Řešení hyperinflace?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998
Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od firdecek » 25.06.2013, 07:25 hod.

Zatím nic oficiálního není, jen příslib, že itemy budou více zaměřené na bonusy na jednotlivé skilly - jako Tree hundreth spear. Toť tak asi vše, co by se oficiálních vyjádření týkalo :) Patch je očekáván tak na září-říjen (snad :))

soldier251
Wraith
Příspěvky:132
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Soldier251#1488

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od soldier251 » 25.06.2013, 07:53 hod.

Chci se zeptat na jednu věc, diablo 3 hraju už jen tak odpočinkově, přešel jsem na torchlight 2, kde se dají doinstalovat super módy, což mi v d3 chybý, ale přejdem k věci. V d3 hraju teď tak, když mi padne leg s možností good rollu, tak ji neidentifikuju, ale hodím jí do truhli. Až výjde pach 1.0.9 budou ty legendy co jsou neidentifikované mít staty už z 1.0.9? V poslední itemizaci to myslím tak bylo. Doufánm že to není nějak omezený datem, kdy ta leg spadla, ale to snad ne :). Co se týče hyperinflace, tak tu nějak neřešim, když se mi povede něco prodat, tak si prachy převedu na HC a vylepšuju barba tam, jelikož HC hraje drtivá menšina populace D3, příjde mi, že tam šance na best roll je opravdu vysoká, protože na SC už ty best rolly jsou vybraný. Zajímalo by mě kam až ten server se může dostat, když padá takových věcí a hra je nastavena tak, že by itemy neměli být stejné.

Uživatelský avatar
vincdrago
Fallen Shaman
Příspěvky:70
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vincdrago#1334
Bydliště:Morava

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vincdrago » 25.06.2013, 07:59 hod.

v momentě kdy ti věcy padnou na zem tak už jsou narolovány i jejich staty a affixy

soldier251
Wraith
Příspěvky:132
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Soldier251#1488

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od soldier251 » 25.06.2013, 08:04 hod.

To ja vím, ale když padla věc před itemizací a člověk si jí nechal v truhle a po itemizaci jí rollnul, tak měla staty právě už jako nová věc po itemizaci. Myslím že jsem to někde četl, tak jestli náhodou někdo neví, jestli to po patchi 1.0.9 bude taky tak.

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 25.06.2013, 08:09 hod.

Soldier: Hodně lidí na fóru psalo, že item se rolluje při dropu. Tomu já nevěřím. Podle mě se rolluje při identifikaci. Proto se jí nelze zbavit a nahradila ji alespoň hromadná. (celé je to proto, aby nemusely být rollovány všechny předměty, které padnou na zem, kterých jsou stovky tisíc denně. Prostě tam zůstanou ležet a proběhl na nich pouze roll třídy, tedy lege/set/rare atd..)

Logicky by tvoje neidentifikované zásoby měly po 1.09 být rollovány po novu. Ale jestli to nějak neosekaj datem dropu, tak to fakt asi vědí jen oni. Já si ale myslím, že ne, protože by servery musely pracovat s dvojí identifikací současně.



EDIT: myslím, že na to jdeš mazaně a asi se od tebe poučím alespoň na itemech, který nepotřebuju hned.. ;) ..to za pokus stojí :wave:

soldier251
Wraith
Příspěvky:132
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Soldier251#1488

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od soldier251 » 25.06.2013, 08:14 hod.

Tak určitě ;)

Uživatelský avatar
vincdrago
Fallen Shaman
Příspěvky:70
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vincdrago#1334
Bydliště:Morava

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vincdrago » 25.06.2013, 08:17 hod.

jak jsem psal výše, všechno se rolluje v moment kdy to padne na zem

každej se na to na ofiku pořád ptá, tady to máš modrý (blue post)

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 25.06.2013, 08:24 hod.

vinc: kdo je community manager? Správce fóra či co?..píše to on, což community managerů máme i my tady kupu..pan Grimiku je oficiální člen firmy?..

soldier251
Wraith
Příspěvky:132
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Soldier251#1488

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od soldier251 » 25.06.2013, 08:26 hod.

to je sice hezký, ale stejně mi to nedá a předměty si nechám tak jak sou, za pokus to stojí, i když to nevíjde, tak stejně z 99,9% to budou brimi

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Kuki10 » 25.06.2013, 08:27 hod.

