HC build monka pro neHC hráče :)
Spatnak#2771
Aktuálně
475k dmg
32,5M toughness
4,6M recovery
Nějak se to semlelo, že hraju za mončičici, byť jsem původně ani vlastně nechtěl. A potřeboval bych poradit, jak pokračovat, aby to mělo i nějak smysl. Nemám ambice stát se vůdcem žebříčku, takže studování všech desetinek v detailech pro mě moc není. Zkoušel jsem to, ale na spoustě fór se řeší odborné termity, což je pro mě velké rizoto číst, protože se často splácím. Navíc se většinou počítá s tím, že čtenář je frajer s širokými znalostmi a to já nejsem. Hlavně tam nemám prostor vysvětlit, jak hraju. Nejsem úplně nakloněn překopat celou strategii (jak mi nastínil Hulk - valit to obouruč), ale spíš bych chtěl vylepšit tu svoji. Ocenil bych proto jednoduše podanou radu a proč tak postupovat (úplně blbej taky nejsem ) Tj. nejen udělej to a to, ale stručně proč. Abych to pochopil a mohl na tom stavět do budoucna.
HERNÍ STYL:
Hraju buď sám, nebo s kolegou, který je na tom podobně (wizzard - oba lvl. 70, cca. 80 paragon lvl, nic moc gear).
Potýkám se s relativně častými pády Diabla (někdy 3x za hodinu, jindy celý den nic). Takže je důležité vydržet 10 vteřin, než zmizím. T1 si dávám dopohody (nemusím nic dělat a elitky mi nic neubírají, i když je víc skupinek), T2 jsem zkoušel a občas životy malinko klesnou, ale cajk. Nebýt pádů, jedu asi na T3. Ať je nějaká zábava.
SKILLY - PASIVKY
Preferuji 2 jednoručky. Proto mám The guardian path. Možnost dodge se mi líbí.
Absolutně nevyhnutelně Near deat experience.
Harmony - pokud chápu správně, vezme se (snad) nejsilnější rezistence z předmětů a ta se přelije i do rezistů proti ostatnímu magickému DMG.
Sixth Sense - snižuje fyzické zranění o 25%, takže to byla jasná volba.
PRIMÁRNÍ a SEKUNDÁRNÍ ÚTOK
Deadly reach + searing grasp - chtěl jsem AOE, tohle mi přišlo vhodné. Runa mi zvyšuje celkový DMG. Nejsem si ale úplně jistý, jestli je to správná volba skillu a runy. Ale nějaké AOE bych chtěl
Exploding palm + shocking grasp - líbí se mi, že žere moba a když ho zabiju, vybuchne, což je další AOE. Ale mám obavy o jeho dosah, který mi v praxi přijde docela omezený, tj. nefunguje, jak bych si přál. Začínám mít pocit, že k exploding palm by se mi více hodilo fists of thunder nebo way of the hundred fists. Dal bych exploding pal, rychle moba zabil, on by vybuchl a měl bych své AOE. Na elity a bosse by to pak mělo výhodu v tom, že bych jim dával větší DMG.
Shocking grasp proto, že najednou zacastím na 2 moby a mám víc výbuchů. Ale začínám se přiklánět k tomu, že by to měla být runa na fire, abych využil bonus z itemů, které zvedají fire dmg.
SERENITY + TRANQUILITY/INSTANT KARMA
Vybral jsem si proto, že je to jednak nesmrtelnost na 3 vteřiny (jiné skilly léčí, ale za 3 vteřiny se samovolně doplním bojem/regenem) a druhak tam mám runu tranquility, abych mohl zachraňovat parťáka v nouzi. Je otázka, jestli mu štít na 120.000 HP pomůže, ale myslím si, že ano. Je to aktuálně asi 1/4 našich HP, navíc vypreventí/odstraní control impairing effect.
V solo hraní bych asi vyměnil za instant karma. Abych měl i nějaký zdrhací skill.
Tuším, že by bylo dobré mít dashing strike, ale nemám ho. Nezažil jsem situaci, ze které bych se bez problémů nevysekal. Ale mít bych ho asi měl...
MYSTIC ALLY + ENDURING ALLY
Podporuje mantru a navíc ho můžu obětovat, abych přežil. Tady to mám jasné.
SWEEPING WIND + BLADE STORM
Tenhle skill se mi líbí, runa ho posiluje. Přemýšlím ale, jestli není cyclone lepší. Resp. kdybych přehodil skilly na lightning, tak by to byla asi nezbytnost.
