Firebird set - obecna pravidla
Zdarec,
vcera jsem poskladal z truhly Firebird set, bo s Disintegrate jsem se v GR nedostal dal nez 25 level (beham bez Unity). Nemam jej dokonalej, hlavne chybi Furnace, nicmene uplne nechapu, jak to s nim lidi presne hrajou, aby byli schopni davat GR 39, kdyz koukam na rankings, ja jsem na 29 bez sance, hazim to vsechno kolem sebe jak pominutej a chybi nejaky system... :-)
Jaka jsou obecne zakladni pravidla pro uspesnost tohoto setu?
1) co nejvetsi damage na zbrani, vzhledem k pouzivani Blizzardu a Hydry je to asi na dvourucku (Furnace),
2) co nejvetsi plus k fire damage,
3) plus ke kouzlum je vhodnejsi dat k Hydre anebo k Blizzardu?
4) pasivka Conflagration asi neni nutna
5) a pak nejak co nejrychleji zajistit stackovani damage do 3000 za 1 sekundu, ale tohle netusim jak rozumne spocitat:
- to se postupne stackuje v neomezenym case, anebo se to po par vterinach vynuluje....?
- je to cely vazany primarne na procenta z DPS zbrane, cili damage ze source se do toho nezapocitava, a proto vhodnejsi dvourucka?
- critical hit je pro tento efekt vlastne taky nepodstatny, kdyz je to cele primarne o procentech DPS zbrane, a nikoliv o vysi DPS?
6) jak poznam ze mam nastackovano a muzu bezet dal a oni casem uhori? Ja vzdycky cekam az scipnou bo to nepoznam (i kvuli fialovym globum),
7) jaky Legendary gem je must have pro tento build? Bane of powerfull je hodne uzivanej, otazka zda se tech 20 procent jen pricte anebo vynasobi...?
8) proc kazdy pouziva Strongarm bracers? kvuli fire damage, anebo kvuli ty pasivce?
Zakladni herni princip s Firebird setem je tedy hodit BH, do nej prazi fire Hydra, z vrchu prazi Apocalypse, a cely to spolecne nejakym zazrakem udela 3000 procent damage za vterinu. Jako doplnek Mirrory co to hazej taky a pasivku co je nuluje. Anebo mi neco unika? Profil viz nize, Diky
vcera jsem poskladal z truhly Firebird set, bo s Disintegrate jsem se v GR nedostal dal nez 25 level (beham bez Unity). Nemam jej dokonalej, hlavne chybi Furnace, nicmene uplne nechapu, jak to s nim lidi presne hrajou, aby byli schopni davat GR 39, kdyz koukam na rankings, ja jsem na 29 bez sance, hazim to vsechno kolem sebe jak pominutej a chybi nejaky system... :-)
Jaka jsou obecne zakladni pravidla pro uspesnost tohoto setu?
1) co nejvetsi damage na zbrani, vzhledem k pouzivani Blizzardu a Hydry je to asi na dvourucku (Furnace),
2) co nejvetsi plus k fire damage,
3) plus ke kouzlum je vhodnejsi dat k Hydre anebo k Blizzardu?
4) pasivka Conflagration asi neni nutna
5) a pak nejak co nejrychleji zajistit stackovani damage do 3000 za 1 sekundu, ale tohle netusim jak rozumne spocitat:
- to se postupne stackuje v neomezenym case, anebo se to po par vterinach vynuluje....?
- je to cely vazany primarne na procenta z DPS zbrane, cili damage ze source se do toho nezapocitava, a proto vhodnejsi dvourucka?
- critical hit je pro tento efekt vlastne taky nepodstatny, kdyz je to cele primarne o procentech DPS zbrane, a nikoliv o vysi DPS?
6) jak poznam ze mam nastackovano a muzu bezet dal a oni casem uhori? Ja vzdycky cekam az scipnou bo to nepoznam (i kvuli fialovym globum),
7) jaky Legendary gem je must have pro tento build? Bane of powerfull je hodne uzivanej, otazka zda se tech 20 procent jen pricte anebo vynasobi...?
8) proc kazdy pouziva Strongarm bracers? kvuli fire damage, anebo kvuli ty pasivce?
Zakladni herni princip s Firebird setem je tedy hodit BH, do nej prazi fire Hydra, z vrchu prazi Apocalypse, a cely to spolecne nejakym zazrakem udela 3000 procent damage za vterinu. Jako doplnek Mirrory co to hazej taky a pasivku co je nuluje. Anebo mi neco unika? Profil viz nize, Diky
Re: Firebird set - obecna pravidla
Já vím kde je problém. Hraješ to úplně blbě :-)
Dost toho je už napsáno v sousedním vláknu
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 07&t=10911
Všichni tři co to řešíme jsme na GR34 (tedy jestli od včera už není Dava_C nebo manusky11 ještě výše).
1)
- dmg z offhandu se samozřejmě počítá (to patří pod zbraň jako celek)
- jenže i součet 1 hand + offhand je o dost méně, protože tomu nijak nepomůže AS
- konkrétní příklad, máš 1645 průměrnou dmg na zbrani + k tomu 376 offhand, tedy 2021
- já sice nemám Furnace (což hodně dmg to elites, ale base dmg zbraně mám stejnou), mám konkrétně průměrnou dmg zbraně 3714, tedy skoro 2x tolik co vychází tobě
- něco z toho kombinace 1 hand + offhnad dožene tím, že může dát až 60% fire navíc (1-hand, offhand, magefisty za ušetřený jeden kus FB) a 9% ChC. To dá zhruba 60% dmg navíc (přesně to závisí na tom kolik je jinde % fire dmg na výbavě a kolik je ChC a ChD), takže 2021 * 1,6 = 3230. Pořád to tedy vychází hůře, i když to není až tak hrozné. Jakmile se to srovná s Furnace, tak tu je ještě 40-50% do elite bonus a už je to rozdíl brutální. U mě aspoň 10% do elit když zatím není Furnace
- 1 hand má smysl pouze Serpent sparker kvůli druhé hydře
2) To sice ano, ale pokud vyjde něco místo toho lépe, tak fire vyhodit. Já mám jen 40% fire a nikde mi už lépe nevychází. Na amuletu jsem třeba teď zrovna % fire vyhodil a místo toho mám Bane of the trapped.
