The Shadows Mantle 2.4
Jak je možné , že já mám sheet dmg kolem 2.1 až 2.2M ... a jsou lidi se stejným paragonem, co mají třeba 2.8 - 2.9M ? jak takový dmg naženu ?
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Shadows Mantle 2.4
HELLERcz: Když se podívám, kolik toho máš nahráno, tak se divím, že ten rozdíl nevidíš. Na 4 věcech nemáš augment. Nejvíc ztrácíš na ringu, na kterém nemáš crit chance a možná i avg dmg. Pak záleží, jestli ti, s kterýma to porovnáváš, tak nemají na rukavicích 7% IAS. To budou hlavní příčiny.
Jinak já po řadě ripů na všelijaké errory v této season přešel na SC, na kterém i tuto sezonu dohraju. Takže na konci S10 mě v LB hledejte v top 10
Jinak já po řadě ripů na všelijaké errory v této season přešel na SC, na kterém i tuto sezonu dohraju. Takže na konci S10 mě v LB hledejte v top 10
Re: The Shadows Mantle 2.4
Jo už vím čím to je ... ono jen vyměnit SOJ ring za COE ring dělá papírově 400k dmg + ! takže jednak jsem to porovnával s blbým buildem, ale i ten ring (furt se nedaří narollovat critovej a avg dmg a díra)
Jako je mi to celkem jedno, ale teď je moderní na communitě machrovat, jakej má kdo sheet dmg už mě s tím serou a jakmile u mě vidí menší, tak mě nechtějí vzít na speed GR 90-95 .. přitom bosse dávám napohodu.
A až padne trifecta rukavice anci, tak je beru taky zatím ale nemám no taky.
Jako je mi to celkem jedno, ale teď je moderní na communitě machrovat, jakej má kdo sheet dmg už mě s tím serou a jakmile u mě vidí menší, tak mě nechtějí vzít na speed GR 90-95 .. přitom bosse dávám napohodu.
A až padne trifecta rukavice anci, tak je beru taky zatím ale nemám no taky.
Re: The Shadows Mantle 2.4
Vždyť jsem ti to už psal pár dní a pár příspěvků zpět:
"A úplně jsem v celém srovnání přehlédnul SoJ (co máš na sobě do party). Na solo ring vyměníš a sheet DPS půjde dost nahoru a možná mě i doženeš. Takže se musíš víc snažit a aspoň GR92 dát :-)"
a
"A mám o hodně lepší Compass. Ten mám fakt pěkný a už ho mám z předchozích sezón, takže je to z daleko více kusů než jen teď za poslední sezónu. To ti nepadnul žádný lepší Compass neáčkový? Já bych takový áčkový Compass rovnou vyhodil a ani neaugmentoval. Jedna defense stat by se tam ještě dala, ale se dvěma defense stat už fakt ne. To raději lepší neáčkový."
"A úplně jsem v celém srovnání přehlédnul SoJ (co máš na sobě do party). Na solo ring vyměníš a sheet DPS půjde dost nahoru a možná mě i doženeš. Takže se musíš víc snažit a aspoň GR92 dát :-)"
a
"A mám o hodně lepší Compass. Ten mám fakt pěkný a už ho mám z předchozích sezón, takže je to z daleko více kusů než jen teď za poslední sezónu. To ti nepadnul žádný lepší Compass neáčkový? Já bych takový áčkový Compass rovnou vyhodil a ani neaugmentoval. Jedna defense stat by se tam ještě dala, ale se dvěma defense stat už fakt ne. To raději lepší neáčkový."
Re: The Shadows Mantle 2.4
Jasný ,omlouvám se mě jen štve, že se mi furt nedaří vyměnit poslední dny gear za lepší. furt se to točí kolem toho amuletu, compasu, quiveru, rukavic .. s tím, že toulec je fajn, to že není anci, tak včerty.
Denně se snažím hrát, doufat, kraftím, když mám náladu tak naplním plnej tab ve stashi a pak mám hafo rerollů legendárek a stejně nic nic nic. Ale tak jednou to padne, musí
Denně se snažím hrát, doufat, kraftím, když mám náladu tak naplním plnej tab ve stashi a pak mám hafo rerollů legendárek a stejně nic nic nic. Ale tak jednou to padne, musí
Re: The Shadows Mantle 2.4
Toulec máš super, ten bych aktuálně vůbec neřešil (a pokud nejsi na nějaké už supervysoké částce, tak bych osobně zkoušel i 15% life - až tak při utracených 4-5 miliardách bych to vzdal), ten jen tak lepší neseženeš.
