... tak sa spytam estre raz, mozes mi prosim ta vysvetlit, co ma spolocne pridanie Ruby miesto Emeraldu so skillmy ktore beru dps (aj ked teda v skutocnosti beru base dmg, nie dps, ale to teraz nejdem riesit) mainhandu?Foebane píše:navic tech skillu co berou dps mainhandu je hromada Revenge, Overpower, Charge, Leap, Hammer...
takze nakonec to muze slusne boostnout
Nove gemy v patchy 1.7
Re: Nove gemy v patchy 1.7
ruby zvysuje base damage u tech zbrani, ale to ted nejdu resit
spolecny to ma prave to, ze x skillu profituje z mainhand wep dmg a proto je rozdil jestli budes hazet rend s 1H co ma 1200dps nebo 1600dps
a ja resim to, o kolik bude marq ruby lepsi nez ten 100% emerald
spolecny to ma prave to, ze x skillu profituje z mainhand wep dmg a proto je rozdil jestli budes hazet rend s 1H co ma 1200dps nebo 1600dps
a ja resim to, o kolik bude marq ruby lepsi nez ten 100% emerald
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Ukazka co to udela s manticorama
http://i.imgur.com/z6fxu6e.jpg
http://i.imgur.com/z6fxu6e.jpg
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Skilly co berou DPS mainhandu je sice hromada, ale všechny stejně využívají CD, 100% CD ničím nenahradíš. Navíc ten gem by stál 3x Ruby gem (3x20m? nejsem u svého PC- nevím cenu gemů) + 20m za craft. To si raději koupím nový prsten nebo amulet.Foebane píše:nebudu davat dakleko mensi crity... ten gem mi zvedne dps mainhandu o nakych 25% (z 1200 na 1600), tz misto 100K dam 125K bilej hit, k tomu 500crit dmg se snizi na 400crit dmg...4x125K = 500K critBorgi* píše: Ten rozdíl je u DPS sice 2k ale krity budeš dávat daleko menší, což se vůbec nevyplatí, protože zabíjíš jen pomocí kritů. Navíc cena toho gemu je x krát vyšší, takže težký fail u nových gemů.
u emeraldu budu davat 100K hity a 500crit dmg...5x100K = 500K crit
navic tech skillu co berou dps mainhandu je hromada Revenge, Overpower, Charge, Leap, Hammer...
takze nakonec to muze slusne boostnout
Re: Nove gemy v patchy 1.7
vim, ze je drahej, proto bych rad vedel jestli je lepsi, driv nez si nakej vycraftim, pac zbavit bych se ho uz nemohl, kdyz jsou bind on acc
Nove gemy v patchy 1.7
Ok CD nicim nenahradis, ale kdyz se na zbrani posunes z 1250 dps na 1800 dps a CD ti klesne z 600 na 500, tak si troufam tvrdit, ze ti dmg naskoci pekelne.
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Re: Nove gemy v patchy 1.7
oki, takze... o dps sa nema zmysel bavit, pokial nebereme DW build (vsetci co sa tu teraz bavime, tak hrame myslim primaerne barbara, takze budem pisat akoby o nom), pretoze tam by to mozno teoreticky malo zmysel, keby si hral napre frenzy, kde tazis aj hlavne z rychlych hitov... oki, mas ruby, mas vyssie dps a nizsie crity.... LENZE... CD sa ti vztahuje an obe zbrane, kdezto min max len na tu konkretnu... takze dajme tomu ze s main handou mozno budes davat cca rovnaku dmg, ale co offhand? tam nedostanes na viac nic, akurat pride o 100% CD, cize s offhandom pojdes s hitmy dole.. keby si hral 2 cca vyvazene weapony a vymenic 200%CD za 2x 150min max, tak to uz bdue si myslim v tazkom minuse
dalej:
dalej:
