DH 2,1.2

Odpovědět
Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636
Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 09:24 hod.

Tak včera úspěch, v partě 4lidi padla 54 za 12min :-)
Jeste bych měl ještě dotaz, je lepší steady aim a nebo archery?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 09:41 hod.

To nejdřív musíš spočítat všechny aditivní buffy v partě, jinak pešek :-)

Archery pro tvoje hodnoty ChC a ChD přidá 8,3% dmg. Tam je to jasné.

Stejných 8,3% dmg by steady aim přineslo při zvýšení součtu buffů z 240% na 260%.

Tedy pokud máš součet buffů menší než 240%, tak použij Steady aim. Pokud větší než 240%, tak Archery. Tady máš přehled co je jaká skupina buffů a debuffů. Pro steady aim jde o součet v kategorii A:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14058607023#1

A buffy kategorie A máš svoje:
- 45% (CA)
- 30% (Wolf, takže spočítat i případ bez buffu)
- 20% MfD
Teď musíš ještě zjistit, co máš z party (a že toho bude hodně).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 09:56 hod.

Uff to asi dohromady nedám :-)

Crusader: 30% strongarmy, toxin 10%, trapped 30%, skilly 20% jugment na kritak(tento nevím jestli počítat) , shield glare 20% more dmg

WD:toxin 10%, trapped 30%, skilly haunt 20%, big bad voodoo 30%...

DH: součet CA, wolf 30%, market 20% a pasivky taky? Grenadier, CtW i steady aim?

Teď to mám všechno se číst a budu mít součet? Zapomněl jsem na něco? :-D Toxiny se násobí? A druhé DH mě dává jen wolf ne?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 10:16 hod.

Self buffy jsem napsal všechny, už nic jiného. CtW je samostatný multiplikativní buff (tedy ta se s ničím nesčítá), proto je o tolik lepší než Steady aim. Trapped funguje jen pro jeho neositele, tedy že ho mají v partě ostatní ti nepřidá nic. A navíc je stejně jako Zeis také multiplikativní, takže ten se také nebude sčítat.
Grenadier také není určitě s ničím aditivní, ten zvyšuje jen specifickou část dmg. Stejně jako není aditivní s ničím Ballistics (proto je tak silná ta pasivka).

Judgment zvýší ChC pro dané monstrum, to se nebude sčítat v kategorie A. U dalších jsem nic konkrétně neověřoval, ale nejspíš to tak bude.

Co se bude sčítat:
30% strongarmy (určitě), 10% toxin (pokud je více toxinu, tak se to sčítá, tedy pro dva toxiny 20%; platí určitě), 20% shield glare (to bude nejspíš aditivní buff A kategorie), 30% Big Bad Voodoo (také bude nejspíš A kategorie), 20% Haunt (také by mělo být A kategorie), 30% Wolf druhé DH

Vše dohromady je akorát na té hranici 240% kdy je to vyrovnané. Když ale vezmeš v úvahu, že Wolf není pořád (ani jeden), tak bych nechal Steady aim.

A jestli jsi na něco zapomněl netuším. Právě nevím co v partě je přesně za buffy jak v partě GR nehraju.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 10:24 hod.

Tak já si otevřete profilu těch hráčů s kterými hrají a šel postupně, tak snad jsme na nic nezapomněl. Druhé strongarmy nemáme, WD nosí nemesisky. Ok tak archery vyměním za steady aim :-) kdyby ale WD měl druhé strongarmy tak si mám dat archery?
Jak tohle počítáš? :-D já ani teda nevím já jsi do počítal 8,3 za archery :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 10:37 hod.

Archery:
- bez máš 56,5% ChC a 424% ChD
- s máš 56,5% ChC a 474% ChD
Navýšení dmg je pak (1 + 56,5 * 474 /10000) / (1 + 56,5 * 424 / 10000) = 1,083 tedy 8,3% navíc

A aditivních buffů musíš srovnat stav bez toho jednoho buffu navíc a s ním:
A když máš bez 240% a s buffem 260%, tak je navýšení 260/240=1,083 tedy stejných 8,3%.

