DH a vyšší MP
Dovolím si navrhnout ještě jednu variantu, obohacenou mými zkušenostmi.
Hatred Generator: Krom oblíbených Cluster Grenades, se mi hodně osvědčil Bola Shot s Bitter Pill (mám pocit, že ta 15% šance na generaci disci se počítá za každý target navíc)
Hatred Spender: Klasika, Spike Trap - není co řešit... doufejme, že bude použitelný Rapid Fire, který už je bufflý na PTRku a nevypadá zrovna marně
Shadow Power/Gloom + Vault jsou samozřejmostí (preferuji runu Tumble)
Sentry/Guardian Turret - nádherný boost do EHP a do single targetu dávají taky slušnou dmg
Caltrops/Jagged Spikes - a zde začíná sranda, 270% weapon damage za 6 sekund ->tickuje každé půl sekundy a může critnout, stackuje se neomezeně (ovšem caltropů jako takových můžete hodit max 5)... mobky to doslova rozpouští (připomínám, že manticore je zde efektivnější, ale Calamity taky nebyla zlá). A co je hodně fajn - Caltropy nejsou ovlivněny attack speed - lze je spamovat, zatímco pálíte ze zbraně, pokládáte trapy, apod...
Pasivky: Night Stalker + Perfectionist a já osobně to doplňuji Archery, kvůli crit bonusu z kuší, ale Custom Engineering, Cull the Weak or Numbing Traps taky zní hodne lákavě
Mno... z vlastních zkušeností zde uvedu orientační staty, které mi stačily na MP10 bez větších problémů - nebudu zde uvádět bonusy z gearu, jako reduced % damage from melee/elites/ranged, každý to má jinak. Čiže přibližně 500 AR, 3800-4000 armor a samozřejmě doplnit o nějaká ta HPčka (čím více, tím lépe - ale to platí pro všechny defensivní staty) - samozřejmě nezapomínejte i na nějakou tu DMG, ať to jde jak po másle. Jen dodám, nezapomeňte, že vaše EHP je zlepšeno i pomoci Sentry a konstantně zaplého Gloom (teda, pokud máte dostatečnou crit chance, ale to by DH, které chce farmit vyšší MP, mělo mít dostatečně vybavené)
Hatred Generator: Krom oblíbených Cluster Grenades, se mi hodně osvědčil Bola Shot s Bitter Pill (mám pocit, že ta 15% šance na generaci disci se počítá za každý target navíc)
Hatred Spender: Klasika, Spike Trap - není co řešit... doufejme, že bude použitelný Rapid Fire, který už je bufflý na PTRku a nevypadá zrovna marně
Shadow Power/Gloom + Vault jsou samozřejmostí (preferuji runu Tumble)
Sentry/Guardian Turret - nádherný boost do EHP a do single targetu dávají taky slušnou dmg
Caltrops/Jagged Spikes - a zde začíná sranda, 270% weapon damage za 6 sekund ->tickuje každé půl sekundy a může critnout, stackuje se neomezeně (ovšem caltropů jako takových můžete hodit max 5)... mobky to doslova rozpouští (připomínám, že manticore je zde efektivnější, ale Calamity taky nebyla zlá). A co je hodně fajn - Caltropy nejsou ovlivněny attack speed - lze je spamovat, zatímco pálíte ze zbraně, pokládáte trapy, apod...
Pasivky: Night Stalker + Perfectionist a já osobně to doplňuji Archery, kvůli crit bonusu z kuší, ale Custom Engineering, Cull the Weak or Numbing Traps taky zní hodne lákavě
Mno... z vlastních zkušeností zde uvedu orientační staty, které mi stačily na MP10 bez větších problémů - nebudu zde uvádět bonusy z gearu, jako reduced % damage from melee/elites/ranged, každý to má jinak. Čiže přibližně 500 AR, 3800-4000 armor a samozřejmě doplnit o nějaká ta HPčka (čím více, tím lépe - ale to platí pro všechny defensivní staty) - samozřejmě nezapomínejte i na nějakou tu DMG, ať to jde jak po másle. Jen dodám, nezapomeňte, že vaše EHP je zlepšeno i pomoci Sentry a konstantně zaplého Gloom (teda, pokud máte dostatečnou crit chance, ale to by DH, které chce farmit vyšší MP, mělo mít dostatečně vybavené)
Violence solves everything.