Jako první bych vše cpal do ringů. A hlavně vyrábět ze žlutých, tam bych nacpal všechen materiál. Současně tak máš šanci na 3 ringy (kromě setového ještě i CoE a Elusiv).
Za amulet taky můžeš získat ještě poměrně dost dmg, ale bude to o dost méně než za setový ring a navíc jen v případě 20% light dmg a srovnatelné ChC a ChD jako máš teď (pak bude cca 9% zisk dmg, při horším rollu se ten zisk dmg hodně sníží a už to nebude žádný velký posun).
Na pásku bych pak předělal na 130% AR. Možná to dá o trošku méně tougness než % life, ale je to určitě lepší volba. Life % dávám jedině místo armoru, tam už je rozdíl opravdu velký v tougness (ve prospěch live %) a za lepší léčení armor (oproti life %) už nestojí.
Na brnění určitě bych dodělal to 1% na 11%, tam to není nic extra obtížného dostat (a 10% vs 11% je vůči sobě pořád 10% rozdílu to je dost, to je stejné jako kdybys to u ChD vzdal už na 45%).
Jako první bych vše cpal do ringů. A hlavně vyrábět ze žlutých, tam bych nacpal všechen materiál. Současně tak máš šanci na 3 ringy (kromě setového ještě i CoE a Elusiv).
Za amulet taky můžeš získat ještě poměrně dost dmg, ale bude to o dost méně než za setový ring a navíc jen v případě 20% light dmg a srovnatelné ChC a ChD jako máš teď (pak bude cca 9% zisk dmg, při horším rollu se ten zisk dmg hodně sníží a už to nebude žádný velký posun).
Na pásku bych pak předělal na 130% AR. Možná to dá o trošku méně tougness než % life, ale je to určitě lepší volba. Life % dávám jedině místo armoru, tam už je rozdíl opravdu velký v tougness (ve prospěch live %) a za lepší léčení armor (oproti life %) už nestojí.
Na brnění určitě bych dodělal to 1% na 11%, tam to není nic extra obtížného dostat (a 10% vs 11% je vůči sobě pořád 10% rozdílu to je dost, to je stejné jako kdybys to u ChD vzdal už na 45%).
Re: The Shadows Mantle 2.4
Je to téměř fuk. ChC ti dává aktuálně 14% dmg a 20% light by dalo 14,5%. Kdybys měl oba rolly light dmg 20%, tak na amuletu by to dalo už jen 14,2%.
Při takhle vyrovnaném výsledku bych nechal raději ChC pro mírně konzistentnější dmg. Při změně ChC a ChD na gearu případně zase přepočítat co vyjde lépe.
Při takhle vyrovnaném výsledku bych nechal raději ChC pro mírně konzistentnější dmg. Při změně ChC a ChD na gearu případně zase přepočítat co vyjde lépe.
- smajli
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:smajli#2160
- Bydliště:Lubná
Re: The Shadows Mantle 2.4
Taky sem točil. A sem docela spokojen.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
- smajli
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:smajli#2160
- Bydliště:Lubná
Re: The Shadows Mantle 2.4
Přátelé potřeboval bych poradit.
Totálně se strácím v pojmu Break Point. Na stránkách DH Damage Calculator jsem našel tabulku pro impale BP, ale vůbec jsem nepochopil co vyjadřuje.
Předpokládal jsem, že po dosažení určitého BP v závislosti na AS se zvýší počet hozených dýk za vteřinu,tak jak tomu bylo kdysi v souvislosti s TaT a pety.
Jde o to, jestli má cenu zvyšovat AS na gearu.
Díky.
Totálně se strácím v pojmu Break Point. Na stránkách DH Damage Calculator jsem našel tabulku pro impale BP, ale vůbec jsem nepochopil co vyjadřuje.
