DH 2,1.2
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
myslím že na ptr je to ještě s tím bugem ... teda spíš to zapoměli nahrát si myslím
ještě jsem neviděl nikde napsaný že ten hotfix a wipe žebříčků už je live
ještě jsem neviděl nikde napsaný že ten hotfix a wipe žebříčků už je live
Re: DH 2,1.2
Hmm po tom to bude na prd DH :-D jsem si to tak dobre daval na ptrku
@tabletofon
@tabletofon
Re: DH 2,1.2
Možná nebude pak mi musíte říct jak se to hrajeHELLERcz píše:Hmm po tom to bude na prd DH :-D jsem si to tak dobre daval na ptrku
@tabletofon
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
tak už aplikovali ten hotfix je to live asi 4 hodinky tak testujte kdo můžete
jdu koukat stream Phla zatím píše : PTR DH - The Nerf is Real
jdu koukat stream Phla zatím píše : PTR DH - The Nerf is Real
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
https://www.youtube.com/watch?v=cUh23kLr7io jedna ukázka jak bude hraní v reálu vypadat, pro ty co netestovali na ptr
Re: DH 2,1.2
Jsem to otevřel a čtu ten předposlední příspěvek a už jsem se leknul, že s tou přípravou na live serveru stihli ještě další nerf. A on to byl naštěstí už ten co je déle na PTR.
Jinak v tom videu mi přijde, že má pořád dost málo RCR. Krátkce jsem zkoušel i vyšší GR a generator jsem nemusel používat v podstatě vůbec jak nemůžeš stát na místě a střílet. Mám to ale na PTR postaveno s dost RCR (asi 55% nebo kolik).
Jinak v tom videu mi přijde, že má pořád dost málo RCR. Krátkce jsem zkoušel i vyšší GR a generator jsem nemusel používat v podstatě vůbec jak nemůžeš stát na místě a střílet. Mám to ale na PTR postaveno s dost RCR (asi 55% nebo kolik).
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
asi to bude tím že jede bez cinderu používá cold build, a helmu Prides fall která snižuje cost ale jen když nedostaneš dmg
jak jti to napsal tak jsem nato koukal a když nedostává pecky tak mu zdroje docela stačí, někde jsem četl že pro hraní v partě je lepší MS a na solo CA kterej žere ale víc
no snad to budeme moct všichni do tejdne otestovat (já teda fire protože za celou dobu nemám ani jeden cold soj)
jak jti to napsal tak jsem nato koukal a když nedostává pecky tak mu zdroje docela stačí, někde jsem četl že pro hraní v partě je lepší MS a na solo CA kterej žere ale víc
no snad to budeme moct všichni do tejdne otestovat (já teda fire protože za celou dobu nemám ani jeden cold soj)
Re: DH 2,1.2
Jak to bude s cooldown a reduce cost? Co bude důležitější?
Všude kde teď máme atack speed tak se asi změní na výše uvedené.
Narameniky tam je to jasné tam bude oboji.
U rukavic to bude jak? Taky obojí na úkor nějakého kriťáku? :-)
Jinde už je to asi jasné, plus možná na zbrani dát cooldown ale ti bude asi na úkor něčeho důležitého :-)
Všude kde teď máme atack speed tak se asi změní na výše uvedené.
Narameniky tam je to jasné tam bude oboji.
U rukavic to bude jak? Taky obojí na úkor nějakého kriťáku? :-)
Jinde už je to asi jasné, plus možná na zbrani dát cooldown ale ti bude asi na úkor něčeho důležitého :-)
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
podle mě nějakých 40 - 50% rcr bude stačit a to znamená paragon + cindercoat nebo helma, a pak třeba ještě někde ale víc bych to nehrotil, reapers bracery a preparation do skilu a to půjde
cooldown si osobně dám asi jen z paragonu + když se někde naskytne ale raději si namotám na rukách dex, vit cc a cd, pro sc hráče ale bych dal dex, cc, cd, cdr
cooldown si osobně dám asi jen z paragonu + když se někde naskytne ale raději si namotám na rukách dex, vit cc a cd, pro sc hráče ale bych dal dex, cc, cd, cdr
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: DH 2,1.2
Testoval nekdo vice rozdil mezi nejakou ancient zbrani s podobnym buidlem jako na videu a pote treba stary Kridershot? Pokud ho clovek ma, tak varianta s Kriderem EA a CA a nemuset tolik hrotit RCR. Za me bych ozelel trochu te dmg na zbrani a hral spis s Kriderem, ale nevim jak moc velky rozdil tam potom bude.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
já teda krider ještě nidky nenašel určitě je to dobrá cesta bohužel kolik z vás ho má k dispozici?
