Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Já právě četl ty obtížnosti taky, jenže pak jsem viděl tohle, tak mi někdo řeknětejak to teda je
http://us.battle.net/d3/en/blog/1151651 ... -11-8-2013
Obrázek č. 3
http://us.battle.net/d3/en/blog/1151651 ... -11-8-2013
Obrázek č. 3
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Hellere, Javurku, díky moc za zprávy z blizzconu, super že se s námi podělíte, těším se na další info! Zimu nemam rád a teď jí nemam rád dvakrát, dělí mi od datáče!
Naposledy upravil(a) KryOn dne 09.11.2013, 18:25 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
asi v tom nemaju jasno ani oni kolko tam maju tych obtiaznosti mat a stale to menia. nik nevie ci zostava MP, alebo je nahradeny prave zvysenym poctom obtiaznosti? to ich preskakovanie mi ale moc diablovske nepride. system troch z d2 je naozaj neprekonatelny, aj ked ta sranda zacat novu postavu hned od lvl 1 niekde na expert urovni - to bude power leveling
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
da se uz nekde shlidnout vcerejsi blizzcon?
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
To nevím, ale důrazně upozorňuju aby sem nikdo nádával linky na něco takového co by bylo mimo blizzard.
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
http://us.battle.net/blizzcon/en/live-stream/
dole sou archivovaný videa, na některý ale potřebuješ virtual ticket
dole sou archivovaný videa, na některý ale potřebuješ virtual ticket
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Jojo WD: Kolik mám (jako ZOMB) roků...
Koukám, že se na mě ve zdejší D3 sekci skoro zapomnělo
Jinak souhlasím se Sarevokem... přeskakování obtížností moc diablovské není. I když v D1 to bylo běžné, v D2 to dovedli k dokonalosti
Samozřejmě já jsem zastánce toho, aby obtížnosti byly maximálně 4 s tím, že obtížnosti by byly zhruba:
Normal = dnešní Normal
Nightmare = dnešní Hell
Hell = trochu obtížnější než dnešní Inferno
Inferno = real Inferno
...ale už tady nebudu dál spamovat, každý má vlastní hlavu a snad ví, co od D3 chce
Jak to tak čtu, tak BlizzCon toho moc nového nepřinesl... i když dneska mají ještě šanci
Něco přejmenovali, něco pozměnili, a co nevěděli dřív tak pořád neví
Hm... za dva týdny mi budou 4 rokyRegistrován: 23.11.2009, 21:49 hod.
Koukám, že se na mě ve zdejší D3 sekci skoro zapomnělo
Jinak souhlasím se Sarevokem... přeskakování obtížností moc diablovské není. I když v D1 to bylo běžné, v D2 to dovedli k dokonalosti
Samozřejmě já jsem zastánce toho, aby obtížnosti byly maximálně 4 s tím, že obtížnosti by byly zhruba:
Normal = dnešní Normal
Nightmare = dnešní Hell
Hell = trochu obtížnější než dnešní Inferno
Inferno = real Inferno
...ale už tady nebudu dál spamovat, každý má vlastní hlavu a snad ví, co od D3 chce
Jak to tak čtu, tak BlizzCon toho moc nového nepřinesl... i když dneska mají ještě šanci
Něco přejmenovali, něco pozměnili, a co nevěděli dřív tak pořád neví
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Jenže mě třeba v d2 bavilo ty obtížnosti někdy prolézat. V D3 nikdy. Možná tak napoprvé, protože loot je postavenej špatně a cestou ti nepadaj věci na pozdější využití. Já to vidím jako plus tu změnu, jen doufám že ty obtížnosti budou znamenat inteligentnější monstra s více přirozenými schopnostmi a ne jen +HP a +dmg .
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Pravda... a já pořád doufám v to, co je skutečně diablovské, co je v D1 i D2... a to jsou imunity monster
By mě zajímalo, proč něco tak důležitého v D3 není... nemá někdo možnost se zeptat?
By mě zajímalo, proč něco tak důležitého v D3 není... nemá někdo možnost se zeptat?
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Protože je to pro dnešní hráče moc složitý a omezující systém. Pořád doufáš, ale nic z toho se na 99.999% neuskuteční, protože nechápeš že v prvé řadě jde o $$$.
R.I.P. 27.3.2014
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Vrátit zpět imunity by fakt dobrej nápad nebyl. vysoké resisuity ano ale imunita je hloupost bych řekl.
