HC Zlatý Grál
Moderátor:Dark_Deamon
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
A já zas myslel, že tu rogunu, co pořád běhala Durimu pod nohy, raději místo něj zabiju sám. Kdo vůbec programoval chování merců???
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: HC Zlatý Grál
Musim naprosto souhlasit...Ranged mercove jsou naprosto stupidni, vic nez jejich melee protejsky, obzvlast roguna, ktera ztravi 50% casu behanim a jen zbytek strilenim
Re: HC Zlatý Grál
Teď jsem si dobře početl, tak tohle je masakr, na který ještě rozhodně nemám ale Vám zúčastněným přeji hodně štěstí já to budu sledovat z velké a bezpečné dálky
Štěstí přeje připraveným...
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Guardian Trnivec
Paladin
Build: Thorns zealot, conviction. Merc (Prayer).
Screenshoty: ZDE!
Konečný level: 80
Konečné staty:
Poison Dagger dmg: 295-762
Str 70, Dex 31, Vit 405, En 15
Life 1550, Mana 133
Defense 585
Resisty: 49, 67, 29, 36
MF: 128 %
Skilly:
Might 1; Blessed Aim 1; Holy Fire 1; Holy Freeze 1; Thorns 20; Sanctuary 1; Conviction 18.
Sacrifice 20; Zeal 20; Vengeance 8
Na sobě měl:
Bloodletter Gladius - DMG 31-97, +20 % IAS, +140 % Enhanced Damage, Adds 12-45 Damage, +90 to Attack Rating, 8 % Life Stolen per Hit, +1 to Whirlwind (Barbarian Only), +4 to Sword Mastery (Barbarian Only), 10% Slower Stamina Drain
Ancient's Pledge Heraldic Shield (Ral Ort Tal) - Defense 27, +50 % Defense, Cold Resist +67 %, Lightning Resist +72 %, Fire Resist +72 %, Poison Resist +72 %, 10 % Damage taken goes to mana
Tancred’s Skull Bone Helm – 33 DEF, +10% Enhanced Damage, +40 to Attack Rating, Replenish Life +2, All Resistances +14, All Resistances +10, +15 Lightning Damage
Angelic Mantle Ring Mail - Defense 218, +40% Enhanced Defense, Damage Reduced by 3, +150 Defense, +10 to Dexterity
Tancred’s Weird Amulet – Damage Reduced by 2, Magic Damage Reduced by 1, 78% Better Chance of Getting Magic Items, +15 Lightning Damage
Sigon’s Gage Gauntlets - Defense 15, +20 to Attack Rating, +10 to Strength, +30% Increased Attack Speed, 10% Life Stolen per Hit, +100 Defense
Angelic Halo Ring - +20 to Life, Replenish Life +6, +960 to Attack Rating (Based on Character Level), +10 to Dexterity
Angelic Halo Ring - +20 to Life, Replenish Life +6, +960 to Attack Rating (Based on Character Level), +10 to Dexterity
Sigon’s Wrap Plated Belt - Defense 170, +20 to Life, Fire Resist +20%, +160 Defense (Based on Character Level), 10% Life Stolen per Hit, +100 Defense
Sigon’s Sabot Greaves - Defense 15, +20 % Faster Run/Walk, Cold Resist +40%, 50% Better Chance of Getting Magic Items, +50 to Attack Rating, 10% Life Stolen per Hit, +100 Defense
Switch: Trnivec’s Angelic Sickle – 5-29 DMG, +15 to Maximum Damage, +75 to Attack Rating, +250% Damage to Undead, +30% Increased Attack Speed, +75% Enhanced Damage, +10 to Dexterity, +50 to Mana
Switch štít: Steelclash Kite Shield - Defense 67, +1 to Paladin Skill Levels, +20% Faster Block Rate, 25% Increased Chance of Blocking, +97% Enhanced Defense, +20 Defense, All Resistances +15, Damage Reduced by 3, +3 to Light Radius
Charmy:
Large Charm of Vita - +35 to Life
Small Charm of the Glacier – Adds 3-5 Cold Damage
Small Charm of Life - +9 to Life
Rugged Small Charm of Sustenance - +11 to Life, +16 Maximum Stamina
Fiery Small Charm of Inceration – Adds 8-16 Fire Damage
Sharp Large Charm of Greed - +6 to Maximum Damage, +27 to Attack Rating, 9% Extra Gold from Monsters
Fine Small Charm - +3 to Maximum Damage, +12 to Attack Rating
Emerald Small Charm of Strength - +2 to Strength, Poison Resist +10%
Tangerine Small Charm of Strength – Lightning Resist +3, +1 to Strength
Glowing Small Charm – Adds 1-14 Lightning Damage
Sharp Large Charm of Frost - +6 to Maximum Damage, +48 to Attack Rating, Adds 1-3 Cold Damage
Lapis Small Charm of Storms – Adds 1-22 Lightning Damage, Lightning Resist +6 %
Small Charm of Anthrax - +50 Poison Damage over 6 Seconds
Foul Small Charm of Dexterity - +50 Poison Damage over 6 Seconds, +1 to Dexterity
Small Charm of Strength - +2 to Strength
Crimson Small Charm of Burning - Adds 3-6 Fire Damage, Fire Resist +3
Large Charm of Sustenance - +22 to Life
Merc měl:
Insight Partisan (Ral Tir Tal Sol) - DMG 124-255, Lvl 12 Meditation, +35 % FCR, +240% Damage, +9 Min Damage, 193% Bonus to Attack Rating, +5-30 Fire DMG, +75 Poison DMG over 5 sec., +1 to Critical Strike, +5 to All Attributes, +2 to Mana after each kill, 23% Better Chance of Getting Magic Items
Blackhorn’s Face Death Mask - Defense 264, Prevent Monster Heal, Slows Target by 20%, +204 % Enhanced Defense, Lighting Resist +15 %, +20 Lightning Absorb, Attacker Takes Lightning Damage of 25
Ornate Plate (gemmed) - Defense 643, +152 to Life, Ethereal (Cannot be Repaired), Socketed 4x (4x Perfect Ruby)
Nálezy:
Angelic Halo 2x, Angelic Mantle, Angelic Sickle, Berserker’s Hatchet 5x, Berserker’s Headgear 2x, Cathan’s Seal, Cathan’s Mesh 3x, Civerb’s Icon, Civerb’s Ward, Cleglaw’s Pincers 2x, Cleglaw’s Tooth 2x, Death’s Touch, Hsarus‘ Iron Stay 2x, Iratha’s Coil, Iratha’s Cuff, Isenhart’s Horns, Isenhart’s Case 2x, Milabrega’s Orb 2x, Sigon’s Wrap 2x, Sigon’s Sabot 3x, Sigon’s Gage, Tancred’s Spine, Tancred’s Crowbill 2x, Vidala’s Fetlock, Vidala’s Barb 2x,
Hwanin’s Justice, Hwanin’s Blessing 2x, Immortal King’s Will 2x, Natalya’s Shadow
Axe of Fechmar, Bladebone, Bladebuckle 2x, Bloodfist, Bloodthief, Deathspade, Frostburn, Goldwrap, Gorefoot, Griswold’s Edge, Hellclap, Hellplague, Ironstone, Kinemil’s Awl, Maelstrom, Nagelring 2x, Nightsmoke, Rakescar, Razortine, Skewer of Krintiz 2x, Soul Harvest, Sparking Mail, Steelclash, Stoutnail, Swordback Hold, The Battlebranch, The Chieftail, The Diggler, The Dragon Chang, The Gnasher, The Jade of Tan Do 2x, Venom Ward, Woestave, Wormskull,
Blackhorn’s Face, Bloodletter, Crown of Thieves, Ghoulhide, Kuko Shakaku, Que-Hegan’s Wisdom, Rockstopper, Suicide Branch, String of Ears, The Meat Scraper, Thundergod’s Vigor,
RW: Ancient's Pledge 2x, Insight, King’s Grace, Strength
12x El, 4x Eld, 9x Tir, 8x Nef, 14x Eth, 6x Ith, 15x Tal, 6x Ral, 8x Ort, 8x Thul, 7x Amn, 7x Sol, 6x Shael, 1x Dol, 2x Io, 2x Lum, 1x Lem - celkem 117 run
Normal
...šel s prstem v nose, jediný problém byl Diablo, proti němuž jsem měl celkem nízké rezisty. Celé na players 8. Zde jsem si twinkl angelic sadu bez amuletu, který nemám, a pak dva kusy Tancred. Nikdy bych nevěřil, že mi zůstanou až do konce hry.
Runy:
1. akt: El (countess) - 1 runa
2. akt: 3x El, Eld, 2x Tir, 4x Nef, Eth - 11 run
3. akt: 5x El, Eld, 3x Tir, 2x Nef, 4x Eth, 4x Ith, 2x Tal - 21 run
4. akt: Tal, Ort, Amn, +Ith (hellforge) - 4 runy
5. akt: El, Ral, 2x Tal, Ort, Thul, Amn, + RalOrtTal (barbaři) - 10 run
krávy: Thul - 1 runa
Celkem: 48 run za normal
Doba hraní: 1. akt: 1h 35m, 2. akt: 2h 05m, 3. akt: 2h 20m, 4. akt: 1h 16m, 5. akt: 2h 28m, krávy: 0:09m. Celkem tedy 9h 53m
Nightmare
Zde hra výrazně zpomalila, protože jsem měl relativně už dost slabý útok (řešením bylo dání jewelu of carnage do angelic meče), navíc zde začala monstra mít příliš mnoho života. Došlo tedy ke snížení players, nakonec až na 1. K tomu došlo v aktu 4, který byl pěkně příšerný. Vůbec mi nechtěl padnout vytoužený angelic amulet, ale nenacházely se ani vhodné alternativy. Přesto jsem to nějak vše protrpěl a mohl pokračovat dále. Také jsem řešil dilema, co udělám s imunitami na fyzično na hellu. Po chvíli zvažování a sumírování předmětů, co jsem už měl, padla volba na konvu a vengeanci, což se ukázalo být klíčové rozhodnutí k tomu, aby tento charakter uspěl. Kapitolou samou o sobě byl merc, jenž začal později celkem často umírat. No, výbava nebyla zrovna eňo ňůňo.
