Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167
Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od Peckoslav » 07.06.2012, 07:48 hod.

Ahoj,

věřím, že nejsem sám, kdo potřebuje často na AH provést porovnání věcí mezi sebou.

U zbraní je to relativně jednoduché, tam (pokud nemají socket) stačí porovnat DPS a máte hrubou představu o tom, která zbraň je lepší, protože v DPS jsou započítané všechny parametry (attack speed, critical chance, critical dmg atd.) té konkrétní zbraně.

Osobně si myslím, že do DPS zbraně nejsou zahrnuté i bonusy z vlastností (dex, str, int), takže i toto stojí za bližší pohled na věci.

To, co však nemusí být vždy úplně jasné je, co z hlediska dmg je pro konkrétní class výhodnější, pokud porovnáváte věc s odlišnými parametry (např. zbraň s +50 critical dmg vs. zbraň s +100 dex).
Dokážete rychle poznat která je lepší? Na AH o koupi často rozhodují sekundy a ačkoliv na netu existují různé kalkulačky, tak bych uvítal rychlejší způsob.
Něco ve smyslu 10 dex/str/int = 5 crit dmg..

Dokáže toto někdo spočítat, tj. zda vůbec lze takto bez zohlednění dalších schopností postavy porovnat 2 věci mezi sebou? IMHO by to jít mělo, jen já na to nemám hlavu ;) Nebo jestli někdo dokážete ze vzorečku na výpočet dmg či z kalkulátoru na netu "vykrást" váhu jednotlivých parametrů, tak i to se počítá ;)

Diskuze může začít, díky že se budete držet tématu.
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

Uživatelský avatar
Madus
Wraith
Příspěvky:169

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od Madus » 07.06.2012, 11:45 hod.

Pochybujem o tom ze to pojde bez kalkulacky.

Uz len primary stat(int) vs add damage su na sebe zavisle a podla hodnoty jedneho sa ti odvija aku hodnotu druheho by si mal mat pre co najvacsi in game dps .

Uživatelský avatar
evilmind
Fallen Shaman
Příspěvky:76
Bydliště:Praha

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od evilmind » 07.06.2012, 15:13 hod.

na battle net forech na to jsou google doc spreadsheety, vcetne uz pekne udelanejch co vyslovene porovnavaj old gear/new gear nejen jako efektivni HP nebo obranu, ale i mitigation

sice to nedava uplne presny cisla, ale porovnat equip se tam da snadno, nemam tu link (resp. mam jen svou kopii), ale snadno to tam pohledas

Uživatelský avatar
R-2
Fallen Shaman
Příspěvky:62
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Arto#2669
Bydliště:Prague

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od R-2 » 16.07.2012, 14:25 hod.

Abych nezakládal nový topic = kdo a jaký (prosím odkaz) používáte sw na porovnávání gearu?
Existuje, nějaká možnost exportu ze hry?
Prostě, nějaký čas utekl a jak se tady Peckoslav ptal na počátku, jak porovnávat rychle a efektivně gear?
Když se probudíte v den, o kterém náhodou víte, že je to středa a všechno kolem připomíná neděli, začnete tušit, že něco není v pořádku.

WD - forever [/size]

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od Nekronaut » 16.07.2012, 15:42 hod.

No co já vím, tak v DPS u zbraně (to velké číslo nahoře) je započítáno akorát AS a +minmax damage a elemental damage. Další staty vč. critů ne, pokud to tedy celou dobu nechápu úplně špatně...

Uživatelský avatar
Luke1335
Quill Rat
Příspěvky:28
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Luke#1335

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od Luke1335 » 16.07.2012, 15:52 hod.

...Něco ve smyslu 10 dex/str/int = 5 crit dmg...
Podle mě to až takhle jednoznačně říct nejde. Pokud budeme chtít dostat DPS co nejrychleji (nebudeme počítat žádné skilly) uděláme součit 4 členů. Bude to:
(zobrazené DPS zbraně) * (součet všeho Attack Speedu mimo zbraň / 100 +1) * (primární atribut / 100 +1) * ( celková šance na krit/100 * celková crit dmg/100 +1)
jednoduchá úvaha:
máme 4 složky, řekněme, že každá by byla v rozmezí 1 až 4
příklad 1: 1*2*3*4 = 24
příklad 2: 2.5*2.5*2.5*2.5 = 39

