Loot 2.0, fanmade patch
Pro mě lidi co říkají že to není zábavné kvůli tomu že je to už moc lehké nevidí v čem jsou skutečné problémy Diabla 3 a proč to lidi nebaví jak by mělo. Diablo 2 Taky nebylo těžké, farmit třeba mephista bylo úplně triviální a dalos e to s úplně crap věcma.
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Tam chybí ten boom efekt jako že WUHAAAAA co mi to padlo !!!!!!! :-)
A nevim jak vam ale me jako Diablo neprijde bez itemu moc lehke
A nevim jak vam ale me jako Diablo neprijde bez itemu moc lehke
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Presne tak ako pise javurek. D2 nebolo tazke , ale podla mna skor ide o to ze ked niekomu padnla urcita runa popripade DF tak kvical jako kon aj 3 dni ze co mu to padlo. Tuto ti padne legendarka skorn a povies si brim. Takze ak toto spravia myslim si ze to bude v pohode.
Re: Loot 2.0, fanmade patch
V D2 to taky nebylo nějak zázračně vyřešeno...
Ale je potřeba si uvědomit, že obtížnost inferna byla hlavním lákadlem na D3 (pro mě i spoustu dalších hráčů)... a zklamali...
Kdybych to měl porovnat, tak obtížnost vypadá zhruba D2 Hell a D3 Inferno, což by být vůbec nemělo...
Ale to už jsme dost OT... šlo mi jen o to, že pokud by tyto změny měly být zavedené, musel by přijít balanc ve formě ztížení hry...
To, co bych chtěl u D3, a stačilo by mi, je offline verze Diabla a nástroje pro modding... Blizzard by nemusel hnout ani prstem a zajistil by tím hře nesmrtelnost...
Ale je potřeba si uvědomit, že obtížnost inferna byla hlavním lákadlem na D3 (pro mě i spoustu dalších hráčů)... a zklamali...
Kdybych to měl porovnat, tak obtížnost vypadá zhruba D2 Hell a D3 Inferno, což by být vůbec nemělo...
Ale to už jsme dost OT... šlo mi jen o to, že pokud by tyto změny měly být zavedené, musel by přijít balanc ve formě ztížení hry...
To, co bych chtěl u D3, a stačilo by mi, je offline verze Diabla a nástroje pro modding... Blizzard by nemusel hnout ani prstem a zajistil by tím hře nesmrtelnost...
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Interview s MrMonstrosity (autor loot 2.0)
http://www.diablofans.com/news/1919-int ... -blizzcon/
http://www.diablofans.com/news/1919-int ... -blizzcon/
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: Loot 2.0, fanmade patch
@ZOMB: Blizzard nikdy nedopustí, aby hra šla do offline módu, tak jak je. Protože by se zhroutil celý tržní systém na kterým mimo jiné i blizz vydělává.
Jediné řešení vidím v tom, že by blizzard vytvořil vedle SC a HC, OC (offline & custom) mód. OC mód by běhal offline i online ovšem bez aukce(zde by neměla smysl, vzhledem k možnému klonování itemů, leda že by každý item dostával nějaké vygenerované uid - unikátní ID a to by se nemohlo vyskytovat 2x, ale i tak si myslím, že se to dá obejít).
Tak teď jsem řekl jak by to bylo možné a co by mohli mít hráči a teď co by z toho měl blizzard?
- náklady na vývoj
- nemožnost monitoringu nelegálních kopií
- odliv hráčů, kteří využívají aukci a tak ztráta příjmu
- náklady na pořízení a údržbu dalšího serveru / y s tímto módem
+ zajištění hře nesmrtelnost (ale to plus je relativní.... zajistili by hře nesmrtelnost, ovšem ta hra by jim nevydělala ani korunu... vyjma hráčů, kteří by si tu hru koupili)
Dále, myslíte si že Blizzardu vadí odliv hráčů? a proboha proč?
Koupili jste si hru a tím zaplatili, ty co odešli si u blizzardu stejně nekoupili nic za eura, ty co ano, ty zůstali a kupují dál, z těch má blizzard příjem, jeho nezajímají hráči, kteří jim dále peníze nedávají a navíc by akorát blizzardu peníze ubírali... proč?
