KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
S DP musím znovu nesouhlasit.
Běžně může nastat situace:
- postava (nebo konkrétní varianta gearu) A má vyšší čísla na DP než postava B
- a přitom postava B bude v reálu dávat větší dmg než postava A
K čemu jsou pak taková čísla dobrá? Podle mě to právě může akorát zmást někoho, kdo tomu opravdu perfekntě nerozumí a vybere si kvůli tomu špatnou variantu gearu.
A přesně závěr jaký z toho děláš je ukázkou toho, jak jsou ta čísla z DP zavádějící. Při použití Sunkeeperu je to právě hodně výrazné, čísla jsou mnohem více mimo, protože Sunkeeper je rychlejší zbraň než třeba Furnace (tedy je tam nejen chyba další IAS na gearu, ale ještě chyba wepaon ATS).
Jediné použitelné číslo z DP je pro Wiz. Weapon EDamage. I s tím ale musíš pak následně stejně více pracovat, samo o sobě také ještě nic neřeší a stejně v tom není započtena např. problematika dočasné FB DoT (která to na T6 ovlivní opravdu hrozně moc).
Tedy i když budou mít 2 Wiz. tohle jediné aspoň trochu použitelné číslo stejné, tak to ještě vůbec neznamená, že budou v reálu dávat stejnou dmg.
Pokud si někdo srovná např. dmg na DP pro variantu jednoručka x obouručka, tak dostnane naprosto nesmyslné výsledky (a ani pro Weapon EDamage nebude to srovnání v pořádku). Takhle získá zcela nesmyslný závěr, protože mu tak vyjde např. Sunkeeper lépe než Furnace i když to je v reálu přesně obráceně.
FB Wiz. dává dmg téměř výhradně samé DoTky a nic jiného (FB dočasná DoT, FB infinite DoT, DoT z gemů, Hydra) a tedy je nutné každou z těch DoT počítat tak jak opravdu funguje se vším všudy.
A jde to úplně u všeho. I pro tu nejsložitější variantu dočasné DoT.
Tady je odkaz na můj vylepšený Excel
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20dot.xlsx
Původní zdroj někdo z US fóra, pak to někdo tady z fóra trochu upravoval. Já tam pak doplňoval Toxin a Pain E. (ten je pouze pro variantu elitky, pro trash si mažu elite dmg, byl jsem línej to dodělávat do komforntnější podoby).
Tohle je takový úplný základ pro srovnání gearu. K tomu je ale ještě nutné brát do úvahy rozdíly v dočasné FB DoT. Na vyšší GR to ani nutné není (tam je to především o infinite FB DoT). Na T6 to nutné je, tam dočasná FB DoT hraje zásadní roli (jak se to ve většině situací k infinite ani nedostane).
Pro dočasnou FB DoT si aspoň uvědomit jak je na tom daný gear se staty, které mají pro dočasnou FB DoT dvojité násobení. Což je % fire dmg, Zeis, Trapped.
Je to pak potřeba ale srovnávat s dmg DoT gemů, protože to jde často proti sobě. Vyšší % fire dmg (což výrazně navyšuje dvojitým násobením dočasnou FB DoT) většinou znamená nižší base dmg (což zase snižuje DoTku gemů).
Psycho:
Jo, jo. Warzechiany jsou hrozně důležité. Bez nich bych snad ani nebyl s Wiz. rychlejší než s DH. U DH tak dobré nejsou, tam není limitací rychlost pohybu. S Warzechian už se pak stejně musím zastavovat a čekat a je tedy škoda mít menší tougness než se Slave Bondy.
Teď už je fuk jestli padne Maximus nebo ne (nebo i Furnace). Patch klepe na dveře a jakmile vyjde, tak bude hned jednoznačně nejsilnější varianta ancient Devastator. A ten překoná až jedině drop ancient verze Sunkeeperu (ten bude muset být navíc i s dost dobrým rollem) nebo samozřejmě nejsilnější varianta ancient Furnace. Ancient Maximus už bude sporný (to už si netroufnu rovnou říct). Na trash samozřejmě vyjde znatelně lépe než ancient Devastator, ale na trash na T6 více dmg potřebovat nebudeš a pro elitky vyjde nejspíš ancient Devastator lépe.
Běžně může nastat situace:
- postava (nebo konkrétní varianta gearu) A má vyšší čísla na DP než postava B
- a přitom postava B bude v reálu dávat větší dmg než postava A
K čemu jsou pak taková čísla dobrá? Podle mě to právě může akorát zmást někoho, kdo tomu opravdu perfekntě nerozumí a vybere si kvůli tomu špatnou variantu gearu.
A přesně závěr jaký z toho děláš je ukázkou toho, jak jsou ta čísla z DP zavádějící. Při použití Sunkeeperu je to právě hodně výrazné, čísla jsou mnohem více mimo, protože Sunkeeper je rychlejší zbraň než třeba Furnace (tedy je tam nejen chyba další IAS na gearu, ale ještě chyba wepaon ATS).
Jediné použitelné číslo z DP je pro Wiz. Weapon EDamage. I s tím ale musíš pak následně stejně více pracovat, samo o sobě také ještě nic neřeší a stejně v tom není započtena např. problematika dočasné FB DoT (která to na T6 ovlivní opravdu hrozně moc).
Tedy i když budou mít 2 Wiz. tohle jediné aspoň trochu použitelné číslo stejné, tak to ještě vůbec neznamená, že budou v reálu dávat stejnou dmg.
Pokud si někdo srovná např. dmg na DP pro variantu jednoručka x obouručka, tak dostnane naprosto nesmyslné výsledky (a ani pro Weapon EDamage nebude to srovnání v pořádku). Takhle získá zcela nesmyslný závěr, protože mu tak vyjde např. Sunkeeper lépe než Furnace i když to je v reálu přesně obráceně.
FB Wiz. dává dmg téměř výhradně samé DoTky a nic jiného (FB dočasná DoT, FB infinite DoT, DoT z gemů, Hydra) a tedy je nutné každou z těch DoT počítat tak jak opravdu funguje se vším všudy.
A jde to úplně u všeho. I pro tu nejsložitější variantu dočasné DoT.
