Ja by som tiez chcel frajerit ze davam 64 gf (asi girl friends) len co by na to povedala moja zenaReptileSVK píše:Len potom nech nefrajeria ze davaju gf 64.
Patch 2.4.0
je to cistokrvny bavic.
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:85
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hitacu#2596
Re: Patch 2.4.0
to záleží na tom jak to podáš...Sarevok píše:je to cistokrvny bavic.Ja by som tiez chcel frajerit ze davam 64 gf (asi girl friends) len co by na to povedala moja zenaReptileSVK píše:Len potom nech nefrajeria ze davaju gf 64.
miláčku, neboj, je jí 64 let, brzy budem dědit ...
nebo
miláčku, neblázni, vždyť těch holek ještě nebylo víc, jak 64...
a pak už je to o tom, jestli je tvoje žena materialistická, nebo majetnická
-
- Wraith
- Příspěvky:182
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Patch 2.4.0
No tým prstenom a 800% bonusom dmg len potvrdili to čo si o nich myslela vačšina a to že hru nevedia absolutne vybalancovať jediné čo vedia je pridávať do hry obsah, čo v niektorých prípadoch bude viest k stále vačšej nevyváženosti
Re: Patch 2.4.0
Nevíte někdo proč nejde dát do kostky Corrupted Ashbringer?
- witekcz
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:1206
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:VitekP#2890
Re: Patch 2.4.0
Moc OP.
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.
Re: Patch 2.4.0
konkretne v tomto pripade nie. vedeli skor ako ptr spustili ze rozumna hodnota je tak 75% len mali chut otestovat nieco sialene OP, kam az ludia budu schopny s tym zajst v GR. si treba uveomit ze ptr je na prave taketo ucely a ak je niekto schopny naprogramovat 3D engine a matematicke fungovanie vsetkeho co v hre je tak nema problem vyratat teoreticky dmg output. zvlast tak primitivvne cislo ako teoreticke maximum ancient predmetov * 800%Psychotoxic píše:No tým prstenom a 800% bonusom dmg len potvrdili to čo si o nich myslela vačšina a to že hru nevedia absolutne vybalancovať jediné čo vedia je pridávať do hry obsah, čo v niektorých prípadoch bude viest k stále vačšej nevyváženosti
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.4.0
Na základš zkušeností z předchozívh PTR a vln nerfů a boostů stejných stylů hraní u stejných class.
Re: Patch 2.4.0
Těch 800% dali na začátku schválně. Rovnou říkali, že je to přepálené. Oni také něco spočítat umí. Dle výpočtu rozumné dmg byl podle mě ten první nástřel se 75%.
Extrémní přestřelení dmg má i nějaké rozumné důvody. Tím jak to bylo hodně přepálené, tak to zkoušelo mnohem více lidí a hnali to co nejvýše. Tím si Bliz. lépe otestoval možnosti kam až to s LoN půjde a dle toho může přesněji nastřelit už reálnou hodnotu.
A teď nové změny v další iteraci PTR, zatím je to datamined:
"Legacy of Nightmares 2p: While this is your only Item Set bonus every Ancient item you have equipped increases your damage dealt by 100% (down from 800%) and reduces your damage taken by 4%."
To jen potvrzení nerfu LoNu na 100%.
"P2_ItemPassive_Unique_Ring_028 Attacks increase your damage by [{VALUE1}*100]% for 8 seconds. Arcane, Cold, Fire, and Lightning attacks each add one stack. At 4 stacks, each different elemental attack extends the duration by 2 seconds, up to a maximum of 8 seconds"
Super, to už bude konečně i hratelné dle mého vkusu. Konečně bude přidaný stack refreshovat. Předchozí mechanismus byl opravdu na palici.
A k tomu ještě trochu navýšení dmg:
"Tal Rasha's Elements 6p: Attacks increase your damage by 300% (up from 200%) for 8 seconds"
FB set dostl mírný nerf, což se dalo čekat:
"P4_ItemPassive_Unique_Ring_015 Your damage is increased by [{VALUE1}*100]% for each enemy that is burning. Elites that are burning increase your damage by [{VALUE1}*15001000]%."
Tady by mi nevadil ani ještě o trošku větší na cca 800%. Ale mohli mírně navýšit hodnotu pro obyč moby, což se bohužel nestalo. Takhle bude set pořád docela vysoko v GR, ale pořád zůstane problém zabít menší množství obyč mobů (když tam není elitka).
"P4_ItemPassive_Unique_Ring_066 Your Arcane Torrent, Disintegrate, and Ray of Frost also cast one of your other damaging Arcane Power Spenders every second."
Omezení na jeden spender. To mi přijde rozumné, stejně se to tak většinou už i teď hrálo na PTR.
"Delsere's Magnum Opus 4p: Unknown change.
Delsere's Magnum Opus 6p: Enemies affected by your Slow Time take 2000% (up from 1500%) more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse abilities."
Navýšení dmg Delsere's setu, otázkou zůstává, zda to bude stačit. Pokud bude i nějaká rozumná změna u 4p, tak by to také mohlo už být použitelné.
A k tomu změna Point of No Return
"Slow Time - Point of No Return : Enemies that enter or leave the Slow Time area are stunned for 35 seconds."
Edit:
Tak nový 4p bonus Del by měl být dmg redukce
"Del 4p is now 50% DR while standing in the bubble. 25% for allies.
6p is now up to 2000%. Not sure if it's while you're in the bubble or while enemies are. Hopefully it's the former as it would make more sense.
-dolynick "
Tady doufám v to samé co dolynick, tedy, aby dmg bonus byl také když stojím v bublině, jinak by to nedávalo moc smysl (dmg redukce když stojím v bublině a dmg bonus házet bublinu na moby a tedy zase v ní nestát).
Extrémní přestřelení dmg má i nějaké rozumné důvody. Tím jak to bylo hodně přepálené, tak to zkoušelo mnohem více lidí a hnali to co nejvýše. Tím si Bliz. lépe otestoval možnosti kam až to s LoN půjde a dle toho může přesněji nastřelit už reálnou hodnotu.
A teď nové změny v další iteraci PTR, zatím je to datamined:
"Legacy of Nightmares 2p: While this is your only Item Set bonus every Ancient item you have equipped increases your damage dealt by 100% (down from 800%) and reduces your damage taken by 4%."
To jen potvrzení nerfu LoNu na 100%.
"P2_ItemPassive_Unique_Ring_028 Attacks increase your damage by [{VALUE1}*100]% for 8 seconds. Arcane, Cold, Fire, and Lightning attacks each add one stack. At 4 stacks, each different elemental attack extends the duration by 2 seconds, up to a maximum of 8 seconds"
Super, to už bude konečně i hratelné dle mého vkusu. Konečně bude přidaný stack refreshovat. Předchozí mechanismus byl opravdu na palici.
A k tomu ještě trochu navýšení dmg:
"Tal Rasha's Elements 6p: Attacks increase your damage by 300% (up from 200%) for 8 seconds"
FB set dostl mírný nerf, což se dalo čekat:
"P4_ItemPassive_Unique_Ring_015 Your damage is increased by [{VALUE1}*100]% for each enemy that is burning. Elites that are burning increase your damage by [{VALUE1}*15001000]%."
Tady by mi nevadil ani ještě o trošku větší na cca 800%. Ale mohli mírně navýšit hodnotu pro obyč moby, což se bohužel nestalo. Takhle bude set pořád docela vysoko v GR, ale pořád zůstane problém zabít menší množství obyč mobů (když tam není elitka).
"P4_ItemPassive_Unique_Ring_066 Your Arcane Torrent, Disintegrate, and Ray of Frost also cast one of your other damaging Arcane Power Spenders every second."
Omezení na jeden spender. To mi přijde rozumné, stejně se to tak většinou už i teď hrálo na PTR.
"Delsere's Magnum Opus 4p: Unknown change.