MANTRA OF HEALING + SUSTENANCE
Pomáhá kumpánovi, proto s runou sustenance.
Heavenly body jsem zavrhl, protože při našich cca. 700k životech je navýší o 140k, což je doléčeno za 7 sekund. Nevidím v tom smysl.
Time of need mi taky nedává smysl (de-facto ze stejného důvodu).
Pro podpoření mantry se snažím mít věci na regen (pokud to jde).
V mantře vidím výhodu i v tom, že pokud mi padne Diablo (stává se bohužel relativně často), tak masivní healing mi pomůže lépe přežít těch nepříjemných 10 sekund. Tedy důvod, proč nebyla zvolena runa boon of inspiration. Když padám do win, nemlátím
Zvažoval jsem ale i mantra of salvation s agility. Abych ještě víc podpořil dodge. Nejsem si ale jistý, jestli to bude mít pro mě patřičný efekt. V sólo možná ano (trochu se bojím vyzkoušet, protože přijdu o heal ), ale v partě si myslím, že bych tím pomohl méně, než healem. Pro partu mi připadne spíš vhodnější perserverance, ale pořád se mi zdá lepší ten healing.
Všem, kteří to dočetli až sem, děkuji za pozornost
Aktuálně
475k dmg
32,5M toughness
4,6M recovery
Nějak se to semlelo, že hraju za mončičici, byť jsem původně ani vlastně nechtěl. A potřeboval bych poradit, jak pokračovat, aby to mělo i nějak smysl. Nemám ambice stát se vůdcem žebříčku, takže studování všech desetinek v detailech pro mě moc není. Zkoušel jsem to, ale na spoustě fór se řeší odborné termity, což je pro mě velké rizoto číst, protože se často splácím. Navíc se většinou počítá s tím, že čtenář je frajer s širokými znalostmi a to já nejsem. Hlavně tam nemám prostor vysvětlit, jak hraju. Nejsem úplně nakloněn překopat celou strategii (jak mi nastínil Hulk - valit to obouruč), ale spíš bych chtěl vylepšit tu svoji. Ocenil bych proto jednoduše podanou radu a proč tak postupovat (úplně blbej taky nejsem ) Tj. nejen udělej to a to, ale stručně proč. Abych to pochopil a mohl na tom stavět do budoucna.
HERNÍ STYL:
Hraju buď sám, nebo s kolegou, který je na tom podobně (wizzard - oba lvl. 70, cca. 80 paragon lvl, nic moc gear).
Potýkám se s relativně častými pády Diabla (někdy 3x za hodinu, jindy celý den nic). Takže je důležité vydržet 10 vteřin, než zmizím. T1 si dávám dopohody (nemusím nic dělat a elitky mi nic neubírají, i když je víc skupinek), T2 jsem zkoušel a občas životy malinko klesnou, ale cajk. Nebýt pádů, jedu asi na T3. Ať je nějaká zábava.
SKILLY - PASIVKY
Preferuji 2 jednoručky. Proto mám The guardian path. Možnost dodge se mi líbí.
Absolutně nevyhnutelně Near deat experience.
Harmony - pokud chápu správně, vezme se (snad) nejsilnější rezistence z předmětů a ta se přelije i do rezistů proti ostatnímu magickému DMG.
Sixth Sense - snižuje fyzické zranění o 25%, takže to byla jasná volba.
PRIMÁRNÍ a SEKUNDÁRNÍ ÚTOK
Deadly reach + searing grasp - chtěl jsem AOE, tohle mi přišlo vhodné. Runa mi zvyšuje celkový DMG. Nejsem si ale úplně jistý, jestli je to správná volba skillu a runy. Ale nějaké AOE bych chtěl
Exploding palm + shocking grasp - líbí se mi, že žere moba a když ho zabiju, vybuchne, což je další AOE. Ale mám obavy o jeho dosah, který mi v praxi přijde docela omezený, tj. nefunguje, jak bych si přál. Začínám mít pocit, že k exploding palm by se mi více hodilo fists of thunder nebo way of the hundred fists. Dal bych exploding pal, rychle moba zabil, on by vybuchl a měl bych své AOE. Na elity a bosse by to pak mělo výhodu v tom, že bych jim dával větší DMG.
Shocking grasp proto, že najednou zacastím na 2 moby a mám víc výbuchů. Ale začínám se přiklánět k tomu, že by to měla být runa na fire, abych využil bonus z itemů, které zvedají fire dmg.