ehm, to ze ti ten gem zdvyhne dps main handu o 25%, enznamena ze budes davat o 25% silnejsie rany, to by si si mal uvedomit... dalsia vec, pokial mas 100k hity a 500% crit dmg, tak crit hit bude 600, nie 500... tento cely vypocet mas proste zleFoebane píše:nebudu davat dakleko mensi crity... ten gem mi zvedne dps mainhandu o nakych 25% (z 1200 na 1600), tz misto 100K dam 125K bilej hit, k tomu 500crit dmg se snizi na 400crit dmg...4x125K = 500K crit
u emeraldu budu davat 100K hity a 500crit dmg...5x100K = 500K crit
no, ako si sam povedal, ruby zvysuje base dmg weapony... vela barb skillov tazi prave z base dmg... cize je jedno ci pojde weapona z 1200 dps na 1600dps, podstatne je len to, ze budes davat o 150min max dmg viac, bez ohladu na to ako pojde hore dps... lebo DPS sa scaluje s ohladom an AS weapony, ktory ale nema absolutne ziadny vplyv na silu hitov tychto skillov... pokial by si mal dajme tomu 2 jednorucky... obe by mali rovnaky base dmg, ale jedna by vdaka vyssiemu AS mala vyssie DPS... tak po pridani ruby sice tato vyskoci omnoho vyssie co sa tyka DPS oproti tej prvej, ale dmg zo skillov ako rend atd, budu davat OBE WEAPONY STALE ROVNAKY!Foebane píše:spolecny to ma prave to, ze x skillu profituje z mainhand wep dmg a proto je rozdil jestli budes hazet rend s 1H co ma 1200dps nebo 1600dps
a preco porovnavas marq ruby a 100% emerald?? sak za realtivne rovnaku cenu by si mal 110% CD ked uz takFoebane píše:a ja resim to, o kolik bude marq ruby lepsi nez ten 100% emerald
Re: Nove gemy v patchy 1.7
pořád mám zmatek v tom +Min/Max. Jestli dává ten gem +150min/max tak je to 150-150 nebo 150-300? Je to dost rozdíl tak jestli to někdo ví na 100% ať potvrdí. To stejný s +32min dmg, přídá to 32-0(to je asi blbost) nebo 32-32?
Sem si teď dělal tabulku pro hota a jestli min dmg přidává stejnou hodnotu i k max tak tam mam velkou trhlinu
Sem si teď dělal tabulku pro hota a jestli min dmg přidává stejnou hodnotu i k max tak tam mam velkou trhlinu
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Celý gem systém potřebuje přepracovat a přidat a oni přidají jeden předražený tier gemu? Po X měsících? To je vtip ne?
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Quetak: uz sme to rozoberali aj tu na fore, k nicomu na 100% pravdivemu sme sa nedostali... ja som to hladal aj po zahranicnych forach, tiez som sa nedorpacoval k tomu co je na 100% pravda... prevladal vsak ten nazor, ze min pridava len do min, max len do max a ked je x-y, tak je to tak ako to je, tym padom napr +150 min, +150 max bude 150-150... na isto to ale clovek nevie... navyse, hra/ah je zabugovana aj v ukazovani, takze clovek vlastne nevie comu verit... navyse, sami devs priznali, ze +min a +max affixy na weaponach su zabugovane a spravaju sa inak ako by mali, vedia to uz od jula, ale nic s tym nerobia/nebudu robit
sak narvy do nejakej obyc weapony nejaky ruby a skus to porovnat ako sa to pohne tie hodnoty... to je jedine co mozes "otestovat"
a mozes kuknut sem: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6444174836 chlapik to tam celkom dobre vysvetluje... ale ci je to pravda? netusim
EDIT:
tak som to skusal aj so svojou MH weaponov a vychadza to cca tak ako pisal chalan v poste vyssie... tym padom to zrejme bude tak... cize pokial base min a afix +xy min dmg, presiahne hodnotu base max, tak potom sa max rata ako base min a afix +xy min dmg a k tomu este afix +xy max dmg... z toho potom dostanes y min - x max a to este vynasobis hodnotou +% dmg ak je tam taky affix...
