Řešení hyperinflace?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:
Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Grammator » 19.06.2013, 05:15 hod.

Nechci se zabývat tím, kdo za co může a kdo je jak velkej blbec, spíš bych se chtěl taknějnějak pobavit o tom, co by se s tím dalo udělat.

O problému inflace se ví už dlouho, všechny opatření se ale ukázaly neúčinné, nejspíš proto, že obyčejná hráči nejsou tím hlavním problémem. Tím jsou boti a obchod mimo AH.

Mohlo by pomoci úplně zrušit in-game trade, přes ten probíhají všechny "ilegální" obchody jednoduchým darováním peněz. Sice je to jistá komplikace, ale kdybyste někomu mermomocí chtěli půjčit peníze nebo dát něco do začátku, mohli byste koupit nějakej jeho item za nepřiměřenou cenu, tím by vše proběhlo přes AH, byla by možná jistá kontrola a odečetla by se 15% daň.

Zkrouhnout drop goldů. I když si jentak pro srandu hrajem v partě, mám 0,5M goldů za hodinu jen z dropů, pak se není čemu divit, že je ve hře moc peněz.

Nejbohatším hráčům udělat vyúčtování, je-li to možné. Pokud vím hra si pamatuje všechny transakce na AH stejně jako množství dropnutých goldů, všechno nad bych nechal propadnout. Sice by se tím ztratily občasné dárky a půjčky, ale to už souvisí se zrušením in-game trade. Pamatuje si snad i crafty...

No zatím vše musím jít, pak ještě něco přidám.
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

Uživatelský avatar
dohny777
Wraith
Příspěvky:166
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:dohny#2988
Bydliště:doma

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od dohny777 » 19.06.2013, 06:05 hod.

určitě by zrušení ingame trade hře pomohl..Je to jak říkas ...Nevím proč snižuji cenu goldu a znehodnocuji tak celou hru misto aby ty treti strany takhle vypakovali...

Uživatelský avatar
1Chester1
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Chester#2118

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od 1Chester1 » 19.06.2013, 06:30 hod.

Zrusenie ingame tradu by podla mna nemalo zmysel a to preto, ze itemy mozete jednoducho vyhodit na zem a dotycny si ho jednoducho vezme.
Akurat by sa tym zabranilo tradu goldov o ktorych je vlastne rec a tym, ze sa teraz v RMAH kupuju goldy po 10 milionoch znizili ich hodnotu a tym vyrazne zvysili mnozstvo goldov ktore musia gold farmeri prip. boti nafarmit, takze zarobky mimo Diabla sa znizili.

Uživatelský avatar
Winty
Fallen Shaman
Příspěvky:99
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:WintyBadass#2859

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Winty » 19.06.2013, 07:34 hod.

Já si osobně myslím, že by pomohlo zrušení goldů a AH jako takové úplně. Muselo by se ale udělat něco s dropem ať se to dá hrát smysluplně sel-found a vymyslet náhradu AH kde by se dali "jednoduše" prodávat/kupovat itemy za jiné itemy. A také jednou za čas nějaký ten ladder, protože bez něj bude inflace pořád. Doufám že se aspoň těch ladderů dočkáme v datáči.

Uživatelský avatar
1Chester1
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Chester#2118

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od 1Chester1 » 19.06.2013, 09:03 hod.

To uz by ale Blizzard nemal zarobok

Uživatelský avatar
xXx
Gorebelly
Příspěvky:232
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od xXx » 19.06.2013, 09:37 hod.

s tim zrušením trade okna souhlasím, navíc ještě zvýšit 15% daň, o něco zdražit opravy...nebo prostě všem hráčům odečíst nějaké % goldů z účtu a hotovo :D
Cíl: Paragon level 100
[100/100]

Uživatelský avatar
Slw
Minion of Destruction
Příspěvky:826
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Slw » 19.06.2013, 11:48 hod.

ladder na nás :green: tak jak to fungovalo/je v d2. každý rok pěkně na novo.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Y0G1 » 19.06.2013, 12:11 hod.

Moj nazor je taky , ze prerobit ah na trade post ako uz bolo navrhovane s tym ze niekto ma echo a chce napr mempo tak si zada poziadavky a transakcia by stala urcite peniaze [goldy].

Spravit craft naboostit veci na na craftenie , zvysit rapidne ceny craftov pridat novu menu napr demonicne essencie by sa dali tradovat atd.

RMAH nechat , ale spravit tam nejake podmienky aby tam isli mozno len bis veci , popripade obmedzit predaj napr 2 itemy za tyzden. Toto len strielam co ma teraz napadlo , ale ak s tym nic nespravia skor ci neskor ich to aj tak dostane a skolabuje to

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od NargarotH » 19.06.2013, 12:31 hod.