SERENITY + TRANQUILITY/INSTANT KARMA
Vybral jsem si proto, že je to jednak nesmrtelnost na 3 vteřiny (jiné skilly léčí, ale za 3 vteřiny se samovolně doplním bojem/regenem) a druhak tam mám runu tranquility, abych mohl zachraňovat parťáka v nouzi. Je otázka, jestli mu štít na 120.000 HP pomůže, ale myslím si, že ano. Je to aktuálně asi 1/4 našich HP, navíc vypreventí/odstraní control impairing effect.
V solo hraní bych asi vyměnil za instant karma. Abych měl i nějaký zdrhací skill.
Tuším, že by bylo dobré mít dashing strike, ale nemám ho. Nezažil jsem situaci, ze které bych se bez problémů nevysekal. Ale mít bych ho asi měl...
MYSTIC ALLY + ENDURING ALLY
Podporuje mantru a navíc ho můžu obětovat, abych přežil. Tady to mám jasné.
SWEEPING WIND + BLADE STORM
Tenhle skill se mi líbí, runa ho posiluje. Přemýšlím ale, jestli není cyclone lepší. Resp. kdybych přehodil skilly na lightning, tak by to byla asi nezbytnost.
MANTRA OF HEALING + SUSTENANCE
Pomáhá kumpánovi, proto s runou sustenance.
Heavenly body jsem zavrhl, protože při našich cca. 700k životech je navýší o 140k, což je doléčeno za 7 sekund. Nevidím v tom smysl.
Time of need mi taky nedává smysl (de-facto ze stejného důvodu).
Pro podpoření mantry se snažím mít věci na regen (pokud to jde).
V mantře vidím výhodu i v tom, že pokud mi padne Diablo (stává se bohužel relativně často), tak masivní healing mi pomůže lépe přežít těch nepříjemných 10 sekund. Tedy důvod, proč nebyla zvolena runa boon of inspiration. Když padám do win, nemlátím
Zvažoval jsem ale i mantra of salvation s agility. Abych ještě víc podpořil dodge. Nejsem si ale jistý, jestli to bude mít pro mě patřičný efekt. V sólo možná ano (trochu se bojím vyzkoušet, protože přijdu o heal ), ale v partě si myslím, že bych tím pomohl méně, než healem. Pro partu mi připadne spíš vhodnější perserverance, ale pořád se mi zdá lepší ten healing.
Všem, kteří to dočetli až sem, děkuji za pozornost
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Já do konce dočetl a i přesto, že nejsem extra odborník na Monka, tak zkusím něco nadhodit. Začneme tím, že velká část tvého gearu by potřebovala upgrade, protože s dmg jsi na tom docela bídně. CC na helme, CD na amuletu, socket nebo cc na levém prstenu a socket nebo cd na druhém prstenu, cc na rukavicích. Pokud chceš jet jednoručky, tak určitě lepší zbraň do druhé ruky. V tvém případě by i dobrý štít možná zvedl dmg.
A pak skilly, chybí dmg skill, nějaký spender spiritu. Palma je většinou nepostradatelná a dobrá na dmg, ale vše (alespoň toho prvního) pižlat generátorem, který má slabý dmg může být občas očistec (obzvlášť když zbyde žlutá elita sama nebo rift guardian). Pokud v partě zabíjí někdo jiný a ty jen rozdáváš palmu, tak pohoda... v tom případě by cyclone byl dobrej, aby vše bouchlo pěkně na hromádce a moc neobtěžovalo dmg dealera). Sweeping wind jsem na dmg nikdy nepoužíval, pouze na spirit regen, tak nevím jak moc to dává, ale i tak má relativně slabý dosah.
I s padáním hry o kterém se zmiňuješ si myslím, že máš na T1-2 toughness až až. Ale na HC se mi osvědčila mantra of salvation runa divine protection, protože pasivka NDE sama o sobě je celkem k ničemu, přidá pár vteřin v průseru.
