Lightning Wizard
Tak po trochu více odehraných hodinách (do konce týdne jsem doma, takže ještě pořád hodně času na hraní, což už pak nebude) se potvrdilo, že to tak je ok.
T5 sólo v pohodě cokoliv.
Trošku více jsem otestoval T6:
- A1 bounties jdou celkem ok, tougness jakž takž, i když by to mohlo být ještě trošku lepší; chybí ale už dmg, už Skeleton king je na 3 Archony (tzn. 3x20s + 2x10s) a o Butcherovi ani nemluvě (ten většinou na 5 Archonů); To už je na můj vkus moc velká pižlačka, takže zůstanu u T5
- na těží věci typu těží rifty nebo třeba bounties A4 už je málo tougness; unity to ovšem nevyřeší, protože stejně jako A1 je to už místy pižlačka a málo dmg a s unity půjde dmg ještě o trochu dolů
Sice dmg lehce navýším až budou lepší Vyr's rukavice. To ale stačit na T6 (aby to nebyla místy pižlačka) stejně nebude. T6 tedy jedině v partě.
T5 sólo v pohodě cokoliv.
Trošku více jsem otestoval T6:
- A1 bounties jdou celkem ok, tougness jakž takž, i když by to mohlo být ještě trošku lepší; chybí ale už dmg, už Skeleton king je na 3 Archony (tzn. 3x20s + 2x10s) a o Butcherovi ani nemluvě (ten většinou na 5 Archonů); To už je na můj vkus moc velká pižlačka, takže zůstanu u T5
- na těží věci typu těží rifty nebo třeba bounties A4 už je málo tougness; unity to ovšem nevyřeší, protože stejně jako A1 je to už místy pižlačka a málo dmg a s unity půjde dmg ještě o trochu dolů
Sice dmg lehce navýším až budou lepší Vyr's rukavice. To ale stačit na T6 (aby to nebyla místy pižlačka) stejně nebude. T6 tedy jedině v partě.
Re: Lightning Wizard
Další mírné vylepšení. Tougness už je ok, jak jsem psal dříve.
Teď jsem zkusil vyhodit úplně Black hole. Stejně tak moc nepomáhá, v Archonu se nevyužije a mimo Archon je to na T5+ stejně slabé.
Místo toho jsem dal Frost novu Deep freeze a vypadá to zatím hodně dobře:
- +10% ChC bonus vydrží první polovinu Archonu
- Archon je nejslabší na začátku a tam to hodně pomůže, v druhé polovině Archonu už většinou je slušný bonus samotného Archonu (pokud to není zrovna single target typu boss)
- pomůže s úvodním výbuchem při přeměně do Archonu
- slabší větší skupinky mobů dá i arc lightning, kterém ten dmg bonus pomůže více než Black hole
- pro Arc lightning není Black stejně tak moc potřeba
- když si nepohlídám konec Archonu a jsem uprostřed velké nebezpečné skupiny, tak následně zmražení pomůže více než Black hole
Na PTR jsem pak testoval arcane variantu a i přesto, že na PTR mám dost slušný Moonlight ward (hezky se mu navýšily staty) + triumvirate má ještě o 2% více do arcane než do light (dohromady o 18% do elemental dmg více než mám v light variantě, což dá +11% dmg), tak je to o dost slabší než light varianta. Paralysis udělá prostě hrozně moc a v arcane variantě Archonu to nezachrání místo toho ani Unwavering will, ani Temporal flux.
Mírně lepší je arcane varianta v jediném případě a to na single target, který je imunní na stun.
Teď jsem zkusil vyhodit úplně Black hole. Stejně tak moc nepomáhá, v Archonu se nevyužije a mimo Archon je to na T5+ stejně slabé.
Místo toho jsem dal Frost novu Deep freeze a vypadá to zatím hodně dobře:
- +10% ChC bonus vydrží první polovinu Archonu
- Archon je nejslabší na začátku a tam to hodně pomůže, v druhé polovině Archonu už většinou je slušný bonus samotného Archonu (pokud to není zrovna single target typu boss)
- pomůže s úvodním výbuchem při přeměně do Archonu
- slabší větší skupinky mobů dá i arc lightning, kterém ten dmg bonus pomůže více než Black hole
- pro Arc lightning není Black stejně tak moc potřeba
- když si nepohlídám konec Archonu a jsem uprostřed velké nebezpečné skupiny, tak následně zmražení pomůže více než Black hole
Na PTR jsem pak testoval arcane variantu a i přesto, že na PTR mám dost slušný Moonlight ward (hezky se mu navýšily staty) + triumvirate má ještě o 2% více do arcane než do light (dohromady o 18% do elemental dmg více než mám v light variantě, což dá +11% dmg), tak je to o dost slabší než light varianta. Paralysis udělá prostě hrozně moc a v arcane variantě Archonu to nezachrání místo toho ani Unwavering will, ani Temporal flux.
Mírně lepší je arcane varianta v jediném případě a to na single target, který je imunní na stun.
Re: Lightning Wizard
na PTR je hlavně nový Shocking Aspect, který dává na critu přes 440% poškození d ovšech okolo, zkoušel jsem T5 s black hole variantou a padalo to jak švestky ty elity, na T6 jsem bohužel musel zapnout archona ( vyrr varianta - je asi nejlepší když už používáte archona )
momentální staty na PTR - přes 2,5M elemental elite dmg, a to mám na sobě totální ho*na a s*ač - full equiped bych tipoval že to vytáhnu přes 3M, protože pořád mi chybí:
Rasha chest + neck, Aughild ramena, wristy, trifecta RoRG a s novým gemen který dělá sockety i +electrocute dmg na offhandu
Když uvážíme i legendární gemy :
tak to musí být celkem pořádná solidní smažba, bohužel Depth Diggers už neplatí na wizzarda a WD
momentální staty na PTR - přes 2,5M elemental elite dmg, a to mám na sobě totální ho*na a s*ač - full equiped bych tipoval že to vytáhnu přes 3M, protože pořád mi chybí:
Rasha chest + neck, Aughild ramena, wristy, trifecta RoRG a s novým gemen který dělá sockety i +electrocute dmg na offhandu
Když uvážíme i legendární gemy :
tak to musí být celkem pořádná solidní smažba, bohužel Depth Diggers už neplatí na wizzarda a WD
Re: Lightning Wizard
Jen jsem to krátce zkusil a zase tak dobré mi to nepřijde. 440% zase není tolik. Na větší slabší skupiny to bylo super, ale tam to padá rychle při Archon buildu i bez toho. Jakmile byl ale samotný cíl, tak katastrofa a 2-3 bída. V Archon buildu je přitom největší slabinou silný single target už i tak, takhle to byla hrůza, protože najednou nebyla ani dostatečná defense.
