Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
Ahoj,
delší dobu hraji wizzarda, dal jsem s ním 300 paragon levelů na hardcoru, odehráno na současné postavě 191 hodin, posbíráno 26 tisíc blood shardů a splněno 518 riftů k dnešnímu dni. Sleduju metu ve hře a chtěl bych svýma zkušenostma přispět a sepsat fire spec, který momentálně používám, ale i ostatní varianty, které hraní fire wizzarda nabízí.
Pro začátech bych chtěl říct, že fire spec patří k jednomu z náročnějších buildů ve hře a aby fungoval jak má, vyžaduje také hodně dobré vybavení. Než jsem získal potřebný equip hrál jsem jiný spec a schovával jsem si vybavení do banky. Tím bych chtěl doporučit i ostatním hráčům (pokud máte místo v bance, hrajete třeba jenom jednu classu - jako já) rozhodně si schovávejte minimálně legendarky, které mají nějaké speciální schopnosti, nikdy nevíte, jak se hra vyvine, co developeři připraví a jaké změny provedou a tehdy můžete vytáhnout už připravené věci a zvesela začít hrát to, co bylo zesíleno. Předtím, než jsem začal hrát fire spec na novém datadisku, asi jako každý wizz jsem používal arcane orb s runou frozen orb, později archon s Gloves of Workship (bylo bugnuté že shrine buff byl na hodinu ) Tušil jsem ale, že dojde k oslabení obou dvou speců a proto jsem si střádal fire vybavení do banky. Ještě bych chtěl na úvod napsat, že zdaleka nemám dobré vybavení, je rozhodně co zlepšovat, berte to spíš jako návod nebo malé zamyšlení a zanalyzování možností, které fire wizzard nabízí.
Vybavení
Co se týká vybavení, i tady existuje řada možností, kterým směrem se ubírat. Základními prvy podle mého názoru jsou:
bracery - na bracerech rozhodně potřebujete Fire dps% - jde 15-20%, dále crit (až 6%) a potom další dva staty - dávám přednost kombinaci int/vit. Bracery Demon's Animus snadno vyrobíte, když si seženete materiál na craft ( act IV, mob se dá zabíjet opakovaně, stačí jenom relog). Ty co mám momentálně jsem získal asi na 6 craft, dalších 10 mi už nic nepadlo dobrého, tak jsem se na to vykašlal . Každopádně craft stojí 120 arcane dustů , myslím si, že je to chybně, ostatní stojí 12, takže pokud chcete, počkejte s craftem, než to blizzard fixne (hodně lidí si na to stěžuje i na foru), případě jdou získat kvalitní bracery i jinak.
ruce (Gloves) - ruce jsou také jedním se základních prvků, který potřebujete na fire dps%. Magefist ideální, získáte dalších 15-20% elemental fire dps. Dál int + crit dmg, crit a attack speed/vit. Dá se hrát i s Gloves of Workship (nosit je v batohu a když potkáte empowered tak vyměnit - pokud nemáte Magefist a dostanete dobrý roll jsou jasná volba).
boty (boots) - boty nejsou zas až tak důležité, dobré je mít boty s %dmg secondary spelu, který používáte, když získáte ve hře nebo gamblingem od Kaldary Ice Climbery jste pánové zeměkoule . Osobně nepotřebuji ani tak movement speed (dá se dohnat z paragon levelů).
Kalhoty (pants) Co se týká kalhot jsem vcelku pesimista, myslím, že hra nenabízí nic závratného v této oblasti. Stačí cokoliv co má dvě díry (dva sockety) a tím jste v podstatě vyřešení. Dobré je mít u Magic Missile specu také bonus %dmg, ale nemusí být nutně.
Chesta - Chesta patří taky mezi základní prvky fire specu. Cindercoat je to, k čemu byste měli směřovat. Nejen že dává %elemental fire dps (opět 15 -20%) ale ještě k všemu snižuje cost fire kouzel, což z ní dělá jedno ze základních vybavení celého buildu. Je možné ji získat opět ve hře, ale také od Kaldary za blood shardy, 3 sockety samozřejmě . Cindercoat by měla být první věc, kterou získat. Ostatní chesty nemá smysl ani komentovat. Existují setovky (Tal'Rasha, Firebird atd.) bohužel do fire specu nemají co nabídnout.
Helma (Head) - Tady je to obtížnější. Opět nejlepší varianta kterou můžete získat je headka na poison novu Andariel's Visage. Pokud nejste ale dost lucky, nebo máte špatné staty (nevyšlo Vám fire% - dá se opět získat 15-20%, nebo zase fire% ok, ale zbytek k ničemu) je třeba zvážit situaci. Variantami jsou Broken Crown, nebo i Mempo se dá použít. V helmě by neměl chybět crit, osobně používám i socket na reduce coldown (explosive blast velmi efektivní), ale opět můžete dát třeba i HP%. Dál inteligence a ideálně fire% ( ty nabízí právě Andariel's Visage , nehledě na to, že máte i šanci na poison novu = OP ). Zatím jsem neměl štěstí na dobrou helmu. Variantou je i Sage set - helma, boty minimálně neuškodí.
Ramena (Shoulder) - Osobně používám Pauldrons of the Skeleton King - dají se získat z bounty v prvním aktu. V ramenou se dá získat explosive blast% dmg - ideální pro můj build Další dobré ramena jsou Death Watch Mantle (šance na fine of knives explosi), nebo Vile Ward, nebo Homing Pads případně i jiné legendary nebo crafted nebo žluté . Dobré je mít %HP v ramenou.
Prsteny (Finger) - U prstenů je také hodně možností. Ring of royal grandeur (bounty act1) pokud používáte setové itemy(snižuje potřebné set itemy na bonus o jeden, minimálně musíte mít ale dva). Velmi dobrý je i Stone of Jordan (opět 15-20% elemental dps a hlavně 25-30% dmg do elit navíc). Dalším dobrým ringem může být v podstatě cokoliv, od žlutého, kde rolnete crit+ crit dmg+ as nebo stejný legendary.
Náhrdelník (Neck) - Opět je super mít neck s elemental fire dmg% dá se získat 15-20%, další staty záleží podle toho co potřebujete. Není špatná i setová Tal'Rasha nebo cokoliv co má dobré staty.
Zbraň (Weapon) - Zbraně jsem rozebral trošku u buildu, který používám, fire nabízí vpodsatě neomezeně variat, pokud nepoužíváte Wand of Woh, můžete si do ruky vzít cokoliv, od stafky až po Thunderfury
Source - opět možností je celá řada. Co se týká mojeho, používám Tal'rashu, jenom proto ale, protože jsem nezískal zatím nic lepšího. V offhandu je dobré mít opět %dps vašeho main spellu, ať už je to explosive blast nebo meteor nebo cokoliv jiného. Pro Magic Missile build je super mít Mirroball, pro explosive blast build potom Triumvirate.