- Venom
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:339
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Venom#21979
- Bydliště:Slovenská republika
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Súhlasím, imunity sú podľa mňa prehané, niekedy to bolo až frustrujúce keď ste natrafili na nejakého vola s dvoma alebo kolko imunitami...
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Jenže když se zamyslíš nad těmi skilly (runami), tak si o imunity monster přímo říkají... u kolika skillů máš u runy napsáno, že mění typ poškození na jedové, bleskové, ohnivé atd...
A každému je úplně jedno, jestli jeho zbraň má +cold damage nebo holy...
Kdybych si měl vybrat střední cestu - vyšší resistence ano, a pokud se vygeneruje jako elitní s element enchanted (arcane, molten, plague, cold...) a bude ta to samá, jako ta kterou má vyšší => imunita
Samozřejmě bossové by imunity neměli, ale na nejvyšší obtížnosti by byla alespoň jedna imunita samozřejmostí... co by to pak bylo za obtížnost?
A každému je úplně jedno, jestli jeho zbraň má +cold damage nebo holy...
Kdybych si měl vybrat střední cestu - vyšší resistence ano, a pokud se vygeneruje jako elitní s element enchanted (arcane, molten, plague, cold...) a bude ta to samá, jako ta kterou má vyšší => imunita
Samozřejmě bossové by imunity neměli, ale na nejvyšší obtížnosti by byla alespoň jedna imunita samozřejmostí... co by to pak bylo za obtížnost?
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Jedna by v extrémním případě ještě šla. Ale upřímně nejsem ani zastánce toho aby skilly měnili druh dmg, runy by měli měnit způb jak skill funguje primárně.
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Souhlas... jen jsem si právě myslel, že když to tam vývojáři takhle dali, tak s tím něco plánujou (imnunity)
Koho vlastně zajímá, jestli skill uděluje poison nebo physical damage... z mého pohledu tedy odstranit nebo využít potenciálu...
A ohledně run... ty bych (mimo jiné) taky zařadil do dropu, podobně jako v D2, i když by bylo jen 5 druhů
Šly by vylepšovat (podobně jako gemy) a následně vkládat do vybavení, tím by posílily účinek skillové runy... nechápu, proč taky něco takové do hry nezařadili, protože by to (dle mého, při dobrém provedení) výrazně zvýšilo variabilitu buildů...
Ale co vážně oceňuju na novinkách je to, že si opět můžeme rozhodat, kam investovat paragon body... ale na to si nebudu muset kupovat datadisk
Koho vlastně zajímá, jestli skill uděluje poison nebo physical damage... z mého pohledu tedy odstranit nebo využít potenciálu...
A ohledně run... ty bych (mimo jiné) taky zařadil do dropu, podobně jako v D2, i když by bylo jen 5 druhů
Šly by vylepšovat (podobně jako gemy) a následně vkládat do vybavení, tím by posílily účinek skillové runy... nechápu, proč taky něco takové do hry nezařadili, protože by to (dle mého, při dobrém provedení) výrazně zvýšilo variabilitu buildů...
Ale co vážně oceňuju na novinkách je to, že si opět můžeme rozhodat, kam investovat paragon body... ale na to si nebudu muset kupovat datadisk
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
ZOMB: Zrovna na runách vysvetlovali vyvoj v Blizzu a i proc runy u skillu jsou jak jsou. Zkus si to najit na precist/zkousknout.
A imunitu u monster bych nechal dal na odpocinku a v D2, dal uz se s ni potkávat nepotrebuju.
A imunitu u monster bych nechal dal na odpocinku a v D2, dal uz se s ni potkávat nepotrebuju.
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Ok, už zase narážím na to, že moje názory na hru jsou úplně jiné než názor většiny hráčů D3
Radši mizím zpátky do D2 sekce a k D2, kde svoje návrhy můžu i zrealizovat
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Radši mizím zpátky do D2 sekce a k D2, kde svoje návrhy můžu i zrealizovat
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Pro tebe holt D3 není ... a z D3 neuděláš D2 tak to je.
Jinak už to za pár minut začne, jsem ready, snad to nějak v bodech budu stíhat psát.
Jinak už to za pár minut začne, jsem ready, snad to nějak v bodech budu stíhat psát.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
Zajímalo by mě, zda-li bude RoS i na PS3
Re: Blizzcon 2013 a nové informace k D3
- potvrdili, že nebude žádná další klasa v RoS.
