Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Moderátor:Dark_Deamon
Je to vlastně celkem jednoduché... až budu mít hotovou verzu s většíma změnama, nechám tak jen základ (crafting, nová monstra, nový inv... ještě uvidím co dál) a zbytek vrátím zpět tak, jak je to ve vanille (původní synergie u skillů + další věci které budete chtít)
Jak to dopadne, to teprve uvidím... každopádně nevidím důvod, proč by to takhle fungovat nemohlo
Každému se líbí něco jiného... pokud se vám nebude líbit rozšířená verze, vytvořím základní verzi, ne však méněcennou... pokud ani to by nevyhovovalo, jsem ochotný vytvořit poměrně jednoduše mod "na zakázku"
Vím, že na takové možnosti nejste zvyklí, ale snad se s tím dohromady nějak vypořádáme
Jak to dopadne, to teprve uvidím... každopádně nevidím důvod, proč by to takhle fungovat nemohlo
Každému se líbí něco jiného... pokud se vám nebude líbit rozšířená verze, vytvořím základní verzi, ne však méněcennou... pokud ani to by nevyhovovalo, jsem ochotný vytvořit poměrně jednoduše mod "na zakázku"
Vím, že na takové možnosti nejste zvyklí, ale snad se s tím dohromady nějak vypořádáme
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
nevím jak to myslel Hami, možná podobně jako co teď napíšu, ale taky si myslím že dělat dvě verze módu je blbost. Ne proto že by to nebylo proveditelný ale proto že ten mód pak postrádá smysl. Do testování jsem se pustil ze dvou důvodů. 1) proto že se mi líbila myšlenka ztížení D2 při zanechání stejných principů a systémů z D2 vanilla verze, 2) to že jsem věřil (a stále doufám) že tenhle mód bude hrávat víc lidí než jen já sám. A to proto aby bylo s kým měnit věci, s kým hrát po TCP/IP a hlavně s kým se bavit p strastech a radostech.
Pokud se udělají dvě verze módu, tak pro mě ztrácí význam jakoukoli z těch dvou verzí hrát, protože je víc než jasný že ti lidi co by ho hráli, těch pár nadšenců se ještě víc rozdělí na menší skupinky. Pokud u některý z těch dvou verzí vydrží.
Pokud bych chtěl mód s hodně úpravama, mám v D2SE nainstalovanej Zy-El, i Median. Ale já se těšil na klasický D2 který bude totožný s originálem, jen bude těžší mnohonásobně a jako zábavnostní prvek tam bude rozšířenej crafting systém (+ větší vliv statů na postavu). Jinak ale půjde o klasický D2 se stejnými systémy a principy. To už ale IsAlive není...
Pokud se udělají dvě verze módu, tak pro mě ztrácí význam jakoukoli z těch dvou verzí hrát, protože je víc než jasný že ti lidi co by ho hráli, těch pár nadšenců se ještě víc rozdělí na menší skupinky. Pokud u některý z těch dvou verzí vydrží.
Pokud bych chtěl mód s hodně úpravama, mám v D2SE nainstalovanej Zy-El, i Median. Ale já se těšil na klasický D2 který bude totožný s originálem, jen bude těžší mnohonásobně a jako zábavnostní prvek tam bude rozšířenej crafting systém (+ větší vliv statů na postavu). Jinak ale půjde o klasický D2 se stejnými systémy a principy. To už ale IsAlive není...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Attia: vlastněs to vystih přesně
když se to rozdělí nebo se to dokonce udělá na zakázku. Neseženeš nikoho na multi, Nikdy se to řádně neotestuje a už vůbec Nikdy nebude čas na implementaci balancu, Na dobrou implementaci dalších obtížností apod.
když se to rozdělí nebo se to dokonce udělá na zakázku. Neseženeš nikoho na multi, Nikdy se to řádně neotestuje a už vůbec Nikdy nebude čas na implementaci balancu, Na dobrou implementaci dalších obtížností apod.
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ok, už chápu...
A co byste tedy chtěli nechat? Co už je moc velký zásah?
Systém skill charmů jsem zamýšlel kvůli vyššímu počtu buildů (ve který doufám) a nedělá tolik velké změny...
