DMG Monk
Tak sem si tak hrál s calculatorem. Udělal sme si monka, který je ( nebo by měl být) zhotoven pro co-op akci.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... ZVX!caabaa
Deadly Reach s runou FORESIGHT
- Asi jediný nebo jeden z mála skillů generující spirit a je na větší vzdálenost.
navíc tahle runa zvyšuje ( pokud dobře chápu) poté dmg všech abilit o 18% na 30 sec.
Seven-sided strike s runou SUDDEN ASSAULT
- Skill je sám o sobě silný a s touto runou se jeho účinnost ještě zvýší.
Cyclone Strike s runou EYE OF THE STORM
-Skill dobrý jen nevýhoda mi přijde to že bere 75 Spiritu proto sem se rozhod pro tuto runu, která jej redukuje na 45 spiritu což je únosnější.
Breath of Heaven s runou Blazig Wrath
- Jak sem psal tento monk je na co-op akci a proto tento skill. Navíc tahle runa mi po jeho použití zvýší dmg o 15% na 45 sec což je podle mého dost dobré.
Mantra of Conviction s runou Overawe
- Mantra si myslím výtečná a runa její účinek ještě zesílí.
Lashing Tail Kick s runou Vulture Claw Kick
- Skill vhodný v případě že je kolem vás příliš monster a potřebujete je trochu odkopnout. Tuhle runu sem zvolil kvůli zvýšení dmg ale spíš by se hodila pro účely tohoto skillu runa Sweeping Armada.
PASIVNÍ SKILLY
Guardian Paths
- Myslím si že nutnost každého monka.
Near death Experience
- Ačkoli na tuto pasivku nebylo příliš dobrých ohlasů že vás to nezachrání tak pokud dostanete fatální ránu dá vám 35% hp a spiritu. Myslím si že 35% spiritu ej dost na heal a pak vám ten heal i zvýší DMG a poté i s kombinací s Lashing Tail Kick vás to spasit může.
Seize the initiative
- Jen pro zvýšení armoru. Jelikož u monka dexterity zvyšuje dmg tak si myslím že tento stat bude hodně vysoké číslo proto si myslím že armor bude též vysoký a tím i větší vydrž.
No Tohle je můj monk a ted kritizujte a nebo poraďte jak byste tento build upravily :-)
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... ZVX!caabaa
Deadly Reach s runou FORESIGHT
- Asi jediný nebo jeden z mála skillů generující spirit a je na větší vzdálenost.
navíc tahle runa zvyšuje ( pokud dobře chápu) poté dmg všech abilit o 18% na 30 sec.
Seven-sided strike s runou SUDDEN ASSAULT
- Skill je sám o sobě silný a s touto runou se jeho účinnost ještě zvýší.
Cyclone Strike s runou EYE OF THE STORM
-Skill dobrý jen nevýhoda mi přijde to že bere 75 Spiritu proto sem se rozhod pro tuto runu, která jej redukuje na 45 spiritu což je únosnější.
Breath of Heaven s runou Blazig Wrath
- Jak sem psal tento monk je na co-op akci a proto tento skill. Navíc tahle runa mi po jeho použití zvýší dmg o 15% na 45 sec což je podle mého dost dobré.
Mantra of Conviction s runou Overawe
- Mantra si myslím výtečná a runa její účinek ještě zesílí.
Lashing Tail Kick s runou Vulture Claw Kick
- Skill vhodný v případě že je kolem vás příliš monster a potřebujete je trochu odkopnout. Tuhle runu sem zvolil kvůli zvýšení dmg ale spíš by se hodila pro účely tohoto skillu runa Sweeping Armada.
PASIVNÍ SKILLY
Guardian Paths
- Myslím si že nutnost každého monka.
Near death Experience
- Ačkoli na tuto pasivku nebylo příliš dobrých ohlasů že vás to nezachrání tak pokud dostanete fatální ránu dá vám 35% hp a spiritu. Myslím si že 35% spiritu ej dost na heal a pak vám ten heal i zvýší DMG a poté i s kombinací s Lashing Tail Kick vás to spasit může.
Seize the initiative
- Jen pro zvýšení armoru. Jelikož u monka dexterity zvyšuje dmg tak si myslím že tento stat bude hodně vysoké číslo proto si myslím že armor bude též vysoký a tím i větší vydrž.
