Nove gemy v patchy 1.7

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
sensation86
Gorebelly
Příspěvky:200
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sensation86#2551
Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od sensation86 » 23.01.2013, 08:55 hod.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7593402307

Tak jestli tohle je real u new gemu tak to Blizz docela pos*al...

Zirunka
Wraith
Příspěvky:108
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zirunka#2764
Bydliště:Inferno, jsem zalezlej v kobkách :-)

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Zirunka » 23.01.2013, 09:42 hod.

Nějak tam nevidím navýšení AS u Ruby, to od toho upustili?

Uživatelský avatar
sensation86
Gorebelly
Příspěvky:200
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sensation86#2551

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od sensation86 » 23.01.2013, 10:08 hod.

Nevim taky jsem koukal u toho rubinu ze neni speed...

Uživatelský avatar
Ragnarok
Gorebelly
Příspěvky:252
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ragnarok#2825

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Ragnarok » 23.01.2013, 10:13 hod.

Je tam zvyseni minimalni a maximalni dmg a to o 150. Ve vysledku to vychazi o neco malo hure, nez zeleny sutr. Samozrejme zalezi na zbylych cislech, ale u drtive vetsiny lidi to tak je. Takze je to vyhodne pro ty, kteri nemaji prilis velky crit hit chance.

Dovedu si predstavit, ze ten cerveny sutr do zbrane se hodi na followera. Ale asi malokdo do toho da tolik goldu. Jinak souhlas, ty gemy jsou hrozny nesmysl.
Kouzelníci všech zemí, spojte se!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ragn ... o/36058370

AJey
Gorebelly
Příspěvky:330

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od AJey » 23.01.2013, 10:14 hod.

v jednom z bluepostu je to myslim vysvetleno docela jasne http://bit.ly/WUyAGG
D3Pedia.cz

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Majky_majk » 23.01.2013, 10:20 hod.

Ty gemy jsou komedie... zvláště pokud jsou vázané na účet (a člověk je pak teda nemůže ani prodat, když bude chtít udělat změnu ve výbavě).

Komu se vyplatí dělat upgrade emeraldu o 10% CD. A někdo si dá jako do zbraně takovejhle gem na 2200 damage to melee? :-). Možná při levelení nové postavy, ale k čemu to jinak má být?

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od AlterEgo » 23.01.2013, 10:26 hod.

Vyplati se to tem, kteri si chteji postavu vysperkovat pokud mozno k dokonalosti a maji dost penez na zbyt.

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Tyckin » 23.01.2013, 11:11 hod.

No jediný o čem budu teoreticky uvažovat, je zelenej do zbraně když si ho vyrobím sám od píky, 10% CD mi něco přidá, ovšem bude to vcelku drahé vylepšení :{ Ostatní jsou fakt jen k smíchu :ble:

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Punky » 23.01.2013, 11:14 hod.

sensation86 píše:Nevim taky jsem koukal u toho rubinu ze neni speed...
tak ako je to vysvetlene v tom odkaze od ajeya kde to pise priamo nejaky dev... to povodne vyhlasenie bolo len nestastne napisane a z toho sa potom zle interpretovalo, ze ruby budu pridavat AS... v skutocnosti budu stale pridavat min max dmg, avsak cim vyssiu mas AS, tym viac to zvysi tvoje DPS... to vysvetluje tu povodnu spravu, ze chcu trochu do popredia potlacit aj AS na ukor CD... avsak zatial neviem, ci ma 150 min-max dmg sancu konkurovat 110% CD... jedine asi pokial mas malu CC a jednoducho z critov az tak neprofitujes... ale uprimne, pokial ma v dnesnej dobe este niekto malu CC, tak velmi silno pochybujem, ze by si kupoval za 80m alebo kolko Marquise Ruby

Edit: este si teda treba uvedomit, ze vymenou Ruby za Emerald nepridete o 100% CD v zmysle sily vasich critov, pretoze budete potom vychadzat z vyssich hodnot base dmg... tzn ze ak ste mali 400%CD, tak po novom budete mat sice 300%CD, avsak ta bude nasobit vyssi zaklad, takze v reale ten rozdiel v CD hitoch nebude taky, ako keby ste prisli o 100%CD niekde inde na geare... + navyse profitujete aj z normal hitov vdaka ruby... ci sa to ale oplati, to netusim, myslim ze nie

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Foebane » 23.01.2013, 11:55 hod.

Kdyz jsem daval do calculatoru na http://d3up.com 100% crit dmg vs 150minmax dmg tak to vyslo 191K vs 189K dps (pro muj char).
Takze rozdil naky 2K dps, coz je nic, na to, ze mi to o hodne zvysi dmg u abilit profitujici pouze z mainhandu.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Y0G1 » 23.01.2013, 13:02 hod.