- náklady na energie a údržbu serverů
- zvýšení hráčů -> zvýšení počtu itemů v AH na podobné úrovni a tím snížení ceny (menší odvody blizzardu z menší ceny)
a mohl bych pokračovat...
jediné dle mě na co blizzard nyní sází, že ty peníze co jsou ve hře stáhne (v patchy bude něco co se bude hodně draze využívat -> třeba takový ten magic artisan v tom funpatchy loot2), už jako náznak o snahu stažení peněz vidíte v marquise gemech... a tím zvýšení poptávky po koupi goldů za eura...
dále strategii zaměření se na hráče, kteří solí blizzardu prachy jde vidět i na rozdílném chodu SC/HC. SC (Salt me the Crown) má podstatně lepší běh, načež HC (Hated Customers) má časté problémy s lagy a bohužel paradoxně pro tento mód je lag úplně jiný strašák než pro SC. A teď otázka, proč tomu tak je? Není to třeba z důvodu, že blizz chce hru hráčům HC znechutit a buď je poslat pryč a nebo na SC, kde by je mohl nalákat na nakupování za eura? toť otázka...
Celkově si myslím, že Blizzard je obrovská značka a korporace a má na to i tým analytiků, kteří se zabývají otázkou peněz a jak ze hry nejvíce vydělat a i tím se vydávají jejich kroky. Už dávno neplatí, že si tvůrce hry může klepat na ramena, že udělal super hru, když jí hraje hodně lidí... společnosti, resp. vývojové týmy (kromě nekomerčních) se hodnotí tím kolik vydělali a ne jakou odvedli práci... Tato strategie je vidět i na World of Warcraft. (Začínal jsem ještě když nebyl žádný datadisk a to byla hra! i první datadisk byl super) bohužel předtím než vyšel datadisk TLK, tak už blizzard začal dělat úpravy typu: dáme všem všechno, tak je nalákáme a pak začneme prodávat za eura... (s wowkem jsem skončil v prvním datadisku a pak jsem si cca po roce vydání koupil ještě TLK, abych se podíval do dungů s starými známými, ale těch už moc nezbylo a tak jsem to zabalil uplně).
Mno uvidíme co se se hrou stane, ale na SC mě blizzard nedostane, to spíše odejdu, třeba si zahrát GTA V, na který se opravdu těším a přemýšlím dokonce o před objednávce, což jsem u žádný jiný hry ještě neudělal.
Jediné řešení vidím v tom, že by blizzard vytvořil vedle SC a HC, OC (offline & custom) mód. OC mód by běhal offline i online ovšem bez aukce(zde by neměla smysl, vzhledem k možnému klonování itemů, leda že by každý item dostával nějaké vygenerované uid - unikátní ID a to by se nemohlo vyskytovat 2x, ale i tak si myslím, že se to dá obejít).
Tak teď jsem řekl jak by to bylo možné a co by mohli mít hráči a teď co by z toho měl blizzard?
- náklady na vývoj
- nemožnost monitoringu nelegálních kopií
- odliv hráčů, kteří využívají aukci a tak ztráta příjmu
- náklady na pořízení a údržbu dalšího serveru / y s tímto módem
+ zajištění hře nesmrtelnost (ale to plus je relativní.... zajistili by hře nesmrtelnost, ovšem ta hra by jim nevydělala ani korunu... vyjma hráčů, kteří by si tu hru koupili)
Dále, myslíte si že Blizzardu vadí odliv hráčů? a proboha proč?
Koupili jste si hru a tím zaplatili, ty co odešli si u blizzardu stejně nekoupili nic za eura, ty co ano, ty zůstali a kupují dál, z těch má blizzard příjem, jeho nezajímají hráči, kteří jim dále peníze nedávají a navíc by akorát blizzardu peníze ubírali... proč?
- náklady na energie a údržbu serverů
- zvýšení hráčů -> zvýšení počtu itemů v AH na podobné úrovni a tím snížení ceny (menší odvody blizzardu z menší ceny)
a mohl bych pokračovat...
jediné dle mě na co blizzard nyní sází, že ty peníze co jsou ve hře stáhne (v patchy bude něco co se bude hodně draze využívat -> třeba takový ten magic artisan v tom funpatchy loot2), už jako náznak o snahu stažení peněz vidíte v marquise gemech... a tím zvýšení poptávky po koupi goldů za eura...
dále strategii zaměření se na hráče, kteří solí blizzardu prachy jde vidět i na rozdílném chodu SC/HC. SC (Salt me the Crown) má podstatně lepší běh, načež HC (Hated Customers) má časté problémy s lagy a bohužel paradoxně pro tento mód je lag úplně jiný strašák než pro SC. A teď otázka, proč tomu tak je? Není to třeba z důvodu, že blizz chce hru hráčům HC znechutit a buď je poslat pryč a nebo na SC, kde by je mohl nalákat na nakupování za eura? toť otázka...
