Patch 2.1.2
Ano super podme stvorit novu brutal legendarku spolu s publikom na blizzcone a potom podme zabijat najzabavnejsie buildy v diablu. Presne ako pise Dave namiesto pridania novych podpornych prvkoch pre ine buildy zabijaju tie najviac hrane. V tom blizzarde si uz asi nieco pychaju. Asi si znova nainstalujem PoE.
Re: Patch 2.1.2
Tak PTR nahozen. Muzete zkouset.
DHčko to bude mít zajímavé: v popisu u full setu Maraudera je: Sentries cast your hatred spender when you do and deal 100% increased damage.
V chatu konečně se napíše text, že goblin byl zabit a jeho ikonka na minimapě je fakt good
@tabletofon
DHčko to bude mít zajímavé: v popisu u full setu Maraudera je: Sentries cast your hatred spender when you do and deal 100% increased damage.
V chatu konečně se napíše text, že goblin byl zabit a jeho ikonka na minimapě je fakt good
@tabletofon
Re: Patch 2.1.2
Tak patch vítám, už nebylo proč hrát, vlastně mi chybí jen ta zatracená Kukri (a WH pásek) a už mne vážně nebavilo ji furt honit, a taky kámoši už hrajou kartičky a vůbec všechno možný, než D3 Tak jsem se zase po více jak roce vrhnul na HC a hned je motivace, dropnu si Kukrinu tam
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.1.2
Jak tak koukám tak změnili i Sunwuko set a v A1 přesunuli Myriam a Shena
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Patch 2.1.2
teda u toho dh chápu to dobře, že já musím vystřelit aby sentry vystřelili všechny spendery??? NEEEERF
Re: Patch 2.1.2
Zkuste někdo prosím toho Sentry DH, jak to je... Jestli teda vážně budeme muset střílet aby střílela i věžička, tak to potěš...
Re: Patch 2.1.2
Tak si poďme užít Ancients lege dokud mají 10x zvýšený droprate. Škoda, že nemám na to čas.
Monster density has been increased in several Greater and Nephalem Rifts
Monster damage in Greater Rifts level 26 and higher has been reduced
Nerfy monster (Anarch, Corupted Angels, Punisher, Extra health a Vampiric)
Buff shieldů a melee a range damage reduction?
Zase si hráli s healingem a vitalitou (měla by být zvýšena?)
Z ohlasů: Pylon spawning in Grifts is insane right now
Toto všechno chápu jako wipe leaderboardu
Firebird's Finery
(6) Set Bonus
The infinite DoT no longer deals damage to Rift Guardians if the player gets too far away
Going back within the allowed range should resume the DoT damage
NERF Hyder není vysvětlen
-už ano
-ias now works with mammoth hydra
-%skill on hydra now works with mammoth hydra
My SS is beating my GG furnace with just mammoth hydra ... on a boss ... by almost twice, lol.
LOL Trialy http://i.imgur.com/P292WO3.jpg DH FTW :-(((((((((((((((((((((( Asi se budou chodit Trialy jako xp a gold runy.
- Pushed a trial to 28, got 561,341,248 XP
- I just got a 21 rift stone and i got 57 mil gold
Monster density has been increased in several Greater and Nephalem Rifts
Monster damage in Greater Rifts level 26 and higher has been reduced
Nerfy monster (Anarch, Corupted Angels, Punisher, Extra health a Vampiric)
Buff shieldů a melee a range damage reduction?
Zase si hráli s healingem a vitalitou (měla by být zvýšena?)
Z ohlasů: Pylon spawning in Grifts is insane right now
Toto všechno chápu jako wipe leaderboardu
Firebird's Finery
(6) Set Bonus
The infinite DoT no longer deals damage to Rift Guardians if the player gets too far away
Going back within the allowed range should resume the DoT damage
NERF Hyder není vysvětlen
-už ano
-ias now works with mammoth hydra
-%skill on hydra now works with mammoth hydra
My SS is beating my GG furnace with just mammoth hydra ... on a boss ... by almost twice, lol.
LOL Trialy http://i.imgur.com/P292WO3.jpg DH FTW :-(((((((((((((((((((((( Asi se budou chodit Trialy jako xp a gold runy.
- Pushed a trial to 28, got 561,341,248 XP
- I just got a 21 rift stone and i got 57 mil gold
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 19.11.2014, 07:59 hod., celkem upraveno 2 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.1.2
Jop je to tak pokud nestřílíte sentry mrská jen základní. Ještě že sem si schoval quiver na chakramy s tím je to masíčko
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Patch 2.1.2
Ještě jsem ani nečetl patch notes, jdu za chvíli na to. Testovat PTR budu minimálně (možná párkrát pustím), raději budu hrát než to zase vše změní.