3) Na to není jasná odpověď, oboje je přínos a každý trochu jiný. Já mám aktuálně na jednom místě k Blizzardu, ale jen proto, že mám zrovna takový item. Možná je lepší k hydře (tak to hraje více lidí z top příček žebříčku), protože potřebuješ zvýšit dmg hlavně pro high live cíle, kterých je málo (hlavně RG a některé elitky). A tam pomůže více hydra.
Důležité doplnění: "Rozhodující bude v jakém stavu jsou bugy Mamoth hydry". Dále je link. Budu si muset sám otestovat, nemohou se ani v tom vláknu dohodnout. Takže je také možné, že dmg to hydra je úplně k ničemu.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 566?page=2
4) Conflagrantion je i není nutná. Do vyšších GR potřebuješ co nejvíce dmg abys to stihnul. Glass canon přidá více dmg, ale jen v případě, že nebudeš umírat. Já hraju Glass canon do cca GR 30 (a to místo UA, tedy současně i Conflagration. Tam nepotřebuju žádnou defense a čím rychleji dám daný GR, tím dostanu následně vyšší klíč.
Do vyšších GR je to pak otázka. Koukal jsem, že někteří na předních příčkách začínají používat Glass canon. Většina ale jede pak už bez Magic weapon a místo toho teleport. Dokud nebudeš umírat, tak můžeš nechat Glass canon. Já zatím jedu do vyšších GR raději Conflagration. Časem budu muset otestovat varianty s teleportem a pak se uvidí, jestli by nešel i ten Glass canon.
5) Máš to v popisu FB. Dokud nemáš nastackováno maximum na FB DoTce, tak máš limit 3s. Pokud do 3s neudělíš další fire dmg, tak DoTka končí. S dobrou dmg je nastackováno dost rychle. Naučíš se to tak, že sleduješ dmg čísla. Pak už budeš vědět co vše potřebuješ udělat abys měl nastackováno pro tvůj build.
Critical hit je samozřejmě podstatný. A to jak pro stackování, tak i pro samostatně již hořící DoTku. Při stackování zvedne dmg, takže stackuješ rychleji.
Po nastackování FB DoTka dmg normalizuje (konečně je to několik dní opravené). Tzn. zprůměru tvůj crit. a non crit. hit. Čím více ChC a ChD, tedy tím vyšší dmg perma hořící DoTky.
6) S tímhle postupem se dále nedostaneš. Musíš to hrát úplně jinak. Musíš vždy nechat hořet co nejvíce monster a ne čekat u pár než chcípnou. Jen se nesmíš vzdálit moc daleko. DoTka se přeruší někde kolem 300 yardů (tohle číslo nevím přesně), což je ale hodně daleko, několik obrazovek. U low lvl monster nastackuješ a běžíš pryč a už se ani nevracíš. U elitek je dobré nechat hořet a dát dmg i dále, ale tam už se musíš vrátit (jednak mají hodně life, takže utéct zcela pryč už nefunguje a pak potřebuješ sebrat po chcípnutí bonusy).
7) Bane of the powerfull + Zeis. Zeis je naprostá povinnost, nejlepší gem pro tenhle build. Zeis se především násobí a pak jak se snažíš být co nejdále, tak hodně času ho máš na maximum (velký dmg boost). Bane of the powerfull se jen příčítá k obecné dmg a dmg ze skillu. Ale ani jednoho nemáš v tomhle buildu nijak moc, takže i tak je to dost velký nárůst (tak kolem 15% efektivně). A navíc máš bonus do elitek. S Furnace se také jen přičte a už není tolik efektivní, ale pořád dobrý. Já aktuálně používám ještě Bane of the trapped. Tam se dmg také násobí a přidá to hodně, ale ne v každé variantě buildy se zajistý aby byly monstra pod cc efektem. Takže tohle není pro každou variantu (já to jede teď se slow time).
8) Strogarm bracery, obrovský dmg boost. Má to ale podmínku. Musíš zajistit, abys měl 5s dmg Strogarmů za BH ve chvíli kdy FB DoTka dosáhne svoje maxima. V tu chvíli totiž bere snapshot aktuálního stavu dmg a snapshotne se s dmg bonusem ze Strogarmů. Je třeba se to naučit hrát, aby to tak bylo. Nezajistíš to samozřejmě vždy, ale podstatné je na RG a elitky. Já Strogarmy s fire dmg nemám, tak zatím smůla. Ale zase díky tomu hraju jinou variantu se slow time, která se mi hraje lépe a mám zase aspoň bonus za Bane of the trapped (bonus ze Strogarmů + fire dmg na amuletu by ale už dalo o malinko více dmg než bonus za Bane of the trapped, ale ne o moc, takže možná zůstanu u svojí varianty buildy a časem zkusím nahodit Ancient Parthan Defenders, které se budou hodit do mojí varianty).