Celkově si myslím, že Blizzard je obrovská značka a korporace a má na to i tým analytiků, kteří se zabývají otázkou peněz a jak ze hry nejvíce vydělat a i tím se vydávají jejich kroky. Už dávno neplatí, že si tvůrce hry může klepat na ramena, že udělal super hru, když jí hraje hodně lidí... společnosti, resp. vývojové týmy (kromě nekomerčních) se hodnotí tím kolik vydělali a ne jakou odvedli práci... Tato strategie je vidět i na World of Warcraft. (Začínal jsem ještě když nebyl žádný datadisk a to byla hra! i první datadisk byl super) bohužel předtím než vyšel datadisk TLK, tak už blizzard začal dělat úpravy typu: dáme všem všechno, tak je nalákáme a pak začneme prodávat za eura... (s wowkem jsem skončil v prvním datadisku a pak jsem si cca po roce vydání koupil ještě TLK, abych se podíval do dungů s starými známými, ale těch už moc nezbylo a tak jsem to zabalil uplně).
Mno uvidíme co se se hrou stane, ale na SC mě blizzard nedostane, to spíše odejdu, třeba si zahrát GTA V, na který se opravdu těším a přemýšlím dokonce o před objednávce, což jsem u žádný jiný hry ještě neudělal.
Re: Loot 2.0, fanmade patch
ale offline verzia byt nemusi , keby spravili editor a dovolili by ludom robit mody s tym ze by nato blizz daval pozor popripade im pomahal ,alebo im nejako schvalil mody tak by to islo nie ?
Zostane to online a mohli by natom zarabat.
Zostane to online a mohli by natom zarabat.
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:993
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Moxmar#2814
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Je tu sranda, tak taky pobavim.
proc je diablo lehky? Portoze ma "skoro kazdy" velmi dobry a odladeny gear, takze uz si nepamatuje, jak si to frcel na zacatku a potil se u kazdy elitky. Ja na zacatku inferna rozhodne nemel veci na ALLrez + LS. Taky je rozdil mezi dmg 50k (co jsem mel ja na SC infernu) a 200k co mam ted. Uz tenkrat jsem hltal videa z youtube, jak to lidi chodej - doslova to prochazeli a kosili vsechno jen pohledem a rikal jsem si - to chcu taky. No a ted to mam, tak budu nadavat, ze to je lehky? A kdo to nema, kdyz uz D3 pres rok paří? MUHEHE max naprosta lamička.
D2 - bezte s se s nim zahrabat. Ubohost ve forma nekonečnýho moštovani mefoše. A ten HELL? Pch zrovna tezkej taky nebyl. Navic na hru se vydavali patche kolik - 10 let? Myslim ze vyšla 2000 a posledni byl 2010? To bych musel hledat. Pak budem srovnavat, az bude mit D3 datáč (pokud bude) a bude odladovano tolik let.
Ono je sranda psat blbosti o D3, kdyz si na SC muzete rypovat do nekonečna a hledi se pouze na jednu vec, a tou je jaky mam unbuflej dmg. Zkuste MP10 no AH HC, doporucuju. A nebojte se chcipnout srabaci, u tohodle totiz budete mit radost ne z legendovyho svetla, ale s kazdy blbosti co vas posune malinko vpred.
ŽBLEPT
proc je diablo lehky? Portoze ma "skoro kazdy" velmi dobry a odladeny gear, takze uz si nepamatuje, jak si to frcel na zacatku a potil se u kazdy elitky. Ja na zacatku inferna rozhodne nemel veci na ALLrez + LS. Taky je rozdil mezi dmg 50k (co jsem mel ja na SC infernu) a 200k co mam ted. Uz tenkrat jsem hltal videa z youtube, jak to lidi chodej - doslova to prochazeli a kosili vsechno jen pohledem a rikal jsem si - to chcu taky. No a ted to mam, tak budu nadavat, ze to je lehky? A kdo to nema, kdyz uz D3 pres rok paří? MUHEHE max naprosta lamička.
