Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Takze jak by mela tato posledni obtiznost vypadat podle Vas?
Osobne zastavam nazor "cim tezsi, tim lepsi". Inferno by melo vyzadovat delsi farmeni obtiznosti hell, propracovany build a optimalni volbu gearu na solo. V ramci co-op pak jeste navic vhodne slozeni party a pokrocila uroven teamove hry.
Doufam, ze pouziji ten system na upravu obtiznosti z HC raidu ve WoW. Stanovi % z celkoveho poctu hracu, kteri by meli byt schopni dokoncit hru na dane obtiznosti. Podle rozdilu aktualniho % a stanoveho % by pak upravovali obtiznost.
Ja bych to % videl nasledovne:
normal - 100%
nightmare - 80%
hell - 40%
inferno - 20% (klidne i 10%, ale ten tlak by Blizzard neustal .. hlavne ze strany HC hracu)
A ted nejake postrehy...
JW: "Just finished an epic 4 player co-op Inferno difficulty play session. Died a lot. Very fun! "
Tohle mne docela znervoznuje. Inferno si urcite nepredstavuji tak, ze budu pravidelne chcipat, ale nakonec to nejak "doklepu"... Mela by to byt spise STOPka, ktera donuti cloveka zastavit, zamyslet se nad svym buildem a zkontrolovat gear... Zaroven doufam, ze opravy budou hodne drahe a kazda smrt bude bolet.
S vytracenim obtiznosti se z her vytraci i podstatna cast zabavy, ktera primo pusobi na to, jak dlouho se bude dany titul hrat. To je duvod, proc jsou stale oblibene i stare PVP tituly jako W3 Dota (obtiznost je dana skillem samotnych hracu).
Osobne zastavam nazor "cim tezsi, tim lepsi". Inferno by melo vyzadovat delsi farmeni obtiznosti hell, propracovany build a optimalni volbu gearu na solo. V ramci co-op pak jeste navic vhodne slozeni party a pokrocila uroven teamove hry.
Doufam, ze pouziji ten system na upravu obtiznosti z HC raidu ve WoW. Stanovi % z celkoveho poctu hracu, kteri by meli byt schopni dokoncit hru na dane obtiznosti. Podle rozdilu aktualniho % a stanoveho % by pak upravovali obtiznost.
Ja bych to % videl nasledovne:
normal - 100%
nightmare - 80%
hell - 40%
inferno - 20% (klidne i 10%, ale ten tlak by Blizzard neustal .. hlavne ze strany HC hracu)
A ted nejake postrehy...
JW: "Just finished an epic 4 player co-op Inferno difficulty play session. Died a lot. Very fun! "
Tohle mne docela znervoznuje. Inferno si urcite nepredstavuji tak, ze budu pravidelne chcipat, ale nakonec to nejak "doklepu"... Mela by to byt spise STOPka, ktera donuti cloveka zastavit, zamyslet se nad svym buildem a zkontrolovat gear... Zaroven doufam, ze opravy budou hodne drahe a kazda smrt bude bolet.
S vytracenim obtiznosti se z her vytraci i podstatna cast zabavy, ktera primo pusobi na to, jak dlouho se bude dany titul hrat. To je duvod, proc jsou stale oblibene i stare PVP tituly jako W3 Dota (obtiznost je dana skillem samotnych hracu).
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
no asi to moc tezke nebude, kdyz to dokazal dohrat JW a nejaci ..... jeste bych pochopil, ze to prosel sam, ale nejaka nesehrana kancelarska particka, nebo NEDEJBOZE nejaka rodina skupinka, ktera se zrovna sesla po veceri, kde se precpali hambacema a pak si jen tak slozili diabla......
ja bych to videl podobne cim tezsi, tim lepsi. s normal postavou umirat, tak kazdych 10 minut a s hc to mit strach vubec zapnout proste pohrebiste hc postav, tak aby hc char, ktery dohral inferno byl opravdu vzacnost.
ja bych to videl podobne cim tezsi, tim lepsi. s normal postavou umirat, tak kazdych 10 minut a s hc to mit strach vubec zapnout proste pohrebiste hc postav, tak aby hc char, ktery dohral inferno byl opravdu vzacnost.
- Programos
- Minion of Destruction
- Příspěvky:810
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Programos#2804
- Bydliště:Bystřice n.P.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Chci 5% na inferno a nechci být mezi těmi, co to dají. Chci o to bojovat, chci výzvu.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Ja by som uvital keby sa inferno podobalo obtiaznostou Uber Tristamu Proste aby sa to davalo ve 4ch len s hustym gearom. UT bol pre mna dost dobry challenge ked som tam nabehol s barbarom Predstavujem si to zo zaciatku asi na hit & run , ale strasne sa na to tesim !