A k principu. Pokud vyjde BH (tvoje BH, ne od mirrorů), tak s 1 Apocalypsou je téměř jistota nastackování (s dobrou zbraní) a můžeš rovnou pryč. Já většinou hodím Apocalypsu, hydru a slow time a jdu dále. Stačí to na nastackování tak 85-90% monster (dle toho jak je zrovna trefí Apocalypsa). Když se z nějakého důvodu vracím (třeba elitky), tak sem tam potkám nedokončené obyč monstra (tedy kde se DoTka nenastakovala nebo jsem utekl moc brzo mimo dosah a DoTka chcípla). Sem tam nějaké zbylý mob, který nechcípne je úplně fuk. podstata je jít co nejrychleji dále, jinak nemáš šanci stíhat vyšší GR.
Na GR34+ začínám mít problémy v úzkých prostorách, kde mi monstra zablokují cestu a musím čekat než chcípnou. Bez teleportu to zřejmě moc výše už nepůjde (také ho každý na 36+ hraje).
Dost toho je už napsáno v sousedním vláknu
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 07&t=10911
Všichni tři co to řešíme jsme na GR34 (tedy jestli od včera už není Dava_C nebo manusky11 ještě výše).
1)
- dmg z offhandu se samozřejmě počítá (to patří pod zbraň jako celek)
- jenže i součet 1 hand + offhand je o dost méně, protože tomu nijak nepomůže AS
- konkrétní příklad, máš 1645 průměrnou dmg na zbrani + k tomu 376 offhand, tedy 2021
- já sice nemám Furnace (což hodně dmg to elites, ale base dmg zbraně mám stejnou), mám konkrétně průměrnou dmg zbraně 3714, tedy skoro 2x tolik co vychází tobě
- něco z toho kombinace 1 hand + offhnad dožene tím, že může dát až 60% fire navíc (1-hand, offhand, magefisty za ušetřený jeden kus FB) a 9% ChC. To dá zhruba 60% dmg navíc (přesně to závisí na tom kolik je jinde % fire dmg na výbavě a kolik je ChC a ChD), takže 2021 * 1,6 = 3230. Pořád to tedy vychází hůře, i když to není až tak hrozné. Jakmile se to srovná s Furnace, tak tu je ještě 40-50% do elite bonus a už je to rozdíl brutální. U mě aspoň 10% do elit když zatím není Furnace
- 1 hand má smysl pouze Serpent sparker kvůli druhé hydře
2) To sice ano, ale pokud vyjde něco místo toho lépe, tak fire vyhodit. Já mám jen 40% fire a nikde mi už lépe nevychází. Na amuletu jsem třeba teď zrovna % fire vyhodil a místo toho mám Bane of the trapped.
3) Na to není jasná odpověď, oboje je přínos a každý trochu jiný. Já mám aktuálně na jednom místě k Blizzardu, ale jen proto, že mám zrovna takový item. Možná je lepší k hydře (tak to hraje více lidí z top příček žebříčku), protože potřebuješ zvýšit dmg hlavně pro high live cíle, kterých je málo (hlavně RG a některé elitky). A tam pomůže více hydra.
Důležité doplnění: "Rozhodující bude v jakém stavu jsou bugy Mamoth hydry". Dále je link. Budu si muset sám otestovat, nemohou se ani v tom vláknu dohodnout. Takže je také možné, že dmg to hydra je úplně k ničemu.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 566?page=2
4) Conflagrantion je i není nutná. Do vyšších GR potřebuješ co nejvíce dmg abys to stihnul. Glass canon přidá více dmg, ale jen v případě, že nebudeš umírat. Já hraju Glass canon do cca GR 30 (a to místo UA, tedy současně i Conflagration. Tam nepotřebuju žádnou defense a čím rychleji dám daný GR, tím dostanu následně vyšší klíč.
Do vyšších GR je to pak otázka. Koukal jsem, že někteří na předních příčkách začínají používat Glass canon. Většina ale jede pak už bez Magic weapon a místo toho teleport. Dokud nebudeš umírat, tak můžeš nechat Glass canon. Já zatím jedu do vyšších GR raději Conflagration. Časem budu muset otestovat varianty s teleportem a pak se uvidí, jestli by nešel i ten Glass canon.
5) Máš to v popisu FB. Dokud nemáš nastackováno maximum na FB DoTce, tak máš limit 3s. Pokud do 3s neudělíš další fire dmg, tak DoTka končí. S dobrou dmg je nastackováno dost rychle. Naučíš se to tak, že sleduješ dmg čísla. Pak už budeš vědět co vše potřebuješ udělat abys měl nastackováno pro tvůj build.
Critical hit je samozřejmě podstatný. A to jak pro stackování, tak i pro samostatně již hořící DoTku. Při stackování zvedne dmg, takže stackuješ rychleji.
Po nastackování FB DoTka dmg normalizuje (konečně je to několik dní opravené). Tzn. zprůměru tvůj crit. a non crit. hit. Čím více ChC a ChD, tedy tím vyšší dmg perma hořící DoTky.
6) S tímhle postupem se dále nedostaneš. Musíš to hrát úplně jinak. Musíš vždy nechat hořet co nejvíce monster a ne čekat u pár než chcípnou. Jen se nesmíš vzdálit moc daleko. DoTka se přeruší někde kolem 300 yardů (tohle číslo nevím přesně), což je ale hodně daleko, několik obrazovek. U low lvl monster nastackuješ a běžíš pryč a už se ani nevracíš. U elitek je dobré nechat hořet a dát dmg i dále, ale tam už se musíš vrátit (jednak mají hodně life, takže utéct zcela pryč už nefunguje a pak potřebuješ sebrat po chcípnutí bonusy).
