DH 2,1.2
Tak pro me aji jo. Mam ted asi 2 miliardy a 1/6 jsem vyhodil a nic z toho. A uz to mizelo celkem rychle, s nejistym vysledkem. Prece nevyhodim vsechny goldy kvuli jednomu itemu, ktery jeste nema extra dobry roll. Navic jsem povahou setrilek a goldu si vazim, jeste jsem nezapomnel, kdy jsem mel radost za kazdy prodany item nad 1M goldu v AH :-D
Re: DH 2,1.2
Na reroll quiveru je průměrně potřeba 2,5 miliardy goldů. A pokud budeš mít smůlu, tak samozřejmě nestačí průměrná hodnota.
Re: DH 2,1.2
LOL, jsem si chtel pobrecet a tak to dopadlo :-D
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
Mě to posledně stálo 5,5 miliardy. Asi o 2 týdny později jsem v GR narazil na Bloodmaw a rázem jsem byl v klanu člověk s nejdražší mrtvolou
- Cartman
- Burning Soul
- Příspěvky:738
- BattleTag:Cartman#2474
- Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: DH 2,1.2
Já sem natočil 15% CA na ruksak, kde sem měl 14% sentry, kde sem měl natočeno už pres 30m za točku a dalo to těch 15 poměrně rychle.
Re: DH 2,1.2
McT:
Tak tady konečně máš nějaká aspoň trochu relevantní data ke serovnání Grenadieru:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16283529024
Ještě tam ladí nějaké vstupní parametry pro simulaci, ale už to bude dost blízko relevantním závěrům.
A rychlý závěr pro Grenadier:
Page 9 is the Grenadier simulation data. Conclusion: at all target counts and levels of AD, Grenadier is a ~6.5% improvement in DPS with LfB.
Takže můžeš už srovnávat lépe se Steady aim a Archery.
Tak tady konečně máš nějaká aspoň trochu relevantní data ke serovnání Grenadieru:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16283529024
Ještě tam ladí nějaké vstupní parametry pro simulaci, ale už to bude dost blízko relevantním závěrům.
A rychlý závěr pro Grenadier:
Page 9 is the Grenadier simulation data. Conclusion: at all target counts and levels of AD, Grenadier is a ~6.5% improvement in DPS with LfB.
Takže můžeš už srovnávat lépe se Steady aim a Archery.
Re: DH 2,1.2
Super díky :-) já jsem nad tím přemýšlel skoro každý den... Došel jsem k závěru že steady aim je asi u těch tří opravdu nejlepší. A s veškerým buffem přidá cca 6,5% a bez těch buffu se pak jeho dmg zvedá. Vzhledem k tomu že celý rift nemáš buffy pořád tak jeho dmg je pak nejlepší. Takže pak bych srovnával jen archery a grenadier kde bych to hodnotil asi už na stejno. Archery dá lehce víc dmg, ale grenadier zase pomáhá lépe na area dmg :-)
Jdu prostudovat ten tvůj odkaz :-)
Jdu prostudovat ten tvůj odkaz :-)
Re: DH 2,1.2
Hmm ten nárůst dmg s AD dmg je celkem hodně velký, už od pěti lidi. Jen je škoda že tyto věci se mi hodně vyhýbají :-(
Re: DH 2,1.2
Základ SA, CE a CtW...
Pak zůstává grenadier, archery, blood vengeance a awarenes.
Akorát v tom souboru počítal u grenadier s radiusem 4 a on je možná 5,to by pak znamenalo ještě nárůst dmg.
Pak zůstává grenadier, archery, blood vengeance a awarenes.
Akorát v tom souboru počítal u grenadier s radiusem 4 a on je možná 5,to by pak znamenalo ještě nárůst dmg.
Re: DH 2,1.2
Na HC musí použít Awareness, takže má vyřešeno pro variantu bez HF amuletu.
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
tak jsem včera přehodil grenadiera na SA a je to poznat, čísla lítají určitě vyšší
šli jsme gr 35 - 37, a i při mém nastavení na vysokou toughness to padalo ohodně líp jak s grenadierem (jen zdroje mi nějak furt docházej chtělo by to ještě rcr někam)
joo HC bez awa nehrozí, sice jen jeden ale proc to byl, stačilo se dotknout arcane beamu
šli jsme gr 35 - 37, a i při mém nastavení na vysokou toughness to padalo ohodně líp jak s grenadierem (jen zdroje mi nějak furt docházej chtělo by to ještě rcr někam)
joo HC bez awa nehrozí, sice jen jeden ale proc to byl, stačilo se dotknout arcane beamu
Re: DH 2,1.2
Tak přes noc, už je grenadier 7%...
