Dva buildy - komentar vitan
Posledni carpinus podcasty mi byli nametem na vytvoreni noveho buildu za Wizarda jak si hru predstavuji ja.
Pracovne nazvan: Slowly
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... ZbT!ZcbZaZ
Cela akce s timhle buildem by mela probihat nasledovne. Nahodit Energy armor a familiara. Najit hloucek monster a zpomalit je pomoci slow time nasledne do takto zpomalenych monster poslat magic missile. Pokud kazdy projektil nabije jeden flash of insight tak po dvou zakouzlenich bude k dispozici buff z Arcane dynamo. Zaroven monstrum ktere zasahnu jeste zpomali Temporal flux. V tuhle chvili prichazi na radu Arcane torrent (s buffem od Arcane dynama) a snaha jednak pozabijet zpomalena monstra a take dulezita vec co nejrychleji dostat na nulu CD u Slow time diky pasivce Critical mass (i z toho duvodu je u Energy armoru runa na zvyseni sance na crit). Pokud vse pujde dobre podari se pozabijet vetsinu monster a slow time bude mozne znovu pouzit.
Je tu ale nekolik slabych mist ktere to muzou dost zkomplikovat:
- narocnost na arcane power pro hlavni dmg kouzlo Arcane torrent.
- potreba dobre zvladat pohyb po bojisti, v pripade nouze poslouzi Teleport a trochu pouze bonus do armoru z Energy armor
- vysoky resistance nebo imunita monster proti jednomu druhu elementu (zatim nikdo nevi jak to bude ve finalni hre)
- fungovani Arcane dynama a Critical mass => jak se budou nabijet, maji interni CD? Hlavne kritickou casti je fungovani Critical mass protoze diky tomu bude nutne redukovat dost podstatne CD u slow time jinak tenhle build nebude tak uplne fungovat. Zatim neni mozne realne odzkouset jestli kazdy crit snizi CD o 1s a dale jestli i efekt po zabiti monster arcane torrentem bude CD snizovat.
Ted neco k vybaveni:
Jednou z priorit bude ziskat co nejvetsi chance to crit aby se pekne navazali vsechny dalsi efekty. Ovsem vzhledem k vybranym kouzlum neni mozno zapomenout na regeneraci / navyseni arcane power a take na trochu tech obranych statu. Urcite se bude stavat ze nejakou tu ranu schytam tak aby to nebyl one shot. Zbran bych zvolil nejakou jednorucni hulku pro jeji rychlost a k tomu orb. Pujde tu dost o rychlost sesilani a diky tomu hodne critical hitu.
Pracovne nazvan: Slowly
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... ZbT!ZcbZaZ
Cela akce s timhle buildem by mela probihat nasledovne. Nahodit Energy armor a familiara. Najit hloucek monster a zpomalit je pomoci slow time nasledne do takto zpomalenych monster poslat magic missile. Pokud kazdy projektil nabije jeden flash of insight tak po dvou zakouzlenich bude k dispozici buff z Arcane dynamo. Zaroven monstrum ktere zasahnu jeste zpomali Temporal flux. V tuhle chvili prichazi na radu Arcane torrent (s buffem od Arcane dynama) a snaha jednak pozabijet zpomalena monstra a take dulezita vec co nejrychleji dostat na nulu CD u Slow time diky pasivce Critical mass (i z toho duvodu je u Energy armoru runa na zvyseni sance na crit). Pokud vse pujde dobre podari se pozabijet vetsinu monster a slow time bude mozne znovu pouzit.
Je tu ale nekolik slabych mist ktere to muzou dost zkomplikovat:
- narocnost na arcane power pro hlavni dmg kouzlo Arcane torrent.
