Pokud chceš hrát Hammer Rend build na slušné úrovni, tak budeš muset vyměnit skoro celý equip. Nechal bych chestku, helmu, shouldery a možná pásek (pokud budeš mít Skorna s LS), ostatní věci pryč. Píšeš, že nemáš moc goldů, to je asi kolik?Kureee71 píše:Zdravim, takhle bych chtel hrat Babrbara s Hammer Rend Build, co zlepsit? Aktualne nemam moc Goldu
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kure ... ero/672540
Barbarian Hammer Rend build
Re: Barbarian Hammer Rend build
tak se mi podařily nějaký ty obchody a na účtě mam kolem 80 mil., a rozmejšlim za co bych je utratil, určitě musim vyměnit ringy a neck, předtim jsem je kupoval narychlo hlavně aby tam něco bylo.... ale nevim co je nejlepší pro tenhle build, určitě crit chance, ale pak spíš attack speed nebo crit dmg? případně co dál vyměnit? přemýšlel jsem o ice climbers pro boost strength ....
díky za rady
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Theo ... ro/3148610
díky za rady
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Theo ... ro/3148610
Re: Barbarian Hammer Rend build
Ringy a amulet určitě vyměnit. Pokud chceš ušetrit, tak bych navrhoval přenést AS na amulet. AS na amuletu je levnější než CC. Viděl bych to takto - Amulet - AS 8%, CD 90+, 150+ STR, 100+ VIT, Prsten - CC 6%, CD 30%+, STR 80+. Pokud chceš hrát Hammer build tak ideální je mít co největší CD, AS bonus kolem 30%, a CC 50%. Ještě by to chtělo popohnat STR nahoru. Koupil bych jiný Immortal pásek( ideálně s bonusem na primární skill) STR 250+, a místo Vile Wardek bych koupil nějaké rare shouldery se STR 260+, dají se sehnat do 10m.Wries píše:tak se mi podařily nějaký ty obchody a na účtě mam kolem 80 mil., a rozmejšlim za co bych je utratil, určitě musim vyměnit ringy a neck, předtim jsem je kupoval narychlo hlavně aby tam něco bylo.... ale nevim co je nejlepší pro tenhle build, určitě crit chance, ale pak spíš attack speed nebo crit dmg? případně co dál vyměnit? přemýšlel jsem o ice climbers pro boost strength ....
díky za rady
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Theo ... ro/3148610
Re: Barbarian Hammer Rend build
díky za rady... a ještě, nakolik mam mít prioritu v average dmg? vim že pro 2h to neni zas takovej boost, ale nevim jestli od toho odhlížet úplně nebo tam nějakou trochu mít...
Re: Barbarian Hammer Rend build
no počitej tak okolo 15 M.Borgi* píše:Pokud chceš hrát Hammer Rend build na slušné úrovni, tak budeš muset vyměnit skoro celý equip. Nechal bych chestku, helmu, shouldery a možná pásek (pokud budeš mít Skorna s LS), ostatní věci pryč. Píšeš, že nemáš moc goldů, to je asi kolik?Kureee71 píše:Zdravim, takhle bych chtel hrat Babrbara s Hammer Rend Build, co zlepsit? Aktualne nemam moc Goldu
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kure ... ero/672540
Re: Barbarian Hammer Rend build
plánuju si koupit ruce, mam se spíš zaměřit aby měli as cd i cc ale na 99% nebudou s resistem, nemam moc peněz, nebo spíš aby měli pořádnej cc a cd + resist?
Re: Barbarian Hammer Rend build
tak uz vcelku bez problemu davam mp8 i ubertristram http://eu.battle.net/d3/en/profile/Alfa ... ero/708432 (normalne nosim skorn,dual wield mam na WW exp),ale rad bych se posunul jeste o kousek dal,co vylepsit ted? co je nejslabsi clanek? cim ziskat nejvic dps a ztratit nejmin surviability?