no ale kazdopadne v pripade marq ruby by to nemalo platit, pretoze tam uz je rozdiel medzi base min a base max taky velky, ze sa to nevztahuje, tym padom +150 min a +150 max prida naozaj len 150-150... jedine kedy by to mohlo platit, ak by ta hra po vlozeni gemu ratala uplne odznova cely roll, ale tomu neverim
EDIT2: tak som doma vlozil perfect star Ruby... v popise je +19-38 dmg... ked vlozite suter do weapony, tak sa to zmeni na +19 min a +19 max... v skutocnosti ale plati tych +19-38 dmg... ktore ale treba este vynasobit % bonus dmg ktora je ako afix... v mojom pripade pri +38% bonus dmg sa stal z ruby +19-38 zrazu +26-53, co sa aj pripisalo k base dmg weapony... cize v pripade marq ruby sa naozaj zda, ze by to malo byt nielen +150-300 dmg, ale este sa to aj vynasobi hodnotou % bonus dmg, pokial je taky afix na zbrani... v mojom pripade by som dostal teda +207-414 dmg co je teda uz velmi slusny boost a to by potom tych 110% CD mozno aj prekonalo... je to ale take divne, pretoze tym padom by sa oplatilo automaticky kupovat weapony s co najviac +% damage, aby bol ten boost co najvyssi... dalsia vec je, ze po vlozeni ruby do weapony s ele dmg bez % bonus dmg to prida len 19-19, nic viac, heh... proste cele e to zabugovane ale ako som pisal, oni o tom vedia, ze weapony s black dmg su bugnute, ale nic s tym nerobia a ani neurobia s tymi co uz dropli
sak narvy do nejakej obyc weapony nejaky ruby a skus to porovnat ako sa to pohne tie hodnoty... to je jedine co mozes "otestovat"
a mozes kuknut sem: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6444174836 chlapik to tam celkom dobre vysvetluje... ale ci je to pravda? netusim
EDIT:
tak som to skusal aj so svojou MH weaponov a vychadza to cca tak ako pisal chalan v poste vyssie... tym padom to zrejme bude tak... cize pokial base min a afix +xy min dmg, presiahne hodnotu base max, tak potom sa max rata ako base min a afix +xy min dmg a k tomu este afix +xy max dmg... z toho potom dostanes y min - x max a to este vynasobis hodnotou +% dmg ak je tam taky affix...
no ale kazdopadne v pripade marq ruby by to nemalo platit, pretoze tam uz je rozdiel medzi base min a base max taky velky, ze sa to nevztahuje, tym padom +150 min a +150 max prida naozaj len 150-150... jedine kedy by to mohlo platit, ak by ta hra po vlozeni gemu ratala uplne odznova cely roll, ale tomu neverim
EDIT2: tak som doma vlozil perfect star Ruby... v popise je +19-38 dmg... ked vlozite suter do weapony, tak sa to zmeni na +19 min a +19 max... v skutocnosti ale plati tych +19-38 dmg... ktore ale treba este vynasobit % bonus dmg ktora je ako afix... v mojom pripade pri +38% bonus dmg sa stal z ruby +19-38 zrazu +26-53, co sa aj pripisalo k base dmg weapony... cize v pripade marq ruby sa naozaj zda, ze by to malo byt nielen +150-300 dmg, ale este sa to aj vynasobi hodnotou % bonus dmg, pokial je taky afix na zbrani... v mojom pripade by som dostal teda +207-414 dmg co je teda uz velmi slusny boost a to by potom tych 110% CD mozno aj prekonalo... je to ale take divne, pretoze tym padom by sa oplatilo automaticky kupovat weapony s co najviac +% damage, aby bol ten boost co najvyssi... dalsia vec je, ze po vlozeni ruby do weapony s ele dmg bez % bonus dmg to prida len 19-19, nic viac, heh... proste cele e to zabugovane ale ako som pisal, oni o tom vedia, ze weapony s black dmg su bugnute, ale nic s tym nerobia a ani neurobia s tymi co uz dropli
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Ja bych se nechal radeji prekvapit. Nicmene to vypada, ze nekdo slusne opet duplikuje gemy. Cena ruby gemu klesa neuveritelnou rychlosti. Co jsem koukal, tak poslednich 10 prodeju bylo za 1400 zlatych. To uz je hodne slusne, v podstate je to desetina toho, co to bylo pred tydnem.
Takze dekuji duplikatorum, protoze cena bude asi jen za ten posledni craft
Takze dekuji duplikatorum, protoze cena bude asi jen za ten posledni craft
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Dupuje se stále, Blizz to neřeší, mají na starostí důležitější věci
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Ten systém počítání DPS je podivnej... musim dát za pravdu Foebane, v předchozím výpočtu jsem se mýlil.
