Diskuze o stavu D3

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982
Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny

Příspěvek od kojot » 06.03.2013, 18:04 hod.

vavik píše:jasne, promin, mel jsem te radsi citovat, vyrazy "dost dobre vedel" a "jasne vedel" jsou zcela opacneho vyznamu
Reaguješ na to co se ti hodí. Na zbytek toho, co jsem tam psal nenapíšeš nic, protože by to dokázalo, že nejsi schopen porozumět psanému textu.
vavik píše:predchozi dily jsou jednoduchou rubackou hernim stylem; zkus si v d2 navrhnout postavu bez mysleni a protahovat treba baal runy, nebo PvP postavu jen tak a jen tak rubat do souperu, nezapomen napsat, jak si uspel; mit kvalitni postavu bez mysleni pri jejim vyvoji jednoduse neslo
Jasně, našel sis build na internetu, našel sis, co máš mít na sobě a šel jsi drtit. Strašně o přemýšlení a o skillu.
vavik píše:tak slava! kazda postava na vyssim mp sice nema na vyber a muze hrat pouze jeden build, to je uspech
Těch buildů je samozřejmě mnohem víc. Ale musel bys zapojit mozek, aby jsi pochopil, že tam asi nebudu vypisovat všechny (navíc určitě ani všechny neznám). Psal jsem, že jich je málo (míň, než třeba v D2), ale to ti taky asi nedojde...
vavik píše:blizzard na nich mel pracovat, ale nepracuje, to je, co mi vadi; kdyz to nejsou jen jejich sliby, co to potom je?
To je to, co tady celou dobu píšu.
vavik píše:sdelili, ze nebude PvP, sdelili ze PvP bude dostupne v radech mesicu po vydani, nesdelili ale, ze PvP ve hre nebude ani po roce a za soucasneho stavu hry aspon trochu hratelne PvP ani byt nemuze (coz muselo byt vyvojarum a testerum jasne uz v dobe vydani hry)
Jak víš, že důstojné PvP nebude po roce od vydání :shock: ?

Abych to shrnul, dokud se nenaučíš číst a hlavně přemýšlet, tak nemá cenu se s tebou bavit...
Obrázek

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny

Příspěvek od vavik » 06.03.2013, 18:50 hod.

kojot píše:Reaguješ na to co se ti hodí. Na zbytek toho, co jsem tam psal nenapíšeš nic, protože by to dokázalo, že nejsi schopen porozumět psanému textu.
na jakou myslenku jsem nereagoval? az po
kojot píše:Tím je myšleno to, že jsem o hře věděl dost na to, abych věděl, že ji chci koupit a předpokládal jsem, že případné nedostatky (kterým se nedá vyhnout) blizz postupem času odstraní.
urazky ala jsem chytracek, ktery prece nemohl byt blizzardem podveden, ala vedel jsem presne, co si kupuju; pouze sis ale udelal dobry obrazek o hre jako my a koupil si ji; na rozdil od tebe si umim priznat, ze se mnou blizzard pekne vyjebal
kojot píše:Jasně, našel sis build na internetu, našel sis, co máš mít na sobě a šel jsi drtit. Strašně o přemýšlení a o skillu.
tvorba buildu, rozdelovani bodu, zamereni na skilly, jejich kombinace s vybavou byla ve hre velka zabava, bylo fajn stavet postavy s kalkulackou v ruce; nekdo se tim bavil, nekdo hledal na netu; kazdopadne byla to zabava
kojot píše:Těch buildů je samozřejmě mnohem víc. Ale musel bys zapojit mozek, aby jsi pochopil, že tam asi nebudu vypisovat všechny (navíc určitě ani všechny neznám). Psal jsem, že jich je málo (míň, než třeba v D2), ale to ti taky asi nedojde...
fakt je pouzitelnych buildu v d3 vice? tady se nebavime o postave s 300k DPS, ktera si muze dovolit zvolit libovolne skilly a hrat na nizsich mp; bavime se o vyuzitelnosti ruznych skillu na vyssich obtiznostech, kdybys zapojil mozek, zjistil bys, ze jsou obrovske rozdily v navrhu skillu, znemoznuji pouziti jejich dobre poloviny u kazde postavy, to je tragedie
kojot píše:Jak víš, že důstojné PvP nebude po roce od vydání :shock: ?
dokazes ty cist nebo pres ego nevidis na stul? psal jsem, cituji
vavik píše:sdelili, ze nebude PvP, sdelili ze PvP bude dostupne v radech mesicu po vydani, nesdelili ale, ze PvP ve hre nebude ani po roce a za soucasneho stavu hry aspon trochu hratelne PvP ani byt nemuze (coz muselo byt vyvojarum a testerum jasne uz v dobe vydani hry)
blizzard prodal lez, PvP ve hre nepotrebuju vubec, uz pri testovani jim ale muselo byt jasne, ze PvP neni do hry mozne v dohledne dobe pridat, misto toho PvP, stejne jako spustu ostatnich prvku, zakaznikum jasne slibili
kojot píše:Abych to shrnul, dokud se nenaučíš číst a hlavně přemýšlet, tak nemá cenu se s tebou bavit...
mel bys me naucit spravne myslet, stejne jako se snazily vyucovat mysleni totalitni rezimy

