Is Alive - Beta
Moderátor:Dark_Deamon
No... ono to v praxi vypadá tak, že monstra téměr nevidím - až když jsou úplně "na pixel" u mě
Takže uši napnuté, protože podle zvuku je slyším dříve, než je vidím...
On to je až moc přehnaný hardcore, nehledě na to, že postavy kouzlící / útočící na dálku mají velkou nevýhodu...
Trochu to snížím, ale stále bude dost velká tma natolik, aby hráč sháněl na itemech + light radius (který neměl ve vanille téměř žádné použití)
Jinak jsem už upravil Corpsefireho, Bishiboshe, Blood Raven, Bonebreakera a Rakanishiho...
A teď jsem to byl vyzkoušet, založil jsem si barbara, vyrazil do Blood Moor (na /players 1, samozřejmě), a... no... inu... je to fakt nářez a hardcore jak sviňa
Kdo jste hrával alfu, tak je to podobné, ne-li těžší, když tam běhávali Dead Braini (ty tam totiž potkáte i nyní, ale pouze jako championy)
Takže uši napnuté, protože podle zvuku je slyším dříve, než je vidím...
On to je až moc přehnaný hardcore, nehledě na to, že postavy kouzlící / útočící na dálku mají velkou nevýhodu...
Trochu to snížím, ale stále bude dost velká tma natolik, aby hráč sháněl na itemech + light radius (který neměl ve vanille téměř žádné použití)
Jinak jsem už upravil Corpsefireho, Bishiboshe, Blood Raven, Bonebreakera a Rakanishiho...
A teď jsem to byl vyzkoušet, založil jsem si barbara, vyrazil do Blood Moor (na /players 1, samozřejmě), a... no... inu... je to fakt nářez a hardcore jak sviňa
Kdo jste hrával alfu, tak je to podobné, ne-li těžší, když tam běhávali Dead Braini (ty tam totiž potkáte i nyní, ale pouze jako championy)
Re: Is Alive - Beta
tu viditelnost bych dal do uzařených prostor. Jako v realu. na volným prostranství (cold plains, stone field atd) bych dal o něco větší rozhled protože tam je přirozený světlo z měsíce atd...ale do mausolea, krypty, hole, pit atd bych nechal tohle. Ono caster chary mají sice nevýhodu že neútočí na blázko ale zase můžou kouzlama dělat světlušky. Pak budou caster chary vyrovnanější s meleečkama protože dost many vyplýtvají na prozkoumávání prostoru...;-) tohle je FAKT super...!!!
jinak ještě se zeptám na to co se ptal Frax. Skilly jako shivers armor atd...ve vanile ti dají light radius tuším na max...platí to i tady nebo se ti s tím podařilo něco udělat?
po delší době se těším na testing :-D hafo :-D
jinak ještě se zeptám na to co se ptal Frax. Skilly jako shivers armor atd...ve vanile ti dají light radius tuším na max...platí to i tady nebo se ti s tím podařilo něco udělat?
po delší době se těším na testing :-D hafo :-D
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
Ne na max, ono to ten light radius mám takový dojem ještě o velký parník zvýší za mez maximálního možného light radius, protože s ani +20 to light radius to nikdy nesvítilo tak jako se štíty.
Nicméně souhlasím. V Cold Plains atd.. by mělo být osvětlení normální, prostě střídání dne a noci (s tím, že noc jen drobet světlejší než úplná tma), a v jeskyních a kryptách by měla být tma jak v pytli krom 1 yardu okolo tebe a krom řekněme 3 yardů okolo loučí a ohnišť.
Ono pro castery to zrovna nebude pjdel, neboť v reálu bys taky nevěděl, na koho míříš. )
Nicméně souhlasím. V Cold Plains atd.. by mělo být osvětlení normální, prostě střídání dne a noci (s tím, že noc jen drobet světlejší než úplná tma), a v jeskyních a kryptách by měla být tma jak v pytli krom 1 yardu okolo tebe a krom řekněme 3 yardů okolo loučí a ohnišť.