- povídačka o Crusaderovi ...
- postup, jak vytvářeli tuto postavu, nápady, ...
- zatím nic nového, jen opakuje, co už známe
- ukázka armorů v RoS
- změny zobrazení animací v klidu a v pohybu ( brnění i zbraní ) + názorné ukázky
(ukázka fyziky flailu)
- ukázka animace shield bashe
- povídačka a názorné ukázky stylu boje Crusadera (dost to prožívá )
- nic nového pod Sluncem, stále opakují skilly Crusadera + názorné ukázky, nic co bychom zatím nevěděli
- Crusader je inspirován Paladinem, ukázka skillu Blessed hammer + ingame ukázka Crusadera
- nový skill u Barbara + ukázka ingame ( avalanche )
- nové skilly u Wizarda + ukázka ( frozen orb ' krása ) , ( black hole skill)
- nový skill u Monka + ukázka ( epiphany )
- nový skill u DH + ukázka ( vengeance )
- nové skilly u WD + ukázka ( piranhas ) , (bogadile)
Přechází na povídání o itemech
- ukázka enchantingu (názorně ukazuje vylepšení rare ringu)
- povídání o filozofii loot 2.0
- méně je lépe
- itemy podporují buildy
- rarita = síla
- vysvětlení smart dropu
- drop založen na tom za jakou hrajete klasu
- povídačka o legendárkách (jsou si vědomi současného stavu a je v jejich potěšení že tento stav v RoS napraví)
- jakákoliv legendárka může padnout na jakémkoliv lvl a bude přizpůsobena vašim lvlem
- budou mít staty, které se jinde nenajdou (na itemu budou mít oranžový text - př. Frostburny mají 50% šanci na zmrazení)
- ukázka dalších legendárek a jejich speciálních abilit
- nová legendárka (Thunderfury - meč)
- setovka - Ninja Set ! - pro DHčko
- setovky bude nejtěžší dropnout, ale budou nejvíc cool
======
Otázky a odpovědi:
- nebojíte se velkých čísel (zatím se nebojí)
- když budu mít plný set, budu zářit, jako ve dvojce ? (zatím ne, neuvažovali o tom zatím)
- povídačka o Crusaderovi ...
- postup, jak vytvářeli tuto postavu, nápady, ...
- zatím nic nového, jen opakuje, co už známe
- ukázka armorů v RoS
- změny zobrazení animací v klidu a v pohybu ( brnění i zbraní ) + názorné ukázky
(ukázka fyziky flailu)
- ukázka animace shield bashe
- povídačka a názorné ukázky stylu boje Crusadera (dost to prožívá )
- nic nového pod Sluncem, stále opakují skilly Crusadera + názorné ukázky, nic co bychom zatím nevěděli
- Crusader je inspirován Paladinem, ukázka skillu Blessed hammer + ingame ukázka Crusadera
- nový skill u Barbara + ukázka ingame ( avalanche )
- nové skilly u Wizarda + ukázka ( frozen orb ' krása ) , ( black hole skill)
- nový skill u Monka + ukázka ( epiphany )
- nový skill u DH + ukázka ( vengeance )
- nové skilly u WD + ukázka ( piranhas ) , (bogadile)
Přechází na povídání o itemech
- ukázka enchantingu (názorně ukazuje vylepšení rare ringu)
- povídání o filozofii loot 2.0
- méně je lépe
- itemy podporují buildy
- rarita = síla
- vysvětlení smart dropu
- drop založen na tom za jakou hrajete klasu
- povídačka o legendárkách (jsou si vědomi současného stavu a je v jejich potěšení že tento stav v RoS napraví)
- jakákoliv legendárka může padnout na jakémkoliv lvl a bude přizpůsobena vašim lvlem
- budou mít staty, které se jinde nenajdou (na itemu budou mít oranžový text - př. Frostburny mají 50% šanci na zmrazení)
- ukázka dalších legendárek a jejich speciálních abilit
- nová legendárka (Thunderfury - meč)
- setovka - Ninja Set ! - pro DHčko
- setovky bude nejtěžší dropnout, ale budou nejvíc cool
======
Otázky a odpovědi:
- nebojíte se velkých čísel (zatím se nebojí)
- když budu mít plný set, budu zářit, jako ve dvojce ? (zatím ne, neuvažovali o tom zatím)
Naposledy upravil(a) HELLERcz dne 09.11.2013, 21:14 hod., celkem upraveno 7 x.