Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Moderátor:Dark_Deamon
ohledně síly monster...klidně bych nechal mnstra silný (i silnější) než byly v betě, ale musí se to balancovat. To že mad goat mani byly takřka nezabitelní by ani tak nevadilo, kdyby jich tam bylo míň...stejně jako je tomu ve vannile, mělo by tohle pravidlo platit i tu. pokud máš monstra který vydrží strašně moc, dej jich tam míň na hsuto, aby si je hráč moh roztahat. Pokud jsou tam moby co vydrží míň, naper jich tam plnou mapu (obrazně řečeno). Protože u těch Mad Goat manů to byl strašnej opruz. To nebylo těžký ale nezábavný. Dobře vychytaný byly třeba zombíci s aurou v DoE. síla, životy i četnost si myslím byla perfektní...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Děkuju za reakci, vážím si toho
Asman: Na tohle všechno musím myslet... jelikož důležitou dominantou modu budou recepty (všeho druhu), na které jsou potřeba různé suroviny, farmení jakékoliv lokace nepřijde nazmar... vždy totiž hráč získá nějakou surovinu (ať už v podobě essence nebo crafting pointu)
Uber lokace budou obtížnější, než projít příběhem (to je jednou ze zásad Grammatora v jeho Avalon modu, a i já se tím nechávám inspirovat)
Mad Goat Mani byli zabugovaní a nefungovali tak, jak jsem si představoval... to už bude v betě opravené
Co se týče znevýhodnění melee postav... plánuju (už to mám promyšlené) udělat větší rozdíly mezi jednotlivými charaktery...
např.:
Barbar - už od začátku hry bude mít xy% dmg reduced
Assassinka - oproti ostatním bude "naspeedovaná", bude se tedy pohybovat rychleji
atd...
Attia:
Mad Goat Mani budou už opravení a už nebudou tak otravní...
Jinak abych se s vámi podělil o svůj další postup...
Překopávám celý crafting systém modu, crafty budou slabší než v alfě...
Plánuju vytvořit další druhy elitek:
1) Elitky prvního stupně (ty už znáte)
- Dead Brain, Mad Goat Man, Annoying one, atd... (všechny co byly v alfě)
2) Elitky druhého stupně
- silnější než elitky prvního stupně
- monstra v druhých patrech hrobek a jeskyní
- minioni u elitek třetího stupně
3) Elitky třetího stupně
- bossové
- nejsilnější ze všech elitek
Asman: Na tohle všechno musím myslet... jelikož důležitou dominantou modu budou recepty (všeho druhu), na které jsou potřeba různé suroviny, farmení jakékoliv lokace nepřijde nazmar... vždy totiž hráč získá nějakou surovinu (ať už v podobě essence nebo crafting pointu)
Uber lokace budou obtížnější, než projít příběhem (to je jednou ze zásad Grammatora v jeho Avalon modu, a i já se tím nechávám inspirovat)
Mad Goat Mani byli zabugovaní a nefungovali tak, jak jsem si představoval... to už bude v betě opravené
Co se týče znevýhodnění melee postav... plánuju (už to mám promyšlené) udělat větší rozdíly mezi jednotlivými charaktery...
např.:
Barbar - už od začátku hry bude mít xy% dmg reduced
Assassinka - oproti ostatním bude "naspeedovaná", bude se tedy pohybovat rychleji
atd...
Attia:
Mad Goat Mani budou už opravení a už nebudou tak otravní...
Jinak abych se s vámi podělil o svůj další postup...
Překopávám celý crafting systém modu, crafty budou slabší než v alfě...
Plánuju vytvořit další druhy elitek:
1) Elitky prvního stupně (ty už znáte)
- Dead Brain, Mad Goat Man, Annoying one, atd... (všechny co byly v alfě)
2) Elitky druhého stupně
- silnější než elitky prvního stupně
- monstra v druhých patrech hrobek a jeskyní
- minioni u elitek třetího stupně
3) Elitky třetího stupně
- bossové
- nejsilnější ze všech elitek
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ufff... tak konečně jsem dokončil nový systém craftingu (konečně má šablonu), teď už stačí jen pár receptů, udělat uber lokace a bosse, a beta bude na světě!!!