Pásek (belt) - pásek - Ech, co dodat - Witching Hour je nejlepší co můžete mít asi v současné době. Dobrý je i Blackthorne's Notched Belt, nebo jiný legendary, v beltu můžete získat magic missile dps nebo jiné podle toho jaké primary kouzlo používáte. Spolu s tím by neměl chybět základní stat a %HP případně i attack speed je taky super.
Určitě jsem na hodně věcí zapomněl, co se týká variability a možnosti používání různých itemů, jakékoliv návrhy a připomínky vítám
Kouzla
- jako Primary používám Spectral Blade s runou Flame Blades - umožňuje zvýšení poškození z fire spelů - když je větší pack mobů nebo elitky vždycky i 10%, které mám v podstatě na jeden autoattack je dobré mít. Nejvíc jsem vytáhl asi +35%. Co se týká variací dá se hrát ještě na primary Magic Missile s runou Conflagrate (pokud používáte source Mirrorball, který zvedá počet missilek). Existuje řada buildů právě jen na Magic Missilky, rozhodně to plánuju na vyšším Tormentu otestovat, jak to bude fungovat. Přece jenom můj vprodstatě melee build je na vyšším Tormentu riskantní, jednoduše se můžete dostat do chain cc( zamrazení, jailer, vortex atd.).
- jako Secondary (tedy jeden ze dvou main spellů) použávím Wave of Force s runou Heat Wave, která umožňuje dávat fire dmg (427% weap. dmg). Alternativou je Meteor s runou Meteor Shower, dále Arcane orb s runou Scorch. U vybírání secondary kouzla je potřeba se zamyslet, jestli chcete stát vždycky v prostřed všeho dění a dostávat hodně poškození nebo raději preferujete variantu, kdy útočíte zezadu. Na nižších tormentech výběr nerozhoduje, protože s alespoň trochu dobrým vybavením jste schopni tankovat dmg.
- jako další hlavní útočné kouzlo používám Explosive Blast s runou Short Fuse, která umožňuje okamžité poškození. S vybavením, které mám je základním prvek Wand of Woh, která z Explosive Blastu udělá další tři, což je neskutečně moc poškození a fire spec bez této zbraně je v podstatě třetinový, pokud používáte explosive blast. Co se týká tohoto kouzla, je ještě dobrá varianta Chain reaction, pokud hrajete solo. Alternativou k explosive blastu ( pokud nemáte zbraň je třeba zvážit jestli stojí za to mít explosive blast) může být něco s delším cd, nebo Black Hole s runou Blazar. Zkoušel jsem i energy twister se stafkou
- tím se vyčerpali dps kouzla fire specu, přejdu teď tedy k těm, která mě [color=#FF8000zvyšují dmg a armor][/color]. Spell Energy Armor používám runu s Prismatic Armor, zkoušel jsem i Ice Armor s runou Crystallize , ale ve výsledku mi přijde pro hraní v partě lepší Energy Armor. Pro solo hru dávám přednost Ice Armoru.
- dalším důležitým kouzlem je Magic Weapon s runou Force Weapon , která zvedá 20% poškození. Tento buff je všeobecně základním buffem každého zaměření wizzarda, ať už hrajete fire nebo cokoliv jiného. Hodně hráčů na softcoru používá ještě Familiar s runou Sparkflint ,bohužel hraju defensivněji a proto jsem si jako poslední spell zvolil Teleport s runou Wormhole, která umožňuje tři teleporty v řadě za sebou. Několikrát mi to už zachránilo život a v hardcoru bych tento spell nevyměnil asi za nic jiného.
Pasivky
Co se týká pasivek, je variabilita opět velmi pestrá. Záleži na každém, čemu dává přednost a v jaké fázi se nachází aktuální vybavení ( mám málo obrany, dám si Blur -17% dmg redukce, nebo Unwaering Will ). Používám Audiacy (15% poškození navíc pokud jste 15 yardů - ideální pro melee spec). Dále Unstable Anomaly (oživení pokud byste měli zemřít + heal 45%), Dominance (po kilu získáte shield - při probíhání nižším tormentem máte v podstatě neustále 10 stacků) a poslední Evocation (20% redukce coldownu - DŮLEŽITÉ). Při variaci se dají použít i Conflagration, nebo Glass cannon u nižsího tormentu, nebo defensivní Blur.
Paragon pointy
Protože mám v botech MS, ušetřil jsem pár pointů v Core - jinak 25% ms, potom basic stat (intelekt v mém případě), dál v Offense - crit dmg, crit nebo attack speed podle toho co potřebuje, nedá se říct jednotně. Postupoval bych následovně (u magic Missile - atack speed, crit dmg crit) ostatní crit dmg, crit, attack speed. Defense - Resistence -> HP -> armor. Utility - Area dmg, life on hit, pokud nemáte Cindercoat dá se zvažovat i resource cost reduction.
Nosím u sebe ještě nemesis bracery (vyvolají champion pack když použijete shrinu) a taky Homing Pads ( ramena, která Vám umožní se odportovat domů i přesto, že do Vás útočí nepřátelé - velmi užitečné, když se dostanete do nepříjemné situace ).
Ještě dobrý odkaz, kde hledat materiály na craft itemů:
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... -locations
Doufám, že to někomu pomůže, ještě jednou bych chtěl říct, že se nedá asi obsáhnout všechno v jednom příspěvku aniž bych něco opomenul, takže pokud bude zájem můžu případně aktualizovat a přidávat další informace ať už mojeho progressu nebo i toho, jak další patche ovlivní hratelnost tohoto specu. (sry za gramatiku )
Závěrem odkaz na můj profil:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Stin ... o/36503127
delší dobu hraji wizzarda, dal jsem s ním 300 paragon levelů na hardcoru, odehráno na současné postavě 191 hodin, posbíráno 26 tisíc blood shardů a splněno 518 riftů k dnešnímu dni. Sleduju metu ve hře a chtěl bych svýma zkušenostma přispět a sepsat fire spec, který momentálně používám, ale i ostatní varianty, které hraní fire wizzarda nabízí.
