Zeď nářků
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
@shadow: myslet si muzes co chces, ale neni to tak, ze se ti to nechce pocitat je v pohode. Lidi si taky mysleli ze zeme je deska nez zjistili jak vypada vesmir a jak funguje gravitaca. Myslet si a vedet je rozdil.
Ze to s maskou vychazi priblizne 2x tolik je nahoda, dana tim jak to mas postavany .... a vzhledem k tomu jak vypada typicka vybava to mozna bude platit pro vetsinu WD, ale pocita se to jinak - bohuzel sloziteji a neintuitivne.
Ze to s maskou vychazi priblizne 2x tolik je nahoda, dana tim jak to mas postavany .... a vzhledem k tomu jak vypada typicka vybava to mozna bude platit pro vetsinu WD, ale pocita se to jinak - bohuzel sloziteji a neintuitivne.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeď nářků
však já to leo nepopírám, určitě to má svý mechanizmy, ale není to jednoduchý jako sečíst jedna a jedna a tak se mi do toho nechce, proto sem napsal, že udělám to co sem udělal a tím to skončilo. Třeba je to všechno jinak a možná to je i jistý, ale víš jak. Já sem hráč a tak hraju, nejsem žádný tester Určitě budu dělat toho ohnivýho, tam bude spousta elemental dmge, kterou na tomhle WD nemám, tak uvidíme jak to bude pracovat tam...
no a tenkrát se za to i popravovalo, když si někdo dovolil říct, že je země kulatá a že je vlastně vše jinak tak bacha (joke)
no a tenkrát se za to i popravovalo, když si někdo dovolil říct, že je země kulatá a že je vlastně vše jinak tak bacha (joke)
Re: Zeď nářků
@Darkness: V tom, že se grupuje asi pravdu máš, ale na lege vlastnost MoJ to nemá žádný vliv, takže se nic neděje.
Článek jsem přečetl,sakra,je to dlouhý jak pracovní týden.
Věta "For some unknown reason, Mask of Jeram pet damage bonus has been grouped together with %Element." kterou jsi prvně předhodil ovšem na faktu, že MoJ přidává petům X% dmg nic nemění .Pouze se to grupuje,to je vše. Protože pokud (dále psáno v topicu z odkazu) má MoJ např 80% + Fire 20% gear, máš ve výsledku 100% dmg k petům. To ale neznamená, že pokud nemáš ŽÁDNÝ bonus k elementu, tak maska nefunguje(nebo funguje méně). Prostě bude dávat 80% + 0%. Což je ve výsledku těch 80% psaných na MoJ. Dále v článku to dokazuje přes výpočet multiplierů. viz. "6 sycophant & FA (Tiki) - MoJ 80% + 40% Fire on gear = 6 sycophants get 1.8x multiplier as Physical damage..." !! 1.8x multiplier na Syncopanty jasně a fakticky říká, že dostaly 80% z masky k DMG i přesto, že na gearu je jen 40% Fire. ;-).
Aby Shadouův pokus byl úplný a správný, musel by z gearu oddělat veškeré +% Ele dmg, ale přišel by na to samé (99% + 0%= 99%). Bez masky by mu dávali o 99% méně .
Článek jsem přečetl,sakra,je to dlouhý jak pracovní týden.
Věta "For some unknown reason, Mask of Jeram pet damage bonus has been grouped together with %Element." kterou jsi prvně předhodil ovšem na faktu, že MoJ přidává petům X% dmg nic nemění .Pouze se to grupuje,to je vše. Protože pokud (dále psáno v topicu z odkazu) má MoJ např 80% + Fire 20% gear, máš ve výsledku 100% dmg k petům. To ale neznamená, že pokud nemáš ŽÁDNÝ bonus k elementu, tak maska nefunguje(nebo funguje méně). Prostě bude dávat 80% + 0%. Což je ve výsledku těch 80% psaných na MoJ. Dále v článku to dokazuje přes výpočet multiplierů. viz. "6 sycophant & FA (Tiki) - MoJ 80% + 40% Fire on gear = 6 sycophants get 1.8x multiplier as Physical damage..." !! 1.8x multiplier na Syncopanty jasně a fakticky říká, že dostaly 80% z masky k DMG i přesto, že na gearu je jen 40% Fire. ;-).