Toť z patra pro začátek asi vše co jsem měl na srdci
EDIT: můžeš kouknout ke mně na sezonního monka. Toughness ingame s plným stackem Taeguku je 20M+ a na T6 to odsejpá a krizové situace jen výjimečně. Pasivku Unity občas vyměním za Sixth sense. (Pravda, za těch pár dní co sezóna běží jsem měl fakt štěstí na drop)
EDIT 2 : Každopádně jsem na zapomněl na to nejdůležitější, sehnat Sunwuko set , ten posune tvůj DMG mnohonásebně, i když ne papírově. Už 2 set je fajn a se 4 setem už je to pohádka Pokud nechceš jít s proudem, tak má Monk i další možnosti, jako druhý se pro Dashing strike nebo čistě support se Cyclonem a palmou.
A pak skilly, chybí dmg skill, nějaký spender spiritu. Palma je většinou nepostradatelná a dobrá na dmg, ale vše (alespoň toho prvního) pižlat generátorem, který má slabý dmg může být občas očistec (obzvlášť když zbyde žlutá elita sama nebo rift guardian). Pokud v partě zabíjí někdo jiný a ty jen rozdáváš palmu, tak pohoda... v tom případě by cyclone byl dobrej, aby vše bouchlo pěkně na hromádce a moc neobtěžovalo dmg dealera). Sweeping wind jsem na dmg nikdy nepoužíval, pouze na spirit regen, tak nevím jak moc to dává, ale i tak má relativně slabý dosah.
I s padáním hry o kterém se zmiňuješ si myslím, že máš na T1-2 toughness až až. Ale na HC se mi osvědčila mantra of salvation runa divine protection, protože pasivka NDE sama o sobě je celkem k ničemu, přidá pár vteřin v průseru.
Toť z patra pro začátek asi vše co jsem měl na srdci
EDIT: můžeš kouknout ke mně na sezonního monka. Toughness ingame s plným stackem Taeguku je 20M+ a na T6 to odsejpá a krizové situace jen výjimečně. Pasivku Unity občas vyměním za Sixth sense. (Pravda, za těch pár dní co sezóna běží jsem měl fakt štěstí na drop)
EDIT 2 : Každopádně jsem na zapomněl na to nejdůležitější, sehnat Sunwuko set , ten posune tvůj DMG mnohonásebně, i když ne papírově. Už 2 set je fajn a se 4 setem už je to pohádka Pokud nechceš jít s proudem, tak má Monk i další možnosti, jako druhý se pro Dashing strike nebo čistě support se Cyclonem a palmou.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Jak píše kolega.
Ohledně toughness to poznáš sám ale 30m je šílené moc.
Já během t6 s 15 tuším jak nic. Důležité je nejakej life on hit bo life for spirit spend.
Na dmg crit chance, crit damage, a pokud jedeš jednorucky tak je důležité i attak speed.
A hlavně nestav Monka aby přežil výpadek, protože i na tom T1 můžeš chcipnout a nenadelas nic.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Ohledně toughness to poznáš sám ale 30m je šílené moc.
Já během t6 s 15 tuším jak nic. Důležité je nejakej life on hit bo life for spirit spend.
Na dmg crit chance, crit damage, a pokud jedeš jednorucky tak je důležité i attak speed.
A hlavně nestav Monka aby přežil výpadek, protože i na tom T1 můžeš chcipnout a nenadelas nic.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Taky pridam par postrehu z meho monka (nektere veci jsou v podstate common knowledge ale opakovani neuskodi)
- dualwield je lepsi pokud chces davat dmg generatorem
-obourucky jsou boost pro dmg skilly
- toughtness nahnana pres dodge je o hubu, fajn kdyz uhnes ale jak ti parkrat pristane nejaka poradna mezi svitilny je pruser (spike dmg )
- packa ma vybornou synergii s cyklonem (holy runa, zadna jina)
- pokud chces packovat doporucuju WotHF a runu podle elementu ktery pouzivas, pomuze na single target, zbytek poresi packa
- u dualwieldu: generatory davaji dmg na stridacku z jedne a druhe zbrane, skilly pocitaji dmg pouze z primarni zbrane a ne z offhandy
- sunwoko....
- inna se taky hodi....
- trup pasek kalhotky inna, ruce amulet ramena nebo helma sunwoko, zbytek aughild a cekat na slusny gundo gear
Sem na telefonu tak na gear se ti nekouknu, ale monk guru je tu stejne seton
- dualwield je lepsi pokud chces davat dmg generatorem
-obourucky jsou boost pro dmg skilly
- toughtness nahnana pres dodge je o hubu, fajn kdyz uhnes ale jak ti parkrat pristane nejaka poradna mezi svitilny je pruser (spike dmg )
- packa ma vybornou synergii s cyklonem (holy runa, zadna jina)
- pokud chces packovat doporucuju WotHF a runu podle elementu ktery pouzivas, pomuze na single target, zbytek poresi packa
- u dualwieldu: generatory davaji dmg na stridacku z jedne a druhe zbrane, skilly pocitaji dmg pouze z primarni zbrane a ne z offhandy
- sunwoko....