S tím souvisí to, že jsem plánoval nové end-game lokace (něco jako ve vanille uber tristram), kde by monstra byla o hodně silnější, drop by o tolik lepší neměla, a šlo by tam především o skill hráče (díky skill charmům bych se postaral o to, aby měly top charaktery srovnatelné dmg a projevily se hráčova schopnosti)
Jde o to, že z mého pohledu to žádné velké změny nejsou, které by překopaly základy vanilla systému...
Vím, že nevím všechno nejlépe a rád se nechám poučit
Pokud se vám něco zdá moc, tak napište co přesně a jak byste to upravili
A co byste tedy chtěli nechat? Co už je moc velký zásah?
Systém skill charmů jsem zamýšlel kvůli vyššímu počtu buildů (ve který doufám) a nedělá tolik velké změny...
S tím souvisí to, že jsem plánoval nové end-game lokace (něco jako ve vanille uber tristram), kde by monstra byla o hodně silnější, drop by o tolik lepší neměla, a šlo by tam především o skill hráče (díky skill charmům bych se postaral o to, aby měly top charaktery srovnatelné dmg a projevily se hráčova schopnosti)
Jde o to, že z mého pohledu to žádné velké změny nejsou, které by překopaly základy vanilla systému...
Vím, že nevím všechno nejlépe a rád se nechám poučit
Pokud se vám něco zdá moc, tak napište co přesně a jak byste to upravili
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
jako mě se ty skill charmy líbí...ale do jinýho módu...
od tohodle jsem očekával prosté ale zábavné...
- vychytaný craft systém (zábavnější, rozšířený - ingredience jsou super)
- zvýšená obtížnost monster (agresivnější, víc hp, lepší inteligence atd)
- vychytaný stat systém (lepší využití atributů pro postavu)
tohle je vlastně všechno co jsem si od IsAlive sliboval a co mě na tom módu v Alfa verzi bavilo nejvíc. Není ultimátní zabíjet 2x těžší zombíky s postavou která má posílené skilly přes skill charmy. Ale je zábavný se hecovat a trumfovat kdo s vanila postavou sundá jakýho bose, vybije jakej dung apod...nejzábavnější na prvních alfa verzích bylo právě to že s tou obyčejnou postavou jsi musel začít hodně taktizovat a přemýšlet nad výbavou aby jsi pokořil to či ono
Skilly který nemají využité ve vanile bych posílil právě stributama...
- Psychic hammer - např: +x dmg za 1b ve vita, +x magic dmg za jeden bod v energy
- Telekinesis - lighting dmg za body v energii
- atd... (jen příklady, myslím tím prostě že nepoužívaný skilly posílit jen pomocí atributů)
na první pohled je jen o pár změn, ale o to víc by se mi líbilo těm změnám věnovat detailní pozornost při balancování. crafting systém vychytat tak aby byl každej recept vyyužitelnej. Dát si větší práci s recepty. tzn uddělat recepty na rezisty, recepty na blokovní, recepty na fyz dmg, element dmg apod...třeba recept na element dmg kde do svitku musíš vložit esence, finisher ale taky třeba PG od každýho tipu jeden. výsledek bude elemental zbraň kde hlavní dmg se bude odvíjet od elementů. Jinej recept musí obsahovat 3x eth runu a bude to recept který přidá na štít blokování.
něco jako blood crafty, caster crafty, safety atd...prostě každej tip receptů bude mít 2 pevnný vlastnosti a k tomu další náhodné...prostě stejně jako to funguje u craftů.
Magic crafty budou mít jednu pevnou vlastnst. rare 2 pevný vlastnosti, normální craft itemy budou stejný jako ve vanille...atd...prostě zaměřit pozornost na vychytání těch pár změn aby byly fakt zábavný a dodělaný k dokonalosti
od tohodle jsem očekával prosté ale zábavné...
- vychytaný craft systém (zábavnější, rozšířený - ingredience jsou super)
- zvýšená obtížnost monster (agresivnější, víc hp, lepší inteligence atd)
- vychytaný stat systém (lepší využití atributů pro postavu)
tohle je vlastně všechno co jsem si od IsAlive sliboval a co mě na tom módu v Alfa verzi bavilo nejvíc. Není ultimátní zabíjet 2x těžší zombíky s postavou která má posílené skilly přes skill charmy. Ale je zábavný se hecovat a trumfovat kdo s vanila postavou sundá jakýho bose, vybije jakej dung apod...nejzábavnější na prvních alfa verzích bylo právě to že s tou obyčejnou postavou jsi musel začít hodně taktizovat a přemýšlet nad výbavou aby jsi pokořil to či ono
Skilly který nemají využité ve vanile bych posílil právě stributama...