=> z tohohle vyplývá, že čím jsi sou jednotlivé složky podobnější, tím větší bude DPS

ALE! je tu problém, že jednotlivé složky mají různý rozsah,tudíž musíme uvažovat asi takhle

Příklad:
Mám výbavu a jednotlivé složky označme písmeny X * Y * Z * W
najdu na AH zbraň která ovlivní X a Z tímto způsobem: X zvýší ale Z mi sníží
pak musím uvaživat způsobem kolikrát se jednotlivá položka (X,Z) zvýší nebo sníží, a zároveň by jste měli zvyšovat menší položku a zmenšovat větší

zkusím to příblížit tak že je lepší mít výbavu 800(dps zbraně) * 1.15(as) * 19(primární atribut) * (1+ 0.25crit šance * 1,80crit dmg) = 25.3k DPS
než__________________________________ 1000(dps zbraně) * 1(as) * 22(prim atr) * (1+ 0.05 crit šance *0.8crit dmg) = 22.9k DPS

no jelikož už takhle to zabralo dost času se pokoušet vysvětlit, myslím že budete mít lepší to rychle nacvakat do kalkulátoru a říct okay :)
kdyby v tom náhodou někdo viděl nějaký vztahy jakože 10dex = 1 crit šance dejte prosím vědět :D já mám prázdniny a moc se mi to do hloubky zkoumat nechce
Obrázek
Prodávající by měl určit aspoň přibližnou cenu - už vidim jak Tescu u pokladny prodavačce řeknete, že za jogurty dáte max 3 koruny za kus, ale u chleba jste ochotný smlouvat (autor myšlenky MetalAge)

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od ReptileSVK » 17.07.2012, 09:54 hod.

je nadslnko jasne, ze ak je DPS vyssie a atribut ma podobny ako zbran ktoru mam bude vysledny damage vyssi. Pozor avsak na mana regen!!! takto som sa odrbal, kupil som mec za 4,5 miliona sice som mal vyssi damage o 2500, ale nebol na nej mana regen tak mi bola k nicomu!!!! ja ako witch doctor potrebujem regen. a critical damage ratajte ako bonus nie ako primarnu vec.

casperdeluxe
Gorebelly
Příspěvky:377
BattleTag:casperdeluxe#2494

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od casperdeluxe » 17.07.2012, 10:50 hod.

Každopádně atributy (dex, int, str) se nepočítají do DPS zbraně. Počítá se jen bonus k AS, min+max dmg, %dmg, Element dmg. Zbytek v DPS zbraně započítán není. Když budete mít zbraň s větším DPS bez crit dmga proti tomu zbraň s nižším DPS ale s crit dmg, Tak můžete ve výsledku dostat větší ingame DPS. Záleží, kolik máte crit chance. Samozřejmě atributy jsou taky důležité. ono 200dex udělá třeba 2,5k dmg. Ale radši si koupím 900DPS, 100dex, 70crit, socked, než 900DPS 280dex bez crit.

plechi
Wraith
Příspěvky:106
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Plechi#2633

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od plechi » 17.07.2012, 11:18 hod.

To je tak těžký si vytvořit kalkulačku v excelu pro DPS a pro DMG redukci? Vždyť jsou to kupecký počty a mechanika výpočtů je taky vesměs známá. Na tomto fóru je informaci poskrovnu a tlachá se tu víceméně o hovně, ale na battle.net je kalkulátorů a ukázek spousta.

Pro volbu sklilů a overall survivabilitu použijte effective health kalkulátor. Orientačně je to dobrá věc, ale při vyhodnocení je potřeba používat hlavu.
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/
Monk 60lvl - soloed inferno
Plechi#2633 - D3 profile

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od Punky » 17.07.2012, 13:17 hod.

akurat neviem preco to nei je zakomponovane rovno ingame pri AH... kalkulatory su pohode vec ale tiez to tam nahadzovat ked clovek chce napr vymenit 3-4 sloty a na kazdy najde par itemov co stoji za to je kus otrava

Uživatelský avatar
umiyaki
Fallen Shaman
Příspěvky:72
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Porovnávání gearu a vlastností mezi sebou

Příspěvek od umiyaki » 05.08.2012, 10:19 hod.

Zatím nejlepší výpočet pro DH. Je to primitivní i pro mě a výsledky se shodují s hrou. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 998?page=1

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“