- inna se taky hodi....
- trup pasek kalhotky inna, ruce amulet ramena nebo helma sunwoko, zbytek aughild a cekat na slusny gundo gear
Sem na telefonu tak na gear se ti nekouknu, ale monk guru je tu stejne seton
Using Tapatalk
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
jako začínající monk (skoro už 2 týdky ) zkusím nahodit něco ze svého pohledu ...
- SWK set 4ever - dráždit kadalu v pořadí rukavice,ramena a hlava
- 2H vs. 1H - chápu 1H plus CDR je lákavá cesta, ale vzhledem k tomu což psal moonfear (obourucky jsou boost pro dmg skilly) se mi 2H zdála jako mnohem ale MNOHEM snažší cesta
- Exploding Palm je prostě OP skill a nemůže chybět
- spirit generátory Fist of Thunder/Quickering - nejsnažší cesta, Sweeping wind/Inner Storm (uchylná klikárna, ale později Taegukem ultimátní combo), Mystic Ally/Air Ally (později combo s Curdest botama) a v neposlední řadě čtvrtá pasivka Exalted soul
- pokud pojedeš ještě zvony a nemáš gundo gear pak na spirt regen použij Reapers Wraps od kováře - neocenitelný (jedu non-season a mám je furt)
- "kdo zdrhne, vyhraje" - Dashing strike (runu si vyber sám)
- Sweeping Wind má sám osobě malej dmg a je primárně na spirit regen, ale relativně vtipně se dá kombinovat s DOT gemy (Toxin a Pain), pak stačí bejt pouze rychlej a jen běžíš a mobky se o tebe zabíjí samy
- pokud jede člověk zvon, nepodceňuj phys runu na stun - dostane tě z mnoha průšvihů, ikdyž většinou se jede všechno lightning
- variace na moonfeara: tup pasek kalhotky inna, ruce ramena hlava SWK, bracery ReapersW, boty jaký dojdou, ale fajn budou Illusory z bounty
- velká toughness s velkym LpS a LpH v kombinaci se SweepingWind dokáže velký věci
- kdyby si chtěl jooooo pokoušet craft, tak jako 2H asi největší šance Sunder (ale je to fakt loterie)
- pro pobavení - mám celkovou toughness zhruba jako ty (nahoněnou přes dodge - mantra agility) + unity ring/templar a pokud zapnu sweepening s taegukem (lvl29) což dá nakonec něco přes 42M, tak se mnou moby (grotesky) ve Weeping Hollow můžou hrát knocback fotbal na T6 po celý mapě. Oni se nakonec o mě zabijou, ale je to legrace Čili na T1-2 máš opravdu hodně
- pokud chceš monka si najdi u mě v podpisu
GLandHF
- SWK set 4ever - dráždit kadalu v pořadí rukavice,ramena a hlava
- 2H vs. 1H - chápu 1H plus CDR je lákavá cesta, ale vzhledem k tomu což psal moonfear (obourucky jsou boost pro dmg skilly) se mi 2H zdála jako mnohem ale MNOHEM snažší cesta
- Exploding Palm je prostě OP skill a nemůže chybět
- spirit generátory Fist of Thunder/Quickering - nejsnažší cesta, Sweeping wind/Inner Storm (uchylná klikárna, ale později Taegukem ultimátní combo), Mystic Ally/Air Ally (později combo s Curdest botama) a v neposlední řadě čtvrtá pasivka Exalted soul
- pokud pojedeš ještě zvony a nemáš gundo gear pak na spirt regen použij Reapers Wraps od kováře - neocenitelný (jedu non-season a mám je furt)
- "kdo zdrhne, vyhraje" - Dashing strike (runu si vyber sám)
- Sweeping Wind má sám osobě malej dmg a je primárně na spirit regen, ale relativně vtipně se dá kombinovat s DOT gemy (Toxin a Pain), pak stačí bejt pouze rychlej a jen běžíš a mobky se o tebe zabíjí samy
- pokud jede člověk zvon, nepodceňuj phys runu na stun - dostane tě z mnoha průšvihů, ikdyž většinou se jede všechno lightning
- variace na moonfeara: tup pasek kalhotky inna, ruce ramena hlava SWK, bracery ReapersW, boty jaký dojdou, ale fajn budou Illusory z bounty
- velká toughness s velkym LpS a LpH v kombinaci se SweepingWind dokáže velký věci
- kdyby si chtěl jooooo pokoušet craft, tak jako 2H asi největší šance Sunder (ale je to fakt loterie)
- pro pobavení - mám celkovou toughness zhruba jako ty (nahoněnou přes dodge - mantra agility) + unity ring/templar a pokud zapnu sweepening s taegukem (lvl29) což dá nakonec něco přes 42M, tak se mnou moby (grotesky) ve Weeping Hollow můžou hrát knocback fotbal na T6 po celý mapě. Oni se nakonec o mě zabijou, ale je to legrace Čili na T1-2 máš opravdu hodně
- pokud chceš monka si najdi u mě v podpisu
GLandHF
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Mozem ti aj ja teda dat postrehy z mojho monka.