Runy:
1. akt: Tir, 2x Eth, Ith, Ort, Thul, Amn, Dol, +Tal + Shael (countess) - 10 run
2. akt: Eld, 2x Tir, Thul, Amn - 5 run
3. akt: El, Eth, Ral, Tal, Ort, Sol, Shael, Lum - 8 run
4. akt: 2x Eth, Thul, + Shael (hellforge) - 4 runy
5. akt: Eth, Ral, Tal, Thul, 3x Sol, Lum + RalOrtTal (barbaři) - 11 run
krávy: 0 run
Celkem: 38 run za nightmare
Doba hraní: 1. akt: 4h 20m, 2. akt: 3h 49m, 3. akt: 3h 43m, 4. akt: 1h 49m, 5. akt: 3h 44m, krávy: 0:00m. Celkem tedy 17h 15m
Hell
Měl jsem tu mírně záporné rezisty na lightning a na poison, musel jsem být proto velice obezřetný. Spoléhal jsem více než na sebe spíše na merce, který měl díky insightu více dmg, mnohem více než já. A já se mu snažil pomáhat, jak to šlo, přesto často chcípal. Bossy jsem tu už musel bez výjimek roztahovat a mnohdy i větší skupiny obyčejných potvor. Obzvlášť na pozoru jsem se musel mít před střelci a těmi s chladným útokem. Zabíjení bylo dost pomalé. Jednak na hellu i na players 1 už není thorns tak účinný, protože většina potvor má 50% redukci dmg, ale jakmile jsem měl já nebo merc na hlavě amplifu, šlo to jedna báseň…. Tedy šlo by to jedna báseň, mít tak 10k života. Takhle jsem musel být nesmírně opatrný a naučit se využívat překážek k tomu, aby mě nikdo neobklíčil a já to schytával pokud možno jen od jednoho. Na ty příliš odolné nebo imunní na fyzično jsem začal používat konvu spolu s vengeancí. K tomu jsem musel odložit Angelic meč, jenž sice sloužil dobře, ale vyšší dmg už byla fakt potřeba. K tomu posloužil dříve nalezený Bloodletter, což bylo asi tak to nejlepší, co jsem měl k dispozici, a co by mi bylo, protože až na pár výjimek jsem vše cpal do vitality a neměl jsem vůbec sílu ani obratnost (k této směně došlo až ve 2. aktu). Kapitolou samou pro sebe byl výlet ke komtese. Tento paladin prostě potřebuje prostor k manévrování, a jak není k dispozici, smrdí to průšvihem a opravdu velkým. Merc zažil smrt tolikrát, že kdyby x-tá smrt měla způsobit automaticky úhyn i hráče, tak bych určitě lehl i já.
Ve druhém aktu, který byl hororový, jsem trpěl jako zvíře. Doteď nevím, jak jsem to dal, když jsem dostával od Radamenta jedové škody za 200/s apod. Nejhorší byly broučí tunely, kde ta havěť nejen že nechtěla chcípat, ale taky jsem tam snad stokrát málem zařval já sám, holt lokace s vysokým alvl byly pro tohoto paladina vždy problém. Hodně ostré to bylo i v Claw Viper Temple, kde jsem se k háďatům nesměl ani přiblížit (a jeden výtečník měl dokonce Might, tomu jsem vůbec nesměl dovolit, aby mě Chargnul, jinak by to byl insta kill). Akt bossové se o mě všichni umlátili sami. Duri byl v poho. Andy před tím taky. Ve třetím aktu to naopak byla pohodička, dokonce i Great March, přes který jsem musel. Jen s koncily (obzvlášť s těmi u Mefista) problém byl. Maffera s multishotem, imunitou na fyzično a holy freeze jsem jen zaparkoval, s ním vůbec nemělo smysl se prát. Kupodivu nedělaly potíže dollky. Bylo jich tam sice hodně, ale nebyly nebezpečné. Daleko horší byli vampýři a mlátičky tlustoprdné. Ve čtvrtém aktu to bylo o opatrnosti, tam mě mohlo už sejmout cokoliv. Trápení bylo s mláďatorodičkami, ale ty jen ukrutně zdržovaly, než že by byly skutečně nebezpečné. U světlušek jsem si jen musel dát majzla, aby mě nezasáhl sdruženej řetěz blesků a držet se co nejdál od merce, abych neschytal dvojnásobné DMG. Až na bossí verze nepředstavovaly problém. Stačilo čekat na hraně viditelnosti, uhýbat bleskům a ony za mnou chodily samy po jednom, jenom je potřeba dát si načas, vlítnout přímo do jejich hloučku by se rovnalo sebevraždě. Neuvěřitelně zdržovaly i samí cold enchanted + mana burn bossové, tyhle dvě vlastnosti měli ve 4. aktu snad úplně všichni. Diablo si velice oblíbil Firestorm, který mě několikrát málem usmažil, fire resisty zrovna nebyly moje přednost v tu dobu. A také bone prison, zvládl mě uvěznit celkem 4x. A v pátém aktu jsem hodně trpěl v té lokaci u Šenka. Tam to byl samej střelec, kdy merc furt umíral a já kolikrát málem taky. Děs, běs, jenom doplaholčit se k němu trvalo skoro hodinu a půl. Pak dál už to byla pohoda, samozřejmě opatrnost nade vše. Pak ancíci…. Tam jsem čekal na ty, kterým se nevygenerovalo žádné cursed a pokud možno ani extra fast. První pokus se nezadařil, Talic mi jednou ranou sundal merce. Druhý pokus po asi 20 zkouškách vlastností už vyšel. Dokonce se mi je povedlo roztahat tak, že to bylo pojednom, ale musel jsem se ohánět, protože mi kvůli oživování merce furt docházely prachy a neměl jsem na lahvičky, takže jsem se doléčoval mercovou aurou a lahvičky použil jen na merce, na sebe snad jen jednou. Celkem jsem požil asi 20 léčivek, 1 fullku a 5 normálních nefullek fialových. U Baala byli kupodivu nebezpeční jen ti první dva vandráci, protože jsem měl furt malý dmg, navíc zmrazovali a ještě byli všichni extra strong….fuj. A Baala jsem oddělal fikaně. Oblékl jsem místo Bloodletteru Gnasher (má open wounds a Crushing Blow) a šel dolů rychle, ale zas ne moc rychle, jen rychleji, než kdybych ho jen nechal, ať se o mě umlátí.
Třetí guardian! a další platné předměty do grálu
Runy:
1. akt: Eld, Nef, Eth, 3x Tal, 3x Sol, Shael, Io, + Shael + Thul (countess) - 13 run
2. akt: Eth, Amn - 2 runy
3. akt: Eth, Tal, Ort, Amn, Io - 5 run
4. akt: Tir, Nef, Thul, Shael + Lem (hellforge) - 5 run
5. akt: El, Tal, Amn, + RalOrtTal (barbaři) - 6 run
Celkem: 31 run za hell
Doba hraní: 1. akt: 6h 34m, 2. akt: 6h 42m, 3. akt: 5h 15m, 4. akt: 4h 34m, 5. akt: 7h 16m. Celkem tedy 30h 21m
Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 57h 29m
Paladin
Build: Thorns zealot, conviction. Merc (Prayer).
Screenshoty: ZDE!
Konečný level: 80
Konečné staty:
Poison Dagger dmg: 295-762
Str 70, Dex 31, Vit 405, En 15
Life 1550, Mana 133
Defense 585
Resisty: 49, 67, 29, 36
MF: 128 %
Skilly:
Might 1; Blessed Aim 1; Holy Fire 1; Holy Freeze 1; Thorns 20; Sanctuary 1; Conviction 18.
Sacrifice 20; Zeal 20; Vengeance 8
Na sobě měl:
Bloodletter Gladius - DMG 31-97, +20 % IAS, +140 % Enhanced Damage, Adds 12-45 Damage, +90 to Attack Rating, 8 % Life Stolen per Hit, +1 to Whirlwind (Barbarian Only), +4 to Sword Mastery (Barbarian Only), 10% Slower Stamina Drain
Ancient's Pledge Heraldic Shield (Ral Ort Tal) - Defense 27, +50 % Defense, Cold Resist +67 %, Lightning Resist +72 %, Fire Resist +72 %, Poison Resist +72 %, 10 % Damage taken goes to mana
Tancred’s Skull Bone Helm – 33 DEF, +10% Enhanced Damage, +40 to Attack Rating, Replenish Life +2, All Resistances +14, All Resistances +10, +15 Lightning Damage
Angelic Mantle Ring Mail - Defense 218, +40% Enhanced Defense, Damage Reduced by 3, +150 Defense, +10 to Dexterity
Tancred’s Weird Amulet – Damage Reduced by 2, Magic Damage Reduced by 1, 78% Better Chance of Getting Magic Items, +15 Lightning Damage
Sigon’s Gage Gauntlets - Defense 15, +20 to Attack Rating, +10 to Strength, +30% Increased Attack Speed, 10% Life Stolen per Hit, +100 Defense
Angelic Halo Ring - +20 to Life, Replenish Life +6, +960 to Attack Rating (Based on Character Level), +10 to Dexterity
Angelic Halo Ring - +20 to Life, Replenish Life +6, +960 to Attack Rating (Based on Character Level), +10 to Dexterity
Sigon’s Wrap Plated Belt - Defense 170, +20 to Life, Fire Resist +20%, +160 Defense (Based on Character Level), 10% Life Stolen per Hit, +100 Defense
Sigon’s Sabot Greaves - Defense 15, +20 % Faster Run/Walk, Cold Resist +40%, 50% Better Chance of Getting Magic Items, +50 to Attack Rating, 10% Life Stolen per Hit, +100 Defense
Switch: Trnivec’s Angelic Sickle – 5-29 DMG, +15 to Maximum Damage, +75 to Attack Rating, +250% Damage to Undead, +30% Increased Attack Speed, +75% Enhanced Damage, +10 to Dexterity, +50 to Mana
Switch štít: Steelclash Kite Shield - Defense 67, +1 to Paladin Skill Levels, +20% Faster Block Rate, 25% Increased Chance of Blocking, +97% Enhanced Defense, +20 Defense, All Resistances +15, Damage Reduced by 3, +3 to Light Radius
Charmy:
Large Charm of Vita - +35 to Life
Small Charm of the Glacier – Adds 3-5 Cold Damage
Small Charm of Life - +9 to Life
Rugged Small Charm of Sustenance - +11 to Life, +16 Maximum Stamina
Fiery Small Charm of Inceration – Adds 8-16 Fire Damage
Sharp Large Charm of Greed - +6 to Maximum Damage, +27 to Attack Rating, 9% Extra Gold from Monsters
Fine Small Charm - +3 to Maximum Damage, +12 to Attack Rating
Emerald Small Charm of Strength - +2 to Strength, Poison Resist +10%
Tangerine Small Charm of Strength – Lightning Resist +3, +1 to Strength
Glowing Small Charm – Adds 1-14 Lightning Damage
Sharp Large Charm of Frost - +6 to Maximum Damage, +48 to Attack Rating, Adds 1-3 Cold Damage
Lapis Small Charm of Storms – Adds 1-22 Lightning Damage, Lightning Resist +6 %
Small Charm of Anthrax - +50 Poison Damage over 6 Seconds