-
- Wraith
- Příspěvky:182
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: DH a vyšší MP
Otestujem.
Ale jedno by ma aj tak zaujímalo, aký by bol potrebný DH aby si to dával ako moldran s Barbarom?
Všimnite si že barbar može Whirlwind a pritom sa stále pohybovať + ešte si to na MP 10 dáva dosť rýchlo, z toho usudzuje že DH by to mal mať vykompenzované aspoň tak že bude davat vačší DMG a tým pádom to bude aj rýchlejšie kosiť.
Ale jedno by ma aj tak zaujímalo, aký by bol potrebný DH aby si to dával ako moldran s Barbarom?
Všimnite si že barbar može Whirlwind a pritom sa stále pohybovať + ešte si to na MP 10 dáva dosť rýchlo, z toho usudzuje že DH by to mal mať vykompenzované aspoň tak že bude davat vačší DMG a tým pádom to bude aj rýchlejšie kosiť.
- Wozungr
- Fallen Shaman
- Příspěvky:67
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Wozungr#2703
Re: DH a vyšší MP
Jo tak to jedine az bude datadisk a budes mit best vybavu a vratis se do keepu. Babrbiny jsou OP a nejspis vzdy budou, ale at si klido jsou me adrinalinove DH bavi a proto ho hraju... Nicmene na MP10 chodim se staty 4.5K Armor, 950 AR, 1050 Psychical Resist, 42K HP a stejne je to o drzku.
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: DH a vyšší MP
Psychotoxic píše:Otestujem.
Ale jedno by ma aj tak zaujímalo, aký by bol potrebný DH aby si to dával ako moldran s Barbarom?
Všimnite si že barbar može Whirlwind a pritom sa stále pohybovať + ešte si to na MP 10 dáva dosť rýchlo, z toho usudzuje že DH by to mal mať vykompenzované aspoň tak že bude davat vačší DMG a tým pádom to bude aj rýchlejšie kosiť.
60% cc, 600% ch, 5k armor, 70k hp, 600 ar, 400k dps unbuffed, vengeance/nightstalker/perfectionist. Hungering, Cluster - loaded for bear, shadow power - gloom, caltraps - 10% cc, random (boar companion, guardian turret alebo spike trapy).
Btw pokial mozno 400k unbuffed dps so SoJ ringom. Nech sa paci mozes skusit.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
Mam dotaz
Chtel bych vyzkouset DH tank. Hlavni myšlenka jsou granaty na stun a tim to vsechno moštovat. Misto druhyho utoku dat asi Shadow power + gloom. Schopnosti pak ciste defenzivni, ty pasti co bouchaj hafokrat za tech 6 sec by do toho taky pasovaly, ale misto ceho?
Bez pasivky perfectionist se neobejdu, ale s dalsima si lamu hlavu. Hodne slibna se zda Numbing traps (20% redukce dmg potvoram je slusny) a tu dalsi nevim. zatim jsem zvolil klasiku - archery. Muzete mi s tim nekdo trochu poradit?
Je to postava VAJO III - jen upozornuju, je to je HC. Luk se sanim zivota + regeneraci Hatred je podle me idealni zbran. Taky mam Natalka zbroj na granaty a slusny toulec. Prsten co tam chybi je HF na vitalitu. Mam jen jeden, tak prendavam.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moxm ... o/26638540
Chtel bych vyzkouset DH tank. Hlavni myšlenka jsou granaty na stun a tim to vsechno moštovat. Misto druhyho utoku dat asi Shadow power + gloom. Schopnosti pak ciste defenzivni, ty pasti co bouchaj hafokrat za tech 6 sec by do toho taky pasovaly, ale misto ceho?
