ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Ahoj, veľmi by ma zaujímalo - čiste teoreticky = ak by sa urobil od spustenia RoS Ladder a non Ladder. Kde sa zaradíte a prečo ? Chcete ladder alebo nechcete ? výhody vs. nevýhody ...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TalRasha-2799/
http://darkd3.com/
http://d3up.com/
Paragon - 414
CLAN - EOS / Elders of Sanctuary
http://darkd3.com/
http://d3up.com/
Paragon - 414
CLAN - EOS / Elders of Sanctuary
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
pokud by se ladder postavy na konci presunuli do nonladderu a o nic bych neprisel,prvni bych si dal ladder a zbytek pokracoval v nonladderu,nechapu co muze bejt zabavnyho na tom,delat neco furt dokola od zacatku...
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Hlavne to,že v laddery dropujú itemy,ktoré sú ladder only.Pokial ale nebudú s každým resetom ladderu pridávať nové itemy,tak to nebude moc zaujímavé.
Môže sa stať,že ti padne ladder only item/itemy v prvom resete,presunieš sa na nonladder a už nemáš dôvod hrať na leddery.
Ale za ladder samozrejme som
Môže sa stať,že ti padne ladder only item/itemy v prvom resete,presunieš sa na nonladder a už nemáš dôvod hrať na leddery.
Ale za ladder samozrejme som
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
pokud by se aspoň expy přesunuly do non lad tak ano, ale i tak záleží na tom jak dlouho by trvala sezona a spíš bych to chápal jako end game
samo s možností mít postavy lad a non lad
samo s možností mít postavy lad a non lad
- Antabus
- Burning Soul
- Příspěvky:693
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Antabus#2689
- Bydliště:Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
alfajk : zeptám se podobně, co je zabavného zapínat furt tu stejnou hru a dělat v ní pořád to samé dokola, Nerozumím těm "ne". Já chápu ladder jak určitou modifikaci hry s svýma pravidlama, oddělenou od celku = mód. Proč si dobrovolně brát další možnost volby. Ladder asi bude jediný "mód"(campain a adventure- to nejsou žadné mody prosím), který nám blizzard umožní, což mě stále mrzí. Právě módy by byla cesta, jak vyhovět tak nesourodé skupině fanoušků jako diablo má a zárověň by ohromně prodloužilo životnost celé hry.
TreshSocket a Magic Find - Tresh socket - testování účinnosti magic findu
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
kdyz hru zapnu a neco v ni nahraju,mam to na porad,a pokracuju od mista,kde jsem skoncil predtim...lader bych prirovnal k nemoznosti hru ukladat,proc hrat neco,kde stejne o vse prijdu?
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
lepší když tam bude, aspoň nějaká další možnost.
Jestli ho ale budu i hrát, to záleží co tam bude navíc oproti nonladderu. Jen tak pro nějakou tabulku se mi to moc hrát nechce.
Jestli ho ale budu i hrát, to záleží co tam bude navíc oproti nonladderu. Jen tak pro nějakou tabulku se mi to moc hrát nechce.
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Ladder nebo ne ... s funkcnim smart dropem proc ne ... neznam lepsi pocit nez najit item, ktery mne nekam posune (na HC obzvlast), ale bohuzel jako u ostatnich co se nechali hodit na inferno aby mohli donekonecna chodit farmit par map jsem tento pocit uz dlouuuho nezazil a ne opravdu neexpim desate WD-cko i kdyz je to ma velmi oblibena postava, ale osobne si myslim, ze nez cokoli jineho bude zruseni AH tim nejvetsim prinosem pro "hru".
Mate problemy se ctenim celych vet a radi si hrajete se slovicky? Nereagujte na me prispevky ... nemam potrebnou kvalifikaci pro vyuku prvniho stupne zakladnich skol.
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Já jsem pro ne (neznamená, že nechci, ale že se tam nezařadím). Je mi jedno zda bude ladder či ne. Akorát doufám, že pak nebude prioritou, ale alternativou. Možná bych mluvil jinak, kdybych hrál SC, ale i tak když si vzpomenu, jak jsem za mlada hrál na neoficiálním serveru wowko, tak mě každý wipe hrozně štval (vydržel jsem to tak rok) a pak jsem šel hrát na ofic. servery. Takže počítám, že ladder bude zábava tak na 2 až tři sezóny, pak už to bude dost upadat... Líbila by se mi spíše možnost mít mód "clear char", kde by postava neměla sdílené věci s accountem (tzn, jakoby hra od začátku)
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
ve wow tě štval wipe a v d3 bys chtěl mod clear char.. myslim že si to protiřečí vzhledem k tomu že reset ladderu postavy nemaže
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Jsem jednoznačně pro a mělo to být od začátku. Jak už někdo napsal je to volba, nikdo nikoho nenutí hrát ladder. Důvodů proč ho hrát je víc ale nechce se mi to tu rozepisovat, lidé co hrávali d2 na battle netu jistě ví .)