Hulku: to je jasné, SA jde přímo do hlavní dmg a tak vidíš větší čísla včetně kritických. Grenadier jde vidět pouze na těch bílých číslech a jsou menší ale zase jich je tam víc. SA s plným buffem od party vychází na dmg stejně, bez buffu to je podle mě tak o 2%větší.
Jinak jsme v jedné mapě měli lagy a tak jsem viděl u malých číslech jak dávají granáty 400m dmg:-) ale tohle byl asi maximální dmg se vším všudy
Hulku: to je jasné, SA jde přímo do hlavní dmg a tak vidíš větší čísla včetně kritických. Grenadier jde vidět pouze na těch bílých číslech a jsou menší ale zase jich je tam víc. SA s plným buffem od party vychází na dmg stejně, bez buffu to je podle mě tak o 2%větší.
Jinak jsme v jedné mapě měli lagy a tak jsem viděl u malých číslech jak dávají granáty 400m dmg:-) ale tohle byl asi maximální dmg se vším všudy
Re: DH 2,1.2
Tak jsem změnil strategie na trialy pro klíče na speedGR. Předtím jsem to hrál s Maelstromem se kterým dokážu dát solo nejvyšší klíče.
Pro klíče na GR35-40 to ale nebyla optimální volba. Začal jsem to hrát s Arsenalem a trochu jinak rozestavěné (stojím blíž) a o něco jsem zrychlil (ty nízké vlny tak jdou znatelně rychleji). Takhle se povedlo během 30 minut dát 25 triálů.
Pro vysoké klíče (na GR45+) by to tak už ale nefungovalo.
Pro klíče na GR35-40 to ale nebyla optimální volba. Začal jsem to hrát s Arsenalem a trochu jinak rozestavěné (stojím blíž) a o něco jsem zrychlil (ty nízké vlny tak jdou znatelně rychleji). Takhle se povedlo během 30 minut dát 25 triálů.
Pro vysoké klíče (na GR45+) by to tak už ale nefungovalo.
Re: DH 2,1.2
Mám dotaz u offhandu bombardier změnit vlastnost na sentry 15% nebo cluster arrow 15%?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ceci ... o/50421666 - aktuálně pařím DH
Re: DH 2,1.2
Mne by spíš zajímalo takové ta klasická otázka " jak se dostat výše v GR "
Pravda , DH zkouším chvíli a ten EQ není úplně ideální ale zatím jsem se dostal na 43 a nepřijde mi , že bych nutně potřeboval nějaký item který by mne posunul o 2 GR hned výše a 3 by byl o rollu ( tak jako to bylo třeba u Sadera s Furnace a bez ní )
To opravdu SoJ místo Unity udělá tolik a je to tak velký boost ? Bohužel mi zatím žádný použitelný s Cold % dmg nepadl tak proto se ptám tady . Jinak hraju s klasickým Maelstorm buildem .
Pravda , DH zkouším chvíli a ten EQ není úplně ideální ale zatím jsem se dostal na 43 a nepřijde mi , že bych nutně potřeboval nějaký item který by mne posunul o 2 GR hned výše a 3 by byl o rollu ( tak jako to bylo třeba u Sadera s Furnace a bez ní )
To opravdu SoJ místo Unity udělá tolik a je to tak velký boost ? Bohužel mi zatím žádný použitelný s Cold % dmg nepadl tak proto se ptám tady . Jinak hraju s klasickým Maelstorm buildem .
Re: DH 2,1.2
SoJ znamena pouze +1 lvl a to navic jen za predpokladu, ze dokazes zahrat a neumirat s pure DPS setupem. Aktualne je to uz hodne o schopnostech hrace. Musis zahrat tak, abys nedostaval dmg temer vubec. Nejde jen o preziti, ale o i o dmg (nejede priders fall=prichazis o dmg). Pak je to hodne o hatred managementu. S unity zatim jeste klidne hraj. GR46 jsem dal jeste s unity. Az na GR47 jsem dal SoJ.
O dobrem rollu to pak sice je dost, ale az vyse. Na GR45 mam treba uz temer autoclear (tak 8 z 10 uspesnych pokusu).
Edit:
A teď koukám na gear. A ten luk je příšernej. S tím to opravdu nepůjde. Jediný použitelný luk je dobrý roll ancient Etrayu, který vychází +- srovnatelně s 2-hand kuší. Sem tam hraje ještě někdo dobrý roll Windforcu a Kridershotu, ale ty už jsou podle mě o něco horší než 2-hand kuše. Jakýkoliv jiný luk je o mnoho horší.
Ty máš navíc ještě i nízkou dmg na luku (nemáš tam +% dmg roll, což je nutnost na jakékoliv zbrani).