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny

Příspěvek od kojot » 06.03.2013, 19:23 hod.

vavik píše:
kojot píše:Reaguješ na to co se ti hodí. Na zbytek toho, co jsem tam psal nenapíšeš nic, protože by to dokázalo, že nejsi schopen porozumět psanému textu.
na jakou myslenku jsem nereagoval? az po
Jasně píšu, že jsem o hře věděl dost na to, abych věděl, že ji chci koupit. Nevím, čemu na tom nerozumíš...
vavik píše:
kojot píše:Tím je myšleno to, že jsem o hře věděl dost na to, abych věděl, že ji chci koupit a předpokládal jsem, že případné nedostatky (kterým se nedá vyhnout) blizz postupem času odstraní.
urazky ala jsem chytracek, ktery prece nemohl byt blizzardem podveden, ala vedel jsem presne, co si kupuju; pouze sis ale udelal dobry obrazek o hre jako my a koupil si ji; na rozdil od tebe si umim priznat, ze se mnou blizzard pekne vyjebal
Nevím, kde tady vidíš jakou urážku... (čím víc píšeš, tím víc mě přesvědčuješ, že opravdu nejsi schopen porozumět tomu, co píšu)
Se mnou nikdo ne***. Jak už jsem psal, všechny peníze se mi vrátily (+ nějakej bonus navíc) přes RMAH. Navíc mi D3 poskytlo spoustu hodin zábavy.
A ještě jednou (to je poněkolikáté, co ti něco musím opakovat víckrát, zkus s tím čtením něco udělat...) to pro tebe zopakuji: Nikde netvrdím, že jsem věděl přesně, jak hra bude vypadat.
vavik píše:
kojot píše:Jasně, našel sis build na internetu, našel sis, co máš mít na sobě a šel jsi drtit. Strašně o přemýšlení a o skillu.
tvorba buildu, rozdelovani bodu, zamereni na skilly, jejich kombinace s vybavou byla ve hre velka zabava, bylo fajn stavet postavy s kalkulackou v ruce; nekdo se tim bavil, nekdo hledal na netu; kazdopadne byla to zabava
To by mě zajímalo, kolik jsi těch buildů vymyslel...
Á, můj oblíbený argument - rozdělování bodů (pokud tím teda myslíš rozdělování bodů do statů) ala "Str na itemy, Dex na max block nebo nic, do Ene ani bod a zbytek do Vita." To je dost velkej nápor na mozek, to musím uznat...
vavik píše:fakt je pouzitelnych buildu v d3 vice?
Ano. Jenom ukazuješ, jak málo toho o D3 víš...
vavik píše:sdelili, ze nebude PvP, sdelili ze PvP bude dostupne v radech mesicu po vydani, nesdelili ale, ze PvP ve hre nebude ani po roce a za soucasneho stavu hry aspon trochu hratelne PvP ani byt nemuze (coz muselo byt vyvojarum a testerum jasne uz v dobe vydani hry)
Když to vezmu doslova, tak rok ještě ani zdaleka neuplynul a PvP ve hře je...
Ikdyž budu počítat PvP tak, jak ho slíbili, tak mají ještě pár měsíců čas, než uplyne rok, tak proč tvrdíš, že nebude ani po roce od vydání. Navíc taky nevím, jak můžeš vědět, že jim muselo být jasné, že to PvP nezvládnou. Já si naopak myslím, že byli přesvědčeni, že to nějak dají dohromady, ale objevilo se tolik věcí, který museli oprvit dřív, že jim na to nezbyl čas. To je ale spekulace od nás obou, takže je to bezpředmětné...