- potreba dobre zvladat pohyb po bojisti, v pripade nouze poslouzi Teleport a trochu pouze bonus do armoru z Energy armor
- vysoky resistance nebo imunita monster proti jednomu druhu elementu (zatim nikdo nevi jak to bude ve finalni hre)
- fungovani Arcane dynama a Critical mass => jak se budou nabijet, maji interni CD? Hlavne kritickou casti je fungovani Critical mass protoze diky tomu bude nutne redukovat dost podstatne CD u slow time jinak tenhle build nebude tak uplne fungovat. Zatim neni mozne realne odzkouset jestli kazdy crit snizi CD o 1s a dale jestli i efekt po zabiti monster arcane torrentem bude CD snizovat.
Ted neco k vybaveni:
Jednou z priorit bude ziskat co nejvetsi chance to crit aby se pekne navazali vsechny dalsi efekty. Ovsem vzhledem k vybranym kouzlum neni mozno zapomenout na regeneraci / navyseni arcane power a take na trochu tech obranych statu. Urcite se bude stavat ze nejakou tu ranu schytam tak aby to nebyl one shot. Zbran bych zvolil nejakou jednorucni hulku pro jeji rychlost a k tomu orb. Pujde tu dost o rychlost sesilani a diky tomu hodne critical hitu.
Re: Dva buildy - komentar vitan
A tady je dalsi build zamereny na podobnou logiku zpomeleni / znehybneni monster, ale hrany uplne jinak
Pracovni nazev: Frozen
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... Wfb!YYaaZa
Ted jeste neco ke zpusobu hrani. Zacnu se zakouzlenim Ice armoru. Pri stretu s neprateli podle potreby bud Ray of frost kdyz pujde o jeden nebo dva cile. Pokud potkam hloucek monster tak idealni prubeh bude teleport do jejich stredu kde mi pomaha prezit Galvanizing ward a ice armor, v pripade nutnosti pouziji Diamond skin. Okamzite zakouzlit frost novu a pomoci teleportu se opet vzdalit do bezpeci odkud dojde k zakouzleni Blizzardu. Ten by mel dokazat nepratele dostatecne poskozovat a take je udrzet na rozumnou dobu v bezpecne vzdalenosti. Cele tohle podporuje pasivka Black ice ktera navysi poskozeni a Critical mass diky kteremu dojde k nejakemu snizeni CD u dulezitych kouzel.
Opet par slabych mist:
- pouze jeden element (az ve finalni hre se uvidi jestli bude vubec mozne takto hrat a nebudou monsta s imunitou)
- fungovani critical mass
- narocne na pohyb a nacasovani nekterych kouzel => preziti behem presunu mezi skupinu monster a zpet do bezpeci
Par slov k vybaveni:
U tohohle buildu bude potrebne nepodcenovat obrane staty a pocet zivotu takze tohle bude jedna z priorit. Jako dalsi v poradi dostat na rozumnou uroven dmg a crit chance. Jako zbran bych volil nejakou pomalejsi 2h hul pro vysoky dmg.
Pracovni nazev: Frozen
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... Wfb!YYaaZa
Ted jeste neco ke zpusobu hrani. Zacnu se zakouzlenim Ice armoru. Pri stretu s neprateli podle potreby bud Ray of frost kdyz pujde o jeden nebo dva cile. Pokud potkam hloucek monster tak idealni prubeh bude teleport do jejich stredu kde mi pomaha prezit Galvanizing ward a ice armor, v pripade nutnosti pouziji Diamond skin. Okamzite zakouzlit frost novu a pomoci teleportu se opet vzdalit do bezpeci odkud dojde k zakouzleni Blizzardu. Ten by mel dokazat nepratele dostatecne poskozovat a take je udrzet na rozumnou dobu v bezpecne vzdalenosti. Cele tohle podporuje pasivka Black ice ktera navysi poskozeni a Critical mass diky kteremu dojde k nejakemu snizeni CD u dulezitych kouzel.