Předpokládal jsem, že po dosažení určitého BP v závislosti na AS se zvýší počet hozených dýk za vteřinu,tak jak tomu bylo kdysi v souvislosti s TaT a pety.
Jde o to, jestli má cenu zvyšovat AS na gearu.
Díky.
Re: The Shadows Mantle 2.4
Samozřejmě, že má cenu zvyšovat AS. Nejen, že to zvyšuje dmg/s, ale také i healing. V tomhle buildu se tedy někdy preferuje zvýšení AS před jiným dmg rollem i přes mírně nižší navýšení dmg.
Např. na zbrani 10% dmg navýší dmg o něco více než 7% IAS a stejně dost hráčů preferuje 7% IAS z důvodu zvýšení healingu.
Vždy je ale právě třeba si spočítat, jak to vychází s breakpointem.
Příklad:
- výchozí stav na gearu budu mít (včetně Gogoku a paragonu) 2,31 APS s tím, že na zbrani nemám žádné IAS (IAS na zbrani se počítá jinak než jinde, není aditivní s ostatními rolly IAS, ale je multiplikativní, proto pro příklad je potřeba vzít v úvahu, jestli na zbrani mám nebo nemám, dle toho to v dalším kroku vyjde různě). Tzn. mám na gearu (včetně Gogoku) 54% IAS a jsem na breakpointu 2.2333 a reálně ve hře útočím s 2,3077 APS
- navýším jeden 7% IAS roll jinde než zbrani a dostanu se na 61% IAS. Tím budu mít papírových 2,415 APS a tím těsně nedám o dva breakpointy, ale jen o jeden. Dostanu se na breakpoint 2,3226 papírových APS a tím budu mít reálných 2,4APS
- reálné navýšení dmg tedy bude 2,4 / 2,3077 = 1,055 tedy 5%, tedy
Kdyby ten 7% IAS roll by na zbrani, tak by to už stačilo na skok o dva breakpoint
- start 54% IAS, tzn. 2,325 APS papírových a reálně ve hře útočím s 2,3077 APS
- přidám 7% IAS na zbrani, kde se IAS násobí, tím to půjde na 2,4717 APS papírových a to stačí na 2.4194 break a to dá reálných 2.5 APS
- reálné navýšení dmg tedu bude 2,5 / 2,3077 = 1,083 tzn. 8,3%. V tomto případě bych už raději bral IAS roll na zbrani než 10% dmg (pokud tam samozřejmě není rovnou obojí)
U IAS rollu na zbrani to ale také často také nevyjde o 2 breakpointy. Mě to třeba aktuálně o dva breakpointy nevychází a proto mám na zbrani raději 10% dmg než IAS roll (nemám zatím zbraň s obojím).
Tedy vždy je potřeba si vyhodnotit jak daný IAS roll reálně posune breakpointy a kolik to reálně přidá AS. A pak to srovnat jestli se to vyplatí více než jiný dmg roll nebo ne. A přihlédnout k healingu. Tedy pokud IAS přidá jen o málo dmg méně, tak už raději brát IAS roll. Pokud je to o hodně dmg méně, tak raději jiný dmg roll.
Třeba u ringů je to ale stejně většinou o tom, co zrovna je k dispozici. Tedy já mám třeba na CoE ChC + ChD + base dmg. Srovnávat base dmg vs IAS roll jsem ale vůbec nemohl, protože srovnatenou variantu CoE s ChC + ChD + IAS nemám vůbec. Takže pak ani není co řešit.
Na zbrani se to ale stává poměrně často, že je potřeba volit 10% dmg vs 7% IAS.
Např. na zbrani 10% dmg navýší dmg o něco více než 7% IAS a stejně dost hráčů preferuje 7% IAS z důvodu zvýšení healingu.
Vždy je ale právě třeba si spočítat, jak to vychází s breakpointem.