Možná na tom postavit nějaký build tomu přizpůsobený. K Archonu mi přijde, že se to vůbec nehodí. Když koukám na Tvůj build, tak si dokážu představit, že to bude výborně fungovat na skupiny.
Jak s tím zabíjíš silnější single target s hodně life? Díky tomu, že nejedeš CDR, tak z toho dostaneš dejme tomu cca 1,3-1,4x násobek mojí dmg (co já ztrácím za CDR), přitom ale čekáná na Archon hrozně dlouhé, takže ten nic nevyřeší a za jeden Archon je nedáš.
Co jsi zkoušel za single target cíle a jak to šlo? Třeba Butcher T5/T6 nebo rift boss T5/T6?
A sice můžeš ještě na několik místech navyšovat dmg jak píšeš (třeba RoRG a amulet). Jenže takhle tam sice nemáš max dmg, ale máš tam místo toho vitalitu a to Ti hodně zvyšuje tougness. Uvidíš jak tougness pak půjde dolů když na dvou místech vitalitu vyhodíš.
Trifecta RoRG a s novým gemen který dělá sockety? Tomu tedy nerozumím. Radamans gift na vytvoření socketu navíc je pouze pro zbraně (na PTR to je možná teď s nějakou chybou, že to jde i jinam, v každém případě to pro ringy a amulety nebude).
Trifecta RoRG + leg. gem tedy těžko. Pro použití legendárních gemů bude nutné něco oželet. Pouze nový SoJ nabídne 5 primarních vlastností, takže tam pokud se podaří najít nový perfektní to půjde (to bude ale těžké s tím jak moc padá soj nějaký dropnout a to s povedenou vlastností navíc).
U RoRG si dokážu představit u sebe oželet 6% ChC. To vhodný leg. gem bude o trochu větší přínos. U amuletu to bude horší, tam jsou vyšší hodnoty a větší ztráta něco vyhodit.
Možná na tom postavit nějaký build tomu přizpůsobený. K Archonu mi přijde, že se to vůbec nehodí. Když koukám na Tvůj build, tak si dokážu představit, že to bude výborně fungovat na skupiny.
Jak s tím zabíjíš silnější single target s hodně life? Díky tomu, že nejedeš CDR, tak z toho dostaneš dejme tomu cca 1,3-1,4x násobek mojí dmg (co já ztrácím za CDR), přitom ale čekáná na Archon hrozně dlouhé, takže ten nic nevyřeší a za jeden Archon je nedáš.
Co jsi zkoušel za single target cíle a jak to šlo? Třeba Butcher T5/T6 nebo rift boss T5/T6?
A sice můžeš ještě na několik místech navyšovat dmg jak píšeš (třeba RoRG a amulet). Jenže takhle tam sice nemáš max dmg, ale máš tam místo toho vitalitu a to Ti hodně zvyšuje tougness. Uvidíš jak tougness pak půjde dolů když na dvou místech vitalitu vyhodíš.
Trifecta RoRG a s novým gemen který dělá sockety? Tomu tedy nerozumím. Radamans gift na vytvoření socketu navíc je pouze pro zbraně (na PTR to je možná teď s nějakou chybou, že to jde i jinam, v každém případě to pro ringy a amulety nebude).
Trifecta RoRG + leg. gem tedy těžko. Pro použití legendárních gemů bude nutné něco oželet. Pouze nový SoJ nabídne 5 primarních vlastností, takže tam pokud se podaří najít nový perfektní to půjde (to bude ale těžké s tím jak moc padá soj nějaký dropnout a to s povedenou vlastností navíc).
U RoRG si dokážu představit u sebe oželet 6% ChC. To vhodný leg. gem bude o trochu větší přínos. U amuletu to bude horší, tam jsou vyšší hodnoty a větší ztráta něco vyhodit.
Re: Lightning Wizard
Ty musíš mít na Archona Audacity, mě zase stačí kombinace Unw. Will a Glass Canon - je to celkem perfektní balanc, dává to + hodně +dmg a rozdílem 10% armor a allresy, kdybych přepl na Prismatic tak mám tough docela vysokou, včera jsem to zkoušel ale nepamatuju si číslo (možna 17m non archon, 25 archon - nevím fakt ... )
Nemám tenhle build přizpůsobenej na singletarget, nevěřím že wizz je class na single hru obzvláště tenhle lighninght build bez žádného šťítu nebo armoru, proto právě hraju tu verzi s Black Hole, než skončí BH, tak jsou všichni mobove mrtví včetně elit většinou - je to dělané na mass dmg:
Thunderfury dmg 330, electrocute dmg základ 130, electrocute dmg crit 44 (díky mykens ball prakticky 2X) Thunder armor 175, thunder armor crit 420 a fire ball z headky za 5-7m a pásek 120
No u těch itemů co ještě nemám - rasha a aughild tam je to jasné tam jde o ten 3set bonus, to bude neskutečnej boost do toughness a elite dmge
Nemám tenhle build přizpůsobenej na singletarget, nevěřím že wizz je class na single hru obzvláště tenhle lighninght build bez žádného šťítu nebo armoru, proto právě hraju tu verzi s Black Hole, než skončí BH, tak jsou všichni mobove mrtví včetně elit většinou - je to dělané na mass dmg:
Thunderfury dmg 330, electrocute dmg základ 130, electrocute dmg crit 44 (díky mykens ball prakticky 2X) Thunder armor 175, thunder armor crit 420 a fire ball z headky za 5-7m a pásek 120
No u těch itemů co ještě nemám - rasha a aughild tam je to jasné tam jde o ten 3set bonus, to bude neskutečnej boost do toughness a elite dmge
Re: Lightning Wizard
Pokud to tak hraješ jen v partě, kde single target pořeší ostatní, tak to je jasné, to bude v pohodě.
Já právě hraju pouze sólo, takže to řešit musím a tak jak to mám postavené, tak to je hratelné sólo T5 naprosto parádně. T6 už to pokulhává jak dmg, tak defense, ale aspoň lehčí věci tak hrát i na T6 sólo i bez unity jdou.
Glass canon sólo hrát nejde vůbec (T5/T6). Pro můj build by ani nic moc neřešil proti Audacity (takže tím nemám co řešit), většinu dmg dělám na blízko.