Aby Shadouův pokus byl úplný a správný, musel by z gearu oddělat veškeré +% Ele dmg, ale přišel by na to samé (99% + 0%= 99%). Bez masky by mu dávali o 99% méně .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Zeď nářků
Se to z naříkání tady zvrhlo v theorycrafting...pojďme si zase pěkně pobečet Mě kukri ne a ne padnout, už mám dvakrát Rimeheart, 2x TaT a tuhle proradnou dýku ne a ne najít ani vykadit z Kadaly
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeď nářků
to Seton: good job takže selsky i výzkumem to vyšlo nastejno
ale jinak je tu fakt zeď nářků, tak budem plakat. Já se přidávám, to kukri je fakt zakletý Já už se s ním pomalu ale jistě v myšlenkách loučím a už ani nepočítám, že padne, zkouším kadalu, jedu všechno možný a nic...mám odehráno mrtě hodin na wd na rosku, vlastně nějakých 95% času jedu jen wd a stejně nepadl...počítám, že až jednou padne jestli padne, tak ripnu radostí...
dále mě ve hře dost krká ten adventure mod. Když ti hlupci z blizzu dali ten ring, který každý potřebuje jen do první bedny, tak měli pořešit, aby se točilo víc questů než jen osm až deset, protože to pak z toho člověku pomalu hrabe...zas na druhou stranu aspon hned víš, kam máš jít no...ale určitě bych raději přivítal víc questů. Původně sem myslel,ž e jich víc není a tak sem to neřešil, ale nedávno tu někdo postnul odkaz na stránky wiki s bounties a hle, ono v tom prvním aktu je tak pětinásobek questů, než který se tam neustále točí...a tak si říkám proč? To nemůžou nějak přeladit, aby se tam točilo všech čtyřicet? Nebo když už to nejde, tak at ten ring dají i do ostatních čtyř aktů do horadic beden a pak je vyřešeno, můžou se střídat akty tudíž i questy...
bů bé bů bé bé
ale jinak je tu fakt zeď nářků, tak budem plakat. Já se přidávám, to kukri je fakt zakletý Já už se s ním pomalu ale jistě v myšlenkách loučím a už ani nepočítám, že padne, zkouším kadalu, jedu všechno možný a nic...mám odehráno mrtě hodin na wd na rosku, vlastně nějakých 95% času jedu jen wd a stejně nepadl...počítám, že až jednou padne jestli padne, tak ripnu radostí...
dále mě ve hře dost krká ten adventure mod. Když ti hlupci z blizzu dali ten ring, který každý potřebuje jen do první bedny, tak měli pořešit, aby se točilo víc questů než jen osm až deset, protože to pak z toho člověku pomalu hrabe...zas na druhou stranu aspon hned víš, kam máš jít no...ale určitě bych raději přivítal víc questů. Původně sem myslel,ž e jich víc není a tak sem to neřešil, ale nedávno tu někdo postnul odkaz na stránky wiki s bounties a hle, ono v tom prvním aktu je tak pětinásobek questů, než který se tam neustále točí...a tak si říkám proč? To nemůžou nějak přeladit, aby se tam točilo všech čtyřicet? Nebo když už to nejde, tak at ten ring dají i do ostatních čtyř aktů do horadic beden a pak je vyřešeno, můžou se střídat akty tudíž i questy...
bů bé bů bé bé
Re: Zeď nářků
Dík .
No kukri je v poho, mě připadá že zakletej je WH pásek :/. Napříč celým D3/RoS jsem potkal 2! Ano, slovy DVA kusy . Jeden ve vanile a jeden teď :/. Počet BS daných do kadily se už blíží počtem co sem dal za TaT, tak snad padne.
Fňuk....
No kukri je v poho, mě připadá že zakletej je WH pásek :/. Napříč celým D3/RoS jsem potkal 2! Ano, slovy DVA kusy . Jeden ve vanile a jeden teď :/. Počet BS daných do kadily se už blíží počtem co sem dal za TaT, tak snad padne.
Fňuk....