Foul Small Charm of Dexterity - +50 Poison Damage over 6 Seconds, +1 to Dexterity
Small Charm of Strength - +2 to Strength
Crimson Small Charm of Burning - Adds 3-6 Fire Damage, Fire Resist +3
Large Charm of Sustenance - +22 to Life
Merc měl:
Insight Partisan (Ral Tir Tal Sol) - DMG 124-255, Lvl 12 Meditation, +35 % FCR, +240% Damage, +9 Min Damage, 193% Bonus to Attack Rating, +5-30 Fire DMG, +75 Poison DMG over 5 sec., +1 to Critical Strike, +5 to All Attributes, +2 to Mana after each kill, 23% Better Chance of Getting Magic Items
Blackhorn’s Face Death Mask - Defense 264, Prevent Monster Heal, Slows Target by 20%, +204 % Enhanced Defense, Lighting Resist +15 %, +20 Lightning Absorb, Attacker Takes Lightning Damage of 25
Ornate Plate (gemmed) - Defense 643, +152 to Life, Ethereal (Cannot be Repaired), Socketed 4x (4x Perfect Ruby)
Nálezy:
Angelic Halo 2x, Angelic Mantle, Angelic Sickle, Berserker’s Hatchet 5x, Berserker’s Headgear 2x, Cathan’s Seal, Cathan’s Mesh 3x, Civerb’s Icon, Civerb’s Ward, Cleglaw’s Pincers 2x, Cleglaw’s Tooth 2x, Death’s Touch, Hsarus‘ Iron Stay 2x, Iratha’s Coil, Iratha’s Cuff, Isenhart’s Horns, Isenhart’s Case 2x, Milabrega’s Orb 2x, Sigon’s Wrap 2x, Sigon’s Sabot 3x, Sigon’s Gage, Tancred’s Spine, Tancred’s Crowbill 2x, Vidala’s Fetlock, Vidala’s Barb 2x,
Hwanin’s Justice, Hwanin’s Blessing 2x, Immortal King’s Will 2x, Natalya’s Shadow
Axe of Fechmar, Bladebone, Bladebuckle 2x, Bloodfist, Bloodthief, Deathspade, Frostburn, Goldwrap, Gorefoot, Griswold’s Edge, Hellclap, Hellplague, Ironstone, Kinemil’s Awl, Maelstrom, Nagelring 2x, Nightsmoke, Rakescar, Razortine, Skewer of Krintiz 2x, Soul Harvest, Sparking Mail, Steelclash, Stoutnail, Swordback Hold, The Battlebranch, The Chieftail, The Diggler, The Dragon Chang, The Gnasher, The Jade of Tan Do 2x, Venom Ward, Woestave, Wormskull,
Blackhorn’s Face, Bloodletter, Crown of Thieves, Ghoulhide, Kuko Shakaku, Que-Hegan’s Wisdom, Rockstopper, Suicide Branch, String of Ears, The Meat Scraper, Thundergod’s Vigor,
RW: Ancient's Pledge 2x, Insight, King’s Grace, Strength
12x El, 4x Eld, 9x Tir, 8x Nef, 14x Eth, 6x Ith, 15x Tal, 6x Ral, 8x Ort, 8x Thul, 7x Amn, 7x Sol, 6x Shael, 1x Dol, 2x Io, 2x Lum, 1x Lem - celkem 117 run
Normal
...šel s prstem v nose, jediný problém byl Diablo, proti němuž jsem měl celkem nízké rezisty. Celé na players 8. Zde jsem si twinkl angelic sadu bez amuletu, který nemám, a pak dva kusy Tancred. Nikdy bych nevěřil, že mi zůstanou až do konce hry.
Runy:
1. akt: El (countess) - 1 runa
2. akt: 3x El, Eld, 2x Tir, 4x Nef, Eth - 11 run
3. akt: 5x El, Eld, 3x Tir, 2x Nef, 4x Eth, 4x Ith, 2x Tal - 21 run
4. akt: Tal, Ort, Amn, +Ith (hellforge) - 4 runy
5. akt: El, Ral, 2x Tal, Ort, Thul, Amn, + RalOrtTal (barbaři) - 10 run
krávy: Thul - 1 runa
Celkem: 48 run za normal
Doba hraní: 1. akt: 1h 35m, 2. akt: 2h 05m, 3. akt: 2h 20m, 4. akt: 1h 16m, 5. akt: 2h 28m, krávy: 0:09m. Celkem tedy 9h 53m
Nightmare
Zde hra výrazně zpomalila, protože jsem měl relativně už dost slabý útok (řešením bylo dání jewelu of carnage do angelic meče), navíc zde začala monstra mít příliš mnoho života. Došlo tedy ke snížení players, nakonec až na 1. K tomu došlo v aktu 4, který byl pěkně příšerný. Vůbec mi nechtěl padnout vytoužený angelic amulet, ale nenacházely se ani vhodné alternativy. Přesto jsem to nějak vše protrpěl a mohl pokračovat dále. Také jsem řešil dilema, co udělám s imunitami na fyzično na hellu. Po chvíli zvažování a sumírování předmětů, co jsem už měl, padla volba na konvu a vengeanci, což se ukázalo být klíčové rozhodnutí k tomu, aby tento charakter uspěl. Kapitolou samou o sobě byl merc, jenž začal později celkem často umírat. No, výbava nebyla zrovna eňo ňůňo.
Runy:
1. akt: Tir, 2x Eth, Ith, Ort, Thul, Amn, Dol, +Tal + Shael (countess) - 10 run
2. akt: Eld, 2x Tir, Thul, Amn - 5 run
3. akt: El, Eth, Ral, Tal, Ort, Sol, Shael, Lum - 8 run
4. akt: 2x Eth, Thul, + Shael (hellforge) - 4 runy
5. akt: Eth, Ral, Tal, Thul, 3x Sol, Lum + RalOrtTal (barbaři) - 11 run
krávy: 0 run
Celkem: 38 run za nightmare
Doba hraní: 1. akt: 4h 20m, 2. akt: 3h 49m, 3. akt: 3h 43m, 4. akt: 1h 49m, 5. akt: 3h 44m, krávy: 0:00m. Celkem tedy 17h 15m
Hell
Měl jsem tu mírně záporné rezisty na lightning a na poison, musel jsem být proto velice obezřetný. Spoléhal jsem více než na sebe spíše na merce, který měl díky insightu více dmg, mnohem více než já. A já se mu snažil pomáhat, jak to šlo, přesto často chcípal. Bossy jsem tu už musel bez výjimek roztahovat a mnohdy i větší skupiny obyčejných potvor. Obzvlášť na pozoru jsem se musel mít před střelci a těmi s chladným útokem. Zabíjení bylo dost pomalé. Jednak na hellu i na players 1 už není thorns tak účinný, protože většina potvor má 50% redukci dmg, ale jakmile jsem měl já nebo merc na hlavě amplifu, šlo to jedna báseň…. Tedy šlo by to jedna báseň, mít tak 10k života. Takhle jsem musel být nesmírně opatrný a naučit se využívat překážek k tomu, aby mě nikdo neobklíčil a já to schytával pokud možno jen od jednoho. Na ty příliš odolné nebo imunní na fyzično jsem začal používat konvu spolu s vengeancí. K tomu jsem musel odložit Angelic meč, jenž sice sloužil dobře, ale vyšší dmg už byla fakt potřeba. K tomu posloužil dříve nalezený Bloodletter, což bylo asi tak to nejlepší, co jsem měl k dispozici, a co by mi bylo, protože až na pár výjimek jsem vše cpal do vitality a neměl jsem vůbec sílu ani obratnost (k této směně došlo až ve 2. aktu). Kapitolou samou pro sebe byl výlet ke komtese. Tento paladin prostě potřebuje prostor k manévrování, a jak není k dispozici, smrdí to průšvihem a opravdu velkým. Merc zažil smrt tolikrát, že kdyby x-tá smrt měla způsobit automaticky úhyn i hráče, tak bych určitě lehl i já.
Ve druhém aktu, který byl hororový, jsem trpěl jako zvíře. Doteď nevím, jak jsem to dal, když jsem dostával od Radamenta jedové škody za 200/s apod. Nejhorší byly broučí tunely, kde ta havěť nejen že nechtěla chcípat, ale taky jsem tam snad stokrát málem zařval já sám, holt lokace s vysokým alvl byly pro tohoto paladina vždy problém. Hodně ostré to bylo i v Claw Viper Temple, kde jsem se k háďatům nesměl ani přiblížit (a jeden výtečník měl dokonce Might, tomu jsem vůbec nesměl dovolit, aby mě Chargnul, jinak by to byl insta kill). Akt bossové se o mě všichni umlátili sami. Duri byl v poho. Andy před tím taky. Ve třetím aktu to naopak byla pohodička, dokonce i Great March, přes který jsem musel. Jen s koncily (obzvlášť s těmi u Mefista) problém byl. Maffera s multishotem, imunitou na fyzično a holy freeze jsem jen zaparkoval, s ním vůbec nemělo smysl se prát. Kupodivu nedělaly potíže dollky. Bylo jich tam sice hodně, ale nebyly nebezpečné. Daleko horší byli vampýři a mlátičky tlustoprdné. Ve čtvrtém aktu to bylo o opatrnosti, tam mě mohlo už sejmout cokoliv. Trápení bylo s mláďatorodičkami, ale ty jen ukrutně zdržovaly, než že by byly skutečně nebezpečné. U světlušek jsem si jen musel dát majzla, aby mě nezasáhl sdruženej řetěz blesků a držet se co nejdál od merce, abych neschytal dvojnásobné DMG. Až na bossí verze nepředstavovaly problém. Stačilo čekat na hraně viditelnosti, uhýbat bleskům a ony za mnou chodily samy po jednom, jenom je potřeba dát si načas, vlítnout přímo do jejich hloučku by se rovnalo sebevraždě. Neuvěřitelně zdržovaly i samí cold enchanted + mana burn bossové, tyhle dvě vlastnosti měli ve 4. aktu snad úplně všichni. Diablo si velice oblíbil Firestorm, který mě několikrát málem usmažil, fire resisty zrovna nebyly moje přednost v tu dobu. A také bone prison, zvládl mě uvěznit celkem 4x. A v pátém aktu jsem hodně trpěl v té lokaci u Šenka. Tam to byl samej střelec, kdy merc furt umíral a já kolikrát málem taky. Děs, běs, jenom doplaholčit se k němu trvalo skoro hodinu a půl. Pak dál už to byla pohoda, samozřejmě opatrnost nade vše. Pak ancíci…. Tam jsem čekal na ty, kterým se nevygenerovalo žádné cursed a pokud možno ani extra fast. První pokus se nezadařil, Talic mi jednou ranou sundal merce. Druhý pokus po asi 20 zkouškách vlastností už vyšel. Dokonce se mi je povedlo roztahat tak, že to bylo pojednom, ale musel jsem se ohánět, protože mi kvůli oživování merce furt docházely prachy a neměl jsem na lahvičky, takže jsem se doléčoval mercovou aurou a lahvičky použil jen na merce, na sebe snad jen jednou. Celkem jsem požil asi 20 léčivek, 1 fullku a 5 normálních nefullek fialových. U Baala byli kupodivu nebezpeční jen ti první dva vandráci, protože jsem měl furt malý dmg, navíc zmrazovali a ještě byli všichni extra strong….fuj. A Baala jsem oddělal fikaně. Oblékl jsem místo Bloodletteru Gnasher (má open wounds a Crushing Blow) a šel dolů rychle, ale zas ne moc rychle, jen rychleji, než kdybych ho jen nechal, ať se o mě umlátí.