Opet par slabych mist:
- pouze jeden element (az ve finalni hre se uvidi jestli bude vubec mozne takto hrat a nebudou monsta s imunitou)
- fungovani critical mass
- narocne na pohyb a nacasovani nekterych kouzel => preziti behem presunu mezi skupinu monster a zpet do bezpeci
Par slov k vybaveni:
U tohohle buildu bude potrebne nepodcenovat obrane staty a pocet zivotu takze tohle bude jedna z priorit. Jako dalsi v poradi dostat na rozumnou uroven dmg a crit chance. Jako zbran bych volil nejakou pomalejsi 2h hul pro vysoky dmg.
Re: Dva buildy - komentar vitan
do party to jsou buildy v pohode ... na solo a hell / inferno 1 typ dmg nebude stacit...
detailneji k buildum:
arcane build:
- problem s generovanim AP (torrent zere opravdu hodne) + pouzivas jako utilitu teleport, ktery rovnez stoji AP, cili asi bych vymenil runu u magic missile za +4 ap
- teleport bych nahradil novou s deep freeze runou na +15% crit (neprijdes o utilitu, usetris AP, ziskas crit navic)
- pokud arcane dynamo nebude boostovat torrent po celou dobu channelovani, tak bych ho asi nahradil jednou z nasledujicich glass cannon / astral presence / evocation
- energy armor a bonus 5% crit za cenu -20 AP je rozporuplny (pokud budu chtit pouzivat energy armor tak na resist bonus nebo naopak na zvyseni AP
frost build:
no ja si predstavuji frost maga nejak takhle ..
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... bWU!YYYZYa
styl hrani: prakticky nebudu chtit moc utikat pryc a budu spamovat ray of frost a hazet comety .. kdyz se ke mne dostanou, tak at .. nahodim do toho bublinu, novu a at si bouchnou do armoru .. samozrejme budes muset sem tam o neco ustoupit, ale i gear bych prizpusobil na vydrz a mozna i thorns
-budu chtit neco vydrzet, at do mne bouchaji
-budu chtit mit slow time na ochranu pred projektily
-buddu chtit mit co nejvice utilit s critical mass
detailneji k buildum:
arcane build:
- problem s generovanim AP (torrent zere opravdu hodne) + pouzivas jako utilitu teleport, ktery rovnez stoji AP, cili asi bych vymenil runu u magic missile za +4 ap
- teleport bych nahradil novou s deep freeze runou na +15% crit (neprijdes o utilitu, usetris AP, ziskas crit navic)
- pokud arcane dynamo nebude boostovat torrent po celou dobu channelovani, tak bych ho asi nahradil jednou z nasledujicich glass cannon / astral presence / evocation
- energy armor a bonus 5% crit za cenu -20 AP je rozporuplny (pokud budu chtit pouzivat energy armor tak na resist bonus nebo naopak na zvyseni AP
frost build:
no ja si predstavuji frost maga nejak takhle ..
http://us.battle.net/d3/en/calculator/w ... bWU!YYYZYa
styl hrani: prakticky nebudu chtit moc utikat pryc a budu spamovat ray of frost a hazet comety .. kdyz se ke mne dostanou, tak at .. nahodim do toho bublinu, novu a at si bouchnou do armoru .. samozrejme budes muset sem tam o neco ustoupit, ale i gear bych prizpusobil na vydrz a mozna i thorns
-budu chtit neco vydrzet, at do mne bouchaji
-budu chtit mit slow time na ochranu pred projektily
-buddu chtit mit co nejvice utilit s critical mass
Re: Dva buildy - komentar vitan
No nebudem davat navrhy ktoru runu menit kedze to by vlastne zmenilo celu logiku buildu, ale skusim okomentovat slabiny/bonusy pripadne pridat nove.
ZeroOne píše: Pracovne nazvan: Slowly
- narocnost na arcane power pro hlavni dmg kouzlo Arcane torrent.
+ kedze chces heavy crit build toto by sa mozno dalo teoreticky countrovat s 1 affixom ktory uz je aj v bete, AP on crit.
- potreba dobre zvladat pohyb po bojisti, v pripade nouze poslouzi Teleport
a trochu pouze bonus do armoru z Energy armor
+ stym slow timemom a temporal fluxom by to nemal byt problem
- vysoky resistance nebo imunita monster proti jednomu druhu elementu (zatim nikdo nevi jak to bude ve finalni hre)
+ multiplayer , natoto sa aj ja spolieham.