No Tohle je můj monk a ted kritizujte a nebo poraďte jak byste tento build upravily :-)
Re: DMG Monk
K tomu buildu mam 2 vyhrady:
- neutahnes to na spirit, coz nakonec vyusti jeste v mene dmg nez nejaky vyvazenejsi build
- na vyssich obtiznostech neprezisjes (ten heal neni nijak silny a jako solo utilita urcite nestaci)
Doporucuji dropnout seven sided kick nebo cyclone strike a nahradit utilitou. Vyresit lepe generaci spiritu. Pokud mas guardians path na generaci spiritu, tak je to slapnuti vedle .. 2H zbran je pomala, takze budes regenerovat jeste mene nez s DW (pouziti pro dodge je do tohohle buildu nejake divne).
Takze pro hrani na SC v parte vyresit lepe generaci spiritu. Pro inferno / HC ten build musi mit vice utility.
- neutahnes to na spirit, coz nakonec vyusti jeste v mene dmg nez nejaky vyvazenejsi build
- na vyssich obtiznostech neprezisjes (ten heal neni nijak silny a jako solo utilita urcite nestaci)
Doporucuji dropnout seven sided kick nebo cyclone strike a nahradit utilitou. Vyresit lepe generaci spiritu. Pokud mas guardians path na generaci spiritu, tak je to slapnuti vedle .. 2H zbran je pomala, takze budes regenerovat jeste mene nez s DW (pouziti pro dodge je do tohohle buildu nejake divne).
Takze pro hrani na SC v parte vyresit lepe generaci spiritu. Pro inferno / HC ten build musi mit vice utility.
Re: DMG Monk
ok na SC zkus treba nadnest jak bys to zkusil poresit ty :-) at mam inspiraci :-) jinak dekuju za nazor :-)
Re: DMG Monk
treba takhle
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... Xdf!ccbaYa
pokud nebudes hrat v parte, tak muzes vymenit guiding light za combination
strike ..
s timhle setupem budes v parte na SC krasny dmg dealer s dmg buffem pro partu a neco malo i healnes .. generatory spiritu budes pouzivat v zavisloti na situaci (udrzovat dmg buff a doplnovat spirit na spamovani cyclone striku), pridal jsem dash na lepsi mobilitu a meneni targetu
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... Xdf!ccbaYa
pokud nebudes hrat v parte, tak muzes vymenit guiding light za combination
strike ..
s timhle setupem budes v parte na SC krasny dmg dealer s dmg buffem pro partu a neco malo i healnes .. generatory spiritu budes pouzivat v zavisloti na situaci (udrzovat dmg buff a doplnovat spirit na spamovani cyclone striku), pridal jsem dash na lepsi mobilitu a meneni targetu
Re: DMG Monk
hmm zajimave :-) mozna misto toho cyclone bych dal seven sided strike preci jen ten dmg je hodne luxusni. a myslim si ze 2 spirit generatory asi moc nevyuziju ... ale vypada to zajimave :-)
Re: DMG Monk
cyclone strike ma jednu zasadni vyhodu proti 7sided strike .. a to je HOLY dmg, na kterou opet nebudou rezisty pravdepodobne + je to AOE + nema 30sec CD
2 spirit generatory hraji specifickou ulohu .. 1 na dmg buff, druhy na generaci spirit a jako single target utok
ale jak myslis
EDIT: 7sided strike budu mit ve svem buildu monka urcite, ale na PVP ne PVE
2 spirit generatory hraji specifickou ulohu .. 1 na dmg buff, druhy na generaci spirit a jako single target utok
ale jak myslis
EDIT: 7sided strike budu mit ve svem buildu monka urcite, ale na PVP ne PVE
Re: DMG Monk
jen jelikož nejsem nejak extra anglictinar tak co presne dela passivka Guiding light? :-)
Re: DMG Monk
pokazde kdyz healnes i nekoho dalsiho v tom radiusu tim breath of heavens, tak mate oba +16%dmg na 15s
Re: DMG Monk
ok dik :-) to je dobre :-) no kazdopadne to tak nejak ozkousim :-) beztak se to vse bude nejspis modifikovat v prubehu hry ... ale dik za nazor a radu :-)
Re: DMG Monk
Já jsem zvědavej jestli půjde realizovat myšlenka buildu "Čím více spiritu použiju, tím více se healnu a větší dmg dám".
