Legendární gemy

Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Legendární gemy

Příspěvek od Mlok » 05.12.2014, 10:01 hod.

Založím na to samostatné téma. Teď jsem pročetl tohle vlákno
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15523352400

Dost věcí je jasných a už to tak většina hrajeme (ty tu jen shrnu), je tam ale i pár zajímavých postřehů, které jsem netušil.

Nejlepší kombinace pro T6:
- Zeis, Pain, Toxin: jednoznačně nejlepší varianta když se nic moc nesbírá
- Powerfull, Pain, Toxin: tohle v tom vláknu ani není, to je moje občas hraná varianta když chci sbírat více materiálu a tedy nezvdaluju se hned od každé elitky a Zeis tak dobře už nefunguje

Takhle to hraje hodně lidí už delší dobu a je to všeobecně známé.

V tom vláknu se nově řeší Toxin x Pain. Pro T6 je to fuk, protože se použijí oba ty gemy. Ale jde tu o srovnání na vysoké GR. Tohle jsem si nikdy nepočítal přesně a vždy jsem odhadoval, že Toxin bude lepší a proto jsem to nikdy více neřešil.

Na vyšší GR je zase jasný Zeis. Trapped je také poměrně jasný, ten tam srovnávají také a je shoda, že i pro BH variantu je lepší než oba dva DoT gemy. Stačí na to udržet 50% uptime a bude Trapped lepší. A protože u RG se dá udržet 95%+ uptime, tak celkový uptime bude rozhodně znatelně větší než 50%.

Toxin ale vůbec jasně lépe nevyšel. Je to dle situace (hodně to ovlivní kolik kdo má dalších buffů, které jsou aditivní s 10% debuffem Toxinu a také gear jestli to je pro Furnace setup nebo Sunkeeper). Větišnou vychází Pain lépe až to může být +- nastejno.
A také záleží na lvl gemů. Čím vyšší lvl gemů, tím lépe pro Pain.

Někdy budu muset zkusit na vyšší GR kombinaci Zeis + Trapped + Pain.

A tady tabulka pro výpočty srovnání různých variant, jdu si s tím chvíli hrát:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Demogorgon » 05.12.2014, 10:26 hod.

Pořád jsem se nedokopak k tomu, abych si lépe vylepši Pain (myslím, že mám level skoro 30). T6 sice neřeším, tam mi připadá jedno co mám ale vylepšit a vyzkoušet bych to konečně mohl. A Zeis má zase ty vzdálenosti. Kdybych aspoň přesně věděl kolik jsou od mé postavy ty yardy. Mohli dát nějakou funkci, která by ukazovala kruhy kolem postavy :D .

Než bude patch, tak by vlastně bylo rozumné ten Pain vyexpit. Stejně se teď jen honím za surkama.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Mlok » 05.12.2014, 10:45 hod.

Jestli chceš vidět vzdálenosti pro Zeis, tak Turbohud. Chvíli jsem testoval a 50 yardů je dále než jsem čekal (pro Wiz. to ještě jde, ale pro DH jak je to vzdálenost od sentry je to už horší). U Wiz. to ale není problém, protože hodíš Apocal., případně BH a vzdaluješ se pryč, takže pak jede Zeis vždy na max.
Zeis nehraju pouze jak jsem uváděl, kdy chci sbírat více matroše a nevzdaluju se od elitek (abych se zase nemusel pak vracet). Tohle ale už teď moc nepoužívám, když chci více sbírat matroš, tak vezmu rovnou DH a s Wiz. využívám, že je bez sbírání rychlejší než DH. Takže jsem zase vrátil Zeis.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Dava_C » 05.12.2014, 10:57 hod.

Mlok píše:Turbohud
Si děláš srandu, né? :shock:
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Gepi
Fallen Shaman
Příspěvky:98
BattleTag:Gepi#1756
Bydliště:Kladno

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Gepi » 05.12.2014, 12:33 hod.