- Psychic hammer - např: +x dmg za 1b ve vita, +x magic dmg za jeden bod v energy
- Telekinesis - lighting dmg za body v energii
- atd... (jen příklady, myslím tím prostě že nepoužívaný skilly posílit jen pomocí atributů)
na první pohled je jen o pár změn, ale o to víc by se mi líbilo těm změnám věnovat detailní pozornost při balancování. crafting systém vychytat tak aby byl každej recept vyyužitelnej. Dát si větší práci s recepty. tzn uddělat recepty na rezisty, recepty na blokovní, recepty na fyz dmg, element dmg apod...třeba recept na element dmg kde do svitku musíš vložit esence, finisher ale taky třeba PG od každýho tipu jeden. výsledek bude elemental zbraň kde hlavní dmg se bude odvíjet od elementů. Jinej recept musí obsahovat 3x eth runu a bude to recept který přidá na štít blokování.
něco jako blood crafty, caster crafty, safety atd...prostě každej tip receptů bude mít 2 pevnný vlastnosti a k tomu další náhodné...prostě stejně jako to funguje u craftů.
Magic crafty budou mít jednu pevnou vlastnst. rare 2 pevný vlastnosti, normální craft itemy budou stejný jako ve vanille...atd...prostě zaměřit pozornost na vychytání těch pár změn aby byly fakt zábavný a dodělaný k dokonalosti
-
- Quill Rat
- Příspěvky:23
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
to vylepseni receptu, jak rika attia se mi libi. Jsem i ale pro skillery.
Ty se s tim moc pares ZOMB, nikdy nikdo nebude spokojenej a delat ke spokojenosti vsech. Zblaznis se xD
Ty se s tim moc pares ZOMB, nikdy nikdo nebude spokojenej a delat ke spokojenosti vsech. Zblaznis se xD
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Fingolfinjas: dělat to pro spokojenost všech - dělat víc verzí - je to co nejvíc kritizuju
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
právě proto si myslím že čím míň změn tím víc lidí si ten mód zahraje...stačí se kouknout jaký ohlasy měl Black Parade...ten ale je bohužel fest zabugovanej, síla toho módu byla ale v jeho neskutečný obtížnosti. DObrý ohlasy měl i Hell Unleashed ale ten už D2 mění ve velkým rozsahu.
fakt si myslím že čim míň změn tam bude a čím obtížnější ten mód bude, tím víc lidí ho bude hrát...ale to hlavní by mělo být to že se jedná o klasický D2 s obtížností posunutou mnohonásobně výš...
jinak nový crafting systém by neměl být natolik silný aby vyšachoval sety a uniq ze hry. jen by měl dát větší variabilitu výbavy. zase nechci tak moc specifický recepty jako jsou třeba v Zy-Elu kde jich je neskutečný množství. myslím že ze všech módu má zy-el bezkonkurenční prvenství v počtu receptů...
fakt si myslím že čim míň změn tam bude a čím obtížnější ten mód bude, tím víc lidí ho bude hrát...ale to hlavní by mělo být to že se jedná o klasický D2 s obtížností posunutou mnohonásobně výš...
jinak nový crafting systém by neměl být natolik silný aby vyšachoval sety a uniq ze hry. jen by měl dát větší variabilitu výbavy. zase nechci tak moc specifický recepty jako jsou třeba v Zy-Elu kde jich je neskutečný množství. myslím že ze všech módu má zy-el bezkonkurenční prvenství v počtu receptů...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Nechal jsem si věci projít hlavou, plán je následující:
1) Budu se opět držet prvotní myšlenky modu (skill charmy a plánky které jsem plánoval tam nebudou, charm of sacrifice odstraním)
2) Bude pouze jedna verze
3) Rozvinu trochu více craft
4) Přidám (a upravím) nové synergie u skillů, synergie čerpající z vlastností str, dex, vit a ene
5) Budu dál pokračovat na monstrech, aktu 2 a dále mě čeká akt 3
Tak či tak to znamená, že mě čeká předělávka skillů (čekají mě synergie ze str a dex, některé vit a ene)
Systém skill charmů, plánků a charm of sacrifice v Is Alive nebudou, nechám si je však do jiných projektů (možná project x?)
