Assasin
Moderátor:Dark_Deamon
dík, tohle mě vrtalo hlavou celý život
Cíl: Paragon level 100
[100/100] ✓
[100/100] ✓
Re: Assasin
jojo...trapka je super...za ni se mi hralo fakt dobre,asi moje nejoblibenjsi postava z LODu...
Člověk se nají, napije, pak se dívá na televizi, což je možná nebezpečné, vezme si pyžamo, usne a ráno se neprobudí.
Deset tisíc bych za takovou smrt dal, a že jsem hodně lakomej!
"Jan Werich"
Deset tisíc bych za takovou smrt dal, a že jsem hodně lakomej!
"Jan Werich"
Re: Assasin
Čaues, stačí se mrknout na Web, kde je plno buildů i serverů. Z těch lokálních tě bude asi zajímat Antik, HellGate nebo FWD2. Mluví se tam česky nebo slovensky.
http://www.andifor.live87.net
http://www.forum.d2hg.eu
http://d2.futuregaming.cz/
http://www.andifor.live87.net
http://www.forum.d2hg.eu
http://d2.futuregaming.cz/
Re: Assasin
Povedal by som, ze Dragon claw ako zakoncovak v tomto pripade neni buvico. Ovela vhodnejsie sa javi pouzit ako zakoncovak dragon tail, ktory ma plosny efekt a omnoho vacsi damage. Co sa tyka toho switchovania medzi nabijanim a zakoncenim, je to mozne, ale asi to proste nebudes stihat... asska potrebuje omnoho viacej pouzivania rozlicnych skillov ako ostatne postavy a este keby si mal neustale prepinat switch... no nevim.
Co sa tyka claws of thunder (predpokladam, ze to chces na phys im), urcite si k nim vymaxuj phoenixa ako synergiu, v opacnom pripade damage CoT bude na vyssich obtiaznostiach nepouzitelne nizky.
Co sa tyka claws of thunder (predpokladam, ze to chces na phys im), urcite si k nim vymaxuj phoenixa ako synergiu, v opacnom pripade damage CoT bude na vyssich obtiaznostiach nepouzitelne nizky.
Re: Assasin
na lavy button tail, tiger by som radil na pravy (klikame standardne lavym - instinktivne finisher bude vlavo, nabijacky napravo - posuzi to ako aj ako standard utok v obkluceni napr.) Skill Claws of thunder ma okrem lightning damage (1-xxx) aj NHD (aj bolt aj nova), takze to troska hraje proti nemu..
dobrou volbou je nabijacky nahotkeyovat za sebou (F1,F2,F3), alebo na blizke klavesy (xcv) a pri tuhych bojoch ich postupne nabijat. Vydrzia kratko, ale dostatocne na to aby sa dal nabit full tiger, cobra, ice, a mozno aj phoenix naraz. zakoncovat urcite dragon tailom. Len jedna skoda, ze phoenix nevypusta vsetky charges tak ako fire/lightning/ice chargovacky
dobrou volbou je nabijacky nahotkeyovat za sebou (F1,F2,F3), alebo na blizke klavesy (xcv) a pri tuhych bojoch ich postupne nabijat. Vydrzia kratko, ale dostatocne na to aby sa dal nabit full tiger, cobra, ice, a mozno aj phoenix naraz. zakoncovat urcite dragon tailom. Len jedna skoda, ze phoenix nevypusta vsetky charges tak ako fire/lightning/ice chargovacky
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Assasin
Při útoku na jednu potvoru by (za použití dvou claws) měl být Dragon Claw výhodnější. Byť ten "plošný" efekt mu asi chybí. Na druhou stranu Dragon Tail bude mít sníženou účinnost proti fire immune (atp.) a nefunguje na PI (to přirozeně ani Dragon Claw).