Bez pasivky perfectionist se neobejdu, ale s dalsima si lamu hlavu. Hodne slibna se zda Numbing traps (20% redukce dmg potvoram je slusny) a tu dalsi nevim. zatim jsem zvolil klasiku - archery. Muzete mi s tim nekdo trochu poradit?
Je to postava VAJO III - jen upozornuju, je to je HC. Luk se sanim zivota + regeneraci Hatred je podle me idealni zbran. Taky mam Natalka zbroj na granaty a slusny toulec. Prsten co tam chybi je HF na vitalitu. Mam jen jeden, tak prendavam.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moxm ... o/26638540
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
Dodatek - chtel bych s tim zvladat MP5, je to takovy muj cil.
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: DH a vyšší MP
Dobra vec je aj Danneta kusa s LoH. Pri tak malom dps LS straca docela vyznam. Navyse s archery ziskas 10% cc co sa docela hodi. Zatial by som farmil MP0-1 na zvysenie paragona. Tak isto zvys trocha hpcka, pokial ja mam 75k hp a to som na SC tak by si mal mat aspon tolko co ja. Inak urcite guardian turret a boar companion a shadow power gloom je zaklad. Nebal by som sa zobrat ani smoke screen ked bude nejaka situacia kde sa niecomu neuhnes ani keby si mal vault. Skus si to otestovat na hell alebo dokonca nizsie. Disciplinu ries cez nightstalkera alebo preparation.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: DH a vyšší MP
Skor ako granaty by som bral bola shot zo stunom, ale to uz na tebe, ked mas chestku na granaty tak preco nie.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
Ja prave nechcu bola - MUSI to byt granaty, jinak by ta pasivka na ne uz nemela smysl. Danneta mam obe ze setu, ale nic moc. Nemam je s dirou. Jinaky ty zivoty s HF jsou pres 70k, to je v pohode. Hlavne ma to byt takovy pokus, hlavni postava je jina, tohle je založák se záložníma vecma... ale nepotrebuju resit vybavu, jako spis jaky tam mam narvat skily - co vymenit / zmenit. S tim si nevim rady.
A tak jako mrazici wiz da "cokoli", jen to dlouho trva, tak takovy ma byt i tenhle DH. Nezalezi na DMG, myslenka je - potvory se diky stunu nehnou a proto nic nedelaji a de takovy DH vubec vytvorit?
A tak jako mrazici wiz da "cokoli", jen to dlouho trva, tak takovy ma byt i tenhle DH. Nezalezi na DMG, myslenka je - potvory se diky stunu nehnou a proto nic nedelaji a de takovy DH vubec vytvorit?
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: DH a vyšší MP
Ako teoreticky sa to da poskladat, ale ani tam nie je zaruka na perma stun. (mozno by aj bola s 3 ApS a nekonecnym Impale na stun, co ma najvacsiu sancu az 65%). Pokial to ma byt pokus tak skus vsetky passivky, je zbytocne ked sa pytas, jedno DH uz mas, takze vies ako sa s nim hra a co hra s nim obnasa. Na to co sa ti hodi musis prist sam. Skus si urcit priority co potrebujes/co ti chyba a podla toho najdes co ti vyhovuje.
Mozes skusit nieco taketo: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... Vgf!YaYbbc
Mas tam:
-granaty, cluster na stun.
-shadow power, vault na "unik" a heal.
-companion a guardian turret na self buff, redukciu dmg.
Passivky:
-utility passivky na redukciu dmg, viac hatred a redukciu cluster arrow
-self buff passivka na hp a resisty.