Tady je odkaz na můj vylepšený Excel
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20dot.xlsx
Původní zdroj někdo z US fóra, pak to někdo tady z fóra trochu upravoval. Já tam pak doplňoval Toxin a Pain E. (ten je pouze pro variantu elitky, pro trash si mažu elite dmg, byl jsem línej to dodělávat do komforntnější podoby).
Tohle je takový úplný základ pro srovnání gearu. K tomu je ale ještě nutné brát do úvahy rozdíly v dočasné FB DoT. Na vyšší GR to ani nutné není (tam je to především o infinite FB DoT). Na T6 to nutné je, tam dočasná FB DoT hraje zásadní roli (jak se to ve většině situací k infinite ani nedostane).
Pro dočasnou FB DoT si aspoň uvědomit jak je na tom daný gear se staty, které mají pro dočasnou FB DoT dvojité násobení. Což je % fire dmg, Zeis, Trapped.
Je to pak potřeba ale srovnávat s dmg DoT gemů, protože to jde často proti sobě. Vyšší % fire dmg (což výrazně navyšuje dvojitým násobením dočasnou FB DoT) většinou znamená nižší base dmg (což zase snižuje DoTku gemů).
Psycho:
Jo, jo. Warzechiany jsou hrozně důležité. Bez nich bych snad ani nebyl s Wiz. rychlejší než s DH. U DH tak dobré nejsou, tam není limitací rychlost pohybu. S Warzechian už se pak stejně musím zastavovat a čekat a je tedy škoda mít menší tougness než se Slave Bondy.
Teď už je fuk jestli padne Maximus nebo ne (nebo i Furnace). Patch klepe na dveře a jakmile vyjde, tak bude hned jednoznačně nejsilnější varianta ancient Devastator. A ten překoná až jedině drop ancient verze Sunkeeperu (ten bude muset být navíc i s dost dobrým rollem) nebo samozřejmě nejsilnější varianta ancient Furnace. Ancient Maximus už bude sporný (to už si netroufnu rovnou říct). Na trash samozřejmě vyjde znatelně lépe než ancient Devastator, ale na trash na T6 více dmg potřebovat nebudeš a pro elitky vyjde nejspíš ancient Devastator lépe.
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
A na DP možná taky nejdůležitější. Co víc si přát? Já tu hru hraju a ne přepočítávám. Obyčejným testem, pár čísly z DP a pohledem na hodinky stejně dosáhnu velice podobnejch výsledků jak ty. Itemy maj tak malý rozpětí a Gear i buildy jsou si tak podobný, že řešíš dokola pár procent výsledných rozdílů. Mnohem větší rozdíl udělá třeba herní styl. Hraju si v klidu, bavím se, sbírám, odbíhám na net i od PC. Ty si honíš triko na měření sekund v desetiriftu a já ti klidně řeknu, že deset Riftů v kuse aniž bych nedal jednu pauzu by byl možná můj osobní rekord.Mlok píše:Jediné použitelné číslo z DP je pro Wiz. Weapon EDamage.
K té IAS. Že zkresluje DoT jsme si řekli. Porovnání SK a Furnace s ohledem na rychlosti v DP? DPS (Damage per Second) rychlost zbraní zahrnuje! Pokud jsou podstatný rozdíly mezi 1h a 2h s ohledem na rychlost a poškzení jsou to spotřeby Source a hrubší dávkování poškození u 2h, který v blbým případě vyplejtvaj spoustu poškození. (na dorážku) - to je ale u silně DoT zaměřené Wiz málo zřetelné, zkreslené a příčina je právě DoT.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
"DPS (Damage per Second) rychlost zbraní zahrnuje!"
A to je přesně ten problém, protože v reálu u FB Wiz. na rychlosti zbraně (ani na dalším IAS na gearu) vůbec nezáleží a DPS (tedy opravdu dmg za sekundu) se u všeho u FB Wiz. počítá z base dmg zbraně právě proto, že všechna dmg jsou DoTky.
Tedy jako první je potřeba u zbraně vzít buď dmg přímo z rozsahu, kde je bez vlivu IAS nebo z DPS zbraně a vydělit to rychlostí zbraně. A IAS na gearu zcela ignorovat.
Ovšem na DP to všude IAS počítat bude (a to jak base ATS zbraně, tak i z gearu).
Kromě samotné zbraně to pronásobí IAS i dmg z offhandu, což je zase špatně.
Tady nejde o nějaké drobné detaily, ale o úplný základ, kdy dostaneš ve srovnání DPS výsledky třeba o 20-60% blbě. Jak jsem psal, pro gear s Furnace x Sunkeeper to vyjde úplně opačně na DP než by mělo. Pro Serpent sparker to bude ještě horší (kvůli base ATS zbraně 1,4).
To co popisuješ platí třeba pro chaneled spely typu Disint. a tam bude DPS na DP orientačně správně (ani tam to nebude úplně správně, protože IAS breakpointy, ale to už neudělá tak velký problém a rozdíl).
Pro FB build z toho neplatí vůbec nic. Ani DPS, ani spotřeba AP.
A pak stačí použít třeba u Hydry Mamoth x Blazing (a že se hrajou v reálu obě) a zase máme další problém na DP. A to opět zcela zásadního charakteru. U Mamoth hydry IAS (včetně base ATS zbraně) nemá žádný vliv, oproti tomu u Blazing ano a projeví se oboje. V novém patchi opraveno v rámci úprav Hydry a projevovat se bude už u všech variant Hydry.
Obyčejným pohledem na hodinky je nějaké srovnání velmi obtížné (pokud neděláš cílené testy typu měření u Ghoma a pak správné vyhodnocení), protože variabilita mobů, riftů, map, atd. je obrovská. Navíc ani nezahraješ vždy stejně.
A to je přesně ten problém, protože v reálu u FB Wiz. na rychlosti zbraně (ani na dalším IAS na gearu) vůbec nezáleží a DPS (tedy opravdu dmg za sekundu) se u všeho u FB Wiz. počítá z base dmg zbraně právě proto, že všechna dmg jsou DoTky.
Tedy jako první je potřeba u zbraně vzít buď dmg přímo z rozsahu, kde je bez vlivu IAS nebo z DPS zbraně a vydělit to rychlostí zbraně. A IAS na gearu zcela ignorovat.
