Itemizační patch nejdřív v listopadu

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno
Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od Kuki10 » 16.07.2013, 13:36 hod.

Pokud do toho nedas tisice ecek, tak stejne nejlepsi nebudes.:-/

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
Donar
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od Donar » 20.07.2013, 08:16 hod.

Kuki10 píše:Pokud do toho nedas tisice ecek, tak stejne nejlepsi nebudes.:-/

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Je pravda, že jestli chceš být v určité Top-end kategorii hráčů, realné prachy do toho musí poputovat :-(

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od firdecek » 20.07.2013, 10:51 hod.

Možná až tak moc nemusí - stačí jen dobře flipovat a být u toho 14h denně :)

Uživatelský avatar
vincdrago
Fallen Shaman
Příspěvky:70
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vincdrago#1334
Bydliště:Morava

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od vincdrago » 08.08.2013, 12:39 hod.

dobrá zpráva, aspon pro mě :)
pracují i na transmog systému, který by měl být podobný tomu jako ve WoW

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od Frozen » 08.08.2013, 13:26 hod.

můžeš upřesnit o co jde?
Obrázek

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od Frozen » 09.08.2013, 08:03 hod.

tak jsem si to našel sám. Pro ostatní, kteří nevědí:

Transmogrification
- možnost změnit vzhled itemů, na vzhled, který jste již sebrali
Příklad: Mám set immortal kinga, ale padlo mi krásný Mempho, tak si jej "Transmognu" a vypadá jako IK helma.


Pokud jsem to špatně pochopil, tak se omlouvám a budu rád, když mě opravíte.


Můj názor na tohle.... Doufám , že nikdy nic takovýho v diablu nebude, prostě každá věc má mít svůj vzhled a né ho měnit na něco jinýho. Mě by se líbila možnost nastavení třeba dvou/tří barev na itemech, ale ne měnit jejich vzhled, což je bohužel pro blizzard daleko jednodušší udělat ten transmog, než colorizaci, ale doufám že k tomu "transmogrificationu" nedojde.
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od HELLERcz » 09.08.2013, 08:16 hod.

Pracuji na kravinach...

Odesláno z SG Note 2
Obrázek

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od firdecek » 09.08.2013, 09:14 hod.

Souhlas...hoši z Blizzu mají trochu vady v designu a snaží se to rychle dohnat..už je docela blbost i ta neviditelná barva - vidím barba běhat v trenkách a mlátí to tam na MP10 bez problémů :) je to trochu vtipné, ale opravdu jen trochu...

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od WulFgaR77 » 09.08.2013, 09:16 hod.

To se fakt jmenuje transmogrifikace ? :-D

RIMMER: Takže, co to dělá?

KRYTON: Každá buňka v těle obsahuje DNA, což je soubor dědičných informací, které řídí váš růst. Je to jako malý počítačový program, který vybírá barvu vašich očí, určí tvar nosu, stanoví vaše pohlaví, výšku, všechno, dokonce i délku života. A tenhle stroj přepisuje program DNA.
RIMMER: Takže ten přístroj transformuje živou hmotu v jinou živou hmotu přeměnou molekulární struktury?
KRYTON: Přesně tak.
RIMMER: A Listera to změnilo na slepici.
KRYTON: Vypadá to tak.

KOCOUR: Otázka zní: můžem ho vrátit?
RIMMER: Otázka zní: opravdu to chcem?

easyyy
Fallen Shaman
Příspěvky:57

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od easyyy » 09.08.2013, 09:40 hod.

Jako jo, pro mně bylo tak nějak špatně, že v diablu vubec jdou barvit věci. Ale díky bohu za neviditelnou barvu... radši koukat na barbara v trenkách než jako na týpka co právě vyšel ze sadomaso salonu (nevím teď přesně jakej je to set ale je tam) .. a taky vile wardy na wizardce vypadaj šíleně.. holt WoW styl až to bolí...

jen doufám, že to s tím vzhledem .. to trans něco .. si hodně rychle rozmyslí.. to je prostě blbost na entou..
Odesláno z mé klávesnice pomocí kláves.

