Dotazové vlákno
Moderátor:Dark_Deamon
- SkoroPaladin
- Gorebelly
- Příspěvky:269
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Brno
Fraxinus: tvoji odpověď sem úpe nepobral.
Setovky z LOD 1.07 jsou ve všech LOD verzích (aspoň myslím), jen se některým pozměnily atributy. Kolik unikátů z 1.07 obsahují i verze další/vyšší netuším (ale předpokládám že taktéž všechny, jen se dočkaly markantních změn). Které unikáty z verzí vyšších LOD 1.07 neobsahuje... toť otázka, ale to pro mě není podstatný. Nicméně takto otázka nestojí.
Možná sem dotaz napsal nešťastně... ale lepší formulace mě nenapadla (na konci třetí věty mi chybí otazník).
Už jsem si to našel. "Once a TC is selected, and an item is selected, the game will roll for item quality. It checks, in order, Unique > Set > Rare > Magical > High Quality > Normal. Each level of check your MF is factored in, more MF = better chance of higher quality" - ptal jsem se v podstatě na to, jestli to funguje takto (a funguje... aspoď doufááááámmmm, mň mň mň :-)).
Setovky z LOD 1.07 jsou ve všech LOD verzích (aspoň myslím), jen se některým pozměnily atributy. Kolik unikátů z 1.07 obsahují i verze další/vyšší netuším (ale předpokládám že taktéž všechny, jen se dočkaly markantních změn). Které unikáty z verzí vyšších LOD 1.07 neobsahuje... toť otázka, ale to pro mě není podstatný. Nicméně takto otázka nestojí.
Možná sem dotaz napsal nešťastně... ale lepší formulace mě nenapadla (na konci třetí věty mi chybí otazník).
Už jsem si to našel. "Once a TC is selected, and an item is selected, the game will roll for item quality. It checks, in order, Unique > Set > Rare > Magical > High Quality > Normal. Each level of check your MF is factored in, more MF = better chance of higher quality" - ptal jsem se v podstatě na to, jestli to funguje takto (a funguje... aspoď doufááááámmmm, mň mň mň :-)).
We are knights who say... NI!
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazové vlákno
To byla poznámka na Blademastera. Nicméně velká část exceptional a elite unikátů ve verzi 1.07 ještě vůbec nebyla, nebo byla, ale s jinými vlastnostmi. Nejsem si jist, jestli byly tehdy už všechny magické affixy.
a ano, funguje to tak, jak jsi napsal. Důkazem budiž "divné" rare předměty, které se vygenerují s nadstandardně vysokou durability, pokud by bejval padl unikát nebo set, ale pro danou třídu předmětu buď vůbec neexistuje, nebo z potvory ještě nemůže jeho uniq/set verze padnout.
a ano, funguje to tak, jak jsi napsal. Důkazem budiž "divné" rare předměty, které se vygenerují s nadstandardně vysokou durability, pokud by bejval padl unikát nebo set, ale pro danou třídu předmětu buď vůbec neexistuje, nebo z potvory ještě nemůže jeho uniq/set verze padnout.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- BladeMaster
- Wraith
- Příspěvky:132
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: Dotazové vlákno
Fraxinus: Istý si všetkými vymenovanými predmetmi vo verzii 1.07 nie som ani ja.... Ale našiel som toto:
"I was thinking last night - it actually is possible to get 1215%MF in 1.07 (just very very unlikely as you need lots and lots of ISTs and a high level barb). A level 99 barb with 2x 6xIST (360) swords a PTopaz skulders (147) Shako with Ptopaz (74) Fortuitous Amulet of Luck (50) 2x Fortuitous Rings of Fortune (80), Goldwrap (30), War Travs (45), Magic/Rare gloves with 25%MF then an act 3 merc with a 6xIST sword (180), a Ptopaz Skulders (147) a shako with PTopaz (74) and a Milibreagas shield (20). All together this gives 1232%MF on merc kills."