D2 - bezte s se s nim zahrabat. Ubohost ve forma nekonečnýho moštovani mefoše. A ten HELL? Pch zrovna tezkej taky nebyl. Navic na hru se vydavali patche kolik - 10 let? Myslim ze vyšla 2000 a posledni byl 2010? To bych musel hledat. Pak budem srovnavat, az bude mit D3 datáč (pokud bude) a bude odladovano tolik let.
Ono je sranda psat blbosti o D3, kdyz si na SC muzete rypovat do nekonečna a hledi se pouze na jednu vec, a tou je jaky mam unbuflej dmg. Zkuste MP10 no AH HC, doporucuju. A nebojte se chcipnout srabaci, u tohodle totiz budete mit radost ne z legendovyho svetla, ale s kazdy blbosti co vas posune malinko vpred.
ŽBLEPT
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Nechapu co furt mate proti d3... Osobne mi nevadi kdyz nekdo hraje to ci ono. Ale nemam rad kdyz nekdo schvalne valí kydy na diablo foru o tom jak je d3 dotentovane a jak poe nebo nevim co vsechno je bozi.
Me osobne treba bavi d3 dost hodne podobne navykove jako kdysi sveho casu d2. Hraju blue only challenge a je to parada :-D kdyz ma clovek vuli a odrizne se od aukce a jede jen na dropy tak je to paradni zazitek. A kdyby byl tento patch tak si piskam a rochnim blahem :-)
Odesláno z SG Note 2
Me osobne treba bavi d3 dost hodne podobne navykove jako kdysi sveho casu d2. Hraju blue only challenge a je to parada :-D kdyz ma clovek vuli a odrizne se od aukce a jede jen na dropy tak je to paradni zazitek. A kdyby byl tento patch tak si piskam a rochnim blahem :-)
Odesláno z SG Note 2
Re: Loot 2.0, fanmade patch
skoda jen, ze ten paradni zazitek si clovek v te hre musi najit, vymyslet a udelat sam, d3 je stale epic fail a zustane navzdy...HELLERcz píše: Me osobne treba bavi d3 dost hodne podobne navykove jako kdysi sveho casu d2. Hraju blue only challenge a je to parada :-D kdyz ma clovek vuli a odrizne se od aukce a jede jen na dropy tak je to paradni zazitek. A kdyby byl tento patch tak si piskam a rochnim blahem :-)
Re: Loot 2.0, fanmade patch
pns je epic fail
Re: Loot 2.0, fanmade patch
pns když je to takovej epic fail tak běž hrát třeba Tetris.
- RedDwarf_Cz
- Wraith
- Příspěvky:177
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Ale PoE je oproti D3 boží, to je holý fakt.HELLERcz píše: o tom jak je d3 dotentovane a jak poe nebo nevim co vsechno je bozi.
Odesláno z SG Note 2
A to, že D3 je dotentované, dokazuje i toto forum. Hateři jsou pryč a zbylo zde jen pár aktivně přispívajících hráčů, kteří zde píší, co jim tam chybí/kéž by to bylo jinak, atd.
Zakládají se zde jen 3 druhy témat: 1)nemůžu se znova připojit na účet/někdo mi hackl účet, pls. pomoc!!
2)hledám spoluhráče
3) loot 2.0/Itemizační patch nejdřív v listopadu/Řešení hyperinflace?, atd. --> kde se stejně diskuse změní o tom, co D3 chybí.