Příklad:
- výchozí stav na gearu budu mít (včetně Gogoku a paragonu) 2,31 APS s tím, že na zbrani nemám žádné IAS (IAS na zbrani se počítá jinak než jinde, není aditivní s ostatními rolly IAS, ale je multiplikativní, proto pro příklad je potřeba vzít v úvahu, jestli na zbrani mám nebo nemám, dle toho to v dalším kroku vyjde různě). Tzn. mám na gearu (včetně Gogoku) 54% IAS a jsem na breakpointu 2.2333 a reálně ve hře útočím s 2,3077 APS
- navýším jeden 7% IAS roll jinde než zbrani a dostanu se na 61% IAS. Tím budu mít papírových 2,415 APS a tím těsně nedám o dva breakpointy, ale jen o jeden. Dostanu se na breakpoint 2,3226 papírových APS a tím budu mít reálných 2,4APS
- reálné navýšení dmg tedy bude 2,4 / 2,3077 = 1,055 tedy 5%, tedy
Kdyby ten 7% IAS roll by na zbrani, tak by to už stačilo na skok o dva breakpoint
- start 54% IAS, tzn. 2,325 APS papírových a reálně ve hře útočím s 2,3077 APS
- přidám 7% IAS na zbrani, kde se IAS násobí, tím to půjde na 2,4717 APS papírových a to stačí na 2.4194 break a to dá reálných 2.5 APS
- reálné navýšení dmg tedu bude 2,5 / 2,3077 = 1,083 tzn. 8,3%. V tomto případě bych už raději bral IAS roll na zbrani než 10% dmg (pokud tam samozřejmě není rovnou obojí)
U IAS rollu na zbrani to ale také často také nevyjde o 2 breakpointy. Mě to třeba aktuálně o dva breakpointy nevychází a proto mám na zbrani raději 10% dmg než IAS roll (nemám zatím zbraň s obojím).
Tedy vždy je potřeba si vyhodnotit jak daný IAS roll reálně posune breakpointy a kolik to reálně přidá AS. A pak to srovnat jestli se to vyplatí více než jiný dmg roll nebo ne. A přihlédnout k healingu. Tedy pokud IAS přidá jen o málo dmg méně, tak už raději brát IAS roll. Pokud je to o hodně dmg méně, tak raději jiný dmg roll.
Třeba u ringů je to ale stejně většinou o tom, co zrovna je k dispozici. Tedy já mám třeba na CoE ChC + ChD + base dmg. Srovnávat base dmg vs IAS roll jsem ale vůbec nemohl, protože srovnatenou variantu CoE s ChC + ChD + IAS nemám vůbec. Takže pak ani není co řešit.
Na zbrani se to ale stává poměrně často, že je potřeba volit 10% dmg vs 7% IAS.
- smajli
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:smajli#2160
- Bydliště:Lubná
Re: The Shadows Mantle 2.4
Dík za objasnění. Jak vidím, tak navyšováním AS se plynule zrychluje střelba a ne skokově až při dosažení BP.
Re: The Shadows Mantle 2.4
IMHO se zrychluje jen při dosažení dalšího BP
- smajli
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:smajli#2160
- Bydliště:Lubná
Re: The Shadows Mantle 2.4
Ale samozřejmě, od toho je to BP, ale je jich tolik a s tak malými rozdíly, ze se to "téměř" vytrácí.
Re: The Shadows Mantle 2.4
Reagoval jsem na tvuj post o "plynulem" navysovani ... navysuje se pouze s breakpointy
Re: The Shadows Mantle 2.4
Jeden IAS roll navíc nemusí na vyšších breakpointech stačit ani na skok o jeden breakpoint a může být tak i zcela k ničemu.
Čím vyšší breakpoint, tím je potřeba přidat více IAS pro skok na další. Je to dané tím, že roste poměr mezi FPA (zobrazených snímků za útok).
Třeba mezi breakpointem 30 (28FPA, reálných 2,1429 APS) a 31 (29FPA, reálných 2,2222 APS):
Na breakpoint 30 je tak potřeba celkem 29,2% IAS mimo zbraň (s tím, že na zbrani už bude 7% IAS) a na 31 breakpoint 34%. Tedy je potřeba navýšit IAS o 4,8% a tedy nemůže se ještě stát, že i horší roll IAS (5%) navíc neudělá skok na další breakpoint.
A 2-3 breakpointy výše už horší roll IAS na skok na další breakpont už stačit nemusí.
O hodně výše, což už je pouze v partě, solo se tam dostat už nedá pak ani perfektní 7% IAS roll zdaleka nemusí stačit na skok na další breakpoint a může tak snadno nastat situace, že takový roll je na gearu zcela k ničemu.