Představoval bych si to nějak takhle, ability se můžou měnit. Ale theorycraft buildu by měl zůstat zachován.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... YZc!bbaaba
Představoval bych si to nějak takhle, ability se můžou měnit. Ale theorycraft buildu by měl zůstat zachován.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... YZc!bbaaba
Re: DMG Monk
Tento build by si myslím i šel jen co bych pozměnil protože runa bude na získání dalšího spiritu asi i vhodnější místo Criplling wave dát Way of hundred fists s runou spirited salvo.
Re: DMG Monk
Ještě Vozi mě tak napadá místo Way of the Hundred fists s runou spirited salvo dát skill Fist of Thunder s runou Quickening ?? podle mě sice menší dmg ale skill bych používal pouze v případě že bych měl problém se spiritem. Páč ho generuje o dost rychleji než ostatní generated skilly. navíc při rychlosti toho skillu a obecně útoků monka tak šance na crit by měla být i poměrně velká a tak si myslím že runa se k tomu náramně hodí.
Re: DMG Monk
Peknej build jsem tezkej zastance jednoho spirit generatoru ale deadly reach se me z nich libi nejmin. Uz od zacatku jsem byl velkej fanda Monka ale po tom co jsem si zahral betu tak se ze me zacina stavat zastance Barbara. Ten pocit ze hry je uplne jinej za toho barbara protoze jak zmacknes jedno tlacitko tak se vsechno zacne rozlitavat na kusy i ty zvuky tomu davaji pocit neceho mocnyho u monka je to spis takovy hodne o pohybu a ladnosti :-) Jsem zvedavej jestli zustanu u toho monka nebo prejdu na muj "mozna" novej main barbara :-)
Re: DMG Monk
Dík za pochvalu buildu. No já si oblíbil monka od doby co jej oznámily. Monk mi vyhovuje v jeho rychlém herním stylu :-) sem zvyklý hrát agresivní styl a pro to mi monk vyhovuje. Líbí se mi že může hrát úlohu jak dmg tak zároveň support a zároveň podpůrnej heal. Je to prostě všestraný char.
Barb ( bez urážky je to jen můj osobní názor) mi prijde dost nudnej. Monk je spíš taktizovací char kde člověk musí být o krok napřed. U barbara ne. Je to takový masivní dmg a jen přijdes do haldy nepřátel a uděláš bum bum a je. Efekty hezký ale tot vše.
Co sme koukal s monkem taky můžeš parádně zmasakrovat hordy nepřátel :-) a všude to lítá :-)
Barb ( bez urážky je to jen můj osobní názor) mi prijde dost nudnej. Monk je spíš taktizovací char kde člověk musí být o krok napřed. U barbara ne. Je to takový masivní dmg a jen přijdes do haldy nepřátel a uděláš bum bum a je. Efekty hezký ale tot vše.
Co sme koukal s monkem taky můžeš parádně zmasakrovat hordy nepřátel :-) a všude to lítá :-)
Re: DMG Monk
Můj pure DPS build - nějaké názory na něj? - nutno nosit twohand.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... gdb!cZbaZa
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... gdb!cZbaZa
Naposledy upravil(a) Thulle dne 31.05.2012, 07:47 hod., celkem upraveno 2 x.
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:92
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:BurrZoust#2804
Re: DMG Monk
1. píše dotématu z března
2. heh, možná je to pure DPS build, ale od konce hell nebo spíše začátku inferna to bude "permanent dead build"
2. heh, možná je to pure DPS build, ale od konce hell nebo spíše začátku inferna to bude "permanent dead build"
My BNet profile
SC - all classes deleted ... SC is nonsense
HC - all classes +60lvl
... HC inferno Diablo is dead ... 1.0.4
SC - all classes deleted ... SC is nonsense
HC - all classes +60lvl
... HC inferno Diablo is dead ... 1.0.4
Re: DMG Monk
1. nechtěl jsem zakládat nové téma, když je tu už jedno se stejným názvem.burrzoust píše:1. píše dotématu z března
2. heh, možná je to pure DPS build, ale od konce hell nebo spíše začátku inferna to bude "permanent dead build"
2. vzhledem k tomu, že rushuju prvních pár aktů a obtížností sám, tak tohle je jen early game dočasný build pro rychlé čištění :-) v pozdějších aktech a obtížnostech přejdu na tank build.