Pro začátech bych chtěl říct, že fire spec patří k jednomu z náročnějších buildů ve hře a aby fungoval jak má, vyžaduje také hodně dobré vybavení. Než jsem získal potřebný equip hrál jsem jiný spec a schovával jsem si vybavení do banky. Tím bych chtěl doporučit i ostatním hráčům (pokud máte místo v bance, hrajete třeba jenom jednu classu - jako já) rozhodně si schovávejte minimálně legendarky, které mají nějaké speciální schopnosti, nikdy nevíte, jak se hra vyvine, co developeři připraví a jaké změny provedou a tehdy můžete vytáhnout už připravené věci a zvesela začít hrát to, co bylo zesíleno. Předtím, než jsem začal hrát fire spec na novém datadisku, asi jako každý wizz jsem používal arcane orb s runou frozen orb, později archon s Gloves of Workship (bylo bugnuté že shrine buff byl na hodinu ) Tušil jsem ale, že dojde k oslabení obou dvou speců a proto jsem si střádal fire vybavení do banky. Ještě bych chtěl na úvod napsat, že zdaleka nemám dobré vybavení, je rozhodně co zlepšovat, berte to spíš jako návod nebo malé zamyšlení a zanalyzování možností, které fire wizzard nabízí.
Vybavení
Co se týká vybavení, i tady existuje řada možností, kterým směrem se ubírat. Základními prvy podle mého názoru jsou:
bracery - na bracerech rozhodně potřebujete Fire dps% - jde 15-20%, dále crit (až 6%) a potom další dva staty - dávám přednost kombinaci int/vit. Bracery Demon's Animus snadno vyrobíte, když si seženete materiál na craft ( act IV, mob se dá zabíjet opakovaně, stačí jenom relog). Ty co mám momentálně jsem získal asi na 6 craft, dalších 10 mi už nic nepadlo dobrého, tak jsem se na to vykašlal . Každopádně craft stojí 120 arcane dustů , myslím si, že je to chybně, ostatní stojí 12, takže pokud chcete, počkejte s craftem, než to blizzard fixne (hodně lidí si na to stěžuje i na foru), případě jdou získat kvalitní bracery i jinak.
ruce (Gloves) - ruce jsou také jedním se základních prvků, který potřebujete na fire dps%. Magefist ideální, získáte dalších 15-20% elemental fire dps. Dál int + crit dmg, crit a attack speed/vit. Dá se hrát i s Gloves of Workship (nosit je v batohu a když potkáte empowered tak vyměnit - pokud nemáte Magefist a dostanete dobrý roll jsou jasná volba).
boty (boots) - boty nejsou zas až tak důležité, dobré je mít boty s %dmg secondary spelu, který používáte, když získáte ve hře nebo gamblingem od Kaldary Ice Climbery jste pánové zeměkoule . Osobně nepotřebuji ani tak movement speed (dá se dohnat z paragon levelů).
Kalhoty (pants) Co se týká kalhot jsem vcelku pesimista, myslím, že hra nenabízí nic závratného v této oblasti. Stačí cokoliv co má dvě díry (dva sockety) a tím jste v podstatě vyřešení. Dobré je mít u Magic Missile specu také bonus %dmg, ale nemusí být nutně.
Chesta - Chesta patří taky mezi základní prvky fire specu. Cindercoat je to, k čemu byste měli směřovat. Nejen že dává %elemental fire dps (opět 15 -20%) ale ještě k všemu snižuje cost fire kouzel, což z ní dělá jedno ze základních vybavení celého buildu. Je možné ji získat opět ve hře, ale také od Kaldary za blood shardy, 3 sockety samozřejmě . Cindercoat by měla být první věc, kterou získat. Ostatní chesty nemá smysl ani komentovat. Existují setovky (Tal'Rasha, Firebird atd.) bohužel do fire specu nemají co nabídnout.
Helma (Head) - Tady je to obtížnější. Opět nejlepší varianta kterou můžete získat je headka na poison novu Andariel's Visage. Pokud nejste ale dost lucky, nebo máte špatné staty (nevyšlo Vám fire% - dá se opět získat 15-20%, nebo zase fire% ok, ale zbytek k ničemu) je třeba zvážit situaci. Variantami jsou Broken Crown, nebo i Mempo se dá použít. V helmě by neměl chybět crit, osobně používám i socket na reduce coldown (explosive blast velmi efektivní), ale opět můžete dát třeba i HP%. Dál inteligence a ideálně fire% ( ty nabízí právě Andariel's Visage , nehledě na to, že máte i šanci na poison novu = OP ). Zatím jsem neměl štěstí na dobrou helmu. Variantou je i Sage set - helma, boty minimálně neuškodí.
Ramena (Shoulder) - Osobně používám Pauldrons of the Skeleton King - dají se získat z bounty v prvním aktu. V ramenou se dá získat explosive blast% dmg - ideální pro můj build Další dobré ramena jsou Death Watch Mantle (šance na fine of knives explosi), nebo Vile Ward, nebo Homing Pads případně i jiné legendary nebo crafted nebo žluté . Dobré je mít %HP v ramenou.
Prsteny (Finger) - U prstenů je také hodně možností. Ring of royal grandeur (bounty act1) pokud používáte setové itemy(snižuje potřebné set itemy na bonus o jeden, minimálně musíte mít ale dva). Velmi dobrý je i Stone of Jordan (opět 15-20% elemental dps a hlavně 25-30% dmg do elit navíc). Dalším dobrým ringem může být v podstatě cokoliv, od žlutého, kde rolnete crit+ crit dmg+ as nebo stejný legendary.
Náhrdelník (Neck) - Opět je super mít neck s elemental fire dmg% dá se získat 15-20%, další staty záleží podle toho co potřebujete. Není špatná i setová Tal'Rasha nebo cokoliv co má dobré staty.
Zbraň (Weapon) - Zbraně jsem rozebral trošku u buildu, který používám, fire nabízí vpodsatě neomezeně variat, pokud nepoužíváte Wand of Woh, můžete si do ruky vzít cokoliv, od stafky až po Thunderfury
Source - opět možností je celá řada. Co se týká mojeho, používám Tal'rashu, jenom proto ale, protože jsem nezískal zatím nic lepšího. V offhandu je dobré mít opět %dps vašeho main spellu, ať už je to explosive blast nebo meteor nebo cokoliv jiného. Pro Magic Missile build je super mít Mirroball, pro explosive blast build potom Triumvirate.
Pásek (belt) - pásek - Ech, co dodat - Witching Hour je nejlepší co můžete mít asi v současné době. Dobrý je i Blackthorne's Notched Belt, nebo jiný legendary, v beltu můžete získat magic missile dps nebo jiné podle toho jaké primary kouzlo používáte. Spolu s tím by neměl chybět základní stat a %HP případně i attack speed je taky super.