7) Bane of the powerfull + Zeis. Zeis je naprostá povinnost, nejlepší gem pro tenhle build. Zeis se především násobí a pak jak se snažíš být co nejdále, tak hodně času ho máš na maximum (velký dmg boost). Bane of the powerfull se jen příčítá k obecné dmg a dmg ze skillu. Ale ani jednoho nemáš v tomhle buildu nijak moc, takže i tak je to dost velký nárůst (tak kolem 15% efektivně). A navíc máš bonus do elitek. S Furnace se také jen přičte a už není tolik efektivní, ale pořád dobrý. Já aktuálně používám ještě Bane of the trapped. Tam se dmg také násobí a přidá to hodně, ale ne v každé variantě buildy se zajistý aby byly monstra pod cc efektem. Takže tohle není pro každou variantu (já to jede teď se slow time).
8) Strogarm bracery, obrovský dmg boost. Má to ale podmínku. Musíš zajistit, abys měl 5s dmg Strogarmů za BH ve chvíli kdy FB DoTka dosáhne svoje maxima. V tu chvíli totiž bere snapshot aktuálního stavu dmg a snapshotne se s dmg bonusem ze Strogarmů. Je třeba se to naučit hrát, aby to tak bylo. Nezajistíš to samozřejmě vždy, ale podstatné je na RG a elitky. Já Strogarmy s fire dmg nemám, tak zatím smůla. Ale zase díky tomu hraju jinou variantu se slow time, která se mi hraje lépe a mám zase aspoň bonus za Bane of the trapped (bonus ze Strogarmů + fire dmg na amuletu by ale už dalo o malinko více dmg než bonus za Bane of the trapped, ale ne o moc, takže možná zůstanu u svojí varianty buildy a časem zkusím nahodit Ancient Parthan Defenders, které se budou hodit do mojí varianty).
A k principu. Pokud vyjde BH (tvoje BH, ne od mirrorů), tak s 1 Apocalypsou je téměř jistota nastackování (s dobrou zbraní) a můžeš rovnou pryč. Já většinou hodím Apocalypsu, hydru a slow time a jdu dále. Stačí to na nastackování tak 85-90% monster (dle toho jak je zrovna trefí Apocalypsa). Když se z nějakého důvodu vracím (třeba elitky), tak sem tam potkám nedokončené obyč monstra (tedy kde se DoTka nenastakovala nebo jsem utekl moc brzo mimo dosah a DoTka chcípla). Sem tam nějaké zbylý mob, který nechcípne je úplně fuk. podstata je jít co nejrychleji dále, jinak nemáš šanci stíhat vyšší GR.
Na GR34+ začínám mít problémy v úzkých prostorách, kde mi monstra zablokují cestu a musím čekat než chcípnou. Bez teleportu to zřejmě moc výše už nepůjde (také ho každý na 36+ hraje).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 01.09.2014, 11:33 hod., celkem upraveno 3 x.
Re: Firebird set - obecna pravidla
ufff cetl jsem to dvakrat a moudry z toho uplne nejsem, kazdopadne velky dik, zkusim nastudovat nejaky videa z vyssich GR jak to tam delaji, kam umistuji hydru, v kterej okamzik hazej BH a ...co pak delaj dal.... bo ja tam zmatene pobiham jak splasenej :-)
hura mam tedy dalsi cil, takze sehnat Furnace, a alespon jeden gem upgradovat, skoda ze si tim znehodnotim ring, snad to bude stat za to.
hura mam tedy dalsi cil, takze sehnat Furnace, a alespon jeden gem upgradovat, skoda ze si tim znehodnotim ring, snad to bude stat za to.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Znehodnocení ringu/amuletu se bát nemusíš. Vždy to můžeš v nejhorším rollnout zpět. Aspoň, že na ringu a amuletu stojí reroll pořád stejně. Dva gemy na ringách jsou ale o mnoho lepší než nahrazený stat, takže tady není co řešit.
Vedle ve vláknu jsem to přibližně počítal kolik ztratíš za 6% ChC nebo 50% ChD a co získáš za gemy:
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 56#p263456
A ještě jedno zajímavé doplnění, citace:
The Toxic gem triggers the poison shield on Corrupted Angels before your spell's element.
To dělá daný gem mnohem zajímavějším než na první pohled vypadá. Na vysokých GR (u maxima daného hráče) jakmile se objeví více elitek Corrupted Angels, tak to je konečná a bez šance. Ovšem s použitím Toxic gemu by se situace zcela změnila a už by to bylo daleko reálnější. Jenže stejně nevím za co bych ho obětoval. Zase obětovat jeden z gemů co používám je zhoršení všude jinde. Asi lepší prostě zkoušet, dokud nebude GR bez Corrupted Angels (zase tak často tam nejsou).
Vedle ve vláknu jsem to přibližně počítal kolik ztratíš za 6% ChC nebo 50% ChD a co získáš za gemy:
http://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 56#p263456
A ještě jedno zajímavé doplnění, citace:
The Toxic gem triggers the poison shield on Corrupted Angels before your spell's element.
To dělá daný gem mnohem zajímavějším než na první pohled vypadá. Na vysokých GR (u maxima daného hráče) jakmile se objeví více elitek Corrupted Angels, tak to je konečná a bez šance. Ovšem s použitím Toxic gemu by se situace zcela změnila a už by to bylo daleko reálnější. Jenže stejně nevím za co bych ho obětoval. Zase obětovat jeden z gemů co používám je zhoršení všude jinde. Asi lepší prostě zkoušet, dokud nebude GR bez Corrupted Angels (zase tak často tam nejsou).
Re: Firebird set - obecna pravidla
Skvele popsano, diky. Akorat jsem ve stejnem stadiu, kdy jsem vyhrabal truhlu a najednou zjistil, že mam 5x Firebird. Kdyby sis nasel chvilku, klidne koukni na profil, jestli tam neni nejaka bota.
Nemam Firebird shoulders, došly žlutý gemy, hodně špatně rollnutá chest. U zbraně mám Maximus 3,3k DPS. V bance mám sice Furnace 3,5k DPS, ale má STR+AoE dmg a nemá socket, čili bych musel najít další RGift a pak přehodit STR na INT a nechat aoe dmg. Tohodle jsem si vědom.