Re: DH 2,1.2
Já to testoval taky s Prider's fall, ale k tomu hafo dalšího RCR, takže i ve chvíli kdy nefunguje helma, tak pořád ne tak málo RCR. A dmg jsem tam už samozřejmě také občas dostával.
Já měl test setupu následující a na T6 SC to tak nějak zhruba i nechám. Na HC to bude chtít někde dát více defense. Vyšlo mi to asi jen na 7 mil. tougness, což po navýšení vit v novém patchi není moc. Ale bohatě to stačí. S velkou RCR je vše hned mrtvé.
RCR má jednoznačně přednost. Na T6 CDR ani tak moc nepotřebuješ. Tedy ohledně sentry neptřebuješ. Házíš jen průběžně sentry, abys udržoval 5 položených, ale vůbec se nestaráš, kde jsou. Jde jen o to, abys měl 500% bonus, tzn. 1 sentry za 12s. A pak máš tak velkou self cast dmg, že je úplně fuk, že sentry jsou někde daleko a střílí do mobů jen ta poslední.
U bosů se změnou lokace také CDR není na T6 nutné. Okamžitě položíš 3 sentry a třeba Ghom ležel za 6s. A to jsem měl ancient pouze Arcane Barb. Tedy ani k položení 4. a 5. sentry nedojde. A když jsou položené předem (třeba RG na stejném patře), tak leží za 3-4s :-)
A testoval jsem následovně a to jak pro trial, tak pro T6. To samé jsem zkusil GR36 celý (8 minut) a asi 2 minuty z GR43/44:
- ramena obojí, tam jednoznačně, je tam nízká hodnota vit, tady není na SC co řešit
- zbraň jednoznačně RCR, vysoký 10% roll je třeba dát přednost RCR před CDR
- quiver jsem měl RCR (na HC asi raději vitalita, na vyšší GR možná i na SC bude lepší dát vit, uvidíme)
- paragon 10%
- rukavice jsem měl zatím jen 7% RCR (neměl jsem lepší kousek) a nedával bych obojí, tady bych nechal main stat, ChC a ChD
- helma socket CDR
To je ve chvíli kdy nedostáváš 5s dmg celkově (už beru rukavice s 8%): 30% + 10% + 10% + 8% + 8% + 8% -> 56% CDR
Na speedfarming T6 rozhodně nevynechat nic. Takhle se to hraje už velmi dobře. I tak sem tam generátor použít musíš, ale ne moc. Na trial je to naprostá nutnost, tam množství RCR rozhoduje kam se dostaneš. Na vyšší GR uvidíme jak moc bude případně třeba zvednout tougness. Tam se ale nabízí ještě varianta vynechat sentry dmg a dát místo toho defense stat. Daleko důležitější bude mít skill dmg pro self cast. Sentry stejně nebudeš mít často položené na místě kde potřebuješ ale jen jako bonus pro self cast (i když na vyšších GR budeš sentry dmg využívat už více než na T6). To se musí ještě vyzkoušet.
Ono i CDR chce mít vyšší. Vyšší CDR totiž znamená opět vyšší hatred regeneraci (snížíš cooldown na dva skilly s regenerací hatred).
A do party je to ještě složitější s balancem statů. Protože tam bude velmi důležité mít Area dmg. VocaloidNyan dával na PTR pro týmové vysoké GR Area dmg téměř všude kde to bylo možné (tedy i na zbraň). A ten ví co dělá, na PTR vede o hodně všechny žebříčky týmu a to psal na US fóru, že to ani nebyla žádná větší snaha, jen první testování a vždy DH perfektně rozumněl.
Ale je pravda, že jsem zatím hrál bez Reaperů, ty to trochu posunou a možná půjde něco málo vynechat. Na SC T6 ale nebude důvod, protože dmg vynecháním větší nezískáš a tougness stačit bude i tak. Area dmg pak pro solo nebude tak moc platná, tu bych solo vůbec neřešil. Do party ale bude potřeba.