Já mám 15/18,5mil non Archon/Archon (s prismatic). Čísla jsou rozhodující bez Unwavering will (v některých situacích pomůže, v kritických situacích je postava ale stejně vždy v pohybu).
Kolik Ti pro zajímavost vychází tougness bez aktivace Unwavering will bez prismatic s glass canonem? To už musí být hodně málo, navíc máš i více life, takže o to nižší mitigation než já. V partě ale může určitě stačit lecos, když jednak můžeš dostat boost defense od party a k tomu nemáš ten build tak na blízko jako se hraje Archon.
A má vůbec smysl pro build bez CDR nosit Vyr's set? Já bych ho nahradil něčím jiným a na Archon se úplně vykašlal.
Já právě hraju pouze sólo, takže to řešit musím a tak jak to mám postavené, tak to je hratelné sólo T5 naprosto parádně. T6 už to pokulhává jak dmg, tak defense, ale aspoň lehčí věci tak hrát i na T6 sólo i bez unity jdou.
Glass canon sólo hrát nejde vůbec (T5/T6). Pro můj build by ani nic moc neřešil proti Audacity (takže tím nemám co řešit), většinu dmg dělám na blízko.
Já mám 15/18,5mil non Archon/Archon (s prismatic). Čísla jsou rozhodující bez Unwavering will (v některých situacích pomůže, v kritických situacích je postava ale stejně vždy v pohybu).
Kolik Ti pro zajímavost vychází tougness bez aktivace Unwavering will bez prismatic s glass canonem? To už musí být hodně málo, navíc máš i více life, takže o to nižší mitigation než já. V partě ale může určitě stačit lecos, když jednak můžeš dostat boost defense od party a k tomu nemáš ten build tak na blízko jako se hraje Archon.
A má vůbec smysl pro build bez CDR nosit Vyr's set? Já bych ho nahradil něčím jiným a na Archon se úplně vykašlal.
Re: Lightning Wizard
Ohledně těch čísel, dneska se kouknu a dám ještě vědět jak na tom jsou ty čísla s toughtness ...Mlok píše: A má vůbec smysl pro build bez CDR nosit Vyr's set? Já bych ho nahradil něčím jiným a na Archon se úplně vykašlal.
add. 15,3 tough standstill, 11,5 moveable, archon - 15,3 moveable, 19,6 standstill
a druhá věc - jde o to že s lighnight buildem neni moc z čeho vybírat:
je tam Storm chaser tornado, ktery je náročný na AP vs. dmg
je tam WoF s lightnight 15% debuffem na moby na dalsi dmg, která by se dala použít jenže ta range je děsně malá a to už bych musel zase využívat Audacity jako ty, nehledě na to, že 350 je děsně slabý a ten 15% buff stejne sežere electrocute nebo při nejlepším thunderfury blesk
je tam Arcane Orb, který má podobný princip jak WoF a děsně pomalou animaci, takže než ten orb dopadne tak rychlý mobky už jsou někde jinde
Jediný využitelný spell je Meteor, který má zas malý range
Archona s vyrr setem muzu pouzit na vic veci je to strašně univerzální - slow time, teleport, extra toughness, exploze dmg
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Lightning Wizard
ten WoF 15% dmg debuff plati po 4 sekundy pro vsechnu lighting dmg nejen tvoji ale i party ... nic ho "nesezere"
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Lightning Wizard
Archona s vyrr setem muzu pouzit na vic veci je to strašně univerzální - to je jasné. Ale čekáš na něj hrozně dlouho, takže ho na to stejně moc používat nemůžeš. Proto ta pochybnost o Vyr's setu. A místo něj se nabízí možností více, které získají více dmg + tougness.
Jinak máš parádní roll na Vyr's armoru. Brnění mi padlo už 5x a i tak mám o něco horší roll (ale aspoň už taky se zbavením se té nízké hodnoty ChC). A rukavice také lepší, takové přesně potřebuju jen bych si rerollnul AS na CDR (i když mírně vyšší ChD by se hodilo, pořád ale daleko lepší ty Tvoje než ty moje co nosím).
Ale samozřejmě každý ať má build jak mu vyhovuje a klidně to hraj s Vyr's setem.
Malý výběr v light build je jasný, to mám také dobře vyzkoušené. Zkoušel jsem jako doplňkový skill na těch 10s mimo Archon všechno.
S CDR Archonem jsem dokonce uvažoval, že na těch 10s mimo Archon zruším zcela dmg skill a nechám jen nějaké podpůrné např. kombinaci Frost nova Deep freeze + Black hole nebo Deep freeze + Teleport. To se ale neosvědčilo. Sice s arc lighting na T5/T6 skoro nic nezabiju (pouze slabší moby na T5), ale chybělo pak něco mimo Archon pro přesuny (rozbíjení předmětů a dveří), kdy nevolím zrovna rovnou Archon kvůli teleportu (což někdy dělám a někdy ne v závislosti na to jak dlouhý je přesun; při krátkém si vždy šetřím úvodní výbuch Archonu). A něco málo dmg to také udělá v situacích single target, které nedám na jeden Archon, tak to nepatrně také urychlí (i když moc ne).
11,5 moveable - tady je vidět ten rozdíl stylu hry. S 12,8 mimo Archon (moveable) to bylo při sólo hře málo (a musel jsem přejít na prismatic armor z pinpoint barrier) i na T5 pro ten menší dosah Arc lighting. V Archonu by mi ale také 15,3 moveable v sólo hře nestačilo ani na T5 těžší rifty.
Jinak máš parádní roll na Vyr's armoru. Brnění mi padlo už 5x a i tak mám o něco horší roll (ale aspoň už taky se zbavením se té nízké hodnoty ChC). A rukavice také lepší, takové přesně potřebuju jen bych si rerollnul AS na CDR (i když mírně vyšší ChD by se hodilo, pořád ale daleko lepší ty Tvoje než ty moje co nosím).
Ale samozřejmě každý ať má build jak mu vyhovuje a klidně to hraj s Vyr's setem.
Malý výběr v light build je jasný, to mám také dobře vyzkoušené. Zkoušel jsem jako doplňkový skill na těch 10s mimo Archon všechno.