Narážku s totalitními režimy budu protentokrát brát jako nepovedenej vtip, ale doporučuju, aby se něco takovýho už neopakovalo. Ber to jako varování.

Skoro žádný z tvých argumentů v průběhu této diskuze neměl hlavu ani patu. Pokud se nenaučíš smysluplně diskutovat nevidím důvod, abys sem vůbec přispíval.
Obrázek

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Reve » 06.03.2013, 20:17 hod.

radsi mas prijit na stary misto dohadu..neco me priucit at porad nedostavam..4gate moc uciny neni :D..hlavne neprorazim terranuv wall vetsinou..to me dela problem:)

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od kojot » 06.03.2013, 20:21 hod.

Už tady končím, s některýma nějaká debata stejně nemá smysl :) .
Obrázek

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Patch 1.0.8 potvrzené změny

Příspěvek od vavik » 06.03.2013, 20:32 hod.

kojot píše:[Abych to shrnul, dokud se nenaučíš číst a hlavně přemýšlet, tak nemá cenu se s tebou bavit...
nejsi zvykly, aby ti nekdo oponoval, argumenty proc sis hru koupil zadne, jen obecne "ja jsem tusil jaka hra bude"; o buildech, skillech opravdu nema cenu diskutovat (misto toho, aby si me odkazal na pouzitelne buildy pro vyssi mp, tak uvedes obecne blato "o hre moc nevis,")

pises, ze se mnou nema cenu debatovat, pricemz reagujes - ego ti neda spat?
kojot píše:Narážku s totalitními režimy budu protentokrát brát jako nepovedenej vtip, ale doporučuju, aby se něco takovýho už neopakovalo. Ber to jako varování.
strach mam ze zubare, zkus se sam naucit argumentovat

Uživatelský avatar
Red Eagle
Fallen Shaman
Příspěvky:97
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Red Eagle » 06.03.2013, 20:41 hod.

vavik + 1 :)
Best Games na PC :
1: Rome Total War
2: Diablo 2
3: Jagged Alliance 2
4: Heroes of Might a Magic III.
5: Fifa 11

Uživatelský avatar
sgtmajfoley
Doom Knight
Příspěvky:575
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:sgtmajfoley#2877

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od sgtmajfoley » 07.03.2013, 11:00 hod.

Tak co by to bola za diskusiu, kebyze neprispejem aj ja. Najprv k tomu WoWku, WoWku hrana neodzvoni este strasne dlho, niekto sa moze smiat, ze to stale zjednoduchsuju no ohlasy na MoP su docela dobre, vela veci sa zlepsilo a tak isto PvP dostalo dobry balanc, s ktorym suhlasi vacsina pro-pvpckarov. Udajny GW2, mal byt zabijak WoW a ako to nakoniec skoncilo...

Ano hry sa zjednoduchsuju ale je to kvoli zisku? V tejto dobe pri tolkej rozmanitosti a konkurencii chcu vyvojari oslovit vacsinu a tak zaujat. Je to typicky priklad niektorých MMO hier, ano, naša hra je skvela ale čo ked je pre niekoho uplne zlozita (vid. EVE Online), alebo niekto jednoducho nemá rad tento styl (sci-fi... napr. SWTOR, Tabula Rasa..., fantasy WoW a dalsich podobnych 1865 mmociek), alebo pre niekoho su tieto hry moc hardcore (z takych novsich napriklad Darkfall).