Charges sa myslim vypustaju len prvym svihom, takze zvyseny damage budes mat len na prvy claw, druhym len svihne s claw damage. Mimo toho, vo vacsine pripadov ten prvy svih bude stacit. (ono dualclaw sa hrala s max mastery, claw, wenom,..) tuna je claw mastery a jed useless, kedze pouzivame boty, a fire explozia nevie rozprasit jed
toto tusim nie je priamy konvert (ak sa toho prave bojis) Explozia je percentualne navysenie damage ktory mas (preto dt+ts kombo) Dtail robi phys damage, zvysenyo TS na ciel, az potom sa vypocita explozia. Charges novy do kalkulacie DT zaratana nie je. Daju sa tym zabit PI aj FI, ak je potvora dokopy PIFI, vtedy berieme CoT (alebo traps, .. proste iny typ damage)Navíc si nejsem jist (anžto jsem za Assassinku nikdy nehrál), jak by případně Dragon Tail přenášel škodu z Claws of Thunder (+synergie) - koneckonců Dragon Tail konvertuje jen fyzickou damage na fire damage.
toto nemam overene, ale PI potvore sa dalo ublizit ak vypustis nachargovany tail nie do nej, ale do blizkej ktora PI nie je (4yardy su malicko, pozor)
Nhd znamena next hit delay. hra bezi na rychlosti 25 snimkov za sekundu. Damage moze byt dany instantne (per frame) alebo pocas doby (over x frames)Tordah: Asi se zeptám blbě, nicméně co je NHD?
NHD zabrani pocas nasledujucich (byva to malo, standardne 4-5 frames) danu potvoru zranit (aby sa predislo ze prides k potvore s poison novou a vypustis do nej cely stvrtkruh, alebo postavis sa pod diabla a hned zblizka schyta 20 multishot boltov)
pri CoT sa moze stat, ze ak naraz trafis novou aj boltom potvoru, zrani ju len jedna z nich. Takisto ak by si mal iny plosny damage (phoenix), je mozne ze CoT nova alebo CoT bolt zabrani aplikovaniu skody z phoenixu, ci dokonca aj explozie.
Dtailerka je ako si povedal, krehka, ale treba si zvyknut na killspeed. Dva clawy su pre nu zbytocne, no je to podla oblubenosti. (resp. mam stormshield / nemam stormshield )
Netreba zabudat ze je melee charakter vysoko zavisly na kopackach. Nema defense ani hp ako ine postavy (barb, pal, dru) takze dobra volba byva shield a 20 skill bodov z weapon blocku investovat inak. (zo stitov stoji za zmienku Moser's Blessed Circle alebo Whitstan's Guard)
PS:
(pri rychlych presunoch sa oplati mat nahotkeyovany Dflight. Niekedy sa podari teleportovat sa do stredu tlupy a celu ju sfuknut tailom - Dflight s 1 bodom nevypusti charges, pretoze sa netrafi - na natacanych videach to vyzera efektne iablo )
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Assasin
Ano, z d2 už nám zbyl jen ten efektní dragon flight ... a dragon tail charges!
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Assasin
no to je na tebe. Fenix je vyborna vec, no v porovnani s kombom DT+TS jeho damage vyzera ako nevhodny zart. Bude len spomalovat sialenerychlu cistku vsetkeho non-PI,FI. Efekt Cloak of shadows (blind) funguje len vzdialenost 30 yardov a s viac bodmi sa nezvysuje. Namiesto defense je zas v zlych pripadoch mozne pouzit fade, alebo prepnut na walk. -enemy defense ponuka dost itemov, zozaciatku rychlo dostupny malice v clawe - napriklad. S triafanim by problemy byt nemali.Jab píše: Claws of Thunder a Phoenix Strike? A ten pátý? Cloak of Shadows, Shadow Master či přece jen nakonec ten Claw Mastery (abych se trefil lépel, když nabíjím)?