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Zeď nářků
@Seton: ach jo, prave o opacny pripad jde, kdyz mas treba 100% fire dmg a pridas 100% dmg z masky, tak vysledne dmg nebude 2x vetsi, ale jen 1.5x vetsi, jinymi slovy, bonus z masky ti navysi dmg o 50%, proto se WDcku s Maskou muze stat, ze se mu nevyplati az tak %elementu na itemech, jako neco jineho ....(to je vlastne nejdulezitejsi zaver z toho, kdyz se vi jak to funguje)
- ale kdybys pouzival fire fetishe s FA nebo gargu, tak jejich dmg dostane boost 120% (40% fire +80% maska) oproti 40% bez masky (jen 40% fire), coz znamena navyseni dmg o 57% a ne o 80% - to je rozdil 23% oproti tomu co bys ocekaval podle popisku masky
priklad mas dmg 100
s fire 140 (40% fire dmg)
s fire a maskou 220 (40% fire dmg + 80% z masky)
220/140 = 1.57 => 57% narust dmg (ne 80% jak rika popisek masky)
Proto pro pet WD nehraje az tak roli jestli ma o 20% physical dmg vic nebo min, protoze se to pricita k tomu co je na masce tj kdyz to vezmu obracene
zakladni dmg: 100
dmg s maskou: 200
dmg s maskou a physical 40%: 240 (100% maska, 40% physical)
dmg s maskou a physical 60%: 260 (100% maska, 60% physical)
260/240 = 1.08 => 8% => kdyz pridam 20% physical dmg pokud mam 100% masku a 40% uz mam mi zvysi dmg jen o 8%
(a to se mozna uz vyplati mit na itemu jiny stat)
tj Maska castecne znehodnocuje ucinek elemental % dmg na itemech, proto me to drive zaujalo
- ano, protoze maji physical dmg tak dostanou jen 80% z masky8x multiplier na Syncopanty jasně a fakticky říká, že dostaly 80% z masky k DMG i přesto, že na gearu je jen 40% Fire. ;-)
- ale kdybys pouzival fire fetishe s FA nebo gargu, tak jejich dmg dostane boost 120% (40% fire +80% maska) oproti 40% bez masky (jen 40% fire), coz znamena navyseni dmg o 57% a ne o 80% - to je rozdil 23% oproti tomu co bys ocekaval podle popisku masky
priklad mas dmg 100
s fire 140 (40% fire dmg)
s fire a maskou 220 (40% fire dmg + 80% z masky)
220/140 = 1.57 => 57% narust dmg (ne 80% jak rika popisek masky)
Proto pro pet WD nehraje az tak roli jestli ma o 20% physical dmg vic nebo min, protoze se to pricita k tomu co je na masce tj kdyz to vezmu obracene
zakladni dmg: 100
dmg s maskou: 200
dmg s maskou a physical 40%: 240 (100% maska, 40% physical)
dmg s maskou a physical 60%: 260 (100% maska, 60% physical)
260/240 = 1.08 => 8% => kdyz pridam 20% physical dmg pokud mam 100% masku a 40% uz mam mi zvysi dmg jen o 8%
(a to se mozna uz vyplati mit na itemu jiny stat)
tj Maska castecne znehodnocuje ucinek elemental % dmg na itemech, proto me to drive zaujalo
Naposledy upravil(a) Darkness dne 31.07.2014, 10:15 hod., celkem upraveno 9 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Zeď nářků
taky si zapláču a zanadávám s vaším dovolením, TaT už ku*** ať padne, je jedno kde, WH opasky 2x, Kukri 4x (dva sem sešrotoval) jedna Kukri s lepším rollem čeká na dírku až bude patch, to je vše, děkuji.
Re: Zeď nářků
shadou: s tema bounties me to taky stve...porad behat akt 1...skoro neznam 5. akt pac nemam zapotrebi tam chodit...kdyz je ten ring MUST HAVE tak ho proste meli dat nahodne na stridacku do ruznych aktu treba jak kdyz jsou bonusovy....