Ovšem na DP to všude IAS počítat bude (a to jak base ATS zbraně, tak i z gearu).
Kromě samotné zbraně to pronásobí IAS i dmg z offhandu, což je zase špatně.
Tady nejde o nějaké drobné detaily, ale o úplný základ, kdy dostaneš ve srovnání DPS výsledky třeba o 20-60% blbě. Jak jsem psal, pro gear s Furnace x Sunkeeper to vyjde úplně opačně na DP než by mělo. Pro Serpent sparker to bude ještě horší (kvůli base ATS zbraně 1,4).
To co popisuješ platí třeba pro chaneled spely typu Disint. a tam bude DPS na DP orientačně správně (ani tam to nebude úplně správně, protože IAS breakpointy, ale to už neudělá tak velký problém a rozdíl).
Pro FB build z toho neplatí vůbec nic. Ani DPS, ani spotřeba AP.
A pak stačí použít třeba u Hydry Mamoth x Blazing (a že se hrajou v reálu obě) a zase máme další problém na DP. A to opět zcela zásadního charakteru. U Mamoth hydry IAS (včetně base ATS zbraně) nemá žádný vliv, oproti tomu u Blazing ano a projeví se oboje. V novém patchi opraveno v rámci úprav Hydry a projevovat se bude už u všech variant Hydry.
Obyčejným pohledem na hodinky je nějaké srovnání velmi obtížné (pokud neděláš cílené testy typu měření u Ghoma a pak správné vyhodnocení), protože variabilita mobů, riftů, map, atd. je obrovská. Navíc ani nezahraješ vždy stejně.
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Takže celej výsledek slohovky je, že DP je nepřesnej ve výši DoT zejména u Wizny. V DP si přesto klidně a přínosně porovnám pokrok u mý jedný Wiz. Celý co tu okolo řešíš je porovnávání DH a Wiz, co ti vyjde líp hrát. Nevím, jestli je to zřejmý, ale nebyla o tom vůbec řeč. K ničemu to nepotřebuju vědět, je mi to jedno. Nehraju postavy proto, jestli jsou výhodnější než druhý. Hraju 90% času Barbara, dokonce toho tragéda skokana a nic nenasvědčuje, že bych to chtěl v dohledný době měnit..
O DoT a AS zbraně jsi mě poučil - díky. Sice tuhle informaci asi nikde nevyužiju, ale aspoň jsem chytřejší.
O DoT a AS zbraně jsi mě poučil - díky. Sice tuhle informaci asi nikde nevyužiju, ale aspoň jsem chytřejší.
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Cele je to potreba predevsim pro srovnani ruzneho gearu u Wiz. DH jsem zminil jen navic, to jsem vubec nemusel do toho motat. Kazdy ale at srovnava jak uzna za vhodne.
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Taky už nedám 1 PL denně, naposledy v pondělí jsem měl náskok z neděle 4 miliardy xp a tak jsem to doválčil do konce, to jsem jel jak fredka čistě XP runy, protože byl ještě fotbal. Tam jsem si to měřil 2x 1h a vyšlo to 6,3 a 6,45 b xp/h. Vyřešil jsem to tak, že jsem v úterý vynechal paragon, ale velkou část jsem zvládl, včera (středa je můj nejsilnější den, nemám jiné aktivity ani pasivity, jsem dal 28 miliard xp) a díky tomu i ve slabší dny budu dávat paragon, i když nebudu dávat potřebný počet xp, ale psychologicky je to fajn . Tzn. 4 PL ve všední dny. S patchem se to ale stejně změní, xp/h nebudou důležité tolik a pokud nenajdu top partu, tak půjdou o něco dolů.Mlok píše:
A když máš běžně 5 hodin, tak to je pohoda, to bych měl těch paragonů o dost více. 5 hodin mívám jen v úterý a ne ještě úplně každé (třeba včera ne). Běžně večer 2-3 hodiny, častěji spíše 2. A sem tam se podaří nějaká ta hodinka navíc (třeba sobota dopoledne), ale to je málokdy.
Kdybych měl každý den 5+ hodin, tak to bych asi trvale už také nedával.
Teď už nedám mimo úterý v jeden den ani celý 1 lvl pokud zrovna náhodou nemám nějaký bonusový čas co běžně nemám. Jak jsem psal jinde, tak teď po + út jsem dokonce dal jen 0,8 lvl za oba dva dny dohromady.
Edit: A aktuálně jsem s DH na 3h na lvl. Ještě nedávno to bylo 2,5h a ještě pamatuju i 2h. Nějak to pořád nechutně narůstá :-) Teď už ale nechci expit až tolik, do 800 to vezmu volněji a tedy bude to na delší dobu. S Wiz. by to bylo někde na 2,5 hodiny.
Jinak Psycho 5 hodin denně, to už je dost luxus, to je v poho na 800+, tak co děláš prosimtě .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Já neříkám, že hraju 5 hodin denně, jen že to mám zaplý ; )- Jinak sem na tom podobně, jako Drsmič, nejsem schopnej se soustředit na 10 riftů za sebou.
Tzn, že to zapnu, zahraju něco, pak du dělat jídlo, uklidim, mám ještě psa, připravim něco do práce, musim se věnovat mladý, pak zase něco zahraju a takhle dokola. Přitom, když už se nudim, tak kouknu na net, když nění do čeho jinak kopnout : ) A taky to nezapínám každý den, většinou pondělky mám zabitý a víkendy, ale hlavně, nedokážu ze sebe udělat robota, vypnout mozek a dělat tu stejnou věc dokolečka dokola Ale když mě to chytne, tak si myslim, že XP/h mám dost slušný. Nebývá to ovšem často a až dingnu 700, tak zvolnim dcl radikálně, protože 800 daleko, ale třeba na patchi to zase skokově poletí, nvm ; )-
PS: za barbara mám nahráno 820 hodin, za DH 180 a wize 20+, takže sem na EXP ani nikdy nejel, s barbarem to moc nešlo a na RoS sem začínal s para 25 a dlouho sem se plácal, až moc : )
A můj FL zeje prázdnotou, mám tam 3 lidi, z toho jeden nehraje vůbec, s druhyms em začínal a teď má para 530 a je na hraně svých sil A nehraje a třetí je Strecha (Skyrim1988) ale s tim sem zatim moc nezapařil : ) A tak ani nemám s kym soutěžit a v clanu jen zabírám místo..