Pro srovnání solo kde mám o dost méně buffů, situace na speed GRifty (tam používám Powerfull gem):
- CA mám jen 30% (nemám dobrý roll Priders s CA a navíc by mi už vitka chyběla)
- Powerfull 20%
- Wolf 30%
Situace bez Wolfu: navýšení ze 150% na 170%, tedy 170/150=1,133 tedy 13,3% dmg navíc
Stiace s Wolf buffem: navýšení ze 180% na 200%, tedy 200/180=1,11 tedy 11% navíc

Proto s Powerfull gemem už vždy volím CtW oproti Steady aim. Větišnou ale hraju obojí bez awareness. Bez použití powerfull gemu přidá Steady aim o něco více, takže je to více vyrovnané (CtW x Steady aim).

A teď vidím, že tam mám zcela zásadní chybu v tom předchozím příspěvku.

Ta hranice je 240%, ale v tom je už základ 100% (tedy hodnota bez buffů). Tzn. hranice součtu samotných buffů je jen 140% (když máš 140% buffů, tak dáváš 240% dmg). A to máš o hodně více. Takže naopak použít Archery.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 10:49 hod.

Tak základ je sice 100%,ale pořád je součet 240% a pak je navýšení na 260% a dmg to to udělá 8,3% tak steady aim se pořád vyplatí ne? Dyt je nic nezmění oproti tomu tvému prvnímu příspěvků ne? :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 10:53 hod.

Navýšení buffů je ze 240% na 260%.

Ale navýšení celkové dmg počítáš ze stavu celkové dmg před buffem a po buffu (a ne z porovnání samotných buffů). A to je ze stavu 340% dmg x 360% dmg.
Tedy 360/340=1,059 tedy Steady aim by dala už pouze 5,9% dmg navíc (pro situaci kdy máš 240% buffů bez steady aim).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 11:01 hod.

Aha, takže jednoduše řečeno v partě s crusaderem a WD vyjde vždy lépe archery než steady aim. Př dva hráče jen s WD to zkusím ještě propočítat a pr solo to bude také jiné.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 11:05 hod.

No a ještě jedna věc finální... :-) jeden dmg vypočítáváš z ChD a ChC a druhý z aditivnich buffu, tyto čísla se pak spolu nějak násobí nebo jak z toho vyjde jedno konečně číslo dmg?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 11:33 hod.

Ano, tak to bude, tedy Archery ve 4P partě vždy lepší. Solo steady aim bude zase vždy lepší než Archery. Solo je to ale někdy volba Steady aim x CtW a tam je to vždy na zvážení (srovnat o kolik dá steady aim méně x CtW nemusí být aktivní pořád).

A ano celková dmg se pak násobí všechny skupiny buffů dohromady. To je pak už hodně dlouhý vzorec. Všechny supiny se pak mezi sebou vynásobí a výsledkem se vynásobí base dmg zbraně (bez vlivu IAS, případně včetně IAS když to chceš dmg za sekundu a ne za hit). Proto všechny buffy, které jsou samostatné (tedy multiplikativní) jsou o tolik silnější. Kromě buffů co jsme tu řešili včetně ChC a ChD pak násobíš ještě main statem (1 + main stat/100). A pak ještě kolik dává bonus samotný skill. A možná jsem ještě na něco zapomněl.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 11:46 hod.

Aha oka to jedno stačí mě tenhle základ :-) jak budu mít chvíli času tak to zkusím nacházet do Excelu a bude to pak jednoduší a možná si to i zapamatuji :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 12:04 hod.

Celkové výpočty dmg se pak už dělají jedině do spreedsheetu nebo webových kalkulátorů. Já i ty dílčí výpočty mám z velké části v Excelu připravené, abych to nemusel pořád dokola ťukat a jen změním čísla a vidím výsledek. Takže je to pak vždy hned.

