D3: RoS koncepty
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Čau, , listoval jsem si tak Art Bookem a docela mě tam zaujalo pár stran, věnovaným konceptům a toho, co se asi do hry (ještě?) nedostalo(?).
Nafotil jsem to mobilem, tak sorry za kvalitu
http://still-alive.rajce.idnes.cz/Diablo_3
Co na to říkáte?
Nafotil jsem to mobilem, tak sorry za kvalitu
http://still-alive.rajce.idnes.cz/Diablo_3
Co na to říkáte?
Re: D3: RoS koncepty
Většina těch obrázků už byla zveřejněna kdysi dávno ještě před vydáním DIII. Jsou to původní návrhy, který zrušili po tom, co kompletně překopali systém skillů.
Re: D3: RoS koncepty
to sú rôzne návhry a nápady ako malo vyzerať UI rozhranie Diabla 3 .... niekde boli aj screeny z rún ktoré potom zrušili....ľudovo povedané sú to prototypy vo vývoji ...pred rokom 2012
Re: D3: RoS koncepty
Taková škoda že už nejsou skill tree, ta hra mohla bejt daleko lepší...
Re: D3: RoS koncepty
..kde je zbytek artbooku?
Ne, vím jak to je, ale kdyby někdo objevil pdf, dejte prosím vědět.
Osobně moc nechápu, proč chybí skill tree. Je jedno, jestli jsou skilly v kategoriích nebo ve stromu. Markantní rozdíl je tak akorát v tom, že nejsou body, ze kterých každý např. v D2 několik ztratil tím, aby vytvořil cestu ke skillu, který chtěl skutečně používat a jeho synergiím. Tohle mi opravdu nechybí. Myslím, že na výsledný herní zážitek to nemá sebemenší vliv. Stejně tak se mi mnohem víc líbí dmg skillů počítaný z obecného poškození postavy, než aby každý dával dmg dle svého levelu. Viz. sorc v eni, aby ušetřila pár bodů a mohla mít silnější blizzard apod. :-D
Ne, vím jak to je, ale kdyby někdo objevil pdf, dejte prosím vědět.
Osobně moc nechápu, proč chybí skill tree. Je jedno, jestli jsou skilly v kategoriích nebo ve stromu. Markantní rozdíl je tak akorát v tom, že nejsou body, ze kterých každý např. v D2 několik ztratil tím, aby vytvořil cestu ke skillu, který chtěl skutečně používat a jeho synergiím. Tohle mi opravdu nechybí. Myslím, že na výsledný herní zážitek to nemá sebemenší vliv. Stejně tak se mi mnohem víc líbí dmg skillů počítaný z obecného poškození postavy, než aby každý dával dmg dle svého levelu. Viz. sorc v eni, aby ušetřila pár bodů a mohla mít silnější blizzard apod. :-D
Re: D3: RoS koncepty
Tady je kompletní Art of Book D3 (pdf) Má to cca 500 MB.
Kód: Vybrat vše
http://ulozto.cz/xCkiH92b/the-art-of-diablo-iii-pdf
Re: D3: RoS koncepty
To je asi ten book z původního D3, ne? Nebo je to The Art of Diablo 3 Reaper of Souls?
Re: D3: RoS koncepty
Je to D3. RoS jsem ještě nenašel, pár dní to ještě potrvá než to někdo hodí na net.
Re: D3: RoS koncepty
Souhlasím se sigis, skill tree je přežitek nevím proč by mě měla hra nutit investovat do skillů které nebudu využívat jenom proto abych se dostal ke skillum které chci.
Re: D3: RoS koncepty
Skill stromy má blizzard vo wowku a nechcel robiť jednu a tú istu vec na dvakrát.... chcel aby hráč mal viac ako tri možnosti skladby buildov.