Žádné zrušení trade okna by nepomohlo, na AH je prostě několikanásobně víc itemů než hráčů a ceny by zůstaly stejné, jen bys zamezil tradování unid itemů a itemů cennějších než 2b.
R.I.P. 27.3.2014

Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Tal_Rasha » 19.06.2013, 13:29 hod.

Základ stabilnej inflácie resp. nízkej inflácie je aby suma zlata ktoré nám blizzard hodí na zem, bola približná sume ktorú od nás stiahne za to že môžeme používať gold AH alebo craftenie.

1. znížiť hodnotu zlata ktoré padá na zem
2. zničiť goldy, zvýšiť transakčnú daň, viac resp. drahši goldsink (crafty)
3. lepší boj s bottermi (toto by malo byť na prvom mieste :-))

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vavik » 19.06.2013, 13:33 hod.

- ladder má smysl, krásně čistá hra, vše od nuly, ale nikdy nebude (už kvůli RMAH)
- blizzard neměl dovolit tak velký drop goldů
- skutečně začít bojovat s boty
- přidat postih za smrt - třeba v goldech, stejně teď není žádný :(
- zvýšit ceny oprav
- přidat gamble
- vstup do elitních oblastí za goldy? zahájení questů až po zaplacení zálohy - splníš = prachy se vrátí, nesplníš = propadnou

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 19.06.2013, 13:35 hod.

Nijak hluboce jsem se nad tím nezamýšlel, ale myslím, že zrušení trade okna ve hře nic neřeší. V D2 se taky neobchodovalo s in game goldy a obchod třetích stran vesele bujel, protože tyto obchodní fora mají svoji měnu a tak proste jen vyhodíte předmet na zem a druhý vám pošle domluvenou částku na vaš učet na tomto foru. Nevidim tedy vubec žadný přinos tohoto řešení, spíše vidím jen ty komplikace pro obyčejněho hrače, co chce třeba pomoci kamarádovi.


Už jsem to nadhazoval v jiných vláknech zde na fóru, já řešení vidím v resetech a ladderech, fungovalo to v D2, lidé jsou na to navyklí a když blizz bude boty držet na uzdě (což se mu např v současné době myslím daří- tím neříkam že boti jsou vymýcení, to asi nejde, jen že ted určitě nejsou masová zaležitost) tak to bude i dle mě zabavný a udrží to nejen ekonomiku ale i dlouholetý zájem komunity.

EDIT k těm návrhům pro zvýšení odvodů ze hry - nezvyšoval bych cenu kratů, mě naopak přijdou drahý- na to - jaká je šance že se z nich něco povede, spíš bych se je snažil udělat atraktivnější,

drahé orpavy pokud vím, taky byly na začatku a lidi to proklínali, tak tam bych cestu neviděl, to jsou věci co prostě musíte dělat abyste mohli hrát a to by mělo být dostupný, chce to spíš ty služby navíc,

odemýkání některých spešl lokací za goldy, je nápad co se mi líbí

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Tyckin » 19.06.2013, 13:55 hod.

Drop goldů nechat jak je, už přes 2 měsíce jsem nedropnul prakticky nic prodejnýho, žiju vlastně jen z posbíraných goldíků, bych neměl ani na opravy :D

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Frozen » 19.06.2013, 14:30 hod.

Já teda nevím, ale hraju Diablo zhruba 3 měsíce a rozhodně moje konto se pohybuje pořád okolo 0! Takže nevím kde bych měl už jinde sbírat peníze, navíc na aukci si toho moc nekoupim, protože na to prostě nemám. Nemám ani koupen ještě plánek na HF ring, protože 2,5m jsem viděl jen jednou... (Hraju pouze HC), Spíše bych zavedl, procentuální zvýšení odvodu z prodeje... tzn. prodáváš item za 100 tis, daň bude 1%, prodáváš item za 1B daň bude 40% třeba...
Obrázek

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Antabus » 19.06.2013, 14:41 hod.

čím vyšší daně, tím větší tlak a snaha je obejít, z tohodle řešení by přímo třetí strany řičeli nadšením. Tohle je zrovna věc, co přesně funguje i v reálu :) Dej bohačovi vysoky daně, vymyslí si způsob(ten je vždy) jak se daním vyhnout a nakonec ve výsledku nemaš vůbec nic. Mě třeba právě přesně tohle motivuje, abych vůbec k nějakým třetím stranám chodil.

Já jsem žadnou top item 100M+ nenašel, ale kdyby ano, si to představte, budete prodávat věc za 1 000 000 000, mužete ji prodat na AH a suma co pro někoho je víc než kdy ve hře vydělal dohromady, 150M, "někam zmizí". Nebo ji prodáte např za 950 000 000 a máte o 100M více...