Třetí guardian! a další platné předměty do grálu
Runy:
1. akt: Eld, Nef, Eth, 3x Tal, 3x Sol, Shael, Io, + Shael + Thul (countess) - 13 run
2. akt: Eth, Amn - 2 runy
3. akt: Eth, Tal, Ort, Amn, Io - 5 run
4. akt: Tir, Nef, Thul, Shael + Lem (hellforge) - 5 run
5. akt: El, Tal, Amn, + RalOrtTal (barbaři) - 6 run
Celkem: 31 run za hell
Doba hraní: 1. akt: 6h 34m, 2. akt: 6h 42m, 3. akt: 5h 15m, 4. akt: 4h 34m, 5. akt: 7h 16m. Celkem tedy 30h 21m
Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 57h 29m
Naposledy upravil(a) Fraxinus dne 26.02.2017, 22:50 hod., celkem upraveno 1 x.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Když to tak čtu, tak na Hell to musel být masakr. Velká gratulace za tu trpělivost
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
To teda. Pořád si říkám, že přežít hell s touhle postavou, která je ještě k tomu oblečena jen v tomhle...
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: HC Zlatý Grál
Teda... já smekám
Tohle chtělo neuvěřitelnou trpělivost
Tohle chtělo neuvěřitelnou trpělivost
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:826
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: HC Zlatý Grál
smekám klobouček
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
Re: HC Zlatý Grál
Jeste jednou obrovska gratulace Fraxi, supr vykon
Nalezy, pokud uvazim, ze je to jen za tri Single pass postavy jsou taky supr, tesim se na pokracovani tohoto nekonecneho questu
Nalezy, pokud uvazim, ze je to jen za tri Single pass postavy jsou taky supr, tesim se na pokracovani tohoto nekonecneho questu
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Guardian Dentista
Nekromancer
Build: Teeth + Clay golem. Merc (Cold Iron wolf).
Screenshoty: ZDE!
Konečný level: 79
Konečné staty:
Teeth dmg: 365-483
Str 80, Dex 26, Vit 383, En 45
Life 1061, Mana 373
Defense 346
Resisty: 42, 38, 75, 70
MF: 95 %
Skilly:
Teeth 20 (26); Bone Armor 1 (8); Corpse Explosion 1 (5); Bone Wall 20 (24); Bone Spear 20 (26); Bone Prison 20 (24); Bone Spirit 5 (9).
Skeleton Mastery 0 (5); Summon Clay Golem1 (7); Golem Mastery 1 (5); Summon Resist 1 (2)
Na sobě měl:
Dentista's White Bone Wand (Dol Io) - DMG 3-7, +3 to Poison and Bone Skills (Necromancer Only), +20 % Faster Cast Rate, +2 to Bone Spear Necromancer Only), +4 to Skeleton Mastery (Necromancer Only), +3 to Bone Armor (Necromancer Only), +2 to Teeth (Necromancer Only), Hit Causes Monster to Flee 25%, +10 to Vitality, +13 to Mana, Magic Damage Reduced by 4, +50 % Damage to Undead
Rhyme Bone Shield (Shael Eth) - Defense 28, +40% Faster Block Rate, 20% Increased Chance of Blocking, Regenerate Mana 15%, All Resistances +25, Cannot Be Frozen, 50% Extra Gold from Monsters, 25% Better Chance of Getting Magic Items
Lore Bone Helm (Ort Sol) – Defense 35, +1 to All Skills, +10 to Energy, Lightning Resist +30 %, Damage Reduced by 7, +2 to Mana After Each Kill, +2 to Light Radius, Increase Maximum Durability 14 %
Dentista's Smoke Serpentskin Armor (Nef Lum) - Defense 206, +20 % Faster Hit Recovery, +75% Enhanced Defense, +280 Defense vs. Missile, +10 to Energy, All Resistances +50, -1 to Light Radius, Level 6 Weaken (18/18 Charges)
Corruption Talisman Amulet – +7% Faster Cast Rate, +7 to Strength, +12 to Mana, Regenerate Mana 4%, Cold Resist +14%, Lightning Resist +14%, Fire Resist +14%, Poison Resist +39%
Doom Clutches Demonhide Gloves - Defense 34, 12% Chance to Cast Level 4 Charged Bolt When Struck +14 to Attack Rating, 53% Extra Gold from Monsters, 21% Better Chance of Getting Magic Items
Grim Master Ring - +1 to Maximum Damage, +20 to Attack Rating, +3 to Vitality, Lightning Resist +9%, Poison Resist +26%, Damage Reduced by 2, Magic Damage Reduced by 2
Batamut's Ring of Strength - +2 to Strength, +105 to Mana
Brimstone Winding Mesh Belt - Defense 35, 3% Life Stolen per Hit, 5% Chance of Open Wounds, +71 to Life, Lightning Resist +6%, Fire Resist +14%
Boots of Luck - Defense 2, 32 % Better Chance of Getting Magic Items
Switch: Bone Wand – 3-7 DMG, +3 to Golem Mastery (Necromancer Only), +2 to Clay Golem (Necromancer Only), +50% Damage to Undead
Switch štít: Tangerine Zombie Head - Defense 7, Adds 2-7 Poison Damage over 3 Seconds, +3 to Clay Golem (Necromancer Only), Lightning Resist +8%
Charmy:
Crimson Large Charm of Strength - +3 to Strength, Fire Resist +6%
Azure Grand Charm of Balance - +12% Faster Hit Recovery, Cold Resist +13%
Lapis Small Charm - Cold Resist +6%
Coral Grand Charm - Lightning Resist +22%
Crimson Small Charm of Dexterity - +1 to Dexterity, Fire Resist +3%
Lucky Grand Charm of Strength – +3 to Strength, 11% Better Chance of Getting Magic Items
Rugged Small Charm of Sustenance – +12 to Life, +7 Maximum Stamina
Lucky Large Charm of Life – +10 to Life, 6% Better Chance of Getting Magic Items
Snake's Large Charm - +22 to Mana
Small Charm of Life – +10 to Life
Merc měl:
Crystal Sword - DMG 5-15, Socketed 1x (prázdné)
Wall of the Eyeless Bone Shield - Defense 53, +20% Faster Cast Rate, 3% Mana Stolen per Hit, +40% Enhanced Defense, +10 Defense, Poison Resist +20%, +5 to Mana After Each Kill
Circlet of the Magus - Defense 25, +20% Faster Cast Rate
Stealth Breast Plate (Tal Eth) - Defense 68, +25% Faster Run/Walk, +25% Faster Cast Rate, +25% Faster Hit Recovery, +6 to Dexterity, Regenerate Mana 15%, +15 Maximum Stamina, Poison Resist +30%, Magic Damage Reduced by 3
Nálezy:
Angelic Mantle, Aranna's Head 2x, Arctic Horn 2x, Berserker's Hatchet, Berserker's Hauberk, Berserker's Headgear, Cathan's Ring 3x, Civerb's Ward 2x, Infernal Sign, Iratha's Cuff, Isenhart's Case, Isenhart’s Horns 2x, Milabrega's Orb, Sigon's Visor, Sigon's Gage, Tancred's Skull,
Aldur's Rhythm, Hwanin's Refuge, Immortal King's Stone Crusher, M'avina's Tenet, Sander's Taboo, Sander's Superstition, Sazabi's Mental Sheath, Rite of Passage
Bloodfist, Bloodthief, Bonesnap, Brainhew, Crushflange, Doomslinger, Lance of Yaggai, Skewer of Krintiz, Soul Harvest, Stormstrike, Swordback Hold, Tearhaunch, The Battlebranch, The Chieftain, The Diggler, The Dragon Chang, The Iron Jang Bong, Venom Ward, Wall of the Eyeless
Baezil's Vortex, Buriza-Do Kyanon, Coldskill, Hexfire, Infernostride, Pierre Tombale Couant
Windhammer
RW: Lore, Rhyme, Smoke, Stealth 3x, White
6x El, 3x Eld, 13x Tir, 3x Nef, 10x Eth, 4x Ith, 7x Tal, 11x Ral, 8x Ort, 7x Thul, 4x Amn, 1x Sol, 6x Shael, 2x Dol, 3xHel, 2x Io, 1x Lum, 1x Lem, 2x Pul - celkem 94 run
Normal
Celé hráno na players 1. Na více players tohle hrát ani nejde.
Celý normal šel s prstem v nose, v jistých okamžicích lehalo vše na jednu ránu. Jedinými problémy byla mana a také shánění hůlky na White, mcož min trvalo asi hodinu a půl, i tak měla jen +2 k Teeth. Prostě Drognan neměl...
Runy:
1. akt: Tir, Tal (countess) - 2 runy
2. akt: 2x El, Eld, 2x Tir, Nef - 6 run
3. akt: 2x Tir, Eth, Ith, 3x Ral - 7 run
4. akt: Eth, Tal, +Ith (hellforge) - 3 runy
5. akt: 2x Tir, Ith, Ral, Ort, Thul, Sol, Shael, + RalOrtTal (barbaři) - 11 run
krávy: Dol - 1 runa
Celkem: 30 run za normal
Doba hraní: 1. akt: 1h 40m, 2. akt: 1h 28m, 3. akt: 1h 27m, 4. akt: 0h 44m, 5. akt: 2h 38m, krávy: 0:10m. Celkem tedy 8h 07m
Nightmare
Zde hra malinko zpomalila, čím dál jsem byl, tím víc ran nestvůry potřebovaly k sundání. Dosud jsem se vyvarovával jakéhokoliv používání skillů jiných než Teeth, Bone Armor a Clay Golem. Činil jsem tak i nadále po celý nightmare. Zde mě dost štvalo, že ač jsem měl MF vysoký kolem 100 %, byly dost mizerné dropy. Ještě hůř bylo s gamblem, takže jsem si nějakou výbavu sehnal aspoň craftěním, ale i to mělo k ideálu daleko. Zde jsem si konečně díky tomu, že padla runa Io v 1. aktu, mohl složit White. Dále mě zajímaly předměty, co dávaly hodně many. Super byl prsten se 105 many. Trochu mě ale děsily rezisty. Bál jsem se akt bossů, ale v ani jednom případě nebylo čeho se bát.