Podobne ako ty hram divny monk build(nepouzivam sunwoku). Mam strasnu papierovu damage 1.6M(resp 3.2 miliona DPS fire damage)...po aktivacii bano od powerful gemu este o 20 percent vacsiu.....ale moj monk nieje tak efektivny ako sunwoku monk. TOughness mam nieco pod 80Milionov(harmony a vysoky dodge chance....ale vieme ako to je s dodge chanceom:))
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jimm ... o/43439674
Moja filozofia bola urobit ultimatneho fire monka(ked este fire monk bol bez sunowku v kurze).
dalsia vec co som cchel bolo pouzivat co najmenej veci s affixom all resist a vyuzivat harmony a sekundarne rezisty.
Volne miesto primarneho affixu namiesto all resist som tlacil critical chance a damage.(momentlane mam 50 crit a 480 damage tusim)
Dlasia super vec je innas na vsetky mantry....aj pre aprtu aj pre teba(velmi dlho mi nepadali dobre inaas veci tkaze som hral bez toho)
Devastator,sekerka cindercoat a magefisty boli pre mna tiez priorita pre fire damage
Skills
Ako ti uz radili potrebujes nejaky spirit spender na dobry damage, ja mam kick(nieje najlepsi ale vyzera stylovo:))
Na prezitie by som pouzival namiesto serenity dashing strike s runou co ti da dodge na par sekund hore....zdrhnes zo vsetkeho a mas bonus k dodge obrovsky.
Ja pouzivam este fire ally pre lespi damage a ohnivy kruh(pretoze ho mam z inaas setu za 1 spirit a mozem ho mat na 3stacku nonstop)
6ty skill mama mantru na all resisty+dodge(ale mam aj zakaldny effect ostatnych mantr)
Pasisvok mam 5 ked ratam aj Hellfire amulet: UNITY, Near death experience, Harmony, sixth sence(6th sence znizuje NONphysical ak dobre viem a ty si napisal physical a guardianc path)
HINT: Zaujimava kombinacia pre solovu je crudest boots s fire ally + unity pasivka+mantra. Fire ally ti dava 10 percent do damage....ked mas 2x fire ally
pomocou crudest boots tak ams 20 percent bonus k damgeu. Ked tvoja mantra ovplivnuje teba+followera+2x fire ally tak mas dalsich 20 percent do damageu..co je 40 percent viac damage.
HINT 2: Demonhunterov natalys set ti da s RORG 250 dex+ 7 crit chance co je celkom dost...teraz to testujem:)
Kazdopadne vyber si z nasich rad co sa ti paci a hraj podla sebe..je to tak najzaujimavejsie.Ja sa chystam spravit physical sunwoku monka..uvidim ako bude fungovat:)
Podobne ako ty hram divny monk build(nepouzivam sunwoku). Mam strasnu papierovu damage 1.6M(resp 3.2 miliona DPS fire damage)...po aktivacii bano od powerful gemu este o 20 percent vacsiu.....ale moj monk nieje tak efektivny ako sunwoku monk. TOughness mam nieco pod 80Milionov(harmony a vysoky dodge chance....ale vieme ako to je s dodge chanceom:))
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jimm ... o/43439674
Moja filozofia bola urobit ultimatneho fire monka(ked este fire monk bol bez sunowku v kurze).
dalsia vec co som cchel bolo pouzivat co najmenej veci s affixom all resist a vyuzivat harmony a sekundarne rezisty.
