D3: RoS koncepty

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
D3: RoS koncepty

Příspěvek od Still-Alive » 27.03.2014, 10:01 hod.

Čau, , listoval jsem si tak Art Bookem a docela mě tam zaujalo pár stran, věnovaným konceptům a toho, co se asi do hry (ještě?) nedostalo(?).

Nafotil jsem to mobilem, tak sorry za kvalitu :)
http://still-alive.rajce.idnes.cz/Diablo_3

Co na to říkáte?

Uživatelský avatar
Kubis
Doom Knight
Příspěvky:572

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od Kubis » 27.03.2014, 10:49 hod.

Většina těch obrázků už byla zveřejněna kdysi dávno ještě před vydáním DIII. Jsou to původní návrhy, který zrušili po tom, co kompletně překopali systém skillů.

Uživatelský avatar
zahadum
Doom Knight
Příspěvky:483
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zahadum#2966

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od zahadum » 27.03.2014, 10:50 hod.

to sú rôzne návhry a nápady ako malo vyzerať UI rozhranie Diabla 3 .... niekde boli aj screeny z rún ktoré potom zrušili....ľudovo povedané sú to prototypy vo vývoji ...pred rokom 2012

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od Javurek » 27.03.2014, 10:59 hod.

Taková škoda že už nejsou skill tree, ta hra mohla bejt daleko lepší...

Uživatelský avatar
Siqix
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:SiQ#2495

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od Siqix » 27.03.2014, 11:20 hod.

..kde je zbytek artbooku? :-P
Ne, vím jak to je, ale kdyby někdo objevil pdf, dejte prosím vědět.

Osobně moc nechápu, proč chybí skill tree. Je jedno, jestli jsou skilly v kategoriích nebo ve stromu. Markantní rozdíl je tak akorát v tom, že nejsou body, ze kterých každý např. v D2 několik ztratil tím, aby vytvořil cestu ke skillu, který chtěl skutečně používat a jeho synergiím. Tohle mi opravdu nechybí. Myslím, že na výsledný herní zážitek to nemá sebemenší vliv. Stejně tak se mi mnohem víc líbí dmg skillů počítaný z obecného poškození postavy, než aby každý dával dmg dle svého levelu. Viz. sorc v eni, aby ušetřila pár bodů a mohla mít silnější blizzard apod. :-D

Uživatelský avatar
Fidols
Fallen Shaman
Příspěvky:89
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mplus#2447

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od Fidols » 27.03.2014, 11:35 hod.

Tady je kompletní Art of Book D3 (pdf) Má to cca 500 MB.

Kód: Vybrat vše

http://ulozto.cz/xCkiH92b/the-art-of-diablo-iii-pdf
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Siqix
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:SiQ#2495

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od Siqix » 27.03.2014, 11:59 hod.

To je asi ten book z původního D3, ne? Nebo je to The Art of Diablo 3 Reaper of Souls?

Uživatelský avatar
Fidols
Fallen Shaman
Příspěvky:89
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mplus#2447

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od Fidols » 27.03.2014, 12:12 hod.

Je to D3. RoS jsem ještě nenašel, pár dní to ještě potrvá než to někdo hodí na net.
ObrázekObrázek

Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od Baglik » 27.03.2014, 13:05 hod.

Souhlasím se sigis, skill tree je přežitek nevím proč by mě měla hra nutit investovat do skillů které nebudu využívat jenom proto abych se dostal ke skillum které chci.

Uživatelský avatar
zahadum
Doom Knight
Příspěvky:483
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zahadum#2966

Re: D3: RoS koncepty

Příspěvek od zahadum » 27.03.2014, 16:38 hod.

Skill stromy má blizzard vo wowku a nechcel robiť jednu a tú istu vec na dvakrát.... chcel aby hráč mal viac ako tri možnosti skladby buildov.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“