Tzn, že to zapnu, zahraju něco, pak du dělat jídlo, uklidim, mám ještě psa, připravim něco do práce, musim se věnovat mladý, pak zase něco zahraju a takhle dokola. Přitom, když už se nudim, tak kouknu na net, když nění do čeho jinak kopnout : ) A taky to nezapínám každý den, většinou pondělky mám zabitý a víkendy, ale hlavně, nedokážu ze sebe udělat robota, vypnout mozek a dělat tu stejnou věc dokolečka dokola Ale když mě to chytne, tak si myslim, že XP/h mám dost slušný. Nebývá to ovšem často a až dingnu 700, tak zvolnim dcl radikálně, protože 800 daleko, ale třeba na patchi to zase skokově poletí, nvm ; )-
PS: za barbara mám nahráno 820 hodin, za DH 180 a wize 20+, takže sem na EXP ani nikdy nejel, s barbarem to moc nešlo a na RoS sem začínal s para 25 a dlouho sem se plácal, až moc : )
A můj FL zeje prázdnotou, mám tam 3 lidi, z toho jeden nehraje vůbec, s druhyms em začínal a teď má para 530 a je na hraně svých sil A nehraje a třetí je Strecha (Skyrim1988) ale s tim sem zatim moc nezapařil : ) A tak ani nemám s kym soutěžit a v clanu jen zabírám místo..
- skyrim1988
- The Butcher
- Příspěvky:1287
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Strecha#2293
- Bydliště:Havířov
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Psycho : Staci rict pane kolego,teda napsat ve hre a muzem parit jak se nam zlibi.Bohuzel jsem jen vecerni hrac a to uz moc lidi neni pritomno.O nejakem soutezeni ani nepremyslim.A taky proc?Je uplne jedno kolik ma dotycny paragonu...Vsak je to porad jen hra no ni ???
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
To je přece na Diablu to nejlepší, když přijdu před pátou z práce, kde furt telefonuju, vyřizuju, řeším, tak jsem rád, že si pak pustím Diablo, pustím si hudbu nebo posluchám TV, vypnu a jedu a nemám problém s 3 - 5 hodinama . Krom toho, že mě to baví, tak mě lidi kolem a forum udržuje motivovaným. Pohoda . Zmáhající je až 10+ hodin v kuse, což bývá v sobotu, když to hrotím.Psycho píše:vypnout mozek
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
My si tu s Mlokem trochu popovídáme a šup to tu pěkně hned žije
Mloku, nechal jsem to chvíli odležet, abysme se zbytečně nerozohnili jen kvůli pohledu na výstupy z DP, nemělo by to smysl. Navíc já vím, že máš čísla zmáklý a respektuju to. Stojím i o tvoji radu, jako každýho jinýho, ale ne o diktát, co je pro mě dost přesný, co dost dobrý a co ne, ok? Na to stačím sám, abych si to rozhodnul
No a teď o co mi jde. Jediná věc. Jde o otázku, když vezmu, že je Wiz tak silně postavená na DoT jak jsi psal, tedy hlavně na Base DPS zbraně, (a ještě řekněme využije Gemy záměřené na DoT) jak je možný, že Rubín nevyjde líp jak Emerald? (to usuzuju podle toho, že jsem žádnou Wiz s Rubínem zatím neviděl) - to mi teda z toho všeho hlavou teď vrtá..
Hoši, takhle má vypadat správnej Solo FL po letech hraní
Mloku, nechal jsem to chvíli odležet, abysme se zbytečně nerozohnili jen kvůli pohledu na výstupy z DP, nemělo by to smysl. Navíc já vím, že máš čísla zmáklý a respektuju to. Stojím i o tvoji radu, jako každýho jinýho, ale ne o diktát, co je pro mě dost přesný, co dost dobrý a co ne, ok? Na to stačím sám, abych si to rozhodnul
No a teď o co mi jde. Jediná věc. Jde o otázku, když vezmu, že je Wiz tak silně postavená na DoT jak jsi psal, tedy hlavně na Base DPS zbraně, (a ještě řekněme využije Gemy záměřené na DoT) jak je možný, že Rubín nevyjde líp jak Emerald? (to usuzuju podle toho, že jsem žádnou Wiz s Rubínem zatím neviděl) - to mi teda z toho všeho hlavou teď vrtá..
Hoši, takhle má vypadat správnej Solo FL po letech hraní
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Protoze do dmg dotky se zapocitava i cc a cd mimo jine
btw: FL krasnej
btw: FL krasnej
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Presne tak. ChC, ChD se uplatni u Wiz vsude. Ve vypoctu DoTek se to akorat normalizuje, tedy nezobrazuje to non crit a crit cisla ale jejich prumer. A proto DoT ukazuji ve hre jen bila cisla i kdyz v tom ChC i ChD je zapocteno.
Na pozadi se pak crity a non crity stridaji strasne rychle a pak to vypada napr. u Apocal., ze crituje vlastne porad. To je duvod proc u Wiz. tak dobre funguje Pain E. Apocal. ho procne hned a to i v pripade ze nemas tak moc ChC.
Na pozadi se pak crity a non crity stridaji strasne rychle a pak to vypada napr. u Apocal., ze crituje vlastne porad. To je duvod proc u Wiz. tak dobre funguje Pain E. Apocal. ho procne hned a to i v pripade ze nemas tak moc ChC.
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Jak krásně mi bylo bez DoTky
OK, díky, je mi to jasný. Blbý je, že i když mám info k Wiz navíc, stejně to zatím nevedlo k možnosti něco opravit. Gem zelenej byl, Pain taky, Furnu nemám..
V podstatě jde jednoduše říct, že pokud chci dobře využít chary postavený na DoT, na Gearu je potřeba všechnu AS nahradit užitečnějšíma věcma..
Je krom AS ještě něco podstatnýho, co se do DoT nepočítá?