Fingolfinjas: Jak píšeš... nemůžu udělat univerzální mod, se kterým budou všichni spokojeni... snad moje rozhodnutí chápeš...
Attia: Díky za to, žes mi připomněl, jakým směrem by se mělo Is Alive vyvíjet... trochu jsem zblbnul, políbila mě múza a musel jsem si ten systém prostě vyzkoušet... zjistil jsem že funguje (to je hlavní), ale radši ho z Is Alive odstraním... jinak dobré nápady
1) Budu se opět držet prvotní myšlenky modu (skill charmy a plánky které jsem plánoval tam nebudou, charm of sacrifice odstraním)
2) Bude pouze jedna verze
3) Rozvinu trochu více craft
4) Přidám (a upravím) nové synergie u skillů, synergie čerpající z vlastností str, dex, vit a ene
5) Budu dál pokračovat na monstrech, aktu 2 a dále mě čeká akt 3
Tak či tak to znamená, že mě čeká předělávka skillů (čekají mě synergie ze str a dex, některé vit a ene)
Systém skill charmů, plánků a charm of sacrifice v Is Alive nebudou, nechám si je však do jiných projektů (možná project x?)
Fingolfinjas: Jak píšeš... nemůžu udělat univerzální mod, se kterým budou všichni spokojeni... snad moje rozhodnutí chápeš...
Attia: Díky za to, žes mi připomněl, jakým směrem by se mělo Is Alive vyvíjet... trochu jsem zblbnul, políbila mě múza a musel jsem si ten systém prostě vyzkoušet... zjistil jsem že funguje (to je hlavní), ale radši ho z Is Alive odstraním... jinak dobré nápady
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
jako abys to nechápal špatně...mě se ten skill charm systém strašně líbí...to že odstraníš synergie ze skillů a nahradíš ho skill charmem je fakt super. hlavně proto že sice oslabíš skilly ale tím že ušetříš body tak můžeš zainvestovat do jiných skillů a můžou vznikat zajímavý buildy.
jen prostě tady mě baví nejvíc to že je to D2 jak ho známe jen s tím rozdílem že je mnohonásobně těžší. To že je dmg stejný jako ve vanile a monstra 2.5x těžší? o tom to ale je a to je to zábavný...hecovat se s ostatníma...když jeden řekne "tohle nejde" je fakt zábavný to zkoušet a dokázat že to jde (nebo potvrdit že to nejde) ale ten adrenalin když se ti povede pokořit něco co jinýmu ne je fakt dobrej :-D
jsem přemýšlel že bych ještě ztížil začátek...třeba jak v black parade začít úplně bez vybavení. Jen kostka. Možná bych snížil zkušenosti aby ty levely nešly tak rychle nahoru (třeba jen o 10% do levelu 12 pak už klasika)...
jinak jsem rád že ses tak rozhodl, myslím že to je pro IsAlive krok vpřed (i když technicky krok vzad) ;-)
jen prostě tady mě baví nejvíc to že je to D2 jak ho známe jen s tím rozdílem že je mnohonásobně těžší. To že je dmg stejný jako ve vanile a monstra 2.5x těžší? o tom to ale je a to je to zábavný...hecovat se s ostatníma...když jeden řekne "tohle nejde" je fakt zábavný to zkoušet a dokázat že to jde (nebo potvrdit že to nejde) ale ten adrenalin když se ti povede pokořit něco co jinýmu ne je fakt dobrej :-D
jsem přemýšlel že bych ještě ztížil začátek...třeba jak v black parade začít úplně bez vybavení. Jen kostka. Možná bych snížil zkušenosti aby ty levely nešly tak rychle nahoru (třeba jen o 10% do levelu 12 pak už klasika)...
jinak jsem rád že ses tak rozhodl, myslím že to je pro IsAlive krok vpřed (i když technicky krok vzad) ;-)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ještě k synergiím... u silnějších skillů odstraním zhotovenou synergii z energy, synergie přidám jen ke slabším skillům (např. assassinčin Psychic Hammer)
Pokud chcete pomoct, pak bych potřeboval nějaký seznam slabších skillů, ke kterým by bylo dobré přidat nějakou ty synergii (z vlastnosti)... já si s tím už nějak poradím
Jo, a ještě něco... dmg není to jediné, co mohu měnit
Například u cold skillů můžu ovlivnit délku zmražení, u poison délku trvání, různé další rozsahy, maxima, minima a další...