- geekker
- Fallen Shaman
- Příspěvky:55
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:geekker#2851
Re: Barbarian Hammer Rend build
Zeptám se obdobně chodím tedy na singl MP6 umíram jen na hodně ošklivou sestavu affixů a moji nezkusenost utikani s WW to se dalo odtocit odkudkoliv:-)
Tak jestli neco nedelám spatne a kde se hlavne domoct vetsi dmg co vymenit? dekuji
Necituj predchozi prispevek - Kuki
Tak jestli neco nedelám spatne a kde se hlavne domoct vetsi dmg co vymenit? dekuji
Necituj predchozi prispevek - Kuki
Re: Barbarian Hammer Rend build
...co bych mel udelat,abych ustal mp10 ?
Re: Barbarian Hammer Rend build
Resisty OK, HP je OK, Použít War Cry - Impunity, a více CD + STR na DMG, z kritů se healuješ. Nové prsteny + amulet, lepší Skorn.Alfajk píše:...co bych mel udelat,abych ustal mp10 ?
Re: Barbarian Hammer Rend build
z tych def statov mi tam nejak slaby pride Armor... takez ten WC by som tam dal urcite a v ehp kalkulatore by som checkol, co ta viac boostne, ci impunity alebo hardened wrath... a skusil by som niekde nahnat fire resisty... aj ked to by si musel vymenit tak 2-3 itemy... no a potom samozrejme zvysit DMG, 150k so skornom je malo, toboz na MP 10
Re: Barbarian Hammer Rend build
ten skorn se me libil kvuli ty str,ale zase ztraci na base dmg no...misto ceho bych mel dat war cry? tech perma 10% critu z overpower se luxusne doplnuje s wotb a temer 100% crit chance na hammer,lepsi prsteny a neck jsou pro me nedostupny zbozi,mam ted 10m a lepsi startujou na 20
Re: Barbarian Hammer Rend build
Já třeba nejedu rend, příde mi to jako docela zbytečnost u tohodle buildu - ikdyž na reflect rare packy by to hodně pomohlo, jinak ho ale nepotřebuju(šetřim na skorna s LS, pak to bude jiný kafe). Jakou jedeš runu na hammeru? Na farmu je nejlepší thunderstrike, aspoň mně se s tím hraje suprově, jak zabiješ jednoho tak zbytek grupy se už nehne, navíc má větší plochu zásahu takže toho trefuje víc než smash, nevýhoda je jen 0,8 proc. coef. takže na singletarget je občas třeba přibouchávat fury bashem. Na bosse je jasně lepší zase smash, větší dmg a 1 proc.coef -> každej crit = fury z battle rage. S owerpower a full fury jsem teď na 95cc na hammer + 3cc scoundrel(s burizou super pomocník na vyšší mp) + 10cc když zapnu berserk (insanity), s berserkem sundám rare elitku(bez minionů) na mp10 většinou během toho berserku, tzn. 15s. Spíš ale běhám mp9 kde je to o něco svižnější.
Re: Barbarian Hammer Rend build
tak a ted mi quetaku rekni, kde najdu ty informace okolo, kolik co ma proc koef a tak, chtel bych se zacit trochu venovat hota, ale vim o tom uplne .....
mrkni prosim na muj profil, kde zatim asi uvidis expici qear, ale uz jsem prevleceny, tak se to projevi mozna pozdeji a otazka zni, co mam zmenit nebo vylepsit na hota hrani??
http://eu.battle.net/d3/en/profile/fuxi ... ro/5229528
diky
mrkni prosim na muj profil, kde zatim asi uvidis expici qear, ale uz jsem prevleceny, tak se to projevi mozna pozdeji a otazka zni, co mam zmenit nebo vylepsit na hota hrani??
http://eu.battle.net/d3/en/profile/fuxi ... ro/5229528
diky
Re: Barbarian Hammer Rend build
koeficienty tu
Já jedu
Hammer-thunderstike(na ubery smash, thunderstrike stunne v okruhu 10y každyho okolo zabitýho moba hammerem -> minimalizuje to utrpěnej dmg)
Bash-onslaught (3 údery, občas to procne tak že dostanu 3x15+8fury)
Overpower-killingspree(10cc na 6s, při masivnim critování se to dá spamovat jako aoe dmg)
WC-impunity, BR-into the fray a WotB - insanity(masivní dmg boost na elity).