Alebo je to zmenou mentality u hracov? Cim viacej pri tom stravia casu, tym rychlejsie ich to znudi a hladaju stale nove a nove veci. Alebo po tolkych dobrych tituloch uz je umenie aby ich nejaka nova hra uspokojila. Stale ale plati ze 100 ludi = 100 chuti a kazda jedna hra si najde svojich ludi, no je otazne ci si ich udrzi.

Vacsina ludi si to predstavuje ako holubnik tak ako v D3. Je jednoduche iba tak navrhnut, zdvihnite dropy, upravte tamto, zvyste obtiaznost atd... Je to sice pekne ale skuste si nad tym sadnut a spisat kompletne co by ste chceli upravit a aky dopad by to malo na vsetky aspekty hry, ake minusy a plusy. Mal som moznost sa podielat na vyvoji MMORPG Pirates of the Burning Sea ako clen Boarding Party (nieco ako spolupracovnik, robenie reklamy, live eventer, gm pomocnik..), kde som asi kazdy tyzden pisal nejaky napad a odpoved od vyvojarov bola vzdy taka, ze som sa nad nou vzdy zamyslel a povedal si: "aha s tymto tu som neratal...tu by to malo zly dopad na hru atd...". Navrhnut nieco co by nemalo dopad na hru z hladiska hratelnosti a na hracsku zakladnu je docela obtiazne. Nakoniec sa ujali asi 4 moje napady a 1 kamosov sice neskorej ale predsa aj. Dalsich X bolo zamietnutych a to pravom.

No toto by krasne fungovalo, iba dovtedy pokial vyvojari alebo šef celejo projektu nema nejaky zaklad, ktory nechce menit ani cez mrtvolu. Mozno je to prave pripad Diabla, maju jednoducho nieco urcene a toho sa chcu drzat. Samozrejme je tam ten zisko to nevravim, ze nie. Alebo vidia, ze i ked teraz ludia nadavaju tak v konecnom dosledku to bude mat pozitivny dopad na hru, no len tuto riskuju ci nebude uz neskoro.

Dalsia vec je forum a velky tlak hráčov. Dajme si otazku komu mozeme dakovat za nerf inferna? Ja som to rozhodne nebol. :D I ked nevravim, ze skok z Act 1 vs Act 2 nebol markantny, no tak velky nerf si to nezasluzilo. A tu je vidiet ten tlak hracov, ktory neboli spokojny. Je jedno ci to bolo 12 rocne dieta, ktore bolo zvyknute si stavat kocky v minecrafte, alebo nejaky casaul hrac, ktory si chce iba zabijat mobky a pri tom oddychovat, no ten co bol spokojny urcite nevypisoval na forum, ze to inferno treba nerfnut. U mna forum = zabijak hier, i ked je tam vela krat dobrych napadov, no vzdy su tam nejake whine posty, ktore prevysuju tieto napady. Tak isto, ten co je spokojny alebo iba tak hra hru na pohodku, mozno ani nevie alebo nie je zaregistrovany na fore (v pripade inych mmo). Tu by to vyriesila, nejaka ingame anketa, ktora by sa nedala skipnut a by bola objektivna. Niekto moze povedat vsak vidia cisla, kolko ludi to hraje. No to nemusi byt pravda, moze nastat situacia: 10000 tisic ludi sa stazuje na inferno na fore. 10000 ludi odislo no z toho napriklad 7000 mohlo odist kvoli inej hre alebo kamosom co hraju nieco ine alebo jednoducho sa im ta hra nepacila no nie kvoli konkretnemu problemu co bol opisany a vyplakavany na fore.