Proč? Náhodou to je super věc ;-) takhle by to mělo být udělané přímo od blizzu. Je tam spousta vychytávek
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Mlok » 05.12.2014, 12:51 hod.

Jestli myslíš vyzkoušení Turbohudu, tak si srandu nedělám, opravdu jsem zkusil a klidně přiznám, že ho začínám používat už skoro pořád (nejdřív jsem jen chvíli něco testoval). Po vyzkoušení na něj mám velmi odlišný názor než jsem měl dříve:
- jako cheating mi to po vyzkoušení už ani moc nepřijde, záleží na postavě, u některé nepomůže v GR v podstatě vůbec, někde malinko ano (tedy u některých postav to mírný cheating je, ale žádný velký posun se stejně nekoná), tady jde o dvě funcionality
- první je zobrazení mapy a mobů na mapě s velmi omezeným rozsahem (server neposílá nic daleko dopředu, takže žádný SW to nemůže zobrazit a celá mapa jako zobrazil Maphack v D2 to není ani náznakem)
- druhá je zobrazení dosahu elite affixů
- s Wiz. to nepomůže vůbec, u DH trochu ano, ale mnohem méně než jsem čekal
- aféra VocaloidNyana, který se na ofic fóru přiznal, že díky Turbohudu dal rank 1 v DH a Bliz. na to nijak nereagoval (a asi nejspíš ani nikdy nebude, Turbohud existuje od začátku D3 a Blizz. to moc dobře ví a zřejmě je to nijak netrápí), dle toho jsem čekal, že to je obrovské zvýhodnění oproti hraní bez Turbohudu a že jsou někteří jen kvůli tomu o tolik výše, ale ono to není tak žhavé
- u DH jsem dal GR40 bez Turbohudu a GR41 se mi nepovedl zatím ani s ním (i když jsem moc pokusů s Turbohudem nezkusil), s Wiz. jsem zkusil jen jednou jeden GR, abych si udělal obrázek jaký to je rozdíl a nepomohlo mi to vůbec (zápis v žebříčku mám ještě dlouho před tím než jsem ho vůbec prvně zapnul), možná při dlouhodobém hraní DH s Turbohudem by se to dalo vypracovat až někam na +1 lvl GR (oproti hraní bez něj). To přesně nedokážu už zhodnotit, žádné dlouhodobé hraní GR s Turbhohudem jsem nezkoušel
- jen jsem si tím udělal obrázek jaký nechutný dosah má jailer (u DH to ale stejně nic neřeší nechat si vykreslit dosahový kruh jaileru pro elitku, protože když se držíš pořád mimo dosah, abys měl jistotu, že nemůžeš umřít, tak tu elitku zabíjíš nepoužitelně dlouho)

- oproti tomu přináší Turbohud mnoho funkcí, které se za cheatování považovat rozhodně nedají a které oceňuji hodně pro testování nebo zpřehleďnují rozhraní (bez toho, aby to přidalo jakoukoliv znatelnou výhodu)
- všechny možné statistiky
- testování dosahu všeho možného, tady jsem právě testoval kruhy 10,20,30,40,50 yardů (pro Wiz. není ani potřeba, to se stačí podívat na mapu kruhů mimo hru, ale pro sentry je to už komplikované tím, kde je umístěná a jak zkresluje na různých místech obrazu perspektiva, tam to bylo opravdu zajímavé vyzkoušet pomocí Turbohudu, což jsem jednou zkusil, trvale by mi to i vadilo používat)
- a pak spousta detailů zpřehledňující rozhraní (které neposkytnou žádnou výhodu, ale zpříjemní hraní) typu zobrazení času u cooldownů, zobrazení počtu shardů (aniž bys musel otvírat inventář, zobrazení volného místo v inv. aniž bys ho musel otevírat, atd.)
- když jsem dříve koukal jen na screenshoty, tak mi to vždy přišlo nepřehledné, že je tam toho moc, ale vše lze povypínat (což jsem hned udělal u většiny věcí)

A co se týká T6, tak je to trochu cheating pro DH (pomůže efektivněji pokládat sentry). S Turbohudem jsem se v rychlosti na T6 přiblížil k rychlosti Wiz. (stejně jsem ale pořád pomalejší). Bez něj je rozdíl větší ve prospěch Wiz.
Pro Wiz. je to fuk, tam jsem stejně rychlý s i bez Turbohudu, takže maximální rychlost expení tím stejně nejde navýšit.