Fakt to vypadá, že +150 min + 150 max proti vší logice přidává +150-300 base x %Damage x rychlost zbraně.
Opravdu nerozumim tomu, proč Blizzard (když už dopustí v těch číslech takovejhle bordel) volí takhle debilní a nepřehledné označení, kdy někdy + max DPS znamená něc, někdy něco jiného a něco je už započítáno v hotovém čísle a něco ještě + %damage.
Bylo by naprosto logické, kdyby +max + mix čísla na zbrani byly bez %damage a ten šutr byl označenej jako +150-300 DPS určitého druhu. Vždycky jsem se domníval, že base DPS zbraně nezohledňuje %DMG a ta je přidán až jako celkový magický atribut k DPS postavy. Bylo by to i logické, %CD se taky počítají až post weapon a platí pro obě zbraně (když tam jsou).
Tohle mě na Diablu maximálně štve, na jednu stranu je to superlehká arkádovitá hra s naprosto primitivníma mechanikama, na druhou stranu jsou některé mechaniky tak překombinované, že je dávají dohromady lidi po internetovejch fórech metodou pokus/omyl.
Fakt to vypadá, že +150 min + 150 max proti vší logice přidává +150-300 base x %Damage x rychlost zbraně.
Opravdu nerozumim tomu, proč Blizzard (když už dopustí v těch číslech takovejhle bordel) volí takhle debilní a nepřehledné označení, kdy někdy + max DPS znamená něc, někdy něco jiného a něco je už započítáno v hotovém čísle a něco ještě + %damage.
Bylo by naprosto logické, kdyby +max + mix čísla na zbrani byly bez %damage a ten šutr byl označenej jako +150-300 DPS určitého druhu. Vždycky jsem se domníval, že base DPS zbraně nezohledňuje %DMG a ta je přidán až jako celkový magický atribut k DPS postavy. Bylo by to i logické, %CD se taky počítají až post weapon a platí pro obě zbraně (když tam jsou).
Tohle mě na Diablu maximálně štve, na jednu stranu je to superlehká arkádovitá hra s naprosto primitivníma mechanikama, na druhou stranu jsou některé mechaniky tak překombinované, že je dávají dohromady lidi po internetovejch fórech metodou pokus/omyl.
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Herní mechenika je sice arkádová a lehka, ale mají bordel v označování a počítání a jak je vidět, tak i primitivní počty jako +150min/+150max nemají dobře.
Re: Nove gemy v patchy 1.7
no praveze herne mechaniky su total v kontraste s tym, na akom jednoduchom principe je diablo postavene... velky podiel na tom ma napr aj to, ze tieto mechaniky, ani tie jednoduchsie, ako napr u barbara, ze hromada skillov funguje len na zaklade base dmg MH, alebo ze dmg output u niektorych dotiek funguje na zaklade AS atd, nie su popisane absolutne nikde, nie len v hre, ale ani v nejakej oficialnej guide na strankach... hraci to musia vsetko zistovat len testovanim... ked do toho priratas zabugovane weapony, min max gemy atd, tak z toho vznikne celkm chaos... a potom to vyzera tak, ze 90% hracov nema ani ponatie ako si zostavit gear aby to bolo efektivne... cize D3 je hra, postavena na arkodovom pocite a jednoduchosti, avsak s mechanikami, ktore stavaju tu hru do ulohy vedeckej prace s kalkulackou a excelom
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Já bych neřekl, žeto je tak, že to neumí spočítat... ono je to asi takhle myšlené. Když člověk hodně zaskřípe zubama, tak v tom lze najít logiku ve smyslu "že v těch +150max je zároveň už těch 150 z min".
Jenže to označování nemá hlavu ani patu, když někde jinde ve hře se + min + max počítá úplně jinak (u legendárních předmětů se min k maxu nepřičítá) a ještě se do toho motá bordel s +%damage, která se někde už přičítá rovnou (a teoreticky by vlastně ani nemusela být psaná ve výčtu magických atributů předmětu) a někde se zase teda přičte až mimo výčet.
Přitom to rozumné označení by přece nebylo nic tak náročného?