Určitě jsem na hodně věcí zapomněl, co se týká variability a možnosti používání různých itemů, jakékoliv návrhy a připomínky vítám
Kouzla
- jako Primary používám Spectral Blade s runou Flame Blades - umožňuje zvýšení poškození z fire spelů - když je větší pack mobů nebo elitky vždycky i 10%, které mám v podstatě na jeden autoattack je dobré mít. Nejvíc jsem vytáhl asi +35%. Co se týká variací dá se hrát ještě na primary Magic Missile s runou Conflagrate (pokud používáte source Mirrorball, který zvedá počet missilek). Existuje řada buildů právě jen na Magic Missilky, rozhodně to plánuju na vyšším Tormentu otestovat, jak to bude fungovat. Přece jenom můj vprodstatě melee build je na vyšším Tormentu riskantní, jednoduše se můžete dostat do chain cc( zamrazení, jailer, vortex atd.).
- jako Secondary (tedy jeden ze dvou main spellů) použávím Wave of Force s runou Heat Wave, která umožňuje dávat fire dmg (427% weap. dmg). Alternativou je Meteor s runou Meteor Shower, dále Arcane orb s runou Scorch. U vybírání secondary kouzla je potřeba se zamyslet, jestli chcete stát vždycky v prostřed všeho dění a dostávat hodně poškození nebo raději preferujete variantu, kdy útočíte zezadu. Na nižších tormentech výběr nerozhoduje, protože s alespoň trochu dobrým vybavením jste schopni tankovat dmg.
- jako další hlavní útočné kouzlo používám Explosive Blast s runou Short Fuse, která umožňuje okamžité poškození. S vybavením, které mám je základním prvek Wand of Woh, která z Explosive Blastu udělá další tři, což je neskutečně moc poškození a fire spec bez této zbraně je v podstatě třetinový, pokud používáte explosive blast. Co se týká tohoto kouzla, je ještě dobrá varianta Chain reaction, pokud hrajete solo. Alternativou k explosive blastu ( pokud nemáte zbraň je třeba zvážit jestli stojí za to mít explosive blast) může být něco s delším cd, nebo Black Hole s runou Blazar. Zkoušel jsem i energy twister se stafkou
- tím se vyčerpali dps kouzla fire specu, přejdu teď tedy k těm, která mě [color=#FF8000zvyšují dmg a armor][/color]. Spell Energy Armor používám runu s Prismatic Armor, zkoušel jsem i Ice Armor s runou Crystallize , ale ve výsledku mi přijde pro hraní v partě lepší Energy Armor. Pro solo hru dávám přednost Ice Armoru.
- dalším důležitým kouzlem je Magic Weapon s runou Force Weapon , která zvedá 20% poškození. Tento buff je všeobecně základním buffem každého zaměření wizzarda, ať už hrajete fire nebo cokoliv jiného. Hodně hráčů na softcoru používá ještě Familiar s runou Sparkflint ,bohužel hraju defensivněji a proto jsem si jako poslední spell zvolil Teleport s runou Wormhole, která umožňuje tři teleporty v řadě za sebou. Několikrát mi to už zachránilo život a v hardcoru bych tento spell nevyměnil asi za nic jiného.
Pasivky
Co se týká pasivek, je variabilita opět velmi pestrá. Záleži na každém, čemu dává přednost a v jaké fázi se nachází aktuální vybavení ( mám málo obrany, dám si Blur -17% dmg redukce, nebo Unwaering Will ). Používám Audiacy (15% poškození navíc pokud jste 15 yardů - ideální pro melee spec). Dále Unstable Anomaly (oživení pokud byste měli zemřít + heal 45%), Dominance (po kilu získáte shield - při probíhání nižším tormentem máte v podstatě neustále 10 stacků) a poslední Evocation (20% redukce coldownu - DŮLEŽITÉ). Při variaci se dají použít i Conflagration, nebo Glass cannon u nižsího tormentu, nebo defensivní Blur.
Paragon pointy
Protože mám v botech MS, ušetřil jsem pár pointů v Core - jinak 25% ms, potom basic stat (intelekt v mém případě), dál v Offense - crit dmg, crit nebo attack speed podle toho co potřebuje, nedá se říct jednotně. Postupoval bych následovně (u magic Missile - atack speed, crit dmg crit) ostatní crit dmg, crit, attack speed. Defense - Resistence -> HP -> armor. Utility - Area dmg, life on hit, pokud nemáte Cindercoat dá se zvažovat i resource cost reduction.
Nosím u sebe ještě nemesis bracery (vyvolají champion pack když použijete shrinu) a taky Homing Pads ( ramena, která Vám umožní se odportovat domů i přesto, že do Vás útočí nepřátelé - velmi užitečné, když se dostanete do nepříjemné situace ).
Ještě dobrý odkaz, kde hledat materiály na craft itemů:
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... -locations
Doufám, že to někomu pomůže, ještě jednou bych chtěl říct, že se nedá asi obsáhnout všechno v jednom příspěvku aniž bych něco opomenul, takže pokud bude zájem můžu případně aktualizovat a přidávat další informace ať už mojeho progressu nebo i toho, jak další patche ovlivní hratelnost tohoto specu. (sry za gramatiku )
Závěrem odkaz na můj profil:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Stin ... o/36503127
Naposledy upravil(a) stingox dne 23.05.2014, 20:05 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Vyborne, diky za shrnuti
BTW: nezbytnost pro vsechny fire wizardy - Infernal Dye!!!
BTW: nezbytnost pro vsechny fire wizardy - Infernal Dye!!!
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Nevím teda jaký máš přesně staty, profily dost kecají, ale celkem by mě zajímalo na jakej torment se s tim vydas?
Za jak dlouho zabijes Ghoma na T3 ?
Spis mi to pripada jako vybaveni na SC nez HC, s tim ze wizz neni zrovna moc drzak
Za jak dlouho zabijes Ghoma na T3 ?
Spis mi to pripada jako vybaveni na SC nez HC, s tim ze wizz neni zrovna moc drzak
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Build je klasika a když člověk hraje fire spec a to na jakémkoliv charu, tak by měl chtít cindercoat a magefist a co nejvíc rvát +%to fire a +%to skill, to je jasný
Ale máš pěkného wizarda. Líbí se mi ta wandka, ta je vážně hezká
Ale máš pěkného wizarda. Líbí se mi ta wandka, ta je vážně hezká
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Pekny popis, zajimalo by me na jakou obtiznost s nim chodis bezne, na jakou si troufnes solo a na jakou v parte.