Runy:
1. akt: El, Eld, Thul, Io, +Thul + Amn (countess) - 6 run
2. akt: Tir, Nef, Ral, Ort, Shael, Dol - 6 run
3. akt: Tir, 2x Eth, Ral, Ort, 2x Amn, Lum - 8 run
4. akt: Shael, + Lem (hellforge) - 2 runy
5. akt: 2x Eth, Ith, Tal, Ort, 2x Thul, Amn, Hel + RalOrtTal (barbaři) - 12 run
krávy: 0 run
Celkem: 34 run za nightmare
Doba hraní: 1. akt: 2h 00m, 2. akt: 1h 51m, 3. akt: 1h 30m, 4. akt: 1h 09m, 5. akt: 2h 32m, krávy: 0:18m. Celkem tedy 9h 20m
Hell
Měl jsem tu záporné rezisty na Fire a Cold. Lightning byl jen 11 % a něco měl i Poison. Takže Jsem musel být za všech okolností opatrný, hlavně dávat bacha na Cold Enchanted. Začal jsem ho na levlu 59 a bylo to znát. Sejmout ty chlupatý brumlinky trvalo kolikrát i víc než minutu. Ale nejhorší bylo, že cokoliv umělo střílet, mělo LE, multishot a ideálně buď might, nebo konvu. Jedna taková mě málem sundala u komtesy, hned 1. patro, hned u vlezu. Ale nejhorší byly dropy. Také postup byl oproti předchozímu hodně pomalý. Damage jsem měl malé a hápéčka nestvůr byla vysoká. Ale senzačně jsem nalevloval, až k 68 tuším. 2. akt hellu šel o poznání rychleji, možná proto, že je pro tuto postavu lépe navržený. Jediné problémy, na které jsem narazil, byli immune to magic mumie v Lost city a Ancient tunelech, které jsem prostě obešel. A pak v Tal Rashově hrobce faraoni. Tunely jsem proto oželel, ale v Tal Rashově hrobce (šel jsem jen do tý pravý) jsem zabíjel jen kostráky, mumie a duchy. Cold merc se postaral o to, aby nešli oživit, zde jsem vůbec poprvé začal používat corpse explosion na ty, které merc nezmrazil na padrť. A faraony jsem nechával na místě. Docela jsem se divil, ale bitka s Durielem trvala jen dvě minuty. A ani jsem si nepotřeboval odskočit pro manu, stačila mi ji půlka inventáře. Drop už byl o něco lepší, ale nemohl jsem ještě být spokojen. Také mě překvapilo, že za celý akt padly jen 2 runy. Myslel jsem, že 3. akt bude hračka, ale...bylo tam hodně flusajících fetišů, co se furt rozutíkávali jak falleni a vraceli se z vícero různých směrů ve velkém počtu, takže mi hápéčka jenom lítala nahoru dolů, ani bone armor jsem kolikrát nestíhal čarovat. Merc mi pomoct nemohl, samé cold immune. Cesta džunglí tak trvala docela dlouho. I proto, že jsem musel přes Great March, a uvítací výbor měl LE, konvu, multišot, a v bludičkovém provedení. Jsou ale celkem dost citlivé na magic dmg a dosah zubů je veliký, takže jsem si je nemusel nechávat pouštět k tělu. Nicméně 11 % lightning resist a jen cca 900 života byl extrémní hazard, tak ač jsem to neměl původně v plánu, oblékl jsem Smoke a připravil se tak o jediný zdroj faster run/walk i o faster cast rate. Pak v Kurastu nastaly potíže...stromovci a hejrofanti. Jeden měl příliš hápéček, druhý ve vyšším počtu nešel kvůli léčení nijak zabít. Pořádné dobrodružství byla návštěva Sariny....jen pro otrlé, navíc tam byly magic immune brumlinky. Naštěstí se mohl činit merc, ale chvíli mu to trvalo. Kapitolou samou pro sebe byli koncilové. Nejen boj, ale i drop. Ale to nejhorší přišlo na konec. Durance plné upírů, obtížně zabitelné, hodně hápéček a snad i vysoké odolnosti proti magic a zas immune to cold. A Bremm mi nejenom zatápěl, ale musel jsem manévrovat i mezi meteory dvou bosspacků upírů, co ho doprovázely. Jejich likvidace trvala celou věčnost. Pak Mephisto sám už byl lahůdka, ale zmetek nic nedal. Ostatně 3. akt byl co se týče dropů nejslabší zatím vůbec. Ve 4. aktu jsem narazil zase na bludičky u Izuala. Skvělý...ale už jsem měl zkušenosti, takže nic, co by se nedalo zvládnout. Pak dál to byla otrava s vysokými hápéčky nepřátel typu urdar, žrout mrtvol či venom lord. V Chaos Sanctuary nejvíc zlobili Oblivion Knighti, protože je nikdo neučil, že když útočí, mají stát na místě přímo za skupinou nemrtvých rytířů, do nichž zubuju. A pak Diablo lahůdka, akorát jsem musel dávat bacha na jeho firestormy....jen moc neměl rád mého merce. Pak v 5. aktu jsem se snažil jet pokud možno co nejvíc fullclearově. To se mi dařilo zhruba do Arreat Plateau. Často jsem měl problémy se střelci, kteří se pohybovali rychle, a také výrazně převažovali Immune to Cold. A v tomto aktu merc dost často i kvůli tomu umíral. Golem ty rozhárané nestvůry sám nezkrotí a já jsem byl příliš bojácný, abych sám tankoval. Zábava mě opět čekala ve Frozen Riveru. Samozřejmě bludičky a byl tam jeden jejich fešáckej boss, co mě několikrát málem sundal, zásluhou blba golema málem i jednou ranou, páč se mi pletl do cesty a zdvojil dmg, co jsem inkasoval. Další lapálie přišly až ve Frozen Tundře, neboť tam byli samí zas rozháraní střelci, co furt zdrhali jak falleni, a taky velice často v bossím nebo šampioním provedení takoví ti sloni, jak z nich ti rarachové infernují. Zde jsem se také hodně zapotil. Trochu mě děsilo, když jsem se měl postavit třem barbarům. První setkání, pod nohama konva, tak tp a znovu. Druhý pokus vyšel výborně. Sice Madavh měl dost silné sekery a Talic mi merce i golem sešrotoval z jediné otočky, ale dalo se s tím bojovat, ani to netrvalo moc dlouho. A lahvičky vyšly skoro akorát. Tady jsem místo zubů byl nucen použít Bone spirit, a to hlavně z manových důvodů. Pak ve Worldstonu jsem si užíval s další bandou hejrofantů a také bludiček, a to jak ve 2. poschodí, tak přímo u Baala. A největší pecka byl boj s Achmelem. Immune to magic. Toho jsem nakonec musel vylákat od Baala pryč a zaparkovat, neboť mercův útok byl příliš slabý a stíhal se regenerovat. Musel jsem ale aspoň zabít jeho miniony, kde byl ten samý problém. Nasadil jsem Skewer of Krinitz, který měl ignore target's defense, dal do inventáře všechny damage charmy, co jsem našel, a šel na ně. Pižlání trvalo hodně dlouho, ale fungovalo to. Samotného Achmela jsem zaparkoval až do chodby u vchodu, když už byl sám, tak to šlo dobře. Ostatní vlny už byly v pohodě, dokonce ani Lister moc nezlobil. A Baal, ten už vůbec ne. Ani dvojníka nevyvolal. V tomto aktu jsem zhruba od Frozen River, kde jsem se potřeboval zbavovat mrtvol nemrtých, začal používat corpse explosion. Abych ušetřil trochu času. A ve worldstone keepu jsem používal i Bone Spirit i Bone Spear, z téhož důvodu. Vlastně i Baala jsem ukuchal Bone Spearem. Ale to byl jediný úsek hraní, kdy jsem je použil. Dříve jsem je nepoužíval vůbec. Co se týče dropů, tak zklamání z předchozích aktů vystřídala poměrně radost.
Čtvrtý guardian! a další platné předměty do grálu
Runy:
1. akt: El, Tir, 2x Eth, 2x Ral, Lem, + Shael + Io (countess) - 9 run
2. akt: Eth, Hel - 2 runy
3. akt: El, Nef, Ort, Thul, Shael, Hel, Pul - 7 run
4. akt: Thul, Shael + Pul (hellforge) - 3 runy
5. akt: El, 3x Tir, Eth, Tal, + RalOrtTal (barbaři) - 9 run
Celkem: 30 run za hell
Doba hraní: 1. akt: 5h 33m, 2. akt: 3h 38m, 3. akt: 4h 25m, 4. akt: 2h 20m, 5. akt: 6h 05m. Celkem tedy 22h 01m
Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 39h 28m
Nekromancer
Build: Teeth + Clay golem. Merc (Cold Iron wolf).
Screenshoty: ZDE!
Konečný level: 79
Konečné staty:
Teeth dmg: 365-483
Str 80, Dex 26, Vit 383, En 45
Life 1061, Mana 373
Defense 346
Resisty: 42, 38, 75, 70
MF: 95 %
Skilly:
Teeth 20 (26); Bone Armor 1 (8); Corpse Explosion 1 (5); Bone Wall 20 (24); Bone Spear 20 (26); Bone Prison 20 (24); Bone Spirit 5 (9).