Tak ty trialy a XP určitě zase sníží. Na základě stěžování, že tam nejsou žádné XP to upravili. Někdo v hospodě nadhodil nějaký koefic., tak ho zkusili. A tak se hned netrefili, no :-)
Jinak super, že vidím klíč na GR44 s DH bez TaT. Tzn., že trial bude o malinko snažší (i když samozřejmě to mohou také ještě změnit).
Jsem zvědav, jak to bude s DoT u RG. Do teď se ztráta DoT neřídila vzdáleností, ale pozorností monster (dokud tě následovali, útočili, tak DoTka nezmizela). Tedy vzdálenost se dost lišila dle konkrétního monstra. RG měl neomezený dosah (v rámci patra), protože neztrácel pozornost nikdy (tedy i při velké vzdálenosti se snažil následovat, atd.). U RG tedy museli udělat vyjímku a dát buď konkrétní vzdálenost nebo změnit jeho chování.
Edit:
Už zase? "Healing from Health Globes has been reduced"
Hydra je jasná dle patch notes:
Tipoval jsem správně, snížená dmg je kvůli opravení bugů hydry:
"Attack Speed now affects how fast each Hydra head attacks"
Tedy čekám, že dmg bude podobná jako byla i když se to bude dost lišit dle buildu. S rychlou zbraní (v tomto případě SS) bude navýšení dmg určitě větší než to snížení dmg.
Přibližně pro Mamoth:
- původní base dmg označme 100%
- ztráta ze 400 na 295% z toho udělá 73,75% původní dmg
- zvýšení za IAS, 1,4 base AS zbraně a řekněmě, že ještě 7% na TaT (TaT bonus se počítal i předtím, ten je tedy započten už v té původní hodnotě 100%), 7% na RoRG, 10% paragon (nakonec na 800 paragonu bude mít každý) to máme dohromady 1,736
- a tedy 1,736 * 73,75 = 128%
- tzn. v tomto případě výrazné navýšení dmg
Pro hodně pomalé zbraně typu Furnace to bude mírné snížení dmg (7% RoRG, 10% paragon, 7% WH ještě nestačí pokrýt snížení dmg).
Tím je pro buildy s hydrou posílen RoRG, kde IAS bude mít výrazně větší význam.
Tak ty trialy a XP určitě zase sníží. Na základě stěžování, že tam nejsou žádné XP to upravili. Někdo v hospodě nadhodil nějaký koefic., tak ho zkusili. A tak se hned netrefili, no :-)
Jinak super, že vidím klíč na GR44 s DH bez TaT. Tzn., že trial bude o malinko snažší (i když samozřejmě to mohou také ještě změnit).
Jsem zvědav, jak to bude s DoT u RG. Do teď se ztráta DoT neřídila vzdáleností, ale pozorností monster (dokud tě následovali, útočili, tak DoTka nezmizela). Tedy vzdálenost se dost lišila dle konkrétního monstra. RG měl neomezený dosah (v rámci patra), protože neztrácel pozornost nikdy (tedy i při velké vzdálenosti se snažil následovat, atd.). U RG tedy museli udělat vyjímku a dát buď konkrétní vzdálenost nebo změnit jeho chování.
Edit:
Už zase? "Healing from Health Globes has been reduced"
Hydra je jasná dle patch notes:
Tipoval jsem správně, snížená dmg je kvůli opravení bugů hydry:
"Attack Speed now affects how fast each Hydra head attacks"
Tedy čekám, že dmg bude podobná jako byla i když se to bude dost lišit dle buildu. S rychlou zbraní (v tomto případě SS) bude navýšení dmg určitě větší než to snížení dmg.
Přibližně pro Mamoth:
- původní base dmg označme 100%
- ztráta ze 400 na 295% z toho udělá 73,75% původní dmg
- zvýšení za IAS, 1,4 base AS zbraně a řekněmě, že ještě 7% na TaT (TaT bonus se počítal i předtím, ten je tedy započten už v té původní hodnotě 100%), 7% na RoRG, 10% paragon (nakonec na 800 paragonu bude mít každý) to máme dohromady 1,736
- a tedy 1,736 * 73,75 = 128%
- tzn. v tomto případě výrazné navýšení dmg
Pro hodně pomalé zbraně typu Furnace to bude mírné snížení dmg (7% RoRG, 10% paragon, 7% WH ještě nestačí pokrýt snížení dmg).