Uživatelský avatar
vincdrago
Fallen Shaman
Příspěvky:70
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vincdrago#1334
Bydliště:Morava

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od vincdrago » 09.08.2013, 12:25 hod.

no sám Travis Day říkal, že na tom pracují
mě zase těžce nebaví vidět všechny běhat se stejným equipem, to je hnus prostě

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od Frozen » 09.08.2013, 12:41 hod.

mno vždyť na to by stačila kolorizace a pokud by přidali možnost vložení paternu, získaného např. za splnění achievu, tak by to dost rozlišilo vzhledově postavy i se stejným gearem.

tím vložením paternu, je myšleno, že na item, např. mempho by jste měli možnost vložit tři pruhy a každý jinak barevný, nebo rozdělení helmy na dvě barvy, či jinak barevné části.

Dále by kolorizace mohla být zpřístupněna určitých částí až po splnění určitých achievementů, tak jak je tomu u bannerů. Tzn, chcete mít možnost si zvolit druhou barvu na kalhotách? ok ale až po splnění achievementu. Třetí? to samé...
Obrázek

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od NargarotH » 09.08.2013, 13:38 hod.

To by nebylo špatné kdyby byly nějáké barvy nebo colorování zpřístupněné za achievmenty, aspoň by mělo větší smysl je dělat než jen z nudy. Problém je v tom že blizz to nazývá dobrovolným, tzn. nikdy achievementy ani paragon lvly nijak nezvýhodní, ptže nechcou hráče nutit aby to dělali :/
R.I.P. 27.3.2014

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od Frozen » 09.08.2013, 13:41 hod.

ale vždyť tím nenutí hráče, tj. jako by zpřístupnili každému veškeré vzhledy bannerů, to by si dost protiřečili... není to totiž věc, která ovlivňuje hru, ale pouze její vizuální stránku.
Obrázek

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od NargarotH » 09.08.2013, 13:51 hod.

Njn, tj zase pravda, ale stejně se o reliazaci dá dost pochybovat :)
R.I.P. 27.3.2014

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od Casus » 09.08.2013, 14:30 hod.

Tohle me zarazi. Teoreticky by mohla existovat UPLNE DOBROVOLNA funkce na meneni vzhledu, abych nemusel vypadat porad stejne. Nebo abych vypadal jak muj oblibeny set gearu.
Prijde frajirek a zacne mrcet ze to tam nechce. Tak to do P**I nepouzivej. Nikdo te nenuti. Fakt nechapu kde se bere ta snaha vsem diktovat co budou ve hre delat. A neni to poprvy.
Takovi hlupaci si zaslouzi D3 presne v takovy forme jaky je. Konzolovou kejdu s gameplayem na urovni p2w her.

PS: Ta helma se jmenuje Mempo. Bez h. :wave:

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od firdecek » 09.08.2013, 19:45 hod.

Mě osobně je ukradené, že někdo běhá a vypadá stejně jako můj monk - v D2 to tak taky bylo a všichni byli v pohodě...máme barvy, máme vanishing (pro ty, kterým nevadí samozřejmě) a je to. Já vanishing používám pouze na mempu, jelikož monk má vadu v animaci a občas mu mempo z hlavy mizí při útoku a zase se objevuje, což je dost ošklivé (asi jen na pár framů, ale i tak). Podle mě by měli řešit hlavně hratelnost - vzhled hera je dle mého pouze nicotný detail, který by se mohl řešit klidně až za rok, co bude vychytaný systém hry...

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Itemizační patch nejdřív v listopadu

Příspěvek od DrSma » 13.08.2013, 00:17 hod.

Mě osobně na vzhledu figur hodně záleží. Myslím, že je to pro mě dokonce tak důležitý, že to pro mě představuje jednu z hlavních motivací to hrát ;)

Popravdě krom vzhledu, malé různorodosti, omezeným možnostem s tím něco dělat a pro mě zcela nevyhovůjící (grafické) pojetí logiky fantasy mi na té hře skoro nic nevadí (už). Některé věci opravili, s některými jsem se musel naučit žít, některé jsem si vyřešil sám, některé třeba opraví časem, nebo datadiskem..

Doufám, že itemizací, nebo datáčem se tohle silně zlepší :!: , protože současnej stav mi silně nevyhovuje (hálelůja aspoň za Vanishing)..

Odpovědět

Zpět na „Obecně“