Ono pro castery to zrovna nebude pjdel, neboť v reálu bys taky nevěděl, na koho míříš. )
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - Beta
jasný, proto říkám že casteři budou muset dost taktizovat s manou, protože budou si myslim dost používat skily na prázdno jako pochodně...
stojíš->hodíš skill (je čisto)->deš tím směrem :-D
jen přemýšlím jak to je nastavený u monster s aurou? ty vidíš z dálky nebo taky až u tebe?
stojíš->hodíš skill (je čisto)->deš tím směrem :-D
jen přemýšlím jak to je nastavený u monster s aurou? ty vidíš z dálky nebo taky až u tebe?
Re: Is Alive - Beta
Jj, to je určitě dobrý nápad... u outdoor lokací dám světla více, u indoor zase méně...
U sorcčiných armorů jsem to ještě nezkoušel, na tohle bude dost času během testování... teď je pro mě hlavním cílem doupravit zbývající superunikáty v 1. aktu... pak bude nová verze, kde se upraví i balanc (ten začátek je hodně těžkej, možná ještě těžší než v Zy-El modu)
Když se mi to povede, nová verze by mohla vyjít ještě dnes
Doufám, že se účastníte testování
U sorcčiných armorů jsem to ještě nezkoušel, na tohle bude dost času během testování... teď je pro mě hlavním cílem doupravit zbývající superunikáty v 1. aktu... pak bude nová verze, kde se upraví i balanc (ten začátek je hodně těžkej, možná ještě těžší než v Zy-El modu)
Když se mi to povede, nová verze by mohla vyjít ještě dnes
Doufám, že se účastníte testování
Re: Is Alive - Beta
každopádně...;-)
jen pro zmínku...který úpravy jsi teda nechal a který ne? nebo to písneš pak k nový verzi?
jen pro zmínku...který úpravy jsi teda nechal a který ne? nebo to písneš pak k nový verzi?
Re: Is Alive - Beta
Tak odstranil jsem tyhle věci (na co si vzpomínám):
Cryptu (21 pater, nechal jsem ji tak, jak je ve vanille)
Charm of Sacrifice
Skill Charmy (to jsem měl jen rozdělané)
Bonusy podle charakterů (regenerace many, rychlost pohybu)
Odstraněn bonus rychlosti z brnění
Odstraněna synergie z energie
Synergie ze str a dex oslabena
+ pozměněn craft (směrem k horšímu, ty bonusy byly moc velké)
Klasická vanilla monstra se nemohou objevit jako boss nebo champion
Drop u nových monster (jako Dead Brain) oslaben
Přidány nové schopnosti monstrům (tohle objevíte sami )
Globálně posílena nová monstra
+ svět Sanctuary postihla tma
Cryptu (21 pater, nechal jsem ji tak, jak je ve vanille)
Charm of Sacrifice
Skill Charmy (to jsem měl jen rozdělané)
Bonusy podle charakterů (regenerace many, rychlost pohybu)
Odstraněn bonus rychlosti z brnění
Odstraněna synergie z energie
Synergie ze str a dex oslabena
+ pozměněn craft (směrem k horšímu, ty bonusy byly moc velké)
Klasická vanilla monstra se nemohou objevit jako boss nebo champion
Drop u nových monster (jako Dead Brain) oslaben
Přidány nové schopnosti monstrům (tohle objevíte sami )
Globálně posílena nová monstra
+ svět Sanctuary postihla tma
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - Beta
U těch štítů si nejsem jistej, jak to jde změnit, ale pokud je tam nějaká položka s light radius, tak by stálo za zvážení tam přidat řádek s +X to light radius, každý level by přidával 1. Která sosa by chtěla vidět, ta by musela vymaxovat jeden z těch štítů...kterej jinej char by chtěl vidět, musel by poskládat fortitude a basta
Jo, a u všech summonů snížit během noci dohled....i v úplné tmě budou totiž "vidět" úplně normálně.
Jo, a u všech summonů snížit během noci dohled....i v úplné tmě budou totiž "vidět" úplně normálně.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - Beta
Fraxi: Ještě uvidím, co bude potřeba vyřešit... armory i miniony zatím nechávám tak, jako jsou ve vanille...