Možná, že to do Vánoc přece jen stihnu
Možná, že to do Vánoc přece jen stihnu
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Mám pro vás další nápad a prosím, abyste se k němu vyjádřili co nejrychleji, abych ho případně ještě stihl do Vánoc zrealizovat
Jde o tohle...
Krypta a Mausoleum mi přijdou jako dost dobrá místa pro uber lokaci, přesněji pro "nekonečný" dungeon.
Představuju si to takhle:
Krypta by měla hodně (např. 50) pater...
s každým patrem by přituhovalo, a na konci by čekal super uber boss
Co vy na to? Ano / ne?
Co byste k tomu ještě doplnili / jak byste to zdokonalili?
Děkuji
Jde o tohle...
Krypta a Mausoleum mi přijdou jako dost dobrá místa pro uber lokaci, přesněji pro "nekonečný" dungeon.
Představuju si to takhle:
Krypta by měla hodně (např. 50) pater...
s každým patrem by přituhovalo, a na konci by čekal super uber boss
Co vy na to? Ano / ne?
Co byste k tomu ještě doplnili / jak byste to zdokonalili?
Děkuji
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Nápad je to určitě dobrý, ale napadlo mě, jestli by člověk skončil třeba ve dvacátém patře, druhý den tam chtěl jít znovu, tak jestli by musel probíhat všech dvacet pater a motat se mezi příšerami? Nešlo by třeba udělat nějaká speciální kniha portálů, která by padala jen v určitých patrech a dělala portál jen do těch pater? (hádám, že to asi nejde)
HC grál: 537/516 (-21)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
@ZOMB proc ne kdyz mas hodne volnyho casu vytvaret padesat pater doufam ze tam bude hodne specialni drop jinak budes vytvaret nova RW ?
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL
PROFIL
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Děkuju za rychlou reakci
raisen:
teoreticky to možné je, možná bych to později dotvořil...
zatím ale počítám s tím, že hráče bude bavit procházet patry klidně znovu, protože se bude jednat o monstra silná - každé bude mít šanci na dobrý drop + v každém třetím patře by byl jeden uber boss, pro zpestření
DeathHero:
ono to snad nebude nic těžkého ani dlouhého, pokud vše pojede jak má, tak by to měla být poměrně hračka
speciální drop - určitě, jinak bys tam přece nechodil
nová RW - zatím neplánuju, samotná vanilla jich poskytuje dost
raisen:
teoreticky to možné je, možná bych to později dotvořil...
zatím ale počítám s tím, že hráče bude bavit procházet patry klidně znovu, protože se bude jednat o monstra silná - každé bude mít šanci na dobrý drop + v každém třetím patře by byl jeden uber boss, pro zpestření
DeathHero:
ono to snad nebude nic těžkého ani dlouhého, pokud vše pojede jak má, tak by to měla být poměrně hračka
speciální drop - určitě, jinak bys tam přece nechodil
nová RW - zatím neplánuju, samotná vanilla jich poskytuje dost
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Další nápad - další posouzení...
Šlo by o to, že za zabití těžkých bossů (nebo série bossů) by hráč obdržel předmět (dejme tomu speciální svitek)
Tento specialní svitek by se aplikoval na váš osobní talisman (který bych přidal)
Svitek by přidal jednu ze tří možných vlastností charmu (hráč by si vybral)
(snad chápete - možnost a) možnost b) nebo c))
Ve hře bych zakázal použít stejný svitek dvakrát...
Jde o to, že by se dle mého zvýšila znovuhratelnost, protože hráč by si musel vybírat mezi vlastnostmi mnohokrát, a tím by vznikaly naprosto unikátní charaktery
Snad to chápete... tak co vy na to?
Šlo by o to, že za zabití těžkých bossů (nebo série bossů) by hráč obdržel předmět (dejme tomu speciální svitek)
Tento specialní svitek by se aplikoval na váš osobní talisman (který bych přidal)
Svitek by přidal jednu ze tří možných vlastností charmu (hráč by si vybral)
(snad chápete - možnost a) možnost b) nebo c))
Ve hře bych zakázal použít stejný svitek dvakrát...
Jde o to, že by se dle mého zvýšila znovuhratelnost, protože hráč by si musel vybírat mezi vlastnostmi mnohokrát, a tím by vznikaly naprosto unikátní charaktery
Snad to chápete... tak co vy na to?