Ono v podstate ten lightning damage pasci nebude uzasny, vyznam death sentry je v odpalovani mrtvol. ten damage (pocitajme 20 ds 20ls 20 fb - 1 - 1100 priblizne) takze mozno switch na +traps alebo +skillsA pokud bych jel Tiger Strike a Dragon Tail s pastmi? Tak maxovat Fire Blast, Lightning Sentry a Death Sentry? Bylo by pak lepší u ní mít zbraň (příp. jakou) a štít nebo claw a štít?
kvoli tomu, ze nechargujes ale pouzivas dragon claw (a hooodne crushing blow ) by som od nabijaciek upustil (ale samozrejme, cobra 1 bod, mozno aj ten mraziaci na 1 bode) a dal body mozno do mastera(masterky). Kedze budes kontaktny tak bod aj do blade shieldu, mind blast, a mozno troska do weapon blocku ( zavisi od +skills, s dobrou vzbavou je mozne mat nad 50% len s jednym bodom v wb)A v případě Assky s dvěma claws (bez pastí)? Maxovat tedy Claw Mastery, Venom, Dragon Claw a jaké další dva? Phoenix Strike a Claws of Thunder (pokud jsou tedy ve hře potvory immuní na physical i jedy - venom)? Či raději Shadow Master a Cloak of Shadows (asi na něm zbytečně ulítávám, ale fakt se u ní té "křehkosti" bojím).
Prave masterka je vyborny spolocnik, semtam bude otravovat s jej cloak of shadows - prave preto si tam zbytocne nedaval body ty
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Assasin
To, ci si claw/claw, alebo zbran stit je na tebe. Vacsinou plati, claw/claw = vacsi damage a nizsia bezpecnost. Pri claw/shield je to samozrejme naopak. Ja by som to urobil takto:
Martialka
TS = max
DTail = max
CoT = max
Fenix = max
DF = 1
Cobra = 1 (
+ prereq
zvysok do shadow vetve po jednom bode, prave skilly ako CoS a MB ti elegantne pomozu vyriesit asskinu krehkost. Tato sranda ta bude stat cca 90-95 spointov, t. j. cca 80+ lvl. Pak to uz tak rychlo nestupa a uz toho vela nenavymyslas. Ohladom CoS, tak urcite neinvestovat viac ako jeden bod, predlzuje sa len jeho trvanie, coz lezie na nervy, pac dokedy nevyprsi prvy, tak druhy nevykuzlis (okolo 20 s)
Kombinacia martial a traps funguje len vtedy, ak pouzivas death sentry a aj to len kvoli corpse explosion... na plnohodnotny element damage z traps a zaroven s martial vetve nevychadzaju synergie (body).
Attack rating sa nahnat cez equip, popr. zbranamai "Ignores target defense", aka runou "eth" (-25% def) v zbrani.
PI mozes zabit vybuchom vhodne umiestneho DTailu. Nabijes TS, kopnes do fallena, ktory sa mota blizko packu s*at PI spectier a malo by ich to sfuknut 8)
Je zabava pouzivat pri martialke barbarsky frenzy system praveho tlacitka. Drzis prave mysitko a len prepinas skilly a fukncnych klavesach... a to tak pri nabijani a zaroven dokoncovakoch. (beware - softcore only!) 8)
Martialka
TS = max
DTail = max
CoT = max
Fenix = max
DF = 1
Cobra = 1 (
+ prereq
zvysok do shadow vetve po jednom bode, prave skilly ako CoS a MB ti elegantne pomozu vyriesit asskinu krehkost. Tato sranda ta bude stat cca 90-95 spointov, t. j. cca 80+ lvl. Pak to uz tak rychlo nestupa a uz toho vela nenavymyslas. Ohladom CoS, tak urcite neinvestovat viac ako jeden bod, predlzuje sa len jeho trvanie, coz lezie na nervy, pac dokedy nevyprsi prvy, tak druhy nevykuzlis (okolo 20 s)
Kombinacia martial a traps funguje len vtedy, ak pouzivas death sentry a aj to len kvoli corpse explosion... na plnohodnotny element damage z traps a zaroven s martial vetve nevychadzaju synergie (body).
Attack rating sa nahnat cez equip, popr. zbranamai "Ignores target defense", aka runou "eth" (-25% def) v zbrani.