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeď nářků
tak a ještě něco, když pominu opakující se bounties, tak mi vadí celkově princip dropu. Je to nějaký ten měsíc, když slibovali, že na T2+ budou větší šance na drop a je prd. nějvíc to padá na T1, čím vyšší obtížnost, tím méně lege mi přijde...ale to je vedlejší.
Mohli by zavést princip dropu dle obtížnosti. Vzácné itemy typu kukri, TaT, TF apod. by padali na T6 výhradně, nikde jinde a tak nějak odstupňované. Hra by byla těžší a pak by se přestalo brečet, že je hra easy a hned člověka nebaví, protože doexpí, proběhne dvakrát normál rift, popadají mu věci a za chvíli je na T3+ bez problému...že prostě přeskočí hard, excelent, master, T1 atd. To by bylo fajn a myslím, že by to navrátilo hromady a hromady lidí, které ta jednoduchost odradila že už ani nehrají...
Prostě drop normál až drop T6 s tím, že na vyšších by padalo i to co padá na nižších...pak by mělo smysl jít vždy o obtížnost výše, když by byla vidina odměny v podobě dropu, který na tý obtížnosti, kterou člověk hraje nezíská...
Mohli by zavést princip dropu dle obtížnosti. Vzácné itemy typu kukri, TaT, TF apod. by padali na T6 výhradně, nikde jinde a tak nějak odstupňované. Hra by byla těžší a pak by se přestalo brečet, že je hra easy a hned člověka nebaví, protože doexpí, proběhne dvakrát normál rift, popadají mu věci a za chvíli je na T3+ bez problému...že prostě přeskočí hard, excelent, master, T1 atd. To by bylo fajn a myslím, že by to navrátilo hromady a hromady lidí, které ta jednoduchost odradila že už ani nehrají...
Prostě drop normál až drop T6 s tím, že na vyšších by padalo i to co padá na nižších...pak by mělo smysl jít vždy o obtížnost výše, když by byla vidina odměny v podobě dropu, který na tý obtížnosti, kterou člověk hraje nezíská...
Re: Zeď nářků
ono kdyz to reknu zjednodusene..porad plati rychlejsi > tezsi
na to ze je vsude stejny drop uz nadavam od dob MP1 stejny drop jak na MP10...
proste blizzard se chce zavdecit detem a casualum...to jim staci..a podle toho hru natavuje takze zmenu nemuzeme ocekavat
na to ze je vsude stejny drop uz nadavam od dob MP1 stejny drop jak na MP10...
proste blizzard se chce zavdecit detem a casualum...to jim staci..a podle toho hru natavuje takze zmenu nemuzeme ocekavat
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Zeď nářků
podle mne to nejvic zkazila Kadala, mela davat jen nejake specialni legendarky a nebo jen srot legendarky na FS, ale sety a nejlepsi veci by mely jen padat => jenze to vsichni breceli ze jim nic nepada a ze je to moc tezke
ted se zas breci ze ve hre neni co delat ..., ale tak to hraci chteli ...
ted se zas breci ze ve hre neni co delat ..., ale tak to hraci chteli ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
- smajli
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:smajli#2160
- Bydliště:Lubná
Re: Zeď nářků
Začal sem si stavět WD pejskaře, tak koukejte navalit TaT, a to myslim smrtelně vážne.
Re: Zeď nářků
To je dobře a doufám, že se v tomto poučí a "zjednoduší" drop/upgrade nových gemů a drop klíčů/orgánů na HFA, abychom si mohli užívat endgame a ne se honit za godotem.Reve píše:proste blizzard se chce zavdecit detem a casualum...to jim staci..a podle toho hru natavuje takze zmenu nemuzeme ocekavat
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Zeď nářků
@Darkness: Nemyslím, že ty výpočty jsou správně :/. Nebo potom nechápu topic z odkazu, který podle mě mluví jasně. Viz.
FA (Tiki, Fire) --------- Melee Hit - Melee Crit ------- Tiki Hit --- Tiki Crit
Non-MoJ -------------- 31k to 33k - 97k to 103k --- 15k to 16k - 45k to 48k
MoJ (80%) ----------- 52k to 56k - 163k to 172k -- 24k to 26k - 76k to 81k
Gear already has 20% Fire. So take non-MoJ result divide by 1.2, then multiply result by 2.