zatím to hraju chvíli tak nevim, jestli sem ten pravej abych ti tu radil. Já to jedu tak abych měl ideálně 100cc na hammer, což až budu mít skorna s ls tak budu mít (hodím pasivku animosity na +20fury=4cc místo lifestealu). Jednu z prvních věcí co sem sháněl bylo něco na reduce cost hammeru (mám ještě v truhle skorna s -3fury na hammer tak můžu prodat, už ho nepotřebuju), tak sem pořídil SoJ s -5fury, takže hammer mě stojí 15 a regen je v ideálnim případě taky 15(s animosity bude 18). Pak co nejvíc crit dmg. Teď postupně budu shánět ještě něco na speed, protože ten skorn je šíleně pomalej. Resisity mam něco kolem 700 s WC a stačí to. Určitě hledej immortal pásek s +15fury(=3cc). Jinak i když sem to začínal stavět tak nebyl problém chodit mp6, to sem měl ještě 1h+stormshield s 9,5cc. S tvym equipem to můžeš taky hrát bez problémů si myslím. Postupně bych, ale určitě šel do skorna. Variant buildů je asi víc, to si vyber co ti bude sedět.
Já jedu
Hammer-thunderstike(na ubery smash, thunderstrike stunne v okruhu 10y každyho okolo zabitýho moba hammerem -> minimalizuje to utrpěnej dmg)
Bash-onslaught (3 údery, občas to procne tak že dostanu 3x15+8fury)
Overpower-killingspree(10cc na 6s, při masivnim critování se to dá spamovat jako aoe dmg)
WC-impunity, BR-into the fray a WotB - insanity(masivní dmg boost na elity).
Re: Barbarian Hammer Rend build
ty blaho to jsem z toho jabko, ja tam zadne koeficienty nevidim, jen nejake healovaci, ale kde jsi vycetl, ze 15 fury je 3cc.......??
jo a skorny s LS mam dva
jo a skorny s LS mam dva
Re: Barbarian Hammer Rend build
Tyhle koeficienty platěj na proc všeho - tzn. i na +15fury za crit z Into the fray. Hammer má +1cc za každejch 5fury který máš.
edit: Teď koukám, že ty koeficienty jsou trochu jiný než sem myslel, zkusím pohledat ještě jestli je to aktuální.
edit2: tak je to jinak sakra, thunderstrike má pravděpodobně jen 0,66 a smash 0,8, to je bída
edit: Teď koukám, že ty koeficienty jsou trochu jiný než sem myslel, zkusím pohledat ještě jestli je to aktuální.
edit2: tak je to jinak sakra, thunderstrike má pravděpodobně jen 0,66 a smash 0,8, to je bída
Re: Barbarian Hammer Rend build
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... kN0E#gid=1
tu by mali byt doteraz platne proc koeficienty pre vsetky classy (testovane udajne aj patchom 1.06, aj ked si nepamatam ci v tom patchy nieco v tomto smere upravovali este po 1.05)
tu by mali byt doteraz platne proc koeficienty pre vsetky classy (testovane udajne aj patchom 1.06, aj ked si nepamatam ci v tom patchy nieco v tomto smere upravovali este po 1.05)
Re: Barbarian Hammer Rend build
diky punky, jeste otazka, proc koef na prvnim listu se vztahuje na co? a na druhem barb listu nevim co je S/E?
diky
diky
Re: Barbarian Hammer Rend build
no proc koeficient sa ti vztahuje v podstate hlavne na LoH a potom na skilly, ktore maju nejaku sancu na nieco... takze...