Pridam par tipu a postrehu:
- Conflagration by mela byt povinna pasivka a to hlavne na vyssi tormenty, kde se vic projevi jeji ucinek + 6% CC pro kazdeho v parte
- Fire wizard, pokud nejde ciste meteory, tak bojuje na blizku - wof, explosing blast - proto se hodi vyuzit defenzivni sety jako BT a Aughild's
- Je dobre si vybrat jeslti se soustredim na Redukci Cooldownu nebo Redukci Resource Cost a podle toho vybrat skily a vybavu
Redukce Cooldownu - Explosion Blast / Meteor - Molten Impact
- pokud vyuzivate CDR a Magic Missile - nepotrebujete az tak Cinder Coat - ja mam jeden docela pekny - v bedne, protoze se soucasnymi itemy, co napadaly, mi vic deffense i offense da Tal Rasha cheska
Redukce Resourcu - WOF / Meteor Shower
Pokud vam padne Wand of WoH - explosion blast je jeden z mala wizardich skilu, ktery se da spojit s Haxing Pants
Pokud se chcete s fire wizem dostat na T6 a hrat bez problemu v parte i solo, doporucuju vyzkouset jak pohodove se da hrat s vysokym Cooldown Reduction a s Black Hole (nemusi byt fire runa - pri pouzit blackhole jde o vortex, do ktereho pustime MM / EB / Meteory damage Blackhole samotne je zanedbatelna)
Dokud se na neco nezamerite, bude vas wizard pravdepodobne jen prumerne dobry.
- pro hru na T5+ jsou podle mne bezpecnejsi i efektivnejsi buildy zalozene na Cooldownech
- buildy zalozene na Resource cost reduction jsou efektivnejsi na T1-T3 (mozna T4)
- buildy zalozene ciste na DPS jsou na tom nejhur
Pridam par tipu a postrehu:
- Conflagration by mela byt povinna pasivka a to hlavne na vyssi tormenty, kde se vic projevi jeji ucinek + 6% CC pro kazdeho v parte
- Fire wizard, pokud nejde ciste meteory, tak bojuje na blizku - wof, explosing blast - proto se hodi vyuzit defenzivni sety jako BT a Aughild's
- Je dobre si vybrat jeslti se soustredim na Redukci Cooldownu nebo Redukci Resource Cost a podle toho vybrat skily a vybavu
Redukce Cooldownu - Explosion Blast / Meteor - Molten Impact
- pokud vyuzivate CDR a Magic Missile - nepotrebujete az tak Cinder Coat - ja mam jeden docela pekny - v bedne, protoze se soucasnymi itemy, co napadaly, mi vic deffense i offense da Tal Rasha cheska
Redukce Resourcu - WOF / Meteor Shower
Pokud vam padne Wand of WoH - explosion blast je jeden z mala wizardich skilu, ktery se da spojit s Haxing Pants
Pokud se chcete s fire wizem dostat na T6 a hrat bez problemu v parte i solo, doporucuju vyzkouset jak pohodove se da hrat s vysokym Cooldown Reduction a s Black Hole (nemusi byt fire runa - pri pouzit blackhole jde o vortex, do ktereho pustime MM / EB / Meteory damage Blackhole samotne je zanedbatelna)
Dokud se na neco nezamerite, bude vas wizard pravdepodobne jen prumerne dobry.
- pro hru na T5+ jsou podle mne bezpecnejsi i efektivnejsi buildy zalozene na Cooldownech
- buildy zalozene na Resource cost reduction jsou efektivnejsi na T1-T3 (mozna T4)
- buildy zalozene ciste na DPS jsou na tom nejhur
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Darkness: jak ti může dát tal rasha víc damage, pokud hraješ víceméně čístý fire spec? Ta je spíše dobrá na nějaký mix build, ne? Sice má ten as, ale stejně. Nebavím se o defens, ta je jasná. Ale damage?
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Děkuji za reakce a postřehy.
Solo moc nehraju, dvakrát jsem umřel na DC (pre ROS se starým internetem) nehledě na to je hra v partě zajímavější a zábavnější. Nicméně co jsem naposledy solo byl tak na pohodu dávám T2, T3 mi přijde co se týká clearu už pomalejší a tím pádem je třeba zvážit jestli to má smysl. V partě T1-T3, víc jsem nezkoušel, public na T4 si fakt netroufnu . Co se týká vyšších tormentů jak T4 nemá podle mě smysl chodit, pokud nechcete farmit svoje ego a říkat kamarádům dávám T5-6.
Mám bohužel jen pár lidí se kterýma hraji vyšší torment jak T2, takže většinou clearuju T1 pro 4 lidi v publiku, kde ostatní pobíhají za mnou a sbírají loot
Co se týká toho meteoru a molten impact - přijde mi range do kterého meteor padá dost tragicky malý, potřebuješ rozhodně kombinaci s black hole, abys to vůbec trefil nebo nějakého pull monka (teda aspoň můj případ, když potkáš rift s ghostama tak to můžeš smazat z baru rovnou).
S těma magic missile a cindercoutem máš pravdu. A na Haxing Pants jsem úplně zapomněl. Libová věc samozřejmě
Přijde mi, že na to jak moc času mám odehráno pořád postrádám dobré části gearu, které by mi umožnili hrát stabilně torment IV. Tak třeba dalších 200 hodin přinese něco dobrého (asi jsem casual, že chci všechno hned .. pardon ). Smrti na lag od Blizzardu jsem se zatím 2x vyhl asi o minutu.
Tu wandku jsem měl v plánu nejdřív prodat, potom jsem si řekl, co kdyby se hodila později
Solo moc nehraju, dvakrát jsem umřel na DC (pre ROS se starým internetem) nehledě na to je hra v partě zajímavější a zábavnější. Nicméně co jsem naposledy solo byl tak na pohodu dávám T2, T3 mi přijde co se týká clearu už pomalejší a tím pádem je třeba zvážit jestli to má smysl. V partě T1-T3, víc jsem nezkoušel, public na T4 si fakt netroufnu . Co se týká vyšších tormentů jak T4 nemá podle mě smysl chodit, pokud nechcete farmit svoje ego a říkat kamarádům dávám T5-6.
Mám bohužel jen pár lidí se kterýma hraji vyšší torment jak T2, takže většinou clearuju T1 pro 4 lidi v publiku, kde ostatní pobíhají za mnou a sbírají loot
Co se týká toho meteoru a molten impact - přijde mi range do kterého meteor padá dost tragicky malý, potřebuješ rozhodně kombinaci s black hole, abys to vůbec trefil nebo nějakého pull monka (teda aspoň můj případ, když potkáš rift s ghostama tak to můžeš smazat z baru rovnou).
S těma magic missile a cindercoutem máš pravdu. A na Haxing Pants jsem úplně zapomněl. Libová věc samozřejmě
Přijde mi, že na to jak moc času mám odehráno pořád postrádám dobré části gearu, které by mi umožnili hrát stabilně torment IV. Tak třeba dalších 200 hodin přinese něco dobrého (asi jsem casual, že chci všechno hned .. pardon ). Smrti na lag od Blizzardu jsem se zatím 2x vyhl asi o minutu.