S CDR Archonem jsem dokonce uvažoval, že na těch 10s mimo Archon zruším zcela dmg skill a nechám jen nějaké podpůrné např. kombinaci Frost nova Deep freeze + Black hole nebo Deep freeze + Teleport. To se ale neosvědčilo. Sice s arc lighting na T5/T6 skoro nic nezabiju (pouze slabší moby na T5), ale chybělo pak něco mimo Archon pro přesuny (rozbíjení předmětů a dveří), kdy nevolím zrovna rovnou Archon kvůli teleportu (což někdy dělám a někdy ne v závislosti na to jak dlouhý je přesun; při krátkém si vždy šetřím úvodní výbuch Archonu). A něco málo dmg to také udělá v situacích single target, které nedám na jeden Archon, tak to nepatrně také urychlí (i když moc ne).
11,5 moveable - tady je vidět ten rozdíl stylu hry. S 12,8 mimo Archon (moveable) to bylo při sólo hře málo (a musel jsem přejít na prismatic armor z pinpoint barrier) i na T5 pro ten menší dosah Arc lighting. V Archonu by mi ale také 15,3 moveable v sólo hře nestačilo ani na T5 těžší rifty.
Re: Lightning Wizard
jasně no, hledal jsem výmluvu proč to nepoužívat prostě mě nevyhovuje ten dosah, je děsně krátkej a mám malou toughnessDarkness píše:ten WoF 15% dmg debuff plati po 4 sekundy pro vsechnu lighting dmg nejen tvoji ale i party ... nic ho "nesezere"
btw. vyrr chestky mám asi 3 ale tahle má největší rolly, celkem průměrnou singleress a hlavně mi vyhovuje Life after kill, spolu stím amuletem co tvoří globy to má jistou synergii
Re: Lightning Wizard
Mozna se pletu, ale myslim si, lightning Wizard by mel predevsim stunovat. Je tam na to pasivka + prsten Wyrdward. To je cca 30% stun na 1.5s. No a v patchi 2.1 by mel byt jeste gem na stun (30% stun na 1s). Se stunem se pak da pekne hrat T5 jak na single cile, tak na hromadu mobu. S BH nejlepe Je fakt, ze kdyz se elitaci rozdovadi, tak je to obcas horsi. Zalezi na kombinaci jejich affixu. Takze pri elitach nejdrive BH, pak tam prdnout meteority a drzet s Arc Lightning dokud to jde. Kdo ma rad archona, bude mit set na nej, kdo ma rad hafo meteoritu, bude mit Tal Rashu. Jako ja
Re: Lightning Wizard
Tak Paralysis hraje asi každý kro hraje light build, to je základ a hlavní smysl light buildu. Wyrdward nemá moc smysl, to za tu obrovskou ztrátu dmg nestojí, protože je nutné nosit SoJ + RoRG (a ještě tu čeká unity na sólo v pořadí). Wyrward nosí můj Templář společně s Thunderfury + Dovu energy trap - amulet, který prodlužuje délku stun efektu (na hlavní postavu opět pro tenhle amulet není místo, protože obrovská ztráta dmg).
U Archon buildu je velká výhoda v tom, že dává dmg dvěma skilly současně a tím je to vlastně jako bych měl 30% šanci na stun s jedním skillem.
U Archon buildu je velká výhoda v tom, že dává dmg dvěma skilly současně a tím je to vlastně jako bych měl 30% šanci na stun s jedním skillem.
Re: Lightning Wizard
Ahoj, potřeboval bych poradit se svojí wizard a to hlavně s mým equip, co vše by se na něm dalo změnit, abych se posunul o lvl výše. Teď momentálně chodím T3, ale rád bych T4, akorát tam mi to dává zabrat. Hlavně čekám na vyrs set, ale vůbec to nepadá, jsem rád, že dostanu 1 legendary item za rift a i z toho důvodu bych se chtěl posunout na T4, kde by to mohlo padat lépe.
Re: Lightning Wizard
Na T4 to jde velmi slušně i bez Vyr setu. Light varianta je velmi slušná i bez něj (i když s ním je to lepší), protože pure power runa Archonu je pro Archon build jasně nejlepší.
Vylepšit by se to dalo téměř všude. Tím jak máš ne zrovna povedené rolly na hodně místech, tak dohromady ztrácíš hodně dmg i tougness a i přesto, že máš všechny sety vhodné na tenhle build.
Postupně:
- amulet je jediné místo, kde už se moc CDR nevyplatí (a to nemáš ani celých 8%) a ztratíš při použití CDR hodně; tím jak máš na více místech menší hodnotu CDR než je maximální, tak jsi na tom ve výsledku o malinko hůře než já i přesto, že máš CDR na amuletu navíc.
Amulet pokud seženeš, tak by měl mít 20% light dmg (nebo něco co se k tomu blíží typu 18-19%) + ChC + ChD + int, tedy CDR vynechat
Pokud ale zatím nějaký lepší není (s amulety je to nic moc na drop), tak zatím nechat a jen zkusit aspoň navýšit ChD (nebo pokud dříve padne vysoké % light dmg, tak nechat to, vysoká hodnota ChD vyjde +- nastejno ve výsledku jako vysoká hodnota elemental dmg).