Edit: Obyč verze Krideru, to můžeš rovnou vyhodit (mám Kridershot a zkoušel jsem na PTR). Oproti Ancient Barbu je zcela slaboučký. S dost RCR na T6 generátor téměř nepoužíváš a jde o max base dmg zbraně. A na vyšších GR zase musíš hodně zdrhat, takže nemůžeš tak moc střílet.
Můj odhad je, že i ancient verze Krideru bude horší než ancient Arcane barb. To je ale zatím jen odhad, ancient Krider opravdu nevedu.
Já měl test setupu následující a na T6 SC to tak nějak zhruba i nechám. Na HC to bude chtít někde dát více defense. Vyšlo mi to asi jen na 7 mil. tougness, což po navýšení vit v novém patchi není moc. Ale bohatě to stačí. S velkou RCR je vše hned mrtvé.
RCR má jednoznačně přednost. Na T6 CDR ani tak moc nepotřebuješ. Tedy ohledně sentry neptřebuješ. Házíš jen průběžně sentry, abys udržoval 5 položených, ale vůbec se nestaráš, kde jsou. Jde jen o to, abys měl 500% bonus, tzn. 1 sentry za 12s. A pak máš tak velkou self cast dmg, že je úplně fuk, že sentry jsou někde daleko a střílí do mobů jen ta poslední.
U bosů se změnou lokace také CDR není na T6 nutné. Okamžitě položíš 3 sentry a třeba Ghom ležel za 6s. A to jsem měl ancient pouze Arcane Barb. Tedy ani k položení 4. a 5. sentry nedojde. A když jsou položené předem (třeba RG na stejném patře), tak leží za 3-4s :-)
A testoval jsem následovně a to jak pro trial, tak pro T6. To samé jsem zkusil GR36 celý (8 minut) a asi 2 minuty z GR43/44:
- ramena obojí, tam jednoznačně, je tam nízká hodnota vit, tady není na SC co řešit
- zbraň jednoznačně RCR, vysoký 10% roll je třeba dát přednost RCR před CDR
- quiver jsem měl RCR (na HC asi raději vitalita, na vyšší GR možná i na SC bude lepší dát vit, uvidíme)
- paragon 10%
- rukavice jsem měl zatím jen 7% RCR (neměl jsem lepší kousek) a nedával bych obojí, tady bych nechal main stat, ChC a ChD
- helma socket CDR
To je ve chvíli kdy nedostáváš 5s dmg celkově (už beru rukavice s 8%): 30% + 10% + 10% + 8% + 8% + 8% -> 56% CDR
Na speedfarming T6 rozhodně nevynechat nic. Takhle se to hraje už velmi dobře. I tak sem tam generátor použít musíš, ale ne moc. Na trial je to naprostá nutnost, tam množství RCR rozhoduje kam se dostaneš. Na vyšší GR uvidíme jak moc bude případně třeba zvednout tougness. Tam se ale nabízí ještě varianta vynechat sentry dmg a dát místo toho defense stat. Daleko důležitější bude mít skill dmg pro self cast. Sentry stejně nebudeš mít často položené na místě kde potřebuješ ale jen jako bonus pro self cast (i když na vyšších GR budeš sentry dmg využívat už více než na T6). To se musí ještě vyzkoušet.
Ono i CDR chce mít vyšší. Vyšší CDR totiž znamená opět vyšší hatred regeneraci (snížíš cooldown na dva skilly s regenerací hatred).
A do party je to ještě složitější s balancem statů. Protože tam bude velmi důležité mít Area dmg. VocaloidNyan dával na PTR pro týmové vysoké GR Area dmg téměř všude kde to bylo možné (tedy i na zbraň). A ten ví co dělá, na PTR vede o hodně všechny žebříčky týmu a to psal na US fóru, že to ani nebyla žádná větší snaha, jen první testování a vždy DH perfektně rozumněl.
Ale je pravda, že jsem zatím hrál bez Reaperů, ty to trochu posunou a možná půjde něco málo vynechat. Na SC T6 ale nebude důvod, protože dmg vynecháním větší nezískáš a tougness stačit bude i tak. Area dmg pak pro solo nebude tak moc platná, tu bych solo vůbec neřešil. Do party ale bude potřeba.
