GR dávají méně xp na PTRAs most of you should know, on live servers, bonus experience on your gear increases the experience gained in Greater Rifts by quite a lot, compared with Torment 6 Rifts. As most of you should also know, this is no longer the case in the PTR.
Patch 2.2.0
Může někdo potvrdit?
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.2.0
Jestli to je pravda nevím, ale na druhou stranu když jsem zkoušel hrát season public game (live), tak opravdu hodně hráčů používá gem ve zbrani na expy, a pak se ty GR ani nedají hrát. Public se dá ještě tak možná na T6, kde to je fuk ale mít ve vyšším GR gem na expy a spoléhat na jiné hráče je docela hnusné.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.2.0
Zase něco vymysleli, lidi to začali hodně používat, tak to nerfli. Normááááááál.
Re: Patch 2.2.0
Tak jsem se k tomu zase dostal až v nedělu, ale zato docela výživně .
Postavil jsem si první Non-Crit High AS build s prstenem Broken promise a musí říct, že je to moc pecka . Set mám z prvních kusů co padli, takže na nic a i přesto to jede jak mašina .
Nyní v základu 13% CritChance(mám CritCH jestě na rukavkách, tam musím dropnout nové bez, kde se bere zbytek netuším ) a těsně nad 1 mega dmg.
S primary útokem co jsem zvolil, prsten procne okamžitě jakmile hitnu moba . DMG rázem poskočí na 3,5 mega!!! Pak díky vysokému AS procne ještě jedna věcička a mám docela stabilně 6 mega DMG !!
Momentálně 1.72 AS s 2H zbraní!!! a půjdu výš .
Podrobný popis najdete po obědě v mé sekci TheoryCraftingu .
(doufám, že prsten nezmění!)
Postavil jsem si první Non-Crit High AS build s prstenem Broken promise a musí říct, že je to moc pecka . Set mám z prvních kusů co padli, takže na nic a i přesto to jede jak mašina .
Nyní v základu 13% CritChance(mám CritCH jestě na rukavkách, tam musím dropnout nové bez, kde se bere zbytek netuším ) a těsně nad 1 mega dmg.
S primary útokem co jsem zvolil, prsten procne okamžitě jakmile hitnu moba . DMG rázem poskočí na 3,5 mega!!! Pak díky vysokému AS procne ještě jedna věcička a mám docela stabilně 6 mega DMG !!
Momentálně 1.72 AS s 2H zbraní!!! a půjdu výš .
Podrobný popis najdete po obědě v mé sekci TheoryCraftingu .
(doufám, že prsten nezmění!)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
Máš 5% ChC v základu, toho se nezbavíš.
Taky už si nechávám použitelné dropy bez ChC, nebo kde jde ChC přerolovat na něco užitečného a zbudou OK staty.
Taky už si nechávám použitelné dropy bez ChC, nebo kde jde ChC přerolovat na něco užitečného a zbudou OK staty.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.2.0
Fakrs , no neva, 5% je dost málo .
BtW. včera jsem potkal na Live v riftu asi 40 goblinů . Od buffu jsem jich tolik neviděl . takže moc radost
BtW. včera jsem potkal na Live v riftu asi 40 goblinů . Od buffu jsem jich tolik neviděl . takže moc radost
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
Očekávám změnu fungování Zodiac ringu nebo změnu skills u Monka.
Vzhedem k tomu, že Zodiac prsten je JEDINEJ item který stačí na PermaSer, tak to na live takhle nepůjde. Znamenalo by to, že jediný co potřebujete pro nesmrtelnost je jeden prsten a zbytek gearu tedy můžete maxovat na DMG až do nekonečna....tough pod milión není problém, když jste 100% času v bublině.
Jediné co by nás tedy brzdilo na GR 50-999 by bylo DMG, což opravdu není správně.
Vzhedem k tomu, že Zodiac prsten je JEDINEJ item který stačí na PermaSer, tak to na live takhle nepůjde. Znamenalo by to, že jediný co potřebujete pro nesmrtelnost je jeden prsten a zbytek gearu tedy můžete maxovat na DMG až do nekonečna....tough pod milión není problém, když jste 100% času v bublině.
Jediné co by nás tedy brzdilo na GR 50-999 by bylo DMG, což opravdu není správně.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- Gorebelly
- Příspěvky:315
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:tvoje mama
Re: Patch 2.2.0
OMG
Re: Patch 2.2.0
Zkoušel někdo vyhodit ty vycraftene věci? Pokud jo, mohl to ten druhý rozbít? :-D
Re: Patch 2.2.0
už jsem to tu psal, obsidian je nesmysl, kterej v zásadě "ničí" hru.Seton píše:Očekávám změnu fungování Zodiac ringu nebo změnu skills u Monka.
Vzhedem k tomu, že Zodiac prsten je JEDINEJ item který stačí na PermaSer, tak to na live takhle nepůjde. Znamenalo by to, že jediný co potřebujete pro nesmrtelnost je jeden prsten a zbytek gearu tedy můžete maxovat na DMG až do nekonečna....tough pod milión není problém, když jste 100% času v bublině.
Jediné co by nás tedy brzdilo na GR 50-999 by bylo DMG, což opravdu není správně.
Stejně jako permaBerk, kterej tam teď maj, taky blbost
Mohl bys pls zkusit, co dělá ten meč s CDR (6s) s dashing strikem ? je nekonečnej ? to by byla taky řádná volovina
Re: Patch 2.2.0
Až ho najdu (a pokud se dostanu přes frontu) tak zkusím
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.2.0
Nepřehnali to s bossem se jménem "ORLASH"? Jak se vám s ním méle bojovalo na vyšším GR.
Udělali z něj Diabla z D2 a fluše to nějak často.
Teda ten REND WW set pro Barbara mě přišel na používání ěnjakej komplikovanej a i s tím prestenem s +450% WW dmg nic moc nějak. Asi na to holt nemám hlavu a prsty. Vopruz proti pet Barbarovi na hraní. To rovnou můžu hrát monka, tak to má celkem logiku ten prstoklad.
Udělali z něj Diabla z D2 a fluše to nějak často.
Teda ten REND WW set pro Barbara mě přišel na používání ěnjakej komplikovanej a i s tím prestenem s +450% WW dmg nic moc nějak. Asi na to holt nemám hlavu a prsty. Vopruz proti pet Barbarovi na hraní. To rovnou můžu hrát monka, tak to má celkem logiku ten prstoklad.
Re: Patch 2.2.0
No jasně, boostly Orlashe, protože ten vlastně nic nedělal jóóó takovej StoneSinger, ten by naopak zasloužil nerf
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
Na stone ať nešahají, z něho mám větší radost než když padne legenda :-)
Re: Patch 2.2.0
No tak to je pochopitelný, protože když se ukáže, máš GR jistej .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.2.0
No neviem mne sa zmeny hodne pacia jedna podstatna vec k patchu je ze by mohol blizzard pritlacit na pilu este viac kludne nech sa v patchi a dalsich patchoch kludne bostuju legendarky sety a podobne sak koho bavi pizlat stale GR 30+ potom 50+ boli vlastovky sak nech je citit neaky progres. Urcite by som pridal casom dalsie epicke legendy .... a mohlo by sa kludne este pouvazovat aj gemoch do sperkoch pocilo by sa mi pridat iny progres lvl. ... napriklad do 25 lvl by som nechal povodne .... od 25 do 50 by som zdvojnasobil povodne core 1 vlastnost gemu... a na 50 lvl by som pridal este 3 vlastnost gemu....nieco podobne.
Ale urcite to chce progres nie pizlat sa rok na neakej zamrznutej urovni lebo ani ty top nolife hraci s pecka rolmy sa uz neposunu. Takze dufam ze sa ide spravnym smerom. A treba sa pripravit na datadisk /teda dufam ze bude/ a prekvapia nas zasa s niecim novym super.
Ale urcite to chce progres nie pizlat sa rok na neakej zamrznutej urovni lebo ani ty top nolife hraci s pecka rolmy sa uz neposunu. Takze dufam ze sa ide spravnym smerom. A treba sa pripravit na datadisk /teda dufam ze bude/ a prekvapia nas zasa s niecim novym super.
Re: Patch 2.2.0
It’s interesting that you mention permanent Serenity uptime.
The concept of permanent immunity has actually been on our radar since we introduced Cooldown Reduction in Reaper of Souls. Since then, we’ve seen many players who have been able to skirt the edges of permanent immunity using this affix. Frankly, we think that’s awesome, since we love it that players can customize their characters in different ways.
While it’s our goal for CDR to be a desirable affix, and while we’re okay with players greatly reducing the cooldown of their immunity skills, we also want to avoid a scenario where permanent immunity is possible. For instance, in patch 2.1.2, we put a cooldown on Smoke Screen to mitigate permanent immunity builds for the Demon Hunter so that you couldn’t chain this skill back-to-back.
Starting in the next PTR patch, we’ll be applying this philosophy to the following immunity skills.
Spirit Walk
Serenity
Smoke Screen
Laws of Hope – Stop Time
With this, the cooldowns on these skills will begin after their buff ends. To minimize negatively impacting the normal use case for these skills, we’re lowering the cooldown time to compensate – for example, Serenity is going from a 20 second cooldown that starts on activation, to a 16 second cooldown that starts when Serenity ends.
Previously, we may have decided against adding an item power to the game that might lead to permanent invulnerability. However, with these new changes, we’ll have much more freedom in designing new and powerful items, since there will be a stop gap to ensure that permanent invincibility is no longer a concern.
We wanted to let you all know about the above changes in advance, so that you’ll be prepared for them in the next PTR patch. I'll be eager to hear everyone's thoughts once these changes actually go into effect.
Re: Patch 2.2.0
To mi pokalej holý záda.... Blizz dostal DOBRÝ nápad? Asi se blíží konec světa.
Using Tapatalk
Re: Patch 2.2.0
Tak to je zajímavá změna konceptu a líbí se mi tahle cesta. Chvíli jsem akorát musel přemýšlet, jak to bude vlastně fungovat.
Ve výsledku (když ještě třeba u Serenity sníží cooldown) bude možné mít hodně vysoký uptime, ale nikdy nepůjde dosáhnout perma. Vždy tam po všech redukcích zbyde nějaký zbylý cooldown pro který bude vždy nějaký minimální čas trvat než ho Zodiac vynuluje.
Ve výsledku (když ještě třeba u Serenity sníží cooldown) bude možné mít hodně vysoký uptime, ale nikdy nepůjde dosáhnout perma. Vždy tam po všech redukcích zbyde nějaký zbylý cooldown pro který bude vždy nějaký minimální čas trvat než ho Zodiac vynuluje.