- postupně upgradnout všechny gemy, jen na topazech získáš na kalhotech + brnění 500 int. navíc, na helmě pak upgrade na 12,5% CDR
- pokud bys měl Thundergods pásek (nebo případně jiný dobrý z pásků), tak přehodit sety na jiná místa, aby se pásek uvolnit (tzn. Captain boty + kahoty; Aughilds helma + bracery; Ashera rukavice + ramenta; borns meč + armor);
- když už budeš dělat nové crafty (dále co je na nich špatně), tak to přeházet na jiné kousky (jak je uvedené pro Thundergods) i kdybys neměl nic z těch pásků (a pásek zatím craftnout nového Captaina), protože časem s Vyr setem to musíš stejně mít jinak (u Vyr setu použiješ rukavice + armor + kalhoty nebo boty); jiná varianta není možná abys mohl zachovat Captaina (ten bude pásek + boty nebo kalhoty), takže to předělat rovnou jako bys měl některý z těch pásků, vyrábět nové crafty tak jak to máš rozložené je do budoucna škoda
A teď staty které bys měl dostat na craft kousky (a ty kousky udělat s proházením setů na jiné pozice dle toho výše)
- pásek: navyšovat electrocute se pro CDR Archon nevyplatí, na vyšším tormentu bude electrocute slabé tak jako tak a je musíš maximalizovat tougness; k tomu tam máš jednu vlastnost (life per sec) úplně špatně;
vyrobit ideálně int + vit + 15% life + AR/armor (je jedno jestli AR nebo armor, na pásku to vyjde +- nastejno)
prozatím brát i int + vit + AR + armor
- boty: vyrobit nové, tam je jedna vlastnost zcela k ničemu a movement speed také není ideální (vychází hůře než armor nebo AS), tady bys měl vyrobit int + vit + AR + armor, u bot to není nic těžkého
- kalhoty: staty by se daly ponechat s tím,, že bys udělat jen reroll na armor 550+ (platí to samé co pásek, navyšovat electrocute na těch 10-11s mimo Archon na úkor tougness nemůžeš pro vyšší tormenty); stejně ale bude lepší na tuhle pozici vyrobit captain kalhoty
- brnění, vyrobit nové, aby mělo int + vit + 3 socket + armor 550+
- ramena, vyrobit nová, aby měla int + vit + 8% CDR + 15% life (nebo aspoň místo % life AR či armor, to zatím nechat co se podaří první)
- RoRG, navýšit CDR (to bych ale nechal na později, protože to může stát dost zdrojů a vyrobit nové crafty pomůže více
- SoJ, ten by to chtělo ideálně nový, potřebuješ najít SoJ, který bude mít light dmg, abys mohl rerollnout na 8% CDR něco jiného než elemental dmg; chybějící light dmg hodně ubírá na celkové dmg, ale ten roll CDR co tam máš také potřebuješ; asi bych ho zatím nechal a čekal na nový SoJ (ten bohužel padá opravdu málo)
- offhand by to chtělo úplně nový; buď triumvirate pro navýšení dmg; a když už Mirroball, tak aby tam nebyl socket, ale vitalita (lepší získat 700 vit než 280 intel.) a také aby měl 8% CDR (ať už to bude jakýkoliv offhand); tady ale předpokládám, že nic lepšího zatím nemáš; zatím bych jen rerollnul ze socket na vitalitu
- bracery vyrobit nové s int + vit + 6% CC + 20% life; ty ale máš docela slušné, tak jejich předělání nech nakonec
- a nový meč aby měl 10% CDR, ten zlepšíš ale ze všeho nejméně, takže nechat také nakonec
Tougness bys měl dostat až skoro k mojí hodnotě. Já něco získávám za vyšší paragon (to ale zase není až tolik), ale zase mírně ztrácím za Vyr's set (bez něj to jde trošku více). A když to srovnáš, tak aktuálně máš profilovou hodnotu tougness ani ne poloviční než já. Tady vidíš jak moc udělají ty špatné rolly.
Na dmg ztrácíš v profilu už o něco méně (a část bude zase za paragon), ale tam zase v profilu není vidět elemental dmg, kde ztrácíš opravdu hodně (máš jen 20%, já mám 68% - jen za tohle mám 40% dmg navíc)
Bez Vyr's setu abys chodil T4 v pohodě sólo, tak budeš muset zlepšit všechno popsané. Až se tak povede, tak můžeš zkoušet i něco na T5, i když to bez Vyr's setu nebude ještě ono.
Posunutím na T4 to o moc rychleji padat nebude, je to pouze 15% navýšení šance na drop leg. A pokud budeš na T4 pomalejší o více než 15% času, tak to bude padat dokonce ještě méně.
Vylepšit by se to dalo téměř všude. Tím jak máš ne zrovna povedené rolly na hodně místech, tak dohromady ztrácíš hodně dmg i tougness a i přesto, že máš všechny sety vhodné na tenhle build.
Postupně:
- amulet je jediné místo, kde už se moc CDR nevyplatí (a to nemáš ani celých 8%) a ztratíš při použití CDR hodně; tím jak máš na více místech menší hodnotu CDR než je maximální, tak jsi na tom ve výsledku o malinko hůře než já i přesto, že máš CDR na amuletu navíc.
Amulet pokud seženeš, tak by měl mít 20% light dmg (nebo něco co se k tomu blíží typu 18-19%) + ChC + ChD + int, tedy CDR vynechat
Pokud ale zatím nějaký lepší není (s amulety je to nic moc na drop), tak zatím nechat a jen zkusit aspoň navýšit ChD (nebo pokud dříve padne vysoké % light dmg, tak nechat to, vysoká hodnota ChD vyjde +- nastejno ve výsledku jako vysoká hodnota elemental dmg).
- postupně upgradnout všechny gemy, jen na topazech získáš na kalhotech + brnění 500 int. navíc, na helmě pak upgrade na 12,5% CDR
- pokud bys měl Thundergods pásek (nebo případně jiný dobrý z pásků), tak přehodit sety na jiná místa, aby se pásek uvolnit (tzn. Captain boty + kahoty; Aughilds helma + bracery; Ashera rukavice + ramenta; borns meč + armor);
- když už budeš dělat nové crafty (dále co je na nich špatně), tak to přeházet na jiné kousky (jak je uvedené pro Thundergods) i kdybys neměl nic z těch pásků (a pásek zatím craftnout nového Captaina), protože časem s Vyr setem to musíš stejně mít jinak (u Vyr setu použiješ rukavice + armor + kalhoty nebo boty); jiná varianta není možná abys mohl zachovat Captaina (ten bude pásek + boty nebo kalhoty), takže to předělat rovnou jako bys měl některý z těch pásků, vyrábět nové crafty tak jak to máš rozložené je do budoucna škoda
A teď staty které bys měl dostat na craft kousky (a ty kousky udělat s proházením setů na jiné pozice dle toho výše)
- pásek: navyšovat electrocute se pro CDR Archon nevyplatí, na vyšším tormentu bude electrocute slabé tak jako tak a je musíš maximalizovat tougness; k tomu tam máš jednu vlastnost (life per sec) úplně špatně;
vyrobit ideálně int + vit + 15% life + AR/armor (je jedno jestli AR nebo armor, na pásku to vyjde +- nastejno)
prozatím brát i int + vit + AR + armor
- boty: vyrobit nové, tam je jedna vlastnost zcela k ničemu a movement speed také není ideální (vychází hůře než armor nebo AS), tady bys měl vyrobit int + vit + AR + armor, u bot to není nic těžkého
- kalhoty: staty by se daly ponechat s tím,, že bys udělat jen reroll na armor 550+ (platí to samé co pásek, navyšovat electrocute na těch 10-11s mimo Archon na úkor tougness nemůžeš pro vyšší tormenty); stejně ale bude lepší na tuhle pozici vyrobit captain kalhoty
- brnění, vyrobit nové, aby mělo int + vit + 3 socket + armor 550+
- ramena, vyrobit nová, aby měla int + vit + 8% CDR + 15% life (nebo aspoň místo % life AR či armor, to zatím nechat co se podaří první)
- RoRG, navýšit CDR (to bych ale nechal na později, protože to může stát dost zdrojů a vyrobit nové crafty pomůže více
- SoJ, ten by to chtělo ideálně nový, potřebuješ najít SoJ, který bude mít light dmg, abys mohl rerollnout na 8% CDR něco jiného než elemental dmg; chybějící light dmg hodně ubírá na celkové dmg, ale ten roll CDR co tam máš také potřebuješ; asi bych ho zatím nechal a čekal na nový SoJ (ten bohužel padá opravdu málo)
- offhand by to chtělo úplně nový; buď triumvirate pro navýšení dmg; a když už Mirroball, tak aby tam nebyl socket, ale vitalita (lepší získat 700 vit než 280 intel.) a také aby měl 8% CDR (ať už to bude jakýkoliv offhand); tady ale předpokládám, že nic lepšího zatím nemáš; zatím bych jen rerollnul ze socket na vitalitu
- bracery vyrobit nové s int + vit + 6% CC + 20% life; ty ale máš docela slušné, tak jejich předělání nech nakonec
- a nový meč aby měl 10% CDR, ten zlepšíš ale ze všeho nejméně, takže nechat také nakonec
Tougness bys měl dostat až skoro k mojí hodnotě. Já něco získávám za vyšší paragon (to ale zase není až tolik), ale zase mírně ztrácím za Vyr's set (bez něj to jde trošku více). A když to srovnáš, tak aktuálně máš profilovou hodnotu tougness ani ne poloviční než já. Tady vidíš jak moc udělají ty špatné rolly.