- fungovani Arcane dynama a Critical mass => jak se budou nabijet, maji interni CD? Hlavne kritickou casti je fungovani Critical mass protoze diky tomu bude nutne redukovat dost podstatne CD u slow time jinak tenhle build nebude tak uplne fungovat. Zatim neni mozne realne odzkouset jestli kazdy crit snizi CD o 1s a dale jestli i efekt po zabiti monster arcane torrentem bude CD snizovat.
* no na toto nevieme asi nikto odpovedat ako si videl skusal som to aj testovat ale uz ani to neni mozne. Critical mass tym ze je sanca na sancu bez toho aby sme vedeli tu prvu sancu je velice otazny. Nehovoriac o diminishing return.
- aoe power, to je dost otazka na tu cascade runu ako bude fungovat. AT ma sam osebe dost male aoe takze toto by mohol byt problem.Ak by to bol problem tak by som asi pozrel na Cannoneera familiara, nemenilo by to build pridalo trocha aoe a ostal by ti theme feel one element.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Diky za komentar.
Ze je u obou typu jen jeden typ dmg a muze s tim byt problem jsem zminoval. Ale zatim asi nikdo nevi jak to bude presne ve finalni hre a jestli to bude takhle hratelne nebo nikoliv. Jasne ze pripadne by se to muselo z tohoto duvodu nejak upravit.
Ted k tvym poznatkum
- ze bude problem s AP pro Arcane torrent jsem zminoval i proto bylo u vybaveni zmineno ze je potreba neco s navysenim AP, zrychlenim regenerace. Jestli to bude stacit nebo jak celek bude fungovat uvidime. Prinejhorsim ma build urcitou moznost uprav podle techto potreb.
- myslenka s novou je urcite zajimava a asi by se i hodila do toho celku. Ale ja jsem to uvazoval tak ze se moc nebudu k monstrum priblizovat. Ale diky za dobry postreh. Je to moznost ke zvazeni.
- ano fungovani arcane dynama je dulezite opet bylo zmineno. Ale to je vec kterou ted nedokazu posoudit v pripade fungovani jen na prvni hit bude vyhodnejsi nahradit za jinou moznost.
- u energy armoru je rozhodnuti na aktualnich moznostech pokud nebude AP problem asi bych volil crit chance. Pokud AP bude problem jsou dve mozne volby presne jak pises.
U frost buildu mas trochu jinou predstavu hrani takze dalsi inspirace. Prohlidnu si ho podrobneji a promyslim.
Ze je u obou typu jen jeden typ dmg a muze s tim byt problem jsem zminoval. Ale zatim asi nikdo nevi jak to bude presne ve finalni hre a jestli to bude takhle hratelne nebo nikoliv. Jasne ze pripadne by se to muselo z tohoto duvodu nejak upravit.
Ted k tvym poznatkum
- ze bude problem s AP pro Arcane torrent jsem zminoval i proto bylo u vybaveni zmineno ze je potreba neco s navysenim AP, zrychlenim regenerace. Jestli to bude stacit nebo jak celek bude fungovat uvidime. Prinejhorsim ma build urcitou moznost uprav podle techto potreb.
- myslenka s novou je urcite zajimava a asi by se i hodila do toho celku. Ale ja jsem to uvazoval tak ze se moc nebudu k monstrum priblizovat. Ale diky za dobry postreh. Je to moznost ke zvazeni.
- ano fungovani arcane dynama je dulezite opet bylo zmineno. Ale to je vec kterou ted nedokazu posoudit v pripade fungovani jen na prvni hit bude vyhodnejsi nahradit za jinou moznost.
- u energy armoru je rozhodnuti na aktualnich moznostech pokud nebude AP problem asi bych volil crit chance. Pokud AP bude problem jsou dve mozne volby presne jak pises.