Tu wandku jsem měl v plánu nejdřív prodat, potom jsem si řekl, co kdyby se hodila později
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
T5-6 je jistě na jedné straně honění ega, na straně druhé jako spousta věcí v diablu, je to výzva, kterou pokud si někdo stanoví a dovede na hardcoru plnit, tak klobouk dolů. Minimálně za odhodlání
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Ted uz nevim presne, kazdy den neco menim, pred tydnem jsem mel na fire wizovi 3 kousky z Tal Rasha setu a vychazelo mi to lip nez jina kombinace itemu. Dneska uz nemam z Tal Rasha setu na fire wizardovi nic, proteoze me napadlo, ze by nebylo spatne vyzkouset BT full set a je to neskutecna pohoda.Darkness: jak ti může dát tal rasha víc damage, pokud hraješ víceméně čístý fire spec?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
nj, wizzard se muze obcas inspirovat i u blazniveho WD ;-)
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.4]
Ja bych to rekl takhle. Pro endgame chary je T3 jako normal => mobove nic nedelaji a padaji skoro na dotek. Niz nema smysl chodit. Jeste jsem ani jednoho wizarda uplne nedotahl, ale pomalu se k tomu stadiu blizim.Nicméně co jsem naposledy solo byl tak na pohodu dávám T2, T3 mi přijde co se týká clearu už pomalejší a tím pádem je třeba zvážit jestli to má smysl. V partě T1-T3, víc jsem nezkoušel, public na T4 si fakt netroufnu . Co se týká vyšších tormentů jak T4 nemá podle mě smysl chodit, pokud nechcete farmit svoje ego a říkat kamarádům dávám T5-6.
Mezi rychlosti farmeni T1 nebo T6 neni az tak vyrazny rozdil, nejvic casu vzdycky zabere pobihani po mape. Vse je jen o vybave a skilech (a parte, kdyz se nehraje solo).
Hodne dlouho to tak nevypada a vyssi T vypadaji nerealne, ale kdyz clovek zacne vyuzivat herni mechanismy, ktere prisly s ROS, tak je to jen o case a stesti a nafarmit pekne itemy.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
UPDATE Patch 2.0.5
Patch 2.0.5 přinesl pro fire wizzarda hned několik zajímavých změn, ke kterým bych se chtěl vyjádřit.
První:
Meteor
Skill Rune - Molten Impact
Impact area increased from 12 to 20 yards (zvětšený rozsah místa dopadu meteoritu) - Tato změna je sice ve své podstatě zanedbatelná, nicméně pro kombinaci black hole+tento meteor je to příjemná zpráva (jako bych byl vyslyšen, když jsem psal, že velikost dopadu tohoto meteoritu je velmi malá).
Další podstatnou změnou je: Archon. Nyní runa Combustion dává fire dmg a mění dmg celého archonu na fire. Za sebe (jakožto non-archon, non-cdr wizzarda) můžu říct, že jediné využití přináší tato změna na rift bosse, nebo jiného bosse, před kterým ( pokud mám možnost) si změním archona za primary kouzlo.
I když se to fire wizzarda už moc netýká ještě by tu byla jedna změna a to v teleportu a runě Wormhole, kdy blizzard snížil coldown a zredukoval počet opakovaných použití ze 3 na 2. Přijde mi to daleko lepší, protože v případě, kdy se po použití teleportu dostanu znova do ošemetné situace nemusím čekat 16, ale jen 11 vteřin, což může zachránit krk a jestli se portnu dvakrát nebo třikrát už tak významnou roli nehraje.
Při navýšení šance na legendary o dalších 100% (OMG!) - původně myšleno pouze jako buff na týden k výročí Diabla - a přidání možností lootu setových itemů od obchodnice Kadaly mi přijde hardcore jako procházka růžovým sadem. Hned po patchi byl ještě exploit, kdy se dalo získat 95-110~ blood shardů z T6 lvl 1 riftu asi za dvě minuty (doufám, že jste plně využili ) bych řekl, že se moje vybavení stabilizovalo na T3-T4 obtížnost (solo jsem zkoušel i T5, někteří rift bosové jsou ale dost strachunahánějící pro melee ) Stále hledám ještě kalhoty http://us.battle.net/d3/en/item/hexing-pants-of-mr-yan doufám, že brzo padnou. Používám kombinaci setů Aughild a Blackthorne, které mi zajišťují dostatek defensivních statů na přežití. Získal jsem ještě dnes Ice Climbery (YAY!) - podle stránky diabloprogress.com jsem se dotáhl na nějaké 390 místo v elemental dps do elit v Evropě (sice této stránce moc nevěřím, ale nějaké číslo to vykazuje - říkám, že to je se standartním vybavením, nic co bych kvůli navýšení elemental dps měnil nebo tak)
Opět vítám jakékoliv komentáře a otázky
Patch 2.0.5 přinesl pro fire wizzarda hned několik zajímavých změn, ke kterým bych se chtěl vyjádřit.
První:
Meteor
Skill Rune - Molten Impact
Impact area increased from 12 to 20 yards (zvětšený rozsah místa dopadu meteoritu) - Tato změna je sice ve své podstatě zanedbatelná, nicméně pro kombinaci black hole+tento meteor je to příjemná zpráva (jako bych byl vyslyšen, když jsem psal, že velikost dopadu tohoto meteoritu je velmi malá).
Další podstatnou změnou je: Archon. Nyní runa Combustion dává fire dmg a mění dmg celého archonu na fire. Za sebe (jakožto non-archon, non-cdr wizzarda) můžu říct, že jediné využití přináší tato změna na rift bosse, nebo jiného bosse, před kterým ( pokud mám možnost) si změním archona za primary kouzlo.
I když se to fire wizzarda už moc netýká ještě by tu byla jedna změna a to v teleportu a runě Wormhole, kdy blizzard snížil coldown a zredukoval počet opakovaných použití ze 3 na 2. Přijde mi to daleko lepší, protože v případě, kdy se po použití teleportu dostanu znova do ošemetné situace nemusím čekat 16, ale jen 11 vteřin, což může zachránit krk a jestli se portnu dvakrát nebo třikrát už tak významnou roli nehraje.