Tady máš pro představu parádně zpracovaný Excel komletních výpočtů (to je z US fora, mě by se nechtělo s tím tolik vyhrát). Je to pro Wiz., takže o to složitější. Je tam komplet základ výpočtu dmg, který je tak pro každý char + dále z toho počítána dočasná DoT a DoT Painu a Toxinu.
Jsou tam zapracovány asi skoro všechny group buffy, takže z toho lze pak vyčíst co se jak počítá.
http://data.mlok.net/diablo/Ancient%20F ... rison.xlsx

Já teď řeším také dilema co použít. Jak jsem začal hrát solo speed GRifty, tak jak to mám na DPS bez awareness, tak je to na GR35-37 ok. Chci ale hrát občas i vyšší. Zatím mám vyzkoušeno, že GR38 se pořád dá slušně rychle a GR39/40 ještě budu zkoušet. Pokud to nepůjde už moc pomalu, tak je budu hrát také více, abych si posunul upgrade gemů. Pro trapped na 53 lvl už je potřeba hrát GR38 (poslední s 1% šancí) a chtěl bych z toho dostat aspoň těch 55 (tedy znamená hrát dlouhodobě GR39 až se časem upgrade povede).

A už na GR38 už to začíná být na hraně a už začínám na můj vkus moc umírat. Umřu třeba jednou za 4 rifty, což už je pro ztrácení bonus poolu moc. A nevím teď jakou jít cestou:
- vykašlat se na bonus pool, tím budu ve výsledku nejrychlejší (ale jen pro loot a upgrade gemů, pro XP/čas to bude nejhorší varianta, protože nebudu mít bonus pool) na GR38/39 a bude se mi hrát nejlépe (rád hraju s max dmg)
- použít awareness a vyhodit steady aim; to bude největší ztráta dmg, ale zase nejlepší výsledek XP/čas (zase horší na loot, upgrade gemů a pocitově se mi bude hrát hůře s méně dmg jak to už tolik neodsýpá)
- použiju áčkové brnění s all resist, které mi přidá 15% tougness (15% sentry se mi tam za rozumný počet rerollů nepodařilo a když nemá secondary resist, tak jsem ho nechal rovnou s all resisty bez sentry dmg), to je taková střední cesta; dmg něco mezi první a druhou variantou, ale zase mi to nezachrání každou smrt, jen to sníží jejich počet (ale už asi na rozumnou míru, že bych byl ochotný jít vždy najít nový bonus pool)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 12:25 hod.

Jojo takový podobný soubor už jsem viděl, ale mel jsem ho ještě když tam nebyli ancient itemy.
Já zkusil hrát sám solo s fire a umřel jsem tolikrát že jsem to vypnul, ale bylo to myslím 45 :-)
Jinak já bych sel cestou dmg a awarenes, sice to bude možná o trošku horší ale asi ne zase tak moc. Hlavně stejně zátěž no riftu jaký dostaneš.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 12:39 hod.

Ono to je právě už znát, že mám dmg trošku méně. Na konkrétním riftu samozřejmě vždy záleží, ale prostě průměrně se ta rychlost dostane níže. A ono se to pak pohybuje u hranici, kdy se Steady aim u elitek to dám akorát na jeden zásobník hatred a tím se to zrychlí o dost, protože hned seberu globy a jedu dál.

Teď jsem ale psal vedle ve vláknu, že chci jen pomalu a jistě nahrát XP na PL800 a pak XP neřešit už skoro vůbec. A možná by bylo nejlepší se prostě rozhodnout kašlat na bonus pool už teď. Varianta 1, tedy max. dmg bez awareness mi baví jasně nejvíce. Ale pak jak ztratím bonus pool, tak mi to zatím pořád hlodá a hlodá (a zatím jsem ho většinou šel hledat). Až se smířím s hraním bez bonus poolu, tak bude vyřešeno :-)

Ono to zase není tak špatné bez bonus poolu. GR38 bez bonus poolu je pořád u mě solo o trochu lepší než T6.