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Zalezi od pridanych vlastnosti, ale napad je to dobry
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tordah: Vlastnosti ještě vymyslím, ale líbily by se mi nějaké "speciální"...
Chtěl bych ale znát váš názor na tohle:
Kamarádka navrhla, že když už je v Is Alive taková tma, odpadají hlavní negativa vyššího rozlišení (černé rohy na okrajích obrazovky a to, že vidíme mostra dřív, než monstra vidí nás)...
Chtěli byste vyšší rozlišení? Šlo by zřejmě o rozlišení 1024x768 s tím, že klasika 800x600 by zůstala jako druhá možnost (pro lidi jako já, kteří si už na něj zvykli)
Kdo je pro? Ještě nevím, jak bych to udělal, ale nějaký způsob se snad najde, pokud by byl zájem...
Chtěl bych ale znát váš názor na tohle:
Kamarádka navrhla, že když už je v Is Alive taková tma, odpadají hlavní negativa vyššího rozlišení (černé rohy na okrajích obrazovky a to, že vidíme mostra dřív, než monstra vidí nás)...
Chtěli byste vyšší rozlišení? Šlo by zřejmě o rozlišení 1024x768 s tím, že klasika 800x600 by zůstala jako druhá možnost (pro lidi jako já, kteří si už na něj zvykli)
Kdo je pro? Ještě nevím, jak bych to udělal, ale nějaký způsob se snad najde, pokud by byl zájem...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
ZOMB: vzhledem k formátu monitorů, nebylo by lepší to dát na 1366*768 9používáno u notebooků. Je to 16:9
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
No... tak jsem to teď zkoušel, našel jsem si plugin, co potřebuju... a nové rozlišení by dalo strašně moc práce
Každý panel bych musel kompletně předělat s tím, že by možná nefungovala lan a realm hra... za to mi to nestojí...
Trvalo by mi to strašně dlouho a teď mám lepší věci na práci, co se modu týká...
Takže rozlišení měnit nebudu, nebo až ve vzdálené budoucnosti...
Každý panel bych musel kompletně předělat s tím, že by možná nefungovala lan a realm hra... za to mi to nestojí...
Trvalo by mi to strašně dlouho a teď mám lepší věci na práci, co se modu týká...
Takže rozlišení měnit nebudu, nebo až ve vzdálené budoucnosti...
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Přesně tak Zombi. Tím se teď nezabývej. Pomazli se s tím co ti jde pěkně od ruky a ještě to vylepší hratelnost.
Jinak já to vidím na to, že až skončím v Random Hero Challenge turnaji, tak bych odložil na pár týdnů všechny svoje ostatní projekty a vrhl se na ten tvůj mód. Ještě víc fajn by to samozřejmě bylo ve vícero lidech, poněvadž takovéto úsilí se po těch všech letech prostě musí ocenit, ale bude záležet jak na tom budou ostatní...
Jinak já to vidím na to, že až skončím v Random Hero Challenge turnaji, tak bych odložil na pár týdnů všechny svoje ostatní projekty a vrhl se na ten tvůj mód. Ještě víc fajn by to samozřejmě bylo ve vícero lidech, poněvadž takovéto úsilí se po těch všech letech prostě musí ocenit, ale bude záležet jak na tom budou ostatní...
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
@ Marast: pak klidně můžeme rozjet nějaký postavy on lvl1. V tomhle modu mě baví začínat. Od toho co ZOMB vydal betu už jsem rozjel všechny chary a zkouším s čím to jak jde atd :-)
@ ZOMB: hele jak to vypadá s tím vlastním svitkem? plánuješ ho ještě? tohle se mi totiž strašně líbí. že by si hráč vytvořil takový vlastní top item. Bylo by fajn pak pozorovat komu se jaký svitek vyvýjí a kdo upřednostňuje jaký vlastnosti :-)
Jen šlo by udělat aby svitek byl JEN na jedný postavě? tzn aby nešel přehazovat z jedný postavy na druhou? nebo tohle nelze?
@ ZOMB: hele jak to vypadá s tím vlastním svitkem? plánuješ ho ještě? tohle se mi totiž strašně líbí. že by si hráč vytvořil takový vlastní top item. Bylo by fajn pak pozorovat komu se jaký svitek vyvýjí a kdo upřednostňuje jaký vlastnosti :-)
Jen šlo by udělat aby svitek byl JEN na jedný postavě? tzn aby nešel přehazovat z jedný postavy na druhou? nebo tohle nelze?