Dalsia vec je nas pohlad na hru... vsak inferno uz nie je challenge, uz sa da zahrat aj s prstom v nose. Nech sa paci, zalozte si ucet na novo a mozte zacat. Mam vo friend liste par kamosov co to nehraju tak dlho alebo tak casto a je problem pre nich aby si kupili zakladnu Zunimassu chestu za 1,5 miliona a setria na nu tak dlho, kde za ten cas niektorym z vas padne aj 50 legendarok. Skala hracov je rozdielna, niekto je lepsi, niekto zase horsi. Pokial jeden hrac je nesmierne stastny z toho, ze si dava MP1, ten druhy sa moze nudit na MP10. Blizzard by mal uspokojit obe strany ale zobrte si to, ze blizzard by aj urobil napr. zvysenie MP az do MP20. Verte ci neverte o mesiac, o dva, by sa niektori ludia nudili aj tam. Tam by bola pohodicka ten nekonecny dung a kazde poschodie by bolo tazsie a tazsie. To by sa mne nahodou pacilo. Kebyze zdechnes tak zacinas zase na prvom poschodí.

Ladder, tak ako som hovoril, ze nie je hrac ako hrac tak pre niekoho moze byt porovnavanie s ostatnymi hracmi ten spravny challenge, inemu to nemusi byt po voli. Kamos mi prestal chodit na TSko, lebo sme mu vytkli 55k dps na jeho monkovi, i ked nemu to vyhovuje lebo nezomre ani na MP7 a sam si rube MP5tku no viete si predstavit ist uberky na MP8. Takze niekoho to motivuje, ineho odradi a tretia skupina sa o to zaujimat nebude. A aj to ubera v diable na kvalite a pocite z dobreho farmenia, dokazem si zistit aky maju gear ostatny a tak si vyselektujem itemy, to iste podporuje aj AH. Je to sice smutne ale je to tak. Ale ako hovorim ma na to dopad aj vasa postava a vas gear. Vacsinou to co pada je pre nas crap no pre niekoho nemusi. Minule mi dalsi kamos postoval helmu na WD, potesil sa jej a nasadil si ju. Ja by som na nu povedal, nema crit chance, slabe staty takze brimstone.

I ked ma co D3 doladovat a dobiehat, tak si myslim, ze je to docela dobra hra. Ked mam pravdu povedat, tak mne sa lubi viacej ako D2, ktore som hral okolo 5 rokov aj viac. Kazdy ma to svoje skratka. Ked sa nad tym zamyslim tak v D2 mi trvalo dlho nafarmit gear a dosiahnut vysoky lvl, lebo v tom case som sedel pri PC iba taku hodku, dve. Aj v tom je ta nespokojnost hracov, paragon sa da dat do tyzdna, pritom keby ste hrali tu hodku denne tak by to bolo aj na 2 mesiace. Niekedy ta nespokojnost je problem toho, ze je niekto skratka dobry alebo travi pri tom vela casu. No keby to mali vyvojari nejako obmedzovat, kolko sa da expov nahrat tyzdenne tak by tu bola dalsia a to vacsia nespokojnost. Ale stale to vidim na ten nekonecny dung s tym ze by sa ukazovalo kto dal kolko poschodi, ludia by sa predbiehali a skusali to atd... mozno by nebolo odveci dat nejakeho silneho championa na koniec kazdeho poschodia s vacsou sancou na drop legendarky. :)

Wall of text a jednoducho mi usla idea co som chcel povedat... lol... Jaj, ze nie je to jednoduche uspokojit vsetkych hracov naraz a pozerajte sa na vec aj z ineho hladiska.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)

>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda

pns
Gorebelly
Příspěvky:213

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od pns » 07.03.2013, 11:52 hod.

no, vse vtipne, ehm, d3 je v teto chvili mrtve, co by se pro oziveni muselo udelat napsala vetsina uz 100x, ze se tak nestane je vcelku zrejme... jak uz jsem tu psal, doufam, ze ty miliardy z d3, radne vyuziji v jejich novem projektu, na coz navazuje idea o wow, tak ty urcine neumrou, co se tu objevovali tituly jak elder skrol atd, tak ty to urcite neprekonaji a za 2 mesice budou ftp.. staci si vzit napr. swtor, epicky setting, ale enginem zacine, pvp konce total pruser... vsechny mmo co vysly a ty ktere vyjdou, boudou li na stejne zakladu(principu) jako byla wow-vanilla, tak tento titul neprekonaji... tim chci rict v dnesni dobe zadna herni spolecnot, ikdyby vymyslela prevratne, nove, epicke veci, nema to z ceho zaplatit, krome blizz, takze jediny kdo muze wow utnout jsou samotni blizz.. jestli to sami chteji, jestli maji lidi kteri vymysli "lepsi" videohru nez wow a pusti ji na trh, to uz je nekde jinde... tim ale nijak nechci rict ze wow je v dnesni dobe dobra hra, stale plati: pocet prodanych, ci stale hrajicich platicich lidi, v zadnem pripade neznamena kvalitni zabavu, prekvapive toto bohuzel plati...

