Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Hlasování: Jaky build ?

Dmg Monk
80
68%
Support Monk
7
6%
Tank Monk
30
26%
 
Celkem hlasů: 117

Uživatelský avatar
TheMates
Quill Rat
Příspěvky:44
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mates#2849
Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od TheMates » 16.08.2012, 20:29 hod.

tu je skor problem ze u monka mame viacejmenej povinny build
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/m ... XdU!acbYca
akurat kazdy preferuje odlisny spirit generator (ja mam fist of thunder lebo dava najviac loh) a mantru (preferujem dodge a armor)
wave of light je useless lebo stoji moc vela spiritu
seven sided strike ma moc dlhy cd aby bol good pouzitelny, a konkurencia serenitke, serrious?
exploding palm - po buste by to teoreticky slo, ale ktory spell nahradis palmov?

a k pasivkam tam pisu nieco v zmysle ze sa im nepaci ze one way everything a guardians path su povinne a chceli by to zmenit (nerfnut a toho sa bojim, lebo by to bolelo)
Sylvanas - Demon Hunter
Sofia - Monk

Uživatelský avatar
Smelina
Wraith
Příspěvky:115
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Smelina#2454
Kontaktovat uživatele:

Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od Smelina » 16.08.2012, 21:17 hod.

Tak to je přesné :-) A bude to build povinný i dále po 1.0.4.

Uživatelský avatar
Černý vlk
Wraith
Příspěvky:137
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ngwathorgoth#1668

Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od Černý vlk » 16.08.2012, 21:54 hod.

neřekl bych, polovinu skillů mám jinak a šlape to ;)

Uživatelský avatar
Abbottaker1
Wraith
Příspěvky:194
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Abbott#2937
Kontaktovat uživatele:

Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od Abbottaker1 » 16.08.2012, 22:55 hod.

jiste, ze to jde i bez nich, ale ten "klasicky" build je dle mne uzivany 90% lidi, a zadne zlepseni skillu, na kterych pracuji nezmeni mysleni lidi, proste monk zustane imo tak jak je, se skillama myslim, protoze se porad nevyplati vyhodit BoH nebo serenity, a OwE nebo Resolve/GP....spise bych si tipnul, ze blizz v budoucnu na silu nerfne nektere nejvice uzivane skilly a z monka zase bude jarda, jako po buffu attack speed, ale tak co, porad je to silny char, kdyz se vi, jak a co, vsak uvidime sami, zbytecne malovat diabla a na zed bastion keep >:D

Uživatelský avatar
TheMates
Quill Rat
Příspěvky:44
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mates#2849

Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od TheMates » 16.08.2012, 23:26 hod.

monka bude tazke prekopat lebo potrebuje 3 def skilly + mantru aby prezil
tak ostava len spirit generator a cyclone, takze by museli urobit konkurenciu cyclonu co je dost tazke vzhladom na to ze to je buff s nekonecnym trvanim
Sylvanas - Demon Hunter
Sofia - Monk

Uživatelský avatar
Smelina
Wraith
Příspěvky:115
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Smelina#2454
Kontaktovat uživatele:

Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od Smelina » 16.08.2012, 23:42 hod.

A HC monk ani ten cyclone mít nemůže protože zas nemá místo na nejaký ten záchranný skill což je např. pro mě lashing tail kick. Možna tak dat cyclone místo blindu.

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od AlterEgo » 17.08.2012, 07:02 hod.

TheMates píše:monka bude tazke prekopat lebo potrebuje 3 def skilly + mantru aby prezil
tak ostava len spirit generator a cyclone, takze by museli urobit konkurenciu cyclonu co je dost tazke vzhladom na to ze to je buff s nekonecnym trvanim
3 def skilly + mantru nepotrebujes na preziti, ale co je hlavni problem s prezivanim oproti barbarovi je fakt, ze heal ability se nescaluji % s max life jako u barbara. Barbar se v klidu o sebe postara pres preboosteny revenge, ktery je zalozeny na procu diky cemuz je spamovatelny + scaluje podle jeho max life a jeste s poctem hitlych cilu, tak se tim muze healnout do plna a to neresim, ze to jeste dava hodne velkou dmg vsude kolem toho barbara.
Monk nic takoveho nema a jeho healy jsou smesne, kdyz davaji heal za cca 7k a mas treba 50k, tak je to smesne cimz vlastne Blizzard nuti hrace aby si u monka poridili LoH na equip.
Reseni by bylo zrusit u monka cooldown na Breath aby to mohl zaspamovat a vytahnout se na full life a eventuelne jeste predelat tu prvni runu co zveda heal aby to zvedlo ten heal % podle max life. Pak by se dal teoreticky hrat i s mensim poctem defenzivnich abilit.
Dalsi vec je damage, ze kdyz vezmu nejaky srovnatelny lehce podprumerny equip u monka a barbara, tak barbar nema problem hromadne masakrovat moby kolem sebe + ma skilly, kteryma si zvedne strasne moc dmg. Napriklad WotB s insanity runou je imo nejultimatnejsi abilita ve hre, protoze zadna jina class nema tak silnou obdobu tohoto skillu.
Ale cos, kdyz v Blizzardu nekdo, kdo ma velke slovo ohledne toho co bude ve hre, hraje barbara, tak to vypada jak to vypada.

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Pojdme se bavit o Monkovi a ve velkym :-)

Příspěvek od AlterEgo » 17.08.2012, 07:09 hod.

Jinak co se tyce toho exploding palmu, tak jsem to hral a je to pouzitelne uz ted s tou posledni runou, ale musi se to umet trosku pouzivat a jeste hlidat targety, aby se to vcas zabijelo a refreshovalo to tu bouchajici dotku.
V praxi to pak vypada tak, ze si monk na elite/rare packy nataha hromadu trash mobu a odpaluje to u nich pricemz pokud ti elitaci jsou melee, tak se pred nima schovava za ty trash moby aby se k nemu nedostali. Hlidat musi podle life baru, ktery z tech mobu ma nejmene life aby ho stihl dorazit a jak bouchne, tak refreshne tu dotku na zbytku.
To ze ted zvedli hlavne tu dobu trvani je hrozne fajn. Skoda ze nezvedli i radius toho vybuchu.

Nekdo tu zminil i ten zvon (Wave of Light), tak v kombinaci s Explosive light runou je to pouzitelne. To ze to stoji moc spiritu nevadi, protoze to dobre funguje s pasivkou Transcendence, ze to pak aspon i dava decentni heal.

Skoda ze pasivku Sixth Sense nepredelali. Meli to spis prehodit, ze by to zvedalo crit podle dodge a bylo by to celkem pouzitelne.

Odpovědět

Zpět na „Monk“