Naposledy upravil(a) Deef dne 14.03.2012, 22:23 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@king .. je otazka s jakym gearem to dohrali, jestli si ho farmili nebo si proste nejaky navolili atd.. inferno by mela byt jasna stopka.. zadne umirani co 10 min, ale spise "cant touch this" bez poradneho skillu, buildu a gearu
EDIT:
@programos .. citim to stejne.. rozhodne nechci po case zapinat diablo s tim, ze si dam jako obvykle 10x inferno .. musi to byt vyzva, kde clovek neustale musi davat pozor i se skvelym gearem
EDIT:
@programos .. citim to stejne.. rozhodne nechci po case zapinat diablo s tim, ze si dam jako obvykle 10x inferno .. musi to byt vyzva, kde clovek neustale musi davat pozor i se skvelym gearem
Naposledy upravil(a) Vozi dne 14.03.2012, 22:33 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Souhlasim s tebou. Rozhodne nechci aby Inferno bylo pro kazdyho kdo udela 60lvl a sezene gear. Urcite to bude muset byt o vybalancovani postavy a schopnosti vedet jak se s danou postavou v boji chovat.
Chtel bych aby Inferno bylo neco jako HC mod. Tedy opravdova vyzva u ktere je treba premyslet. Normal muze hrat kazdej a na umirani nesejde. Ale hrat HC to uz chce slusnej par kouli. Proto chci aby to Inferno bylo opravdu epicky. A doufam ze Blizzard nebude kvuli vsem, co budou brecet ze Inferno jim nejde, delat Inferno lehci a pristupnejsi vsem. Proste to musi stat za to a nesmi to byt jen dalsi obtiznost ale neco extra, proto to taky do D3 pridali ne ?
Jednoduse receno: Cim vic smrti, tim lip. Cim vic "Jak se pres tyhle elitky asi dostanu" (15minut theorycraftingu) momentu, tim lip. A lidi co vlezou s HC postavou do Inferna budou muset mit koule jak hroch, jinak tu hru hrat nebudu :-)
Chtel bych aby Inferno bylo neco jako HC mod. Tedy opravdova vyzva u ktere je treba premyslet. Normal muze hrat kazdej a na umirani nesejde. Ale hrat HC to uz chce slusnej par kouli. Proto chci aby to Inferno bylo opravdu epicky. A doufam ze Blizzard nebude kvuli vsem, co budou brecet ze Inferno jim nejde, delat Inferno lehci a pristupnejsi vsem. Proste to musi stat za to a nesmi to byt jen dalsi obtiznost ale neco extra, proto to taky do D3 pridali ne ?
Jednoduse receno: Cim vic smrti, tim lip. Cim vic "Jak se pres tyhle elitky asi dostanu" (15minut theorycraftingu) momentu, tim lip. A lidi co vlezou s HC postavou do Inferna budou muset mit koule jak hroch, jinak tu hru hrat nebudu :-)
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
ja doufam, ze pujde i o level postavy, ze 60 clovek nedingne nekde v pulce hellu a pak uz to jen dobehne, aby mohl na inferno
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Aha, kdo by cekal, ze lidi, co jsou ve styku s diablem uz nekolik let, den co den, lidi kteri tvorili mechaniky hry takze je znaji uplne nejlip, lidi kteri pracovali na inferno modu a jeho zapeklitostech.. kdo by cekal, ze tidle lidi inferno projdou.... neplet si vyvojare her se svoji sekretarkou, co googli jak se v excelu dela funkce...kING píše:no asi to moc tezke nebude, kdyz to dokazal dohrat JW a nejaci ..... jeste bych pochopil, ze to prosel sam, ale nejaka nesehrana kancelarska particka, nebo NEDEJBOZE nejaka rodina skupinka, ktera se zrovna sesla po veceri, kde se precpali hambacema a pak si jen tak slozili diabla......
Are you ever afraid in battle ? Fear is a part of life, if you live, you fear
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Tak pozor, JW nedohrál celé diablo na inferno, pouze první akt
@StanGe205 oh hell no. Act 1 only, and not even all of it.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Pokud ma byt obtiznost stejna i pro HC hrace a pokud bude Inferno obtiznost nastavena pro 5-10% TOP SC hracu (kteri mohou ripnout neomezene), tak by Inferno na HC dokoncilo +-0.1% hracu a to si lidi na foru vybreci aby to bylo vic.
A Naopak pokud Inferno dohraje +-5% HC hracu, tak to "bez problemu" dohraje i 50% SC hracu(horsim hracum staci pouze vic casu/goldu misto skilu).