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Ladder určitě ano. Sice nepředpokládám, že bych ho hrál, ale nikdy neříkej nikdy. Nejsem žádnej uber, hraju max. hodinu denně, ale může to být zajímavá možnost, až budu hledat zpestření ve stereotypu D3.
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Z hlasovania to výchádza zhruba 50/50. Najbližšie sa približuje môjmu názoru Alfajk. Hral som D2 ale nehral som ho online, ani ladder, neviem ako by fungoval prípadný budúci ladder v D3RoS, preto sa nemôžem vyjadriť s takou istotou s akou by som chcel.
Ale zatiaľ je to pre mňa ako priznanie si nedostatočného, alebo krátkeho endgamu. Osobne si myslím že ladder po vydaní RoS v hre nebude, vidím to skôr ako zadné vrátka ak by chceli zároveň aj niečo zásadnejšie neskoršie meniť.
Koniec koncov celé RoS je určitá forma ladderu alebo resetu. Všetkých nás dáva na rovnakú štartovaciu čiaru, iba poskytne malú výhodu na základe získaných skúseností.
Ale zatiaľ je to pre mňa ako priznanie si nedostatočného, alebo krátkeho endgamu. Osobne si myslím že ladder po vydaní RoS v hre nebude, vidím to skôr ako zadné vrátka ak by chceli zároveň aj niečo zásadnejšie neskoršie meniť.
Koniec koncov celé RoS je určitá forma ladderu alebo resetu. Všetkých nás dáva na rovnakú štartovaciu čiaru, iba poskytne malú výhodu na základe získaných skúseností.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TalRasha-2799/
http://darkd3.com/
http://d3up.com/
Paragon - 414
CLAN - EOS / Elders of Sanctuary
http://darkd3.com/
http://d3up.com/
Paragon - 414
CLAN - EOS / Elders of Sanctuary
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
ja bych udelal jen vikendovky, na vic dni uz je to jen pro noliferi (blazny)
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Ladder je něco - co fungovalo v D2 z poměrně logického důvodu. Je to velmi zjednodušeně řečeno "umělé prodlužování neschopnosti připravit další kvalitní datadisk". Vynulováním ladderu prostě jen pošlete všechny opět na stromy po několikaměsíčním hraní. Pokud to někomu vyhovuje ok - jako možnost by klidně v RoS být mohl i když naprosto nic neřeší.
Ovšem nikdo, kdo je časově omezen, a není tím pádem schopný u toho sedět několik hodin každý den, se do ladderu s možností kompletního wipu nikdy nedá. V diablu a i v RoS naprosto chybí end game fáze.
TOP itemy Vám mohou padnout dneska na MP0 stejně jako na MP10. Fakt, že máte vyšší šanci na drop neznamená vůbec nic - protože větší MP=větší MF se nerovná větší šanci na lepší roll a lepší itemy což v konečné fázi znamená, že kompletní drop v současném D3 je jedna velká hovadina.
Zároveň ve hře neexistuje žádný end game event/fáze (nazvěte si kdo chce jak chce), ať už pro single nebo party play, který by byl opravdu těžký (pro představu zvládnutý po několika měsíčním hraní řekněme max cca 20-30% hráčů na nejvyšší obtížnost), za který by byly opět nějaké unikátní předměty BoA.
Ladder nic neřeší.
Ovšem nikdo, kdo je časově omezen, a není tím pádem schopný u toho sedět několik hodin každý den, se do ladderu s možností kompletního wipu nikdy nedá. V diablu a i v RoS naprosto chybí end game fáze.
TOP itemy Vám mohou padnout dneska na MP0 stejně jako na MP10. Fakt, že máte vyšší šanci na drop neznamená vůbec nic - protože větší MP=větší MF se nerovná větší šanci na lepší roll a lepší itemy což v konečné fázi znamená, že kompletní drop v současném D3 je jedna velká hovadina.
Zároveň ve hře neexistuje žádný end game event/fáze (nazvěte si kdo chce jak chce), ať už pro single nebo party play, který by byl opravdu těžký (pro představu zvládnutý po několika měsíčním hraní řekněme max cca 20-30% hráčů na nejvyšší obtížnost), za který by byly opět nějaké unikátní předměty BoA.
Ladder nic neřeší.