Jen hlupák si toho nemůže nevšimnout. Už dávno jsem zde psal, že D3 není špatná hra, ale taky to není hra, co se dá hrát několik let. A ty tvoje "blue only", je jako odehrát CoD jen s nožem. Nemám nic proti tomu, ale tohle není řešení, aby normální hráč po roce D3 hrál. To si raději zahraji jinou hru-> jiný žánr
-
- The Butcher
- Příspěvky:1251
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:spiderer#1213
Re: Loot 2.0, fanmade patch
RedDwarf - podivej se obcas i mimo tema obecne, resi se buildy, mody atd. Ale rekni mi, co vas, ktery D3 nebavi neustale nuti chodit na forum diabloFANS, to by me fakt zajimalo Bezte si hrat PoE nebo CoD s nozem, tyhle vase prispevky jsou stejne uplne zbytecne a lidi, ktere D3 bavi bude bavit i nadale a jen musi ten vas balast preskakovat a obcas i omylem precist
HC THE EXPENDABLES: KILLER 60 (100)
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
- RedDwarf_Cz
- Wraith
- Příspěvky:177
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Říká se tomu síla zvyku, znáš ne? A co zde řešíte? Buildy? mody? , seš srandista, fakt. A jinak, jakožto člen tohoto fora, mám právo se zde vyjádřit jakkoliv, pokud to je v mezích pravidel. Vzhledem k tomu, že jsem nepoužil žádný vulgarismus, ani nespamuji, seš nucen tento balast číst, ať se ti líbí, nebo ne.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1251
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:spiderer#1213
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Staci si vystrcit hlavu ze zadku a podivat se o cem se tu pise Jinak klidne pis, chapu, ze je lepsi psat na diablofans, nez hrat PoE nebo CoD s nozem
Naposledy upravil(a) spiderer dne 25.07.2013, 18:04 hod., celkem upraveno 1 x.
HC THE EXPENDABLES: KILLER 60 (100)
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Pokud nekoho bavi blue only, white only, naked only a ja nevim co jeste tak at to tu klidne pise i ja si rad procitam no ah progress atd....
Ale netahej me semka PoE atd...
Kdyz uz, tak nato je tu sekce ostatni a i tu si proctu co se tyka PoE.
Ale neprimo tu oznacit diskutujici za hlupaky, to asi neni uplne rdy....
Takze jen k tematu a je mi jedno, esi se to nekomu nelibi.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Ale netahej me semka PoE atd...
Kdyz uz, tak nato je tu sekce ostatni a i tu si proctu co se tyka PoE.
Ale neprimo tu oznacit diskutujici za hlupaky, to asi neni uplne rdy....
Takze jen k tematu a je mi jedno, esi se to nekomu nelibi.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Za ty roky co sem chodím, už jsem zažil spoustu toho otravného hmyzu. Jednoho rozmáčkneš a druhý vyleze z jiné díry.
- Antabus
- Burning Soul
- Příspěvky:693
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Antabus#2689
- Bydliště:Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loot 2.0, fanmade patch
nemám čas to číst celé, ale celkem hodnotná diskuze, dobré názory, různé nazory aneb :
100 lidí, 100chutí
každý když zapnem diablo hledáme trošku něco jiného, a nelze se zavděčit všem, to se odráží v neustálý kritice, ikdyž si myslím, že ty nejsilnější hlasy zatím vždy blizz vyslyšel, přesto byl poněkud stupidně za to opět zkritizován (moc těžké / moc léhké) (samozřejmě je to malá část lidí, co budou nadávat vždy, což podle mé teorie souvisí s tím, že jejich realný životný jsou asi tak zbytečný, že když nepadne v diablu mempo s CC nebo fury s top rollem, není už proč žít)
Cestu vidím ve větší možnosti modifikovat si hru podle svého gusta -SC a HC je mi málo, MP systém beru, ale to je takové hodně neotesáné řešení. NoAH, fixní MP na postavu(a následné achievy např za takto dokončenou hru na vysoké mp) nejaky uber těžký progresovací mod (ala patch 1.00 bez bugů ) S tím, že by človek mohl tento mód i zrušit (pokud zjistíš že už tě fakt zabíjet týden beliaha nebaví- mohl bys tuto svou postavu konvertovat do standartní hry- ale ztratil tim např do té doby získaný ocenění)
online diablo 3 zabránilo modingu, tak by se měli pochlapit sami s nečím, byl to výraznej prvek dlouhohratelnosti diabla mezi hráči
Jinak mě diablo 3 zabavilo na stovky hodin a určitě se k němu zase vratím, jak bude čas, takže nejsem zklamanej, mnoho věcí je docela propracovaných a je v tom vidět - misty! - i ta dlouhodobá snaha o co nejlepší výsledek, ale nedostatků je dost, jsem však optimista a do budoucna se určitě opět aspon část z toho vylepší
hrál sem ted chvíli i diablo 2 pro čerstvé porovnání - přesedlání z d3 a d2 v tomto pořádí doporučuju všem, aby si plně uvědomili , o čem mluví, když vychvaluje "staré dobré časy". Dostal sem se do hellu s kouzelnicí- tím mě nekdo protáhnul, protože ve světě imunit jsem nebyl prakticky schopnej sám vubec progresovat, pač hell je opravdu těžký - bez věcí (haha, skill to není , dej tomu 500+mehpu a si pán )- ale jediny co na hell spolehlivě zabiju je mephisto přes řeku bez toho, aniž by na mě vystřelil a z něj padaj až na pár vyjimek všechny nej věci ve hře - tyhle" minutaamínruny" jsou strašně učinný a mě to jako spravného diablo zavisláka i baví,ale je to vlastně herně uplně špatně, x hodin času stravím mimo dosah nepřatel při robotickém sýpaní blizzardu na bugnutýho mephista , co neutočí, zbylou x hodin času stravím sbíraním jeho lootu a prodaváním ve mestě S tím, že 90% lootu nesbírám, pač už na zemi přesně vím, jak daný item vypadá.