100% se stotoznuju s nazorem Programose:
"Chci 5% na inferno a nechci být mezi těmi, co to dají. Chci o to bojovat, chci výzvu."
Ale silne pochybuju ze to tak nakonec bude..
A Naopak pokud Inferno dohraje +-5% HC hracu, tak to "bez problemu" dohraje i 50% SC hracu(horsim hracum staci pouze vic casu/goldu misto skilu).
100% se stotoznuju s nazorem Programose:
"Chci 5% na inferno a nechci být mezi těmi, co to dají. Chci o to bojovat, chci výzvu."
Ale silne pochybuju ze to tak nakonec bude..
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
A já doufám že bude HC PVP s permanentní smrtí , blázen na to jsem velkej Oujeeeeeeee . Mohlo by to fungovat že když vyhraješ tak ti z protihráče vypadnou 3 náhodné itemy z jeho gearu + ze zbytku přísady.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Taky se modlím, aby Inferno byla výzva. Chci aby se muselo opravdu bojovat o přežití a pokud už se člověku povede nějakým zázrakem tuto obtížnost pokořit, aby věděl, že je jedním z mála. SC inferno bude podle mě "široké veřejnosti" otevřené, protože se tam bude farmit ten nejlepší gear, a ten se pak dá dobře prodat na RMAH. A kdyby byla obtížnost nastavená moc vysoko, "široká veřejnost" by se tam nehrnula, nefarmila, neprodávala...
Doufám, že se mýlím a inferno bude opravdu jen pro týpky co mají výdrž bojovat a schopnosti taktizovat a přemýšlet nad výbavou, buildy, ale i partou.
Zatím se mi to jeví tak, že SC inferno zas taková obrovská výzva nebude, bohužel :-( (ale znovu říkám...doufám, že se mýlím :-D )
@STIN: Magore :-D HC PvP je totální sadismus :-D
Doufám, že se mýlím a inferno bude opravdu jen pro týpky co mají výdrž bojovat a schopnosti taktizovat a přemýšlet nad výbavou, buildy, ale i partou.
Zatím se mi to jeví tak, že SC inferno zas taková obrovská výzva nebude, bohužel :-( (ale znovu říkám...doufám, že se mýlím :-D )
@STIN: Magore :-D HC PvP je totální sadismus :-D
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Vubec nerozumim tomu, jak vsichni prezentuji ty svoje "glass cannon" buildy wizardu, kde jedinou utilitou je 16s cd teleport a jeste chteji jit HC. Kazdy WIZ build ma pasivku prodigy a vetsinu lidi zajima jenom kolik budou generovat AP. Protoze monstra musi umrit, kdyz budou mit dost AP .. nebo ne ?
Doufam, ze takhle nebude uvazovat drtiva vetsina, protoze pak Blizzard bude opravdu nucen tu obtiznost stahnout.
Doufam, ze takhle nebude uvazovat drtiva vetsina, protoze pak Blizzard bude opravdu nucen tu obtiznost stahnout.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Jen taková otázka, myslíte, že bude se dát projít inferno ve 2 ?
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Tak pozor JW nedohral ani I ACT:D. Myslim ze ty teorie o 5%-20% jsou utopie. To si Blizzard nemuze dovolit. Inferno bude problem zezacatku (najit sparvny mix statu se spravnymi skilly) jinak si myslim, ze to da kazdy hrac ktery umi kiting atd. Spis tam bude nejaky event co da fakt MALO kdo, unikatni tezko dosazitelne achievementy nebo dovi co Blizzard jeste ma v rukavu. Ale ze by Inferno dohralo jen 1/10 hracu? To urcite ne. Doufam a verim v to ze po dohrani Inferna nebude jedina moznost jak se zabavit PVP (nepocitam sbirani gearu:D). Nejake OP eventy bych jen uvital.
pozor na doubleposty... M
Ja myslim, ze urcite. Ale bude potreba vetsi skill. V necem je to podle me dokonce i lepsi. Ale quadra je quadra:)HELLERcz píše:Jen taková otázka, myslíte, že bude se dát projít inferno ve 2 ?
pozor na doubleposty... M
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
dejavu:
jde mi o to, že plánujem čistě ve dvou hru s bratrem a nebude nikdo do plného počtu. Tak jen, abych věděl, kam se asi tak dostanem
Ne tak, já jen, zda není fakt nutnost být v plné sestavě, jinak to bude neprojitelné. O to mi šlo.