Takže tá hodnota sa asi dá teoreticky dosiahnuť. Len neviem, či je v 1.07 možné dropnúť 6xsocket sword, mám taký pocit (niekde som videl/čítal), že môže padnúť len 5xsocket. To je mínus 60 MF, ktoré sa asi dajú dotiahnuť pomocou MF Charms (o existencii ktorých tiež neviem nič v 1.07). Za pár rokov, keď SkoroPaladin nájde ~20 IST to môže skúsiť .
"I was thinking last night - it actually is possible to get 1215%MF in 1.07 (just very very unlikely as you need lots and lots of ISTs and a high level barb). A level 99 barb with 2x 6xIST (360) swords a PTopaz skulders (147) Shako with Ptopaz (74) Fortuitous Amulet of Luck (50) 2x Fortuitous Rings of Fortune (80), Goldwrap (30), War Travs (45), Magic/Rare gloves with 25%MF then an act 3 merc with a 6xIST sword (180), a Ptopaz Skulders (147) a shako with PTopaz (74) and a Milibreagas shield (20). All together this gives 1232%MF on merc kills."
Takže tá hodnota sa asi dá teoreticky dosiahnuť. Len neviem, či je v 1.07 možné dropnúť 6xsocket sword, mám taký pocit (niekde som videl/čítal), že môže padnúť len 5xsocket. To je mínus 60 MF, ktoré sa asi dajú dotiahnuť pomocou MF Charms (o existencii ktorých tiež neviem nič v 1.07). Za pár rokov, keď SkoroPaladin nájde ~20 IST to môže skúsiť .
- SkoroPaladin
- Gorebelly
- Příspěvky:269
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Brno
Re: Dotazové vlákno
Fraxinus: áha :-), už je mi to jasný.
Nevím, jestli se dají vycraftit nějaký šílený haluze i na MF. Zatím sem mi podařilo vytřískat (resp. náhodou - MF sem tehdy uvařit nechtěl) z craft předmětu MF max 30. Tak by se třebas dalo získat vysoký celkový MF i pomocí crafted items.
Blademaster: No myslím že to nebude trvat pár roků ale max pár tédňů (možná dnů)... a já se na poctivé přístup vybodnu a nadrzo si ty Isty zkopčím (zatím sem našel jeden jediné). Meč jsem zatím našel s max 4-mi sockety (ale jiný itemy sem s 6-ti dírama našel). MF charmy v 1.07 existují (ale zatím sem našel charm s hodnotou max MF 5 - nicméně věřím že existují mnohem lepší).
Apropo - itemy s MF na weapon slotu 2 jakoby aktivně fungují i když mám nahozené slot 1 (prostě něco ubiju slotem 1 a započítá se mi MF i ze slotu 2 do výslednýho MF)?
Nevím, jestli se dají vycraftit nějaký šílený haluze i na MF. Zatím sem mi podařilo vytřískat (resp. náhodou - MF sem tehdy uvařit nechtěl) z craft předmětu MF max 30. Tak by se třebas dalo získat vysoký celkový MF i pomocí crafted items.
Blademaster: No myslím že to nebude trvat pár roků ale max pár tédňů (možná dnů)... a já se na poctivé přístup vybodnu a nadrzo si ty Isty zkopčím (zatím sem našel jeden jediné). Meč jsem zatím našel s max 4-mi sockety (ale jiný itemy sem s 6-ti dírama našel). MF charmy v 1.07 existují (ale zatím sem našel charm s hodnotou max MF 5 - nicméně věřím že existují mnohem lepší).
Apropo - itemy s MF na weapon slotu 2 jakoby aktivně fungují i když mám nahozené slot 1 (prostě něco ubiju slotem 1 a započítá se mi MF i ze slotu 2 do výslednýho MF)?
We are knights who say... NI!
Re: Dotazové vlákno
Ne, musíš před zabitím přehodit druhý slot, aby se to MF započítalo.