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od esopeso » 19.06.2013, 14:44 hod.

Mno je pořád velkej rozdíl mezi hráči co hrají od prvního spuštění D3 a těmi co začali hrát až teď ! Takže rušit goldy či ingame trade myslím není řešení..... V podstatě mě už moc nenapadá kromě té itemizace nic co by mohlo vrátit Diablo aspon na trochu hratelnou uroven :-/
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 19.06.2013, 14:54 hod.

Někdo psal, že farmí cca 0,5M gold za hodinu. To je, myslím, takovej normální průměr, kolem kterýho se poctivej hráč točí. I já se pohybuju cca tak. Proto nechápu volání po zdražení craftu a nuceným utrácení goldů!!..Hraju bez aukce, sbírám poctivě sám a ceny všeho jsou pro takové hráče již nyní DRSNĚ vysoké :!: Pokud beru současnou dobu a opět tu je reakce, že na AH se hráči nepodařilo prodat dva měsíce žádnej drop, tak i takoví hráči jsou v podobné situaci. Zkrátka, po kupě hodin sběru goldů dám pár nepovedenejch Craftů a jsem zase s pokladnou na dně! Asi těžko existuje tolik hráčů, kteří by ochotně sbírali žluťásky a všechny je někomu věnovali na nákup skvělého itemu, že? Dokud budou goldy ve hře množeny roboty před očima Blizzu jako do teď, AH nemá absolutně smysl. S roboty nikdo krok ve farmení nikdy neudrží. Proto všichni AH hráči budou zamilovaně zírat na 2bilion itemy a nebudou si je moct stejně nikdy pořídit. Jediná cesta je klesnout na úplné dno pasti Blizzardu a za pár ušmudlanejch drobáků si koupit bilionek za euráčky 8-)

Vivat, takhle jste to přece chtěli, kluci z Blizzu ;)

Proto jsou jen dvě možnosti: První, to by musel Blizzard zcela zastavit umělé množení goldů roboty. (zcela nereálné) Druhá, dlabat na AH. Ať se to komu líbí, nebo ne, jiná cesta není. Kdo to nepochopí, zůstává někde na půli cesty a i s AH bez sypání euráčků zůstane někde zakyslej a bude řešit, jak mu z toho Blizzard může pomoct. NEpomůže. NE za goldíky :lol:

Takže pro mě zemřela aukce a zrodilo se nové Diablo. Čekám na rozumné dropy, které mohou celkem reálně ještě dlouho přicházet a cílů mám ve hře nepočítaně. Vždyť ty hnusný, do hry dodatečně přilepený šutry za 20M, to je výsměch. Na to NoAH hráči dosáhnou tak za sto let :wave:

V tomhle má mnoho hráčů pravdu. Jde o zisk. Blizzard mistrně hraje na strunách mamonu dnešní společnosti. Zní to legračně, ale je to tak. Jen mamon hráče nutí sáhnout do prkenice a platit. Vždyť si zakryjte v rohu obrazovky Inferno a MP a zjistíte, že ta hra vypadá naprosto stejně, jestli klepete MP0 s podřadným Mempo z AH, nebo s ideálním Mempo za 5000E z černýho trhu na MP10. A jsou v tom velmi úspěšní.

Takže za mě si hrejte jak chcete, ale nestěžujte si na zmařené investice či absurdní ceny Itemů, je to každého volba. (nutno dodat, že manipulovaná Blizzardem)

Takže hodně zdaru a zábavy a já říkám, že jediná herní zábava v D3 pro zábavu je...NoAH! :wave: ...a mějte se rádi :D 8-)

Uživatelský avatar
Grammator
Na-Krul
Příspěvky:3535
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grammator#2662
Bydliště:Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Grammator » 19.06.2013, 15:08 hod.

ceny za opravy ani ztrácení goldů za smrt není řešením, to postihne jen ty hráče, co umírají, to znamná ne ty co mají itemy za biliony..

když se zruší in-game trade tak nebude možné za RM kupovat goldy přes third party, itemy ano, ale to není důležité, protože tohle proběhne zcela mimo AH a nějak se to jeho ani cen na něm nedotkne, kdo si všimne že tam je o jeden item za 10 mld míň, obyčejné itemy co jsou ten v řádech deseti milionů nikdo organiovat nebude, z toho by se přinejmenším pos....

nějaký styl obchodu něco za něco nemůže nikdy fungovat, nikdy se nesejdou natolik srovnatelné itemy aby byly obě strany zcela spokojené...