Tím je pro buildy s hydrou posílen RoRG, kde IAS bude mít výrazně větší význam.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 19.11.2014, 08:16 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.1.2
No jsem zvědav na tu Hydru s IAS a % Hydra + TnT, na foru se šíří, že je to šílenost a že to takto určitě nenechají. Jedna Hydra dělá větší damage než FB DoT.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Na kterých stránkách se postupně ukazují a aktualizují změn? Díky za odkaz :-)
Re: Patch 2.1.2
pavlas: bohužel je to tak
původně jsem PTR nechtěl zkoušet, ale já ho v PC mám a i se mi v noci asi samo nahrálo takže jsem v 5 ráno zkoušel hraní za DH ... není to úplně marné .. jen se to bude muset trochu pozměnit .. ruksak toulec vyhodím do prčic a nasadím Krindera ... a bude to fajné zábava bude ... a o tu přeci jde že !
původně jsem PTR nechtěl zkoušet, ale já ho v PC mám a i se mi v noci asi samo nahrálo takže jsem v 5 ráno zkoušel hraní za DH ... není to úplně marné .. jen se to bude muset trochu pozměnit .. ruksak toulec vyhodím do prčic a nasadím Krindera ... a bude to fajné zábava bude ... a o tu přeci jde že !
Re: Patch 2.1.2
Akorát jsem to počítal a doplňoval do předchozího příspěvku. Ovšem ve výpočtu mám pouze vliv IAS. V patch notes je navíc ještě "Greatly increased the amount of Hydra attacks per cast", což to může ještě hodně zvednout. Takže je možné, že ta % dmg ještě o něco sníží.Dava_C píše:No jsem zvědav na tu Hydru s IAS a % Hydra + TnT, na foru se šíří, že je to šílenost a že to takto určitě nenechají. Jedna Hydra dělá větší damage než FB DoT.
I když poladí dmg na původní hodnotu, tak se mi změny líbí, protože vyšší cast speed bude super pro rychleji se pohybující se monstra.
McT:
http://us.battle.net/d3/en/blog/1680265 ... 11-18-2014
- witekcz
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:1206
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:VitekP#2890
Re: Patch 2.1.2
Known Issue: Greater Rifts from level 26 on are currently more rewarding than intended and will be adjustedDava_C píše:LOL Trialy http://i.imgur.com/P292WO3.jpg DH FTW :-(((((((((((((((((((((( Asi se budou chodit Trialy jako xp a gold runy.
- Pushed a trial to 28, got 561,341,248 XP
- I just got a 21 rift stone and i got 57 mil gold
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.
Re: Patch 2.1.2
HELLERcz:
S Krinderem to podle mě nebude tak žhavé, stejně tak s Rucksackem:
- je změněn i 2P bonus: "Now increases the damage of your Hatred generators by 40% for every Sentry you have active"
- tzn. hatred generator bude daleko více použitelný a bude nejspíš rozumné ho používat a tedy nebude nutný Krinder
- kvůli ancient verzím bude mít Krinder malou dmg (tedy než najdeš ancient verzi, což ovšem jen tak nebude, třeba nikdy)
- oproti tomu Unbound bolt bude snadné craftnout v ancient verzi (i když už to bude horší s perfktním rollem, jak bude potřeba třeba 10 craftů na jednu ancient verzi; ovšem i mírně trochu horší roll ancient verze bude pořád o mnoho lepší než perfekt roll obyč verze)
- k tomu možnost Night Stalkera pro další generování hatred (i když s pasivkama to bude ještě větší přetlak než teď, protože bude hodně dobré používat CE)
- Rucksack je otázka, s ním když položíš 5 sentry, tak opravdu hodně zvýšíš dmg generátoru, to se uvidí dle praxe
A možná tu bude prostor i pro build s generátorem a jen 2P M6 a k tomu jiný set navíc.
S Krinderem to podle mě nebude tak žhavé, stejně tak s Rucksackem:
- je změněn i 2P bonus: "Now increases the damage of your Hatred generators by 40% for every Sentry you have active"
- tzn. hatred generator bude daleko více použitelný a bude nejspíš rozumné ho používat a tedy nebude nutný Krinder
- kvůli ancient verzím bude mít Krinder malou dmg (tedy než najdeš ancient verzi, což ovšem jen tak nebude, třeba nikdy)
- oproti tomu Unbound bolt bude snadné craftnout v ancient verzi (i když už to bude horší s perfktním rollem, jak bude potřeba třeba 10 craftů na jednu ancient verzi; ovšem i mírně trochu horší roll ancient verze bude pořád o mnoho lepší než perfekt roll obyč verze)
- k tomu možnost Night Stalkera pro další generování hatred (i když s pasivkama to bude ještě větší přetlak než teď, protože bude hodně dobré používat CE)
- Rucksack je otázka, s ním když položíš 5 sentry, tak opravdu hodně zvýšíš dmg generátoru, to se uvidí dle praxe
A možná tu bude prostor i pro build s generátorem a jen 2P M6 a k tomu jiný set navíc.