OK, díky, je mi to jasný. Blbý je, že i když mám info k Wiz navíc, stejně to zatím nevedlo k možnosti něco opravit. Gem zelenej byl, Pain taky, Furnu nemám..
V podstatě jde jednoduše říct, že pokud chci dobře využít chary postavený na DoT, na Gearu je potřeba všechnu AS nahradit užitečnějšíma věcma..
Je krom AS ještě něco podstatnýho, co se do DoT nepočítá?
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Ohledně praktického využití u gearu. I když nemám Furnace a mám perfektní roll Sunkeeperu, tak na T6 Sunkeeper nehraju, protože právě vychází hůře. Sunkeeper je akorát tak na hranici, kdy není schopný dávat 1-hit kill jen pouze pomocí Apocal. úplně čemukoliv, což je pointa celého buildu s Pain + Toxin.
Na vysoké GR je to něco jiného, protože tam jde především o maximální dmg infinite DoT u elitek. A tam už je bez Furnace varianta Sunkeeper nejlepší. A také je to dané tím, že se tam nehrajou oba DoT gemy (hraje se maximálně jeden z nich, případně se nemusí hrát žádný a místo toho Powerfull; Zeis + Trapped se pak hraje na GR vždy).
Na T6 používám buď Maximus nebo Sledge. Na dmg je to dle situace a hodně vyrovnané. Sledge má vyšší base dmg díky tomu, že je to pomalejší zbraň (to navýší všechny DoT) + 10% do elit + vitalitu, Maximus zase 20% fire navíc. Díky dvojitému násobení fire % pro dočasnou FB DoT je to také velký bonus.
Celkově vychází Sledge možná o chlup lépe.
Stejně ale mám raději Maximus, protože:
- mám rád rychlejší cast animaci Apocal., se 7% IAS na RoRG a 5% z paragonu (v paragonu body v IAS jako poslední) je to pro mě ještě pořád s 1,0 ATS zbraní pořád pomalé; pokud bych hrál ještě s WH a měl ještě více IAS v paragonu, tak už to bude dost a cast animace už nebude rozhodovat vůbec (když i s nejpomalejší zbraní to bude dostatečně rychlé)
- rád si občas hraju s fire chainem Démona, který může sem tam také výrazně zvýšit dmg
Ostatní se do DoTek počítá (až na conflagration, to podrobněji níže), pro praktickou hru je ale potřeba vědět ještě další věc a to kdy se to započítává. Tady jde především o infinite FB DoT, což je podstatné na T6 na RG a koncové elitky typu Butcher. Na vyšší GR pak pro všechny elitky (i pro trash na vyšších GR často dáš infinite DoT, ale tam už to nemůžeš řešit, tedy třeba BH na trash nemáš k dispozici). Většina toho by měla platit pro všechny DoTky.
Buffy, které se mění dynamicky (tzn. i pro infinite DoT mění dmg pořád průběžně): Zeis a Trapped:
- tedy je potřeba udržovat trvale od všeho co největší vzdálenost, abys pořád držel max bonus Zeisu
- při použití Trapped gemu mít při solo hraní perfektně vybaveného Templáře, který u RG a elitek udrží cc po 95% času a tedy Trapped jede téměř pořád
Ostatní buffy jsou snapshotnuté v době vzniku DoT:
- pro infinite DoT je to tedy složitější o to, že musíš vědět kdy to přejde v infinite, jde tu ale jen o vyšší GR, kde se používají Strongarmy
- jde tu o načasování hození BH, abys získal infinite DoT s bonusem Strongarmů; podstatné u elitek na vyšších GR (pak už celou dobu hoří infinite FB DoT s bonusem Strongarmů, což je velké navýšení dmg)
A aby to bylo ještě složitější, tak pro infinite DoT se některé buffy počítají ve chvíli vzniku infinite DoT (jako bonus ze Strongarmů) a některé už v době udělení první fire dmg.
To je případ conflagration. Ta proto moc dobře nefunguje a já ji nemám rád a nepoužívám. Na T6 použít lze, ale je třeba vědět, že kvůli tomu funguje pouze na přímo udělenou fire dmg.
Infinite DoT při sólo hře nikdy nezíská bonus z conflaration a je tedy pro infinite DoT úplně k ničemu. V partě pak můžeš získat bonus pouze když by jiná Wiz. dala dmg dříve než ty a získáš ten její bonus (ta jiná Wiz. ho ale už sama zase nezíská).
Já proto hraju raději Evocation nebo EE.
Edit:
V tom Excelu, co jsem dával odkaz předtím se dá přesně nastudovat celý výpočet pro infinite DoT, Pain a Toxin.
A tady ještě jeden zajímavý Excel:
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20 ... stion.xlsx
Cíl toho Excelu je srovnání leg. gemů dle toho jaké kdo používá buffy, fire dmg, elite dmg a jaké má lvl gemů. Srovnání je pouze relativní v %Wpn dmg. Tedy nepočítá to celou dmg a ignoruje všechny násobiče, které budou vždy stejné (tedy např. int, base dmg zbraně).
Co je na tom k prohlídnutí zajímavé (i kdyby se to nevyužilo přímo na počítání), tak je sekce Double-Dip. Tam je řešeno dvojité násobení dočasné DoT a je tam hezky vidět i na těch relativních číslech jak je to celé o dost navýšené právě díky dvojitému násobení u dočasné DoT.
Na vysoké GR je to něco jiného, protože tam jde především o maximální dmg infinite DoT u elitek. A tam už je bez Furnace varianta Sunkeeper nejlepší. A také je to dané tím, že se tam nehrajou oba DoT gemy (hraje se maximálně jeden z nich, případně se nemusí hrát žádný a místo toho Powerfull; Zeis + Trapped se pak hraje na GR vždy).
Na T6 používám buď Maximus nebo Sledge. Na dmg je to dle situace a hodně vyrovnané. Sledge má vyšší base dmg díky tomu, že je to pomalejší zbraň (to navýší všechny DoT) + 10% do elit + vitalitu, Maximus zase 20% fire navíc. Díky dvojitému násobení fire % pro dočasnou FB DoT je to také velký bonus.
Celkově vychází Sledge možná o chlup lépe.