Jinak mod bych uploadnul už včera, bohužel jsem ale měl potíže s netem
Proto s menším zpožděním: www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Beta.zip
Můžete začít stahovat a testovat!
Instalace je pořád stejná, a doporučuju založit novou postavu
Přeju příjemní hraní
Jinak mod bych uploadnul už včera, bohužel jsem ale měl potíže s netem
Proto s menším zpožděním: www.zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Beta.zip
Můžete začít stahovat a testovat!
Instalace je pořád stejná, a doporučuju založit novou postavu
Přeju příjemní hraní
Re: Is Alive - Beta
hrál sem to jen chvilku, ale měl bych tyhle 3 připomínky:
1. to snížení staminy mi přijde zbytečné
2. v den of evil nebyla zmiňovaná tma
3. Nelíbí se mi systém hardcore začátku. Bylo to v minulý verzi is alive, bylo to v zy-elu a pokaždý to dopadlo stejně. Na celý hře byl prakticky těžkej jen začátek a uber lokace. Na d2 se mi líbil ten určitej progres v obtížnosti. Ale když vás v prvnim aktu v druhý lokaci - den of evil zabijou na 2-3 rány. Co bude v 5. aktu na hell - jen insta killy??
1. to snížení staminy mi přijde zbytečné
2. v den of evil nebyla zmiňovaná tma
3. Nelíbí se mi systém hardcore začátku. Bylo to v minulý verzi is alive, bylo to v zy-elu a pokaždý to dopadlo stejně. Na celý hře byl prakticky těžkej jen začátek a uber lokace. Na d2 se mi líbil ten určitej progres v obtížnosti. Ale když vás v prvnim aktu v druhý lokaci - den of evil zabijou na 2-3 rány. Co bude v 5. aktu na hell - jen insta killy??
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Is Alive - Beta
Díky za připomínky
1) Ups... to jsem zapomněl odstranit, už jdu na to
2) Tady to je bohužel hardcoded... nic s tím nenadělám (kdybych se vrtal v kodu hry tak asi jo), zřejmě kvůli záři po dokončení questu... v ostatních jeskyních by to mělo fungovat správně
Možná po dokončení questu tam bude řádná tma
3) To je fakt... včera jsem to zkoušel, a je to dost silný hardcore... to taky trochu upravím
1) Ups... to jsem zapomněl odstranit, už jdu na to
2) Tady to je bohužel hardcoded... nic s tím nenadělám (kdybych se vrtal v kodu hry tak asi jo), zřejmě kvůli záři po dokončení questu... v ostatních jeskyních by to mělo fungovat správně
Možná po dokončení questu tam bude řádná tma
3) To je fakt... včera jsem to zkoušel, a je to dost silný hardcore... to taky trochu upravím
Re: Is Alive - Beta
jak je to nakonec s těma atributama? kolik co přidává bonusů?
Re: Is Alive - Beta
Tak som si po dlhej dobe Is Alive stiahol a spustil novú postavu.
Mne to vôbec nepríde ako sranda.
Ušlo mi niečo?
Mne to vôbec nepríde ako sranda.
Ušlo mi niečo?
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Is Alive - Beta
Nová verze venku... menší zlehčení (odkaz v podpisu)
Attia: Nakonec jsem to všechno vymazal... tudíž vše při starém
Tordah: No nazdar!
Je fakt, že tohle je moc... už jsem to trochu upravil, ale o to mi šlo... Dead Brani (jako bossové) musí být hodně nebezpeční, musí se na ně vyexpit, do té doby používat javeliny, bow, vrhací potiony atd...
Začít se musí od fallenů
Attia: Nakonec jsem to všechno vymazal... tudíž vše při starém
Tordah: No nazdar!
Je fakt, že tohle je moc... už jsem to trochu upravil, ale o to mi šlo... Dead Brani (jako bossové) musí být hodně nebezpeční, musí se na ně vyexpit, do té doby používat javeliny, bow, vrhací potiony atd...