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Patch 2.1.2
Copak udelali ze Sunwuko? Jediny 2 postavy, co sem si nechal, DH a monka a zacnou se do toho hrabat=/ soufam ze u monka aspo pozitivne, ze nebudu muset mackat mantru kazdou pikosekundu spolu se sweepem..
Re: Patch 2.1.2
Mlok:
já ruksak odložím právě .. jsem na něj stejně naštvaný .. stál mě 300 mega a mám na něm jen 10% sentry dmg ..
a o žhavost mi nejde, pro mě je hlavní dávat dobře a zábavně T6 a ne nějaké GR 40+
já ruksak odložím právě .. jsem na něj stejně naštvaný .. stál mě 300 mega a mám na něm jen 10% sentry dmg ..
a o žhavost mi nejde, pro mě je hlavní dávat dobře a zábavně T6 a ne nějaké GR 40+
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.1.2
Psycho : toto
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Patch 2.1.2
Víš Hellere problém je, že právě ona "žhavost" je většinou důvod, proč většina lidí u dané hry zůstává dlouhodobě. Cíl a motivace, že se posune dál, na vyšší obtížnost, do vyššího GR a podobně. Bohužel v momentě, kdy se tento cíl změní v chargujícího se barbara, který je schopen umřít 15x za GR na jehož konci se doplazí ke conductu a zabije s velkou slávou a rankem 1-5 bose je jaksi - na hlavu. Toto je hlavní důvod, proč většina schopných hráčů D3 přestala/přestává a nebo přestane hrát.
Hraní směšně jednoduché obtížnosti t6 do zblbnutí je zábavné vždy jen na omezeně krátkou dobu a ta se zkracuje nebo prodlužuje čistě podle toho, jak velký blázen je člověk, který ji hraje. Bohužel tohle nemá žádnou rovnost s tím umět svoji postavu skutečně zahrát dobře - což je většinou důvod, proč my hráči zůstáváme u PC her dlouhodobě. Ale proti gustu - zábavné to pro někoho určitě je.
Patch jako takový klasicky neřeší základní problémy nastavených mechanik, naopak ve velké míře mění nebo zcela ničí mechaniky zaběhnuté a oblíbené. Možnost craftovat ancient legendárky je toho nejlepším důkazem. Budou tu běhat classy a buildy se skoro celým craftnutým gearem v ancient lege a vedle toho budou sockovat classy, na jejichž "hratelné" buildy si budete muset všechno nadropovat a ještě doufat v dobrý roll, protože kouzelné slovo "zvýšené rozmezí na roll" Vám nezaručuje, že ta ancient lege se rolne lépe, než normální lege.
Žebříčky budou nadále dokurveny pylony v GR, místo aby toto bylo kompletně odstraněno, takže tu nadále budou buildy, které běží GR a pokud na konci nebude pylon můžou rovnou odlogovat. Jaký toto má smysl a kdo můžu tohle nějakým rozumným důvodem obhajovat nedokážu pochopit.
Hraní směšně jednoduché obtížnosti t6 do zblbnutí je zábavné vždy jen na omezeně krátkou dobu a ta se zkracuje nebo prodlužuje čistě podle toho, jak velký blázen je člověk, který ji hraje. Bohužel tohle nemá žádnou rovnost s tím umět svoji postavu skutečně zahrát dobře - což je většinou důvod, proč my hráči zůstáváme u PC her dlouhodobě. Ale proti gustu - zábavné to pro někoho určitě je.
Patch jako takový klasicky neřeší základní problémy nastavených mechanik, naopak ve velké míře mění nebo zcela ničí mechaniky zaběhnuté a oblíbené. Možnost craftovat ancient legendárky je toho nejlepším důkazem. Budou tu běhat classy a buildy se skoro celým craftnutým gearem v ancient lege a vedle toho budou sockovat classy, na jejichž "hratelné" buildy si budete muset všechno nadropovat a ještě doufat v dobrý roll, protože kouzelné slovo "zvýšené rozmezí na roll" Vám nezaručuje, že ta ancient lege se rolne lépe, než normální lege.
Žebříčky budou nadále dokurveny pylony v GR, místo aby toto bylo kompletně odstraněno, takže tu nadále budou buildy, které běží GR a pokud na konci nebude pylon můžou rovnou odlogovat. Jaký toto má smysl a kdo můžu tohle nějakým rozumným důvodem obhajovat nedokážu pochopit.