HC grál: 537/516 (-21)
- SkoroPaladin
- Gorebelly
- Příspěvky:269
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Brno
Re: Dotazové vlákno
Ohledně druhýho slotu a MF - mě zmátlo tohle
"Helm (100%)
110% Artisan's Tiara of Luck (35%) Socketed with three 24% Perfect Topaz or three 25% Ist Runes
Armor (148%)
148% Skullder's Ire (1.25-123% + Socketed with 24% Perfect Topaz or 25% Ist Rune)
Weapon 1 (180%)
180% 6 Socketed Weapon with 6 Ist Runes
Weapon 2 (180%)(Barbarians Only)
180% 6 Socketed Weapon with 6 Ist Runes (180%, very hard to do based on Rune Availability)
Shield (100%)
4 Socket Shield with 4 Ist Runes
Belt (30%)
30% Unique Goldwrap Heavy Belt
Boots (50%)
50% War Traveler (Unique Battle Boots)
Gloves (40%)
40% Unique Chain Gloves: Chance Guards
Amulets (50%)
50% Magic Fortuitous Amulet of Luck
Rings (80%)
(2) 40% Magic Fortuitous Rings of Fortune
Charms (299%)
1 perfect Gheed's Fortune Grand Charm (%40) and 7% Small Charms (37 of them)"
Předpokládám, že je to výčet itemů bez Merce... takže proč je uveden i štít mně hlava nebere.
"Helm (100%)
110% Artisan's Tiara of Luck (35%) Socketed with three 24% Perfect Topaz or three 25% Ist Runes
Armor (148%)
148% Skullder's Ire (1.25-123% + Socketed with 24% Perfect Topaz or 25% Ist Rune)
Weapon 1 (180%)
180% 6 Socketed Weapon with 6 Ist Runes
Weapon 2 (180%)(Barbarians Only)
180% 6 Socketed Weapon with 6 Ist Runes (180%, very hard to do based on Rune Availability)
Shield (100%)
4 Socket Shield with 4 Ist Runes
Belt (30%)
30% Unique Goldwrap Heavy Belt
Boots (50%)
50% War Traveler (Unique Battle Boots)
Gloves (40%)
40% Unique Chain Gloves: Chance Guards
Amulets (50%)
50% Magic Fortuitous Amulet of Luck
Rings (80%)
(2) 40% Magic Fortuitous Rings of Fortune
Charms (299%)
1 perfect Gheed's Fortune Grand Charm (%40) and 7% Small Charms (37 of them)"
Předpokládám, že je to výčet itemů bez Merce... takže proč je uveden i štít mně hlava nebere.
We are knights who say... NI!
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Dotazové vlákno
Funguje to trochu jinak pane Jde o to, že ve verzi 1.07 se při dropu uplatňuje následující pořadí První se vypočítává šance na unikát, PAK RARE (Ano je to rare), až potom sety, magické. Zde jsou pak číselné hodnoty udávající šanci = Unique: 1000; Rare: 200; Set: 125; Magic: 30.SkoroPaladin píše:Už jsem si to našel. "Once a TC is selected, and an item is selected, the game will roll for item quality. It checks, in order, Unique > Set > Rare > Magical > High Quality > Normal. Each level of check your MF is factored in, more MF = better chance of higher quality" - ptal jsem se v podstatě na to, jestli to funguje takto (a funguje... aspoď doufááááámmmm, mň mň mň :-)).
Výsledný výpočet by se pak měl odvíjet od následujícího vzorce, kde se MF bonusy vztahují na Bosse a šampiony.
(128*Chance - (128*Cx*Chance/1024 ) - X*MF)/128 Před pár lety jsem na něj narazil a uložil si jej...
Cx je zde faktor vztahující se na Bosse a šampiony, kde pro Act Bosses je fixní hodnota 983 a pro Bosse a šampiony činí hodnota 800.
X faktor nám ukazuje MF bonus. Pro normální obtížnost to dělá 0, 4 pro NM a 9 pro HELL.
Všechny ty počty pak znamenají, že dostatečná hodnota MF% by nám měla zajistit dropy v podobě unikátních předmětů. A to PO CELOU DOBU!!!
Následující příklad pak podtrhne SkoroPaladinův objev týkající se Rady sídlící v Travincalu. Hodnota pohybující se kole MF 380 nám zajistí přibližně něco kolem 94% na nalezení setového předmětu. U hodnoty více jak 556% MF se uvádí, že by měly z aktových bossů padat jen a pouze unikáty. Jenže zde je chyba lávky. Ostatně jak jsem to už uváděl v jiném příspěvku...