No osobne tie gemy sa mne takisto nepacia , ale co sa mi paci je prenasanie NV medzi aktami takze aspon nejake + tam je. Horsie to je zase s 3 aktom farmit stale len 3 akt je fakt o hubu.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Punky » 23.01.2013, 13:37 hod.

Foebane píše:Kdyz jsem daval do calculatoru na http://d3up.com 100% crit dmg vs 150minmax dmg tak to vyslo 191K vs 189K dps (pro muj char).
Takze rozdil naky 2K dps, coz je nic, na to, ze mi to o hodne zvysi dmg u abilit profitujici pouze z mainhandu.
nemozes porovnavat 100%CD a 150 minmax... aj ked pozeram ze som to spravil aj ja v predchadzajucom prispevku na konci :) ale u mna to bolo cisto teoreticke, ty uz davas exaktne cisla, takze trochu rozdiel vo vypoctoch... alebo pri porovnani ktore si urobil, tak zase v cene, pretoze 100%CD je asi 1/3 ceny 150min max (aspon podla momentalneho nastavenia)... a co maju ability profitujuce z MH spolocne s tymto celym??

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Alfajk » 23.01.2013, 15:15 hod.

100%(110%) crit dmg je proste vic nez 150 minmax dmg pro vetsinu charu,takze se ve vysledku nezmeni vubec nic a porad se budou pouzivat emeraldy

Uživatelský avatar
Borgi*
Doom Knight
Příspěvky:421
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Borgi#2969

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Borgi* » 23.01.2013, 15:20 hod.

Foebane píše:Kdyz jsem daval do calculatoru na http://d3up.com 100% crit dmg vs 150minmax dmg tak to vyslo 191K vs 189K dps (pro muj char).
Takze rozdil naky 2K dps, coz je nic, na to, ze mi to o hodne zvysi dmg u abilit profitujici pouze z mainhandu.
Ten rozdíl je u DPS sice 2k ale krity budeš dávat daleko menší, což se vůbec nevyplatí, protože zabíjíš jen pomocí kritů. Navíc cena toho gemu je x krát vyšší, takže težký fail u nových gemů.
Obrázek

Inferno (MP 10) - The Butcher, Belial, Azmodan, Diablo kills
http://youtu.be/w1mML-HlRAU

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Nekronaut » 23.01.2013, 15:52 hod.

Kdyby raději zavedli nové gemy na armor a AR, jenže na to si počkáme nejdřív do datáče a nebo taky až naprší a uschne...

AJey
Gorebelly
Příspěvky:330

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od AJey » 23.01.2013, 16:14 hod.

Alfajk píše:100%(110%) crit dmg je proste vic nez 150 minmax dmg pro vetsinu charu,takze se ve vysledku nezmeni vubec nic a porad se budou pouzivat emeraldy
Coz samozrejme neni pravda protoze postavy co nehraji na skilly co muzou critovat to extremne posili a taky hraci dostanou sanci zkusit neco jineho nez ty "osvedcene" buildy... :OXO
D3Pedia.cz

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Alfajk » 23.01.2013, 16:31 hod.

tak to me teda vyjmenuj ty skilly,ktery tezej jen z dmg a ne critu...

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Foebane » 23.01.2013, 18:05 hod.

Borgi* píše: Ten rozdíl je u DPS sice 2k ale krity budeš dávat daleko menší, což se vůbec nevyplatí, protože zabíjíš jen pomocí kritů. Navíc cena toho gemu je x krát vyšší, takže težký fail u nových gemů.
nebudu davat dakleko mensi crity... ten gem mi zvedne dps mainhandu o nakych 25% (z 1200 na 1600), tz misto 100K dam 125K bilej hit, k tomu 500crit dmg se snizi na 400crit dmg...4x125K = 500K crit
u emeraldu budu davat 100K hity a 500crit dmg...5x100K = 500K crit

navic tech skillu co berou dps mainhandu je hromada Revenge, Overpower, Charge, Leap, Hammer...
takze nakonec to muze slusne boostnout
Naposledy upravil(a) Foebane dne 23.01.2013, 19:20 hod., celkem upraveno 1 x.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Majky_majk » 23.01.2013, 18:45 hod.

150 min a 150 max Ti zvedne u 1200 DPS base DPS na 1600?

Pokud jsme stále u base DPS zbraně, tak by Tvoje zbraň musela mít rychlost 2,7, aby to bylo možné... Tvoje zbraň má 1,43, takže DPS mainhandu se zvedne o 215 DPS + 39% zbraně (to už se ale tuším nebere jako mainhand).

Nebo jak jsi to myslel?

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Nove gemy v patchy 1.7

Příspěvek od Foebane » 23.01.2013, 18:53 hod.

kdyz si strcim obycejnej +14minmax gem do zbrane tak mi pridal nakych +37dps...kdyz to vynasobis 10ti tak uz si z 1200 na 1600
ten calculator d3up to pocita stejne

Odpovědět

Zpět na „Obecně“