Začít se musí od fallenů
Re: Is Alive - Beta
poprosím vysvetliť. Kde mám expiť keď hneď prvá lokácia má toto?
som level 1
nemám gold
nemám javeliny
nemám throw potky
http://i.imgur.com/C1gPrG6.jpg
som level 1
nemám gold
nemám javeliny
nemám throw potky
http://i.imgur.com/C1gPrG6.jpg
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Is Alive - Beta
nešlo by nastavit, aby se dead braini pohybovali jen v okolí DoE a východu z Blood Mooru do Cold Plains? něco jako maj nastavený třeba NPC ve městě že se pohybují v určitým koridoru, že by se Dead Braini pohybovali jen v určitým okruhu okolo DoE a východu z mapky...
Pokud by tohle nešlo tak bych to řešil tak, že bych u dead brainů snížil dohled a schopnost dlouhého pronásledování postavy. Aby v tom Blood Mooru bylo prostě trošku víc místa na manévrování. Pokud se ti totiž podaří narazit na skupinku dead brainů na prvních levelech, tak jediný co můžeš je prakticky ESC a new game protože tě pronásledujou prakticky po celý mapě...
Pokud by tohle nešlo tak bych to řešil tak, že bych u dead brainů snížil dohled a schopnost dlouhého pronásledování postavy. Aby v tom Blood Mooru bylo prostě trošku víc místa na manévrování. Pokud se ti totiž podaří narazit na skupinku dead brainů na prvních levelech, tak jediný co můžeš je prakticky ESC a new game protože tě pronásledujou prakticky po celý mapě...
Re: Is Alive - Beta
V Blood Mooru se objevují i skupinky monster Quill Rat, Zombie, i Fallen (bez Annoying One)
Annoying One má tu vlastnost, že utíká, když někdo kolem zemře... to dost pomůže...
Bossům se vyhýbat, otáčet kameny, otevírat truhly... pak už to jde...
A btw. vyplatí se i používat skilll Kick - každá postava ho má přístupný
S necrem zaměřeného na skeletony se mi podařilo zabít Corpsefireho, postupuju dál... dá se to, ale je to fuška...
Klidně to ještě trochu zlehčím, když bude třeba
Od toho tu je beta testing
Děkuju za odezvu
edit: Attia: Dead Brainy můžu jako bosse v Blood Moor odstranit úplně, to by bylo možná jednodušší
Annoying One má tu vlastnost, že utíká, když někdo kolem zemře... to dost pomůže...
Bossům se vyhýbat, otáčet kameny, otevírat truhly... pak už to jde...
A btw. vyplatí se i používat skilll Kick - každá postava ho má přístupný
S necrem zaměřeného na skeletony se mi podařilo zabít Corpsefireho, postupuju dál... dá se to, ale je to fuška...
Klidně to ještě trochu zlehčím, když bude třeba
Od toho tu je beta testing
Děkuju za odezvu
edit: Attia: Dead Brainy můžu jako bosse v Blood Moor odstranit úplně, to by bylo možná jednodušší
Re: Is Alive - Beta
Nová verze!
Dead Braini se už nemůžou objevit v Blood Moor
Opravena rychlost pohybu Assassinky
Dead Braini se už nemůžou objevit v Blood Moor
Opravena rychlost pohybu Assassinky
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: Is Alive - Beta
Ahoj, chtěl bych taky zkusit tenhle mod, ale vždycky, když odněkud stáhnu D2SE tak mi AVG nahlásí vir. Nevíte kde bych to mohl bezpečně stáhnout?
Re: Is Alive - Beta
@Lemurman: tak nesťahuj D2SE. je to hnus.
sprav si v diabloII zložku IS ALIVE
a do nej rozbal toto LINK REMOVED
Ospravedlňujem sa ZOMB.
Ak tam nemáš iné pluginy len extlvl tak ide použiť aj toto.
Takto na hranie netreba sťahovať ďalšie kraviny
sprav si v diabloII zložku IS ALIVE
a do nej rozbal toto LINK REMOVED
Ospravedlňujem sa ZOMB.
Ak tam nemáš iné pluginy len extlvl tak ide použiť aj toto.
Takto na hranie netreba sťahovať ďalšie kraviny
Naposledy upravil(a) Tordah dne 14.07.2013, 17:40 hod., celkem upraveno 1 x.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.