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Drakkari » 07.03.2013, 12:44 hod.

definuj výraz mrtvé d3 prosím

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od esopeso » 07.03.2013, 12:58 hod.

sgtmajfoley - dobrej názor , možná vidim to male světýlko na konci tunelu tohoto fora.Čím více takových lidí tím lépe.
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Javurek » 07.03.2013, 17:07 hod.

mrtvé = nuda, zklamání pro Hardcore komunitu Diablo 1, 2 hráčů,protože většina už to nehraje. Třeba většina lidí s kterýma jsem d2 hrával, takv d3 vůbec už není a že těch lidí znám hodně.

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od esopeso » 07.03.2013, 17:16 hod.

Pro někoho je mrtvé pro někoho živé . HAU domluvil jsem :-D
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Drakkari » 07.03.2013, 17:41 hod.

Aha, no dobrá, ale to je subjektivní názor, ale beru to, pro vás je hra mrtvá, pro spousty lidí ne. Stejně jako WoW, mrtvá hra, zklamala spousty hráčů a kamarádi ji nehrají, stejně je pořád král na poli mmo, jako D3 v ARPG vodách... :)

Vozi

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Vozi » 07.03.2013, 18:15 hod.

@sgtmajfoley... vsak to rikam porad, ze D3 je kvalitni hra, ale uz je cilena na uplne jinou a sirsi skupinu hracu. Je urcite plno lidi, kteri si to zapnou na par hodin tydne po vecerech a bude je to bavit par mesicu jeste. Jsou radi, ze nemusi nic zkoumat a resit jakoukoliv customizaci postavy nebo se ucit herni mechanismy, protoze je obtiznost k tomu vubec nevybizi. Boj je plynuly a monstra litaji vsude kolem, pribeh a cinematics pekne a splnuje to vsechny predpoklady na osloveni casual hracu, kteri tvori vetsinu hracske zakladny. Hra mne bavila mozna i dele nez bych cekal, kdyz se ohlednu zpet a podivam se pritom na tu customizaci a end game. Pro mne proste akcni RPG je v prvni rade o vylepsovani a customizaci postavy. Blizzard to pojal stylem at se to pekne hraje, pekne to vypada a je to jednoduche a oslovi to vetsinu hracu. Pokud nekdo ceka na zasadnejsi zmeny hernich mechanismu pro datadisk, tak doporucuji znovu precist, co jsem napsal a zkusit o tom popremyslet. Nic takoveho se nebude konat. Kdyby nam chteli dodat hru se slozitymi hernimi mechanismy ala PoE, tak by to udelali levou zadni, ale to by meli zisk z prodeje mozna tretinovy.

@pns... nechapu, proc si kazdy mysli, ze F2P je znacka mene kvatlini hry. Se podivej na LoL. F2P je pouze jinou marketingovou strategii na osloveni hracu a nema s kvalitou hry cokoliv spolecneho. Je pravda, ze mene zname firmy si nemohou dovolit nasadit vysokou cenu nebo vybirat mesicni poplatky jako Blizzard. Nicmene zisky, ktere F2P muze ve svem dusledku generovat mohou nekolikanasobne prevysit P2P model. Ja zacal hrat par tydnu dozadu PoE a dneska jsem si koupil extra customizovatelne zalozky do truhly za 20$. Koupil bych si PoE bez predesleho vyzkouseni? Uprimne ti rikam, ze bych o tom hodne uvazoval a mozna ani ne. Hra mne doslova dostala az pote, co jsem ji zacal hrat. Uz ted vim, ze to nebude asi jedina investice do hry a mozna si casem poridim i specialni vizualni efekty na postavu, animace apod. A kdyz se divam na ty lidi kolem, tak nekteri tam uz museli na tech mikrotransakcich nechat nekolikanasobek ceny D3. Coz je naprosto absurdni vzhledem k tomu, ze se D3 vyvijelo radu let. Blizzard naopak P2P system zachranil, protoze bych byl moc zvedavy na trzby D3, kdyby vyslo F2P a bylo by pouze na lidech, jak jim hru na mikrotransakcich zaplati. F2P je budoucnost a mozna se s nim casem setkame i u Blizzardu. Jsem hodne zvedavy na Blizzcon a jak budou uklidnovat ty davy fanousku, co tam prijdou s vajickama a rajcatama. Tam totiz dorazi predevsim hardcore fanousci a ti jsou docela poboureni vyvojem kolem D3.

