tu je skor problem ze u monka mame viacejmenej povinny build
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... XdU!acbYca
akurat kazdy preferuje odlisny spirit generator (ja mam fist of thunder lebo dava najviac loh) a mantru (preferujem dodge a armor)
wave of light je useless lebo stoji moc vela spiritu
seven sided strike ma moc dlhy cd aby bol good pouzitelny, a konkurencia serenitke, serrious?
exploding palm - po buste by to teoreticky slo, ale ktory spell nahradis palmov?
a k pasivkam tam pisu nieco v zmysle ze sa im nepaci ze one way everything a guardians path su povinne a chceli by to zmenit (nerfnut a toho sa bojim, lebo by to bolelo)
Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
- Smelina
- Wraith
- Příspěvky:115
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Smelina#2454
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
Tak to je přesné :-) A bude to build povinný i dále po 1.0.4.
- Černý vlk
- Wraith
- Příspěvky:137
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ngwathorgoth#1668
Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
neřekl bych, polovinu skillů mám jinak a šlape to
- Abbottaker1
- Wraith
- Příspěvky:194
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abbott#2937
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
jiste, ze to jde i bez nich, ale ten "klasicky" build je dle mne uzivany 90% lidi, a zadne zlepseni skillu, na kterych pracuji nezmeni mysleni lidi, proste monk zustane imo tak jak je, se skillama myslim, protoze se porad nevyplati vyhodit BoH nebo serenity, a OwE nebo Resolve/GP....spise bych si tipnul, ze blizz v budoucnu na silu nerfne nektere nejvice uzivane skilly a z monka zase bude jarda, jako po buffu attack speed, ale tak co, porad je to silny char, kdyz se vi, jak a co, vsak uvidime sami, zbytecne malovat diabla a na zed bastion keep
Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
monka bude tazke prekopat lebo potrebuje 3 def skilly + mantru aby prezil
tak ostava len spirit generator a cyclone, takze by museli urobit konkurenciu cyclonu co je dost tazke vzhladom na to ze to je buff s nekonecnym trvanim
tak ostava len spirit generator a cyclone, takze by museli urobit konkurenciu cyclonu co je dost tazke vzhladom na to ze to je buff s nekonecnym trvanim
- Smelina
- Wraith
- Příspěvky:115
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Smelina#2454
- Kontaktovat uživatele:
Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
A HC monk ani ten cyclone mít nemůže protože zas nemá místo na nejaký ten záchranný skill což je např. pro mě lashing tail kick. Možna tak dat cyclone místo blindu.
Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
3 def skilly + mantru nepotrebujes na preziti, ale co je hlavni problem s prezivanim oproti barbarovi je fakt, ze heal ability se nescaluji % s max life jako u barbara. Barbar se v klidu o sebe postara pres preboosteny revenge, ktery je zalozeny na procu diky cemuz je spamovatelny + scaluje podle jeho max life a jeste s poctem hitlych cilu, tak se tim muze healnout do plna a to neresim, ze to jeste dava hodne velkou dmg vsude kolem toho barbara.TheMates píše:monka bude tazke prekopat lebo potrebuje 3 def skilly + mantru aby prezil
tak ostava len spirit generator a cyclone, takze by museli urobit konkurenciu cyclonu co je dost tazke vzhladom na to ze to je buff s nekonecnym trvanim
Monk nic takoveho nema a jeho healy jsou smesne, kdyz davaji heal za cca 7k a mas treba 50k, tak je to smesne cimz vlastne Blizzard nuti hrace aby si u monka poridili LoH na equip.
Reseni by bylo zrusit u monka cooldown na Breath aby to mohl zaspamovat a vytahnout se na full life a eventuelne jeste predelat tu prvni runu co zveda heal aby to zvedlo ten heal % podle max life. Pak by se dal teoreticky hrat i s mensim poctem defenzivnich abilit.
Dalsi vec je damage, ze kdyz vezmu nejaky srovnatelny lehce podprumerny equip u monka a barbara, tak barbar nema problem hromadne masakrovat moby kolem sebe + ma skilly, kteryma si zvedne strasne moc dmg. Napriklad WotB s insanity runou je imo nejultimatnejsi abilita ve hre, protoze zadna jina class nema tak silnou obdobu tohoto skillu.
Ale cos, kdyz v Blizzardu nekdo, kdo ma velke slovo ohledne toho co bude ve hre, hraje barbara, tak to vypada jak to vypada.
Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)
Jinak co se tyce toho exploding palmu, tak jsem to hral a je to pouzitelne uz ted s tou posledni runou, ale musi se to umet trosku pouzivat a jeste hlidat targety, aby se to vcas zabijelo a refreshovalo to tu bouchajici dotku.
V praxi to pak vypada tak, ze si monk na elite/rare packy nataha hromadu trash mobu a odpaluje to u nich pricemz pokud ti elitaci jsou melee, tak se pred nima schovava za ty trash moby aby se k nemu nedostali. Hlidat musi podle life baru, ktery z tech mobu ma nejmene life aby ho stihl dorazit a jak bouchne, tak refreshne tu dotku na zbytku.
To ze ted zvedli hlavne tu dobu trvani je hrozne fajn. Skoda ze nezvedli i radius toho vybuchu.
Nekdo tu zminil i ten zvon (Wave of Light), tak v kombinaci s Explosive light runou je to pouzitelne. To ze to stoji moc spiritu nevadi, protoze to dobre funguje s pasivkou Transcendence, ze to pak aspon i dava decentni heal.
Skoda ze pasivku Sixth Sense nepredelali. Meli to spis prehodit, ze by to zvedalo crit podle dodge a bylo by to celkem pouzitelne.
V praxi to pak vypada tak, ze si monk na elite/rare packy nataha hromadu trash mobu a odpaluje to u nich pricemz pokud ti elitaci jsou melee, tak se pred nima schovava za ty trash moby aby se k nemu nedostali. Hlidat musi podle life baru, ktery z tech mobu ma nejmene life aby ho stihl dorazit a jak bouchne, tak refreshne tu dotku na zbytku.
To ze ted zvedli hlavne tu dobu trvani je hrozne fajn. Skoda ze nezvedli i radius toho vybuchu.
Nekdo tu zminil i ten zvon (Wave of Light), tak v kombinaci s Explosive light runou je to pouzitelne. To ze to stoji moc spiritu nevadi, protoze to dobre funguje s pasivkou Transcendence, ze to pak aspon i dava decentni heal.
Skoda ze pasivku Sixth Sense nepredelali. Meli to spis prehodit, ze by to zvedalo crit podle dodge a bylo by to celkem pouzitelne.