Monk builds by Vozi
Monk je moji 2. nejoblibenejsi classou. Stejne jako WD ma obrovskou utilitu a moznosti v ramci buildu.
BUILD #1 "Guardian Angel"
PVE SC/HC, parta, support
Tento build je urceny pro ryzi support party do tech nejdrsnejsich situaci, ktere si jde predstavit. Nepouziva zadne utocne skilly pozirajici spirit, aby mel dostatecny buffer, kdyz ho parta bude opravdu potrebovat (zmena a reaktivace manter, heal, protekce).
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... VdT!ZZbYbZ
aktivni skilly:
crippling wave - spirit generator s AoE debuffem
breath of heaven - heal
serenity - immunita na dmg a cc
inner sanctuary - protekce do specifickych situaci (fast / teleport monstra) a ranged postav
mantra of evasion - primarni mantra pro dodge a divine protekci
mantra of healing - sekundarni mantra pro heal a absorbcni stit odpovidajici 15% max hp postavy
pasivni skilly:
beacon of Ytar - redukce CDs breath of heaven, serenity a inner sanctuary
exalted soul - zvedne max spirit na 250, coz bude nezbytne pro prepinani manter
near death experience - druha sance (nutnost z duvodu absence defensivnich pasivnich skillu), pokud by vubec nebyla treba, tak bych jako nahradu volil guiding light
gear:
- 1h + stit,
- +max spirit, spirit regen,
- hp, armor, dex, dodge.
EDIT: popis runy divine protection u mantra of evasion
"When you or an ally under the effect of Mantra of Evasion is reduced below 20% Life, a shield of protection forms around that target, reducing incoming damage by 80% for 10 seconds."
BUILD #1 "Guardian Angel"
PVE SC/HC, parta, support
Tento build je urceny pro ryzi support party do tech nejdrsnejsich situaci, ktere si jde predstavit. Nepouziva zadne utocne skilly pozirajici spirit, aby mel dostatecny buffer, kdyz ho parta bude opravdu potrebovat (zmena a reaktivace manter, heal, protekce).
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... VdT!ZZbYbZ
aktivni skilly:
crippling wave - spirit generator s AoE debuffem
breath of heaven - heal
serenity - immunita na dmg a cc
inner sanctuary - protekce do specifickych situaci (fast / teleport monstra) a ranged postav
mantra of evasion - primarni mantra pro dodge a divine protekci
mantra of healing - sekundarni mantra pro heal a absorbcni stit odpovidajici 15% max hp postavy
pasivni skilly:
beacon of Ytar - redukce CDs breath of heaven, serenity a inner sanctuary
exalted soul - zvedne max spirit na 250, coz bude nezbytne pro prepinani manter
near death experience - druha sance (nutnost z duvodu absence defensivnich pasivnich skillu), pokud by vubec nebyla treba, tak bych jako nahradu volil guiding light
gear:
- 1h + stit,
- +max spirit, spirit regen,
- hp, armor, dex, dodge.
EDIT: popis runy divine protection u mantra of evasion
"When you or an ally under the effect of Mantra of Evasion is reduced below 20% Life, a shield of protection forms around that target, reducing incoming damage by 80% for 10 seconds."
Re: Monk builds by Vozi
Myslim, ze cisty support se v DIII hrat nevyplati.
Ale treba se mylim (:
Ale treba se mylim (:
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Monk builds by Vozi
Pokud by tenhle support build hral opravdu skilled clovek a mel v parte 3 vyborne dps buildy s nejakou tou utilitou, tak si naopak myslim, ze by to takova parta davala daleko lepe na vyssich obtiznostech. O mensi dmg bych se nebal, protoze na vyssich obtiznostech urcite casto nastane situace, ze v parte 4 univerzalnich buildu, nekdo umre a stejne to zustane na tech ostatnich.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:254
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reitak#2702
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monk builds by Vozi
aj napriek tomu, ze support v parte je neodmyslitelnou sucastou, nie je dobre mat len support bez attack skillov. Nie vzdy budes hrat v parte, nie vzdy budes hrat s tou partou, pre ktoru je support dobry.
Tak ako vo wow, ci v d2 aj ked idete ako parta, nie vzdy budu oni pozerat na teba a chranit ta a ak sa k tebe mob dostane, co potom spravis, hodis na neho heal?
Tak ako vo wow, ci v d2 aj ked idete ako parta, nie vzdy budu oni pozerat na teba a chranit ta a ak sa k tebe mob dostane, co potom spravis, hodis na neho heal?
Re: Monk builds by Vozi
On bude snad nějaký problém změnit si build, když zrovna budeš chtít hrát sám?
Voziho support build, bych sice trochu pozměnil, ale to není podstatné. Ačkoliv jeho overall damage nebude velký, survivability vysoká je. Nerozumím tedy, o čem mluvíš.