Při navýšení šance na legendary o dalších 100% (OMG!) - původně myšleno pouze jako buff na týden k výročí Diabla - a přidání možností lootu setových itemů od obchodnice Kadaly mi přijde hardcore jako procházka růžovým sadem. Hned po patchi byl ještě exploit, kdy se dalo získat 95-110~ blood shardů z T6 lvl 1 riftu asi za dvě minuty (doufám, že jste plně využili ) bych řekl, že se moje vybavení stabilizovalo na T3-T4 obtížnost (solo jsem zkoušel i T5, někteří rift bosové jsou ale dost strachunahánějící pro melee ) Stále hledám ještě kalhoty http://us.battle.net/d3/en/item/hexing-pants-of-mr-yan doufám, že brzo padnou. Používám kombinaci setů Aughild a Blackthorne, které mi zajišťují dostatek defensivních statů na přežití. Získal jsem ještě dnes Ice Climbery (YAY!) - podle stránky diabloprogress.com jsem se dotáhl na nějaké 390 místo v elemental dps do elit v Evropě (sice této stránce moc nevěřím, ale nějaké číslo to vykazuje - říkám, že to je se standartním vybavením, nic co bych kvůli navýšení elemental dps měnil nebo tak)
Opět vítám jakékoliv komentáře a otázky
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
Ještě bych dodal, ze seu teleportu mas 3 vteřiny aby jsi se portnul podruhé, což není taky úplně špatný..
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
Ahoj, s cerstvouckym Wizardem jsem u Kadily docela slusne nakoupil, za 100 BS mne obdarila Magefistkama,Cindercoatem a Mirror Ballem +2 MM a jeste s bonusem k meteorum tak jsem od zacatku mnel s vyberem skillu jasno ... po par minutach farmy pribyly do inventare take Strongarm Bracery. Mohly jeste prijit "hybaci" kalhoty, ale misto toho zacal napadal Tal Rasha a par kousku jinych setu tak se ted poohlizim po jinych buildech ... Hral jsem to takto: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... bhi!ccYZYc ... Ta Anomalie by v pasivkach byt nemusela kdyz uz jsou dve Unitky a nesmrtelny Follower, ale kdo vi treba mne navstivi DISCONNECT
Mate problemy se ctenim celych vet a radi si hrajete se slovicky? Nereagujte na me prispevky ... nemam potrebnou kvalifikaci pro vyuku prvniho stupne zakladnich skol.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
to jde, akorat mi prijde, ze pasivka conflagration se vyplati vic nez Audiocity, teda pokud nechodis jen tam kde vsechno one hitujes - + 6CC dava slusny dmg navic a i na dalku ... (v parte se vyplati urcite, ale ty asi chodis sam, kdyz pises o followerovi)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
Podařila se mi dneska dropnout pěkná WoH. Nějaké odkazy na HC wize kteří používají? Váhám jestli max CR redukce nebo BT set + ICE C + Aughild? MM conflagrate nebo frost novu - mirrorball na úkor full tal rasha setu? Short fuse nebo chain reaction?
Moc možností kurnik
Moc možností kurnik
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
gz, zkousej, hrej si
- CDR - staci neco pres 50% tusim, radeji bych vic investoval do defense/dmg
- ja bych radej conflagrate kvuli single target
- tal rasha, myslim si, ze jsou lepsi moznosti
- chain reaction dava teoreticky vic dmg, ja mam rad prakticky vetsi pecky s short fuse, ale nemam WOH, tak nevim jestli bych nemenil
- frost nova, runa s % dmg, muze byt zajimava, moc jsem nezkousel
- CDR - staci neco pres 50% tusim, radeji bych vic investoval do defense/dmg
- ja bych radej conflagrate kvuli single target
- tal rasha, myslim si, ze jsou lepsi moznosti
- chain reaction dava teoreticky vic dmg, ja mam rad prakticky vetsi pecky s short fuse, ale nemam WOH, tak nevim jestli bych nemenil
- frost nova, runa s % dmg, muze byt zajimava, moc jsem nezkousel
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
@herba:
hraju explosive blast můžeš se mrknout na můj build klidně
Co se týká tvých otázek:
- Torment 1-2(3) se můžeš orientovat na cdr místo defense (jak píšeš aughild / BT / Ice C) na vyšším tormentu bych si to já osobně už nelízl tam vlízt bez kombinace těchto dvou setů, ale zase záleží na partě, když budeš mít monka + barba dá se zahrát i T 4 bez BT/Aughild setů) nicméně pořád doporučuju Evocation a minimálně do headky si dát CRD gem)
- Používám tal'rashu, ale nejedu poslední set bonus (mám jen fire specy, zkoušel jsem i změnit na dva různé elemental spelly, ale přijde mi, že ty meteory za nějakých 4-6 mega dps jsou dost slabota - v porovnání s critama explosive blastu 30 mega do non elit)
- Co se týká conflagratu jsem skeptický. Je to sice boost, ale netuším za co to vyměnit, jedu Dominance, Audacity, Evocation a Unstable Anomaly. Bez dominance mi přijde, že je to risky na vyšším tormentu, audacity 15% dps mi přijde jako základ explosive blast specu, Evocation to samé a UA jsem si po posledním skoro wipu na 2% hp zase pěkně vrátil Nevím, jediný co bych ti mohl napsat je nižší T s dobrým gearem můžeš vypustit Dominance, ale zase když všechno oneshotuješ je ti Conflagrate k ničemu. Conflagrate bych si asi pick, kdybych jel něco na ranged jak píšeš MM nebo Meteor, ale když naběhneš doprostřed s Explosive blastem asi nechceš zkapat na to, že sis dal ofensivní pasivky.
- No a jakou runu brát u e.blastu. Solo play, kdy si můžeš tak nějak "načasovat" chain reaction, do party beru Short fuse (než by se mi nabila chain reaction všechno je dead ) + nenávidím duchy, kteří většinou než se chain reaction nabije jsou mimo mapu, proběhnou explose a zase přiletí
- frostnovu jsem nezkoušel, ale viděl jsem s tím pár lidí hrát, dej vědět jak si stojí
hraju explosive blast můžeš se mrknout na můj build klidně
Co se týká tvých otázek:
- Torment 1-2(3) se můžeš orientovat na cdr místo defense (jak píšeš aughild / BT / Ice C) na vyšším tormentu bych si to já osobně už nelízl tam vlízt bez kombinace těchto dvou setů, ale zase záleží na partě, když budeš mít monka + barba dá se zahrát i T 4 bez BT/Aughild setů) nicméně pořád doporučuju Evocation a minimálně do headky si dát CRD gem)
- Používám tal'rashu, ale nejedu poslední set bonus (mám jen fire specy, zkoušel jsem i změnit na dva různé elemental spelly, ale přijde mi, že ty meteory za nějakých 4-6 mega dps jsou dost slabota - v porovnání s critama explosive blastu 30 mega do non elit)
- Co se týká conflagratu jsem skeptický. Je to sice boost, ale netuším za co to vyměnit, jedu Dominance, Audacity, Evocation a Unstable Anomaly. Bez dominance mi přijde, že je to risky na vyšším tormentu, audacity 15% dps mi přijde jako základ explosive blast specu, Evocation to samé a UA jsem si po posledním skoro wipu na 2% hp zase pěkně vrátil Nevím, jediný co bych ti mohl napsat je nižší T s dobrým gearem můžeš vypustit Dominance, ale zase když všechno oneshotuješ je ti Conflagrate k ničemu. Conflagrate bych si asi pick, kdybych jel něco na ranged jak píšeš MM nebo Meteor, ale když naběhneš doprostřed s Explosive blastem asi nechceš zkapat na to, že sis dal ofensivní pasivky.