PI mozes zabit vybuchom vhodne umiestneho DTailu. Nabijes TS, kopnes do fallena, ktory sa mota blizko packu s*at PI spectier a malo by ich to sfuknut 8)
Je zabava pouzivat pri martialke barbarsky frenzy system praveho tlacitka. Drzis prave mysitko a len prepinas skilly a fukncnych klavesach... a to tak pri nabijani a zaroven dokoncovakoch. (beware - softcore only!) 8)
Re: Assasin
Od určité fáze ve hře to už ale není samozřejmost. Když si naházíš kupu shadow skillerů a máš s věcma 65% chance to block na dual clawu, dá se říct, že jakýkoliv kick build je na PvM užitečnější s dvěma drápy, ježto tě nejvíce otravují soulové a mágové nebo ranged útoky jiného druhu, které snadno vyblokuješ. Storm ti dá jen DR.Moredecay píše:To, ci si claw/claw, alebo zbran stit je na tebe. Vacsinou plati, claw/claw = vacsi damage a nizsia bezpecnost. Pri claw/shield je to samozrejme naopak.
Pro trapku zase není třeba mít extra damage, protože stejně death sentry, pro sólo hru obzvlášť, zabíjí nejvíc.
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Assasin
Lvl 26 ti dá 60, Lvl 42 ti dá 63. Lvl 60 neuděláš nijak, ale k 65% ( okolo 50 ) se dostaneš pohodlně - po pár letech hraní na singlu.
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Assasin
Velmi dlho som sa snazil, chcel som a stale chcem urobit c/c PvM asku (talonerku), bohuzial som to musel vzdat, pac dost schytavala - wb na 61%. Nakoniec som skoncil so stormshieldom (block 75 %) a crescent moone vo phase blade. Takto to vie hrat aj na p5 solo.saesa píše:Od určité fáze ve hře to už ale není samozřejmost. Když si naházíš kupu shadow skillerů a máš s věcma 65% chance to block na dual clawu, dá se říct, že jakýkoliv kick build je na PvM užitečnější s dvěma drápy, ježto tě nejvíce otravují soulové a mágové nebo ranged útoky jiného druhu, které snadno vyblokuješ. Storm ti dá jen DR.Moredecay píše:To, ci si claw/claw, alebo zbran stit je na tebe. Vacsinou plati, claw/claw = vacsi damage a nizsia bezpecnost. Pri claw/shield je to samozrejme naopak.
Pro trapku zase není třeba mít extra damage, protože stejně death sentry, pro sólo hru obzvlášť, zabíjí nejvíc.
Inak, teraz som cekoval skiller planer na d2items a vypisuje, ze na 65% treba wb na lvl 60. Na 64% treba lvl 49
Re: Assasin
Dobrá, tak 64.
Je vlastně jedno, jestli má 50% nebo 60%, to je jen třesnička na dortu, důležité je, že si vystačí s fadem, a zároveň má nejrychlejší 7/3 kick framy.
Nezlob se, ale taková assa je na PvM ve vanille verzi nesmrtelná, hodně jsem jí hrál i na b.netu, takže si nic nevymýšlím ani nepřibarvuju. Je fakt, že mluvím spíš o talonassce, ale rozumí se, že tail taky funguje. :waving:
Je vlastně jedno, jestli má 50% nebo 60%, to je jen třesnička na dortu, důležité je, že si vystačí s fadem, a zároveň má nejrychlejší 7/3 kick framy.
Nezlob se, ale taková assa je na PvM ve vanille verzi nesmrtelná, hodně jsem jí hrál i na b.netu, takže si nic nevymýšlím ani nepřibarvuju. Je fakt, že mluvím spíš o talonassce, ale rozumí se, že tail taky funguje. :waving:
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Assasin
Urcite sa nezlobim, skor prosim o radu... :?
Talonerka je moja srdcovka, akurat som ju v prevedeni c/c nevedel urobit tak, aby som bol s nou upe spokojny... (mozno aj preto ma tak chytila - stale bolo co riesit...).
Vedel by si mi pls poradit ako presne funguje WB? Na kazdom fore je vzdy ina informacia. Niekde tvrdia, ze blokuje aj pocas chodze a behania, niekde, len ked asska stoji... taktiez je rozdiel blokovania ranged a melee attacks... Z mojich pokusov, tak ranged neblokuje pocas pohybu, ostatne nie je az tak lahke urcit...