Má to asi 990k DPS a 11m TGH. Zkoušel jsem krátce T4, bez gemu a enchantu a tam kde původní desin build tak tak dával, tak tohle T4 úplně vyčistilo. Akorát stejně jako lulinak jsem byl dost ztracenej, proč, co a jak...
Nemam Firebird shoulders, došly žlutý gemy, hodně špatně rollnutá chest. U zbraně mám Maximus 3,3k DPS. V bance mám sice Furnace 3,5k DPS, ale má STR+AoE dmg a nemá socket, čili bych musel najít další RGift a pak přehodit STR na INT a nechat aoe dmg. Tohodle jsem si vědom.
Má to asi 990k DPS a 11m TGH. Zkoušel jsem krátce T4, bez gemu a enchantu a tam kde původní desin build tak tak dával, tak tohle T4 úplně vyčistilo. Akorát stejně jako lulinak jsem byl dost ztracenej, proč, co a jak...
Re: Firebird set - obecna pravidla
Maximus se také použít určitě dá. Také nemám zatím Furnace a chvíli jsem Maximus používal. Sledge of Athskeleng, který nosím vychází ale o něco lépe. Demonic slave + 20% fire dmg tu menší dmg nezachrání. Maximus je rychlejší typ zbraně, proto nižší base dmg bez započtení AS, což je oč tu běží.
Konkrétně to vyjde tak, že Sledge of Athskeleng dá cca 3% dmg navíc + 10% elite dmg navíc (srovnání se započtením 20% fire Maxima).
Sledge of Athskeleng je to samé co Furnace, akorát o 30-40% dmg do elit méně (10% do elit získá za jednu primary stat navíc, proto není ztráta celých 40-50%), což samozřejmě podstané je.
Furnace i bez +10% dmg bude nejlepší možná zbraň. Tedy rozhodně to s Furnace udělat až najdeš další Gift.
Na nižší obtížnosti to jde postavit jakkoliv. Ani není nutné hrát duplicates, tam si můžeš dát co chceš. I když klidně i na nižší můžeš duplicates nechat, to je boost dmg se Strongarmy. Crowd control nepotřebuješ na takhle nízké obtížnosti.
Na vyšší GR musíš použít unity, bez něj to moc nejde. Někde jsem našel myslím jednu vyjímku, že to někdo hraje bez něj (v popředí žebříčku), já si to moc přestavit nedokážu.
Máš fire SoJ, takže můžeš hrát s unity variantu SoJ + Unity, která vychází o trochu lépe než RoRG + unity. Ale není to až takový rozdíl, protože s RoRG zase získáš místo za jeden kus FB, kde budeš mít 20% fire dmg.
Tal rasha pásek bez Tal amuletu jedině pokud nemáš nic lepšího.
Pro FB buildy už klasické rifty nejsou měřítkem. Jakmile poladíš základ, tak T6 je super lehké a rychlé, nic jiného nemá ani cenu zkoušet. Taky T6 je cca jen GR26. A dále by to zhruba bylo T7=GR29, T8=GR32, T9=GR35, T10=GR38, T11=GR41.
Konkrétně to vyjde tak, že Sledge of Athskeleng dá cca 3% dmg navíc + 10% elite dmg navíc (srovnání se započtením 20% fire Maxima).
Sledge of Athskeleng je to samé co Furnace, akorát o 30-40% dmg do elit méně (10% do elit získá za jednu primary stat navíc, proto není ztráta celých 40-50%), což samozřejmě podstané je.
Furnace i bez +10% dmg bude nejlepší možná zbraň. Tedy rozhodně to s Furnace udělat až najdeš další Gift.
Na nižší obtížnosti to jde postavit jakkoliv. Ani není nutné hrát duplicates, tam si můžeš dát co chceš. I když klidně i na nižší můžeš duplicates nechat, to je boost dmg se Strongarmy. Crowd control nepotřebuješ na takhle nízké obtížnosti.
Na vyšší GR musíš použít unity, bez něj to moc nejde. Někde jsem našel myslím jednu vyjímku, že to někdo hraje bez něj (v popředí žebříčku), já si to moc přestavit nedokážu.
Máš fire SoJ, takže můžeš hrát s unity variantu SoJ + Unity, která vychází o trochu lépe než RoRG + unity. Ale není to až takový rozdíl, protože s RoRG zase získáš místo za jeden kus FB, kde budeš mít 20% fire dmg.
Tal rasha pásek bez Tal amuletu jedině pokud nemáš nic lepšího.
Pro FB buildy už klasické rifty nejsou měřítkem. Jakmile poladíš základ, tak T6 je super lehké a rychlé, nic jiného nemá ani cenu zkoušet. Taky T6 je cca jen GR26. A dále by to zhruba bylo T7=GR29, T8=GR32, T9=GR35, T10=GR38, T11=GR41.
Re: Firebird set - obecna pravidla
mno tvrzeni ze T6 je s Firebirdem prochazka ruzovou zahradou tedy uplne nesdilim, zejmena bez Unity clovek rychle skonci na odolnosti....
Nevim, nejak mam vnitrni problem s Unity, proste mi do ty hry vubec nesedi, je to jako cheat, ze najednou dostavam hvezdnym zazrakem polovinu damage, ale chapu ze kdo si na nej zvykne uz jinak nechce.
Cili aukci jsem vnimal jako uplnou kravinu a konecne ji vypnuli, Unity vnimam stejne a hlasuju pro vypnuti taky... :-)
Kazodpane na predchozim Disintegrate buildu jsem daval T5 solo bez Unity celkem na pohodu, ale T6 uz ani nahodou, a stejny to mam i u Firebirdu.