U frost buildu mas trochu jinou predstavu hrani takze dalsi inspirace. Prohlidnu si ho podrobneji a promyslim.
Re: Dva buildy - komentar vitan
ZeroOne píše: Pracovni nazev: Frozen
- pouze jeden element (az ve finalni hre se uvidi jestli bude vubec mozne takto hrat a nebudou monsta s imunitou)
- fungovani critical mass
+ to uz som popisal
- narocne na pohyb a nacasovani nekterych kouzel => preziti behem presunu mezi skupinu monster a zpet do bezpeci
+ ak by tento styl nefungoval "teleinout" tento build lahko upravis na funkcny, v podstate prehodis na blizzarde runu na ten freezing a namiesto frost novy hodis frost hydru . Samozrejme doladis ostatne pasivky/sloty.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Diky za komenty obema. Jak vidno je tam spousta otaniku proc by oba buildy nemohli fungovat, ale s tim jsem i nejak pocital. Treba pro nekoho budou alespon inspiraci jak si vytvorit ten svuj vlastni.
Nektere mechaniky zjistime az pozdeji a podle toho bude potreba udelat upravy i kdyz zakladni myslenky fungovani buildu muzou zustat stjne.
Nektere mechaniky zjistime az pozdeji a podle toho bude potreba udelat upravy i kdyz zakladni myslenky fungovani buildu muzou zustat stjne.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Slowly -Možná kdybys vyměnil Magic Missile za Electrocute+chain lightning dobral by ses o něco lepšího výsledku. Buff z Arcane Dynamo bys měl při troše štěstí nabitý už po jednom výstřelu. Také bys měl k dispozici větší dmg (Teoreticky 6x80%WD, zde si všimni, že EC už neztrácí dmg při přeskoku na další cíl) jiného typu, což ti také chybělo. Jediné co bys ztratil, je slow z missile.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Nouma .. k cemu mu bude rychlejsi nabijeni dynama, kdyz ma ubohou regeneraci AP? Hrajes betu a testoval jsi torrent? Ja jo .. jsi bez AP okamzite (cca 3s). Regenerace AP je 10 per sec, cili plnych 10 sec.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Ano regen AP je možná 10/s , ale to máš bez itemů. A víš pendrek, kolik půjde získat přes výbavu. Takže jsou to před vydáním stejně všechno jen dohady...Beta ti vůbec k ničemu v tomhle ohledu nepomůže.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Jak uz tu bylo nekolikrat zmineno AP regenerace by se musela resit pres itemy a kdyz to nepujde tak jedine zmena nejakych skillu. Treba napriklad u magic missile atd.
Uz jen jestli bude k dispozici treba predmet +1 AP za crit tak v tom jak by mel fungovat tenhle build je potreba vygenerovat co nejvic critu za 1s. Tim by mohl byt zajistet dobry prisun AP.
Uz jen jestli bude k dispozici treba predmet +1 AP za crit tak v tom jak by mel fungovat tenhle build je potreba vygenerovat co nejvic critu za 1s. Tim by mohl byt zajistet dobry prisun AP.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Magic missle ma jednu vyhodu a to ze na single target vies hitnut vsetkymi 3 naraz (150%), co ti moze dost ovplyvnit dynamo generaciu pri bossfightoch, lezto electrocute bude stale davat len tych 80% jeden krat. Magic missle vyzera weak oproti chainlighningu len kvoli tomu ze runelevelom sa mal pridavat pocet, takze tu ocakavam ze +Skills na itemoch to napravia .
Re: Dva buildy - komentar vitan
Opravdu si myslis, ze kdyz budes schopny pres electrocute nabit dynamo za 1-2s, tak ti to k necemu bude? pochybuji, ze na gearu nacvakas regen AP z 0 na full za 2s, aby to okamzite nabijeni dynama melo smysl.Ňouma píše:Ano regen AP je možná 10/s , ale to máš bez itemů. A víš pendrek, kolik půjde získat přes výbavu. Takže jsou to před vydáním stejně všechno jen dohady...Beta ti vůbec k ničemu v tomhle ohledu nepomůže.