1) LoH: mas urcitu hodnotu, ktora vychadza z gearu... pre tento pripad pouzijeme ucelene cislo 1000 LoH... proc koeficient je hodnota, ktorou toto cislo vynasobis a dostanes realny udaj, kolko ti prida HP ked pouzijes nejaky urcity skill
priklady:
Bash - Punish: hodnota PC je 1, tzn ze kazdym uderom dostanes 1000 HP
Bash - Pulverize: hodnota PC je 0,333 tzn ze kazdym uderom dostanes 333HP (nakolko je to vsak v podstate aoe skill, tak zelezi kolko enemy zasiahnes)
Frenzy - vsetky runy: hodnota PC je 0,75 tzn ze kazdym uderom dostanes 750 HP
Sprint - RltW: hodnota PC je 0,08 tzn ze kazdym tickom tornada dostanes 80 HP
HotA - Smash: hodnota PC je 0,8 tzn ze kazdym uderom dostanes 800 HP (nakolko je to vsak v podstate aoe skill, tak zalezi kolko enemy zasiahnes)
atd...
2) skilly s urcitou chance na nejaky efect... najlepsim prikladom pre nas ucel bude asi skoro kazdym barabarom pouzivany a znamy skill Berserker Rage s runou Into the Fray... v popise runy stoji: Critical Hits have a chance to generate 15 additional Fury. nikde sa ale nepise aka sanca a tak sa moze zdat, ze je to nejak random... avsak presne na tento ucel sluzi PC u jednotlivych skillov... v tomto pripade je dobre si tie cisla zmenit na %, kedy 1=100% a od toho sa to potom dalej odvija
priklady:
Bash - Punish: hodnota PC je 1, tzn ze kazdy critical hit vam na 100% vygeneruje 15 dalsich fury
Bash - Pulverzie: hodnota PC je 0,333 tzn ze kazdy critical hit vam na 33,3% vygeneruje 15 dalsich fury
Frenzy - vsetky runy: hodnota PC je 0,75 tzn ze kazdy critical hit vam na 75% vygeneruje 15 dalsich fury
Sprint - RtlW: hodnota PC je 0,08 tzn ze kazdy critical hit vam na 8% vygeneruje 15 dalsich fury
HotA - Smash: hodnota PC je 0,8 tzn ze kazdy critical hit vam na 80% vygeneruje 15 dalsich fury
atd...
dalsim skillom ktory sa celkom pouziva je Overpower, ktory ma v zakladnom popise: critical hits have a chance to lower the cooldown by 1 second
priklady:
Bash - Punish: hodnota PC je 1, tzn ze kazdy critical hit vam na 100% znizi cooldown o 1 sekudnu
Bash - Pulverzie: hodnota PC je 0,333 tzn ze kazdy critical hit vam na 33,3% znizi cooldown o 1 sekudnu
Frenzy - vsetky runy: hodnota PC je 0,75 tzn ze kazdy critical hit vam na 75% znizi cooldown o 1 sekudnu
Sprint - RtlW: hodnota PC je 0,08 tzn ze kazdy critical hit vam na 8% znizi cooldown o 1 sekudnu
HotA - Smash: hodnota PC je 0,8 tzn ze kazdy critical hit vam na 80% znizi cooldown o 1 sekudnu
atd...