Volne miesto primarneho affixu namiesto all resist som tlacil critical chance a damage.(momentlane mam 50 crit a 480 damage tusim)
Dlasia super vec je innas na vsetky mantry....aj pre aprtu aj pre teba(velmi dlho mi nepadali dobre inaas veci tkaze som hral bez toho)
Devastator,sekerka cindercoat a magefisty boli pre mna tiez priorita pre fire damage
Skills
Ako ti uz radili potrebujes nejaky spirit spender na dobry damage, ja mam kick(nieje najlepsi ale vyzera stylovo:))
Na prezitie by som pouzival namiesto serenity dashing strike s runou co ti da dodge na par sekund hore....zdrhnes zo vsetkeho a mas bonus k dodge obrovsky.
Ja pouzivam este fire ally pre lespi damage a ohnivy kruh(pretoze ho mam z inaas setu za 1 spirit a mozem ho mat na 3stacku nonstop)
6ty skill mama mantru na all resisty+dodge(ale mam aj zakaldny effect ostatnych mantr)
Pasisvok mam 5 ked ratam aj Hellfire amulet: UNITY, Near death experience, Harmony, sixth sence(6th sence znizuje NONphysical ak dobre viem a ty si napisal physical a guardianc path)
HINT: Zaujimava kombinacia pre solovu je crudest boots s fire ally + unity pasivka+mantra. Fire ally ti dava 10 percent do damage....ked mas 2x fire ally
pomocou crudest boots tak ams 20 percent bonus k damgeu. Ked tvoja mantra ovplivnuje teba+followera+2x fire ally tak mas dalsich 20 percent do damageu..co je 40 percent viac damage.
HINT 2: Demonhunterov natalys set ti da s RORG 250 dex+ 7 crit chance co je celkom dost...teraz to testujem:)
Kazdopadne vyber si z nasich rad co sa ti paci a hraj podla sebe..je to tak najzaujimavejsie.Ja sa chystam spravit physical sunwoku monka..uvidim ako bude fungovat:)
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Díky za rady. Přeložím si je do mě srozumitelného jazyka a vyzkouším
Největší záhada je pro mě v tuto chvíli slovo "packa"...
Největší záhada je pro mě v tuto chvíli slovo "packa"...
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Asi jsem marný, slepý, nebo blbý, ale ve skillech jsem quivering palm nenašel :/
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Bkbnu takhle pozde vecer, to je skill pro monka do ADnD, exploding palm jsem myslel, mea culpa, omlouvam se za mystifikaci
Using Tapatalk
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Tak zkoušel jsem si překládat skilly. Zvedla se mi DMG, toughness (56M) i recovery.
S gearem jsem si nic nedělal. Některé už mám změněné a musel bych oba sety vyrábět znova. To by spotřebovalo všechen materiál a pak bych neměl na vylepšení sunwoko, až mi konečně padne (zatím mám helmu - díky Hulkovi : )
Mám ale pořád zásadní problém s nějakým "resorce spenderem."
Wave of light snad ani nefunguje. Vyvolám si 4 zvony, pak mi dojde spirit a mobové mají pořád stejná HP.
Cyclone strike fungoval parádně na hodně slabých mobů, ale s elitkama jsem se trápil dlouho. Přemýšlím, že si ho budu dávat jen v partě. Abych usnadnil práci DMG dealerovi. Protože slabé moby rozmlátím rychle i díky svému primárnímu AOE skillu.
Lashing tail kick s asi stejným výsledkem, jako cyclone strike. Akorát to nemá žádný efekt navíc.
Takže mi z toho vychází návrat k exploding palm. Buď s the flesh is weak (abych rychleji udolal elity), nebo essence burn (zhruba stejný princip). Problém je v tom, že pak zase nebudu mít za co utrácet spirit....
Asi bych ještě mohl dodat, že mě absolutně nebaví jet takovou úroveň, kde vše krájím jedna báseň, v zásadě mi absolutně nic nehrozí a jen čekám, co padne. Chci, aby hra byla trochu výzva, takže si dávám vyšší tormenty, než by si většina zvolila. Na těch nižších si klidně stojím v laserech, ignoruji molten výbuchy a to i zmrazený o čem tak hra pak je? Aktuálně mi vyhovuje T3. Už si musím dávat trochu bacha. Daní je ale to, že něco zabíjím déle, než bych měl. Nebát se pádů Diabla a restartů compu (stává se to bohužel poměrně často), valím na T4. A na těchto levelech mám pocit, že se ty skilly typu wave of light, cyclone strike nebo lashing tail kick nemají ani šanci projevit :/
S gearem jsem si nic nedělal. Některé už mám změněné a musel bych oba sety vyrábět znova. To by spotřebovalo všechen materiál a pak bych neměl na vylepšení sunwoko, až mi konečně padne (zatím mám helmu - díky Hulkovi : )
Mám ale pořád zásadní problém s nějakým "resorce spenderem."
Wave of light snad ani nefunguje. Vyvolám si 4 zvony, pak mi dojde spirit a mobové mají pořád stejná HP.
Cyclone strike fungoval parádně na hodně slabých mobů, ale s elitkama jsem se trápil dlouho. Přemýšlím, že si ho budu dávat jen v partě. Abych usnadnil práci DMG dealerovi. Protože slabé moby rozmlátím rychle i díky svému primárnímu AOE skillu.
Lashing tail kick s asi stejným výsledkem, jako cyclone strike. Akorát to nemá žádný efekt navíc.
Takže mi z toho vychází návrat k exploding palm. Buď s the flesh is weak (abych rychleji udolal elity), nebo essence burn (zhruba stejný princip). Problém je v tom, že pak zase nebudu mít za co utrácet spirit....
Asi bych ještě mohl dodat, že mě absolutně nebaví jet takovou úroveň, kde vše krájím jedna báseň, v zásadě mi absolutně nic nehrozí a jen čekám, co padne. Chci, aby hra byla trochu výzva, takže si dávám vyšší tormenty, než by si většina zvolila. Na těch nižších si klidně stojím v laserech, ignoruji molten výbuchy a to i zmrazený o čem tak hra pak je? Aktuálně mi vyhovuje T3. Už si musím dávat trochu bacha. Daní je ale to, že něco zabíjím déle, než bych měl. Nebát se pádů Diabla a restartů compu (stává se to bohužel poměrně často), valím na T4. A na těchto levelech mám pocit, že se ty skilly typu wave of light, cyclone strike nebo lashing tail kick nemají ani šanci projevit :/
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Tady ti jen napovim, spotrebovavat spirit neni podminka ja si ted krajim T4 na pohodu a jediny "spender" mam holy cyklon B, abych dostal vse k dobe, zbytek resi sweeping wind a primary attack, v pasivkach pak nepotrebuju regen a muzu mit neco na dps (T4 protoze stale cekam na swk a pochoden)
Using Tapatalk
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Špatňák: buď v klidu, vše je otázka toho, kdy poskládáš SWK, pak přijde do hry "zvon" a bude tě trápit opačný problém: " kde jen sakra brát spirit?" a nakonec už nebude ani T6 výzvou a budeš jí muset hledat v GR.
Moje postava na první pohled vypadá jako totální salát (on v důsledku je), ale když to maličko přeženu, tak na T6 solo bych pomalu mohl usnout (samozřejmě mi hodně pomáhají paragony, na to nezapomenout)
HINT: Začni pracovat na legendárních gemech. Můžeš to spojit s farmením gearu přes rift guardiany. Vemu klíč na trial a udělám si lvl1. Projdu lvl1 a čekám se zabitím guardiana, abych poskočil s levelem o co nejmíň a tak pořád dokola. Ano, není to efektivní sběr gearu, ale má jednu výhodu - neumřeš a pravděpodobnost, že něco padne, je relativně velká. A ještě BS k tomu jako bonbonek.
Moje postava na první pohled vypadá jako totální salát (on v důsledku je), ale když to maličko přeženu, tak na T6 solo bych pomalu mohl usnout (samozřejmě mi hodně pomáhají paragony, na to nezapomenout)
HINT: Začni pracovat na legendárních gemech. Můžeš to spojit s farmením gearu přes rift guardiany. Vemu klíč na trial a udělám si lvl1. Projdu lvl1 a čekám se zabitím guardiana, abych poskočil s levelem o co nejmíň a tak pořád dokola. Ano, není to efektivní sběr gearu, ale má jednu výhodu - neumřeš a pravděpodobnost, že něco padne, je relativně velká. A ještě BS k tomu jako bonbonek.
Re: HC build monka pro neHC hráče :)
Doplnim, pri slowroll GR staci zabit guardiana aby zbyvalo mene nez 4:30 a dostanes key +1
Using Tapatalk