Třeba mezi breakpointem 38 (20FPA, reálných 3 APS) a 39 (19FPA, reálných 3,1579 APS):
Na breakpoint 38 je tak potřeba celkem 80,9% IAS mimo zbraň (s tím, že na zbrani už bude 7% IAS) a na 39 breakpoint 90,4%. Tedy je potřeba navýšit IAS o 9,5% a na to zdaleka jeden roll IAS nestačí.
Tedy není to ani "plynulé" v tom smyslu, že by to vždy poskočilo na další breakpoint.
Čím vyšší breakpoint, tím je potřeba přidat více IAS pro skok na další. Je to dané tím, že roste poměr mezi FPA (zobrazených snímků za útok).
Třeba mezi breakpointem 30 (28FPA, reálných 2,1429 APS) a 31 (29FPA, reálných 2,2222 APS):
Na breakpoint 30 je tak potřeba celkem 29,2% IAS mimo zbraň (s tím, že na zbrani už bude 7% IAS) a na 31 breakpoint 34%. Tedy je potřeba navýšit IAS o 4,8% a tedy nemůže se ještě stát, že i horší roll IAS (5%) navíc neudělá skok na další breakpoint.
A 2-3 breakpointy výše už horší roll IAS na skok na další breakpont už stačit nemusí.
O hodně výše, což už je pouze v partě, solo se tam dostat už nedá pak ani perfektní 7% IAS roll zdaleka nemusí stačit na skok na další breakpoint a může tak snadno nastat situace, že takový roll je na gearu zcela k ničemu.
Třeba mezi breakpointem 38 (20FPA, reálných 3 APS) a 39 (19FPA, reálných 3,1579 APS):
Na breakpoint 38 je tak potřeba celkem 80,9% IAS mimo zbraň (s tím, že na zbrani už bude 7% IAS) a na 39 breakpoint 90,4%. Tedy je potřeba navýšit IAS o 9,5% a na to zdaleka jeden roll IAS nestačí.
Tedy není to ani "plynulé" v tom smyslu, že by to vždy poskočilo na další breakpoint.
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: The Shadows Mantle 2.4
Shadow me celkem bavi, dokonce vic nez multishot. Co me ale fakt nebavi je opet drop atd itemu. Pretacel jsem asi 30x holy point a nic. Chci se zeptat, zda mam pretacet neco jineho nebo proste jen doufat, ze to padne? Kompas a traveler mam celkem slusny i kdyz ne ancient, ale ten off hand bych potreboval celkem nutne, ale je tam moc statu. Takze ten off hand mam pretacet nebo ne prosim Vas?
Re: The Shadows Mantle 2.4
Je to na tobě, jaké máš nervy přetočit něco 30x je vážně nic
Jako traveler jsem točil asi 100x a pak padl primal .. a dobrý. Ale quiver mám furt jen obyč, ne anci a dobré staty, tak ho asi taky jen tak nenahradím, protože nic jiného se nesnažím craftit, točit a kadalovat .. ale stejně ani prd. Už jsem tak získal asi já nevím 20 anci quiverů, ale ani jeden co by měl všechny staty po úpravě
Pak se člověk podívá na profil nějakého týpka, co má párset paragonů a má primal quiver se vším
Jako traveler jsem točil asi 100x a pak padl primal .. a dobrý. Ale quiver mám furt jen obyč, ne anci a dobré staty, tak ho asi taky jen tak nenahradím, protože nic jiného se nesnažím craftit, točit a kadalovat .. ale stejně ani prd. Už jsem tak získal asi já nevím 20 anci quiverů, ale ani jeden co by měl všechny staty po úpravě
Pak se člověk podívá na profil nějakého týpka, co má párset paragonů a má primal quiver se vším
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: The Shadows Mantle 2.4
Tady opravdu nejde o ty trapny primaly. Proste kdyz se podari natocit ancient, tak to vicemene staci. Ale asi je to fakt, ze musim byt trpelivy. Rekl jsem si ze se po roce zase zkusim dostat do ladderu, takze casem to asi pujde. Dokud me to bavi, tak to budu zkouset vsude mozne Kadala, bounty atd. No uvidime snad to tam nekdy padne.