Edit: Obyč verze Krideru, to můžeš rovnou vyhodit (mám Kridershot a zkoušel jsem na PTR). Oproti Ancient Barbu je zcela slaboučký. S dost RCR na T6 generátor téměř nepoužíváš a jde o max base dmg zbraně. A na vyšších GR zase musíš hodně zdrhat, takže nemůžeš tak moc střílet.
Můj odhad je, že i ancient verze Krideru bude horší než ancient Arcane barb. To je ale zatím jen odhad, ancient Krider opravdu nevedu.
Re: DH 2,1.2
Koukám na toho borce :
http://us.battle.net/d3/en/profile/Voca ... o/27359023
Má to pěkně nastavené, akorát nevím proč nemá M6, jestli beru se i po patchi to bude potřeba a tím i RoRG ne? Ale vzhleme k tomu že chci hrát vysoké GR tak to vidím zase na pěkně komplikovanou sestavu a mít dvě DH (T6 a vysoké GR)
Možná to rozebírám brzy, ale rád bych se začal připravovat na patch :-)
Ty rukavice a nárameníky jak má tak je to jasné i stím areal chance dmg (ten areal je pro mě novinka) - mimichodem jak to přesně funguje a co to dělá?
Pak jedině cindercoat, ale ten nemá asi perfekrní protože tam nemá fire skills.
Quvier - tam u nás zůstane bombardier, nebo na vysoké rifty to nebude mít cenu si jej nechat a bude lepší mít ten chakram, který generuje hatred?
Zbraň. zde bude asi nutné najít nějakou ancient verzi a nebo si ukovat.
Prsteny - RoRG - ideál dex,CDR, ChD .......... SoJ - elemental a ChD nebo CDR?
Pásek- zůstane nadále Withing a nebo se bude hledat jiný?
Pak zůstavají helma, boty a legs ale zde to bude asi jasné, v podstatě jako teď.
http://us.battle.net/d3/en/profile/Voca ... o/27359023
Má to pěkně nastavené, akorát nevím proč nemá M6, jestli beru se i po patchi to bude potřeba a tím i RoRG ne? Ale vzhleme k tomu že chci hrát vysoké GR tak to vidím zase na pěkně komplikovanou sestavu a mít dvě DH (T6 a vysoké GR)
Možná to rozebírám brzy, ale rád bych se začal připravovat na patch :-)
Ty rukavice a nárameníky jak má tak je to jasné i stím areal chance dmg (ten areal je pro mě novinka) - mimichodem jak to přesně funguje a co to dělá?
Pak jedině cindercoat, ale ten nemá asi perfekrní protože tam nemá fire skills.
Quvier - tam u nás zůstane bombardier, nebo na vysoké rifty to nebude mít cenu si jej nechat a bude lepší mít ten chakram, který generuje hatred?
Zbraň. zde bude asi nutné najít nějakou ancient verzi a nebo si ukovat.
Prsteny - RoRG - ideál dex,CDR, ChD .......... SoJ - elemental a ChD nebo CDR?
Pásek- zůstane nadále Withing a nebo se bude hledat jiný?
Pak zůstavají helma, boty a legs ale zde to bude asi jasné, v podstatě jako teď.
Re: DH 2,1.2
VocaloidNyan je ten spráný na koukání.
Ale otázka je na co koukáš. Přímo DH v linku je jeho T6 non M6 Strafe DH, který používá aktuálně na live a který je na T6 možná dokonce o chlup rychlejší než M6 build. S novým patchem to ale nemá nic společného. To jen, že pár věcí je pro ten build trochu podobných.
Na nový patch se moc nepodíváš, protože už několik dní zpět na PTR vyházel všechen gear od postav se kterými dal ty první místa 2, 3 a 4 členných týmů na PTR.
Strafe build na T6 bude velmi dobře hratelný i v novém patchi, naopak ještě lépe díky ancient zbrani + možnost použít M2 (posunutý bonus na zvířátka na pouze 2 kousky).
Ale otázka je na co koukáš. Přímo DH v linku je jeho T6 non M6 Strafe DH, který používá aktuálně na live a který je na T6 možná dokonce o chlup rychlejší než M6 build. S novým patchem to ale nemá nic společného. To jen, že pár věcí je pro ten build trochu podobných.
Na nový patch se moc nepodíváš, protože už několik dní zpět na PTR vyházel všechen gear od postav se kterými dal ty první místa 2, 3 a 4 členných týmů na PTR.