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Yaka, to by se ale s příchodem ROS mělo změnit protože TOP itemy by měli padat až na obtížnost torment a co jsem slyšel je to pěkně tuhá obtížnost kterou každý dávat nebude alespoň ne ty nejvyšší stupně, pokud teda blizz nepodlehne tlaku "brečících dětí" že to nedávají aby to nerfly, navíc nebude AH takže každý bude mít jen to co si nadropuje nebo vycraftí bude sice možná výměna mezi hráči ale ta bude časově omezená. Na Ladderu nevidím nic špatného pokud ho hráči chtějí ať tam je a každý se rozhodne jestli ho bude hrát či ne.
- Antabus
- Burning Soul
- Příspěvky:693
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Antabus#2689
- Bydliště:Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Vidím, že spousta lidí hlasuje o nečem, o čem vlastně nic moc neví. Tak se myslím, že pár řádek o ladderu z D2 je na místě.
Na oficiálním battlenetu měly laddery podobu takovou, že při tvorbě postavy si človek mohl zvolit, zda chce nebo nechce LADDER charakter. Postavy mimo ladder byly jednoduše nonladder a mohli jste je mít a hrát za ně třeba 10let. Ladderové postavy vám ale taky nikdo NEMAZAL ani po skočení sezóny - pouze se převedly k non-ladder postavám. Ladderové postavy byly v žebříčcích podle lvlu, mohly získat některé předměty nebo runová slova, která nonladder postavy získat nemohly.
Faktem také je, že ač tu je hodně hlasů, co tvrdí, že by ladder nehráli, v D2 hrálo ladder 80% lidí možná i více a reset nového ladderu byl vždy impulz k vrácení jinak už neaktivních hráčů a taky důvod, proč se diablo 2 těšilo takové popularitě. Jak to vše bude vypadat v D3 ROS a jestli to bude(já pevně věřím, že ano) je samozřejmě ted nejisté, ale co si dovolím okomentovat a zavěštit je, že na 100% blizz nikomu nebude mazat postavy.
edit:
Muj osobní názor, proč byly laddery tak oblibené je fakt, že vychvalovaný drop D2 LoD byl nastavený tak, že zhruba za 3-4měsice aktivního hraní jste měli 95% legendárek najitých, s runama to bylo horší,ale i to se dalo, trady jely a nejpozděj po pul roce pravidelného hraní (2-3 hodky denně max, žadný nolife) jste měli uplně vše.Takže vás v tomto momentě přestane logicky bavit. Proto ty cykly byly zhruba po roce. Smart drops a nové poznatky, co přínášejí lidé z bety ukazuje, že situace s dropem bude dost podobná.
Na oficiálním battlenetu měly laddery podobu takovou, že při tvorbě postavy si človek mohl zvolit, zda chce nebo nechce LADDER charakter. Postavy mimo ladder byly jednoduše nonladder a mohli jste je mít a hrát za ně třeba 10let. Ladderové postavy vám ale taky nikdo NEMAZAL ani po skočení sezóny - pouze se převedly k non-ladder postavám. Ladderové postavy byly v žebříčcích podle lvlu, mohly získat některé předměty nebo runová slova, která nonladder postavy získat nemohly.
Faktem také je, že ač tu je hodně hlasů, co tvrdí, že by ladder nehráli, v D2 hrálo ladder 80% lidí možná i více a reset nového ladderu byl vždy impulz k vrácení jinak už neaktivních hráčů a taky důvod, proč se diablo 2 těšilo takové popularitě. Jak to vše bude vypadat v D3 ROS a jestli to bude(já pevně věřím, že ano) je samozřejmě ted nejisté, ale co si dovolím okomentovat a zavěštit je, že na 100% blizz nikomu nebude mazat postavy.
edit:
Muj osobní názor, proč byly laddery tak oblibené je fakt, že vychvalovaný drop D2 LoD byl nastavený tak, že zhruba za 3-4měsice aktivního hraní jste měli 95% legendárek najitých, s runama to bylo horší,ale i to se dalo, trady jely a nejpozděj po pul roce pravidelného hraní (2-3 hodky denně max, žadný nolife) jste měli uplně vše.Takže vás v tomto momentě přestane logicky bavit. Proto ty cykly byly zhruba po roce. Smart drops a nové poznatky, co přínášejí lidé z bety ukazuje, že situace s dropem bude dost podobná.