Nevim, nejak mam vnitrni problem s Unity, proste mi do ty hry vubec nesedi, je to jako cheat, ze najednou dostavam hvezdnym zazrakem polovinu damage, ale chapu ze kdo si na nej zvykne uz jinak nechce.
Cili aukci jsem vnimal jako uplnou kravinu a konecne ji vypnuli, Unity vnimam stejne a hlasuju pro vypnuti taky... :-)
Kazodpane na predchozim Disintegrate buildu jsem daval T5 solo bez Unity celkem na pohodu, ale T6 uz ani nahodou, a stejny to mam i u Firebirdu.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Na T6 unity nepotřebuju, žádný problém bez. Ohledně defense je T6 bez unity stejné jako GR32 s unity. Ovšem s tím rozdílem, že použitím unity na GR32 ztratíš nějakou dmg a současně live monster je 2,5x vyšší..., tedy s unity je GR32 pořád o hodně těžší než T6 bez unity.
Unity je kompenzace pro solo hru. S unity není tak velký rozdíl mezi teamy a solo hrou, i když pořád se 4 členné teamy dostanou v GR znatelně výše.
Pokud se ti nelíbí, tak unity používat nemusíš. Ovšem pak přeju hodně štěstí do vyšších GR...
A Bliz. to tak cíleně koncipoval.
A T6 prostě je s FB hrozně lehké a rychlé. FB build = nemusíš stát na místě + spelly použitelné z velké dálky, tzn. je to už povětšinou na hráči (až na dmg, které se nedá vyhnout, žádná ale není na T6 bez unity one hit kill takže není takový problém, to není ještě ani na GR35 s unity).
A skok je to s FB obrovský. S Archonem jsem dával T5 rychle a T6 hodně pomalu (i když jsem neměl problém s přežitím). Ve 2.1 se to trochu zlepšilo díky cc imunitě a Bane of the trapped gemu, ale pořád není T6 žádná super rychlovka a lehoučká jako s FB.
V Archon buildu také bez unity. V tomhle buildu je unity ale k ničemu, protože limitem je dmg, použití unity to sice udělá ještě lehčí ohledně defense, ale ve výsledku ještě spomalí za ztrátu dmg.
Unity je kompenzace pro solo hru. S unity není tak velký rozdíl mezi teamy a solo hrou, i když pořád se 4 členné teamy dostanou v GR znatelně výše.
Pokud se ti nelíbí, tak unity používat nemusíš. Ovšem pak přeju hodně štěstí do vyšších GR...
A Bliz. to tak cíleně koncipoval.
A T6 prostě je s FB hrozně lehké a rychlé. FB build = nemusíš stát na místě + spelly použitelné z velké dálky, tzn. je to už povětšinou na hráči (až na dmg, které se nedá vyhnout, žádná ale není na T6 bez unity one hit kill takže není takový problém, to není ještě ani na GR35 s unity).
A skok je to s FB obrovský. S Archonem jsem dával T5 rychle a T6 hodně pomalu (i když jsem neměl problém s přežitím). Ve 2.1 se to trochu zlepšilo díky cc imunitě a Bane of the trapped gemu, ale pořád není T6 žádná super rychlovka a lehoučká jako s FB.
V Archon buildu také bez unity. V tomhle buildu je unity ale k ničemu, protože limitem je dmg, použití unity to sice udělá ještě lehčí ohledně defense, ale ve výsledku ještě spomalí za ztrátu dmg.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Tak prevelice dekuji za vysvetleni. Muj main WD neudela GR30, proste na to nemam dmg. FB wiz dle tveho navodu v pohode udelal GR31 s mym s*it gearem posbiranym jen mimodek nahodou. Se dvema corpse runama a s minutou k dobru. Nechapu. Mam jen 10m TGH a 1,3m DPS, coz je v obou smerech min nez ma muj WD. Navic je to prijemna zmena v hrani a zabavnejsi nez JAde WD, alespon pro me. Zitra zkusim GR32, ale to asi bude o prsa vietnamske bezkyne. rerolnul jsem dex String of Ears a samozrejme najodil Unity, jinak nic. Jaky gem bys mi doporucil lvlovat jako prvni? Na unity ringu budu muset obetovat CD. Fire SoJ mam totiz sice se socketem, ale nemam furt FB shoulders, takze nosim RoRG
Jak mas vybrane paragon pts?
Je nejaky trik na RG? Protoze zabijet je zabere faaakt dlouho
Jak mas vybrane paragon pts?
Je nejaky trik na RG? Protoze zabijet je zabere faaakt dlouho
Re: Firebird set - obecna pravidla
Co jsi rerollnul na FB rukavicích, že jsi tam nechal AS? AS je totiž úplně k ničemu. Pro Apocalypsu a BH je z principu k ničemu. Mamoth hydra je stále bugnutá a AS také nepoužije. Tedy aktuálně stat zcela k ničemu a cokoliv je lepší než AS.
První gem bych dal Zei's. Bude fungovat už od začátku (narozdíl od Bane of the Powerfull) a přidá dmg více než Bane of the Powerfull.
Trik na RG také nezvládám. Je na to jediný trik a to Furnace, který nemám. Proti maximusu je to rozdíl obrovský. Nejen 40-60% do elit (až 60% píšu proto, že ve 2.1 má Furnace 5 primárních statů a tedy může tam být i 10% do elite), ale také má výrazně vyšší base dmg (díky tomu, že je pomalejší).
Také tu jde hodně o timing BH. Mě se nakonec hraje lépe varianta slow time + Bane of the Trapped. Už mám Strogarmy, takže jsem mohl srovnat pořádně.