tu je potom napr ta navaznost v hota builde... mate vysoky CC z gearu... vdaka 1% CC za kazdych 5 fury mate dalsich X CC (dajme tomu 20%)...Overpower vam prida dalsich 10% na dobu 6 sekund... avsak pokial mate vysoky CC (da sa byt aj na 100%), tak vdaka celkom vysokemu PC u napr HotA - Smash, generujete nie len velke mnozstvo fury pomocou Into the Fray, ale zaroven znizujete cooldown u Overpower, takze ho kludne mozete mat napr aj nonstop, tym padom ste nonstop na velmi vysokej hranici CC a rozdavate critical hity skoro neustale... no a takom niecom je ten build postaveny
a na tom druhom liste, to S/E... uprimne neviem co to je
1) LoH: mas urcitu hodnotu, ktora vychadza z gearu... pre tento pripad pouzijeme ucelene cislo 1000 LoH... proc koeficient je hodnota, ktorou toto cislo vynasobis a dostanes realny udaj, kolko ti prida HP ked pouzijes nejaky urcity skill
priklady:
Bash - Punish: hodnota PC je 1, tzn ze kazdym uderom dostanes 1000 HP
Bash - Pulverize: hodnota PC je 0,333 tzn ze kazdym uderom dostanes 333HP (nakolko je to vsak v podstate aoe skill, tak zelezi kolko enemy zasiahnes)
Frenzy - vsetky runy: hodnota PC je 0,75 tzn ze kazdym uderom dostanes 750 HP
Sprint - RltW: hodnota PC je 0,08 tzn ze kazdym tickom tornada dostanes 80 HP
HotA - Smash: hodnota PC je 0,8 tzn ze kazdym uderom dostanes 800 HP (nakolko je to vsak v podstate aoe skill, tak zalezi kolko enemy zasiahnes)
atd...
2) skilly s urcitou chance na nejaky efect... najlepsim prikladom pre nas ucel bude asi skoro kazdym barabarom pouzivany a znamy skill Berserker Rage s runou Into the Fray... v popise runy stoji: Critical Hits have a chance to generate 15 additional Fury. nikde sa ale nepise aka sanca a tak sa moze zdat, ze je to nejak random... avsak presne na tento ucel sluzi PC u jednotlivych skillov... v tomto pripade je dobre si tie cisla zmenit na %, kedy 1=100% a od toho sa to potom dalej odvija
priklady:
Bash - Punish: hodnota PC je 1, tzn ze kazdy critical hit vam na 100% vygeneruje 15 dalsich fury
Bash - Pulverzie: hodnota PC je 0,333 tzn ze kazdy critical hit vam na 33,3% vygeneruje 15 dalsich fury
Frenzy - vsetky runy: hodnota PC je 0,75 tzn ze kazdy critical hit vam na 75% vygeneruje 15 dalsich fury
Sprint - RtlW: hodnota PC je 0,08 tzn ze kazdy critical hit vam na 8% vygeneruje 15 dalsich fury
HotA - Smash: hodnota PC je 0,8 tzn ze kazdy critical hit vam na 80% vygeneruje 15 dalsich fury
atd...
dalsim skillom ktory sa celkom pouziva je Overpower, ktory ma v zakladnom popise: critical hits have a chance to lower the cooldown by 1 second
priklady:
Bash - Punish: hodnota PC je 1, tzn ze kazdy critical hit vam na 100% znizi cooldown o 1 sekudnu
Bash - Pulverzie: hodnota PC je 0,333 tzn ze kazdy critical hit vam na 33,3% znizi cooldown o 1 sekudnu
Frenzy - vsetky runy: hodnota PC je 0,75 tzn ze kazdy critical hit vam na 75% znizi cooldown o 1 sekudnu
Sprint - RtlW: hodnota PC je 0,08 tzn ze kazdy critical hit vam na 8% znizi cooldown o 1 sekudnu
HotA - Smash: hodnota PC je 0,8 tzn ze kazdy critical hit vam na 80% znizi cooldown o 1 sekudnu
atd...
tu je potom napr ta navaznost v hota builde... mate vysoky CC z gearu... vdaka 1% CC za kazdych 5 fury mate dalsich X CC (dajme tomu 20%)...Overpower vam prida dalsich 10% na dobu 6 sekund... avsak pokial mate vysoky CC (da sa byt aj na 100%), tak vdaka celkom vysokemu PC u napr HotA - Smash, generujete nie len velke mnozstvo fury pomocou Into the Fray, ale zaroven znizujete cooldown u Overpower, takze ho kludne mozete mat napr aj nonstop, tym padom ste nonstop na velmi vysokej hranici CC a rozdavate critical hity skoro neustale... no a takom niecom je ten build postaveny
a na tom druhom liste, to S/E... uprimne neviem co to je