Jsem velmi zoufalý
-
- Quill Rat
- Příspěvky:8
Dobrý den stala s emi velmi nepříjemná příhoda. Když jsem se před několika lety registroval na battle.net tak jsem zřejmě chybně zadal svoje jméno. zřejmě jsem se přepsal a pak už jsem tomu jaksi nevěnoval pozornost. Ale ted mi zablokovali učet protože měli podezřeni že mi ho někdo blocnul a abych jsi ho odblokoval tak tam musim zadat jméno ale nebere mi to. Prosím co můžu dělat ? mam tam hry dohromady snad za 3000 kč. a nechci o to vše přijít. Děkuji.
Re: Jsem velmi zoufalý
napis na bliz support urcite ti poradi..
-
- Quill Rat
- Příspěvky:8
Re: Jsem velmi zoufalý
No já prohledal celou tu stránku a opravdu nevim kde mám přesně napsat..
Re: Jsem velmi zoufalý
https://eu.battle.net/support/en/bnet/account-recovery
tady bud najdes reseni tveho problemu a nebo tam dole kliknes na SUBMIT TICKET a napises Blizzardu co mas za problem.
tady bud najdes reseni tveho problemu a nebo tam dole kliknes na SUBMIT TICKET a napises Blizzardu co mas za problem.
Re: Jsem velmi zoufalý
Obrať se na člověka jménem Kuki. co se týče těhle věcí, hodně lidem už pomohl.
Re: Jsem velmi zoufalý
Zavolej pres Skype na podporu. Ty tickety jsou hrozny zlo. Budou po tobe kazdopadne chtit ofocenou obcanku a nejaky druhy dokument totoznosti. To si priprav. Me se stalo neco podobneho a mel jsem ucet odemknut behem par minut. Ale pres telefonickou podporu. Tickety jsou na nic, posilali me stale do haje, kde psali, ze jsem zfalsoval oskenovane dokumenty, takze asi tak )
Re: Jsem velmi zoufalý
Podobný problém jsem měl na STEAMU. Debil jsem zapoměl heslo a ten email na který mi posílali heslo nové jaksi už neexistoval :-) Napsal jsem ticket a do tydne mi vratili acc i s hrama.Samozdřejmě jsem musel splnit určité podmínky.
Tak držim palec ať to vyjde.Toho ticketu bych se nebal :-)
Tak držim palec ať to vyjde.Toho ticketu bych se nebal :-)
-
- Quill Rat
- Příspěvky:8
Re: Jsem velmi zoufalý
Ok,děkuji moc jinak telefonicky to asi nepujde moje angličtina je dost bidná
-
- Quill Rat
- Příspěvky:8
Re: Jsem velmi zoufalý
Hello, A few years ago I registered but the registration I mistyped my name and then I paid no attention. but you blocked my account. The computer I have cleaned and when we did I call to activate the account owner wanted it not because I did not my name. Please to unblock virtual account. in my account I have purchased a lot of games and I have them at home cd-key. Thank you.
myslíte že to mohu takhle napsat ?
myslíte že to mohu takhle napsat ?
Re: Jsem velmi zoufalý
no myslim, ze tam je zbytecne moc nepodstatnych veci a malo tech jasnych co se vlastne stalo, ale i tak pro zacatek komunikace to staci a oni se na dalsi potrebny veci zeptaji kdyz budou potrebovat...