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Marast: Ono to rozlišení 800x600 tak strašné není... myslím, že lidi kteří hrajou D2 dodnes si na něj už zvykli
Jinak moc rád tě uvidím
Snad bychom se sešli a zahráli po Tunngle (i když mě to tam napoprvé nějak nedostalo, tak ještě uvidím)
Attia: Taky mě baví zakládat nové postavy... dneska bych si chtěl založit bonera ať vidím, jak na tom je
A svitek plánuju, to samozřejmě chystám a promýšlím, jak nejlépe to vytvořit...
A aby byl jen na jedné postavě? Takhle bych to chtěl, ale uvidím, co zmůžu
Jinak moc rád tě uvidím
Snad bychom se sešli a zahráli po Tunngle (i když mě to tam napoprvé nějak nedostalo, tak ještě uvidím)
Attia: Taky mě baví zakládat nové postavy... dneska bych si chtěl založit bonera ať vidím, jak na tom je
A svitek plánuju, to samozřejmě chystám a promýšlím, jak nejlépe to vytvořit...
A aby byl jen na jedné postavě? Takhle bych to chtěl, ale uvidím, co zmůžu
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
já teď založil druida na arctic blast...těch 5% ed z many mě zajímalo jak moc to ovlivní...myslím že na normal a nm to bude IMBA protože jen 200b v energy ti zvedne dmg o 1000% což při max synergiích ti hodí dmg přes 12k/s...ovšem nemá mastery jako sorcka takže těžko říct jak si povede na hellu...chtělo by to najít věci s co nejvíc -enemy res...
jen sem si říkal že by se to chtělo podívat na synergie trošku z tý energi. Protože třeba u trapky si myslím že dát 1% k light i k Fire je trochu nevyvážený.
K fire pastem bych dal víc protože ve vanile se prakticky nehrává a když porovnám dmg light a fire pastí tak je to hooodne nevyvážený. Navíc fire imune na hellu jsou horší než light.
jen sem si říkal že by se to chtělo podívat na synergie trošku z tý energi. Protože třeba u trapky si myslím že dát 1% k light i k Fire je trochu nevyvážený.
K fire pastem bych dal víc protože ve vanile se prakticky nehrává a když porovnám dmg light a fire pastí tak je to hooodne nevyvážený. Navíc fire imune na hellu jsou horší než light.
Naposledy upravil(a) Attia dne 05.01.2013, 12:51 hod., celkem upraveno 1 x.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
200b v energy = -200 b ve vitalitě. Bylo by to buď oni, nebo ty.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
jj vím, ale na normal a nm ta životnost není tak důležitá jako na hell...teda aspoň ve vanile. Uvidíme jak to bude tady.
Jinak zatím je to asi nejsilnější char na dmg co jsem tu zkoušel...zatím jsem dodělal DoE, Blood Moor a Cold plains, Raven a Mausoleum. Zkouška bude v uber lokacích s těma lučištnicema, protože tím že stojím na místě když útočím to bude asi hodně bolet.
Jinak zatím je to asi nejsilnější char na dmg co jsem tu zkoušel...zatím jsem dodělal DoE, Blood Moor a Cold plains, Raven a Mausoleum. Zkouška bude v uber lokacích s těma lučištnicema, protože tím že stojím na místě když útočím to bude asi hodně bolet.
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Fraxinus: tak moje sorcka má na 16 lvl - 85 Energy a 20 vitality :-D. Když pojedu v tomhle poměru dál tak se na těch 200 dostanu v poho. Je teda fakt, že běhat po tristramu s 75 life neni nic moc, ale dá se to. Naštěstí troubleshot, která by mě dala na dvě dány se dá zmrazit
ZOMB: Pořád se mi stává že mi mizí mapy prošlých lokací, když prolezu ňáký podzemí. Máte někdo stejný problém??
(jinak dík za vylepšení žoldákyně - že nemizí)
ZOMB: Pořád se mi stává že mi mizí mapy prošlých lokací, když prolezu ňáký podzemí. Máte někdo stejný problém??
(jinak dík za vylepšení žoldákyně - že nemizí)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
hami: jestli máš staženou nejnovější verzi (včerejší), tak to se na to budu muset pořádně podívat...