Proc si to myslim? Protoze je to ocividne .. jinak by mohli pasivku jako astral presence uplne vyhodit a nedavat wizardovi v bete nerf na regen AP z 12 per sec na 10 per sec. Se trochu zamysli nad tim. Zadny end game gear ti neprida ultimatni bonusy v porovnani s tim co ziskas z navolenych skillu.
Treba regen pro DH v bete na early gearu je cca 0,43 hatred per sec, coz je proste nic.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Ale ono je rozdil sledovat AP regen za sekundu a AP regen diky nejake akci ktera se stane jako treba critical hit. Nevim jak moc vysoky regen se podari vytvorit a jak uz jsem rikal kdyz bude treba tuhle cast podporit staci jednoduse upravit jednu runu, pasivku nebo tak neco a problem se muze razem vyresit.
Dalsi veci je ze spoleham na Cascade runu z Arcane torrentu. Tj na chvili vypustit torrent do jednoho cile a po jeho zabiti se rozsiri tenhle efekt. To mi muze dodat cas zregenerovat AP. Monstra by mela byt tou dobou bud mrtva nebo zastavena diky vsem zpomalovacim efektum a taktez ranged utoky budou zpomalene pres bublinu.
Jsou to oba takkove funy buildy a spolehaji dost na mechaniky hry ktere nemam overene to je fakt. Ale jestli mas nekoho kdo muze nejak potvrdit nebo vyvratit co jak funguje tak sem s fakty.
Dalsi veci je ze spoleham na Cascade runu z Arcane torrentu. Tj na chvili vypustit torrent do jednoho cile a po jeho zabiti se rozsiri tenhle efekt. To mi muze dodat cas zregenerovat AP. Monstra by mela byt tou dobou bud mrtva nebo zastavena diky vsem zpomalovacim efektum a taktez ranged utoky budou zpomalene pres bublinu.
Jsou to oba takkove funy buildy a spolehaji dost na mechaniky hry ktere nemam overene to je fakt. Ale jestli mas nekoho kdo muze nejak potvrdit nebo vyvratit co jak funguje tak sem s fakty.
Re: Dva buildy - komentar vitan
@ZeroOne par zaujimavosti...
Item Type
Armor
Offhand
Weapon
Jewelry
CriticalChance Min Value Max Value
Legendary CriticalChance I 1% 1.5%
Legendary CriticalChance II 2% 2.5%
Legendary CriticalChance III 3% 3.5%
Legendary CriticalChance IV 4% 4.5%
Legendary CriticalChance V 5% 5.5%
Legendary CriticalChance VI 6% 6.5%
Legendary CriticalChance VII 7% 7.5%
Legendary CriticalChance VIII 8% 8.5%
Legendary CriticalChance IX 9% 10%
CriticalChance Min Value Max Value
Legendary CriticalChance I Secondary 1% 1%
Legendary CriticalChance II Secondary 1.5% 1.5%
Legendary CriticalChance III Secondary 2% 2%
Legendary CriticalChance IV Secondary 2.5% 2.5%
Legendary CriticalChance V Secondary 3% 103%
Legendary CriticalChance VI Secondary 3.5% 3.5%
Legendary CriticalChance VII Secondary 4% 104%
Legendary CriticalChance VIII Secondary 4.5% 4.5%
Legendary CriticalChance IX Secondary 5% 6%
Item Type
Amulet
Gloves
Offhand
Weapon
CriticalChance Min Value Max Value
CriticalChance I 1% 1.5%
CriticalChance II 2% 2.5%
CriticalChance III 3% 3.5%
CriticalChance IV 4% 4.5%
CriticalChance V 5% 5.5%
CriticalChance VI 6% 6.5%
CriticalChance VII 7% 7.5%
CriticalChance VIII 8% 8.5%
CriticalChance IX 9% 10%
CriticalChance Min Value Max Value
CriticalChance I Secondary 1% 1%
CriticalChance II Secondary 1.5% 1.5%
CriticalChance III Secondary 2% 2%
CriticalChance IV Secondary 2.5% 2.5%
CriticalChance V Secondary 3% 103%
CriticalChance VI Secondary 3.5% 3.5%
CriticalChance VII Secondary 4% 104%
CriticalChance VIII Secondary 4.5% 4.5%
CriticalChance IX Secondary 5% 6%
Item Type