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
- SkoroPaladin
- Gorebelly
- Příspěvky:269
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Brno
Re: Dotazové vlákno
Znamená to - že žádná MF hodnota v 1.07 z jakýhokoliv monstra - drop jenapouze unikátů neumožňuje. Je to tak?
Tohle není vyloženě dotaz. Stala se mi (několikrát) zajímavá věc. Blood recept (zkoušel jsem pouze zbraně, amulet a ring) nevygeneroval life stolen per hit, ale mana stolen per hit... :-).
Tohle není vyloženě dotaz. Stala se mi (několikrát) zajímavá věc. Blood recept (zkoušel jsem pouze zbraně, amulet a ring) nevygeneroval life stolen per hit, ale mana stolen per hit... :-).
We are knights who say... NI!
- SkoroPaladin
- Gorebelly
- Příspěvky:269
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Brno
Re: Dotazové vlákno
Dotázeček (tradičně v rámci LOD 1.07).
Cold mastery mi od určitýho skill lvlu přestalo růst. Netuším od jakýho... páč sem tam dával body tak nějak automaticky (pravděpodobně od lvlu 25, ale to je jen spekulace). Mám pár věcí s plus all/cold skill lvls.
Na lvlu 26 sem si všim, že dalším přidáním skill bodíku do cold mastery zůstane hodnota na 91%. I přesto sem ho tam investoval... jenže 27 skill skutečně ukazuje stále 91% (když vemu skill shrine a mám lvl 29 - hodnota stále 91%).
Nechce se mi věřit, že by cold mastery mělo nějakou horní hranici, přes kterou už nelze jít.
Pamatuje si tohle někdo/stalo se to někomu? Resp. nějakej nápad čím by to mohlo být?
PS.: jak je to za ostatní chary v 1.07 celkem kalvárie, za Socku je to až směšně jednoduchý (static field není limitovaný a cold mastery přebíjí cold imunitu monster).
Cold mastery mi od určitýho skill lvlu přestalo růst. Netuším od jakýho... páč sem tam dával body tak nějak automaticky (pravděpodobně od lvlu 25, ale to je jen spekulace). Mám pár věcí s plus all/cold skill lvls.
Na lvlu 26 sem si všim, že dalším přidáním skill bodíku do cold mastery zůstane hodnota na 91%. I přesto sem ho tam investoval... jenže 27 skill skutečně ukazuje stále 91% (když vemu skill shrine a mám lvl 29 - hodnota stále 91%).
Nechce se mi věřit, že by cold mastery mělo nějakou horní hranici, přes kterou už nelze jít.
Pamatuje si tohle někdo/stalo se to někomu? Resp. nějakej nápad čím by to mohlo být?
PS.: jak je to za ostatní chary v 1.07 celkem kalvárie, za Socku je to až směšně jednoduchý (static field není limitovaný a cold mastery přebíjí cold imunitu monster).
We are knights who say... NI!
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazové vlákno
Ve starších verzích rostly hodnoty těchto skillů v podstatě dle posunuté hyperboly...takže pak na vysokých levlech to roste hodně pomalu, řádově v desetinách až setinách procenta...proto tam zůstalo 91 %. Ono to sice vzrostlo, ale ne tolik významně, aby to poskočilo o celé procento.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- SkoroPaladin
- Gorebelly
- Příspěvky:269
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Brno
Re: Dotazové vlákno
Ok, dík.
Tohle je taky dobrý vědět v rámci 1.07 LOD (ačkoliv je to očividný - že se to na vyšších lvlech navyšuje žalostně málo/pomalu).
Ta hodnota cold mastery, kdy to už nevzroste jednorázově o celý procento, je patrně 27.
Tohle je taky dobrý vědět v rámci 1.07 LOD (ačkoliv je to očividný - že se to na vyšších lvlech navyšuje žalostně málo/pomalu).
Ta hodnota cold mastery, kdy to už nevzroste jednorázově o celý procento, je patrně 27.
We are knights who say... NI!