou hru" (nepotřebuješ s omezenym loginem dalšího parťáka na expení s víc pl ve hře) - moná, ale jenom možná, by stálo zamyslet se do zásahu rozsahu run co padnou ... dejmetomu kdyby se udělalo že by padali Lem-Ist -> mulení by dalo pořád stejne fušku + muselo by se sehnat pár lidi co půjdou dohromay + nějaká ta runa by byla jistá (mid runa na trade)
edit: SRY skoro všechno je napsaný dost krkolomě (možná proto, že jsem všechno 100x přepisoval )
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Může se udělat rozkládání věcí na runy v kostce třeba .)
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Lidi notak podme se sjednotit, takhle to jde od 10ti k 5ti.
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Škoda že jsem teda na tom gwodu nehrál. A jinak je pěkné si to tu napsat, co bylo dobré a co by bylo dobré ale spíš je na místě zjistit co by šlo udělat, nebo spíš kdo by byl ochotný něco udělat...
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
Já myslím, že co se sjednocení týče, tak zůstane jen u těch slov. Už jen proto, že za pár měsíců tu bude D3. (když se teda bavíme o situaci D2 realmů)
HC grál: 537/516 (-21)
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
a je to tu zas
největší výhoda diabla je jeho variabilita, ale v podstatě je to i nevýhoda... pokud chce bejt server úspěšnej, co se počtu hráčů týče, tak musí uspokojit širokou masu lidí (hráčů) - pvp hráče, highlvl expery, pvm gear perfekcionalisty a takovej ten střed, co si chce prostě zahrát a další a další, každej si může najít svůj cíl
na AHG jsou možná tři hlavní problémy, co se trhu týče
- kvanta předmětů denní potřeby (za to částečně může DC z facetu -> nolife andy/mef)
- nedostatek run, za který by se ty shaka a podobný srandy kupovaly (HF41 mi přijde naprosto ujetý, pochopil bych to, kdyby z HF padaly vyšší runy, ale takhle je to nerozumný) -> další degradace ceny
... pak se lidi nejsou schopný dohodnout na cenách a když má někdo odlišnej názor, tak je pomalu za vola
- dalším problémem sou extrémně vzácný předměty ... DF/Griffon/ruby jwl of fevor/3/20/20 za gul-vex docela běžná praxe ... prostě nejsou prostředky na ocenění těch fakt top předmětů, což mi přijde docela škoda
no a fwd2 je extrém největší, to víme
gwod nepamatuju, ale starej antik byl fajn, full bh, kde měl každej jeden char, pokecalo se .... je fakt, že to bh asi nebylo za 2 min, ale mělo svoje kouzlo ... byl sem tenkrát začátečník (lama), ale lidi poradili, pomohli... nikde žádnej spěch - ne jako dnes - namulíme bh ve dvou, za 2,30 hotovo aj s baalem ... natáhnou se 4 chary přes stinga za pár sec a furt dokola, do zblbnutí, jak smyslu zbavený ... tohle mi přijde ujetý, postrádá to zábavu, zpestření, prostě nuda
no a pak je tu další problém - a to konkrétně pvp - jde o to, že se člověk snaží udělat pořádnej pvp char, s kterým se dá duelit a pak se zvedne část lidí a začne hledat problémy (nedá to moc práce) a myslet na reset ... a jede se odznova... unspoken a podobný udělátka nejsou řešením - úplně perf. char taky brzo omrzí
snad to má hlavu a patu
a mám takovej pocit, že DIII je jen nafouknutá bublina, člověk ho za tejden dohraje a pomalu začne hledat instalačku od DII ... stačí mi, když vidím 1.13ku, všechno spěje k dalšímu a dalšímu zjednodušování
howgh
největší výhoda diabla je jeho variabilita, ale v podstatě je to i nevýhoda... pokud chce bejt server úspěšnej, co se počtu hráčů týče, tak musí uspokojit širokou masu lidí (hráčů) - pvp hráče, highlvl expery, pvm gear perfekcionalisty a takovej ten střed, co si chce prostě zahrát a další a další, každej si může najít svůj cíl
na AHG jsou možná tři hlavní problémy, co se trhu týče
- kvanta předmětů denní potřeby (za to částečně může DC z facetu -> nolife andy/mef)
- nedostatek run, za který by se ty shaka a podobný srandy kupovaly (HF41 mi přijde naprosto ujetý, pochopil bych to, kdyby z HF padaly vyšší runy, ale takhle je to nerozumný) -> další degradace ceny
... pak se lidi nejsou schopný dohodnout na cenách a když má někdo odlišnej názor, tak je pomalu za vola
- dalším problémem sou extrémně vzácný předměty ... DF/Griffon/ruby jwl of fevor/3/20/20 za gul-vex docela běžná praxe ... prostě nejsou prostředky na ocenění těch fakt top předmětů, což mi přijde docela škoda
no a fwd2 je extrém největší, to víme
gwod nepamatuju, ale starej antik byl fajn, full bh, kde měl každej jeden char, pokecalo se .... je fakt, že to bh asi nebylo za 2 min, ale mělo svoje kouzlo ... byl sem tenkrát začátečník (lama), ale lidi poradili, pomohli... nikde žádnej spěch - ne jako dnes - namulíme bh ve dvou, za 2,30 hotovo aj s baalem ... natáhnou se 4 chary přes stinga za pár sec a furt dokola, do zblbnutí, jak smyslu zbavený ... tohle mi přijde ujetý, postrádá to zábavu, zpestření, prostě nuda
no a pak je tu další problém - a to konkrétně pvp - jde o to, že se člověk snaží udělat pořádnej pvp char, s kterým se dá duelit a pak se zvedne část lidí a začne hledat problémy (nedá to moc práce) a myslet na reset ... a jede se odznova... unspoken a podobný udělátka nejsou řešením - úplně perf. char taky brzo omrzí
snad to má hlavu a patu
a mám takovej pocit, že DIII je jen nafouknutá bublina, člověk ho za tejden dohraje a pomalu začne hledat instalačku od DII ... stačí mi, když vidím 1.13ku, všechno spěje k dalšímu a dalšímu zjednodušování
howgh
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
to omezení loginů na hráče na 2(3) mi přijde jako fajn věc, to je v podstatě důvod, proč už dia skoro nehraju (jen občas nějakej ten pokus o pvp) - samotnýho mě to neba
Re: Diskuze na téma Diablo realm jako za starých časů
a jak se určí cena ? hlasování ? nebo podle ceníku ... podle mě by to byla dobrá věc když není komu prodat tak si to roztavim v kostceJavurek píše:Může se udělat rozkládání věcí na runy v kostce třeba .)