Armor
Offhand
Weapon
Jewelry
ArcanePowerOnCrit Min Value Max Value
Legendary ArcanePowerOnCrit 1 1 2
Legendary ArcanePowerOnCrit 2 3 4
Legendary ArcanePowerOnCrit 3 5 6
Legendary ArcanePowerOnCrit 4 7 8
Legendary ArcanePowerOnCrit 5 9 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 6 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 7 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 8 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 9 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 10 10 10
Item Type
Wand
Source
Wizard Hat
Dagger
ArcanePowerOnCrit Min Value Max Value
ArcanePowerOnCrit 1 1 2
ArcanePowerOnCrit 2 3 4
ArcanePowerOnCrit 3 5 6
ArcanePowerOnCrit 4 7 8
ArcanePowerOnCrit 5 9 10
ArcanePowerOnCrit 6 10 10
ArcanePowerOnCrit 7 10 10
ArcanePowerOnCrit 8 10 10
ArcanePowerOnCrit 9 10 10
ArcanePowerOnCrit 10 10 10
Item Type
Armor
Offhand
Weapon
Jewelry
CriticalChance Min Value Max Value
Legendary CriticalChance I 1% 1.5%
Legendary CriticalChance II 2% 2.5%
Legendary CriticalChance III 3% 3.5%
Legendary CriticalChance IV 4% 4.5%
Legendary CriticalChance V 5% 5.5%
Legendary CriticalChance VI 6% 6.5%
Legendary CriticalChance VII 7% 7.5%
Legendary CriticalChance VIII 8% 8.5%
Legendary CriticalChance IX 9% 10%
CriticalChance Min Value Max Value
Legendary CriticalChance I Secondary 1% 1%
Legendary CriticalChance II Secondary 1.5% 1.5%
Legendary CriticalChance III Secondary 2% 2%
Legendary CriticalChance IV Secondary 2.5% 2.5%
Legendary CriticalChance V Secondary 3% 103%
Legendary CriticalChance VI Secondary 3.5% 3.5%
Legendary CriticalChance VII Secondary 4% 104%
Legendary CriticalChance VIII Secondary 4.5% 4.5%
Legendary CriticalChance IX Secondary 5% 6%
Item Type
Amulet
Gloves
Offhand
Weapon
CriticalChance Min Value Max Value
CriticalChance I 1% 1.5%
CriticalChance II 2% 2.5%
CriticalChance III 3% 3.5%
CriticalChance IV 4% 4.5%
CriticalChance V 5% 5.5%
CriticalChance VI 6% 6.5%
CriticalChance VII 7% 7.5%
CriticalChance VIII 8% 8.5%
CriticalChance IX 9% 10%
CriticalChance Min Value Max Value
CriticalChance I Secondary 1% 1%
CriticalChance II Secondary 1.5% 1.5%
CriticalChance III Secondary 2% 2%
CriticalChance IV Secondary 2.5% 2.5%
CriticalChance V Secondary 3% 103%
CriticalChance VI Secondary 3.5% 3.5%
CriticalChance VII Secondary 4% 104%
CriticalChance VIII Secondary 4.5% 4.5%
CriticalChance IX Secondary 5% 6%
Item Type
Armor
Offhand
Weapon
Jewelry
ArcanePowerOnCrit Min Value Max Value
Legendary ArcanePowerOnCrit 1 1 2
Legendary ArcanePowerOnCrit 2 3 4
Legendary ArcanePowerOnCrit 3 5 6
Legendary ArcanePowerOnCrit 4 7 8
Legendary ArcanePowerOnCrit 5 9 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 6 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 7 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 8 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 9 10 10
Legendary ArcanePowerOnCrit 10 10 10
Item Type
Wand
Source
Wizard Hat
Dagger
ArcanePowerOnCrit Min Value Max Value
ArcanePowerOnCrit 1 1 2
ArcanePowerOnCrit 2 3 4
ArcanePowerOnCrit 3 5 6
ArcanePowerOnCrit 4 7 8
ArcanePowerOnCrit 5 9 10
ArcanePowerOnCrit 6 10 10
ArcanePowerOnCrit 7 10 10
ArcanePowerOnCrit 8 10 10
ArcanePowerOnCrit 9 10 10
ArcanePowerOnCrit 10 10 10
Re: Dva buildy - komentar vitan
Diky za info ktere naznacuje ze ten build s Arcane torrentem by mohl fungovat. Odkud tyhle informace co jsi poslal pochazi?