Aby varianta buildu s BH + Strongarmy fungovala dobře, tak musíš získat bonu ze Strongarmů do snapshotu FB DoTky. Tzn., že ve chvíli kdy stackování FB DoTky dosáhne maxima (v tu chvíli se snapshotuje její dmg), tak musíš mít aktivní 5s bonus BH + Strongarm. A tohle se nepodaří vždy.
A i když se to podaří, tak součet bonusu Strongarmů + fire dmg (to je pro můj případ, kdy jsem fire dmg obětoval na amuletu na socket) je jen mírně větší než bonus za Bane of the Trapped. Tedy pro ideální situaci, kdy se BH povede, tak to dá o trochu více dmg.
Jenže BH zdaleka není pořád a bonus z Bane of the Trapped v podstatě je pořád (slow time + mirror + ilusionist = slow timy všude ve vyšších GR).
Něco pak ještě přidá dmg samotné BH, ale to je málo, protože je k dispozici po dlouhé době (dmg počítám jen za vlastní BH, od mirrorů je dmg mizivá, tam se využije jen bonus pro strongarmy + cc).
Celkově mi přišla dmg plus minus nastejno pro obě varianty. Varianta slow time má ale o dost lepší cc. Zajímavé, že všichni hrají variantu BH. Možná to bude tím, že varianta slow time konkuruje pouze při použití Bane of the trapped (jinak by ztrácela na dmg hodně).
A vychází to tak proto, že dmg Bane of the trapped se násobí. Oproti tomu z BH se sčítá s další obecnou dmg (Magic weapon, Bane of the powerfull, dmg do skillu) a fire zase s další fire dmg jinde na výbavě.
Paragon je celkem jednoduchý:
- dorovnat na 25% movement speed
- pokud máš problém s AP, tak nějaké body do max AP (se Cindercoatem problém nemám a vystačím si s 80 AP)
- zbytek do int
- ChC a ChD max, zbytek pak dávat do CDR
- AR a armor, zbytek do % life nebo regen, dle toho co více sedí
- area dmg a live per hit, zbytek do RCR (pokud bys měl problém s AP, tak nejprve namaxovat RCR a asi live per hit nechat nakonec)
První gem bych dal Zei's. Bude fungovat už od začátku (narozdíl od Bane of the Powerfull) a přidá dmg více než Bane of the Powerfull.
Trik na RG také nezvládám. Je na to jediný trik a to Furnace, který nemám. Proti maximusu je to rozdíl obrovský. Nejen 40-60% do elit (až 60% píšu proto, že ve 2.1 má Furnace 5 primárních statů a tedy může tam být i 10% do elite), ale také má výrazně vyšší base dmg (díky tomu, že je pomalejší).
Také tu jde hodně o timing BH. Mě se nakonec hraje lépe varianta slow time + Bane of the Trapped. Už mám Strogarmy, takže jsem mohl srovnat pořádně.
Aby varianta buildu s BH + Strongarmy fungovala dobře, tak musíš získat bonu ze Strongarmů do snapshotu FB DoTky. Tzn., že ve chvíli kdy stackování FB DoTky dosáhne maxima (v tu chvíli se snapshotuje její dmg), tak musíš mít aktivní 5s bonus BH + Strongarm. A tohle se nepodaří vždy.
A i když se to podaří, tak součet bonusu Strongarmů + fire dmg (to je pro můj případ, kdy jsem fire dmg obětoval na amuletu na socket) je jen mírně větší než bonus za Bane of the Trapped. Tedy pro ideální situaci, kdy se BH povede, tak to dá o trochu více dmg.
Jenže BH zdaleka není pořád a bonus z Bane of the Trapped v podstatě je pořád (slow time + mirror + ilusionist = slow timy všude ve vyšších GR).
Něco pak ještě přidá dmg samotné BH, ale to je málo, protože je k dispozici po dlouhé době (dmg počítám jen za vlastní BH, od mirrorů je dmg mizivá, tam se využije jen bonus pro strongarmy + cc).
Celkově mi přišla dmg plus minus nastejno pro obě varianty. Varianta slow time má ale o dost lepší cc. Zajímavé, že všichni hrají variantu BH. Možná to bude tím, že varianta slow time konkuruje pouze při použití Bane of the trapped (jinak by ztrácela na dmg hodně).
A vychází to tak proto, že dmg Bane of the trapped se násobí. Oproti tomu z BH se sčítá s další obecnou dmg (Magic weapon, Bane of the powerfull, dmg do skillu) a fire zase s další fire dmg jinde na výbavě.
Paragon je celkem jednoduchý:
- dorovnat na 25% movement speed
- pokud máš problém s AP, tak nějaké body do max AP (se Cindercoatem problém nemám a vystačím si s 80 AP)
- zbytek do int
- ChC a ChD max, zbytek pak dávat do CDR
- AR a armor, zbytek do % life nebo regen, dle toho co více sedí
- area dmg a live per hit, zbytek do RCR (pokud bys měl problém s AP, tak nejprve namaxovat RCR a asi live per hit nechat nakonec)
Re: Firebird set - obecna pravidla
Ahoj, měl bych dotaz. V poslední době jsem přsedlal na WD a tudíž jsem od vydání patche Wizzardku nehrál. Plánuju že bych ji po delší době zase zkusil.
Co tak sleduju na netu, tak všichni teď chodí s Appocalypse a Hydrama. Jak je na tom Wand of Woh + Firebird...? Má smysl to hrát ještě nebo už není WoW tak OP jako předtím. Včera mi padnul Ramalandi´s Gift a nerad bych to prásknul do zbraně, která by mi pak byla k ničemu.
Jinak Furnace jsem kdysi roztavil - nějak jsem vůbec neřešil její vlastnosti, prostě 2hand tak šla do šrotu Má využití hůlka, která umožňuje použití další hydry navíc? Mám jich pár v bedně. Nebo je obecně lepší používání 2hand zbraně kvůli vyššímu base dmg..?
