Monster density v patchi 1.0.8

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462
Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od HELLERcz » 19.04.2013, 10:46 hod.

Nee jen at padaj. Fiery je potreba :-) a i pocit kdyz padne na zem je superni. Co se deje po identifikaci je vec dalsi :-D

Odesláno přes Tapatalk pomocí SGNote II
Obrázek

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od firdecek » 19.04.2013, 10:50 hod.

Moje řeč - mě každá legendárka potěší, i když vidím už na zemi, že to je zase ta trapná echoina nebo mempo..takový Stormshield nebo Fire walkers, to mi nepadne snad nidky, ale já se snad jednou dočkám :-DDDDD

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Reve » 19.04.2013, 11:02 hod.

no tak zrovna firewalker a stormshield me pada porad..echo a mempo vubec :)...
heller: prave ten pocit ztracim kdyz vim uz pred identifikaci, ze bo bude crap..napr ivory tower atd.. to me padli treba 4 za dve hodiny :)..jaka tak muze byt sance, ze se to stane stim kolik je lege/set? :) rekl bych tak nulova

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od maja » 19.04.2013, 11:19 hod.

přidal bych do seznamu The Sultan of Blinding Sand

Uživatelský avatar
Kadet
Quill Rat
Příspěvky:26
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kadet #2538

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Kadet » 19.04.2013, 11:56 hod.

Reve píše:reagoval si na muj prispevek..nepsal si tady toto snad zniceho nic..:P
Nereagoval. Jen jsem si na to vzpomenul v souvislosti s tímto topicem, protože jsem opět pročítal nějaký komentáře přímo pod "Public Test Realm: Patch 1.0.8 Notes (Updated 4/15)" typu: "don't make multiplayer easier, leaving the game it's boring, patches are taking lot of time" a podobny. Ale tak pokud si myslíš, že jsem reagoval na tebe... tak si to holt mysli no když jsi tak vztahovačnej, rozmlouvat ti to rozhodně nebudu :)

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Drakkari » 19.04.2013, 11:58 hod.

hm to jsou lidi, nejdříve mě urazí shozením ze jsem blby 5lety decko pak rozpoutá offtopic jak prase s dropem legendarek nejakou podivnou konspiracni teorii... to mi hlava nebere, nemelo by to tady bejt o hustote monster? (btw me mempo padlo asi 4x, a andarielku jsem v zivote nevidel) :)

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Reve » 19.04.2013, 12:21 hod.

kadet:ok tak v tom pripade se omlouvam byl sem opravdu moc vztahovacny :D, ale myslim, ze tak moc sem nerekl :)

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Reve » 19.04.2013, 12:23 hod.

drakari: co na to rict..diablo je uzasna hra, ktere se hraje uplne sama a tesim se na kazdy dalsi skvely patch, ktery prinasi spoustu uzasnych veci paradnich vylepseni, ktere me u diabla udrzi dalsi stovky(u tebe tisice) hodin :)

Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Baglik » 19.04.2013, 12:33 hod.

Reve: jak dlouho hra udrží tebe je myslím každému srdečně jedno, pro mě je důležité jestli hra baví mě a myslím že tak to má každý. :lol:

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Casus » 19.04.2013, 12:35 hod.


Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Reve » 19.04.2013, 12:42 hod.

baglik: zaprve nikde nepisu, ze me vadi jak dlouho koho hra bavi..to je me absolutne jedno..ani to nikomu nevymlouvam...a nikde sem ani v jednom prispevku nevymlouval..
a btw asi nepoznas ironii :P

edit: a pokud ti ani irnoie nic nerika:)..tak je t ukazka toho jakym stylem na kazdy prispevek reaguje urcity clovek..ten stejny, ktery si mysli, ze kdyz odbiha od tematu vychvalovanim diabla tak je to vporadku, ale u ostatnich co maji jiny nazor to vporadku neni :)

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Drakkari » 21.04.2013, 16:55 hod.

Každopádně to zvýšení hustoty mobů v Diablu je většinou komunity bráno jako správný update. Pokud jsem někoho urazil tím, že jsem k tomu ještě hru trochu pochválil, tak se omlouvám, ale já kvůli vám tu hru nepřestanu mit rád, protože je dobrá, a monster density v patchi 1.0.8 ji udělá ještě lepší, to je fakt. Pokud to ze mě dělá 5letý děcko, pak jím jsem rád :)

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Reve » 22.04.2013, 07:22 hod.

jenze jakym stylem to pises...kdyby si napsal, ze to je vpoho zmena(coz urcite je), protoze farmit jen jednu lokaci fakt neni ono tak to je neco jinyho..jenze ty timto stylem reaguje pokazde na hlavne VSE(a tak se chova maky dite)..P..proste troll...nejde o to, ze neco chvalis..to, ze te hra bavi i kdyz to je porad tostejny to ti neberu a je me to jedno..jak uz sem psal..nikdy sem tady nikomu nevymlouval, ze to nema hrat atd....:

a kdo rikal, ze pisu o tobe? psal jsem "urcity clovek" :) :P

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Drakkari » 23.04.2013, 22:37 hod.

Tak prosím neřešme styl, ale téma, a to je: Hustota monster!! Ta dá v patchi 1.0.8 hráčům hodně radosti a šťastných chvilek strávených u svých počítačů, protože Blizzard se snaží jak může aby nám naši milovanou hru zdokonalil na božskou úroveň nejlepšího ARPG titulu na světě. Je úžasné sledovat novorozeně, kterým D3 bezpochyby ještě je, jak roste a stává se z něho nádherná bytost hodna svých rodičů (D2 a D1), ba co více je překoná a zazáří na herním nebi oslnivou září úspěchu a kvality. :D

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od ZOMB » 24.04.2013, 05:56 hod.

Dle mého by se hustota monster neměla zvýšit ale snížit a monstra by měla být tužší... WW barbové si snad už užili svoje a měl by se dát prostor i jiným než jen AoE spellům :roll:
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
sgtmajfoley
Doom Knight
Příspěvky:575
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:sgtmajfoley#2877

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od sgtmajfoley » 24.04.2013, 08:18 hod.

Tak cele Diablo je o rubani priser, co by to bolo za rubanie, kebyze natrafis na nejaku super duper uber skupinku kazdych 5 minut, to by som rovno vypol. :) Este viac ako je to na PTR by to tam malo byt a rozne nove druhy a viac affixov aby tam bol skratka bordel a ty ako neohrozeny nephalem by si tam mohol hrdinsky nabehnut a zabijat to hlava nehlava.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)

>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Monster density v patchi 1.0.8

Příspěvek od Reve » 24.04.2013, 12:59 hod.

Drakkari píše:Každopádně to zvýšení hustoty mobů v Diablu je většinou komunity bráno jako správný update. Pokud jsem někoho urazil tím, že jsem k tomu ještě hru trochu pochválil, tak se omlouvám, ale já kvůli vám tu hru nepřestanu mit rád, protože je dobrá, a monster density v patchi 1.0.8 ji udělá ještě lepší, to je fakt. Pokud to ze mě dělá 5letý děcko, pak jím jsem rád :)
jojo nekomu staci k velke radosti az poblazneni hodne malo :D

Odpovědět

Zpět na „Obecně“