Talonerka je moja srdcovka, akurat som ju v prevedeni c/c nevedel urobit tak, aby som bol s nou upe spokojny... (mozno aj preto ma tak chytila - stale bolo co riesit...).
Vedel by si mi pls poradit ako presne funguje WB? Na kazdom fore je vzdy ina informacia. Niekde tvrdia, ze blokuje aj pocas chodze a behania, niekde, len ked asska stoji... taktiez je rozdiel blokovania ranged a melee attacks... Z mojich pokusov, tak ranged neblokuje pocas pohybu, ostatne nie je az tak lahke urcit...
Naposledy upravil(a) Moredecay dne 27.08.2009, 12:50 hod., celkem upraveno 1 x.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assasin
pokud jde o assku tak tu hraju většinou martial, CoT jako základ (finishing dragon claw), TS na imunne (1 bod), popř. phoenix (syn + na imunne), k tomu BF na otravný monstra a bosse a samozřejmě BoS... občas port+WW, ale to jen na PvP...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Assasin
vycuc z PK chatu
Noir píše:Weapon Block allows assassins to block with dual claws. Note that the chance to block is a flat number, it's not affected by dexterity in any way. Due to the diminishing returns getting more than 50% block (slvl 10) does not make much sense (only 57% block on slvl 20). If you don't use Dragon Claw, going with shield block and saving a couple skill points is more effective, dual claws just don't provide enough advantages to justify the skill point investment. The only advantage weapon block has is that it always blocks at 2 frames, while a 2 frame shield block would require 50% faster block.
Gospodarik píše: 4. Weapon Block: Would be useful if dual weapons wouldn't be bugged beyond belief. Only the first claw does damage when using double claws, unless the used skill is called "Normal Attack"! The only build that might have a use for this one is the Dragon Claw build, but Dragon Claw also only delivers the damage of the first claw... (or is this bug gone in 1.10?)
Noir píše:Dragon Claw is the only claw finisher and can do awesome damage (depening on the claws equiped), but only to a single target. Requires 2 claws, so should only be used with a decent weapon block. The downside to this skill is that it does not scale too well with claw mastery since both damage sources simply get added in under 'skill bonus' in the damage calculation. Can be maxed instead of dragon tail for higher direct damage output if you don't mind the loss of crowd control.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.
Re: Assasin
Noir to pochopitelně trochu zjednodušil, aby víc vynikl jeho hate mood vůči claw blocku! Největší přednost je blokování většiny high-end útoků monster. A faster block rate, který je pochopitelně účinný. Něco jako Holy Shield FBR.
S tím dual clawy je to recht, ale dá se to snadno obejít jedním takovým exploit prográmkem, který automaticky přepíná polohy zbraní - drápu a zbraní pro barba, velmi efektivní.
( Takže bych doporučil hodně crushing blowu, slowu a podobně. Venom je uberpwnage na kickerku taky. Když už nic, na druhé clawy naházet +skilly drápy, resy, faster hit recovery a ejhle, funguje. )
S tím dual clawy je to recht, ale dá se to snadno obejít jedním takovým exploit prográmkem, který automaticky přepíná polohy zbraní - drápu a zbraní pro barba, velmi efektivní.
( Takže bych doporučil hodně crushing blowu, slowu a podobně. Venom je uberpwnage na kickerku taky. Když už nic, na druhé clawy naházet +skilly drápy, resy, faster hit recovery a ejhle, funguje. )
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Assasin
Netvrdim, ze asska s clawy nefunguje, naopak funguje a to velmi dobre, akurat ma s..., ze sa mi zda, ze asska so stitom funguje lepsie, resp, ma velmi podobny vykon... pac od toho, aby tu nekdo nosil mec a stit je tu napr. pala a spol.
Re: Assasin
vobec, dokonca scimitar/falchion + shield vyzera este lepsie nez 2x katar
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.