Zkousel jsem to kdyz to slo na Ptr jeste, mrknout jaky ma item staty, potom i pres ten programek kdyz to este slo a pak po nahozeni patche a staty byly furt stejny.
A aji Blizz to tusim rikal, pokud se nepletu.

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Programos » 25.06.2013, 08:30 hod.

Drsma: Drive bylo mozne zjistit staty itemu jeste drive, nez jsi ho identifikoval. Tudiz to co bylo crap se prodavalo neidentifikovane za nejakou fixni castku. Tenhle bug odstranili a uz se to zjistit neda. Nicmene funkcnost zustala stejna.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 25.06.2013, 08:34 hod.

já jen, že jak vinc poslal ten odkaz, tak v jednom tom modrém poli s vysvětlením je odkaz sem, protože z toho odpověď vychází:

http://diablo3blog.blogspot.cz/2012/06/ ... rimer.html


ovšem hned v úvodu autor píše (a to nejsem nějakej angličan):

"Some of this is informed guessing so if you know that it works differently for certain, please feel free to correct me." - To zní docela neurčitě, ne, takže pochybuju, že to není amatérský sdělení, tohle by chlapci z Blizzu asi věděli,..?..


EDIT: proto mě tohle opravdu nepřesvědčilo. Dál trvám na opodstatněnosti identifikace. (jestli se ale něco mění na rollech přepatchováním, to netuším)
Naposledy upravil(a) DrSma dne 25.06.2013, 09:08 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
vincdrago
Fallen Shaman
Příspěvky:70
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vincdrago#1334
Bydliště:Morava

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od vincdrago » 25.06.2013, 08:45 hod.

jako nevím co chceš víc

Items roll their stats the moment they are dropped, and identifying them has no effect on those stats. - todle máš přímo od zaměstnance Blizzardu, kterej je ve spojení se všemi vývojáři jako např. Wyatt Cheng nebo Travis Day.
Nějakej odkaz mě nezajímá, protože to nejsou oficiální stránky a tudíž je tam vždycky šance, že ne všechno co na takových stránkách píšou musí být nutně pravda.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Kuki10 » 25.06.2013, 08:50 hod.

Asi tak.

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 25.06.2013, 08:53 hod.

vinc:
ta věta, co jsi mi vybělil, abych ji lépe viděl, je z modrého pole. Z pole toho zaměstnance, jak píšeš. V tom poli ten zaměstnanec odkazuje na text, který jsem dal do odkazu já. A tam autor žádá sám o opravu svého tvrzení, protože některé věci odhaduje...(překopíroval jsem tu větu v originále)

Jak říkáš, věřit se nedá všemu..

edit: (může to být způsobeno mojí slabou angličtinou, ale myslím, že tomuhle rozumím, je také z modrého pole zaměstnance: If you want to read a little more about items, here is a link to the Items and Equipmentsection of the game guide, also here is a link to a player written guide.)


EDIT2: Já si nic nevymejšlim, jen jsem si přečetl, co jsi sám poslal. Jestli něco chci, tak vysvětlit, protože to jasné není.
Naposledy upravil(a) DrSma dne 25.06.2013, 09:38 hod., celkem upraveno 2 x.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Majky_majk » 25.06.2013, 08:58 hod.

firdecek píše:Zatím nic oficiálního není, jen příslib, že itemy budou více zaměřené na bonusy na jednotlivé skilly - jako Tree hundreth spear. Toť tak asi vše, co by se oficiálních vyjádření týkalo :) Patch je očekáván tak na září-říjen (snad :))
Myslim, že tohle je dobrá cesta... je nesmysl, aby každej chodil v tom samém.

Bylo by fajn, kdyby tu byly itemy, které podpoří buildy, po kterých by jinak neštěkl ani pes :-).

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 25.06.2013, 09:36 hod.

K čemu teda celá identifikace vlastně je? Naprosto k ničemu? To je trochu divný, ne?..

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od Programos » 25.06.2013, 09:44 hod.

Identifikace ma smysl porad stejnej, lisi se pouze tim, jak funguje. Ale efekt na poctiveho hrace je v obou pripadech totozny.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od DrSma » 25.06.2013, 09:46 hod.

Programos: jakej je teda její smysl, když nic neidentifikuje :D

(edit: já si fakt nedělám z nikoho legraci, jen to prostě nedává smysl..)

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Řešení hyperinflace?

Příspěvek od spiderer » 25.06.2013, 10:01 hod.

Ona identifikuje - ty predem nastaveny staty ;)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“