Cluster bude sluzit aj ako tvoj main dmg skill, kde vdaka sanci na stun, neprerusis pripadne stuny z granatov. Jednoducho stunujes granatmi, vypalis cluster a znova granaty na nacerpanie hatred atd... pritom vyhodis turrety kazdu chvilku pod ktorymi stojis, pre pripadne ranged utoky od nejakych mobiek z offscreenu alebo ked nahodou nejake shielded elitky atd... Vaultom escapnes z mrazu, jailu atd. Companion sluzi ako tank. Mozes kludne vymenit vault za preparation napriklad, ked ti bude dochadzat disciplinu alebo nejake trapy na immobilizovanie atd... to uz musis skusit ako to pojde a prisposobit.
Osobne by som nikdy granaty nepouzival a vobec nedaval ine passivky ako su archery/steady aim/perfekcionist pripadne tactical advantage/nightstalker (a do pvp sharpshooter/brooding). Jediny krat co som pouzil nejaku inu passivku okrem tychto bolo na MP10 bossov a to custom engineering, ostatne nemali zmysel alebo vacsi dopad na hranie, jednoducho boli zbytocne, no nehovorim ze v istej kombinacii alebo v nejakom builde fungovat nemozu.
Mozes skusit nieco taketo: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... Vgf!YaYbbc
Mas tam:
-granaty, cluster na stun.
-shadow power, vault na "unik" a heal.
-companion a guardian turret na self buff, redukciu dmg.
Passivky:
-utility passivky na redukciu dmg, viac hatred a redukciu cluster arrow
-self buff passivka na hp a resisty.
Cluster bude sluzit aj ako tvoj main dmg skill, kde vdaka sanci na stun, neprerusis pripadne stuny z granatov. Jednoducho stunujes granatmi, vypalis cluster a znova granaty na nacerpanie hatred atd... pritom vyhodis turrety kazdu chvilku pod ktorymi stojis, pre pripadne ranged utoky od nejakych mobiek z offscreenu alebo ked nahodou nejake shielded elitky atd... Vaultom escapnes z mrazu, jailu atd. Companion sluzi ako tank. Mozes kludne vymenit vault za preparation napriklad, ked ti bude dochadzat disciplinu alebo nejake trapy na immobilizovanie atd... to uz musis skusit ako to pojde a prisposobit.
Osobne by som nikdy granaty nepouzival a vobec nedaval ine passivky ako su archery/steady aim/perfekcionist pripadne tactical advantage/nightstalker (a do pvp sharpshooter/brooding). Jediny krat co som pouzil nejaku inu passivku okrem tychto bolo na MP10 bossov a to custom engineering, ostatne nemali zmysel alebo vacsi dopad na hranie, jednoducho boli zbytocne, no nehovorim ze v istej kombinacii alebo v nejakom builde fungovat nemozu.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
sgtmajfoley - tvuj prispevek me opravdu donutil k zamysleni. I kdyz mam za DH celkem dost nahrano, je zajimavy objevovat moznosti. Me by driv nenapadlo pouzivat neco jinyho nez Perfectionist/Archery/Steady Aim. To je podle me best kombinace. Ale na HC o tom clovek vic premysli a do dmg tolik nedava. tenhle muj pokus je taky celkem o drzku, ale na SC uz proste nejdu. Zajimava pasivka je treba Brooding, i kyz to tak na prvni pohled nevypada. Parkrat me zachranila, ale jeste nemam ani zdaleka top vybavu, jinak bych mel 2500/sec. Ted jen necelých 1200. Kazdopadne granatovyho tanka jsem nehral a je vyzva to vyzkouset (coz bude zitra, az budu doma z prace). A ted:
cluster arrow - to se mi libi, ale i s redukci a zvysenou regeneraci hatred je to spolu se sentry asi tezlo pouzitelny. No nevim.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... fVg!YaZZbb - Jaky mas nazor na tohle?
jako duhy utok past, ktera bude bouchat 3x teoreticky stunovymu protivnikovi
caltrops na imobilize, ktera znehybni, ale tam nejsem jisty, kterou zvolit. Mozna tu crt sanci, to se musi zkusit (jako vsechno :-D )
smoke screen - IQQDQ je na HC best
preparation + leceni
granatní pasivku bych taky zvolil, kvuli regeneraci hatred, ale utracena bude jen na pasti, takze v poho.