Jinak je tu ještě další lepší řešení. Jít konečně nafarmit áčkovou Priders fall. Ale to si pořád vůbec nechce :-)

A jsi nějak zdegenerovaný hraním v partě :-)
Já při to úspěšném pokusu na GR46 neumřel ani jednou. Na GR45+ i když hraju s dost nízkou tougness (asi 8,5 mil.), tak už ale vždy používám awareness (a ta mi tedy během GR procne vícekrát, přeci jen třeba jailer je one hit proc s tou tougness co hraju).
Při některých horších pokusech jsem tedy už umřel, ale nikdy to není mockrát. To by pak nebyla žádná šance to vůbec dát, umírat se nesmí.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 12:49 hod.

Tak zdegenerovaný, solo mě prostě moc nebaví a popravdě řečeno jsem zapomnel na spoustu věcí si upravit :-) hlavně jsem neměl Polar station a unity. Při 190k životu a 4,7m toughnes se to hodně špatně hrálo. Pak jsem si nechal LfB tak na dálku a do více mobu je to na prd :-) pak i pasivky jsem měl i nějaké špatně. Kdybych to jel znova a líp se nať připravil tak bych to dal určitě lépe :-) nejvíc mám myslím 44 a to bylo na první pokus a to jsem měl prsten s boon of hoarder a pásek golwarp :-) ale hodně tam podle mě dělá ten cold dmg že jsem neměl.

Jinak pro motivaci, včera jsem jel 10x A3 a ani jedna helma :-D ještě že to bylo v partě a každý má sve bounty, tak to rychle utíká :-)
Naposledy upravil(a) McT dne 03.02.2015, 12:56 hod., celkem upraveno 1 x.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 12:54 hod.

Já už jich měl 5 (2 už připraveny před patchem, 3 po), ale áčková žádná. Obyč verzi už mám slušný roll. Ale i tam bych potřeboval ještě lepší roll pro variantu dex + ChC + CA + díra, kterou používám na trial (tam mám jen dex + 5% ChC + 13% CA).

Ono to ale časem přijde samo, protože mi dojdou klíče na rifty. Takže akorát pojedu více A3 bounties místo A1 (na áčkový RoRG kašlu, to přinese minimálně a obyč mám s dobrým rollem).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 03.02.2015, 13:48 hod.

Já mám na Rorg a helmu strašnou smůlu. A to nemluvím o špatném rollu, ale o tom aby mě to vůbec padlo :-D

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 13:57 hod.

RoRG byl v pohodě, protože A1 bounties jsou nejlepší (a i mi baví) a klíčů na rifty je potřeba hodně. U RoRG jsem tedy nafarmil několik kousků s natural socketem pro Wiz. i DH, takže mám roll jaký potřebuju. Taky se mi u obojeho stalo, že jsem v řadě nedostal ani jeden kousek z 10 cachek. Ale pak zase někdy v 10 cackách byly i 3-4 kousky. Ten průměr 1 kus na 5 cachek si dlouhodobě držím.

U Priders fall to komplikuje fakt, že A3 bounties jsou pěkný opruz a nemám je rád. A k tomu varianta s dex + ChC + Ca + díra je s malou šancí na drop. Aspoň, že na na GR stejně chci raději s vitalitou, jednu vitalitu vysoké hodnoty potřebuju (a nehraju ji nikde jinde).

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Stanley » 03.02.2015, 14:03 hod.

Helmy z A3 jsem moc nefarmil, ale z asi 5 kousků jedna áčková, ale staty kolem 850-890 a CC 4,5, takže mi zamrzela. Ale to mi netrápí na žebříčky nehraju a víc mi baví Multishot, na T6 je to jasná volba a GR jsem s tím dal 43 myslím.

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“