Strafe build na T6 bude velmi dobře hratelný i v novém patchi, naopak ještě lépe díky ancient zbrani + možnost použít M2 (posunutý bonus na zvířátka na pouze 2 kousky).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 06.01.2015, 10:39 hod., celkem upraveno 1 x.
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: DH 2,1.2
Tak to je škoda, Krider mám ucházející... a se surovinama co mám a několika postavama asi moc dobrej ancient Arcane barb jen tak necraftnu Doufal jsem, že to nebudu muset celé překopávat, ale asi se tomu nevyhnu a cindercoat taky nemám.
Alespon bude co delat...
Alespon bude co delat...
Re: DH 2,1.2
Arcane barb nemusíš hned udělat perfektní. Nějak použitlný se povede rychle. Na PTR jsem vyrobil jen 42 pokusů a hned jeden použil a nebyl tak špatný.
Horší bude Prider's fall. Tedy pro variantu s vit to ještě jde, tu už mám použitelnou (jen tedy mizerný secondary stat). Ale varianta s 15% CA + 6% ChC, to už půjde daleko hůře.
A konkrétně k nějakému gearu.
RoRG bude potřeba pořád stejný jako teď. Tedy s ChC/ChD (jako vždy nejlépe natural socket pro možnost přehazovat mezi ChC a ChD). ChC a ChD bych nikde nevynechával na úkor RCR/CDR. Base dmg základ musí být co nejvyšší, jinak ani vysoké RCR/CDR nepomůže.
Quiver, tam není co řešit. Tam bude Rucksack naprotá povinnost. Bude výrazně TOP i na T6. Je to dané tím stylem hraní co jsem psal. Položíš na T6 5 sentry (kdekoliv za sebou) a jen udržuješ, aby nezmizely (tedy 12s interval položení jedné sentry). A tím držíš trvale 500% bonus a CA pak dává pecky na self cast opravdu velké.
Na T6 totiž ta poslední změna M6 na PTR vůbec nebyl nerf jak to nejprve vypadalo. Spíš je to boost, protože na T6 vůbec nemusíš řešit co střílí sentry a self cast dává teď o dost větší dmg než v první verzi.
Na vysoké GR to je ale už velký nerf (i tak ale DH je na tom oproti ostantím charům hodně dobře), jak ta předchozí verze umožňovala metodu schovat se a střílet do zdi.
U zbraně se samozřejmě hned začne s ancient Arcane Barbem se kterým jsem testoval PTR. Také už delší dobu shromažďuju materiál, už se blížím ke 20tis. i modrého matroše. I to ale bude hned pryč (ještě ancient Devastator a ancient Reapers).
Helma nebude stejná jako teď. Tam se bude hrát hodně Prider's fall. Podle mě se bude více hrát CA cold build.
Area dmg se tu určitě v historii více řešila. Do teď se u DH nepoužívala, protože Sentry ji neprocují. Proto je ta změna díky hlavní části dmg ze self castu. V partě když to někdo hází na jednu hromadu pak funguje Area dmg hodně dobře.
Solo smysl mít asi moc nebude (tak dobrá bez pomocného charu) nebude, aby se vyplatilo dávat místo RCR nebo CDR.
Horší bude Prider's fall. Tedy pro variantu s vit to ještě jde, tu už mám použitelnou (jen tedy mizerný secondary stat). Ale varianta s 15% CA + 6% ChC, to už půjde daleko hůře.
A konkrétně k nějakému gearu.
RoRG bude potřeba pořád stejný jako teď. Tedy s ChC/ChD (jako vždy nejlépe natural socket pro možnost přehazovat mezi ChC a ChD). ChC a ChD bych nikde nevynechával na úkor RCR/CDR. Base dmg základ musí být co nejvyšší, jinak ani vysoké RCR/CDR nepomůže.
Quiver, tam není co řešit. Tam bude Rucksack naprotá povinnost. Bude výrazně TOP i na T6. Je to dané tím stylem hraní co jsem psal. Položíš na T6 5 sentry (kdekoliv za sebou) a jen udržuješ, aby nezmizely (tedy 12s interval položení jedné sentry). A tím držíš trvale 500% bonus a CA pak dává pecky na self cast opravdu velké.
Na T6 totiž ta poslední změna M6 na PTR vůbec nebyl nerf jak to nejprve vypadalo. Spíš je to boost, protože na T6 vůbec nemusíš řešit co střílí sentry a self cast dává teď o dost větší dmg než v první verzi.