P2P model je snaha oslovit zakazniky. F2P model je snaha oslovit co mozna nejvice hracu a udelat z nich zakazniky. F2P model vzdy maximalizuje hracskou zakladnu a pokud je hra kvalitni a mikrotransakce dobre navrzene, tak i zisky.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Y0G1 » 07.03.2013, 18:28 hod.

Ked ti niekto napise ze diablo 3 je sranec lebo toto a zase hento , dalsi napise podte hrat Poe je to lepsie ako D3. Kazdy zabuda na jednu vec a to priznat jednu jedinu vec.

Priklad D3 nebavi niekoho , tak ide hrat Poe s tym ze to sem pride hlasat ako super truper hru.

Dalsieho cloveka bavi d3 velmi, tak povie ze Poe je sranec

Ani jeden z tychto dvoch ludi pravdu nepovedali , pretoze ked niekoho nebavi D3 pretoze je to jednoeduche da sa len farmit ziadny brain on , tak je zjavne ze mu vyhovuje styl casual hraca ktoremu sa nechce rozmyslat nad mechanizmamy hry, ked pride niekto z 12hodinovej sichty a ide hrat diablo s kamaratmi tak je to pre neho super , pusti mlati lootuje robi nejake paragony obcas ubery.


Ked niekto chce viac preniknut do hry a hrat ju viac HC tak hra poe baviho premyslat nad mechanizmamy hry nad rezistami nad buildom atd.

Takze neviem preco tu stale niektory pisu d3 je sracka Poe je sracka [rozdiel je akurat tak v tom niekto je casual a niekto nie ]


To ci je D3 mrtve je zase otazka ako sa to vezme , niektorym tento system nevyhovuje tak nehra ma pauzu atd niekoho to bavi, ale urcite nemoze byt niekto tak nainvy aby si myslel ze D3 hra 10mil ludi to urcite nie

Vozi

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Vozi » 07.03.2013, 18:40 hod.

Presne tak Y0G1. Vzdy to je o tom, co je to za typ hrace a jak se k tomu postavi. Mam kamose, co jsou casual hraci i hardcore hraci. Nikoho neodsuzuji podle jeho chuti hrat hry a casu, ktery tomu venuje. Situace kolem D3 a jeho dalsiho vyvoje je zcela jasne dana. Na D3 jsem se tesil prave kvuli customizaci a jak se to promitne do PVP, takze po teto strance je to pro mne zklamani. Navic jsem za prvni mesice rychle presahnul 500+ odehranych hodin a tezce pocitil absenci end game. Nekritizuji Blizzard za odvedenou praci, protoze je mne jasne, kam mirili designem D3. Jedinym negativem pro D3 bude absence herni komunity, protoze ta se vzdy vytvori jedine kolem jadra hardcore hracu. Ten klesajici zajem o hru ze strany hardcore hracu a vytvoreni komunity je citelny i z aktivity tady na fore. D3 budou dale hrat casual hraci po vecerech a fan weby budou pomalu umirat. Jedine, co mne stve je fakt, ze to proste Blizzard nedokaze ferove rict a porad se bude snazit houpat a udrzet u hry alespon cast hardcore hracu. Neda se nic delat a mozna Blizzard v budoucnu vyda i nejaky herni titul, na kterym si zase smlsnou hardcore hraci.