Skeleton Mastery 0 (5); Summon Clay Golem1 (7); Golem Mastery 1 (5); Summon Resist 1 (2)
Na sobě měl:
Dentista's White Bone Wand (Dol Io) - DMG 3-7, +3 to Poison and Bone Skills (Necromancer Only), +20 % Faster Cast Rate, +2 to Bone Spear Necromancer Only), +4 to Skeleton Mastery (Necromancer Only), +3 to Bone Armor (Necromancer Only), +2 to Teeth (Necromancer Only), Hit Causes Monster to Flee 25%, +10 to Vitality, +13 to Mana, Magic Damage Reduced by 4, +50 % Damage to Undead
Rhyme Bone Shield (Shael Eth) - Defense 28, +40% Faster Block Rate, 20% Increased Chance of Blocking, Regenerate Mana 15%, All Resistances +25, Cannot Be Frozen, 50% Extra Gold from Monsters, 25% Better Chance of Getting Magic Items
Lore Bone Helm (Ort Sol) – Defense 35, +1 to All Skills, +10 to Energy, Lightning Resist +30 %, Damage Reduced by 7, +2 to Mana After Each Kill, +2 to Light Radius, Increase Maximum Durability 14 %
Dentista's Smoke Serpentskin Armor (Nef Lum) - Defense 206, +20 % Faster Hit Recovery, +75% Enhanced Defense, +280 Defense vs. Missile, +10 to Energy, All Resistances +50, -1 to Light Radius, Level 6 Weaken (18/18 Charges)
Corruption Talisman Amulet – +7% Faster Cast Rate, +7 to Strength, +12 to Mana, Regenerate Mana 4%, Cold Resist +14%, Lightning Resist +14%, Fire Resist +14%, Poison Resist +39%
Doom Clutches Demonhide Gloves - Defense 34, 12% Chance to Cast Level 4 Charged Bolt When Struck +14 to Attack Rating, 53% Extra Gold from Monsters, 21% Better Chance of Getting Magic Items
Grim Master Ring - +1 to Maximum Damage, +20 to Attack Rating, +3 to Vitality, Lightning Resist +9%, Poison Resist +26%, Damage Reduced by 2, Magic Damage Reduced by 2
Batamut's Ring of Strength - +2 to Strength, +105 to Mana
Brimstone Winding Mesh Belt - Defense 35, 3% Life Stolen per Hit, 5% Chance of Open Wounds, +71 to Life, Lightning Resist +6%, Fire Resist +14%
Boots of Luck - Defense 2, 32 % Better Chance of Getting Magic Items
Switch: Bone Wand – 3-7 DMG, +3 to Golem Mastery (Necromancer Only), +2 to Clay Golem (Necromancer Only), +50% Damage to Undead
Switch štít: Tangerine Zombie Head - Defense 7, Adds 2-7 Poison Damage over 3 Seconds, +3 to Clay Golem (Necromancer Only), Lightning Resist +8%
Charmy:
Crimson Large Charm of Strength - +3 to Strength, Fire Resist +6%
Azure Grand Charm of Balance - +12% Faster Hit Recovery, Cold Resist +13%
Lapis Small Charm - Cold Resist +6%
Coral Grand Charm - Lightning Resist +22%
Crimson Small Charm of Dexterity - +1 to Dexterity, Fire Resist +3%
Lucky Grand Charm of Strength – +3 to Strength, 11% Better Chance of Getting Magic Items
Rugged Small Charm of Sustenance – +12 to Life, +7 Maximum Stamina
Lucky Large Charm of Life – +10 to Life, 6% Better Chance of Getting Magic Items
Snake's Large Charm - +22 to Mana
Small Charm of Life – +10 to Life
Merc měl:
Crystal Sword - DMG 5-15, Socketed 1x (prázdné)
Wall of the Eyeless Bone Shield - Defense 53, +20% Faster Cast Rate, 3% Mana Stolen per Hit, +40% Enhanced Defense, +10 Defense, Poison Resist +20%, +5 to Mana After Each Kill
Circlet of the Magus - Defense 25, +20% Faster Cast Rate
Stealth Breast Plate (Tal Eth) - Defense 68, +25% Faster Run/Walk, +25% Faster Cast Rate, +25% Faster Hit Recovery, +6 to Dexterity, Regenerate Mana 15%, +15 Maximum Stamina, Poison Resist +30%, Magic Damage Reduced by 3
Nálezy:
Angelic Mantle, Aranna's Head 2x, Arctic Horn 2x, Berserker's Hatchet, Berserker's Hauberk, Berserker's Headgear, Cathan's Ring 3x, Civerb's Ward 2x, Infernal Sign, Iratha's Cuff, Isenhart's Case, Isenhart’s Horns 2x, Milabrega's Orb, Sigon's Visor, Sigon's Gage, Tancred's Skull,
Aldur's Rhythm, Hwanin's Refuge, Immortal King's Stone Crusher, M'avina's Tenet, Sander's Taboo, Sander's Superstition, Sazabi's Mental Sheath, Rite of Passage
Bloodfist, Bloodthief, Bonesnap, Brainhew, Crushflange, Doomslinger, Lance of Yaggai, Skewer of Krintiz, Soul Harvest, Stormstrike, Swordback Hold, Tearhaunch, The Battlebranch, The Chieftain, The Diggler, The Dragon Chang, The Iron Jang Bong, Venom Ward, Wall of the Eyeless
Baezil's Vortex, Buriza-Do Kyanon, Coldskill, Hexfire, Infernostride, Pierre Tombale Couant
Windhammer
RW: Lore, Rhyme, Smoke, Stealth 3x, White
6x El, 3x Eld, 13x Tir, 3x Nef, 10x Eth, 4x Ith, 7x Tal, 11x Ral, 8x Ort, 7x Thul, 4x Amn, 1x Sol, 6x Shael, 2x Dol, 3xHel, 2x Io, 1x Lum, 1x Lem, 2x Pul - celkem 94 run
Normal
Celé hráno na players 1. Na více players tohle hrát ani nejde.
Celý normal šel s prstem v nose, v jistých okamžicích lehalo vše na jednu ránu. Jedinými problémy byla mana a také shánění hůlky na White, mcož min trvalo asi hodinu a půl, i tak měla jen +2 k Teeth. Prostě Drognan neměl...
Runy:
1. akt: Tir, Tal (countess) - 2 runy
2. akt: 2x El, Eld, 2x Tir, Nef - 6 run
3. akt: 2x Tir, Eth, Ith, 3x Ral - 7 run
4. akt: Eth, Tal, +Ith (hellforge) - 3 runy
5. akt: 2x Tir, Ith, Ral, Ort, Thul, Sol, Shael, + RalOrtTal (barbaři) - 11 run
krávy: Dol - 1 runa
Celkem: 30 run za normal
Doba hraní: 1. akt: 1h 40m, 2. akt: 1h 28m, 3. akt: 1h 27m, 4. akt: 0h 44m, 5. akt: 2h 38m, krávy: 0:10m. Celkem tedy 8h 07m
Nightmare
Zde hra malinko zpomalila, čím dál jsem byl, tím víc ran nestvůry potřebovaly k sundání. Dosud jsem se vyvarovával jakéhokoliv používání skillů jiných než Teeth, Bone Armor a Clay Golem. Činil jsem tak i nadále po celý nightmare. Zde mě dost štvalo, že ač jsem měl MF vysoký kolem 100 %, byly dost mizerné dropy. Ještě hůř bylo s gamblem, takže jsem si nějakou výbavu sehnal aspoň craftěním, ale i to mělo k ideálu daleko. Zde jsem si konečně díky tomu, že padla runa Io v 1. aktu, mohl složit White. Dále mě zajímaly předměty, co dávaly hodně many. Super byl prsten se 105 many. Trochu mě ale děsily rezisty. Bál jsem se akt bossů, ale v ani jednom případě nebylo čeho se bát.
Runy:
1. akt: El, Eld, Thul, Io, +Thul + Amn (countess) - 6 run
2. akt: Tir, Nef, Ral, Ort, Shael, Dol - 6 run
3. akt: Tir, 2x Eth, Ral, Ort, 2x Amn, Lum - 8 run
4. akt: Shael, + Lem (hellforge) - 2 runy
5. akt: 2x Eth, Ith, Tal, Ort, 2x Thul, Amn, Hel + RalOrtTal (barbaři) - 12 run
krávy: 0 run
Celkem: 34 run za nightmare
Doba hraní: 1. akt: 2h 00m, 2. akt: 1h 51m, 3. akt: 1h 30m, 4. akt: 1h 09m, 5. akt: 2h 32m, krávy: 0:18m. Celkem tedy 9h 20m
Hell
Měl jsem tu záporné rezisty na Fire a Cold. Lightning byl jen 11 % a něco měl i Poison. Takže Jsem musel být za všech okolností opatrný, hlavně dávat bacha na Cold Enchanted. Začal jsem ho na levlu 59 a bylo to znát. Sejmout ty chlupatý brumlinky trvalo kolikrát i víc než minutu. Ale nejhorší bylo, že cokoliv umělo střílet, mělo LE, multishot a ideálně buď might, nebo konvu. Jedna taková mě málem sundala u komtesy, hned 1. patro, hned u vlezu. Ale nejhorší byly dropy. Také postup byl oproti předchozímu hodně pomalý. Damage jsem měl malé a hápéčka nestvůr byla vysoká. Ale senzačně jsem nalevloval, až k 68 tuším. 2. akt hellu šel o poznání rychleji, možná proto, že je pro tuto postavu lépe navržený. Jediné problémy, na které jsem narazil, byli immune to magic mumie v Lost city a Ancient tunelech, které jsem prostě obešel. A pak v Tal Rashově hrobce faraoni. Tunely jsem proto oželel, ale v Tal Rashově hrobce (šel jsem jen do tý pravý) jsem zabíjel jen kostráky, mumie a duchy. Cold merc se postaral o to, aby nešli oživit, zde jsem vůbec poprvé začal používat corpse explosion na ty, které merc nezmrazil na padrť. A faraony jsem nechával na místě. Docela jsem se divil, ale bitka s Durielem trvala jen dvě minuty. A ani jsem si nepotřeboval odskočit pro manu, stačila mi ji půlka inventáře. Drop už byl o něco lepší, ale nemohl jsem ještě být spokojen. Také mě překvapilo, že za celý akt padly jen 2 runy. Myslel jsem, že 3. akt bude hračka, ale...bylo tam hodně flusajících fetišů, co se furt rozutíkávali jak falleni a vraceli se z vícero různých směrů ve velkém počtu, takže mi hápéčka jenom lítala nahoru dolů, ani bone armor jsem kolikrát nestíhal čarovat. Merc mi pomoct nemohl, samé cold immune. Cesta džunglí tak trvala docela dlouho. I proto, že jsem musel přes Great March, a uvítací výbor měl LE, konvu, multišot, a v bludičkovém provedení. Jsou ale celkem dost citlivé na magic dmg a dosah zubů je veliký, takže jsem si je nemusel nechávat pouštět k tělu. Nicméně 11 % lightning resist a jen cca 900 života byl extrémní hazard, tak ač jsem to neměl původně v plánu, oblékl jsem Smoke a připravil se tak o jediný zdroj faster run/walk i o faster cast rate. Pak v Kurastu nastaly potíže...stromovci a hejrofanti. Jeden měl příliš hápéček, druhý ve vyšším počtu nešel kvůli léčení nijak zabít. Pořádné dobrodružství byla návštěva Sariny....jen pro otrlé, navíc tam byly magic immune brumlinky. Naštěstí se mohl činit merc, ale chvíli mu to trvalo. Kapitolou samou pro sebe byli koncilové. Nejen boj, ale i drop. Ale to nejhorší přišlo na konec. Durance plné upírů, obtížně zabitelné, hodně hápéček a snad i vysoké odolnosti proti magic a zas immune to cold. A Bremm mi nejenom zatápěl, ale musel jsem manévrovat i mezi meteory dvou bosspacků upírů, co ho doprovázely. Jejich likvidace trvala celou věčnost. Pak Mephisto sám už byl lahůdka, ale zmetek nic nedal. Ostatně 3. akt byl co se týče dropů nejslabší zatím vůbec. Ve 