100 lidí, 100chutí
každý když zapnem diablo hledáme trošku něco jiného, a nelze se zavděčit všem, to se odráží v neustálý kritice, ikdyž si myslím, že ty nejsilnější hlasy zatím vždy blizz vyslyšel, přesto byl poněkud stupidně za to opět zkritizován (moc těžké / moc léhké) (samozřejmě je to malá část lidí, co budou nadávat vždy, což podle mé teorie souvisí s tím, že jejich realný životný jsou asi tak zbytečný, že když nepadne v diablu mempo s CC nebo fury s top rollem, není už proč žít)
Cestu vidím ve větší možnosti modifikovat si hru podle svého gusta -SC a HC je mi málo, MP systém beru, ale to je takové hodně neotesáné řešení. NoAH, fixní MP na postavu(a následné achievy např za takto dokončenou hru na vysoké mp) nejaky uber těžký progresovací mod (ala patch 1.00 bez bugů ) S tím, že by človek mohl tento mód i zrušit (pokud zjistíš že už tě fakt zabíjet týden beliaha nebaví- mohl bys tuto svou postavu konvertovat do standartní hry- ale ztratil tim např do té doby získaný ocenění)
online diablo 3 zabránilo modingu, tak by se měli pochlapit sami s nečím, byl to výraznej prvek dlouhohratelnosti diabla mezi hráči
Jinak mě diablo 3 zabavilo na stovky hodin a určitě se k němu zase vratím, jak bude čas, takže nejsem zklamanej, mnoho věcí je docela propracovaných a je v tom vidět - misty! - i ta dlouhodobá snaha o co nejlepší výsledek, ale nedostatků je dost, jsem však optimista a do budoucna se určitě opět aspon část z toho vylepší
hrál sem ted chvíli i diablo 2 pro čerstvé porovnání - přesedlání z d3 a d2 v tomto pořádí doporučuju všem, aby si plně uvědomili , o čem mluví, když vychvaluje "staré dobré časy". Dostal sem se do hellu s kouzelnicí- tím mě nekdo protáhnul, protože ve světě imunit jsem nebyl prakticky schopnej sám vubec progresovat, pač hell je opravdu těžký - bez věcí (haha, skill to není , dej tomu 500+mehpu a si pán )- ale jediny co na hell spolehlivě zabiju je mephisto přes řeku bez toho, aniž by na mě vystřelil a z něj padaj až na pár vyjimek všechny nej věci ve hře - tyhle" minutaamínruny" jsou strašně učinný a mě to jako spravného diablo zavisláka i baví,ale je to vlastně herně uplně špatně, x hodin času stravím mimo dosah nepřatel při robotickém sýpaní blizzardu na bugnutýho mephista , co neutočí, zbylou x hodin času stravím sbíraním jeho lootu a prodaváním ve mestě S tím, že 90% lootu nesbírám, pač už na zemi přesně vím, jak daný item vypadá.
TreshSocket a Magic Find - Tresh socket - testování účinnosti magic findu
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Loot 2.0, fanmade patch
no pokial by ten patch bol takyto hru to ulahci este viac. Skor by som zrusil craft uplne a znizil drop tak 10x. Potom by sa to hralo !