osobně vidím cestu jak odvádět další goldy právě v různých bonusových lokacích a nebo rozšířeném craftu, kde by si hráči za příplatek mohli např. nadefinovat několik atributů, které na itemu nechtějí... taky bych zdražil craft gemů od flawless sqare po star, a přidal další, možná i zvedl drop legendary plánů...

a logicky daleko víc kontrolovat boty, nemůže bejt tak těžké dohledat je když hra sama kontroluje herní čas, nafarméné goldy atd....
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vavik » 19.06.2013, 15:22 hod.

mám problém i s Paragony, paradoxně mě drží u hry, ale přinesly spoustu zla/zjednodušení, dostat automaticky bonus k mf/gf při dosažení lvlu, nechápu; množství goldů ve hře je už teď problém, jak rychle teď přibývají hráči s max paragonem, spolu se šílenými mf/gold bonusy, vlastně zadarmo, bez starosti o mf/gf výbavu; chápu, že gear swap není pohodlný a "brzdí" plynulost hry, ale Paragony nejsou (podle mě) dobře vymyšleny

ad NoAH - ať si každý hraje, jak se mu zlíbí :) NoAH je podle mě ale nesmyslné okrajování hry, trade byl vždy podstatou diabla, trade kanály jsou ale nepoužitelné, není možno založit hru podle prodáváného předmětu atd., bez AH by se vše akurát přesunulo na fóra, bez sebemenší garance fair tradu... s tím že jde na druhou stranu jen o zisk Blizzardu, souhlasím

za 10 let hraní d2 mi nepadla jediná Ber runa, našel jsem ale spoustu ostatních hrs, a měl bych čekat a netradovat? teď bych měl obdobně čekat s truhlou s miliónovými věcmi, až mi padne předmět pro moji postavu? nechápu :( navíc systém dropu v d3 je pro hráče mnohem nevýhodnější než v d2, o tom, že si bez možnosti tradu zkusím postavit build na míru si můžu nechat jen zdát, prostě nechápu

stačí, aby padlo pár prodejných věcí a rozjede se to samo, pak je dostatek peněz na další trade, craft apod.

/// edit ///

@ Grammator: s tím máš pravdu, že by gold postih za smrt/opravy pro top postavy nic nevyřešil, viděl bych to ale jako překážku pro vstup low postav na vyšší mp viz současný problém veřejných her, mp8+ zaplněné leechery s 60k dmg :( už se proti tomu myslím začíná protestovat i na ofic fórech

jinak souhlasím, že by to chtělo přidání možností do hry, jak utratit prachy

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od spiderer » 19.06.2013, 15:38 hod.

Ono to chce hlavne nejake reseni, ktere se nedotkne lidi, kteri goldy nemaji nebo nepouzivaji AH = napady jako zdrazeni craftu, padani mene goldu atd ve hre neomezi borce co ma na uctu 20B, protoze jemu je vicemene jedno jestli craft stoji 150k nebo 1,5M, ale noAH a zacinajici hraci se dostanou do situace kdy vubec nebudou mit sanci craft vyuzit. Omezeni trade okna je zase zalezitost, ktera ovlivni spoustu lidi uplne zbytecne.

Proto to chce zasahy, ktere ovlivni co nejmene "poctivych" hracu jako napr vetsi likvidace botu, ktera je na prvnim miste a ktera do hry prinasi goldy, ktere by se jinak vubec nemusely resit. Potom je mozne udelat jak psal vavik nejake lokace, eventy atd, za ktere se plati v goldech, asi by nebylo marne zpoplatnit na SC alespon na infernu umrti postavy - kdo by nechtel umirat a platit za to, chodil by MP odpovidajici jeho vybave. Take by se za goldy mohly kupovat ruzne graficke upravy itemu, craft ve stylu prizpusobovani, pripadne vylepsovani itemu - klidne i decentni napr u zbrani zmena fire poskozeni za holy atd coz by neprinaselo jen upravu na byznys, ale clovek by mel moznost si zbran upravit podle sveho buildu aniz by se hromadily staty + by do hry mohl pribyt nejaky gamble at uz s predmety, tak napr i neco ve stylu kola stesti, kdy by si clovek za xxx goldu zatocil a vyhral na 24 hod vyssi MF, EXP bonus, resisty, CC atd - prost neco for fun kam by si clovek ulil par goldu a na chvilku za to neco ziskal a to neco by zas nebylo extremni.

Tech moznosti jak hru vyvijet je hodne, na forech jsou i velmi rozsahle napady co s tim, ktere maji hlavu i patu, ale Blizz si jich asi moc nevsima.. Me D3 zatim porad bavi, ale nejaky novinky a zmeny bych samo uvital :)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“