4. aktu jsem narazil zase na bludičky u Izuala. Skvělý...ale už jsem měl zkušenosti, takže nic, co by se nedalo zvládnout. Pak dál to byla otrava s vysokými hápéčky nepřátel typu urdar, žrout mrtvol či venom lord. V Chaos Sanctuary nejvíc zlobili Oblivion Knighti, protože je nikdo neučil, že když útočí, mají stát na místě přímo za skupinou nemrtvých rytířů, do nichž zubuju. A pak Diablo lahůdka, akorát jsem musel dávat bacha na jeho firestormy....jen moc neměl rád mého merce. Pak v 5. aktu jsem se snažil jet pokud možno co nejvíc fullclearově. To se mi dařilo zhruba do Arreat Plateau. Často jsem měl problémy se střelci, kteří se pohybovali rychle, a také výrazně převažovali Immune to Cold. A v tomto aktu merc dost často i kvůli tomu umíral. Golem ty rozhárané nestvůry sám nezkrotí a já jsem byl příliš bojácný, abych sám tankoval. Zábava mě opět čekala ve Frozen Riveru. Samozřejmě bludičky a byl tam jeden jejich fešáckej boss, co mě několikrát málem sundal, zásluhou blba golema málem i jednou ranou, páč se mi pletl do cesty a zdvojil dmg, co jsem inkasoval. Další lapálie přišly až ve Frozen Tundře, neboť tam byli samí zas rozháraní střelci, co furt zdrhali jak falleni, a taky velice často v bossím nebo šampioním provedení takoví ti sloni, jak z nich ti rarachové infernují. Zde jsem se také hodně zapotil. Trochu mě děsilo, když jsem se měl postavit třem barbarům. První setkání, pod nohama konva, tak tp a znovu. Druhý pokus vyšel výborně. Sice Madavh měl dost silné sekery a Talic mi merce i golem sešrotoval z jediné otočky, ale dalo se s tím bojovat, ani to netrvalo moc dlouho. A lahvičky vyšly skoro akorát. Tady jsem místo zubů byl nucen použít Bone spirit, a to hlavně z manových důvodů. Pak ve Worldstonu jsem si užíval s další bandou hejrofantů a také bludiček, a to jak ve 2. poschodí, tak přímo u Baala. A největší pecka byl boj s Achmelem. Immune to magic. Toho jsem nakonec musel vylákat od Baala pryč a zaparkovat, neboť mercův útok byl příliš slabý a stíhal se regenerovat. Musel jsem ale aspoň zabít jeho miniony, kde byl ten samý problém. Nasadil jsem Skewer of Krinitz, který měl ignore target's defense, dal do inventáře všechny damage charmy, co jsem našel, a šel na ně. Pižlání trvalo hodně dlouho, ale fungovalo to. Samotného Achmela jsem zaparkoval až do chodby u vchodu, když už byl sám, tak to šlo dobře. Ostatní vlny už byly v pohodě, dokonce ani Lister moc nezlobil. A Baal, ten už vůbec ne. Ani dvojníka nevyvolal. V tomto aktu jsem zhruba od Frozen River, kde jsem se potřeboval zbavovat mrtvol nemrtých, začal používat corpse explosion. Abych ušetřil trochu času. A ve worldstone keepu jsem používal i Bone Spirit i Bone Spear, z téhož důvodu. Vlastně i Baala jsem ukuchal Bone Spearem. Ale to byl jediný úsek hraní, kdy jsem je použil. Dříve jsem je nepoužíval vůbec. Co se týče dropů, tak zklamání z předchozích aktů vystřídala poměrně radost.
Čtvrtý guardian! a další platné předměty do grálu
Runy:
1. akt: El, Tir, 2x Eth, 2x Ral, Lem, + Shael + Io (countess) - 9 run
2. akt: Eth, Hel - 2 runy
3. akt: El, Nef, Ort, Thul, Shael, Hel, Pul - 7 run
4. akt: Thul, Shael + Pul (hellforge) - 3 runy
5. akt: El, 3x Tir, Eth, Tal, + RalOrtTal (barbaři) - 9 run
Celkem: 30 run za hell
Doba hraní: 1. akt: 5h 33m, 2. akt: 3h 38m, 3. akt: 4h 25m, 4. akt: 2h 20m, 5. akt: 6h 05m. Celkem tedy 22h 01m
Celkově odehráno za všechny tři obtížnosti: 39h 28m
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Koukám na gun merce a to ti fakt nepadl 4 soc Sword na Spirit? Jinak pěkná práce Škoda, že nepadlo něco kulervoucího.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Nebudeš tomu věřit, ale skutečně mi meč se 4 dírami vůbec nepadl...to s 5 nebo 6 dírami padaly jedna radost, ale ty 4....
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Tak to je pech. A docela bych tomu i věřil. Pamatuju, když jsem hrál s raisen, tak nám třeba za celej Hell padla nejvyšší runa Io, takže jsme si o nějakým skládání RW's mohly nechat jen zdát A to ta Io padla hned na stratu v Den of Evil.
https://diablofans.cz/forum/viewtopic.p ... 65#p229265
https://diablofans.cz/forum/viewtopic.p ... 65#p229265
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Nyní jsem měl pech na vícero věcí....naprostou většinu finální výbavy jsem pro zubaře sehnal dokonce už na normalu, a to jsem většinu z nich tehdy považoval za dočasné řešení.
Nicméně, mám rozjetý už nový char. Manu sice nežere tolik jako zubař, ale chlastá též obstojně. Jedu Assassinku se zaměřením na Shock web a Fire Blast.
Nicméně, mám rozjetý už nový char. Manu sice nežere tolik jako zubař, ale chlastá též obstojně. Jedu Assassinku se zaměřením na Shock web a Fire Blast.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Tak jsem s tou mojí assassinkou dojel do hellu. A její síla mě celkem překvapila, musím říct příjemně. Nejlepší kámoškou se však ukazuje být hůlka s lower rezistem. Bez ní by ledacos vůbec nešlo zabít.
Dále jsem zjistil, jak super užitečná je past Charged Bolt sentry....položím to přímo pod nohy bosspacku, pak sešlu šok web a nahážu pár ohnivých ampulí a báj báj bosspacku.
edit: trochu kuriózní rip.
Zemřel jsem kvůli tomu, že mi pralo slunce do oken i do monitoru a kvůli tomu jsem vůbec neviděl na kouli s životy....ani fallena. A bohužel Charged Bolt Sentry způsobuje jev, který vypne všechny ostatní zvuky, takže jsem vůbec neslyšel, že do mě někdo rube.... Příště si zatahuju rolety.
edit2:
Rozjel jsem novej projekt, který začlením do tohoto grálu.
Pojedu najednou 7 různých postav, každý druh po jednom, stylem: odehraju akt za postavu a konec, odehraju akt za 2. postavu a konec ... odehraju akt za 7. postavu a konec. Odehraju za kteroukoliv z těch 7 postav další akt a konec, atd...dokud nebudu mít 7 guardianů nebo 7 mrtvol.
Předměty: Celá sedmice bude mít sdílenou truhlu, takže každá postava může používat nálezy jiných postav. Použití nálezů z dosud dokončených grálových postav však dovoleno nebude. Nebude dovoleno též přehazovat věci tak, že se o ten samý předmět vystřídají všichni nebo část postav. Rovněž bude zakázáno kupovat zbraně a zbroj od obchodníků, tudíž bude zakázán i gamble.
Pokud někdo ripne, budu povinen vyhodit ze společné truhly všechny nálezy dané postavy a dojíždím v šesti postavách atd... Z ostatních též odstraním všechny předměty nalezené riplou postavou.
Players: bude hráno na 1.
Postavy:
Amazonka - PASIVANKA - build zaměřený na obranu, tedy pasivní dovednosti, a na valkiríju. Jako zbraň bude použita dýka.
Assassinka - SENTINELKA - build zaměřený na past Blade sentinel a boj zblízka, a na shadow mastera. Zbraní budou pokud možno drápy.
Nekromancer - GOREMAN - build zaměřený na boj nablízko, corpse explosion a na fire golema. Zbraň libovolná.
Barbar - BERSERKER - Double swing glass cannon barbar, bude mít oblečenou kompletní sadu Berserker's Arsenal.
Paladin - CONVICTOR - Build se zaměřením na auru Conviction. Jaký bude hlavní útočný skill, zatím nejsem rozhodnutý.
Sorceress - FIRAGA - Fire Bolt
Druid - HAJNEJ - Lukostřelec/Kušník se zvířaty (vrány, vlci) kolem sebe. Heart of Wolverine, Cyclone Armor. Glass Cannon (dex)
Prozatímní průběh:
Pasivanka měla tu smůlu, že šíleně dlouho nemohla najít pořádnou zbraň, takže vše bodala obyčejnými oštěpy, dokud téměř nedošly. Pak kdesi v katakombách padl rare dirk, s nímž už to bylo hned o něčem jiném. Dosud maxuje kritický úder. Kvůli problémům se zbraní trvaly bitky mnohde poněkud déle a několikrát se, zvláště v Jailech a katakombách dostala do ohrožení života. Dropy: nic.
Sentinelka...moc jsem od ní nečekal, ale blade sentinel se ukázal být zatím pro 1. akt zabiják. Správně nasměrovaná jediná čepel dokázala nakrájet jediným zátahem, nebo pouhým zátahem tam a zpět, libovolný bosspack. Měl jsem trochu štěstí, že jsem nalezl éterické drápy, takže byl účinek o dost vyšší. Šlo to s ní parádně. Bohužel, drop byl také velká nula, třebaže MF měla kolem 20.
Goremanovi to šlo ze začátku dost pomalu, ale nalezl od Corpsefia rare dýku, s níž to pak šla jedna radost. A ten hnusák Rakanishu, co mi ho málem odpravil, mi dal něco ještě lepšího: Felloak. Pak už to šlo snadno. Měl jsem štěstí, že padly hůlka a hlava na předkást bone armoru, který byl v mnoha horkých chvílích nejlepší kamarád, hned po golemovi. Drop už jsem zmínil, kromě toho Felloaka nic dalšího nepadlo. Zkrátka Andariel 3x za nula.
Berserker měl od začátku složitou situaci díky tomu, že vše investuje do síly....potřebuje z ní hodně enhanced damage, neboť si zvolil ne zrovna dostatečně zničující build. Každý výbuch fire enchanted a hlavně cold enchanted byl znát...a k lightning enchanted jsem se raději vůbec nepřibližoval. 60-70 života bylo málo. A co hůř, brnění či helma s dírami nikde...aspoň se povedly zbraně. Padla pěkná rare Hand Axe a kdesi v Jailu Stoutnail. Ten mi udělal radost nejen díky radikálnímu nárůstu škod, ale i svými +7 to Vitality. Se 110 života se žije hned líp než s 80. Díky tomu jsem mohl zrychlit tempo hry a bez problémů dokráčel až k Andy, která nebyla tak nebezpečná, jak jsem se obával. Dopomohl i nález několika charmů s lightning a poison damage. Krom toho Stoutnailu nepadlo nic dalšího....takže Andy počtvrté za nula.