Na dmg ztrácíš v profilu už o něco méně (a část bude zase za paragon), ale tam zase v profilu není vidět elemental dmg, kde ztrácíš opravdu hodně (máš jen 20%, já mám 68% - jen za tohle mám 40% dmg navíc)
Bez Vyr's setu abys chodil T4 v pohodě sólo, tak budeš muset zlepšit všechno popsané. Až se tak povede, tak můžeš zkoušet i něco na T5, i když to bez Vyr's setu nebude ještě ono.
Posunutím na T4 to o moc rychleji padat nebude, je to pouze 15% navýšení šance na drop leg. A pokud budeš na T4 pomalejší o více než 15% času, tak to bude padat dokonce ještě méně.
Re: Lightning Wizard
Děkuji mockrát za odpověď.
Jinak to začnu měnit podle instrukcí.
Pásek mám ještě hellcat waistguard (484INT,467VIT,6%AS,3%Elites).
S amuletem je to špatný, když už padne, tak všechny staty jsou zralé na výměnu.
Hlavně mám docela problémy s goldama, takže to bohužel nejde craftit a předělávat tak rychle, jak bych si představoval.
Offhand jsem hodil jiný z truhly, i když je to pro jiný build (ray of frost now pierce), tak mi to zvedlo toughness o 1M.
Takže zatím budu sbírat goldy a postupně vylepšovat věci.
Jinak to začnu měnit podle instrukcí.
Pásek mám ještě hellcat waistguard (484INT,467VIT,6%AS,3%Elites).
S amuletem je to špatný, když už padne, tak všechny staty jsou zralé na výměnu.
Hlavně mám docela problémy s goldama, takže to bohužel nejde craftit a předělávat tak rychle, jak bych si představoval.
Offhand jsem hodil jiný z truhly, i když je to pro jiný build (ray of frost now pierce), tak mi to zvedlo toughness o 1M.
Takže zatím budu sbírat goldy a postupně vylepšovat věci.
Re: Lightning Wizard
Ten pásek co máš bych klidně použij, na dmg docela dobrý (i když ne tak dobrý jako by byl Thundergods).
Amulet to je jasné, ty opravdu nepadají. Na 466 paragonu mám zatím jen 3 dropy použitelných amuletů, nejlepší co nosím. Pak jeden Moonlight ward, který ale není zrovna perfektní (na PTR po rerollu, který všechny Moonlight wardy čeká je ale super, takže ve 2.1 bude nejspíš parádní) a jeden nevím z hlavy co s % fire dmg (k tomu dvě z vlastností int + ChC + ChD a tu třetí z nich bych rerollnul; ještě jsem reroll nedělal, až někdy budu chtít zkusit fire variantu Archonu, na to ale nejdříve potřebuju fire SoJ, který nemám).
Goldy jsou ze začátku problém, jak nehraješ vyšší torment a nejde to tak rychle. Aspoň Tě můžu navnadit, že časem na vyšším T to předstane být problém (jak jsem psal teď vedle ve vláknu, tak od 1.7. jsem dal při čistě sólo hře 250+ mil. goldů).
Přibývá to tak rychle, že jsem v posledním týdnu dal dalších 10 pokusů na reroll na zbrani. A to už dělat nemusím, mám ten reroll už super a šance na lepší téměř žádná. A už mi jeden reroll stojí 10,5mil. goldů. Jenže jsem měl už přebytek goldů i FS. Ještě sice zkouším pořád ještě lepší ramena, bracery a i zcela nový Borns meč (zkouším připravit nový pro 2.1, který bude bez socketu a socket bude doplněn přes Ramalandi's Gift. U všeho jsem ale limitovaný nedostatkem Arcane Dust (samozřejmě po celou dobu sbírám všechny modré itemy), takže mi goldy i FS už začínají přebývat.
Hlavně na bracerech jsem spotřeboval hrozně moc Arcane Dust (stojí jeden craft 120 Arcane Dust).
Offhand co jsi vyměnil z truhly je určitě lepší. Vyřešil tu výměnu na vitalitu (takže velký nárůst tougness) a navíc má i o jedno % vyšší CDR a to ještě nemá ani reroll. Otázkou je, jestli se na něm snažit o reroll nebo ne. Na offhandu jde reroll vždy hodně blbě, jak je tam hodně možností co to nabízí. Na 1% navýšení CDR bych se na něm už vykašlal a řešil až časem na ještě lepším pro tenhle build. ChC navýšit bude také hrozně těžké. Asi bych se na to vykašlal a řešil zatím ostatní výbavu. Nejsnažší reroll by bylo navýšení int, protože int má při rerollu vyšší šanci, takže to půjde daleko jednodušeji. Ale zase přínos už nebude moc velký, takže také otázka jestli to má cenu.
Amulet to je jasné, ty opravdu nepadají. Na 466 paragonu mám zatím jen 3 dropy použitelných amuletů, nejlepší co nosím. Pak jeden Moonlight ward, který ale není zrovna perfektní (na PTR po rerollu, který všechny Moonlight wardy čeká je ale super, takže ve 2.1 bude nejspíš parádní) a jeden nevím z hlavy co s % fire dmg (k tomu dvě z vlastností int + ChC + ChD a tu třetí z nich bych rerollnul; ještě jsem reroll nedělal, až někdy budu chtít zkusit fire variantu Archonu, na to ale nejdříve potřebuju fire SoJ, který nemám).
Goldy jsou ze začátku problém, jak nehraješ vyšší torment a nejde to tak rychle. Aspoň Tě můžu navnadit, že časem na vyšším T to předstane být problém (jak jsem psal teď vedle ve vláknu, tak od 1.7. jsem dal při čistě sólo hře 250+ mil. goldů).
Přibývá to tak rychle, že jsem v posledním týdnu dal dalších 10 pokusů na reroll na zbrani. A to už dělat nemusím, mám ten reroll už super a šance na lepší téměř žádná. A už mi jeden reroll stojí 10,5mil. goldů. Jenže jsem měl už přebytek goldů i FS. Ještě sice zkouším pořád ještě lepší ramena, bracery a i zcela nový Borns meč (zkouším připravit nový pro 2.1, který bude bez socketu a socket bude doplněn přes Ramalandi's Gift. U všeho jsem ale limitovaný nedostatkem Arcane Dust (samozřejmě po celou dobu sbírám všechny modré itemy), takže mi goldy i FS už začínají přebývat.
Hlavně na bracerech jsem spotřeboval hrozně moc Arcane Dust (stojí jeden craft 120 Arcane Dust).
Offhand co jsi vyměnil z truhly je určitě lepší. Vyřešil tu výměnu na vitalitu (takže velký nárůst tougness) a navíc má i o jedno % vyšší CDR a to ještě nemá ani reroll. Otázkou je, jestli se na něm snažit o reroll nebo ne. Na offhandu jde reroll vždy hodně blbě, jak je tam hodně možností co to nabízí. Na 1% navýšení CDR bych se na něm už vykašlal a řešil až časem na ještě lepším pro tenhle build. ChC navýšit bude také hrozně těžké. Asi bych se na to vykašlal a řešil zatím ostatní výbavu. Nejsnažší reroll by bylo navýšení int, protože int má při rerollu vyšší šanci, takže to půjde daleko jednodušeji. Ale zase přínos už nebude moc velký, takže také otázka jestli to má cenu.
Re: Lightning Wizard
Anebo muzes jet T5 bez Vyr setu a bez Archona na blizko, pokud ti to nevadi/mas rad. Ja mam rad meteority a affixy na itemech (obzvlast na kalhotech)
Pro inspiraci muj avatar: http://eu.battle.net/d3/en/profile/fran ... o/28990982
Build jsem postavil na CC, CD, trochu i AS, light. elemen. damage, affixech, 3 meteoritech z Tal Rasha setu, 31% stunu na 1.5s a snizenim damage z mobuu o 38%.
Prsten Wyrdward potrebuje jeste AS nebo damage od-do a kalhoty potrebuji intelegenci. U orbu by se jeste hodil +%meteor damage.
Pro inspiraci muj avatar: http://eu.battle.net/d3/en/profile/fran ... o/28990982
Build jsem postavil na CC, CD, trochu i AS, light. elemen. damage, affixech, 3 meteoritech z Tal Rasha setu, 31% stunu na 1.5s a snizenim damage z mobuu o 38%.
Prsten Wyrdward potrebuje jeste AS nebo damage od-do a kalhoty potrebuji intelegenci. U orbu by se jeste hodil +%meteor damage.
Re: Lightning Wizard
Zajímavě poskládaný build, zvlášť s těmi bracery. Škoda, že tam není místo pro Aughilds (to už by se musela obětovat Andarielka a to už je pak otázka jestli to stojí vůbec za to).
Nezkoušel jsi hrát jinou variantu Black hole a to třeba Spellsteal? Tím bys získal i arcane element a měl všechny meteory a ještě jim navýšil dmg za Spellsteal.
Supermassive se stejně občas tluče s paralysis a při té navýšené šanci za Wyrdward to bude už dost časté.
Nezkoušel jsi hrát jinou variantu Black hole a to třeba Spellsteal? Tím bys získal i arcane element a měl všechny meteory a ještě jim navýšil dmg za Spellsteal.
Supermassive se stejně občas tluče s paralysis a při té navýšené šanci za Wyrdward to bude už dost časté.
Re: Lightning Wizard
Ještě mi napadá to zkusit naopak bez těch bracerů a dát Aughilds. Chce to ale otestovat co bude lepší. Ty bracey budou v některou chvíli fungovat super a snižovat dmg opravdu hodně.
Teď si ale uvědomuju, že to nebude až tak moc spolehlivé a bude to trochu zákeřné. Stun dostanou vždy všichni mobové najednou v jednom hitu (ať už to je z jakéhokoliv skillu). A když už jsou všichni najednou ve stunu, tak stejně nemohou dávat dmg, takže v tu chvíli tu redukci až tolik nepotřebuješ (samozřejmě ne vždy trefíš všechno okolo a mohou tam tedy někdy být někteří ve stunu a někteří ne).
To má za důsledek, že současně i všem mobům skončí stun najednou (mě by se více líbilo, kdyby se vyhodnocovala šance na stun u každého moba zvlášť a tedy jeden hit více mobů současně by některé omráčil a některé ne a bylo to nastřídačku, tak to ale bohužel nefunguje - to by pak nevznikal ten problém kvůli kterému bych ten Aughilds aspoň zkusil i když bys přišel o tu redukci dmg).
Tím jak stun všem najednou skončí současně, tak v tu chvíli přestane fungovat redukce dmg a také současně můžeš dostat více hitů najednou když ještě před chvílí jsi mohl stát i uprostřed velkého houfu.
Občas se mi to stane u mojeho buildu také, v Archonu to ale aspoň jistí teleport pořád dostupný. A problém mám vždy když ten stun skončí. Když jsou všichni okolo najednou ve stunu, tak ani redukci dmg nepotřebuju, protože stejně žádnou dmg nedostávám.
Takže už mi vlastně ty bracery ani tak zajímavé nepřijdou a sám bych určitě minimálně zkusil vyměnit za Aughilds (bracery + ramena).