Gear has 0% Physical (notice the melee damage is lower than other 2 FA runes). Apply MoJ directly, multiply by 1.8.
Nebo viz:
5) 6 sycophant & FA (Tiki) - MoJ 80% + 40% Fire on gear (toto můžeš zaměnit za 100% a 60% nebo jakkoli, ale bude to fungovat)
= 6 sycophants get 1.8x multiplier as Physical damage,
5 melee FA get 2.2x multiplier as Fire damage,--dostanou 2.2x multiplier, né menší. Pokud přidáš Fire dmg, zvýšíš multiplier !
2 torchers FA get 2.2x multiplier as Fire damage.
Ale nechci se hádat....MatFiz nemám a do D3 sem neudělal ani čárku kódu
Btw. Omlouvám se všem zůčastněným za OffTopic. Raději to ukončíme. Pokud bude co probírat, můžem to přesunout do WD sekce . Jde nám přeci všem o to samý, zjistit jak to opravdu funguje .
Takže si ještě pobrečím.
Skrz práci a přítelku nemám teď na D3 vůbec čas :/. Práci omezit nemůžu,ženu taky ne (špatný následky,možná horší než ta práce ) tak sem začal omezovat spánek . Proto pláču, su grogy
Edituj si příspěvek, když je poslední v tématu. Petros
FA (Tiki, Fire) --------- Melee Hit - Melee Crit ------- Tiki Hit --- Tiki Crit
Non-MoJ -------------- 31k to 33k - 97k to 103k --- 15k to 16k - 45k to 48k
MoJ (80%) ----------- 52k to 56k - 163k to 172k -- 24k to 26k - 76k to 81k
Gear already has 20% Fire. So take non-MoJ result divide by 1.2, then multiply result by 2.
Gear has 0% Physical (notice the melee damage is lower than other 2 FA runes). Apply MoJ directly, multiply by 1.8.
Nebo viz:
5) 6 sycophant & FA (Tiki) - MoJ 80% + 40% Fire on gear (toto můžeš zaměnit za 100% a 60% nebo jakkoli, ale bude to fungovat)
= 6 sycophants get 1.8x multiplier as Physical damage,
5 melee FA get 2.2x multiplier as Fire damage,--dostanou 2.2x multiplier, né menší. Pokud přidáš Fire dmg, zvýšíš multiplier !
2 torchers FA get 2.2x multiplier as Fire damage.
Ale nechci se hádat....MatFiz nemám a do D3 sem neudělal ani čárku kódu
Btw. Omlouvám se všem zůčastněným za OffTopic. Raději to ukončíme. Pokud bude co probírat, můžem to přesunout do WD sekce . Jde nám přeci všem o to samý, zjistit jak to opravdu funguje .
Takže si ještě pobrečím.
Skrz práci a přítelku nemám teď na D3 vůbec čas :/. Práci omezit nemůžu,ženu taky ne (špatný následky,možná horší než ta práce ) tak sem začal omezovat spánek . Proto pláču, su grogy
Edituj si příspěvek, když je poslední v tématu. Petros
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeď nářků
tak kup přítelce diablo a budete pařit spolu
to Leo: v tom souhlasim, kadalu nám byl čert dlužen. Když už jí tam nacpali, tak by měla dávat jednu lege od každého druhu a nic víc. Takhle jen každý sedí v menu a čeká až někdo zavolá že má bosse, aby si skočil pro shárdy "zadarmo" a pak znásilnuje kadalu...
to Leo: v tom souhlasim, kadalu nám byl čert dlužen. Když už jí tam nacpali, tak by měla dávat jednu lege od každého druhu a nic víc. Takhle jen každý sedí v menu a čeká až někdo zavolá že má bosse, aby si skočil pro shárdy "zadarmo" a pak znásilnuje kadalu...