Stejně ale mám raději Maximus, protože:
- mám rád rychlejší cast animaci Apocal., se 7% IAS na RoRG a 5% z paragonu (v paragonu body v IAS jako poslední) je to pro mě ještě pořád s 1,0 ATS zbraní pořád pomalé; pokud bych hrál ještě s WH a měl ještě více IAS v paragonu, tak už to bude dost a cast animace už nebude rozhodovat vůbec (když i s nejpomalejší zbraní to bude dostatečně rychlé)
- rád si občas hraju s fire chainem Démona, který může sem tam také výrazně zvýšit dmg
Ostatní se do DoTek počítá (až na conflagration, to podrobněji níže), pro praktickou hru je ale potřeba vědět ještě další věc a to kdy se to započítává. Tady jde především o infinite FB DoT, což je podstatné na T6 na RG a koncové elitky typu Butcher. Na vyšší GR pak pro všechny elitky (i pro trash na vyšších GR často dáš infinite DoT, ale tam už to nemůžeš řešit, tedy třeba BH na trash nemáš k dispozici). Většina toho by měla platit pro všechny DoTky.
Buffy, které se mění dynamicky (tzn. i pro infinite DoT mění dmg pořád průběžně): Zeis a Trapped:
- tedy je potřeba udržovat trvale od všeho co největší vzdálenost, abys pořád držel max bonus Zeisu
- při použití Trapped gemu mít při solo hraní perfektně vybaveného Templáře, který u RG a elitek udrží cc po 95% času a tedy Trapped jede téměř pořád
Ostatní buffy jsou snapshotnuté v době vzniku DoT:
- pro infinite DoT je to tedy složitější o to, že musíš vědět kdy to přejde v infinite, jde tu ale jen o vyšší GR, kde se používají Strongarmy
- jde tu o načasování hození BH, abys získal infinite DoT s bonusem Strongarmů; podstatné u elitek na vyšších GR (pak už celou dobu hoří infinite FB DoT s bonusem Strongarmů, což je velké navýšení dmg)
A aby to bylo ještě složitější, tak pro infinite DoT se některé buffy počítají ve chvíli vzniku infinite DoT (jako bonus ze Strongarmů) a některé už v době udělení první fire dmg.
To je případ conflagration. Ta proto moc dobře nefunguje a já ji nemám rád a nepoužívám. Na T6 použít lze, ale je třeba vědět, že kvůli tomu funguje pouze na přímo udělenou fire dmg.
Infinite DoT při sólo hře nikdy nezíská bonus z conflaration a je tedy pro infinite DoT úplně k ničemu. V partě pak můžeš získat bonus pouze když by jiná Wiz. dala dmg dříve než ty a získáš ten její bonus (ta jiná Wiz. ho ale už sama zase nezíská).
Já proto hraju raději Evocation nebo EE.
Edit:
V tom Excelu, co jsem dával odkaz předtím se dá přesně nastudovat celý výpočet pro infinite DoT, Pain a Toxin.
A tady ještě jeden zajímavý Excel:
http://data.mlok.net/diablo/Firebird%20 ... stion.xlsx
Cíl toho Excelu je srovnání leg. gemů dle toho jaké kdo používá buffy, fire dmg, elite dmg a jaké má lvl gemů. Srovnání je pouze relativní v %Wpn dmg. Tedy nepočítá to celou dmg a ignoruje všechny násobiče, které budou vždy stejné (tedy např. int, base dmg zbraně).
Co je na tom k prohlídnutí zajímavé (i kdyby se to nevyužilo přímo na počítání), tak je sekce Double-Dip. Tam je řešeno dvojité násobení dočasné DoT a je tam hezky vidět i na těch relativních číslech jak je to celé o dost navýšené právě díky dvojitému násobení u dočasné DoT.
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
No ty vole
Mločíne, co s tebou (ty maga texty)
Teď nemám čas tohle ani projít, ale OK, já si to pak projdu a tu informaci si najdu. Dík
Cejtím tvoji snahu tu lidem pomáhat, ale zdá se mi to trochu nešťastným způsobem. Je to dlouhý, hodně opakování všude po Forku a určitě tě to stojí zbytečně fůru cennýho času takový texty. Já bych pro tebe měl takovej návrh na zvážení.
Opravdu by stálo za to, kdyby sis tu v Sekci - říkáš, že jsi Solo (popřípadě v Sekci DH nebo Wiz) založil vlastní Topic přístupnej přes podpis. Takovej Tutrial na Wiz (DH). Něco jak tu provozuju já, prostě by sis vyčlenil přední články pro sebe. V těch by ses mohl řádně realizovat (čísla, odkazy, postřehy, příklady, závěry! atd atd..). Podstata je v tom, že pak bys nemusel dokola vypisovat to samy, stačilo by lidem dávat v Diskusích odkazy na Topic, nebo přímo konkrétní články a tam by to bylo už všechno nachystaný, jen si přečíst. Moha by tam bejt diskuse, nebo by to bylo pojatý prostě jako informační zásobník prostě podle vlastního uvážení.
Určitě by ti to po prvním zpracování dál šetřilo spoustu času. Pokud by to bylo opravdu dobrý, přehledný a užitečný, můžu to v Sekcích DH, Wiz připíchnout na první místo v Sekci, aby se to neodsouvalo někam do zapomnění, ale zůstalo to pro zájemce pěkně na očích k nahlídnutí. Dál bys to pak jako vlastní Topic spravoval, aktualizoval při změnách podobně jako třebá já tu dělám Follower Special..
Určitě by to bylo pro dost lidí zdaleka nejužitečnější varianta a dost lidí by to i uvítalo, co ty na to?
Mločíne, co s tebou (ty maga texty)
Teď nemám čas tohle ani projít, ale OK, já si to pak projdu a tu informaci si najdu. Dík
Cejtím tvoji snahu tu lidem pomáhat, ale zdá se mi to trochu nešťastným způsobem. Je to dlouhý, hodně opakování všude po Forku a určitě tě to stojí zbytečně fůru cennýho času takový texty. Já bych pro tebe měl takovej návrh na zvážení.