Voziho support build, bych sice trochu pozměnil, ale to není podstatné. Ačkoliv jeho overall damage nebude velký, survivability vysoká je. Nerozumím tedy, o čem mluvíš.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Monk builds by Vozi
Kdo ví, třeba role supporta bude žádaná. Bohužel si to teď nikdo nedokáže představit. Vemte si 3 lidi bez supportu, k nim se přidá supporter. Monstrům naroste hp o z 300% na 400% (jestli to píšu správně). Oproti tomu budou všichni dostávat ohromný heal support, v nejhorších případech je monk může zachránit a dávat čas, do toho evasion atd. Rozhodně bych takového Monka do party chtěl, ale měl by význam jen ve full partě.
Re: Monk builds by Vozi
@reitak ...
Proc tady pises o tom, ze ne vzdy budu hrat s partou nebo s takovou, pro kterou je takovy build prinosem? Cetl jsi popis buildu? Pokud bych uz tento build hral, tak pouze v parte se skilled dps, kteri by takovy "babysitting" ocenili.
Nevim s jakymi lidmi jsi ty hraval WoW teda. Ja hraval healera v arenach a BG. Predpokladem pro plne vyuziti potencialu takoveho supportu je samozrejme inteligentni parta. Uvidim, jestli by nejaky znamy z WoW aren nebo Doty nemel zajem tento build zahrat v ramci inferna.
EDIT: O to, ze lidem bude chybet dmg na zabiti monster na infernu bych se nebal. Klicove bude prezit. Navic kdyz se parta dostane pod tlak nebo nekdo umre, tak DPS znacne klesne.
Proc tady pises o tom, ze ne vzdy budu hrat s partou nebo s takovou, pro kterou je takovy build prinosem? Cetl jsi popis buildu? Pokud bych uz tento build hral, tak pouze v parte se skilled dps, kteri by takovy "babysitting" ocenili.
Nevim s jakymi lidmi jsi ty hraval WoW teda. Ja hraval healera v arenach a BG. Predpokladem pro plne vyuziti potencialu takoveho supportu je samozrejme inteligentni parta. Uvidim, jestli by nejaky znamy z WoW aren nebo Doty nemel zajem tento build zahrat v ramci inferna.
EDIT: O to, ze lidem bude chybet dmg na zabiti monster na infernu bych se nebal. Klicove bude prezit. Navic kdyz se parta dostane pod tlak nebo nekdo umre, tak DPS znacne klesne.
Naposledy upravil(a) Vozi dne 05.04.2012, 15:20 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Monk builds by Vozi
Ocenuju tyhle lidi, co se takhle obetuji pro partu. Takovy babysitting bych uricte ocenil <3Vozi píše:@reitak ...
Proc tady pises o tom, ze ne vzdy budu hrat s partou nebo s takovou, pro kterou je takovy build prinosem? Cetl jsi popis buildu? Pokud bych uz tento build hral, tak pouze v parte se skilled dps, kteri by takovy "babysitting" ocenili.
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
-
- Gorebelly
- Příspěvky:254
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reitak#2702
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monk builds by Vozi
no na wow som vzdy hral supporta, nesiel som do dmg, hral som v partii, ale proste ked som siel solo, tak to bolo negativne vidiet.
urcite aj v D3 budem hrat supporta, ci az takehoto neviem, ale uvidime podla situacie
urcite aj v D3 budem hrat supporta, ci az takehoto neviem, ale uvidime podla situacie
Re: Monk builds by Vozi
Není nic lehčího, než si na solo přehodit skilly ne? .)
Re: Monk builds by Vozi
Build #1 : Vubec to neni spatne vymysleno, osobne se mi to libi. Chvilku jsem zvazoval vymenit pasivku Beacon of Ytar (-15% redukce CDs) za nejakou "lukrativnejsi", ale vzhledem k nizkym spirit cenam vsech tri defenzivnich abilit je to zrejme i dobra volba - mit co nejdriv "ready" jakykoliv z techto skillu a reagovat na situaci...spirit by asi nemel byt problem. Pasivni Exalted soul by mi sedel vic k nejake dalsi pasivni regeneraci spiritu (Mantra of Heal + CB a passivni Chant of Resonance), ale treba bude pasivni regen na equipu, potom je to idealni volba. Jinak bych ho menil napr za Resolve anebo GL, o kterym taky pises.
Na druhou stranu ja osobne zastavam nazor podobny jako ma dejavu - myslim, ze pokud bude schopna jedna postava umlatit Inferno, tak to da urcite i cela parta aniz by potrebovala jeden specielni ciste support build. Ale to je jentak bokem, tvuj build suportera se mi libi. A kdo vi, treba to bude lepsi cesta k uspechum v Infernu.
...ja zatim bojuju s vyberem postavy, nemuzu se rozhodnout mezi Monkem a WD ;-) Ach jo, ale monk ma naslapnuto asi trosku vic.
Na druhou stranu ja osobne zastavam nazor podobny jako ma dejavu - myslim, ze pokud bude schopna jedna postava umlatit Inferno, tak to da urcite i cela parta aniz by potrebovala jeden specielni ciste support build. Ale to je jentak bokem, tvuj build suportera se mi libi. A kdo vi, treba to bude lepsi cesta k uspechum v Infernu.
...ja zatim bojuju s vyberem postavy, nemuzu se rozhodnout mezi Monkem a WD ;-) Ach jo, ale monk ma naslapnuto asi trosku vic.