Diky za nazor na ten muj výpot.
cluster arrow - to se mi libi, ale i s redukci a zvysenou regeneraci hatred je to spolu se sentry asi tezlo pouzitelny. No nevim.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... fVg!YaZZbb - Jaky mas nazor na tohle?
jako duhy utok past, ktera bude bouchat 3x teoreticky stunovymu protivnikovi
caltrops na imobilize, ktera znehybni, ale tam nejsem jisty, kterou zvolit. Mozna tu crt sanci, to se musi zkusit (jako vsechno :-D )
smoke screen - IQQDQ je na HC best
preparation + leceni
granatní pasivku bych taky zvolil, kvuli regeneraci hatred, ale utracena bude jen na pasti, takze v poho.
Diky za nazor na ten muj výpot.
Re: DH a vyšší MP
Tank DH? Proč jste s tím nešlo rovnou za mnou?
Zkoušel jsem různé kombinace, nejlepší je podle mne tato: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... fUV!cacbbb
Hlavním skillem je Sentry - Chain of Torment, ten řetěz dává neskutečně LoH a udržuje Tě naživu úplně v pohodě...
Zkoušel jsem různé kombinace, nejlepší je podle mne tato: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... fUV!cacbbb
Hlavním skillem je Sentry - Chain of Torment, ten řetěz dává neskutečně LoH a udržuje Tě naživu úplně v pohodě...
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
No jo, ale to je na HC, takze tam musi byt vic schpnosti na preziti. Jinak zajimavy, hodne ...
Re: DH a vyšší MP
Však já s ním hraju na SC a umírám minimálně...
Gas Grenades, Shuriken Cloud, Chain of Torments, Echoing Blast - to vše je obrovský generátor života (když máte LoH)
Za časů 1.0.3 byly hlavním zdrojem LoH Jagged Spikes, ale pak ho nerfli a přišli s Chain of Torments..
+ passivky Perfectionist + Numbing Traps jsou téměř nesmrtelnou kombinací...
Skilly jako Vault nebo Smoke Screen nemají v tomto buildu uplatnění a zbytečně by blokovaly jiné generátory života...
Gas Grenades, Shuriken Cloud, Chain of Torments, Echoing Blast - to vše je obrovský generátor života (když máte LoH)
Za časů 1.0.3 byly hlavním zdrojem LoH Jagged Spikes, ale pak ho nerfli a přišli s Chain of Torments..
+ passivky Perfectionist + Numbing Traps jsou téměř nesmrtelnou kombinací...
Skilly jako Vault nebo Smoke Screen nemají v tomto buildu uplatnění a zbytečně by blokovaly jiné generátory života...
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
čéče, ale tady to nesmí být ani jednou. To abych se snazil :-D
Re: DH a vyšší MP
Umírám jen na vlastní blbost (když se jdu třeba napít, to by pro hráče co hraje s HC postavou neměl být problém se ovládnout )
Bohužel se ale na vyšší MP nehodí, protože boje trvají moc dlouho (cc a cd se nemaxuje, není důvod)
Bohužel se ale na vyšší MP nehodí, protože boje trvají moc dlouho (cc a cd se nemaxuje, není důvod)
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
no moje hlavni myslenka bylo vytvoreni stunovače aka takoveho WIZmráze v rouše Déhantří. A aby zvladl MP5 (holt nízké cíle). Jetli to vubec de. Tzn moštujes sice 5 minut elitu, ale co, kdyz ti nic nedela.
Re: DH a vyšší MP
Pokud hodláš používat aukci tak ten DH bude nesmrtelný
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: DH a vyšší MP
jak jako jako? TO nechapu. AH samo pouzivam. S mym stestim na drop bych jeste ted hral peklo.
Re: DH a vyšší MP
Já jen že si to pěkně kosím a všechno hezky přežívám bez aukce