Patch 1.0.3 Design preview

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Programos » 07.06.2012, 22:20 hod.

Jako 7K za opravy na lvl 60 je fakt směšné. Zatím mi to vychází tak, že jsem pořád v plusu a ještě vydělávám(prodeje itemů do AH nepočítám, vydělávám i tak). Ta penalizace je prostě malá. Co mě mrzí, že blizz přidal naprosto non RP buff, že už moc dlouho bojuješ s elitkou, tak tě zabijem a elitku doplníme na max. Zdražit opravy klidně na tech 50K za full gear i63, ale odstranit tyhle naprostý chujoviny regenu příšer(regen beru, ale instantně full, to fakt ne)
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

SkalLDa
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:SkalLDa#2864

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od SkalLDa » 08.06.2012, 00:25 hod.

Popravde ten full regen HP jsem vubec nepochopil, obcas je hnedka po prvni smrti, obcas ani po 3,4 wipech. A u toho enrage buffu to sami, naskocil me asi 2x a to me prijde ze jsem s nima yas tak dlouho nefightil

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od coyd » 09.06.2012, 03:34 hod.

moc nechapu nerf u IAS.. to ze zvysuje dmg je snad jasne proc by tam taky jinak byl.. to muzou rovnou snizit efektivitu u critu,dexterity atd.. A ti co investovali do gearu nemalo prostredku/casu si ted musi pripadat celkem podvedeni
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

SkalLDa
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:SkalLDa#2864

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od SkalLDa » 09.06.2012, 19:14 hod.

Coyd stejna vec jako kdyz byl nerf armoru u Wizz, vsak mas cas se toho egipu zbavit. Jinak se zas krasne ukazuje kvalita testeru D3, IAS bez Dimishing return je imho OP vzlast s kombinaci LoH

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od lakai » 09.06.2012, 20:23 hod.

6x drazsi opravy jsou prehnany, zjednoduseni MP - no budiz, zbytek celkem ok.

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 10.06.2012, 08:38 hod.

jsou tu hotfixy co měli být až v 1.0.3
General
In cooperative games, monster damage will no longer increase when additional players join the game. Please note that monster health will still scale based on the number of players in a party
Bug Fixes
Tyrael no longer has collision when he is your active follower
Pots of ashes in Act I and vases in Act IV will now drop less gold when destroyed
Fixed a bug where players could turn in the same quest repeatedly and always receive rewards as though they were completing the quest for the first time[/
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 10.06.2012, 09:29 hod.

BTW. Když se bude ubírat IAS, na co přejdete? Já zatím moc za wizzarda netuším, přijde mi to celkem důležitý (jako stat)... stackovat jenom LoH?
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Trhanec
Wraith
Příspěvky:182
BattleTag:Trhanec#2317

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Trhanec » 10.06.2012, 10:47 hod.

Sakra a mám po farmení uren :D škoda občas se to šiklo-15-20k goldů za 4 minuty nebylo špatných.

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 10.06.2012, 11:11 hod.

Mě to přišla jako prasečina, v podstatě bugování... To nemám rád.
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od TrackThor » 10.06.2012, 11:19 hod.

to by si pak mohl za bug považovat i běhání stejnýho bose
mě se změny líbí, nerf attack speedu určitě vítám, však teď to akorát vypadá jako mass spam spellů, dražší opravy jsou výborný (spolu se změnou drop ratu) by tě to mělo navigovat do aktu na infernu, kterej prostě dáváš a ne teď jít do III IV trochu poničit skupinu párkrát skápnout popřípadě opravit a opakovat, sice za opravu dám skoro 9k aktálně, ale líbí se mi to
Obrázek

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 10.06.2012, 11:23 hod.

běhání bosse je spojeno s nějakým nebezpečím... tady si jen pobíhal a bez jakýkoli námahy sbíral peníze... your argument is invalid

ještě se taky koukám že těma hotfixama zprovoznili spoustu achivů :)
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Smash
Quill Rat
Příspěvky:39

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Smash » 10.06.2012, 14:48 hod.

Tym vyregenerovanim championov po resnuti si ako co chcu dokazat? :D

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 10.06.2012, 14:50 hod.

Smash píše:Tym vyregenerovanim championov po resnuti si ako co chcu dokazat? :D
Cože? Asi mi něco uniklo, o co jde?
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
mafian89
Gorebelly
Příspěvky:337
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mafian89#2328

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od mafian89 » 10.06.2012, 15:56 hod.

Tím myslí, že mají třeba půlku HP a když umřeš a resneš se, tak mají zase full.
Obrázek

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Alfajk » 10.06.2012, 15:59 hod.

mafian89 píše:Tím myslí, že mají třeba půlku HP a když umřeš a resneš se, tak mají zase full.
to je celou dobu,i ted...

Uživatelský avatar
mafian89
Gorebelly
Příspěvky:337
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mafian89#2328

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od mafian89 » 10.06.2012, 22:31 hod.

Já neříkám, že není :D Já vím, že to je a strašně mě to občas štve :D
Obrázek

Smash
Quill Rat
Příspěvky:39

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Smash » 11.06.2012, 08:10 hod.

Ale nechapem ako to funguje....lebo raz sa vyregeneruju a raz nie. Neviem ci ide o vzdialenost alebo musia mat konkretnut vlastnost. :roll:

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Alfajk » 11.06.2012, 10:02 hod.

kdyz ses dost rychlej a nejsou od tebe daleko,obcas to stihnes,proto se vyplati tahat je az ke spawnu

SkalLDa
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:SkalLDa#2864

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od SkalLDa » 14.06.2012, 02:12 hod.

nejvic se vyplati tahat je k NPC ktery na ne zautoci, neresetnou se. Kdo by se chtel ohanet bugem, zjistete si nejprve co to slovicko znamena

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 15.06.2012, 22:05 hod.

Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“