Tedy nedá se to vůbec srovnávat s různými XP exploity, nedejbože botováním. Používat bota by mi ale nikdy ani nenapadlo, protože bych si tím v podstatě zrušil celou hru (to bych to pak nemusel vůbec hrát). XP exploit jsem také nikdy žádný nepoužil.

Ono jak bylo mnohokrát řečeno v diskuzích na ofic. fóru k Turbohudu. Kdyby byl Blizz. co k čemu, tak spoustu těch fukncí (především ohledně zpřehlednění rozhraní a statistik) dávno sám zapracoval a Turbohud by pak nikdo nepoužíval.

Nejdřív jsem zkusil jen D3recount, ale to umí jen statistiky DPS, které jsem pak stejně zjistil, že jsou nepoužitelné (a nepoužívám ani v Turbohudu). Statistiky DPS se dělají dle čísel, které lítají ve hře. Problém je v tom, že čísla ani server už neposílá, pokud jsou mimo obraz a tam jsou dost čast, zvlášť s Wiz. Takže pak statistika je dle toho zcela mimo (jak velkou část čísel nemá). A k tomu pokud nepotřebuju testovat, tak mám dmg čísla zcela vypnutá (pak nemůže žádný SW počítat nic vůbec).

A je na každém jak moc je Mirek Dušín zvlášť za situace kdy to používá téměř každý (dle některých debat na US fóru mi přijde, že z lepších hráčů je tak vyjímka 1 z 20 kdo ho nepoužívá).
A já se tu určitě nechci tvářit jako Mirek Dušín a tajně si ho občas použít.

A Turbohud je pro mě velká zábava a velké oživení D3, baví mě si hrát s jeho konfigurací (celé je to o XML). Autorovi se opravdu hodně povedlo dát k dispozici obecný nástroj, který si každý může ve velkém rozsahu přepracovat k obrazu svému.

A upřímně bych dnes klidně každému doporučil ho používat. Samozřejmě každý si musí uvědomit, že tu pořád je nějaké riziko (i když naprosto minimální) banu ze strany Bliz. Jednak ale nemají legální cestu jak ho detekovat a pak si myslím, že ani cíleně nechtějí zasáhnout, protože si uvědomují jak už je rozšířený a že by to pro ně mohla být i velká finanční ztráta pro další data disk.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Dava_C » 05.12.2014, 13:24 hod.

No comment na toto. Jednou jsou programy třetích stran zakázané a tím to hasne, ať už to Blizzard zjistit smí nebo nesmí, může nebo nemůže. To už lidi dneska nemají základní morální zábrany? :roll:
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Demogorgon » 05.12.2014, 13:29 hod.

Tak já taky určitě nemám v plánu používat programy třetích stran. Chci to hrát originál tak jak to je.

Mlok: A nechtěl by si alespoň udělat printscreen těch yardů pro FullHD rozlišení :D . Na netu jsem nějaký obrázek objevil ale nevím, jestli to není třeba jinak pro jiné rozlišení a jestli tomu můžu věřit.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Mlok » 05.12.2014, 13:42 hod.

Může se to lišit akorát dle poměru stran rozlišení, jinak by na tom záležet nemělo. Ty obrázky dohledatelné na netu odpovídají.

A ohledně morálních zábran. Měl bych morální zábrany dělat něco, co někomu jinému ublíží. Tedy kdybych např. jen díky tomu byl v popředí žebříčku, tak to už bych měl problém dělat a ani by mi to netěšilo (i přesto, že vím, že ostatní to dělají taky).
Morální zábrany sám sobě zpříjemnit hru (u věcí které není schopen Bliz. vyřešit), aniž by to mělo jakýkoliv dopad na někoho jiného nemám vůbec žádné.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Dava_C » 05.12.2014, 13:48 hod.