- No a jakou runu brát u e.blastu. Solo play, kdy si můžeš tak nějak "načasovat" chain reaction, do party beru Short fuse (než by se mi nabila chain reaction všechno je dead ) + nenávidím duchy, kteří většinou než se chain reaction nabije jsou mimo mapu, proběhnou explose a zase přiletí
- frostnovu jsem nezkoušel, ale viděl jsem s tím pár lidí hrát, dej vědět jak si stojí
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
@stingox: Jak jsem psal, nemam WOH, takze hlavne diky toho toho se mi vyplati jiny build, ale jen pridam napaday:
- s WOH je asi Audacity lepsi nez Conflagrate, protoze se snazis maximalne vyuzit vybuchu EB a pak tech 15% ma smysl (u mne kdyz mam jednu explozi co 5-6 s tak radeji boostnu krom MM i partu s Conflagrate)
Napada mne, hlavne pro vyssi torment by bylo mozna zajimavejsi misto Dominance a MW/Force weapon dat Conflagrate a MW/Deflection.
- force weapon ti prida 10% dmg oproti Deflection
- pocital jsem kolik prida 6% CC me hlavni postave, je to okolo 8% - tj o trochu mene co prida Force weapon, ale ja zhruba tech 5-10% dmg pridam nejen sobe, ale cele parte - nehlede na to, ze nekoho v parte to muze boostnout jeste jinym zpusobem, kdyz ma vyssi CC
- Deflection je podle mne na T4+ lepsi volba nez Dominance - Dominance ti pridava stit na kill - a to prave muze byt problem u otravnych elitek jako jsou duchove, nebo extra heal dikobrazi, co taky pobihaj a tezko se trefuji - 2 takove packy a za chvili jsi s Dominance bez stitu a muzes mit problemy, s Deflection stit nahazujes i kdyz nic netrefis, jen tim, ze castis spely ...
Frost Nova, co jsem cetl tak asi nejvic se pouziva na vysoke T runa Bone Chill
- 33% vic dmg potvoram Frozen or Chilled by Frost nova - je slusny boost, jeste vetsi nez dava monk s Inner Sanctunary, ale zas na kratsi dobu
- je to debuff, cili bonus na dmg plati pro celou partu
- je ale otazka jak to zkombinovat s jinymi spelly, aby se to fakt vyplatilo, s kratkymi cooldowny a pokud neni v parte monk, tak by bylo rozhodne dobre nejdrive hodit blackhole a pak zmrazit celou skupinku
- dokazu si predstavit, ze by to mohlo fungovat pekne, ale myslim ze jsem to zavrhl hlavne proto, ze uz jsem pak nemel kam dat teleport, podle mne hodne zajimava moznost, ale spis pro SC, na HC dost riskantni ...
- s WOH je asi Audacity lepsi nez Conflagrate, protoze se snazis maximalne vyuzit vybuchu EB a pak tech 15% ma smysl (u mne kdyz mam jednu explozi co 5-6 s tak radeji boostnu krom MM i partu s Conflagrate)
Napada mne, hlavne pro vyssi torment by bylo mozna zajimavejsi misto Dominance a MW/Force weapon dat Conflagrate a MW/Deflection.
- force weapon ti prida 10% dmg oproti Deflection
- pocital jsem kolik prida 6% CC me hlavni postave, je to okolo 8% - tj o trochu mene co prida Force weapon, ale ja zhruba tech 5-10% dmg pridam nejen sobe, ale cele parte - nehlede na to, ze nekoho v parte to muze boostnout jeste jinym zpusobem, kdyz ma vyssi CC
- Deflection je podle mne na T4+ lepsi volba nez Dominance - Dominance ti pridava stit na kill - a to prave muze byt problem u otravnych elitek jako jsou duchove, nebo extra heal dikobrazi, co taky pobihaj a tezko se trefuji - 2 takove packy a za chvili jsi s Dominance bez stitu a muzes mit problemy, s Deflection stit nahazujes i kdyz nic netrefis, jen tim, ze castis spely ...
Frost Nova, co jsem cetl tak asi nejvic se pouziva na vysoke T runa Bone Chill
- 33% vic dmg potvoram Frozen or Chilled by Frost nova - je slusny boost, jeste vetsi nez dava monk s Inner Sanctunary, ale zas na kratsi dobu
- je to debuff, cili bonus na dmg plati pro celou partu
- je ale otazka jak to zkombinovat s jinymi spelly, aby se to fakt vyplatilo, s kratkymi cooldowny a pokud neni v parte monk, tak by bylo rozhodne dobre nejdrive hodit blackhole a pak zmrazit celou skupinku
- dokazu si predstavit, ze by to mohlo fungovat pekne, ale myslim ze jsem to zavrhl hlavne proto, ze uz jsem pak nemel kam dat teleport, podle mne hodne zajimava moznost, ale spis pro SC, na HC dost riskantni ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Fire DPS Wizzard Hardcore [patch 2.0.5] UPDATED!
Ještě bych přidal další nevýhodu, proč Dominance není tak moc výhodná. Ve chvíli kdy drží dobře nahozený štít, tak rychle něco zabíjíš. A když něco rychle zabíjíš, tak se rychle healuješ pomocí life after each kill. Takže opět nepotřebuješ dominance.
Ve chvíli když nezabíjíš, tak přijdeš o obojí a je problém.
A jakmile se mi dařilo stackovat delší trvání dominance, tak to bylo jen na nižší obtížnosti, kde defense nebylo vůbec třeba řešit.
Několikrát jsem Dominance zkoušel a vždy zase opustil, že to nemá žádný větší přínos. To už mi přišla použitelnější Galvanizing Ward, i když ani tu nepoužívám.
Ve chvíli když nezabíjíš, tak přijdeš o obojí a je problém.
A jakmile se mi dařilo stackovat delší trvání dominance, tak to bylo jen na nižší obtížnosti, kde defense nebylo vůbec třeba řešit.
Několikrát jsem Dominance zkoušel a vždy zase opustil, že to nemá žádný větší přínos. To už mi přišla použitelnější Galvanizing Ward, i když ani tu nepoužívám.