TreshSocket a Magic Find - Tresh socket - testování účinnosti magic findu
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Preto by to blizzard mal nastaviť tak aby z tých 3 - 4 mesiacov urobil 2 roky. Tak aby bol drop a progres rovnomerne rozdelený a tak vás držal v hre, samozrejme aj pomocou nephalem trialov, pvp, craftu, enchantu, achievementov, nekonečného paragonu a iných techník.Muj osobní názor, proč byly laddery tak oblibené je fakt, že vychvalovaný drop D2 LoD byl nastavený tak, že zhruba za 3-4měsice aktivního hraní jste měli 95% legendárek najitých, s runama to bylo horší,ale i to se dalo, trady jely a nejpozděj po pul roce pravidelného hraní (2-3 hodky denně max, žadný nolife) jste měli uplně vše.Takže vás v tomto momentě přestane logicky bavit. Proto ty cykly byly zhruba po roce. Smart drops a nové poznatky, co přínášejí lidé z bety ukazuje, že situace s dropem bude dost podobná.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TalRasha-2799/
http://darkd3.com/
http://d3up.com/
Paragon - 414
CLAN - EOS / Elders of Sanctuary
http://darkd3.com/
http://d3up.com/
Paragon - 414
CLAN - EOS / Elders of Sanctuary
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
Sorry - ale progres rozdělený na dva roky pokud někdo bude hrát pravidelně 5 dní v týdnu řekněme 2-3 hodiny denně (žádný nolife)?
- je vidět, jak stále někteří mají zkreslené představy o tom, co je to normální život což pak samozřejmě jde ruku v ruce s tím, jak dlouho je možné něco progresovat případně farmit, než mi ten daný item padne nebo než rolnu při craftu to co chci
Jinak ladder prostě vůbec nic neřeší. Jediné co ladder řeší je možnost žebříčku pro lidi, kteří studují a mají na to prostě mraky času takže potřebují každý rok začínat od nuly a zase se hnát za slušným umístěním v žebříčku ať už jde o cokoliv. Možnost dobrá - přínos pro hru jako celek minimální.
1) Měla by být opravdu dobře udělaná obtížnost - zkušeností na to snad už mají dost.
2) Měl by být opravdu dobře nastavený drop a roll na itemech vs. obtížnost
- to co je dneska je tragédie všech tragédií
3) Craft vypadá slušně - otázka je jak bude fungovat v realitě po spuštění
4) Úplně bych opustil PvP
- tohle je jak červenej hadr pro spoustu lidí, ale diablo je hra, kam prostě oficiální PvP nepatří, protože balance class na výbornou je nereálný už na PvE natož na PvP. Bohužel to si spousta lidí odmítá připustit stále a je to plýtvání času se o něco podobného snažit.
.... a takhle by se dalo pokračovat ještě asi dvě stránky o tom, co té hře chybí:/
- je vidět, jak stále někteří mají zkreslené představy o tom, co je to normální život což pak samozřejmě jde ruku v ruce s tím, jak dlouho je možné něco progresovat případně farmit, než mi ten daný item padne nebo než rolnu při craftu to co chci
Jinak ladder prostě vůbec nic neřeší. Jediné co ladder řeší je možnost žebříčku pro lidi, kteří studují a mají na to prostě mraky času takže potřebují každý rok začínat od nuly a zase se hnát za slušným umístěním v žebříčku ať už jde o cokoliv. Možnost dobrá - přínos pro hru jako celek minimální.
1) Měla by být opravdu dobře udělaná obtížnost - zkušeností na to snad už mají dost.
2) Měl by být opravdu dobře nastavený drop a roll na itemech vs. obtížnost
- to co je dneska je tragédie všech tragédií
3) Craft vypadá slušně - otázka je jak bude fungovat v realitě po spuštění
4) Úplně bych opustil PvP
- tohle je jak červenej hadr pro spoustu lidí, ale diablo je hra, kam prostě oficiální PvP nepatří, protože balance class na výbornou je nereálný už na PvE natož na PvP. Bohužel to si spousta lidí odmítá připustit stále a je to plýtvání času se o něco podobného snažit.
.... a takhle by se dalo pokračovat ještě asi dvě stránky o tom, co té hře chybí:/
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: ANKETA - Ladder vs. Non Ladder
... nikdy bych nevěřil, že já budu obhajovat ladder, ale některý komentáře zde absolutně nechápu ... přece vzhledem k tomu, jak je položena ( a předpokládám i myšlena - tzn. ladder jako něco navíc ) ta otázka, tak jediná rozumá odpověd je ano, chci aby v D3 byl ladder ... a to píšu jako někdo, kdo by jej asi příliš nehrál, nebo hrál jen za určitých předpokladů ( např. protože by se postavy pak přesunuly na non ladder, předměty se staly non-ladder a v ladderu by mohlo padnout něco lepšího než v non-ladderu ) ... ten důvod proč je odpověd ano je přece jednoduchej - nevidím jedinej důvod proč se bránit jakýmukoliv modu navíc, kterej mě nic nestojí a i když mě třeba nezajímá, tak někoho jinýho zajímat může a dává další varianty hry ... když to v životě nezapnu, tak mi to nic neveme a někomu to třeba udělá radost ...