Chain lightning
- zumik
- Quill Rat
- Příspěvky:25
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Zumik#2114
- Kontaktovat uživatele:
Zdar, byl bych rád kdyby mi někdo osvětlil, proč když mám chaining hydru, která dává 64% lightning damage a chain lightning, který má dávat 90% dmg. Tak jakto že hydra reálně ubírá 600 a já jen 300. Nějak mi to celý neni jasný. Jinak se omlouvám, pokud to tu už někde je, já jsem to nenašel :-)
Re: Chain lightning
nebude to tak že hydra má 3 hlavy a každá dává za 200? Ty proceta by pak docela seděli.
- zumik
- Quill Rat
- Příspěvky:25
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Zumik#2114
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chain lightning
No je to jediné vysvětlení, jen mi to přišlo divný, když pokaždý střílí jiná hlava. Ale to je nejspíš jen animace :-).
Re: Chain lightning
Timhle jsem se kdysi taky zabyval. Pak jsem se dopatral toho, ze elecrocute je v podstate beam type attack a ridi se jakymsi internim ratem. Procento damage v tooltipu je hodnota, kterou elecrocute udeli za sekundu. Hadam, ze se zakladnim attack speedem electrocute zasahne 2x za jednu sekundu za 45% damage kazdym zasahem. Se zvysujicim se attack speedem se zvysuje celkove damage, ze ktereho se prcentualni hodnota pocita, ale zaroven se zvysuje pocet zasahu/sekundu a proto se konkretni cislicka za zasah zmensuji. Ovsem to neznamena, ze by se nezvysovalo celkove dps. A taky je treba brat v potaz, ze se pro kazdy zasah uplatnuje critical chance a citical damage bonus.
Dalsi veci, kterou jsem se zabyval bylo sireni ruznych ground control efektu (x% chance to something per hit), leceni pres life on hit, a uplatneni critical mass pasivky ,ktere se mi pro electrocute s Chain lightning teoreticky jevily vyhodne. Opet jsem narazil na skrytou mechaniku uplatnovanou i u jinych skillu a to je tzv. proc ratio. To je procentualni hodnota efektu na zasah. No a dopatral jsem se, ze u electrocute s chan lighting neni zrovna valna...
Electrocute cast speed coef : 2
Rune 0 : 0.250 [1/4]
Rune 1 - Chain Lightning : 0.083 [1/12]
Rune 2 - Forked Lightning : 0.167 [1/6] - charged bolts : 0.167 [1/6] per charged bolt
Rune 3 - Lightning Blast : 0.167 [1/6]
Rune 4 - Surge of Power : 0.250 [1/4]
Rune 5 - Arc Lightning : 0.100 [1/10]
Libi se mi bleskova kouzla a puvodne jsem si chtel udelat poradnou sith wizznu ..a proto jsem byl po techto zjistenich trochu zklamany. Vim, ze je skill takto navrzen v ramci zachovani balancu, ale nekdy me vazne stve, jak Blizzard vse balancuje tak, ze uz je skoro jedno, co si vyberes za skilly a jaky gear na sebe hodis. No stejne doted electrocute pouzivam Ruku na srdce - vsechny signature spelly stoji za starou backoru a maji smysl jen do doby nez budes mit crit. chance a AP/crit. na takove urovni, ze nebudes muset resit nedostatek AP. A nebo treba pro pasivku arcane dynamo. V kazdem priade ja chtel jet range wizznu a radsi budu srsit slabymi blesky a relativne efektne jimy zabijet velke skupiny slabsich mobu, nez flusat silnejsi ruzovofialove letilky do single targetu
Krome toho je damage skillu mozne zvednou afixem v helme az o 14% a legendarkou Schaefers's Hammer az o dalsich 25%, coz uz electrocute dela celkem pouzitelnym (90% -> 129%)
Navic by afixy typu "Adds X% to Lightning Damage" udajne mely zvedat take proc ratio lighting skillu o to same procento, ale moc se mi tomu nechce verit. Teda nejsem si jisty jesli jsem to spravne pochopil...
No nic... padla
Dalsi veci, kterou jsem se zabyval bylo sireni ruznych ground control efektu (x% chance to something per hit), leceni pres life on hit, a uplatneni critical mass pasivky ,ktere se mi pro electrocute s Chain lightning teoreticky jevily vyhodne. Opet jsem narazil na skrytou mechaniku uplatnovanou i u jinych skillu a to je tzv. proc ratio. To je procentualni hodnota efektu na zasah. No a dopatral jsem se, ze u electrocute s chan lighting neni zrovna valna...
Electrocute cast speed coef : 2
Rune 0 : 0.250 [1/4]
Rune 1 - Chain Lightning : 0.083 [1/12]
Rune 2 - Forked Lightning : 0.167 [1/6] - charged bolts : 0.167 [1/6] per charged bolt
Rune 3 - Lightning Blast : 0.167 [1/6]
Rune 4 - Surge of Power : 0.250 [1/4]
Rune 5 - Arc Lightning : 0.100 [1/10]
Libi se mi bleskova kouzla a puvodne jsem si chtel udelat poradnou sith wizznu ..a proto jsem byl po techto zjistenich trochu zklamany. Vim, ze je skill takto navrzen v ramci zachovani balancu, ale nekdy me vazne stve, jak Blizzard vse balancuje tak, ze uz je skoro jedno, co si vyberes za skilly a jaky gear na sebe hodis. No stejne doted electrocute pouzivam Ruku na srdce - vsechny signature spelly stoji za starou backoru a maji smysl jen do doby nez budes mit crit. chance a AP/crit. na takove urovni, ze nebudes muset resit nedostatek AP. A nebo treba pro pasivku arcane dynamo. V kazdem priade ja chtel jet range wizznu a radsi budu srsit slabymi blesky a relativne efektne jimy zabijet velke skupiny slabsich mobu, nez flusat silnejsi ruzovofialove letilky do single targetu
Krome toho je damage skillu mozne zvednou afixem v helme az o 14% a legendarkou Schaefers's Hammer az o dalsich 25%, coz uz electrocute dela celkem pouzitelnym (90% -> 129%)
Navic by afixy typu "Adds X% to Lightning Damage" udajne mely zvedat take proc ratio lighting skillu o to same procento, ale moc se mi tomu nechce verit. Teda nejsem si jisty jesli jsem to spravne pochopil...
No nic... padla
Re: Chain lightning
Azataki - ted jedu taky lighting wizze pro zmenu buildu ale nezda se mi ze ty itemy co by pridavali lighting dmg me nejak burstli. Snizej mi celkovej dmg ale burstnou dmg spellu . Ve vysledku jsem vzdy na tom byl hure :-(
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chain lightning
Dlouho sem jel Magic Missile s runou split (dobré dmg a split kvůlu CM), navíc sem měl spear s 9% dmg do magic missile, ale relativně nedávno sem přešel na Forked lightning, přišlo mi, že po tom co sem překročil magickou 50% hodnotu CC by se mohl vyplatit, a taky že jo, vzhledem k tomu že zároveň hraju Archon build tak pro mě víc něž pro koho jinýho platí čím víc tím líp, single target je utrpení (ale od toho mám koneckonců Archona a pomáhá arcane hydra) ale jakmile jsou byť jen 2 stejná monstra vedle sebe, sesmahnu je tak 4x rychleji než jedno... Když je větší skupina tak stačí pár hitů a všechno popadá v záplavě lightning boltů... opravdu pěkný skill a nechám si ho i kdybych měl 100 AP/crit...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil