Patch 2.4.0
Blizz není od začátku RoS schopný vybalancovat sety, které vpodstatě představují jednotlivé classy (snad ani nechce - má to tak, že jedno je OP ten a pak na oplátku za tamten), natož aby vybalancovali LoN, který je pro všechny chary a musí vybalancovat každou jednu spec každého jednoho charu, tzn. vybalancovat několik buildů pro každou postavu a pak to celé vzít a vybalancovat ty class buildy mezi sebou, což je prakticky nemožné a mimo jiné by to znamenalo přepracovat všechny skilly a pasivky a class lege u všech charů, takže klidně může být LoN tak slabý, aby neohrozil sety, ale dal alternativu hráčům, kteří to nehrotí - play your own way, nebo nechtějí hrát sety. Jsem zvědav jak to s tím vymyslí, jestli mě přechytračí.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.4.0
Přesně jak píše Dava_C. A disbalance mezi chary pro LoN je obrovská. Za současné situace když nastaví LoN, aby byl na úrovni nebo těsně pod sety, tak to znamená, že to tak bude jen pro některé chary a pro ostatní bude už dost slabý.
Dle prvních testů LoNu při ještě 800% to byl rozdíl mezi chary s LoN více než 20GR, což je strašně moc.
Líbil se mi jeden návrh na US foru a to nastavit hodnoty LoN pro každých char jinak, to by hodně pomohlo menšímu nerfu.
Dle prvních testů LoNu při ještě 800% to byl rozdíl mezi chary s LoN více než 20GR, což je strašně moc.
Líbil se mi jeden návrh na US foru a to nastavit hodnoty LoN pro každých char jinak, to by hodně pomohlo menšímu nerfu.
Re: Patch 2.4.0
Jediný účel je medle ten, že když máte postavu, která se jmenuje Mojeprdelkaprotahovaná, hrajete s ní 25/8/370 a máte na ní nahráno 696969 hodin, tak aby s ní člověk mohl hrát i v sezóně a nemusel si zakládat novou postavu.marian_r píše:http://eu.battle.net/d3/en/blog/1994104 ... on_RebirthTyckin píše:Přemýšlím nad budoucí funkcí "REBIRTH", tzn. převod vybaveného hrdiny do nové sezóny.
Pokud se převede s gearem i s tím co má v inventáři, a nebude to omezeno pouze na jednoho hrdinu, nýbrž všechny, pak si takhle můžete ze současné sezony do nové přestěhovat hrdiny i kompletní truhlu skrze jejich inventáře, což by byla pakárna popírající sezonu jako takovou.
Jedinou ztrátou by pak byly goldy, zřejmě paragony a hrdiny by bylo nutno znovu udělat na 70lvl jak tam čtu. Snad to tak nebude.
Neviem načo to tam je...
Sometimes, when you finish a Season, you just can’t wait to jump straight into the next one. We wanted to introduce a way for players to transition from Season to Season quickly and seamlessly, avoiding the tedium of the end-of-Season purge. The Season Rebirth option does just this, taking a non-Seasonal hero, reducing them to level 1, and stripping all their gear. Any gear removed from a hero in this way is automatically mailed to you in the non-Season, giving you thirty days to reclaim the items at a later time.
Plus ještě to, že to de facto šetří místo (sloty) pro postavy, protože není třeba před sezonou mazat chary a dělat si místo na sezonní. Mně se to celkem líbí, není to špatný nápad.
Re: Patch 2.4.0
Tak Sader s LoN ještě na původních 800% už je na GR101. Tzn. po nerfu na 100% to bude pořád GR88.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.4.0
Hergot co je to za build ten sader vlastně? Jsem to zase zapomněl.
Jinak si zapiště, že tvrdím, aby s tím neměli práci, tak LoN nerfnou tolik, že to bude max na fun buildy jinak na nic. A zrovna tohle by se mi líbilo, mohl bych si navrhnout build jak já chci a byl by i OK pro GR (při nastavení na stejnou úroveň ostatních setů - ale to právě nezvládnou) a nikoli každý patch hrát předpřípravenou vyčůranou stopu ve sněhu, abych se někam dostal? Přesně předpřipravený ultraset a hrát ten, když chci hrát nějakou classu.
Mrazoprdi to tak dělají - nalajnují set pro clasuu a pro ovce- hráče s tím hrajte tohle nebo nic, resp. se nedostanete ve hře dál. Jsme tak vlastně ovce nucené dělat až moc to co předpřipravil Marzoprd. S malou variablitou ve srovnání s celkovým množstvím skillů pro danou classu. A to je právě to co mě na D3 od zavedení tohoto sejří a nechce se mi to už hrát. To je jak za komančů co si pamatuju už. "Drž hubu dělej tohle (hraj tohle předpřipravené kombo) jinak tytyty. Tedy červenou vlajku a básničky pro lokální buňky KSČ mít musíš, resp. musíš jít plácat, ale na výběr ti dáme jestli tam přijdeš o 1 nebo 5 minut dříve.
Jinak si zapiště, že tvrdím, aby s tím neměli práci, tak LoN nerfnou tolik, že to bude max na fun buildy jinak na nic. A zrovna tohle by se mi líbilo, mohl bych si navrhnout build jak já chci a byl by i OK pro GR (při nastavení na stejnou úroveň ostatních setů - ale to právě nezvládnou) a nikoli každý patch hrát předpřípravenou vyčůranou stopu ve sněhu, abych se někam dostal? Přesně předpřipravený ultraset a hrát ten, když chci hrát nějakou classu.
Mrazoprdi to tak dělají - nalajnují set pro clasuu a pro ovce- hráče s tím hrajte tohle nebo nic, resp. se nedostanete ve hře dál. Jsme tak vlastně ovce nucené dělat až moc to co předpřipravil Marzoprd. S malou variablitou ve srovnání s celkovým množstvím skillů pro danou classu. A to je právě to co mě na D3 od zavedení tohoto sejří a nechce se mi to už hrát. To je jak za komančů co si pamatuju už. "Drž hubu dělej tohle (hraj tohle předpřipravené kombo) jinak tytyty. Tedy červenou vlajku a básničky pro lokální buňky KSČ mít musíš, resp. musíš jít plácat, ale na výběr ti dáme jestli tam přijdeš o 1 nebo 5 minut dříve.
- wolowizard
- Quill Rat
- Příspěvky:12
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:WoloWizaRD#2193
Re: Patch 2.4.0
Zkoušel jsem ptáka ohniváka na wizardovi, docela to šlo, akorát by to chtělo podpořit nějakým kvalitním opaskem. Velmi mě znervózňuje absence některých ikon (pasivky, bonuisy), páč nervim, jestli mám nahozeno to, co bych měl mít... Je to sice u skillů, ale je to míň na očích.
Dneska už podruhé stahuju 2GB patch...
Dneska už podruhé stahuju 2GB patch...
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.4.0
To rozbalení bonusů by asi bylo lepší do strany než nahoru ne? Do strany by to rušilo asi méně.
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.4.0
Nový recept, Caldesann's Despair je zajimavej napad. Ovsem nikde jsem se nedovedel, jestli to pujde stackovat nebo ne. Prosim vite to nekdo?
Re: Patch 2.4.0
Gold Eagle
Imho by som zrusil sety a spravil legendarky s afixami a nie nalajnoval seta hop podte pushovat aj tak naprd GR ktore nemaju nic so skillom a postavenym buildom a statmi na danom chare , ale o masovom rollovani mobov a mapiek .
Imho by som zrusil sety a spravil legendarky s afixami a nie nalajnoval seta hop podte pushovat aj tak naprd GR ktore nemaju nic so skillom a postavenym buildom a statmi na danom chare , ale o masovom rollovani mobov a mapiek .
Re: Patch 2.4.0
Jestli jsem to dobře pochopil, tak stakovat ne. Přepisovat ano.Zmener píše:Nový recept, Caldesann's Despair je zajimavej napad. Ovsem nikde jsem se nedovedel, jestli to pujde stackovat nebo ne. Prosim vite to nekdo?
Tzn. když nahodíš lvl50 leggem, tak se ti přičte 250 prim statu. Když tam dáš posléze lvl40 leggem, tak se ti k původní hodnotě prim statu přičte jen 200 (místo původních 250). Doufám, že jsem to napsal srozumitelně, dneska se jaksi divně vyjadřuju. :-)
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.4.0
Jo napsal diky. No to stackovani by bylo asi casem moc op no, ale skoda. Ale aspon nejakej dalsi buff.
- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Re: Patch 2.4.0
Koukám, že demence s error 395017 je zpátky, takže na PTR možná za 72 hodin.
Re: Patch 2.4.0
Sader ještě stále s původní hodnotou LoN 800% už je na GR106. Takže i po připravovaném nerfu na 100% to bude pořád GR93 a stále výrazně před čímkoliv bez LoN.
- Sonic1SVK
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Sonic1SVK#2152
Re: Patch 2.4.0
PTR uz ide. Vsetci valia Legendary ancient build. DH GR 93. Demencia.
-
- Wraith
- Příspěvky:182
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Patch 2.4.0
Nejaké videá? Nikde nemožem nájsť tie vyšie GR alebo hru za DH či monka na tých GR s novými setamiSonic1SVK píše:PTR uz ide. Vsetci valia Legendary ancient build. DH GR 93. Demencia.
Re: Patch 2.4.0
Hm, tak už s původní hodnotou LoN 119GR zahráno s Thorns Saderem.
K nerfu LoN na 100% budou muset přidat i další nerf Thorns, jinak by musel být nerf LoNu mnohonásobně větší.
edit: Oprava, tak už GR120 :-)
K nerfu LoN na 100% budou muset přidat i další nerf Thorns, jinak by musel být nerf LoNu mnohonásobně větší.
edit: Oprava, tak už GR120 :-)
Re: Patch 2.4.0
120 to už je číslo no tak jsem zvědav a furt se hraje 3x x 3X (3XM a x SM)?Mlok píše:Hm, tak už s původní hodnotou LoN 119GR zahráno s Thorns Saderem.
K nerfu LoN na 100% budou muset přidat i další nerf Thorns, jinak by musel být nerf LoNu mnohonásobně větší.
edit: Oprava, tak už GR120 :-)
Re: Patch 2.4.0
Thorny nervout můžou, ale čísla u setu musí navýšit, protože to pak zase bude jinak nepoužitelný :-)
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.4.0
Thornsy měly být super už přece dávno. Pamatuji na ty keci.
Re: Patch 2.4.0
I skoro všechny ostatní postavy jsou s LoN už přes GR90 (už i třeba DH), tzn. i po nerfu to bude kolem GR80, tedy vysoko až až. A třeba u DH LoN i se 100% bonusem je o dost silněnšjí než U6 i M6. A jen M4 + S4 se tomu přibližuje.
Těch 100% u LoN je podle mě úplné maximum, kde to nechat a i s touhle hodnotou to nejspíš vyjde nejsilnější u většiny postav.
Těch 100% u LoN je podle mě úplné maximum, kde to nechat a i s touhle hodnotou to nejspíš vyjde nejsilnější u většiny postav.