Attia: jj, skill charmy nejsou samy o sobě špatný nápad... jen si zaslouží jiný mod, jak jsi napsal
Pokud chcete pomoct, pak bych potřeboval nějaký seznam slabších skillů, ke kterým by bylo dobré přidat nějakou ty synergii (z vlastnosti)... já si s tím už nějak poradím
Jo, a ještě něco... dmg není to jediné, co mohu měnit
Například u cold skillů můžu ovlivnit délku zmražení, u poison délku trvání, různé další rozsahy, maxima, minima a další...
Attia: jj, skill charmy nejsou samy o sobě špatný nápad... jen si zaslouží jiný mod, jak jsi napsal
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Ztížit začátek??
Vždyť je to to zdaleka nejtěžší. Já bych byl radší, kdyby to ňák gradovalo. A ne jako je to teď, že vymlácení den of evilu je dosti těžký, ale teď běham v druhym aktu bez větších potíží. 2. akt mi zatim přijde až nudnej, téměř žádný ztížení oproti vanille vše jde jak po másle - až na toho jednoho one-hit-kill bosse (myslim že je ve stony tomb)
Vždyť je to to zdaleka nejtěžší. Já bych byl radší, kdyby to ňák gradovalo. A ne jako je to teď, že vymlácení den of evilu je dosti těžký, ale teď běham v druhym aktu bez větších potíží. 2. akt mi zatim přijde až nudnej, téměř žádný ztížení oproti vanille vše jde jak po másle - až na toho jednoho one-hit-kill bosse (myslim že je ve stony tomb)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
2. akt čeká předělávka... chci upravit některé vlastnosti monster, bosse (Duriela, Summonera a další) + další lokace podobná kryptě (bude mít však "jen" 10 pater)
-
- Quill Rat
- Příspěvky:23
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
hami: toho jsou sundal az na 50 lvl. xD, ale je pravda, ze 2. akt je lehkej
ZOMB: skoda, me charmy. A co ty doplnujici questy, ty stale planujes?
ZOMB: skoda, me charmy. A co ty doplnujici questy, ty stale planujes?
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Jsem zpět
Koukám že se modu daří Stáhl jsem si teda novou verzi a ta tma tam je brutální vidím sotva na 6 metrů ale asi tam mám malou chybku - svítí mi tam střechy .A jak ted funguje craft essencí? Koukal jsem že už nejde pouze dát předmět do kostky. Jinak super a držím palce ZOMBE
PS:Celkem mne překvapilo když jsemv D2SE viděl ten svůj obrázek upřímně jsem čekal že se našel nějaký hezčí
Koukám že se modu daří Stáhl jsem si teda novou verzi a ta tma tam je brutální vidím sotva na 6 metrů ale asi tam mám malou chybku - svítí mi tam střechy .A jak ted funguje craft essencí? Koukal jsem že už nejde pouze dát předmět do kostky. Jinak super a držím palce ZOMBE
PS:Celkem mne překvapilo když jsemv D2SE viděl ten svůj obrázek upřímně jsem čekal že se našel nějaký hezčí
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Joko: Nazdar chlape!!