Co tak sleduju na netu, tak všichni teď chodí s Appocalypse a Hydrama. Jak je na tom Wand of Woh + Firebird...? Má smysl to hrát ještě nebo už není WoW tak OP jako předtím. Včera mi padnul Ramalandi´s Gift a nerad bych to prásknul do zbraně, která by mi pak byla k ničemu.
Jinak Furnace jsem kdysi roztavil - nějak jsem vůbec neřešil její vlastnosti, prostě 2hand tak šla do šrotu Má využití hůlka, která umožňuje použití další hydry navíc? Mám jich pár v bedně. Nebo je obecně lepší používání 2hand zbraně kvůli vyššímu base dmg..?
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Firebird set - obecna pravidla
Jediny 1H, ktery ma smysl je Serpent Sparker, na dve hydry, jinak je lepsi 2H
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Firebird set - obecna pravidla
Wand of WoH je na tom dobře na T6 s Firebirds setem, na GR 30+ už ztrácí na Serpent Sparker a na Furnace. Bejt tebou tak giftnu Serpenta nebo nějakou dobrou pomalou 2H jako třeba Mlok.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 02.09.2014, 09:27 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Firebird set - obecna pravidla
serpenta mam v bedne, dodelam do nej diru pres tu krabicku a zkusim to.
A porovnam pak s nejakymi dvouruckami (ty jsem cely mesice rovnou rozebiral, bo wizard je prece nepotrebuje, premyslim kolikrat tam bylo Furnace....)
A porovnam pak s nejakymi dvouruckami (ty jsem cely mesice rovnou rozebiral, bo wizard je prece nepotrebuje, premyslim kolikrat tam bylo Furnace....)
Re: Firebird set - obecna pravidla
Problém Serpenta je, že s Hydrama je to všelijaké, je toho na us foru spoustu, netěží z AS, CC, CD ani z % hydra damage na gearu.
http://youtu.be/lhsaS_cRhBY
Další problém je, že DoTka netěží z AS a většina damage v GR jde právě z DoTky, protože nemáš čas u těch mobů a elit stát, musíš zabíjet dál, zatímco DoTka dělá svou práci, proto jsou 2H tak dobré.
http://youtu.be/lhsaS_cRhBY
Další problém je, že DoTka netěží z AS a většina damage v GR jde právě z DoTky, protože nemáš čas u těch mobů a elit stát, musíš zabíjet dál, zatímco DoTka dělá svou práci, proto jsou 2H tak dobré.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 02.09.2014, 09:55 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Firebird set - obecna pravidla
Definitivně ověřen stav pro Mamoth hydru jaký jsi popsal, tedy nefunguje u ní AS, ChC, ChD ani % hydra dmg na gearu. A je sranda, že i dost lidí z popředí žebříčku to na gearu používá (pokud nesledují fóra nebo sami netestují, tak to ale nemohou vědět a jen tak si toho všimnout moc nejde).
Aktuálně další velmi zajímavá problematika:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 770?page=2
Řeší se tam co má vliv na rychlejší maxnutí FB DoTky a kolik dmg a jaké je přesně k tomu potřeba. Z toho mi vyplývá, že v reálu vlastně perma FB DoT často nedáme. A ono to ani není často potřeba, protože dost toho chcípne i jen během maxování FB DoTky. V tomhle je Apocalypsa super, že i bez namaxování DoTky, tak DoTku udrží 6s + krátké dohoření.
Aktuálně další velmi zajímavá problematika:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 770?page=2
Řeší se tam co má vliv na rychlejší maxnutí FB DoTky a kolik dmg a jaké je přesně k tomu potřeba. Z toho mi vyplývá, že v reálu vlastně perma FB DoT často nedáme. A ono to ani není často potřeba, protože dost toho chcípne i jen během maxování FB DoTky. V tomhle je Apocalypsa super, že i bez namaxování DoTky, tak DoTku udrží 6s + krátké dohoření.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Jinak já si myslím, že ve 2.1 hydru neopraví. Oprava ChC a ChD pro Mamot hydru by byl obrovský dmg boost, který by už byl možná trochu přepálený. Pokud to někdy opraví, tak si myslím, že i sníži dmg Mamoth hydry.
Re: Firebird set - obecna pravidla
Včera sem to zkusil přeházet co truhla dala a t6 a GR26 s prstem v nose. Šlo by i více , ale zatim mi to stačilo na vylepšení gemů. Na HC se ale nechci zbavit teleportu, je lepší jet bez mirror image a teda asi i illuzionist nebo obětovat hydru? A nezkoušel někdo místo apocalypsy meteor shower s grand vizier hůlkou? To je zatim jediná 2ručka kterou mam s dobrym rollem.
Re: Firebird set - obecna pravidla
nova dvourucka na meteory me padla taky, cili zkusim vymenit hyhru za meteor, jestli spusti DoT rychleji nebo ne oproti Hydre.
Molten Impact da ihned 1648% damage, k tomu BH taky ihned 700% a pak 725%, a do toho i Apocalypse, teoreticky by to melo zcela spolehlive spustit DoT hned co to clovek najednou nahazi at se deje co deje, nebo ne?
Molten Impact da ihned 1648% damage, k tomu BH taky ihned 700% a pak 725%, a do toho i Apocalypse, teoreticky by to melo zcela spolehlive spustit DoT hned co to clovek najednou nahazi at se deje co deje, nebo ne?
Re: Firebird set - obecna pravidla
To by mohlo fungovat dobře na elity, stáhneš s BH a jebneš jim tam meteor. Na ostatní mobky by mohla stačit apokalypsa.