Teď si ale uvědomuju, že to nebude až tak moc spolehlivé a bude to trochu zákeřné. Stun dostanou vždy všichni mobové najednou v jednom hitu (ať už to je z jakéhokoliv skillu). A když už jsou všichni najednou ve stunu, tak stejně nemohou dávat dmg, takže v tu chvíli tu redukci až tolik nepotřebuješ (samozřejmě ne vždy trefíš všechno okolo a mohou tam tedy někdy být někteří ve stunu a někteří ne).
To má za důsledek, že současně i všem mobům skončí stun najednou (mě by se více líbilo, kdyby se vyhodnocovala šance na stun u každého moba zvlášť a tedy jeden hit více mobů současně by některé omráčil a některé ne a bylo to nastřídačku, tak to ale bohužel nefunguje - to by pak nevznikal ten problém kvůli kterému bych ten Aughilds aspoň zkusil i když bys přišel o tu redukci dmg).
Tím jak stun všem najednou skončí současně, tak v tu chvíli přestane fungovat redukce dmg a také současně můžeš dostat více hitů najednou když ještě před chvílí jsi mohl stát i uprostřed velkého houfu.
Občas se mi to stane u mojeho buildu také, v Archonu to ale aspoň jistí teleport pořád dostupný. A problém mám vždy když ten stun skončí. Když jsou všichni okolo najednou ve stunu, tak ani redukci dmg nepotřebuju, protože stejně žádnou dmg nedostávám.
Takže už mi vlastně ty bracery ani tak zajímavé nepřijdou a sám bych určitě minimálně zkusil vyměnit za Aughilds (bracery + ramena).
Re: Lightning Wizard
S bilejma mobama nemam vubec problem, padaji jak mouchy. Kdo zustava "na place", jsou elitaci. O ty mi jde.
BlackHole s runou Spellsteal jsem taky jeden cas pouzival k vuli Arcane meteoru, ale nejak se nemuzu dopocitat, co je vyhodnejsi. Jestli Runa Supermassive nebo Spellsteal.
U Supermassive mam 570% v zakladu + 74% z elementu, to je cca 992% zakladni damage. Ve hre mam cca 1.7M damage bez elementu, takze to je cca 17M damage na 2s v oblasti 20 yardu. S tim, ze to i stunuje. A na 5s damage s Arc Lightning je 1.7M x 3,1 = 5.27M; a 5.27M + 74% elemet. je cca 9.17M.
Spellsteal ma 360% v zakladu, coz je 1.7M x 3.6 = cca 6.1M damage na 2s v oblasti 15 yardu.
Kdyz scucnu cca 10 mobu (dejme tomu 5 elitnich + 5 obyc.), tak to je 30% k Arc Lightning, ktery ma 310% zakladniho damage. Takze 1.7M x 3,1 = 5.27M; a 5.27M x 1.3 = 6.851M; a 6.851M + 74% elemet. je cca 12M damage na 5s teoreticky.
Kdyz to shrnu:
Supermassive - 17M na 2s ve 20ti yardech a pak 9.17M na 5s + stun a damage na vetsi vzdalenost
Spellsteal - 6.1M na 2s v 15ti yardech a pak 12M na 5s. + arcane meteor (ten nevim, kolik dava)
Takhle mi prijde vyhodnejsi ten Supermassive. Joo, podarilo se mi scucnout i pres 20 mobu, ale tech 5s rychle utece, nez se treba dostanu k elitakum. A velka damage ze Spellsteal je razem ta tam. A kdyz mi pak treba zbude je tech 5 elitnich mobu, tak uz Spellsteal podle me nema vubec cenu. Navic elitaci maji na "veci" jako stun apod. redukci, takze se pak stunuji daleko miin nez obyc mobove. Se Supermassive se mi prave zveda sance na stun. Co ty si o tom myslis?
K tem bracerum, zajimavy napad. Ale muzou mit Aughild bracery i +element damage?
Jinak jsem si u tech mych myslel, ze ten affix znamena, ze kdo mel stun, tak ma o 9% mensi damage. Protoze prece kdo ma stun, stejne nemuze utocit, ne?
Jinak jak rikas, Aughilds set mi pak taky prijde jako lepsi volba
Diky za radu.
BlackHole s runou Spellsteal jsem taky jeden cas pouzival k vuli Arcane meteoru, ale nejak se nemuzu dopocitat, co je vyhodnejsi. Jestli Runa Supermassive nebo Spellsteal.
U Supermassive mam 570% v zakladu + 74% z elementu, to je cca 992% zakladni damage. Ve hre mam cca 1.7M damage bez elementu, takze to je cca 17M damage na 2s v oblasti 20 yardu. S tim, ze to i stunuje. A na 5s damage s Arc Lightning je 1.7M x 3,1 = 5.27M; a 5.27M + 74% elemet. je cca 9.17M.
Spellsteal ma 360% v zakladu, coz je 1.7M x 3.6 = cca 6.1M damage na 2s v oblasti 15 yardu.
Kdyz scucnu cca 10 mobu (dejme tomu 5 elitnich + 5 obyc.), tak to je 30% k Arc Lightning, ktery ma 310% zakladniho damage. Takze 1.7M x 3,1 = 5.27M; a 5.27M x 1.3 = 6.851M; a 6.851M + 74% elemet. je cca 12M damage na 5s teoreticky.
Kdyz to shrnu:
Supermassive - 17M na 2s ve 20ti yardech a pak 9.17M na 5s + stun a damage na vetsi vzdalenost
Spellsteal - 6.1M na 2s v 15ti yardech a pak 12M na 5s. + arcane meteor (ten nevim, kolik dava)
Takhle mi prijde vyhodnejsi ten Supermassive. Joo, podarilo se mi scucnout i pres 20 mobu, ale tech 5s rychle utece, nez se treba dostanu k elitakum. A velka damage ze Spellsteal je razem ta tam. A kdyz mi pak treba zbude je tech 5 elitnich mobu, tak uz Spellsteal podle me nema vubec cenu. Navic elitaci maji na "veci" jako stun apod. redukci, takze se pak stunuji daleko miin nez obyc mobove. Se Supermassive se mi prave zveda sance na stun. Co ty si o tom myslis?
K tem bracerum, zajimavy napad. Ale muzou mit Aughild bracery i +element damage?
Jinak jsem si u tech mych myslel, ze ten affix znamena, ze kdo mel stun, tak ma o 9% mensi damage. Protoze prece kdo ma stun, stejne nemuze utocit, ne?
Jinak jak rikas, Aughilds set mi pak taky prijde jako lepsi volba
Diky za radu.