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Zeď nářků
@seton: v tom co jsi postnul nic neodporuje mym vypoctum ....
procenta a slovni ulohy se tusim resi na 2. stupni zakladni skoly, nic vic v tom neni, jen jde o to ze:
1. musis rozlisovat jakou dmg fetishi zrovna davaji, a podle toho bud pricitat i elemental dmg nebo ne
2. pokud pridas fire dmg, zvysi se multiplier, ale relativni zvyseni dmg oproti tomu co uz jsi mel bude nizsi, podstatne je ze dmg masky se vzdy pricita k elemental dmg a az pak se tim nasobi zakladni dmg, pokud nemas elemental dmg, tak navyseni v % odpovida presne tomu co ma maska, pokud uz nejake elemental dmg mas, tak to zvyseni bude vzdy nizsi ...
Tak jeste naposled, at je to jasne
kdyz mas fire gargu a physical fetishe a mas 100% fire dmg a 100% masku
fetishi bez masky maji 0% bonus tj x1
fetishi s maskou maji 100% bonus tj x2
fetishum maska zvysi dmg opravdu o 100%
garga bez masky ma 100% bonus tj x2
garga s maskou ma 200% bonus tj x3
ale kdyz chces vedet o kolik maska zvysi gargovi dmg tak to spocitas tak ze vezmes dmg s maskou a vydelis ho dmg bez masky tj pokud mas zakladni dmg 100
garga bez masky ma 100 x 2 = 200 dmg
garga s maskou ma 100 x 3 = 300 dmg
gargovi maska dmg zvysila 300/200 => 1.5x => o 50 %
uz je to jasnejsi?
procenta a slovni ulohy se tusim resi na 2. stupni zakladni skoly, nic vic v tom neni, jen jde o to ze:
1. musis rozlisovat jakou dmg fetishi zrovna davaji, a podle toho bud pricitat i elemental dmg nebo ne
2. pokud pridas fire dmg, zvysi se multiplier, ale relativni zvyseni dmg oproti tomu co uz jsi mel bude nizsi, podstatne je ze dmg masky se vzdy pricita k elemental dmg a az pak se tim nasobi zakladni dmg, pokud nemas elemental dmg, tak navyseni v % odpovida presne tomu co ma maska, pokud uz nejake elemental dmg mas, tak to zvyseni bude vzdy nizsi ...
Tak jeste naposled, at je to jasne
kdyz mas fire gargu a physical fetishe a mas 100% fire dmg a 100% masku
fetishi bez masky maji 0% bonus tj x1
fetishi s maskou maji 100% bonus tj x2
fetishum maska zvysi dmg opravdu o 100%
garga bez masky ma 100% bonus tj x2
garga s maskou ma 200% bonus tj x3
ale kdyz chces vedet o kolik maska zvysi gargovi dmg tak to spocitas tak ze vezmes dmg s maskou a vydelis ho dmg bez masky tj pokud mas zakladni dmg 100
garga bez masky ma 100 x 2 = 200 dmg
garga s maskou ma 100 x 3 = 300 dmg
gargovi maska dmg zvysila 300/200 => 1.5x => o 50 %
uz je to jasnejsi?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Zeď nářků
Nu, dobrá. Já končím .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Zeď nářků
Asi jsi to zmotal. Když pro jednoduchost vezmeš vše physical, tak garga se základem 2x100 by při 100%ní masce měl dávat 400 dmg. Na Gargovy jsem to netestoval jen na Gdogovi. Bez MOJ dával s helmou na klony, ale +-1% stejnými staty 31 miliónů s MOJ86% dával kolem 58 miliónů. Ovšem testoval jsem to jen chvilku. Ono je nějlepší si to otestovat ve hře a pak si to každej nechá jak mu vyhovuje.
Tááák a plivnem Kadale do obličeje, že TaT ne a ne ane a proč sakra při rellolu Zunimasa brnění potřebuju 50 žlutýho odpadu? Jsem drobet craftovaal a nemám žlutý na posílení Gdoga, se z toho...
Tááák a plivnem Kadale do obličeje, že TaT ne a ne ane a proč sakra při rellolu Zunimasa brnění potřebuju 50 žlutýho odpadu? Jsem drobet craftovaal a nemám žlutý na posílení Gdoga, se z toho...
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeď nářků
nejvíc co mi postava dá... tzn. T5-T6, případně T3-4 s těma bez gearu...Shadou píše:hmmm a jakou obtížnost jezdíš?
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil