DH 2.4 - UE
O rozsahu pohybu prstů to není, tam nevidím problém. Ten uvedený příklad s prsty také v pohodě dám. Když je vhodná myš, tak ale ani tohle není potřeba.
Problém vidím v tom, že nemůžeš mačkat dost tlačítek najednou, když je to jen na myši.
Na klávesnici posouvám prst jen při stisku pro cooldown, které se mačkají méně.
Vůbec nepíšeš jak řešíš force attack (a případně ještě force move), bez toho si vůbec nedokážu přestavit jak by se dalo dobře zahrát. Potřebuješ ho pro Focus, který je potřeba vždy vystřelit jako první, abys vždy měl bonus z F&R když pálíš MS (+ v případě Wraps, abys měl bonus vždy než se mob přilblíž).
A klikat na moby není dobré řešení, to zdržuje a navíc často jsou na hranici obrazovky, tak to ani ne vždy vůbec pořádně jde. Tzn. zřejmě chodíš často výrazně blíže, což jednak zdržuje a pak máš menší bonus ze Zeis a ještě horší na defense (musíš dříve zdrhat).
Na klávesnici mám trvale tři prsty na těch tlačítkách, co máčkám pořád:
- shift Force attack (palec)
- caps lock (přehmatávám palcem) force move: ten ale nepoužívám tak moc u UE DH, protože to není build, kde bych byl častěji uprostřed mobů a potřeboval fore move (o to více je potřeba force attack pro Focus/MS dle toho co je na kterém tlačítku myši)
- 1 Vengeance prostředníček
- q Vault ukazováček
- ~ lahvička prostředníček
- 2 Companion (přehmatávám prostředníčkem)
- w Preapartion (přehmatávám ukazováčkem)
Tedy vše na příjemně položenou ruku s možností okamžitě stisknout. A jen na Wolf (dost často ale hraju Boar) a Preparation musím o jednu klávesu vedle (Preparation ale nemáčkám téměř nikdy, trvale držím plnou discipline i když dost Vaultuju a Preparation ani nepotřebuju, Perfectionist dost pomůže) posunout prst.
Gear máš tak na GR73-74. Jen bych ještě vyhodil Stricken. To je vůbec takový sporný gem. Já ho přestal hrát úplně. Sice jsem s ním dal můj nejlepší pokus, ale ani tam si nejsem jistý, jestli je pro UE DH lepší než Powerfull (kdo zvládá a vyhovuje mu Taeguk, tak je jasnou volbou).
Do GR70 je Powerfull mnohem lepší než Stricken (u RG, kde je jediné místo, kde Stricken pomůže více než Powerull to pořád netrvá ani s Powerfull moc dlouho), na GR71-74 bych volil také pořád jasně Powerfull. Na GR75 je to podle mě dost vyrovnané a už začínám ale stejně preferovat Powerfull.
Problém vidím v tom, že nemůžeš mačkat dost tlačítek najednou, když je to jen na myši.
Na klávesnici posouvám prst jen při stisku pro cooldown, které se mačkají méně.
Vůbec nepíšeš jak řešíš force attack (a případně ještě force move), bez toho si vůbec nedokážu přestavit jak by se dalo dobře zahrát. Potřebuješ ho pro Focus, který je potřeba vždy vystřelit jako první, abys vždy měl bonus z F&R když pálíš MS (+ v případě Wraps, abys měl bonus vždy než se mob přilblíž).
A klikat na moby není dobré řešení, to zdržuje a navíc často jsou na hranici obrazovky, tak to ani ne vždy vůbec pořádně jde. Tzn. zřejmě chodíš často výrazně blíže, což jednak zdržuje a pak máš menší bonus ze Zeis a ještě horší na defense (musíš dříve zdrhat).
Na klávesnici mám trvale tři prsty na těch tlačítkách, co máčkám pořád:
- shift Force attack (palec)
- caps lock (přehmatávám palcem) force move: ten ale nepoužívám tak moc u UE DH, protože to není build, kde bych byl častěji uprostřed mobů a potřeboval fore move (o to více je potřeba force attack pro Focus/MS dle toho co je na kterém tlačítku myši)
- 1 Vengeance prostředníček
- q Vault ukazováček
- ~ lahvička prostředníček
- 2 Companion (přehmatávám prostředníčkem)
- w Preapartion (přehmatávám ukazováčkem)
Tedy vše na příjemně položenou ruku s možností okamžitě stisknout. A jen na Wolf (dost často ale hraju Boar) a Preparation musím o jednu klávesu vedle (Preparation ale nemáčkám téměř nikdy, trvale držím plnou discipline i když dost Vaultuju a Preparation ani nepotřebuju, Perfectionist dost pomůže) posunout prst.
Gear máš tak na GR73-74. Jen bych ještě vyhodil Stricken. To je vůbec takový sporný gem. Já ho přestal hrát úplně. Sice jsem s ním dal můj nejlepší pokus, ale ani tam si nejsem jistý, jestli je pro UE DH lepší než Powerfull (kdo zvládá a vyhovuje mu Taeguk, tak je jasnou volbou).
Do GR70 je Powerfull mnohem lepší než Stricken (u RG, kde je jediné místo, kde Stricken pomůže více než Powerull to pořád netrvá ani s Powerfull moc dlouho), na GR71-74 bych volil také pořád jasně Powerfull. Na GR75 je to podle mě dost vyrovnané a už začínám ale stejně preferovat Powerfull.
Re: DH 2.4 - UE
Ufff teda GlimmerMan je uplnej Diablovy prstovy virtuoz To jako klobouk dolu davat to jednou rukou, ja mam prsty leve ruky permanentne polozeny na klavesach 1,2,3 (nad QWE) a pravou si mackam...pind...tlacitka na mysi, samozrejme
Mlok: mozna vyzkousim i tvou kombinaci na GR65, ja ji vcera prolitl s klasickou kombinaci tj. Cindercoat a nejak jsem se s tim neparal, ale cas fakt nevim. Rekord mam na 75, 76 jsem zkousel asi jenom jednou a snad by se to dalo.
Tenhle set a potazmo MS me nejvic bavi, zkousel jsem Marauder a nebylo to co bejvalo, pak ten novej set Shadow a to me teda moc nebavilo - davalo to krasny bomby, ale byl jsem dost na prkne. Vcera jsem si zkusil Natalku, na prvni pokus GR68 bez augmentu a nebylo to uplne blby, ale proste MS je super na hrani .
Mlok: mozna vyzkousim i tvou kombinaci na GR65, ja ji vcera prolitl s klasickou kombinaci tj. Cindercoat a nejak jsem se s tim neparal, ale cas fakt nevim. Rekord mam na 75, 76 jsem zkousel asi jenom jednou a snad by se to dalo.
Tenhle set a potazmo MS me nejvic bavi, zkousel jsem Marauder a nebylo to co bejvalo, pak ten novej set Shadow a to me teda moc nebavilo - davalo to krasny bomby, ale byl jsem dost na prkne. Vcera jsem si zkusil Natalku, na prvni pokus GR68 bez augmentu a nebylo to uplne blby, ale proste MS je super na hrani .
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: DH 2.4 - UE
Mlok:
Force move nepoužívám. Force attack takměř taky ne a když už, tak zmáčnu shift. Ale pravdu máš v tom, že to moc nedělám a raději jdu blíž a pak musím dřív zdrhat. Myslí si, že mačkám fakt docela rychle, takže rozdíl mezi rychle a současně mi nepřijde velký.
Stricken jsem začal nosit z toho důvodu, že nebyl problém zvládnout rift, ale trval mi vždycky dlouho guardian. A když před ním neklepnu elitku, tak powerfull mi byl (až na těch 15% bonus) takměř k ničemu, nebo byl jenom na chvilku. Stricken mi přijde v tomhle směru lepší. Je to podle mě volba, jestli tě pálí víc průchod riftem a nebo klepnutí guardiana.
Force move nepoužívám. Force attack takměř taky ne a když už, tak zmáčnu shift. Ale pravdu máš v tom, že to moc nedělám a raději jdu blíž a pak musím dřív zdrhat. Myslí si, že mačkám fakt docela rychle, takže rozdíl mezi rychle a současně mi nepřijde velký.
Stricken jsem začal nosit z toho důvodu, že nebyl problém zvládnout rift, ale trval mi vždycky dlouho guardian. A když před ním neklepnu elitku, tak powerfull mi byl (až na těch 15% bonus) takměř k ničemu, nebo byl jenom na chvilku. Stricken mi přijde v tomhle směru lepší. Je to podle mě volba, jestli tě pálí víc průchod riftem a nebo klepnutí guardiana.
Naposledy upravil(a) Glimmer Man dne 08.03.2016, 12:34 hod., celkem upraveno 1 x.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: DH 2.4 - UE
Kaindra: Tak je to zvyk, nic víc. Ale vyhovuje mi to. Nemusím se soustředit, na to co mačkám, prostě už to jde samo. Blbý je, když už se dostaví jistá svalová paměť a pak chci hrát jinej charakter, tak to pak trochu trvá.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: DH 2.4 - UE
Na GR65 u RG se Stricken neušetřím čas vůbec žádný, tam dám RG vždy s jedním cyklem fire na CoE (tzn. maximálně do 16s, ale většinou o trochu rychleji dle toho jak vyjde fire cyklus CoE) a to se Stricken ještě nestihne skoro vůbec nastackovat. Powerfull do elitek přidá u mě 26% (přesně spočítáno, záleží na množství aditivních bousů, které se sčítají s 20% bonusem Powerfull), takže u RG se vyrovná 25% bonusu Stricken.
A Powerfull ušetří během riftu času hodně oproti Stricken.
Powerfull mám vždy aktivní po celou dobu u RG minimálně do GR70. Na GR76 mi Stricken ušetří jen 15-20s oproti Powerfull u RG (změřeno). Během riftu ušetří ale Powerfull více (také změřeno srovnáním většího množství riftů).
Na GR74 dám RG za kousek přes 1 minut (nejčastěji za 5 cyklů fire na CoE) s Powerfull (mnoho pokusů zahráno, GR74 je maximální GR, který dávám ze 100% případů i sebeblbější roll, odehráno cca 80+ pokusů, leveloval jsem gemy na GR74 až do 4% šance to bylo efektivnější než na speed GR62-64 s 1% šancí). Tam ještě není tak moc velký prostor na ušetření se Stricken a bude to tak jen 5-10s rychlejší se Stricken.
A ztráta 20% bonusu u Powerfull není tak drastická, ten stejně přidává jen kolem 7-9% dmg (protože je aditivní s MS dmg na gearu, kde je velký roll na DML + ještě s Wolf buffem).
15% do elitek je u Powerfull ten hlavní bonus, to je čistých 15% po celý rift, protože nemáš žádnou další elite dmg na gearu.
A hraješ vůbec s CoE? Pokud ne, tak pak je jasné, že RG trvá hrozně dlouho a preferueješ Stricken. CoE je ovšem zcela nutné hrát. Bez CoE hraju jen do GR60. I na speed GR65 jsem bez CoE už o hodně pomalejší.
kaindra:
M6 mám docela slušný áčkový gear, ale také mi nebaví. M6 mi bavilo před rokem ještě bez Vengeance a bez nutnosti házet generátor kvůli procu F&R a Wraps. Teď už mi přijde M6 překombinovaný. Ale dalo by se s ním zahrát tak o +2 lvl výše.
Natálka a LoN build (je to dost podobné) mi nebaví vůbec. S6 jsem ani pořádně nezkoušel, to mi už na první pohled nesedí stylem hry.
A Powerfull ušetří během riftu času hodně oproti Stricken.
Powerfull mám vždy aktivní po celou dobu u RG minimálně do GR70. Na GR76 mi Stricken ušetří jen 15-20s oproti Powerfull u RG (změřeno). Během riftu ušetří ale Powerfull více (také změřeno srovnáním většího množství riftů).
Na GR74 dám RG za kousek přes 1 minut (nejčastěji za 5 cyklů fire na CoE) s Powerfull (mnoho pokusů zahráno, GR74 je maximální GR, který dávám ze 100% případů i sebeblbější roll, odehráno cca 80+ pokusů, leveloval jsem gemy na GR74 až do 4% šance to bylo efektivnější než na speed GR62-64 s 1% šancí). Tam ještě není tak moc velký prostor na ušetření se Stricken a bude to tak jen 5-10s rychlejší se Stricken.
A ztráta 20% bonusu u Powerfull není tak drastická, ten stejně přidává jen kolem 7-9% dmg (protože je aditivní s MS dmg na gearu, kde je velký roll na DML + ještě s Wolf buffem).
15% do elitek je u Powerfull ten hlavní bonus, to je čistých 15% po celý rift, protože nemáš žádnou další elite dmg na gearu.
A hraješ vůbec s CoE? Pokud ne, tak pak je jasné, že RG trvá hrozně dlouho a preferueješ Stricken. CoE je ovšem zcela nutné hrát. Bez CoE hraju jen do GR60. I na speed GR65 jsem bez CoE už o hodně pomalejší.
kaindra:
M6 mám docela slušný áčkový gear, ale také mi nebaví. M6 mi bavilo před rokem ještě bez Vengeance a bez nutnosti házet generátor kvůli procu F&R a Wraps. Teď už mi přijde M6 překombinovaný. Ale dalo by se s ním zahrát tak o +2 lvl výše.
Natálka a LoN build (je to dost podobné) mi nebaví vůbec. S6 jsem ani pořádně nezkoušel, to mi už na první pohled nesedí stylem hry.
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: DH 2.4 - UE
Mlok:
Hmm. Zajimavý srovnání s těmi gemy. Mám o čem přemejšlet. Díky.
CoE nehraju. Protože jsem si vrtal hlavu s defenzívou a tak jsem tam dal ten ring na redukci damage. Mám v plánu zkusit Visage místo Cindercoat a pak připnout CoE. Ale nevím, jak s hatred potom. Bejt každou chvilku na suchu není dobrý. Musel bych to sladit s CoE a mimo fire zpomalit, jak skočí fire tak to rozpálit. Uvidíme.
Hmm. Zajimavý srovnání s těmi gemy. Mám o čem přemejšlet. Díky.
CoE nehraju. Protože jsem si vrtal hlavu s defenzívou a tak jsem tam dal ten ring na redukci damage. Mám v plánu zkusit Visage místo Cindercoat a pak připnout CoE. Ale nevím, jak s hatred potom. Bejt každou chvilku na suchu není dobrý. Musel bych to sladit s CoE a mimo fire zpomalit, jak skočí fire tak to rozpálit. Uvidíme.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: DH 2.4 - UE
Jo, ale vicemene to tak je, rovnas si to na fire a pak smazis a uprimne bez CoE bych si tenhle build uz nedokazal predstavit.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: DH 2.4 - UE
CoE + Visage (i s Wraps bez Reapers) je na vyšší GR pořád o mnoho rychlejší než Elusive + Cindercoat.
Orientační srovnání:
- base dmg za 4s bez Coe označme jako 100%
- bez CoE dejme tomu, že odstřílíš 12s z 16s (často to je i méně, čím to bude méně, tím se zvýrazní CoE ještě více)
- takže dáš 3x 100%, tedy 300% dmg.
S CoE zbydou 3 cykly (jeden nestřílíš):
- 1 cyklus celý budeš jen generovat hatred Focusem (v reálu to bude o trochu lepší, ale beru co nejhorší situaci pro CoE variantu)
- takže dáš fire cyklus (ten musíš vždy odstřílet celý za každou cenu), tzn. 300% dmg
- jeden cyklus bez fire, tzn. 100% dmg
A jsi celkem na 400% dmg, tedy o 1/3 větší dmg než bez CoE.
V reálu je rozdíl ještě větší, protože ani tolik hatred generovat nebudeš a ještě budeš muset více uhýbat.
Jen se to musí dobře s CoE hrát, není to tak snadné s ním zahrát opravdu dobře. Tzn. vždy zajistit, že na fire cyklus střílíš co nejvíce. A to znamená jak si grupovat moby mimo fire cyklus, tak také vždy stát dobře na fire cyklus, abys nemusel hned moc nebo vůbec zdrhat. A nakonec mít vždy plné hatred před fire cyklem (nutné jen s Visage).
Ale hlavně jak jsem psal, tak pokud nehraju max GR, tak na speed GR65 s CoE + Visage + Reapers mi nedochází hatred vůbec nikdy.
Jinak GR76 jsem zahrál s CoE + Cindercoat. A o hodně více lidí kolem GR78-82 hraje Cindercoat než Visage (CoE hrají všichni). Ale i s Visage to jde kolem GR80, takže ani na max GR není jednoznačné co je lepší.
Jak už jsem psal, tak se Cindercoatem nedojde hatred nikdy, ale musí se hrát mnohem méně agresivně, protože už hodně věcí je one hit kill (nebo one hit proc awareness). A méně agresivní hra také dost zpomaluje.
S Visage se dá hrát o dost agresivněji, ale zase musíš občas generovat hatred na GR70+.
S Visage se ale daleko více hodí mít perma Venganece. Se Cindercoatem 1s čekání na Vengeance nevadí ničemu a je fuk, jestli na F nebo R máš ten poslední nutný roll na perma Vengeance nebo ne.
S Visage na vysokých GR je pak nepříjemné, když dostaneš hit v té 1s mezeře (když chybí poslední roll na perma Vengeance), jak si zvyklý co přežiješ s Visage.
kaindra:
Na TX a do GR60 hraju bez CoE, tam vše ještě padá moc rychle, aby byl přínosem. Ale už speed GR65 jsou o hodně rychlejší s CoE. S CoE jsem na těch 4 minutách průměr. Bez CoE přes 5 minut průměr. A s narůstajcím lvl GR nad 65 se rozdíl ještě zvětšuje.
Orientační srovnání:
- base dmg za 4s bez Coe označme jako 100%
- bez CoE dejme tomu, že odstřílíš 12s z 16s (často to je i méně, čím to bude méně, tím se zvýrazní CoE ještě více)
- takže dáš 3x 100%, tedy 300% dmg.
S CoE zbydou 3 cykly (jeden nestřílíš):
- 1 cyklus celý budeš jen generovat hatred Focusem (v reálu to bude o trochu lepší, ale beru co nejhorší situaci pro CoE variantu)
- takže dáš fire cyklus (ten musíš vždy odstřílet celý za každou cenu), tzn. 300% dmg
- jeden cyklus bez fire, tzn. 100% dmg
A jsi celkem na 400% dmg, tedy o 1/3 větší dmg než bez CoE.
V reálu je rozdíl ještě větší, protože ani tolik hatred generovat nebudeš a ještě budeš muset více uhýbat.
Jen se to musí dobře s CoE hrát, není to tak snadné s ním zahrát opravdu dobře. Tzn. vždy zajistit, že na fire cyklus střílíš co nejvíce. A to znamená jak si grupovat moby mimo fire cyklus, tak také vždy stát dobře na fire cyklus, abys nemusel hned moc nebo vůbec zdrhat. A nakonec mít vždy plné hatred před fire cyklem (nutné jen s Visage).
Ale hlavně jak jsem psal, tak pokud nehraju max GR, tak na speed GR65 s CoE + Visage + Reapers mi nedochází hatred vůbec nikdy.
Jinak GR76 jsem zahrál s CoE + Cindercoat. A o hodně více lidí kolem GR78-82 hraje Cindercoat než Visage (CoE hrají všichni). Ale i s Visage to jde kolem GR80, takže ani na max GR není jednoznačné co je lepší.
Jak už jsem psal, tak se Cindercoatem nedojde hatred nikdy, ale musí se hrát mnohem méně agresivně, protože už hodně věcí je one hit kill (nebo one hit proc awareness). A méně agresivní hra také dost zpomaluje.
S Visage se dá hrát o dost agresivněji, ale zase musíš občas generovat hatred na GR70+.
S Visage se ale daleko více hodí mít perma Venganece. Se Cindercoatem 1s čekání na Vengeance nevadí ničemu a je fuk, jestli na F nebo R máš ten poslední nutný roll na perma Vengeance nebo ne.
S Visage na vysokých GR je pak nepříjemné, když dostaneš hit v té 1s mezeře (když chybí poslední roll na perma Vengeance), jak si zvyklý co přežiješ s Visage.
kaindra:
Na TX a do GR60 hraju bez CoE, tam vše ještě padá moc rychle, aby byl přínosem. Ale už speed GR65 jsou o hodně rychlejší s CoE. S CoE jsem na těch 4 minutách průměr. Bez CoE přes 5 minut průměr. A s narůstajcím lvl GR nad 65 se rozdíl ještě zvětšuje.
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: DH 2.4 - UE
Mlok: Není co dodat... musím vyzkoušet.
Ale ještě mi vyvstala jedna taková otázka. Tak budu přemýšlet "nahlas". Jde o to, kam rvát paragon body. Jestli dexterity nebo vitality. Zatím dávám jenom dexterity.
A teď dám příklad helmu. Na tý mám tři hlavní staty: dex, vit a 6% CHC. A tak si říkám, jestli obětovat vitalitu za 15% Multishot a jelikož budu plakat nad tím, že to častěji rakvím, tak tu chybějící vitalitu doplním paragonem. Logicky budu muset ubrat z dexterity, ale řekněme, že to je 100 bodů (100*5 = 500 dexterity) nebo , počítám-li ancient, tak třeba 200 bodů. A teď je otázka, jestli je lepší mít 1000 dexterity a nebo 15% Multishot.
Dexterity můžu nahnat gemama do ancient věcí, ale i tak, těch 1000 zase bude chybět.
A nebo se na vitalitu úplně vyprdnout a hrát víc na hraně?
Ale ještě mi vyvstala jedna taková otázka. Tak budu přemýšlet "nahlas". Jde o to, kam rvát paragon body. Jestli dexterity nebo vitality. Zatím dávám jenom dexterity.
A teď dám příklad helmu. Na tý mám tři hlavní staty: dex, vit a 6% CHC. A tak si říkám, jestli obětovat vitalitu za 15% Multishot a jelikož budu plakat nad tím, že to častěji rakvím, tak tu chybějící vitalitu doplním paragonem. Logicky budu muset ubrat z dexterity, ale řekněme, že to je 100 bodů (100*5 = 500 dexterity) nebo , počítám-li ancient, tak třeba 200 bodů. A teď je otázka, jestli je lepší mít 1000 dexterity a nebo 15% Multishot.
Dexterity můžu nahnat gemama do ancient věcí, ale i tak, těch 1000 zase bude chybět.
A nebo se na vitalitu úplně vyprdnout a hrát víc na hraně?
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: DH 2.4 - UE
Vitalitu nedávám v paragonu nikdy. Všechno mám v dex.
15% MS už až tak silných není, protože je to aditivní s velkou hodnotou MS na DML. Takže hodně lidí hraje helmu s vit.
Já hraju takový kompromis, který už jsem tu popisoval asi i vícekrát:
- 15% MS na helmě přidá dmg zhruba stejně jako Wolf buff a má přitom výhodu, že se nemusíš o Wolf buff starat
- místo Wolfa většinou hraju Boar, defense přidá skoro stejně jako 1000 vit. na helmě (nepatrně méně, ale jen o málo méně) a má to výhodu, že tougness není nahnaná vitalitou, takže daleko lépe fungují všechny zdroje léčení
Obecně to vidím takto:
- max GR typu 80+, kde je nutné jet max dmg (a bez toho to prostě není možné zahrát) a prostě zahrát perfektně s minimální tougness: 15% MS na helmě + Wolf; ovšem předpokladem je, že hráč to musí umět i s tak nízkou tougness zahrát i agresivněji a to je extrémně těžké
- běžné hraní i pro maximální GR pro ne tak vynikající hráče (sem se sám řadím): na helmě vit a k tomu Wolf nebo na helmě 15% MS a k tomu Boar (a tuhle variantu preferuju)
- helma s vit + Boar pro hráče, kteří neumější vůbec hrát s nižší tougness
V každém případě je ale potřeba mít vitalitu na 2 předmětech z následujících: rukavice, toulec, luk. Nejlépe pak varianta vit na rukavicích a toulci a na luku mít 7% IAS.
15% MS už až tak silných není, protože je to aditivní s velkou hodnotou MS na DML. Takže hodně lidí hraje helmu s vit.
Já hraju takový kompromis, který už jsem tu popisoval asi i vícekrát:
- 15% MS na helmě přidá dmg zhruba stejně jako Wolf buff a má přitom výhodu, že se nemusíš o Wolf buff starat
- místo Wolfa většinou hraju Boar, defense přidá skoro stejně jako 1000 vit. na helmě (nepatrně méně, ale jen o málo méně) a má to výhodu, že tougness není nahnaná vitalitou, takže daleko lépe fungují všechny zdroje léčení
Obecně to vidím takto:
- max GR typu 80+, kde je nutné jet max dmg (a bez toho to prostě není možné zahrát) a prostě zahrát perfektně s minimální tougness: 15% MS na helmě + Wolf; ovšem předpokladem je, že hráč to musí umět i s tak nízkou tougness zahrát i agresivněji a to je extrémně těžké
- běžné hraní i pro maximální GR pro ne tak vynikající hráče (sem se sám řadím): na helmě vit a k tomu Wolf nebo na helmě 15% MS a k tomu Boar (a tuhle variantu preferuju)
- helma s vit + Boar pro hráče, kteří neumější vůbec hrát s nižší tougness
V každém případě je ale potřeba mít vitalitu na 2 předmětech z následujících: rukavice, toulec, luk. Nejlépe pak varianta vit na rukavicích a toulci a na luku mít 7% IAS.
Re: DH 2.4 - UE
Vim, ze debatujete o UE, ale mohl bych zkusit dotaz ohledne M6? Bavi mne vice nez UE, ale uz nejak nevim, co je spatne. GR 73, 74 unika o par vterin.
Nemam problemy s umiranim, spis mi prijde, ze chybi damage.
Cekam na lepsi roll nekterych veci, to je jasne, spise kdyby nekdo mrknul, co mam spatne na tech stavajicich, pripadne co byste videli jako efektivnejsi variantu.
Taeguk nesnesu, btw...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Faus ... o/51936721
Nemam problemy s umiranim, spis mi prijde, ze chybi damage.
Cekam na lepsi roll nekterych veci, to je jasne, spise kdyby nekdo mrknul, co mam spatne na tech stavajicich, pripadne co byste videli jako efektivnejsi variantu.
Taeguk nesnesu, btw...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Faus ... o/51936721
Re: DH 2.4 - UE
Žádný zásadní problém v gearu nemáš. Na GR74 musí stačit bez problémů, to spíš by mělo jít i ještě o trochu výše. Tedy spíš to bude o stylu hry. Ono s M6 není tak lehké zahrát, abys udržel vše potřebné typu dobře umístěné sentry, abys procoval Trapped a CtW, dobře využitý cyklus CoE.
Já bych jinak jen vyhodil Focus/hardened, podle mě je téměř k ničemu, protože stejně procuje jen v situaci ve které bys neměl vůbec být. Dal bych Focus a pak vyhodil Night Stalkeru a dal místo něj dmg pasivku.
A nebo můžeš zkusit i Thrill of the hunt. On ten nárůst dmg je poměrně velký (může být klidně na úrovni dmg pasivky, místo které bys ho dal), jak Polar station nezajistí 100% slow pořád u všech mobů a to ani s dobře vybaveným Templářem.
A umožní to pak použít jinou variantu Sentry a lépe umisťovat sentry pro větší bonus Zeisu.
A klidně zkus cold variantu. Jsou s phys. hodně vyrovnané a přitom s cold se hraje snadněji díky léčení. A podle mě má cold varianta i stabilnější výsledky. V cold variantě můžeš pak zkusit místo Powerfull gemu dát Iceblink a pak můžeš zase použít jinou variantu Sentry i bez Thrill of the hunt.
Osobně se mi tahle varianta u M6 líbí nejvíce (tedy Maelstrem + Iceblink v případě, že nechceš hrát Taeguk).
Jinak ale Taeguk se k M6 hodí hodně, tam se hodí ještě více než u U6. U M6 je snadné dělat stutter steping díky nízkému ATS a k tomu jde Taeguk lépe než ke stylu u U6 kdy déle střílíš na místě a pak se přesuneš o větší kus.
A také se s M6 Taeguk stackuje lépe. U U6 je problém, že nefunguje s Taegukem 50% IAS pro MS a tak se stackuje jen každý druhý MS, což je nakonec ještě pomalejší než stackování s CA u M6.
Já bych jinak jen vyhodil Focus/hardened, podle mě je téměř k ničemu, protože stejně procuje jen v situaci ve které bys neměl vůbec být. Dal bych Focus a pak vyhodil Night Stalkeru a dal místo něj dmg pasivku.
A nebo můžeš zkusit i Thrill of the hunt. On ten nárůst dmg je poměrně velký (může být klidně na úrovni dmg pasivky, místo které bys ho dal), jak Polar station nezajistí 100% slow pořád u všech mobů a to ani s dobře vybaveným Templářem.
A umožní to pak použít jinou variantu Sentry a lépe umisťovat sentry pro větší bonus Zeisu.
A klidně zkus cold variantu. Jsou s phys. hodně vyrovnané a přitom s cold se hraje snadněji díky léčení. A podle mě má cold varianta i stabilnější výsledky. V cold variantě můžeš pak zkusit místo Powerfull gemu dát Iceblink a pak můžeš zase použít jinou variantu Sentry i bez Thrill of the hunt.
Osobně se mi tahle varianta u M6 líbí nejvíce (tedy Maelstrem + Iceblink v případě, že nechceš hrát Taeguk).
Jinak ale Taeguk se k M6 hodí hodně, tam se hodí ještě více než u U6. U M6 je snadné dělat stutter steping díky nízkému ATS a k tomu jde Taeguk lépe než ke stylu u U6 kdy déle střílíš na místě a pak se přesuneš o větší kus.
A také se s M6 Taeguk stackuje lépe. U U6 je problém, že nefunguje s Taegukem 50% IAS pro MS a tak se stackuje jen každý druhý MS, což je nakonec ještě pomalejší než stackování s CA u M6.
Re: DH 2.4 - UE
Zkoušel jsem nejprve cold s taegukem v podstate s uplne stejnym gearem a citil jsem se takovy nejisty, co se tyce vykonu Kdyz jsem zkusil presel na phys, vyhodil taeguk a dal powerfull, razem to slo o mnoho lepe. Ale muzu zkusit znovu zaexperimentovat.
Vymena hardened za focus je dobra pripominka, jina pasivka by mohla byt zajimavou variantou, jak si pomoci.
A ted uplne noob dotaz. Zeis u sentry funguje v zavislosti mob - sentry nebo mob - ja? Hraju to tak, ze se drzim zpet, prakticky se nedostavam mezi moby, jednu sentry davam na moby, pak jsou peti (hraju s tremi vlky) a pak o kus dal ja a zbytek sentryn. Snazim se je drzel co nejdal, protoze to chapu tak, ze ten bonus se pocita na vzdalenost, ktera je mezi sentry a monstrama. Aspon mi to tak prijde mnohem brutalnejsi damage.
Je to samozrejme i hodne o pozicovani. A tim padem i o skillu.
Vymena hardened za focus je dobra pripominka, jina pasivka by mohla byt zajimavou variantou, jak si pomoci.
A ted uplne noob dotaz. Zeis u sentry funguje v zavislosti mob - sentry nebo mob - ja? Hraju to tak, ze se drzim zpet, prakticky se nedostavam mezi moby, jednu sentry davam na moby, pak jsou peti (hraju s tremi vlky) a pak o kus dal ja a zbytek sentryn. Snazim se je drzel co nejdal, protoze to chapu tak, ze ten bonus se pocita na vzdalenost, ktera je mezi sentry a monstrama. Aspon mi to tak prijde mnohem brutalnejsi damage.
Je to samozrejme i hodne o pozicovani. A tim padem i o skillu.
Re: DH 2.4 - UE
Rozhodujici pro Zeis je start-cil utoku. Tedy pro sentry je rozhodujici vzdalenost sentry-mob.
Re: DH 2.4 - UE
Dekuji, budu dal zkouset
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: DH 2.4 - UE
Trochu jsem to včera prozkoušel. Hrát bez Cindercoatu mi fakt nejde. Je to mnohem nebezpečnější, protože jsem furt na dně a nevím co mám dělat, takže riziko zarakvení je mnohem větší, než s ním, kdy můžu kosit skoro jak chci, byť si musím dát větší pozor.
Do kostky jsem připnul i CoE, vlka jsem vyměnil za divočáka, čímž jsem částečně kompenzoval defenzívu. V útoku je to znát. Problém je ten, že u většiny elit je to o hubu. Jedna rana je zároveň posledním pomazáním. Problém jsou elemntal útoky... cokoliv zelenýho na zemi, cokoliv ohnivýho na zemi, ledový bouchačky a vývrtka, bleskoý koule i blesky nad hlavou, arcánová past se mě jen dotkne a jdu pod drn. Nicméně u většiny případů by se to dalo herním stylem vyladit. Většina je totiž moje chyba - neuhnu a nebo se nevzdálím včas. To se musí vychytat.
Na vyšších GR už to horší bejt nemůže, když mě i na 65 klepnou jednou ranou. Takže když to vychytám pružností a správným pohybem, potom to asi pomůže.
Pokořil jsem rekord GR65, nejlepší čas zatím 6:39. Což není tak dobré jako zde zmíněné 4 minuty, ale z 9 - 10 minut je nějaký posun vidět.
Malinko ještě měním herní styl... to klikání na potvory kvůli vystřelení primárky není dobrý. Dost to zpomaluje, sic nepatrně, že musím kurzorem hledat a pak se i trefit. Hlavně musím být blízko. Tož se musím naučit přimačkávat klávesu... Ale jak jsem zde z debaty pochopil, tak jestli chci někam dosáhnout, tak musím odstranit všechny možný nedostatky, včetně těch v herním stylu.
Je to fakt těžký, dosáhnout nějaký vyšší mety... ale co, zkusit to musím.
Do kostky jsem připnul i CoE, vlka jsem vyměnil za divočáka, čímž jsem částečně kompenzoval defenzívu. V útoku je to znát. Problém je ten, že u většiny elit je to o hubu. Jedna rana je zároveň posledním pomazáním. Problém jsou elemntal útoky... cokoliv zelenýho na zemi, cokoliv ohnivýho na zemi, ledový bouchačky a vývrtka, bleskoý koule i blesky nad hlavou, arcánová past se mě jen dotkne a jdu pod drn. Nicméně u většiny případů by se to dalo herním stylem vyladit. Většina je totiž moje chyba - neuhnu a nebo se nevzdálím včas. To se musí vychytat.
Na vyšších GR už to horší bejt nemůže, když mě i na 65 klepnou jednou ranou. Takže když to vychytám pružností a správným pohybem, potom to asi pomůže.
Pokořil jsem rekord GR65, nejlepší čas zatím 6:39. Což není tak dobré jako zde zmíněné 4 minuty, ale z 9 - 10 minut je nějaký posun vidět.
Malinko ještě měním herní styl... to klikání na potvory kvůli vystřelení primárky není dobrý. Dost to zpomaluje, sic nepatrně, že musím kurzorem hledat a pak se i trefit. Hlavně musím být blízko. Tož se musím naučit přimačkávat klávesu... Ale jak jsem zde z debaty pochopil, tak jestli chci někam dosáhnout, tak musím odstranit všechny možný nedostatky, včetně těch v herním stylu.
Je to fakt těžký, dosáhnout nějaký vyšší mety... ale co, zkusit to musím.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: DH 2.4 - UE
Máme tu patch notes 2.4.1.
A z toho zajímavé věci pro DH:
- Powerfull gem dostává velký boost: Nejen, že bude mít navíc 15% elite dmg reduction, ale také 20% bonus dmg bude multiplikativní (tzn. z reálných 6-9% teď bude plných 20%)
- Zeis dostává boost za každý lvl z 0.05% to 0.08% za každých 10 yardů, to bude dost velký nárůst dmg, ale zhruba odpovídající, aby se vyrovnal Trapped
U6: Damage bonus per point of Discipline increased from 20% to 40%. Tzn zdvojnásobení dmg.
M6 dostává boost o trochu menší. Za mě přesně akorát, aby byly vyrovnané.
Wolf buff bude multiplikativní. To je opět dost velký dmg boost (reálně bude dávat více než 2x tolik dmg než teď a už to bude reálných 30% dmg). Teď dával reálně ani ne polovinu dmg jak byl aditivní s MS dmg a dalšími adtivními buffy jako Powerfull, Steady aim, atd.
Tím už nebudou vyrovnané varianty Wolf + helma s vit proti Boar + helma s 15% MS, ale už bude jasně lepší varianta s Wolf buffem. Tzn. přejdu určitě zase na Wolfa.
Steady aim bude také multiplikativní. Tzn. bude dávat reálných 20% dmg. A tím se posune v žebříčku dmg pasivek z posledního místa hodně dopředu. Už bude Steady aim o hodně lepší než Ambush (teď když je Steady aim aditivní, tak je pro UE Ambush o hodně lepší).
Taeguk pro U6 a M6 končí, bude jen pro channeled skill. To mi nevadí vůbec, stejně ho teď nehraju. A k tomu upravený Powerfull bude naprosto parádní.
Určitě dojde ještě ke změnám, ale myslím, že leg. gemy a ty změny buffů na multiplikativní zůstanou. Aditivní buffy přestávají mít smysl, když na gearu jsou velké rolly skill dmg (MS dmg u U6).
A U6 zdvojnásobená dmg by také mohla zůstat, je to zhruba tak akorát co potřebuje pro dohnání ztráty.
Pro aktuální stav PTR bude celkový dmg boost pro U6 následující (pro Powerfull + Zeis + Trapped, jak to hraju):
- 2x za UE
- 11% za Powerfull (+ navíc i nárůst defense za elite dmg redukci)
- 13,5% za Zeis
- 7% když budu hrát Steady aim místo Ambush
- 11% za multiplikativní Wolf buff
Všechny změny jsou navzájem multipliativní, takže výsledek dohromady je akorát trojnásobná dmg.
A to je akorát +7lvl na GR. Od GR70 pak poroste pomaleji dmg monster, takže by těch +7lvl mělo jít zahrát i z pohledu defense. A dalších +1-2lvl GR by mohlo přidat navýšení lvl gemů (jak hlavních, tak augmentu o těch +7lvl).
A z toho zajímavé věci pro DH:
- Powerfull gem dostává velký boost: Nejen, že bude mít navíc 15% elite dmg reduction, ale také 20% bonus dmg bude multiplikativní (tzn. z reálných 6-9% teď bude plných 20%)
- Zeis dostává boost za každý lvl z 0.05% to 0.08% za každých 10 yardů, to bude dost velký nárůst dmg, ale zhruba odpovídající, aby se vyrovnal Trapped
U6: Damage bonus per point of Discipline increased from 20% to 40%. Tzn zdvojnásobení dmg.
M6 dostává boost o trochu menší. Za mě přesně akorát, aby byly vyrovnané.
Wolf buff bude multiplikativní. To je opět dost velký dmg boost (reálně bude dávat více než 2x tolik dmg než teď a už to bude reálných 30% dmg). Teď dával reálně ani ne polovinu dmg jak byl aditivní s MS dmg a dalšími adtivními buffy jako Powerfull, Steady aim, atd.
Tím už nebudou vyrovnané varianty Wolf + helma s vit proti Boar + helma s 15% MS, ale už bude jasně lepší varianta s Wolf buffem. Tzn. přejdu určitě zase na Wolfa.
Steady aim bude také multiplikativní. Tzn. bude dávat reálných 20% dmg. A tím se posune v žebříčku dmg pasivek z posledního místa hodně dopředu. Už bude Steady aim o hodně lepší než Ambush (teď když je Steady aim aditivní, tak je pro UE Ambush o hodně lepší).
Taeguk pro U6 a M6 končí, bude jen pro channeled skill. To mi nevadí vůbec, stejně ho teď nehraju. A k tomu upravený Powerfull bude naprosto parádní.
Určitě dojde ještě ke změnám, ale myslím, že leg. gemy a ty změny buffů na multiplikativní zůstanou. Aditivní buffy přestávají mít smysl, když na gearu jsou velké rolly skill dmg (MS dmg u U6).
A U6 zdvojnásobená dmg by také mohla zůstat, je to zhruba tak akorát co potřebuje pro dohnání ztráty.
Pro aktuální stav PTR bude celkový dmg boost pro U6 následující (pro Powerfull + Zeis + Trapped, jak to hraju):
- 2x za UE
- 11% za Powerfull (+ navíc i nárůst defense za elite dmg redukci)
- 13,5% za Zeis
- 7% když budu hrát Steady aim místo Ambush
- 11% za multiplikativní Wolf buff
Všechny změny jsou navzájem multipliativní, takže výsledek dohromady je akorát trojnásobná dmg.
A to je akorát +7lvl na GR. Od GR70 pak poroste pomaleji dmg monster, takže by těch +7lvl mělo jít zahrát i z pohledu defense. A dalších +1-2lvl GR by mohlo přidat navýšení lvl gemů (jak hlavních, tak augmentu o těch +7lvl).
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: DH 2.4 - UE
To je otázka, co z tohodle nástřelu patche bude po jeho vydání opravu platit. Když jsem četl první patch notes k 2.4.0, tak tam bylo taky spousta věcí, který nakonec nebyly a nebo to bylo zcela jinak. Uvidíme.
Jelikož hraju a hodlám hrát sezóny, tak pro současnou postavičku je mi jedno co bude jinak, páč potom pojedu zase od nuly. Ale změny vnímám jako OK.
Jelikož hraju a hodlám hrát sezóny, tak pro současnou postavičku je mi jedno co bude jinak, páč potom pojedu zase od nuly. Ale změny vnímám jako OK.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: DH 2.4 - UE
Jak procitam buffy gemu pro DH a multishoot, tak je mi naprosto jasne, ze tento path prijde s novou sezonou. Je zrejme, ze to bude opet na vyssi strop GR. Nic svetoborneho v tom nevidim. Pokud patch daji do rozbehnute sezony bude to zazrak, ale silne o tom pochybuju. V kazdem pripade ty budouci zmeny jsou moc dobre a jsem na ne zvedavy.
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: DH 2.4 - UE
Tak nebude to legrace něco uhrát. CoE je hodně silnej boost, když tam skočí fire. Když zahraju dobře, tak skoro klepnu elitu na jeden cyklus na GR70. Akorát je problém, že skoro každej dotek něčeho většího nebo element střela je hned IK nebo pasivka.
Hodně záleží na mapě. Ty klikatý sklepení, kde jsou všude jenom odbočky a samý dveře, to je jistá smrt, páč nevidím za roh a jak vlezu do dveří, hned má něco potřebu mě klepnout. Ideální jsou dlouhý ne moc široký chodby, jak se jde k Butcherovi, tam se mi docela daří.
U bosů těžko říct, kterej je lepší... nemusím Butchera. Jinak je to asi na stejno, ani moje oblíbená neškodná Cydaea není jistota. Páč, když se trefí tím zeleným plivancem, tak mě taky promění v hrobeček.
Ale povedlo se mi splašit novou helmu... stála mě asi 450 soulů.
Hodně záleží na mapě. Ty klikatý sklepení, kde jsou všude jenom odbočky a samý dveře, to je jistá smrt, páč nevidím za roh a jak vlezu do dveří, hned má něco potřebu mě klepnout. Ideální jsou dlouhý ne moc široký chodby, jak se jde k Butcherovi, tam se mi docela daří.
U bosů těžko říct, kterej je lepší... nemusím Butchera. Jinak je to asi na stejno, ani moje oblíbená neškodná Cydaea není jistota. Páč, když se trefí tím zeleným plivancem, tak mě taky promění v hrobeček.
Ale povedlo se mi splašit novou helmu... stála mě asi 450 soulů.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455