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Foebane » 07.03.2013, 19:06 hod.

No to je zase nazor, diablo, ze je pro hloupy a poe pro chytry... To, ze tam je strom pres celou obrazovku a 50x si tam das bod pokazde do stejnyho statu z toho nedela nic u ceho by si musel premyslet vic nez v diablu.
Poe je tak skvely...predevsim proto, ze je zadarmo...

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Drakkari » 07.03.2013, 19:28 hod.

Diablo je skvělé z důvodu, že se zde nedá pokazit postava špatným výběrem skillů a statů. To mě na Diablu 2 strašně štvalo, nechtěl jsem hrát 150 postav, nechtěl jsem hledat nejlepší buildy na netu, ale musel jsem. Pro hardcore maniaky fajn ať si to testují pořád dokola, zakládají a levelují nové postavy. Tím trpí i PoE a já to kvůli tomu hrát nebudu. Mám tam tu čarodejnici lvl 26, už mám špatně rozdělený strom a znova to hrát nebudu. Respec jsem dostal jeden bod za celých 26 levelů :D Tak nic.
No už se nedivím, že před vydáním(d3) na forech fanoušci nadávali, že bude jen 10 slotu pro postavy, blizz tvrdil že je nebudem potřebovat, a nepotřebujem, nj HC hráči chtěli milion pokažených nepoužitelných postav :)

Vozi

Re: Diskuze o stavu D3

Příspěvek od Vozi » 07.03.2013, 19:37 hod.

@Foebane ...

Takovy typ reakce jsem fakt cekal. Tak si zahrajeme kviz s nazvem "najdi rozdil pro blbe".

D3:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian


PoE:
http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree

+ jakakoliv kombinace skillu, ktere jdou modifikovat dale support skilly u jakekoliv postavy
http://www.pathofexile.com/skills/strength
http://www.pathofexile.com/skills/dexterity
http://www.pathofexile.com/skills/intelligence
http://www.pathofexile.com/skills/supportgems

a tady je ukazka tech velmi "easy" buildu bez hloubky...

http://www.exilepro.com

A nebudu tady rozepisovat mechanismy za charges, stunem, elemental efekty, chaos dmg atd atd. Nebudu zminovat fakt, ze clovek musi premyslet i nad tim, jake typy lahvi a enchantu davajici docasne buffy zvoli a o gearu se ani nebavim, protoze unique items jsou opravdu unique a maji velmi specificke specialni efekty.

Podtrzeno a secteno si ze sebe udelal hlupaka a pobavil jsi. Takze tady houpej nekoho jineho, kdo si necha namluvit, ze D3 neni zabava na kreslo do obyvaku s konzolovym ovladacem v ruce. Neodsuzuji lidi, kterym se D3 libi, ale klast = mezi herni mechanismy PoE a D3 je uz docela silna kava. Tvuj argument ohledne toho, ze je neco zdarma je taky mimo. Koupil jsem D3 a zaplatil na mini transakcich u PoE uz taky nejakch 20$. Nehraji hry kvuli tomu jestli jsou zdarma nebo clovek musi projevit tu kapku slusnosti a zaplatit za neco, co ho dokonce bavi.


@Drakkari ..

zabava hardcore hrace urcite neni tvorit chybne postavy dokola. To, ze jsi ty pokazil postavu neznamena, ze se podobne chyby dopusti i hardcore hrac. V tom je rozdil mezi hardcore hraci a casualy. Jedni nejdrive hraji a pak breci nad vysledkem a jini zkoumaji herni mechanismy, uvazuji, kalkuluji a pak hraji. Nikomu nic nevnucuji, kazdeho at si bavi, co chce.


EDIT: Presne takovemu typu srovnani a reakce jsem se uz nejakou dobu snazil vyhnout. Takovy prispevek se proste neobejde bez moji adekvatni reakce. Neplivu na D3 a snazim se byt objektivni a tohle mne fakt dokaze vytocit.
Naposledy upravil(a) Vozi dne 07.03.2013, 19:54 hod., celkem upraveno 6 x.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“