Opravdu by stálo za to, kdyby sis tu v Sekci - říkáš, že jsi Solo (popřípadě v Sekci DH nebo Wiz) založil vlastní Topic přístupnej přes podpis. Takovej Tutrial na Wiz (DH). Něco jak tu provozuju já, prostě by sis vyčlenil přední články pro sebe. V těch by ses mohl řádně realizovat (čísla, odkazy, postřehy, příklady, závěry! atd atd..). Podstata je v tom, že pak bys nemusel dokola vypisovat to samy, stačilo by lidem dávat v Diskusích odkazy na Topic, nebo přímo konkrétní články a tam by to bylo už všechno nachystaný, jen si přečíst. Moha by tam bejt diskuse, nebo by to bylo pojatý prostě jako informační zásobník prostě podle vlastního uvážení.
Určitě by ti to po prvním zpracování dál šetřilo spoustu času. Pokud by to bylo opravdu dobrý, přehledný a užitečný, můžu to v Sekcích DH, Wiz připíchnout na první místo v Sekci, aby se to neodsouvalo někam do zapomnění, ale zůstalo to pro zájemce pěkně na očích k nahlídnutí. Dál bys to pak jako vlastní Topic spravoval, aktualizoval při změnách podobně jako třebá já tu dělám Follower Special..
Určitě by to bylo pro dost lidí zdaleka nejužitečnější varianta a dost lidí by to i uvítalo, co ty na to?
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Něco jsem tu psal vícekrát, ale zase se to neopakuje tak moc a občas když se to hodí, tak si to najdu a odkazuju, že už to tu bylo. Většinou je to ale v novém příspěvku trochu o něčem jiném dle toho co se zrovna konkrétně řešilo.
Píšu sice často dost dlouhé příspěvky, ale pořád jeden samotný takový příspěvek mi nijak moc dlouho netrvá (píšu všema deseti a to ještě poměrně slušně).
To co navrhuješ je sice dobré z pohledu přínosu informací pro ostatní, ale je extrémně náročné (naopak mnohem více práce než moje jednotlivé příspěvky). To už je pak nutné k danému tématu to spracovat vždy pořádně a komplexně třeba jako to má perfektně zpracované Jaetech (v linku jen příklad jak to má vypadat a to je pouze jedno téma GR):
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14422562400
a to je pouze jedno téma.
Pokud se řeší mechanismy fungování, tak to je tak velké a komplexní téma, že ho zpracovat na jedno místo je opravdu oříšek. Tady to mají na US fóru pro představu kolik toho je:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8770117237
A i když na tom pracovalo více lidí, tak ani tak to nebyli schopni udržet a nemají to od 2.0.6 zaktualizované. Přitom hodně věcí pořád platí stejně, ale ne úplně vše a navíc od 2.1 je spousta nových věcí.
Ty dva odkazy jsou přitom pouze pro Wiz. a pouze pro část informací. To jen pro ilustraci kolik toho všeho je.
Ono pak trvale udržovat a přepracovávat takové téma je hrozně práce. U dost věcí se to v průběhu času vyvíjí, jak se postupně přichází na mechanismy fungování (třeba u FB se některé věci testovali a upřesňovali dost dlouhou dobu, především problematika dvojího násobení než se podařila správně odhadlit), u buildů se také objevují nové věci (třeba Pain E. se ze začátku nehrál, až pak později).
Proto se mi do toho až tak moc nechce. Když píšu jeden přípsěvek, tak je to vždy jen k malé části problematiky a to co píšu, tak aktuálně platí a není to už třeba zpětně aktualizovat (když se to pak zase řeší znovu a je jasné, že to byl starší příspěvek, který už stejně zapadne).
Píšu sice často dost dlouhé příspěvky, ale pořád jeden samotný takový příspěvek mi nijak moc dlouho netrvá (píšu všema deseti a to ještě poměrně slušně).
To co navrhuješ je sice dobré z pohledu přínosu informací pro ostatní, ale je extrémně náročné (naopak mnohem více práce než moje jednotlivé příspěvky). To už je pak nutné k danému tématu to spracovat vždy pořádně a komplexně třeba jako to má perfektně zpracované Jaetech (v linku jen příklad jak to má vypadat a to je pouze jedno téma GR):
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14422562400
a to je pouze jedno téma.
Pokud se řeší mechanismy fungování, tak to je tak velké a komplexní téma, že ho zpracovat na jedno místo je opravdu oříšek. Tady to mají na US fóru pro představu kolik toho je:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8770117237
A i když na tom pracovalo více lidí, tak ani tak to nebyli schopni udržet a nemají to od 2.0.6 zaktualizované. Přitom hodně věcí pořád platí stejně, ale ne úplně vše a navíc od 2.1 je spousta nových věcí.
Ty dva odkazy jsou přitom pouze pro Wiz. a pouze pro část informací. To jen pro ilustraci kolik toho všeho je.
Ono pak trvale udržovat a přepracovávat takové téma je hrozně práce. U dost věcí se to v průběhu času vyvíjí, jak se postupně přichází na mechanismy fungování (třeba u FB se některé věci testovali a upřesňovali dost dlouhou dobu, především problematika dvojího násobení než se podařila správně odhadlit), u buildů se také objevují nové věci (třeba Pain E. se ze začátku nehrál, až pak později).
Proto se mi do toho až tak moc nechce. Když píšu jeden přípsěvek, tak je to vždy jen k malé části problematiky a to co píšu, tak aktuálně platí a není to už třeba zpětně aktualizovat (když se to pak zase řeší znovu a je jasné, že to byl starší příspěvek, který už stejně zapadne).
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Rozhodnutí je jasně tvoje, ale myslím, že to takový drama není.
Dost lidí nemá čas a ani chuť tyhle mastodontní eseje (natož v anglině) číst. (patřím mezi ně) Mnohem cennější je, když někdo, koho to zajímá a tímhle se prokousává dobrovolně z toho pak udělá rozumnej výstup. O to celý jde. Vetšině stačí závěry typu - ok, dej zelenej Gem, vyjde líp než jinej - zbav se na Gearu AS, není důležitá pro DoT - nepadá ti slušná zbraň, ok zkus si zatím vycraftit tuhe, ideální výbava na GR rekordy je taková a maková atd atd..(samo jsou to záměrně trochu přehnaný příklady)
Ono je totiž často míň víc. Natož, pokud sem zabrousej mírně pokročilí nebo začínající hráči. Prim je v tý češtině. Koho zajímá víc se později kdyžtak zeptá a od toho jsou tu pak diskuse..