Demogorgon píše:Tak já taky určitě nemám v plánu používat programy třetích stran. Chci to hrát originál tak jak to je.

Mlok: A nechtěl by si alespoň udělat printscreen těch yardů pro FullHD rozlišení :D . Na netu jsem nějaký obrázek objevil ale nevím, jestli to není třeba jinak pro jiné rozlišení a jestli tomu můžu věřit.
Teleport nebo Disintegrate beam mají 50 yardů.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Mlok » 05.12.2014, 13:56 hod.

Pomocí teleportu se to ale odhaduje blbě, to se tam rovnou přemístíš. Disint. je ale dobrá rada, tam jsem ani netušil přesný dosah.

Edit:
Na těch obrázcích co se dají najít to máš i pro různé poměry stran displeje
http://i.stack.imgur.com/IKkOB.jpg

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Demogorgon » 05.12.2014, 14:43 hod.

Ok díky, asi vyzkouším ten Disintegrate :) .

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Cartman » 05.12.2014, 15:43 hod.

Já o tom slyšim prvně, nikdy sem se o to nezajímal : ) Ale co sem teď koukal, tak i odtajní mapu, což mi v GR příjde jako pořádný boost

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Mlok » 05.12.2014, 19:34 hod.

Mapu ukáže, ale asi tak půl obrazovky navíc oproti tomu co vidíš přímo při hraní (myslím přímo samotnou hru, ne mapu) - to ukáže vždy, server více informaci o mapě neposílá dopředu, ale až na dané místo dojdeš.
Občas ukáže o trochu více. Ne že by takové informace od serveru dostal, ale snaží se předpovídat mapu dle opakujících se vzorců. To se sem tam povede zejména v bounties, kde jsou některé mapy pokaždé stejné. Např. Fields of M. ukáže vždy rovnou celou mapu ovšem stejně se spoustou hluchých míst uvnitř (tzn. vidíš obrysy mapy, ale uvnitř jsou nezobrazené oblasti, protože tam už se to hra od hry liší a tu informaci opět nemá). A to není žádná výhoda, to vím i bez toho jak ta mapa vypadá (stejně jako u všech pár dalších, které jsou vždy stejné).
Tam kde by se to hodilo, tedy např. při bounties v dungeonech, tak tam to moc nefunguje a špatnou cestu si vybereš někdy stejně (a musíš se pak vracet).

V GR to nefunguje v podstatě téměř nikdy.

Kdyby to bylo jako kdysi v D2, kde server odesílal celou mapu klienta hned ve chvíli kdy jsi do daného místa vlezl a Maphack ji pak uměl vždy najednou ukázat celou, tak to by už byla dost velká výhoda. Tak to ale nefunguje (a určitě to tak Bliz. naprogramoval rovnou schválně a odesílá na klienta jen to nejnutnější dopředu, aby to fungovalo).

Uživatelský avatar
Polo-X
Quill Rat
Příspěvky:17
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:#1264
Bydliště:SVK

Re: Legendární gemy

Příspěvek od Polo-X » 04.03.2015, 23:01 hod.

ja som na svojho fire wiza hodil bane of powerfull, dalej pain enhancer a ako treti pojde toxin ak mi padne lepsi jordan...

aj ked to este nemam vyskumane kedze som ho zacal hrat len pred par dnami na tomto sete http://eu.battle.net/d3/en/profile/Polo ... ro/2184614
Obrázek

motherfucker
Gorebelly
Příspěvky:315
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:tvoje mama

Re: Legendární gemy

Příspěvek od motherfucker » 05.03.2015, 02:23 hod.

Ehh dik za aktualizaci vlakna jinak bych ani nevedel ze mlok je cheater... >:o

Odpovědět

Zpět na „Wizard“