Tedy craftni áčkový AB s 10% RCR a 3000+ DPS.
Co se týká pak ještě vyšší GR. GR48/49 je pro mě ještě určitě hratelný. GR47 jsem dal se slušnou rezervou a pořád jsem tam udělal ještě dost chyb. GR50+ má pak několik specifik a pro mě zatím nereálné:
- už se to většinou hraje s CA-SS: Nelze říct obecně, že shooting stars je silnější, platí to pouze pro některé rolly GR a není to zase tak velký rozdíl oproti Maelstremu (pro některé rolly je pak Maelstrem naopak lepší); CA-SS umožňuje s větším fishingme GR zahrát lepší pokus než Maelstrem; Maelstrem dává zase celkově vyrovnanější výsledky
- hrají to s Hexing p. + Teaguk; Je to nejsilnější kombinace, i když není zase o tolik silnější než Priders fall; vyžaduje ovšem umět perfektně stutter stepping + udržet po celou dobu stack teaguku (možné to je). Je to tedy dost těžké na hraní a hlavně za mě hrozný opruz na styl hry (někomu to ale může třeba i vyhovovat), já touhle cestou určitě nepůjdu
- na US fóru dával Wudijo video na GR52 (zahráno s Hexing + teaguk) a dle toho videa to vypadá jako hračka :-)
- kromě perfektního rollu (pro CA-SS je potřeba specifický roll) pak +1 lvl udělá ještě Stonesinger. Toho jsem na pokusy na max GR ještě nikdy nedostal
O dobrem rollu to pak sice je dost, ale az vyse. Na GR45 mam treba uz temer autoclear (tak 8 z 10 uspesnych pokusu).
Edit:
A teď koukám na gear. A ten luk je příšernej. S tím to opravdu nepůjde. Jediný použitelný luk je dobrý roll ancient Etrayu, který vychází +- srovnatelně s 2-hand kuší. Sem tam hraje ještě někdo dobrý roll Windforcu a Kridershotu, ale ty už jsou podle mě o něco horší než 2-hand kuše. Jakýkoliv jiný luk je o mnoho horší.
Ty máš navíc ještě i nízkou dmg na luku (nemáš tam +% dmg roll, což je nutnost na jakékoliv zbrani).
Tedy craftni áčkový AB s 10% RCR a 3000+ DPS.
Co se týká pak ještě vyšší GR. GR48/49 je pro mě ještě určitě hratelný. GR47 jsem dal se slušnou rezervou a pořád jsem tam udělal ještě dost chyb. GR50+ má pak několik specifik a pro mě zatím nereálné:
- už se to většinou hraje s CA-SS: Nelze říct obecně, že shooting stars je silnější, platí to pouze pro některé rolly GR a není to zase tak velký rozdíl oproti Maelstremu (pro některé rolly je pak Maelstrem naopak lepší); CA-SS umožňuje s větším fishingme GR zahrát lepší pokus než Maelstrem; Maelstrem dává zase celkově vyrovnanější výsledky
- hrají to s Hexing p. + Teaguk; Je to nejsilnější kombinace, i když není zase o tolik silnější než Priders fall; vyžaduje ovšem umět perfektně stutter stepping + udržet po celou dobu stack teaguku (možné to je). Je to tedy dost těžké na hraní a hlavně za mě hrozný opruz na styl hry (někomu to ale může třeba i vyhovovat), já touhle cestou určitě nepůjdu
- na US fóru dával Wudijo video na GR52 (zahráno s Hexing + teaguk) a dle toho videa to vypadá jako hračka :-)
- kromě perfektního rollu (pro CA-SS je potřeba specifický roll) pak +1 lvl udělá ještě Stonesinger. Toho jsem na pokusy na max GR ještě nikdy nedostal
Re: DH 2,1.2
Tak luk je samozřejmě dočasné řešení , sám určitě víš jak je někdy těžké ucraftit A AB se vším co potřebuji ( vždy je jeden affix který je mi k ničemu nebo který zase tolik nepotřebuji ) Vycraftil sem kolem 70 +- a zatím jediný použitelný .
Jinak možná trochu obyčejná otázka ale proč tak moc záleží na tom , aby sem měl právě 2H Crossbow ? V čem je lepší ?
Jinak děkuji za vyčerpávající odpověď
Jinak možná trochu obyčejná otázka ale proč tak moc záleží na tom , aby sem měl právě 2H Crossbow ? V čem je lepší ?
Jinak děkuji za vyčerpávající odpověď
Re: DH 2,1.2
Protože teď po patchu už není důležitá rychlost útoku, ale pouze hrubá síla :-) a tu má největší 2H kus.