Convictor jel od samého začátku jak namydlený blesk. Od Rakanisha získal rare kopí, s nímž a se skillem sacrifice nabral ze všech postav dosud rekordních 100 dmg. Přesto průchod byl dosud druhý nejdelší, jelikož jsem měl smůlu na situace, kdy průchod dál byl zrovna v poslední místnosti lokace. Konečně ta Andariel dala...Hsarus boty.
Firaga měla ze všech dosud šesti nejrychlejší vstup. Také je ze všech nejvíc twinklou. Nasadil jsem jí manové prsteny, amulet i helmu. Ale nejdůležitější byla hůl s +3 to fire bolt se dvěma dírami, kterou nalezla kdesi v divočině už Sentinelka. Ideál. Kromě vysoké rychlosti byla tato postava také nejvíce aktivní, co se dropů týče. Už v Dark Woodu vypadl z Treeheada Hsarus štít. O kousek dál padlo z nějakého carvera totéž, ale ve zlatém provedení. Pelta Lunata. A před branami do kláštera Arctic pásek, druid, kterej zbývá poslední, bude mít radost. Andy popáté za nula.
Hajnej je nakonec rychlostní vítěz. Těch 5 vlků a vran je sakra znát a kolikrát než jsem někam vběhl, vše už bylo mrtvé. I bez oaka (a jen s 88 životy na konci aktu) jsem nezažil ohrožení na životě, a to ani u Andariel, která pošesté za nula. Ale co se týče dropů, tak v Black Marchi a u komtesy padl dvakrát Cleglaw štít.
SHRNUTÍ:
Nálezy:
Felloak, Pelta Lunata, Stoutnail - Unikáty 3x
Arctic Binding, Cleglaw's Claw 2x, Hsarus' Iron Heel, Hsarus' Iron Fist, - Sety 5x
Nef 2x, Eth 2x, Ith, Tal 5x, Ral 5x - Runy 15x
Dále jsem zjistil, jak super užitečná je past Charged Bolt sentry....položím to přímo pod nohy bosspacku, pak sešlu šok web a nahážu pár ohnivých ampulí a báj báj bosspacku.
edit: trochu kuriózní rip.
Zemřel jsem kvůli tomu, že mi pralo slunce do oken i do monitoru a kvůli tomu jsem vůbec neviděl na kouli s životy....ani fallena. A bohužel Charged Bolt Sentry způsobuje jev, který vypne všechny ostatní zvuky, takže jsem vůbec neslyšel, že do mě někdo rube.... Příště si zatahuju rolety.
edit2:
Rozjel jsem novej projekt, který začlením do tohoto grálu.
Pojedu najednou 7 různých postav, každý druh po jednom, stylem: odehraju akt za postavu a konec, odehraju akt za 2. postavu a konec ... odehraju akt za 7. postavu a konec. Odehraju za kteroukoliv z těch 7 postav další akt a konec, atd...dokud nebudu mít 7 guardianů nebo 7 mrtvol.
Předměty: Celá sedmice bude mít sdílenou truhlu, takže každá postava může používat nálezy jiných postav. Použití nálezů z dosud dokončených grálových postav však dovoleno nebude. Nebude dovoleno též přehazovat věci tak, že se o ten samý předmět vystřídají všichni nebo část postav. Rovněž bude zakázáno kupovat zbraně a zbroj od obchodníků, tudíž bude zakázán i gamble.
Pokud někdo ripne, budu povinen vyhodit ze společné truhly všechny nálezy dané postavy a dojíždím v šesti postavách atd... Z ostatních též odstraním všechny předměty nalezené riplou postavou.
Players: bude hráno na 1.
Postavy:
Amazonka - PASIVANKA - build zaměřený na obranu, tedy pasivní dovednosti, a na valkiríju. Jako zbraň bude použita dýka.
Assassinka - SENTINELKA - build zaměřený na past Blade sentinel a boj zblízka, a na shadow mastera. Zbraní budou pokud možno drápy.
Nekromancer - GOREMAN - build zaměřený na boj nablízko, corpse explosion a na fire golema. Zbraň libovolná.
Barbar - BERSERKER - Double swing glass cannon barbar, bude mít oblečenou kompletní sadu Berserker's Arsenal.
Paladin - CONVICTOR - Build se zaměřením na auru Conviction. Jaký bude hlavní útočný skill, zatím nejsem rozhodnutý.
Sorceress - FIRAGA - Fire Bolt
Druid - HAJNEJ - Lukostřelec/Kušník se zvířaty (vrány, vlci) kolem sebe. Heart of Wolverine, Cyclone Armor. Glass Cannon (dex)
Prozatímní průběh:
Pasivanka měla tu smůlu, že šíleně dlouho nemohla najít pořádnou zbraň, takže vše bodala obyčejnými oštěpy, dokud téměř nedošly. Pak kdesi v katakombách padl rare dirk, s nímž už to bylo hned o něčem jiném. Dosud maxuje kritický úder. Kvůli problémům se zbraní trvaly bitky mnohde poněkud déle a několikrát se, zvláště v Jailech a katakombách dostala do ohrožení života. Dropy: nic.
Sentinelka...moc jsem od ní nečekal, ale blade sentinel se ukázal být zatím pro 1. akt zabiják. Správně nasměrovaná jediná čepel dokázala nakrájet jediným zátahem, nebo pouhým zátahem tam a zpět, libovolný bosspack. Měl jsem trochu štěstí, že jsem nalezl éterické drápy, takže byl účinek o dost vyšší. Šlo to s ní parádně. Bohužel, drop byl také velká nula, třebaže MF měla kolem 20.
Goremanovi to šlo ze začátku dost pomalu, ale nalezl od Corpsefia rare dýku, s níž to pak šla jedna radost. A ten hnusák Rakanishu, co mi ho málem odpravil, mi dal něco ještě lepšího: Felloak. Pak už to šlo snadno. Měl jsem štěstí, že padly hůlka a hlava na předkást bone armoru, který byl v mnoha horkých chvílích nejlepší kamarád, hned po golemovi. Drop už jsem zmínil, kromě toho Felloaka nic dalšího nepadlo. Zkrátka Andariel 3x za nula.
Berserker měl od začátku složitou situaci díky tomu, že vše investuje do síly....potřebuje z ní hodně enhanced damage, neboť si zvolil ne zrovna dostatečně zničující build. Každý výbuch fire enchanted a hlavně cold enchanted byl znát...a k lightning enchanted jsem se raději vůbec nepřibližoval. 60-70 života bylo málo. A co hůř, brnění či helma s dírami nikde...aspoň se povedly zbraně. Padla pěkná rare Hand Axe a kdesi v Jailu Stoutnail. Ten mi udělal radost nejen díky radikálnímu nárůstu škod, ale i svými +7 to Vitality. Se 110 života se žije hned líp než s 80. Díky tomu jsem mohl zrychlit tempo hry a bez problémů dokráčel až k Andy, která nebyla tak nebezpečná, jak jsem se obával. Dopomohl i nález několika charmů s lightning a poison damage. Krom toho Stoutnailu nepadlo nic dalšího....takže Andy počtvrté za nula.
Convictor jel od samého začátku jak namydlený blesk. Od Rakanisha získal rare kopí, s nímž a se skillem sacrifice nabral ze všech postav dosud rekordních 100 dmg. Přesto průchod byl dosud druhý nejdelší, jelikož jsem měl smůlu na situace, kdy průchod dál byl zrovna v poslední místnosti lokace. Konečně ta Andariel dala...Hsarus boty.
Firaga měla ze všech dosud šesti nejrychlejší vstup. Také je ze všech nejvíc twinklou. Nasadil jsem jí manové prsteny, amulet i helmu. Ale nejdůležitější byla hůl s +3 to fire bolt se dvěma dírami, kterou nalezla kdesi v divočině už Sentinelka. Ideál. Kromě vysoké rychlosti byla tato postava také nejvíce aktivní, co se dropů týče. Už v Dark Woodu vypadl z Treeheada Hsarus štít. O kousek dál padlo z nějakého carvera totéž, ale ve zlatém provedení. Pelta Lunata. A před branami do kláštera Arctic pásek, druid, kterej zbývá poslední, bude mít radost. Andy popáté za nula.
Hajnej je nakonec rychlostní vítěz. Těch 5 vlků a vran je sakra znát a kolikrát než jsem někam vběhl, vše už bylo mrtvé. I bez oaka (a jen s 88 životy na konci aktu) jsem nezažil ohrožení na životě, a to ani u Andariel, která pošesté za nula. Ale co se týče dropů, tak v Black Marchi a u komtesy padl dvakrát Cleglaw štít.
SHRNUTÍ:
Nálezy:
Felloak, Pelta Lunata, Stoutnail - Unikáty 3x
Arctic Binding, Cleglaw's Claw 2x, Hsarus' Iron Heel, Hsarus' Iron Fist, - Sety 5x
Nef 2x, Eth 2x, Ith, Tal 5x, Ral 5x - Runy 15x
Naposledy upravil(a) Fraxinus dne 18.10.2016, 10:40 hod., celkem upraveno 3 x.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Další klasická "prasečina" v tvým podání Člověk by řek, že se už nic nedá vymyslet, ale ty vždy vytáhneš něco z rukávu Na druhou stranu to jen ukazuje, jak může být D2 kreativní hra, když ju dostane do ruky správnej člověk
Tak ať to padá, teda krom tvých postav
Tak ať to padá, teda krom tvých postav
Re: HC Zlatý Grál
Opravdu pekna zhovadilost Taky budu drzet palce, akorat drzet v truhle separatne dropy postav, z toho by mi rublo....To jako i jewely, jouly, runy apod?Normalne vyuzivam u charu cca 50-70 stranek na vse mozne, u teto sdilene truhly by to bylo tedy 350 stranek...Z toho by mi asi cvaklo
Jinak preju hodne stesti a budu sledovat
Jinak preju hodne stesti a budu sledovat
Re: HC Zlatý Grál
Proč full berserker? Nebylo by lepší pravidlo používat jen normal sety a obléci cleglaw combo? S tím by byla lepší zábava a ten double swing by s tim možná šel i dohrát.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC Zlatý Grál
Javurek: Jak píše démon i rip, má se jednat o hovězinu. A s cleglawem by to hovězina vážně nebyla. A neboj. Mám plán, jak to dojet i jenom s berserkama. Doufám, že během 2. aktu mi tyhle sety popadaj. A navíc, já to mám prostě tak, že čím větší krávovinu vymyslím, tím je větší šance, že bude guardian. U běžných silnorychlých postav je šance na guardiana u mě limitně blížící se nule.
Ostatním dík za přání.
edit: a zbylé postavy, až je načnu, pak vložím do toho příspěvku nahoře.
Ostatním dík za přání.
edit: a zbylé postavy, až je načnu, pak vložím do toho příspěvku nahoře.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)