No to je dost, že ses zase objevil
Craft je teď trochu jiný, přepracoval jsem ho aby naváděl hráče co a jak... více zde: viewtopic.php?f=119&t=7977
Obrázek jsem nechal, líbí se mi
...a i tak, obrázek v D2SE pro mod je to poslední, o co se starám
Přeju hodně štěstí, snad Tě mod zase na chvíli zabaví
Fingolfinjas: Doplňující questy taky z Is Alive vyřazuju, bohužel... ale taky to je v plánu pro jiný mod, až dodělám Is Alive a pořádně si ho užiju
Zatím pro ten nový mod vymýšlím různé systémy, zdědí ty, co se v Is Alive neobjeví... bude se jednat o větší modifikaci, ale tím se zatím moc trápit nemusím, dokud mám v Is Alive pořád co dělat
Dneska jsem moc času neměl, ale v následujících dnech hodlám upravit akt2 a některé vlastnosti monster
No to je dost, že ses zase objevil
Craft je teď trochu jiný, přepracoval jsem ho aby naváděl hráče co a jak... více zde: viewtopic.php?f=119&t=7977
Obrázek jsem nechal, líbí se mi
...a i tak, obrázek v D2SE pro mod je to poslední, o co se starám
Přeju hodně štěstí, snad Tě mod zase na chvíli zabaví
Fingolfinjas: Doplňující questy taky z Is Alive vyřazuju, bohužel... ale taky to je v plánu pro jiný mod, až dodělám Is Alive a pořádně si ho užiju
Zatím pro ten nový mod vymýšlím různé systémy, zdědí ty, co se v Is Alive neobjeví... bude se jednat o větší modifikaci, ale tím se zatím moc trápit nemusím, dokud mám v Is Alive pořád co dělat
Dneska jsem moc času neměl, ale v následujících dnech hodlám upravit akt2 a některé vlastnosti monster
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
dnes sem strávil celkem dlouhou dobu hledánim duriela (eště sem nenašel) a vybavily se mi ty nejhorší, nejmonotónější a nejnudnější zážitky z hraní Zy-el.
Sorry za tak silnou kritiku, ale podzemí narvaný neuvěřitelnym množstvim monster jednoho typu je dle mě to skoro nejhorší co může v módu bejt
Sorry za tak silnou kritiku, ale podzemí narvaný neuvěřitelnym množstvim monster jednoho typu je dle mě to skoro nejhorší co může v módu bejt
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tohle bylo testovací místo v alfa verzi
Vím, o co se jedná, děkuju za upozornění... tohle určitě není finální verze lokace, neboj
Vím, o co se jedná, děkuju za upozornění... tohle určitě není finální verze lokace, neboj
-
- Quill Rat
- Příspěvky:23
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
jako pro me to byla naprosto uzasna lokace. Dostal jsem tam nekolik lvl., statisice goldu a kotel veci
-
- Wraith
- Příspěvky:196
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
ZOMB,od verzie 1.09 som vyskúšal asi všetky módy čo sú na D2 ,každý bol v niečom iný ale ani pri jednom som nevydržal tak ako pri classic D2.Veľmi rád si vyskúšam tvoj mód keď bude dokončený ,vyzerá to že to bude fakt pecka inak,mal by som jeden návrh ,rád som hral necromancera,mám rád ten pocit že keĎ hrám singleplayer tak niesom na všetko sám .. čo keby si dal každej postave nejakého pomocníka ? Napr. Assassinka by mala 2 vlkov ,nemuseli by byť overpowered ale proste aby single player hráči mali pocit že niesú na všetko sami dávali by nejakú auru napr. attack rating + 50% ,proste všetko tak urobiť aby to bolo vyvážené keďže dávaš do módu silné skupinky elite nepriatelov ktorý budú výrazne silnejší v skupine ako sám barbar napr. Nemusíš to brať vážne ,ale to by bol pre mňa svätý mód keby každá postava mala nejakú pomoc okrem merca ,keďže aj nepriatelia budú ťažší .. Proste,nikdy som nehral rád za Barbara,lebo na hell to je sakra ťažké aj s ohromnou defense práve preto že je hlavný target a okrem merca nemá žiadnu pomoc .. Proste vyvážiť postavy aby mali pomocníkov a zbytočné skilly dať inej postave ..napr. necrovi by sa hodila nejaká defensive aura ktorá je v classic zbytočná lebo ju nkto nepoužíva ...všetci hrajú fana,might ... a takisto necro nevyužíva všetky curses ,iným postavám by sa tiež zišli nejaké Takže aby som to zhrnul , keby si pre nás singleplayer hráčov nejako skombinoval skilly medzi postavami a vyvážil ich ,pridal nejakých pomocníkov do hry pre každú postavu a na hell a nightmare pridal nejaké fakt elite skupiny nepriateľov so silnými skillami a aurami,ručím ti že ten mód by som hral dlhé roky ja,a dalších 5 mojich kamarátov ktorý chcú to isté v hre a práve pre nevyváženosť a zbytočné skilly postáv ktoré by mohli pomôcť iným prestávajú hrať d2.