jde mi o to, že plánujem čistě ve dvou hru s bratrem a nebude nikdo do plného počtu. Tak jen, abych věděl, kam se asi tak dostanem
Ne tak, já jen, zda není fakt nutnost být v plné sestavě, jinak to bude neprojitelné. O to mi šlo.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Kdyby byl permdeath v Aréně, tak nebude nikdo HC PvP hrát, krom pár vyjímek.STIN píše:A já doufám že bude HC PVP s permanentní smrtí , blázen na to jsem velkej Oujeeeeeeee . Mohlo by to fungovat že když vyhraješ tak ti z protihráče vypadnou 3 náhodné itemy z jeho gearu + ze zbytku přísady.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Z principu inferna kde maju vsetky monstra rovnaky lvl aby si mohol farmit co sa ti paci, to hovori za celkovu obtiaznost.mafian89 píše:Tak pozor, JW nedohrál celé diablo na inferno, pouze první akt@StanGe205 oh hell no. Act 1 only, and not even all of it.
Imho inferno bude po case len farma...
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Tenhle % system neni utopie a Blizzard ho pouziva pro upravu obtiznosti HC raid instanci ve WoW. Jen par top guild bylo schopnych dokoncit HC Firelands. Po nejakem case Blizzard obtiznost stahnul, aby i ostatni meli realnou sanci. Novy content v podobe raid instanci, ktery Blizzard pridava postupne do WoW, laka lidi dale hrat a platit mesicni poplatky. Proto Blizzard casem vzdy snizi obtiznost, aby lide meli sanci dokoncit stary content a zkouset novy zase. Tohle ale nebude pripad D3, kde Blizzard nebude nucen snizovat obtiznost timhle zpusobem.dejavu píše:Myslim ze ty teorie o 5%-20% jsou utopie. To si Blizzard nemuze dovolit.
Je stejne jako kdyby jsi napsal .. Blizzard se casem smiri s tim, ze jeho.. prijem z RMAH = 0. Prijem z RMAH je inovaci mesicnich poplatku. Staci si projit beta patche a podivat se kolikrat Blizzard upravoval gold / item drop rate, craft a ceny. Blizzard to se zdravou ekonomikou v D3 kvuli prijmu z RMAH mysli vazne a lze ocekavat neustale ladeni vseho vcetne obtiznosti inferna.Madus píše:Imho inferno bude po case len farma...
EDIT:
Jsi to asi nepochopil. Behem hrani normal, nightmare a hell hrac levely nabira a postupem casu je jeho lvl vyssi nez lvl monster, coz vyusti ve snizenou obtiznost. Na infernu budou mit monstra vzdy vyssi level. Navic sila monster neni dana pouze levelem. Tim jak budes postupovat skrz jednotlive acty, tak budes narazet na jine typy monster (pravdepodobne s vice hp a dmg), ktere budou pouzivat vice abilit atd...Madus píše:Z principu inferna kde maju vsetky monstra rovnaky lvl aby si mohol farmit co sa ti paci, to hovori za celkovu obtiaznost.
EDIT2: uprava nespravne citace, na kterou mne upozornil muj osobni hater
Naposledy upravil(a) Vozi dne 15.03.2012, 10:40 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Nepochopil si to len ty zrejme, cele inferno bude mat monster lvl 61+, min o 1 lvl vyssi ako max char lvl. Vsetky moby budu rovnako obtiazne aby sa zabranilo runovaniu specifickeho monstra dokola jak to bolo s pindelskinom...O tom sa vyjadrili na blizzcone ze inferno nebude progresovat v obtiaznosti. Obtiaznost bude rovnaka pre cele inferno bez ohladu na akty.Vozi píše: Jsi to asi nepochopil. Behem hrani normal, nightmare a hell hrac levely nabira a postupem casu je jeho lvl vyssi nez lvl monster, coz vyusti ve snizenou obtiznost. Na infernu budou mit monstra vzdy vyssi level. Navic sila monster neni dana pouze levelem. Tim jak budes postupovat skrz jednotlive acty, tak budes narazet na jine typy monster (pravdepodobne s vice hp a dmg), ktere budou pouzivat vice abilit atd...
"The idea was that we wanted a difficulty mode where the entire game was viable," Wilson says. "So you don't have to pick and choose key areas [to replay]." Diablo III's Inferno difficulty, he says, will be "very difficult, very challenging," presenting a "flattened" difficulty experience that Blizzard hopes will provide a more balanced, but more challenging end game for Diablo diehards.
That "flattened" difficulty will mean, Blizzard hopes, that players revisit the entire world of Diablo III seeking bigger and bolder challenges, not just go on "Mephisto runs" or fight a specific breed of minion in search of experience points and sweet loot drops.
btw nauc sa citovat a pouzivat neake zdroje pri svojich vyrokoch bo citujes nekoho ineho a vyzeras jak klaun