1. Zrušit všechny formy nefyzického damage... jsou k ničemu a jen debilizují mechaniku (+ přidat frost zpomalení jako samostatnou vlastnost)
2. Nechat celkový výpočet DPS zbraně... to nebyl špatnej nápad, ale u všeho ostatního vepsat pouze čistý efekt z atributu (tedy bez %damage, AS atd.)
3. sjednotit +MIN+MAX ... nebo z toho udělat xxx-xxx damage
4. odlišit, jaké atributy se týkají jen zbraně a jaké všeho...
A celej systém by byl průhlednej a nikdo by o něm nemusel debatovat.
Jenže to označování nemá hlavu ani patu, když někde jinde ve hře se + min + max počítá úplně jinak (u legendárních předmětů se min k maxu nepřičítá) a ještě se do toho motá bordel s +%damage, která se někde už přičítá rovnou (a teoreticky by vlastně ani nemusela být psaná ve výčtu magických atributů předmětu) a někde se zase teda přičte až mimo výčet.
Přitom to rozumné označení by přece nebylo nic tak náročného?
1. Zrušit všechny formy nefyzického damage... jsou k ničemu a jen debilizují mechaniku (+ přidat frost zpomalení jako samostatnou vlastnost)
2. Nechat celkový výpočet DPS zbraně... to nebyl špatnej nápad, ale u všeho ostatního vepsat pouze čistý efekt z atributu (tedy bez %damage, AS atd.)
3. sjednotit +MIN+MAX ... nebo z toho udělat xxx-xxx damage
4. odlišit, jaké atributy se týkají jen zbraně a jaké všeho...
A celej systém by byl průhlednej a nikdo by o něm nemusel debatovat.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
To je to co píšu... ale ne ve všech ohledech. Jen některé mechaniky hry jsou takhle strašně složité (třeba ten výpočet DPS). Jiné jsou naopak tak jednoduché, že je pochopí i 5tileté dítě. Třeba řízení vývoje postavy a jeho linearita atd.Punky píše:cize D3 je hra, postavena na arkodovom pocite a jednoduchosti, avsak s mechanikami, ktore stavaju tu hru do ulohy vedeckej prace s kalkulackou a excelom
Re: Nove gemy v patchy 1.7
pravda je, ze nejde o to, ze by nevedelil pocitat... ono v skutocnosti min dmg nema pridavat hodnotu do max dmg... nikde inde to ani nerobi, len na weaponach s black dmg... ked narvete ruby do ele dmg zbrane, prida vam korektne min aj max, podla sily gemu... rovnako aj ringy a amulety (u tych je zase ale pruser ked rollnu viac affixov a je tam napr +20 min a este +12-20, tam sa potom deje to co u black dmg weap, kedy tym padom ze min prekroci max, musi sa automaticky tato hodnota priratat aj k max)... problem je tam ten, ze je to zabugovane... vie sa o tom... ale ako povedali blizz, nebudu s tym robit nic, lebo uz to tak funguje dlho... hlavna vec, ze to vedie od jula, cize 2 mesiace od vydania...
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Tak teď už jsem z toho jelen úplně.
O tom "bugu", kde min překročí max vím... absolutně nechápu, co by byl za problém, kdyby se ten systém počítal do celkového výpočtu třeba +50min + 20 max a ve vzácném teoretickém případě (kdy by třeba postava neměla v ruce zbraň) a celkové min bylo vyšší než max, by se DPS počítala prostě jako min-min.
Ale nerozumim té souvislosti s gemem +150 +150. U zbraně snad není šance, že by min překročilo max (respektive by tomu tak muselo být už před nasazením rubínu) a i kdyby bylo, nebyl to případ výpočtů výše, kde ty gemy prostě přidávaly 150-300*%DMG*AS zbraně
O tom "bugu", kde min překročí max vím... absolutně nechápu, co by byl za problém, kdyby se ten systém počítal do celkového výpočtu třeba +50min + 20 max a ve vzácném teoretickém případě (kdy by třeba postava neměla v ruce zbraň) a celkové min bylo vyšší než max, by se DPS počítala prostě jako min-min.
Ale nerozumim té souvislosti s gemem +150 +150. U zbraně snad není šance, že by min překročilo max (respektive by tomu tak muselo být už před nasazením rubínu) a i kdyby bylo, nebyl to případ výpočtů výše, kde ty gemy prostě přidávaly 150-300*%DMG*AS zbraně