Ted uz jen zalezi na tom jestli se crit chance bude pocitat pro kazdy zasah vcetne tech naslednych z efektu runy u Arcane torrentu. A take jaky bude strop pro crit chace. Jestli bude mozne se dostat na hodnoty prevysujici 50% a bude se ten vypocet aplikovat opravdu na kazdy zasah z kouzla ktere vyvolam a nasledne zasahy z efektu runy cascade tak by s Arcane power nemel byt problem.
Dalsi veci ktera zustava otevrena je jak casto procne diky tolika pripadnym critum critical mass.
Ted uz jen zalezi na tom jestli se crit chance bude pocitat pro kazdy zasah vcetne tech naslednych z efektu runy u Arcane torrentu. A take jaky bude strop pro crit chace. Jestli bude mozne se dostat na hodnoty prevysujici 50% a bude se ten vypocet aplikovat opravdu na kazdy zasah z kouzla ktere vyvolam a nasledne zasahy z efektu runy cascade tak by s Arcane power nemel byt problem.
Dalsi veci ktera zustava otevrena je jak casto procne diky tolika pripadnym critum critical mass.
Re: Dva buildy - komentar vitan
Tak jsem dumal a přišel jsem s tímto, http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... YfX!cYcZcb
Zajímají mě vaše názory, s těma runama si nejsem u některých skillů 100% jist. Např. u
Spectral Blade, Meteor ( uvidíme jak to bude žrát arcane) a u Mirror image.
Zajímají mě vaše názory, s těma runama si nejsem u některých skillů 100% jist. Např. u
Spectral Blade, Meteor ( uvidíme jak to bude žrát arcane) a u Mirror image.
- Programos
- Minion of Destruction
- Příspěvky:810
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Programos#2804
- Bydliště:Bystřice n.P.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dva buildy - komentar vitan
Mám takový názor, že je uplně zbytečný jakýkoli buildy dělat, dokud se neozkouší, jak všechny skilly vůbec fungujou ve hře. Takže si taky nejsem 100% jist u Spectral Blade, Meteoru a všeho ostatního, co tvůj supr, hypr obsahuje.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804
Re: Dva buildy - komentar vitan
@Synchr
Nevim co za chujmoda mi zmazalo prispevok ale minimalne ked uz posielas akoze build na posudenie tak by si mal vytvorit novy topic a ne cpat to do ineho topicu ktory sa toci o konkretnych 2 buildoch...
@Programos
Ved ked mas taky nazor ze vsetko je zbytocne tak naco nato vobec reagujes ? aby si mal zbytocny post count ?
Nevim co za chujmoda mi zmazalo prispevok ale minimalne ked uz posielas akoze build na posudenie tak by si mal vytvorit novy topic a ne cpat to do ineho topicu ktory sa toci o konkretnych 2 buildoch...
@Programos
Ved ked mas taky nazor ze vsetko je zbytocne tak naco nato vobec reagujes ? aby si mal zbytocny post count ?