Na vysoké GR to je ale už velký nerf (i tak ale DH je na tom oproti ostantím charům hodně dobře), jak ta předchozí verze umožňovala metodu schovat se a střílet do zdi.
U zbraně se samozřejmě hned začne s ancient Arcane Barbem se kterým jsem testoval PTR. Také už delší dobu shromažďuju materiál, už se blížím ke 20tis. i modrého matroše. I to ale bude hned pryč (ještě ancient Devastator a ancient Reapers).
Helma nebude stejná jako teď. Tam se bude hrát hodně Prider's fall. Podle mě se bude více hrát CA cold build.
Area dmg se tu určitě v historii více řešila. Do teď se u DH nepoužívala, protože Sentry ji neprocují. Proto je ta změna díky hlavní části dmg ze self castu. V partě když to někdo hází na jednu hromadu pak funguje Area dmg hodně dobře.
Solo smysl mít asi moc nebude (tak dobrá bez pomocného charu) nebude, aby se vyplatilo dávat místo RCR nebo CDR.
Re: DH 2,1.2
A co ta area dmg dělá? To mám brát tak že když někdo dostane zásah tak ten Dmg se roztáhne i na další osoby v okolí?
Ještě ohledně té helmy. Mám to brát tak že helma se bude hrát ve variantě cold a cindercoat ve variantě fire?
Ještě ohledně té helmy. Mám to brát tak že helma se bude hrát ve variantě cold a cindercoat ve variantě fire?
Re: DH 2,1.2
Helma určitě pro cold variantu. Pro fire spíš Cindercoat.
http://www.diablowiki.net/Area_Damage
Když budeš mít 100% AD, budeš mít 5 mobů dostatečně blízko u sebe. Tak to zdvojnásobí tovjí dmg (20% šance na proc, tedy průměrně se procne u jednoho moba z 5). Když jich bude více, tak o to více boost to bude. Na single target vždy k ničemu.
http://www.diablowiki.net/Area_Damage
Když budeš mít 100% AD, budeš mít 5 mobů dostatečně blízko u sebe. Tak to zdvojnásobí tovjí dmg (20% šance na proc, tedy průměrně se procne u jednoho moba z 5). Když jich bude více, tak o to více boost to bude. Na single target vždy k ničemu.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
servus, myslíte že má smysl nechávat Enforcera?
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: DH 2,1.2
Ne.
I když tedy to není tak jednoznačné dle toho co se bude hrát.
Tedy na T6 rozhodně ne. Tam jak jsem tu popisoval styl hraní, tak sentry tam jedeš hlavně jako boost self castu. A tedy nějaké navyšování dmg sentry je neefektivní a bude jasně lepší jiný gem.
Pro CA cold build určitě trapped. A pak dva z trojice Zeis, Powerfull, Toxin (jaké dva bude otázka podrobnějších testů, zatím odhaduju, že Zeis + Powerfull).
Na vyšších GR je to už výrazně posunuté. Tedy sentry dmg tam začíná být daleko podstatná. Jak nemůžeš tolik střílet, tak už se bude mnohem více využívat přesunutí všech sentry na místo boje a jejich dmg bude už více znát z celkové dmg.
Přesto bych to viděl, že Enforcer ne.
A pak nevylučuju použití Enforceru na trial. Tam se to bude muset více vyzkoušet nebo přesně spočítat.
I když tedy to není tak jednoznačné dle toho co se bude hrát.
Tedy na T6 rozhodně ne. Tam jak jsem tu popisoval styl hraní, tak sentry tam jedeš hlavně jako boost self castu. A tedy nějaké navyšování dmg sentry je neefektivní a bude jasně lepší jiný gem.
Pro CA cold build určitě trapped. A pak dva z trojice Zeis, Powerfull, Toxin (jaké dva bude otázka podrobnějších testů, zatím odhaduju, že Zeis + Powerfull).
Na vyšších GR je to už výrazně posunuté. Tedy sentry dmg tam začíná být daleko podstatná. Jak nemůžeš tolik střílet, tak už se bude mnohem více využívat přesunutí všech sentry na místo boje a jejich dmg bude už více znát z celkové dmg.
Přesto bych to viděl, že Enforcer ne.
A pak nevylučuju použití Enforceru na trial. Tam se to bude muset více vyzkoušet nebo přesně spočítat.