OK, nebudu tě nijak tlačit. Zeptal jsem se a kdyby ses někdy nudil, nebo jsi dostal chuť ty nejdůležitější informace pro ostatní shrnout, hodilo by se to sem na Forum..
Dost lidí nemá čas a ani chuť tyhle mastodontní eseje (natož v anglině) číst. (patřím mezi ně) Mnohem cennější je, když někdo, koho to zajímá a tímhle se prokousává dobrovolně z toho pak udělá rozumnej výstup. O to celý jde. Vetšině stačí závěry typu - ok, dej zelenej Gem, vyjde líp než jinej - zbav se na Gearu AS, není důležitá pro DoT - nepadá ti slušná zbraň, ok zkus si zatím vycraftit tuhe, ideální výbava na GR rekordy je taková a maková atd atd..(samo jsou to záměrně trochu přehnaný příklady)
Ono je totiž často míň víc. Natož, pokud sem zabrousej mírně pokročilí nebo začínající hráči. Prim je v tý češtině. Koho zajímá víc se později kdyžtak zeptá a od toho jsou tu pak diskuse..
OK, nebudu tě nijak tlačit. Zeptal jsem se a kdyby ses někdy nudil, nebo jsi dostal chuť ty nejdůležitější informace pro ostatní shrnout, hodilo by se to sem na Forum..
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Jasně, ta jednoduchá konkrétní informace je pro většinu hráčů lepší a hlavně jednodušší, že nemusí nic dále řešit a hned ví. Problém je v tom, že takhle to nikdy nejde napsat obecně a lze to tak poradit pouze pro konkrétní postavu (a její gear, paragon, atd.). A tak se i děje, když se někdo zeptá a hodí link na svůj profil.
Obecně je nutné řešit celý mechanismus, který pak lze aplikovat na jakoukoliv postavu.
Ale tak třeba psát do jednoho vlákna jen některé konkrétnější postřehy, to klidně ano. To se ale tak už také děje jako ve vláknech typu Fire Hydra 2.1.0, DH 2.1.2 a dalších.
Obecně je nutné řešit celý mechanismus, který pak lze aplikovat na jakoukoliv postavu.
Ale tak třeba psát do jednoho vlákna jen některé konkrétnější postřehy, to klidně ano. To se ale tak už také děje jako ve vláknech typu Fire Hydra 2.1.0, DH 2.1.2 a dalších.
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
Jo, děje, jenže se na to podívej, jak to vypadá, když přijdou noví hráči, nebo občas docela i zkušení, začínající novej char v praxi. Vlezou de Sekce Wiz, tam je milion iformací někdy v nekonečnejch vláknech, kvanta diskusí se dokonce prolínaj mezi sebou a končí to pak založením Topicu: Ahoj, jsem Helmut, opravář komínů a nevím co mám dělat
Osobně jsem si myslel, že ten Topic bys psal právěže o tom, jak to děláš ty a o svojí postavě. Jak je postavená a proč. Jezdíš i vysoký GR i fofry na T6 a zásadně se snažíš hledat vždy nejefektivnější řešení = když přijde kdokoliv, kdo chce rychle a správně postavit postavu, dostane nejlepší variantu toho, co funguje. Na tom se vyučí a buď u toho zůstane, nebo si pak začne vymejšlet svoje.. Rozhodně jsem nemyslel, že by měl Topic zahrnovat Wiz (DH) All in One..
No a samozřejmě by tě to takhle nestálo moc úsilí, protože bys bádal věci pro sebe a až bys byl s výsledkem spokojenej, prostě bys tu výslednou informaci použil pro Self Topic..
Osobně jsem si myslel, že ten Topic bys psal právěže o tom, jak to děláš ty a o svojí postavě. Jak je postavená a proč. Jezdíš i vysoký GR i fofry na T6 a zásadně se snažíš hledat vždy nejefektivnější řešení = když přijde kdokoliv, kdo chce rychle a správně postavit postavu, dostane nejlepší variantu toho, co funguje. Na tom se vyučí a buď u toho zůstane, nebo si pak začne vymejšlet svoje.. Rozhodně jsem nemyslel, že by měl Topic zahrnovat Wiz (DH) All in One..
No a samozřejmě by tě to takhle nestálo moc úsilí, protože bys bádal věci pro sebe a až bys byl s výsledkem spokojenej, prostě bys tu výslednou informaci použil pro Self Topic..
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: KECÁRNA - HLAVNÍ DISKUSNÍ VLÁKNO SEKCE
OFF:
když už je tu řeč o pořádku, bylo by fajn "najmout" nějakýho zamykače(i cenzora, co by usměrňoval topic směrem, pro který byl vytvořen) ; )- Na všech forkách kam sem zavítal, za ty roky, tak byl někdo takový a byla sekce "Zamčené" a tam se vše přesunulo, co bylo uplně mimo, stupidní, debilní, ale taky hlavně vyřešené a nebylo to vůbec důležité nebo ničím zajímavé, offtopic, nebo když se něco zvrhlo v offtopic a NEBO dlouho neaktivní a už neaktuální témata : ))
Pokud tu něco takové je a funguje, tak se omlouvám, ale nevšiml jsem si : ) Hlavně by se dalo i něco najít, samozřejmě chce to dělat s rozmyslem
když už je tu řeč o pořádku, bylo by fajn "najmout" nějakýho zamykače(i cenzora, co by usměrňoval topic směrem, pro který byl vytvořen) ; )- Na všech forkách kam sem zavítal, za ty roky, tak byl někdo takový a byla sekce "Zamčené" a tam se vše přesunulo, co bylo uplně mimo, stupidní, debilní, ale taky hlavně vyřešené a nebylo to vůbec důležité nebo ničím zajímavé, offtopic, nebo když se něco zvrhlo v offtopic a NEBO dlouho neaktivní a už neaktuální témata : ))
Pokud tu něco takové je a funguje, tak se omlouvám, ale nevšiml jsem si : ) Hlavně by se dalo i něco najít, samozřejmě chce to dělat s rozmyslem