Pointa je jestli si také mysllíte, že by bylo zajímavé, kdyby Monk měl jako primární stat nejen DEX, ale i STR. Z každého by měl řekněme 50% do poškození.
Nepromýšlel jsem to nijak do hloubky, tak je možné, že mi uniká nějaký základní důvod, proč tohle nelze. Pokud takový vidíte, tak pište.
Mně se ta myšlenka líbí hlavně ze tří důvodů:
1/ Bylo by to ozvláštnění a STR už by nepatřila skoro jen Barbarům. Nějaký "hybrid stats" char by to chtělo už v základní hře a ne čekat až na datadisk (neříkám, že to tam bude, ale buď PoE nebo Grim Dawn to mít budou a hádám, že Blizzard to taky zkusí).
2/ Tohle jen odhaduju, ale co jsem tak pochopil, tak Barbar sežene gear ve kterém bude přežívat a zároveň mít slušnou dmg snáze než Monk. Tahle změna by umožnila Monkům mít radost, když najdou třeba zbraň s vysokou STR, protože by to najednou nebyl skoro "useless" stat, ale 50% z něj by šlo do dmg. Na druhou stranu, když by měl věc jen s jedním z těch statů, tak by oproti nynějšku tratil... to by se musel nějak vyřešit (třeba prostě tak, že tam, kde má jeden ten stat na itemu, tak tam z něj jde 90-100% do dmg - to by ostatně nahrávalo možnosti jet nejen hybrid Monka, ale i třeba čistě DEX (dodge) nebo čistě STR (armor) Monka).
3/ Ano tohle je hra a ne reál, ale stejně s myslím, že Monk, který hodně mlátí rukama a nohama je na síle dost závislý. DH je podle mne jasný DEX char (střelba při pohybu, kitování, Vaulty atd), ale Monk ne. Když si představím postavu, která je z velké části o close combat, tak to, že ze STR nedostává dmg bonus mi prostě přijde divné až nesmyslné. Uplně upřímně kdybych vycházel z jakési "reálné" představy Monka, tak by dost těžil i ze své duchovní síly/moudrosti = +- INT a tak by bylo asi nejpřesnější mu dát dmg bonus (např 33%) ze všech 3 statů (STR,DEX i INT), ale to už by možná bylo moc komplikované...nevím.
K dispozici je anketa