Delsere's Magnum Opus 6p: Enemies affected by your Slow Time take 2000% (up from 1500%) more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse abilities."
Navýšení dmg Delsere's setu, otázkou zůstává, zda to bude stačit. Pokud bude i nějaká rozumná změna u 4p, tak by to také mohlo už být použitelné.
A k tomu změna Point of No Return
"Slow Time - Point of No Return : Enemies that enter or leave the Slow Time area are stunned for 35 seconds."
Edit:
Tak nový 4p bonus Del by měl být dmg redukce
"Del 4p is now 50% DR while standing in the bubble. 25% for allies.
6p is now up to 2000%. Not sure if it's while you're in the bubble or while enemies are. Hopefully it's the former as it would make more sense.
-dolynick "
Tady doufám v to samé co dolynick, tedy, aby dmg bonus byl také když stojím v bublině, jinak by to nedávalo moc smysl (dmg redukce když stojím v bublině a dmg bonus házet bublinu na moby a tedy zase v ní nestát).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 20.11.2015, 07:57 hod., celkem upraveno 1 x.
- witekcz
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:1206
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:VitekP#2890
Re: Patch 2.4.0
PTR dostane wipe
Kód: Vybrat vše
http://diablo.blizzpro.com/2015/11/19/patch-2-4-ptr-wipe-incoming/
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.
Re: Patch 2.4.0
hmmm toho nerfu FB je skoda, vcera jsem to chvili testoval s velmi prumernou vybavou, a GR70 bez vetsich problemu.
Trabl ale zacina byt tougness, kolem teto hodnoty se myslim rozviraji nuzky mezi dostatecne velkym DPS ale malym toughnes, nepomuze ani kombinace 50 procent redukce z Unity, dalsich 50 procent redukce z chestu a dalsich 25 procenn z bubliny, cili bude asi nutny navrat ke gemu na regeneraci a Halo ringu (do GR70 to jde i bez nich, ciste vse do DPS...), na ukor DPS.
Kazdpadne stale velmi pekny build, bez nutnosti otrockeho mackani klaves 1-4, jen tak dal, ze to trvalo...
Trabl ale zacina byt tougness, kolem teto hodnoty se myslim rozviraji nuzky mezi dostatecne velkym DPS ale malym toughnes, nepomuze ani kombinace 50 procent redukce z Unity, dalsich 50 procent redukce z chestu a dalsich 25 procenn z bubliny, cili bude asi nutny navrat ke gemu na regeneraci a Halo ringu (do GR70 to jde i bez nich, ciste vse do DPS...), na ukor DPS.
Kazdpadne stale velmi pekny build, bez nutnosti otrockeho mackani klaves 1-4, jen tak dal, ze to trvalo...
Re: Patch 2.4.0
Snížení na 1000% není tolik. Tzn. 66% původní hodnoty. A to odpovídá -3GR. I s -3GR je na tom FB set pořád hodně dobře. Navíc to nebude mít jen negativní efekt. Tím, že elitky budou žít déle, tak bonus bude déle využitelný pro zabití obyč mobů. Takže to paradoxně i trošku pomůže (i když ve výsledku to pořád bude mírný nerf).
Já to zatím pořádně netestoval jak nemám pořádnou výbavu na Wiz. (už začínám na life utrácet shardy u Wiz. abych aspoň něco nasbíral do vydání patche), ale co dnes čtu na US fóru, tak ani s defense to není tak špatné.
Už dva lidi tam odehráli GR80+ bez použití Halo ringu. Totiž tohle je podstatné, protože Halo na PTR fungoval lépe než měl (jak tam aktuálně nefunguje omezení CC efectů na moby). Takže Halo bude v nové iteraci PTR zase daleko slabší.
Ale jak je vidět, tak to takový problém nebude když to jde i bez něj.
Já to zatím pořádně netestoval jak nemám pořádnou výbavu na Wiz. (už začínám na life utrácet shardy u Wiz. abych aspoň něco nasbíral do vydání patche), ale co dnes čtu na US fóru, tak ani s defense to není tak špatné.
Už dva lidi tam odehráli GR80+ bez použití Halo ringu. Totiž tohle je podstatné, protože Halo na PTR fungoval lépe než měl (jak tam aktuálně nefunguje omezení CC efectů na moby). Takže Halo bude v nové iteraci PTR zase daleko slabší.
Ale jak je vidět, tak to takový problém nebude když to jde i bez něj.
Re: Patch 2.4.0
jak to je vlastne s progresem ktery udelam na PTR, ten bude po jeho skonceni uplne ztracen, anebo se mi predmety i paragony presunou do live uctu? Nepredpokladam to (to by PTR hral kazdej, uz jen kvuli bufu na dropu legend kdy ma clovek za hodinu vsechno) ale rad bych si to potvrdil.... diky
Re: Patch 2.4.0
O vše přijdeš, z Ptr se na life nic nedostane
Re: Patch 2.4.0
Nejen, že nic nepůjde na live z progresu na PTR, ale i v rámci PTR dojde teď s novou iterací ke kompletnímu smazání. Takže i pro testování bude třeba třeba všechen nový gear na PTR najít znovu.
Museli sáhnout i k promazání PTR (nejen žebříčků), protože jak šlo např. s Crusem dát GR150, tak někdo už má gemy na lvl 150. A to by i po nerfu/opravě u Cruse ovlivnilo další testování.
Museli sáhnout i k promazání PTR (nejen žebříčků), protože jak šlo např. s Crusem dát GR150, tak někdo už má gemy na lvl 150. A to by i po nerfu/opravě u Cruse ovlivnilo další testování.
Re: Patch 2.4.0
Jinak fungující CC na PTR je pro mě docela problém :/. Mohli by to dát do pořádku. A LoN už taky ať změní, ať člověk může testovat normálně, teď ty buildy s LoN nemá cenu hrát (mám nachystanýho Cold TR monka s LoN).
Zkráta ať už to resetnout, ale co nejdřív, takhle nám utíká drahocenej čas na testy (hlavně skrz CC, samozřejmě jak kterej build)
Zkráta ať už to resetnout, ale co nejdřív, takhle nám utíká drahocenej čas na testy (hlavně skrz CC, samozřejmě jak kterej build)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
CC by mělo být také opraveno v nové iteraci, která už snad přijde na PTR hodně brzo, když už je patch datamined.
Re: Patch 2.4.0
Jj, škoda že zrovna tento týden (kdy jsem od pondělí doma sám bez ženy a syna) to bylo takhle :/.
Btw:
Monkey King's Garb 2p: Your damage taken is reduced by 50% (uo from 5%) for each stack of Sweeping Wind you have.'
Olalalaaaa to se bude muset prubnout
Btw:
Monkey King's Garb 2p: Your damage taken is reduced by 50% (uo from 5%) for each stack of Sweeping Wind you have.'
Olalalaaaa to se bude muset prubnout
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
kazdpadne kdyz to tak pozoruju tak s dalsim patchem se muzeme "tesit" na T11-15, bo T10 zacne byt znovu nuda (a to po letech asi i pro wize...).
Re: Patch 2.4.0
T10 byla nuda už týden po 2.3 :/. Ale to jsme všichni říkali a věděli...už s nástupem kostky měli mí přidáno min. T15.
Pokud ve 2.4 přidají T11-15, bude se situace opakovat naprosto stejně, za týden dva bude T15 průlet s farm buildem . Ale to je podle mě v pohodě, na limity je tu GR....T je na farmu a potrápení nováčků nebo hodně casual hráčů...
Pokud ve 2.4 přidají T11-15, bude se situace opakovat naprosto stejně, za týden dva bude T15 průlet s farm buildem . Ale to je podle mě v pohodě, na limity je tu GR....T je na farmu a potrápení nováčků nebo hodně casual hráčů...
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Tak T10,ve full partě bez monka a WD není zase takový průlet :-) nebo je ale není to tak OP jak s těma dvouma. Stačilo kdyby nechali T10 ale pozvedali obtížnost v daných tormentech