RoS - optimalizace

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Casus
Gorebelly
Příspěvky:276
Re: RoS - optimalizace

Příspěvek od Casus » 05.02.2014, 16:59 hod.

Fps neni velicina co udava plynulost obrazu, i s 60 fps se muze hra sekat, takze tvrdit ze 25 nebo 30 musi stacit pro plynuly hrani nesmysl samozrejme je...

killerek
Wraith
Příspěvky:154

Re: RoS - optimalizace

Příspěvek od killerek » 05.02.2014, 18:07 hod.

Podle me existuji teoreticky dve idealni hodnoty FPS:

1. FPS je stále rovno obnovovovaci frekvenci monitoru.

2. FPS je konstatni diky nejakemu locku a není rovno obnovovaci frekvenci monitoru

První moznost bude lepsi pro nejake "profesionalnejsi" hrani, coz neni pripad Diabla. Druhy pripad je idelani pro pocit plynulého hrani, presna hodnota FPS, ale bude dost subjektivni a záviset na vnimani konkretniho jedince. U nejakych her ta hodnota bude ještě ovlivnena jejím enginem. Urcite bych se neohanel nejakymi 25 FPS musí stacit vsem.

Ja osobne FPS ve hrach primo nesleduju. Když mi hra prijde neplynula, tak proste snizim nejake detaily. Primarne vypinam vsemozne rozmazavani, které nemam rad. Dále snizuju stiny, když rozdil v nastaveni není moc poznat, ale v plynulosti ano. Další na rade byvaji casticove efekty, které v nejakych hrach jsou leda na epilepticky zachvat, když je to vyvojar prezene. Uz sem davno vyrostl z toho, ze mi komp musí davat vse na max.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Příspěvek od Kuki10 » 05.02.2014, 18:28 hod.

Na všech hrách dávám lock na 60fps, když to nestačí, tak vypinam antialising a podobný kok....

Někdo ma lepší monitor tak může mít klidně víc fps, ale pokud ne tam v bfku litá 80-120 fps tak me to přijde divný, asi zvyk.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: RoS - optimalizace

Příspěvek od Casus » 05.02.2014, 19:08 hod.

Jo, nechtelo se mi to rozepisovat, ale je to jak pise killerek. Cim stabilnejsi framerate, tim plynulejsi pohyb, za predpokladu ze je tam urcity fps, ktery ma kazdej trochu jinak.
Problem u her je, ze je krom sledovani taky chceme ovladat, a zadna zmena obrazu se neprovede rychlejs, nez za 1000/fps milisekund. Takze pri 25 fps musis cekat 40ms nez se pohne obraz. Na rychly a precizni reakce treba u fps to vubec nestaci. A k tehle hodnote jeste musis pripocitat treba odezvu internetu, odezvu samotne hry, odezvu monitoru...

TLDR:
Pro plynulou hru je potreba stabilni fps na velke hodnote (rekneme 30+).

Odpovědět

Zpět na „Obecně“